Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dat heb ik tot nu toe nog maar 1x meegemaakt, maar dat was wel vrij vervelend. Zal in de uiteindelijke versie vast opgelost worden.sjorremans schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:44:
Iemand hier al de demo gespeeld maar dan tegen elkaar? Gisteren knalde de demo er elke keer uit bij het aanpassen van de opstelling.. Als ik tegen de computer speel gaat dit wel gewoon.
"It's about time you showed up Fox!"
Maandag tegen vrienden gespeeld, dat ging goed. Was op ps4sjorremans schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:44:
Iemand hier al de demo gespeeld maar dan tegen elkaar? Gisteren knalde de demo er elke keer uit bij het aanpassen van de opstelling.. Als ik tegen de computer speel gaat dit wel gewoon.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Same here op de PS4. Als je in je eentje speelt kan je best je opstelling aanpassen.. Zodra je met 2 man speelt en beiden de opstelling gaat aanpassen klapt de demo eruit. Dit is natuurlijk in de retail-versie wel verholpen maar wel erg slordig van EA.sjorremans schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:44:
Is blijkbaar een bekende bug in de demo. Als je met 2 players speelt en je veranderd van sub-menu in het opstellingen venster dan crasht de demo. Had het ergens gelezen, maar kan het niet meer vinden.sjorremans schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:44:
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Bij mij gebeurde het die ene keer toen ik met L2/R2 van submenu wilde wisselen (van spelerkeuze naar opstelling bijv.).EricNL schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:45:
[...]
Is blijkbaar een bekende bug in de demo. Als je met 2 players speelt en je veranderd van sub-menu in het opstellingen venster dan crasht de demo. Had het ergens gelezen, maar kan het niet meer vinden.
Ja klopt, dat is ook de bug. Dat bedoelde ik zeg maar met "switchen van sub-menu".speek1984 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:27:
[...]
Bij mij gebeurde het die ene keer toen ik met L2/R2 van submenu wilde wisselen (van spelerkeuze naar opstelling bijv.).
Ja ik dacht al dat je dat bedoelde. Ik dacht ik beschrijf het nog iets gedetailleerderEricNL schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:29:
[...]
Ja klopt, dat is ook de bug. Dat bedoelde ik zeg maar met "switchen van sub-menu".

49 Euro, goeie prijs
PSN: Maichel
Steeds als ik de control settings wil veranderen in Keyboard only om vervolgens de toetsen te veranderen naar mijn eigen gewenste instellingen slaat die dit niet op. Met het gevolg dat ik nu moet spelen met mijn muis en toetsenbord of hele onlogische keyboard instellingen.
Waardeloze demo dus..en zal de verkoopcijfers op de PC in ieder geval niet heel erg bevorderen.
Don't worry. Ook dit is een bekend probleem. Je kunt natuurlijk ook altijd even Googlen hé...Destrux schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:03:
De demo van FIFA 15 speel ik op de PC maar zeker niet zonde problemen helaas..
Steeds als ik de control settings wil veranderen in Keyboard only om vervolgens de toetsen te veranderen naar mijn eigen gewenste instellingen slaat die dit niet op. Met het gevolg dat ik nu moet spelen met mijn muis en toetsenbord of hele onlogische keyboard instellingen.
Waardeloze demo dus..en zal de verkoopcijfers op de PC in ieder geval niet heel erg bevorderen.
Ben het met je eens dat ook een demo gewoon moet werken, maar de Fifa fanaten weten dat de volledige versie deze bugs niet meer heeft.
Klopt, er is alleen echt geen oplossing voor te vinden. Vind het jammer dat ze dan niet even een update uitgooien voor de demo maar gewoon wachten tot de release.
Toch wel erg slordig om op deze manier een demo vrij te geven..
Hoewel ik riep dat dit dergelijke dingen te verwachten zijn bij een demo ben ik het hier toch wel mee eens.Destrux schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:10:
@EricNL
Klopt, er is alleen echt geen oplossing voor te vinden. Vind het jammer dat ze dan niet even een update uitgooien voor de demo maar gewoon wachten tot de release.
