Tommyz; Mooie foto weer, voor de symmetrie zou je de foto rechts iets verder kunnen croppen zodat ook aan die zijde het pad in de hoek van de foto begint.
Sj44k13; Best wel scherp, ondanks je fietszadel

Verder fijne kleuren en mooie lucht.
d--amo; Gaaf. Rechtsonder wel iets te donker denk ik, want hij loopt vol, maar stoort voor de sfeer zeker niet. Hoe kwam je daar zo terecht, was die locatie gewoon open of ben je een beetje aan het inbreken geweest?
Standby; Fijn helder licht, boom mooi belicht, prima plaat dus. Lijkt een tikkie scheef te staan maar dat stoort mij niet zo.
Downloader; Je foto lijkt een beetje flets, en is rechts erg donker. Het idee van het laantje is wel een leuke, maar ik denk dat het sterker verbeeld wordt als je een iets spannender standpunt kiest waarvandaan je de foto neemt.
tommyz; (andere foto met water). Ik vindt m fantastisch, het enige wat ik zou doen is dat zwarte vlekje rechts van de balken (wat zijn het?) wegpoetsen, maar verder topfoto!
mercapto; Fijne foto, lekker breed en geeft een mooi beeld van de omgeving. Lucht is netjes en lijnen ook in orde. Zou wat meer contrast (of verzadiging) in mogen misschien?
Hier eentje van mij, afgelopen zondag op mini urbex-tripje geweest. Foto is best sterk bewerkt maar ik denk dat het de plaat wel ten goede komt. Het is de eerste keer dat ik een foto zo sterk door de mangel haal, dus ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Eventueel op Flickr meer te vinden..
7830-richting voorkant by
Pixeltje, on Flickr
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust