Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Suarez lijkt meer op Sylar van heroes dan op zichzelf, maar dat is mijn mening. :P

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickEnzo94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-08-2023

NickEnzo94

PSN NickEnzo94

Ik probeer het nog maar een keer: ik zit erg te twijfelen om Fifa '15 te halen voor mijn PS3, maar ik ben bang dat de grote veranderingen (nieuwe engine e.d.), weinig impact hebben op de PS3. Is het spel nou wezenlijk verbeterd, of is het zonde geld om Fifa 15 voor een ps3 te halen t.o.v. de PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

NickEnzo94 schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:34:
Ik probeer het nog maar een keer: ik zit erg te twijfelen om Fifa '15 te halen voor mijn PS3, maar ik ben bang dat de grote veranderingen (nieuwe engine e.d.), weinig impact hebben op de PS3. Is het spel nou wezenlijk verbeterd, of is het zonde geld om Fifa 15 voor een ps3 te halen t.o.v. de PS4
PS3 heeft dezelfde engine als de PS4, grafisch/opties zal natuurlijk wel het een en ander verschillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-09 07:31
iCy schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:48:
[...]

PS3 heeft dezelfde engine als de PS4, grafisch/opties zal natuurlijk wel het een en ander verschillen
Nee: http://www.fifa15i.nl/

Verschillende engines waardoor de grafische verschillen er ook duidelijk zijn, in de demo kon ik nog niet goed zien of er nieuwe dingen bij zijn zoals groepsvreugde dansen enzo, ik krijg hem eind van de week zal dus over 2 weken redelijk kunnen vertellen wat nieuw is. Ik weet niet hoelang je het geduld hebt :P

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:00
Heb maar even een maandje EA Access genomen om alvast met FIFA 15 aan de slag te kunnen. De 6 uur haal ik toch niet voor a.s. dinsdag, dus dat is geen probleem voor mij.

Vind 'm erg lekker spelen. Heerlijk om nu ook de Premier League te kunnen spelen met alle teams i.p.v. de selecte teams in de demo. Online ook erg goed wederom!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las net op een andere site dat mensen de web app voor Fifa15 al hebben en ook al gratis spelers enzo krijgen. Als ik de web app opstart staat er dat hij nog niet klaar is voor fifa15. Vaag, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:37
Niet beschikbaar wegens onderhoud.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Ik kan gewoon online, ben al aan het handelen ook.

https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app

Heb nu ook al een inform van volgende week waarschijnlijk in uit, assom nog wat scoorde van de week 3 keer dus als het kan zou ik hem nu snel kopen.

[ Voor 77% gewijzigd door Bananendoos op 21-09-2014 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bananendoos schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:25:
Ik kan gewoon online, ben al aan het handelen ook.

https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app

Heb nu ook al een inform van volgende week waarschijnlijk in uit, assom nog wat scoorde van de week 3 keer dus als het kan zou ik hem nu snel kopen.
Voor de ps4?
Bij mij staat er: een update voor deze app zal binnenkort beschikbaar zijn.
Lekker suf dan.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2014 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Bananendoos schreef op zondag 21 september 2014 @ 15:03:
[...]

Nee: http://www.fifa15i.nl/

Verschillende engines waardoor de grafische verschillen er ook duidelijk zijn, in de demo kon ik nog niet goed zien of er nieuwe dingen bij zijn zoals groepsvreugde dansen enzo, ik krijg hem eind van de week zal dus over 2 weken redelijk kunnen vertellen wat nieuw is. Ik weet niet hoelang je het geduld hebt :P
Ze hebben dus 3 versies? Fifa 15 legacy editie, Fifa 15 weet ik veel hoe ze dit noemen editie (PS3/X360 dus) en Fifa 15 ignite editie? :s

Edit: Gevonden, PS3 versie draait op de impact engine (FIFA14). De engine waar de wii, 3ds etc op draait is nog ouder, dan de PS3/X360.