Vooral het niet opslaan van gebruikers-instellingen in de demo is redelijk irritant. Om nog maar te zwijgen over de taalkeuze die je (zelfs bij de final version ben ik bang, wederom) elke keer maar blijft krijgen bij het opstarten....
Juist daarom doen ze het, anders word de demo omgebouwd tot een 'full game'Destrux schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:10:
@EricNL
Dit ben ik niet helemaal met je eens. Een "full game" zou betekenen dat alle features van het spel beschikbaar zijn (zoals FUT, Carrière mode en online spelen). In dit geval gaat het om een fout dat eigenlijk geen fout had moeten zijn. Door het veranderen van de control settings vind ik niet dat een demo veranderd in een full game.Razorbite schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:36:
[...]
Juist daarom doen ze het, anders word de demo omgebouwd tot een 'full game'
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Ze schijnen druk aan het werk te zijn. Ik denk dat het de bedoeling was om 1900 uur live te gaan maar er lijkt wat mis te zijn.FraxleNL schreef op woensdag 17 september 2014 @ 18:56:
Waar blijft de UT Web app?
Klopt. Ik heb hem in de NL store gekocht en heb EA access. Hierdoor mag ik 5 dagen eerder al spelen. Ik heb mijn xbox one naar USA overgezet en zie dat ik hem nu al morgen mag spelen.mobygo76 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 18:25:
Mijn pre load op de xbox one staat op 23e. Waarschijnlijk omdat ik hem in de US store heb geactiveerd. In Nederland komt de game pas de 25e uit?
oh juist, dat is die EA deal voor Xbox One
[ Voor 56% gewijzigd door SmokingCrop op 17-09-2014 22:17 ]
Yep, gewoon in de appstore van xbox one te downloaden.SmokingCrop schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:16:
Hoe kom je aan EA access?
oh juist, dat is die EA deal voor Xbox One
Ik heb een programmaatje gedownload waardoor je je keyboard toetsen kan toewijzen (bijvoorbeeld als ik op s druk registreerttie een l). Ik weet even niet hoe het heet maar het moet te googelen zijn. Werkt voor mij.Destrux schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:10:
@EricNL
Vergeet aub niet dat je maar 6 uur kunt spelen he.Riemer schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:09:
[...]
Klopt. Ik heb hem in de NL store gekocht en heb EA access. Hierdoor mag ik 5 dagen eerder al spelen. Ik heb mijn xbox one naar USA overgezet en zie dat ik hem nu al morgen mag spelen.
Heel veel mensen vergeten dit.
Dus je kan 5 dagen eerder spelen. Maar je mag maar maximaal 6 uur gamen en daarna gaat hij weer op slot.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Dit. EA maakt het voor zichzelf nu onnodig lastig met al die hongerige FUT spelers.Futhead News @futheadnews 44 min.
Say the same every year but EA shouldn't provide a public Web App release date. Have one internally and then surprise launch it. Simple.
[ Voor 6% gewijzigd door iPodKiller op 18-09-2014 09:36 ]
Holy crap, dat heb ik me helemaal niet gerealiseerd! Ik heb ook EA Access. Als t goed is gaat hij vandaag dan bij mij ook downloadenRiemer schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:09:
[...]
Klopt. Ik heb hem in de NL store gekocht en heb EA access. Hierdoor mag ik 5 dagen eerder al spelen. Ik heb mijn xbox one naar USA overgezet en zie dat ik hem nu al morgen mag spelen.
Althans, volgens mij staat mijn regio nu op NL, maar ik heb ook een US account. Dus als ik de XBone straks op US zet hoop ik dat hij begint met downen...
voor maar 6 uurtjes he, daarna is fifa15 weer gelocked to officiele datum.Riemer schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:09:
[...]
Verwijderd
Niet aan gedacht, goed dat je het zegt! Op het werk hebben we een Xbox 360. Zou het daar ook op kunnen?Maverick! schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:45:
[...]
Holy crap, dat heb ik me helemaal niet gerealiseerd! Ik heb ook EA Access. Als t goed is gaat hij vandaag dan bij mij ook downloaden![]()
Althans, volgens mij staat mijn regio nu op NL, maar ik heb ook een US account. Dus als ik de XBone straks op US zet hoop ik dat hij begint met downen...