[ Voor 9% gewijzigd door Meneer iCy op 21-09-2014 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

shameblaster schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 10:37:
Voorgaande jaren werdt fifa de eerste week altijd voor een leuk bedrag verkocht bij de Mediamarkt.
Benieuwd of ze dat dit kaar ook weer gaan doen (voor de ps4/xbox one).
Zojuist de folder ontvangen.
49,99 voor de consoles :)

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Laatst online: 17:37
An Exception was thrown while handling: Internal Server Error krijg ik bij de FUT app

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzanni
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-05 10:08
Early access dankzij mijn Season Ticket is downloadende terwijl ik dit typ.. zit op ruim 2 GB, totaal 11 GB.

Vorig jaar 20 euro betaald voor de Season Ticket, om FIFA 14 3 dagen eerder te spelen (noem me maar gek haha), maar die is nog geldig tot 24/09 dus kan nu 'kosteloos' de early access van FIFA 15 downloaden.
Weliswaar op de PS3 (heb ook een PS4), maar ik kan mijzelf er wel de komende 3 dagen mee zoet houden geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Guzanni schreef op zondag 21 september 2014 @ 22:03:
Early access dankzij mijn Season Ticket is downloadende terwijl ik dit typ.. zit op ruim 2 GB, totaal 11 GB.

Vorig jaar 20 euro betaald voor de Season Ticket, om FIFA 14 3 dagen eerder te spelen (noem me maar gek haha), maar die is nog geldig tot 24/09 dus kan nu 'kosteloos' de early access van FIFA 15 downloaden.
Weliswaar op de PS3 (heb ook een PS4), maar ik kan mijzelf er wel de komende 3 dagen mee zoet houden geloof ik :)
Klopt het dat er geen season ticket is voor ps4? gezien mijn vakantiedagen vind ik het niet zo'n ramp om wat geld neer te leggen voor early access

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzanni
Lekkerboeie86 schreef op zondag 21 september 2014 @ 22:14:
[...]

Klopt het dat er geen season ticket is voor ps4? gezien mijn vakantiedagen vind ik het niet zo'n ramp om wat geld neer te leggen voor early access
Klopt, er is geen early access voor de PS4, helaas.

De Season Ticket bestaat vanaf 2015 niet meer en wordt vervangen door EA Access.
Microsoft is billemaatjes geworden met EA Sports (legends exclusief voor de Xbox) en Sony weigerde de nieuwe EA Access aan te bieden.

EA Access early access, alleen voor Xbox One = 6 uur lang volledige game beschikbaar.
Season Ticket early access, alleen voor Xbox 360 en PS3 = 3 dagen van te voren het volledige spel kunnen spelen, tot het spel zelf is uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerbo.
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-02 22:24
Iemand die het al op de PC werkend heeft gekregen zonder afgezet te worden op Origin? (maar nog steeds legaal natuurlijk) Heb op reddit wel wat gevonden over preloaden via VPN, dat zal nog wel lukken, maar 60€ uitgeven terwijl ik ook een key kan kopen voor 30 is natuurlijk wel overdreven. Heb echter geen idee welke sites hier iets of wat te vertrouwen mee zijn, en of ik dan ook nog tot het einde van de week moet wachten op een key.

Het is iig van de '07 geleden dat ik nog deftige potjes gespeeld heb, maar met de nieuwe engine nu ook voor PC en de demo die erg goed meeviel (op die ene keer dat ik bijna scoorde, maar een verdediger de bal van de lijn haalde door creatief te zijn met de afschaffing van collision detection tussen de speler zijn been en de paal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzanni
Jerbo. schreef op maandag 22 september 2014 @ 00:08:
Iemand die het al op de PC werkend heeft gekregen zonder afgezet te worden op Origin? (maar nog steeds legaal natuurlijk) Heb op reddit wel wat gevonden over preloaden via VPN, dat zal nog wel lukken, maar 60€ uitgeven terwijl ik ook een key kan kopen voor 30 is natuurlijk wel overdreven. Heb echter geen idee welke sites hier iets of wat te vertrouwen mee zijn, en of ik dan ook nog tot het einde van de week moet wachten op een key.