Lijkt me dat het daar daar idem werkt ja, al heb ik mijn 360 altijd gewoon op NL gehad.Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:56:
[...]
Niet aan gedacht, goed dat je het zegt! Op het werk hebben we een Xbox 360. Zou het daar ook op kunnen?
Ik heb mijn code al redeemed, dus wanneer de download beschikbaar is zal hij vanzelf beginnen met downen. Dus wanneer hij nog niet beschikbaar is op NL en wel op US en ik zet hem om, zal hij wel meteen beginnen met downen. Ik zal het vanavond zeker weten
Als het aan mij ligt wel hoor! Veel leuker dan constant tegen die 5 sterren teams als Real etc en maar ballen naar voren rossen naar die belachelijk sterke spelers als Ronaldo of IbraPykow schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:21:
Ach ja nog een paar dagen en dan kunnen we allemaal WIllem II - NAC spelen

1. Je mag niet hetzelfde team kiezen als de tegenstander (dus geen REAL VS REAL meer)
2. Een time out per Club. als je teveel speelt met REAL, dat je dan bijvoorbeeld 5 wedstrijden deze club niet mag kiezen
3. he niveau dat je online haalt, moet gelijk zijn met welke sterren team je mag spelen.
zo mogen zwakke spelers vaker REAL kiezen als goede spelers
Zo krijg je meer variaties haha.
[ Voor 20% gewijzigd door Pykow op 18-09-2014 15:50 ]
Zit wat in ja! Maar aan de andere kant is REAL vs REAL natuurlijk wel het eerlijkstePykow schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:49:
Ik zat net te denken aan een leuke multiplayer optie.
1. Je mag niet hetzelfde team kiezen als de tegenstander (dus geen REAL VS REAL meer)
2. Een time out per Club. als je teveel speelt met REAL, dat je dan bijvoorbeeld 5 wedstrijden deze club niet mag kiezen
3. he niveau dat je online haalt, moet gelijk zijn met welke sterren team je mag spelen.
zo mogen zwakke spelers vaker REAL kiezen als goede spelers
Zo krijg je meer variaties haha.
PSN: Maichel
Ze bedoelen niet de FUT web access, maar de volle game op de X-One.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Voor 6 uurtjes
Omdat het ook natuurlijk EA is mag dit uiteraard niet ontbreken:
It’s worth noting that the 6 hour timer is ticking even when the game is running in the background on Xbox One, so use your time wisely.

Ik ga nu echt geloven dat ze die FUT 15 web app expres hebben uitgesteld om die EA Access troep te proberen, kijk! Ik kan nu FUT 15 spelen op de Xbox One via EA Access, joepie
EA toch , wat een trollen, altijd al geweest
Fifa14, BF4 en NFS Rivals was me dat geld all waard en er zijn er more to follow. Dat ik nu Fifa 5 dagen vantevoren kan spelen is een leuke extraatje. Ook al is het maar 6 uur.
Sommige mensen moeten ook altijd en overal negatief over doen.
Fifa15 - installing
Alstu!Hendrik A schreef op donderdag 18 september 2014 @ 20:56:
Is er eigenlijk al iets duidelijk over competities, stadions, licenties en dergelijke? ik kan eigenlijk op google/wiki niet zoveel vinden.
http://www.easports.com/f...id=26391&ts=1411067972021
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app
"If you are experiencing issues with the #FUTWebApp, remember that there are 50K+ other users doing the exact same thing."
PSN ID Binloading_nl
L2 + R2 is annuleren, werkte altijd prima bij mij.steefje schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:46:
Wat mij altijd erg stoort in Fifa is als een bal overduidelijk uit gaat en mijn speler gaat dan zijn best doen om hem alsnog te halen. Ik heb dan geen controle over mijn speler en het gevolg is dan dat ik een ingooi tegen krijg.Is er een manier om die actie te vermijden?
Iemand anders daar last van en/of die weet hoe ik dit oplos? Ik heb deze EA account trouwens gelinkt aan mijn Xlive account én PSN. Bij Xbox live heb ik sinds de eerste UT al een team, bij PSN echter nog niet.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Ik heb een maand abonement op ea acces genomen zodat ik 6 uurtjes kan spenderen. ik vond het wel vreemd dat fifa15 weer gedownload werd in ea acces terwijld e volledige game al gedownload was via de xbox storeMaverick! schreef op donderdag 18 september 2014 @ 20:49:
Ach, ik heb ea access ondat het maar 30 dollar voor een jaar is en je gratis spellen ervoor krijgt.
Fifa14, BF4 en NFS Rivals was me dat geld all waard en er zijn er more to follow. Dat ik nu Fifa 5 dagen vantevoren kan spelen is een leuke extraatje. Ook al is het maar 6 uur.
Sommige mensen moeten ook altijd en overal negatief over doen.
Fifa15 - installing
http://www.easports.com/f...id=26436&ts=1411116510453
Awhh maar 1 nederlanderViavia28 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:28:
Ea heeft een lijstje met spelers vrijgegeven die de meeste potentie hebben:
Die laatste 2 ken ik niet eens
[ Voor 17% gewijzigd door garriej op 19-09-2014 13:34 ]
Verwijderd
Eens, kijk zelf ook steeds minder want echt leuk om te zien is het inderdaad maar zelden..garriej schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:33:
[...]
Die laatste 2 ken ik niet eensmy bad. Ben heel lang geleden gestopt met eredivisie kijken, echt niet om aan te zien.
Bakkali is een Belg
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2014 13:50 ]
en bakkali zie ik op dit moment meer richting labyad scenario gaan.Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:46:
[...]
Eens, kijk zelf ook steeds minder want echt leuk om te zien is het inderdaad maar zelden..
[...]
Bakkali is een Belg
Zou wel leuk zijn als fifa ook van dat soort probleem gevallen er in zou verwerken.
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Haha grote kans dat als je hem aanschaft hij na een jaar weer weg wil en je hem gedwongen moet verkopen. Had daar zo'n hekel aan in fifa 14. Dat je sterspeler ineens weg wil en heimwee krijgt, terwijl hij er al jaren woont en vervolgens naar een totaal ander land gaat dan waar hij vandaan kwam...muffstuff schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:53:
[...]
en bakkali zie ik op dit moment meer richting labyad scenario gaan.
Zou wel leuk zijn als fifa ook van dat soort probleem gevallen er in zou verwerken.
"Career Mode Top Potential & Hidden Gems"Viavia28 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:28:
Ea heeft een lijstje met spelers vrijgegeven die de meeste potentie hebben:
Zo hidden zijn die gems nu niet meer
Overigens hoeven ze dit soort lijstjes voor mij ook niet perse uit te brengen. Wat is er mis mee om zelf te scouten? Als je een speler van 18/19/20 tegenkomt met een rating ergens tussen de 70 en 80 kun je zelf ook wel invullen dat dit een speler met potentie is.
Plus dat een beetje voetbalfanaat de echte talenten ook wel kent denk ik.
Of Ronaldo die vrijwel altijd weg wil uit Madrid. (en dan voor een veel te laag bedrag wordt verkocht door de directie!)Viavia28 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:10:
[...]
Haha grote kans dat als je hem aanschaft hij na een jaar weer weg wil en je hem gedwongen moet verkopen. Had daar zo'n hekel aan in fifa 14. Dat je sterspeler ineens weg wil en heimwee krijgt, terwijl hij er al jaren woont en vervolgens naar een totaal ander land gaat dan waar hij vandaan kwam...
Dan doe je iets niet goed.Razorbite schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:46:
[...]
Of Ronaldo die vrijwel altijd weg wil uit Madrid. (en dan voor een veel te laag bedrag wordt verkocht door de directie!)
Alles laten spelen + flink beter contract zou moeten werken, al zie ik geen reden waarom dat eerste sowieso al niet zou gebeuren
Bij aankoop PS4 gratis Fifa 15.Playstation mag je alvast afnemen en spel krijg je 25 sep.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik vond het scouting in fifa14 maar verwarrend, kreeg ene shitload aan spelers en vond dat helemaal niets. Deed er dus ook niets mee, in fifa13 was het nog te overzien.veldkampj schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:41:
[...]