Het is iig van de '07 geleden dat ik nog deftige potjes gespeeld heb, maar met de nieuwe engine nu ook voor PC en de demo die erg goed meeviel (op die ene keer dat ik bijna scoorde, maar een verdediger de bal van de lijn haalde door creatief te zijn met de afschaffing van collision detection tussen de speler zijn been en de paal).
pricewatch: FIFA 15, PC (Windows)

Gewoon via de Pricewatch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 09:45
Jerbo. schreef op maandag 22 september 2014 @ 00:08:

ik heb fifa 13 bij cdkeyhouse.com gehaald
en fifa 14 bij cdkeyshere.com.

beide scannen gewoon de code in van de cover, en zijn naar mijn weten gewoon legaal.
Heb in iedergeval bij beide nooit problemen gehad.
vorig jaar stond de dollarkoers ook nog wat gunster maar je kan desnoods via cdkeyprices.com de goedkopste zoeken. Echter zitten daar mogelijk ook wel blackkeys tussen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
shameblaster schreef op zondag 21 september 2014 @ 21:09:
[...]

Zojuist de folder ontvangen.
49,99 voor de consoles :)
en max 1 per klant zag ik.
Heb er 8 nodig :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:36:
[...]

Voor de ps4?
Lekker suf dan.
ps3 ;) denk dat het met next-gen te maken heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:20
Nou, mijn 6 uur EA Access zijn al lang voorbij en moet zeggen dat ik een stuk enthousiaster ben dan bij FIFA 14. Het speelt erg lekker en veel irritante dingetjes uit 14 lijken weg te zijn is mijn conclusie na 6 uur.

Verder is de keeper echt een stuk beter en er worden weer eens penalties gegeven, iets wat ik in 14 te weinig vond.

Bijna al mijn tijd is gaan zitten in FUT en ik heb nu al een all orange gold team met 100% chemistry >:)

Morgen kunnen we weer lekker verder :Y
xeple schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 12:32:
[...]
Dat is iets waar ik me altijd wel aan stoor in Fifa. In een wedstrijd zie je soms 10 tot 15 skill moves voorbij komen, wanneer dat in werkelijkheid maar 2x per wedstrijd is ofzo. Van mij mogen ze dat systeem best is aanpassen, dat je bijv. maar 2 spelers van je team 3 skill moves per speler kan geven. Het begint zo steeds meer Fifa Street te worden.
Helemaal mee eens. Man wat heb ik een hekel aan van de Madrid mannetjes die constant van die trucjes uithalen. Als je dat wil doen ga dan idd lekker Street spelen. Ik probeer het altijd zo realistisch mogelijk te houden.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Maverick! schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:03:
Nou, mijn 6 uur EA Access zijn al lang voorbij en moet zeggen dat ik een stuk enthousiaster ben dan bij FIFA 14. Het speelt erg lekker en veel irritante dingetjes uit 14 lijken weg te zijn is mijn conclusie na 6 uur.

Verder is de keeper echt een stuk beter en er worden weer eens penalties gegeven, iets wat ik in 14 te weinig vond.

Bijna al mijn tijd is gaan zitten in FUT en ik heb nu al een all orange gold team met 100% chemistry >:)

Morgen kunnen we weer lekker verder :Y

[...]