"Career Mode Top Potential & Hidden Gems"
Zo hidden zijn die gems nu niet meer
Overigens hoeven ze dit soort lijstjes voor mij ook niet perse uit te brengen. Wat is er mis mee om zelf te scouten? Als je een speler van 18/19/20 tegenkomt met een rating ergens tussen de 70 en 80 kun je zelf ook wel invullen dat dit een speler met potentie is.
Plus dat een beetje voetbalfanaat de echte talenten ook wel kent denk ik.
Ook het zoeken naar spelertje onder de 19 jaar kon in fifa 14 ook niet.
Voor PS4 niet. Alleen de xbox heeft nog een bundel gehad.SinergyX schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:50:
Is het niet dat beide al een tijdje een bundel voor FIFA hadden? (iig XBO icm met forza). Dacht dat Nedgame begin van de maand al zo'n pakket had voor de PS4.
Je kan hier ook niet echt spreken van een bundel zoals het traditioneel is. Je koopt bij BS gewoon je console en krijg FIFA 15 gratis als losse game. Is wel een bundel natuurlijk, maar je begrijpt wat ik bedoel.
http://www.bartsmit.com/n...on-4/playstation-4-500-gb
Ja het scouting systeem was wel even wennen. Maakte er ook weinig gebruik van in het begin, maar toen ik in carriere een jaar of 10 verder was toch wel een hoop waardevolle spelers mee gevonden.muffstuff schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:09:
[...]
Ik vond het scouting in fifa14 maar verwarrend, kreeg ene shitload aan spelers en vond dat helemaal niets. Deed er dus ook niets mee, in fifa13 was het nog te overzien.
Ook het zoeken naar spelertje onder de 19 jaar kon in fifa 14 ook niet.
Gebruikte wel veel jeugdscouts, die in landen op zoek gaan naar jonge talenten en ze vervolgens in je jeugd team gooien!
Zijn daar, en aan de carriere modus, nog dingen veranderd dit jaar?
Ik kom vaak niet verder dan 3 jaar en ben het dan wel zat en begin opniew.HansAnders07 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 17:01:
[...]
Ja het scouting systeem was wel even wennen. Maakte er ook weinig gebruik van in het begin, maar toen ik in carriere een jaar of 10 verder was toch wel een hoop waardevolle spelers mee gevonden.
Gebruikte wel veel jeugdscouts, die in landen op zoek gaan naar jonge talenten en ze vervolgens in je jeugd team gooien!
Zijn daar, en aan de carriere modus, nog dingen veranderd dit jaar?
Damn, ik had even moeten wachten!Fvanderwijk schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:19:
[...]
Voor PS4 niet. Alleen de xbox heeft nog een bundel gehad.
Je kan hier ook niet echt spreken van een bundel zoals het traditioneel is. Je koopt bij BS gewoon je console en krijg FIFA 15 gratis als losse game. Is wel een bundel natuurlijk, maar je begrijpt wat ik bedoel.
http://www.bartsmit.com/n...on-4/playstation-4-500-gb
Had trouwens niet verrwacht dat de PS4 zo snel in prijs zou dalen (want dat is het eigenlijk als je ineens een spel van EUR 60 erbij krijgt).
Mag de WiiU ook wel een voorbeeld aan nemen! Ik wacht met smart op de dag dat daar een mooie MK8-bundel voor <200 voor komt (dat is echt de max wat ik wil betalen voor een systeem waar ik maar 1 spel op ga spelen
Laatste FIFA was '13 op de PS3. De emoties van de spelers vind ik wel mooi en goed. Het schieten is ook veel beter geworden vind ik tov FIFA13.
Kan niet wachten tot ie echt uitkomt. Pre-orderen in de PS Store, delen met een familielid en vooraf downloaden
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Benieuwd of ze dat dit kaar ook weer gaan doen (voor de ps4/xbox one).
Cons:::BB4E
Klopt, ze doen vaak ook ergens in het midden van het land een nacht opening. Zoek de foto's eens van de FIFA 13 openingen bij de Saturn in Nieuwegein (enorme rijen).shameblaster schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 10:37:
Voorgaande jaren werdt fifa de eerste week altijd voor een leuk bedrag verkocht bij de Mediamarkt.
Benieuwd of ze dat dit kaar ook weer gaan doen (voor de ps4/xbox one).
Dit jaar de PS4 versie bij Wehkamp besteld voor € 41,50 inclusief verzenden (wel al ergens in augustus).
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dat is iets waar ik me altijd wel aan stoor in Fifa. In een wedstrijd zie je soms 10 tot 15 skill moves voorbij komen, wanneer dat in werkelijkheid maar 2x per wedstrijd is ofzo. Van mij mogen ze dat systeem best is aanpassen, dat je bijv. maar 2 spelers van je team 3 skill moves per speler kan geven. Het begint zo steeds meer Fifa Street te worden.

preloaden kan alvast via vpn
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Hahaha lekker bezig.okaydanny schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 14:16:
ugh wat heb ik toch een hekel aan preloaden en region locks. nouja de bestanden staan er alvast op![]()
[afbeelding]
preloaden kan alvast via vpn

Ik speel nog dagelijks de demo.
[ Voor 11% gewijzigd door Pykow op 20-09-2014 18:06 ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=j1bCh19kmDM]
Weet je hoevaak spelers een schaar maken bijvoorbeeld. Dus voor mij hoeven ze niks te veranderen.xeple schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 12:32:
[...]
Dat is iets waar ik me altijd wel aan stoor in Fifa. In een wedstrijd zie je soms 10 tot 15 skill moves voorbij komen, wanneer dat in werkelijkheid maar 2x per wedstrijd is ofzo. Van mij mogen ze dat systeem best is aanpassen, dat je bijv. maar 2 spelers van je team 3 skill moves per speler kan geven. Het begint zo steeds meer Fifa Street te worden.
Ik heb een fifa ultimate team vanaf November 2011.
Een vriend van me heeft een ultimate team van januari 2011
Hij krijgt elke dag een gouden pakketje, en ik krijg elke dag een zilvere pakketje.
WTF?
http://www.instagram.com/mitcheldenkers
http://www.instagram.com/mitcheldenkers
Dat gaat random.MitchelFC schreef op zondag 21 september 2014 @ 02:08:
Nu kan je me helemaal lek schieten, een bronze pakje.
Weet iemand of als je je XBOX ONE instelt op U.S. of je dan ook al de 23ste kan spelen? (hij komt daar namelijk al de 23ste uit, in Nederland pas de 25ste)
Wat een trailer ik zou zeggen probeer de demo voor je een keus maakt.
[ Voor 79% gewijzigd door Falastine op 21-09-2014 10:40 ]
Experience is what you get when you don't get what you want.....
- Spel speelt veel vloeiender, het is allemaal net wat dynamischer met slimmere loopacties
- Keepers ogen een stuk realistischer in hoe ze uitkomen voor een bal
- Interface lijkt wat sneller dan FIFA 14
- Spelers vallen net wat te makkelijk
Vooral dat laatste puntje is wat vervelend. Een sliding of tackle die in FIFA 14 nog loepzuiver was, wordt in FIFA 15 heel snel bestraft met een gele kaart en de speler valt wel iets realistischer, maar rolt ook wel wat ver door wanneer hij naar de grond is gewerkt.
Verder;
- Hoekschoppen zijn niet meer overpowered!
- Vrije trappen lijken dat stokje te hebben overgenomen... Het gaat een heel stuk makkelijker dan FIFA 14 iig.
kun je aub uit de doeken doen wat de online modes zijn:mobygo76 schreef op zondag 21 september 2014 @ 09:32:
Ik heb mijn fifa via de us store gehaald en kan de 23e spelen. Kheb nu al paar uur gespeeld dankzij EA Access. Moet nog behoorlijk wennen aan het passen. De passes zijn minder secuur en worden ook sneller onderschept dan in 14.
friendly alleen 1 vs 1 of ook 2 vs 2 al dan niet met guest?
zijn er lobbies?
is het uberhaupt mogelijk om met eigen vrienden online multiplayer te spelen buiten coop seasons om?
super dank alvast.
Bij vorige delen als je dan net buiten de 16 liep en je schoot kruislings ging die 9van de 10 keer erin.
Nu heb ik al wat anders geprobeert, korte hoek, laag/hoog. Maar bijna altijd heeft de keeper ze nu, heeft er iemand tips? Geplaatst schot werkte wel normaal vond ik.