Helemaal mee eens. Man wat heb ik een hekel aan van de Madrid mannetjes die constant van die trucjes uithalen. Als je dat wil doen ga dan idd lekker Street spelen. Ik probeer het altijd zo realistisch mogelijk te houden.
Wat is voor jou het verschil tussen de retail versie en de demo versie? Zijn de keepers beter geworden? Loopt het spel nog wat soepeler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Retail is full game (die je of 3 dagen eerder kan spelen met early pass op PS3/Xbox360 of 5 dagen eerder met een maximaal van 6 uur op de PS4/XboxOne met EA Access)

Demo versie is gewoon de demo die iedereen kan downloaden en zover bij mij bekend is dit een versie die ze op de Gamescon gamebeurs lieten zien.
Het was al bekend dat de Retail versie een betere versie is en dat lees ik nu ook terug bij heel veel gamers die al toegang hebben.

Ik zat zelf ook erg te twijfelen om EA Access aan te schaffen, omdat je dan veel games erbij krijgt.
1 nadeel, ik kan nergens een code kopen en ik heb gewoon geen CreditCard dus kan ik niks aanschaffen op de Xbox Store.

Echt een behoorlijke nadeel van Xbox. op de Playstation 4 (psn store), kan ik gewoon met iDeal betalen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
FraxleNL schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:06:
[...]

Wat is voor jou het verschil tussen de retail versie en de demo versie? Zijn de keepers beter geworden? Loopt het spel nog wat soepeler?
Demo heb ik te weinig gespeeld om een goed oordeel te kunnen geven.
Omdat ik mijjn XBone pas had en ik zag dat ik in F14 Seasons weer in division 10 begon ben ik daar veel bezig geweest om te klimmen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NenF2018
  • Laatst online: 29-12-2023
Ik speel de demo nu op de PS4 en vind het lekker spelen. Mijn vorige Fifa was Fifa 14 op de Xbox 360. Het verschil is dus wel overduidelijk.

Alleen in de demo speelt de computer niet echt over. Ze lopen gewoon Remy op het doel en af en toe passen ze naar een andere speler. Als ze in de buurt komen van de 16 is het slalommen geblazen. Vreemd dat ze dan niet een oplossing zoeken naar een vrije medespeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2024
Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:36:
[...]

Voor de ps4?
Lekker suf dan.
Moet je even je resolutie veranderen dan werkt het wel. (Als je een telefoon krijgt te zien met binnenkort zal deze app beschikbaar zijn)
Dit had ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Fvanderwijk schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:23:
Ik speel de demo nu op de PS4 en vind het lekker spelen. Mijn vorige Fifa was Fifa 14 op de Xbox 360. Het verschil is dus wel overduidelijk.

Alleen in de demo speelt de computer niet echt over. Ze lopen gewoon Remy op het doel en af en toe passen ze naar een andere speler. Als ze in de buurt komen van de 16 is het slalommen geblazen. Vreemd dat ze dan niet een oplossing zoeken naar een vrije medespeler.
Ja, gloed irritant is dat.
ik weet niet hoe dit in de Retail versie is, maar nu rennen ze echt meters en niet alleen naar het doel, maar ook gewoon naar boven of naar beneden (Lees Dwars), soms is het net een kat en muis spelletje en moet je er maar achterna rennen.

nog 5 dagen wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rodi1802 schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:27:
[...]

Moet je even je resolutie veranderen dan werkt het wel. (Als je een telefoon krijgt te zien met binnenkort zal deze app beschikbaar zijn)
Dit had ik ook.
Hoe doe ik dat dan op de ipad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:44:
[...]

Hoe doe ik dat dan op de ipad?
Browser downloaden waarmee je de User Agent kan aanpassen naar Desktop, moet je even zoeken.
Met Chrome en Dolphin op Android kan het iig wel.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NenF2018
  • Laatst online: 29-12-2023
Pykow schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:29:
[...]

Ja, gloed irritant is dat.
ik weet niet hoe dit in de Retail versie is, maar nu rennen ze echt meters en niet alleen naar het doel, maar ook gewoon naar boven of naar beneden (Lees Dwars), soms is het net een kat en muis spelletje en moet je er maar achterna rennen.

nog 5 dagen wachten ;)
Dit moet in de Retail versie inderdaad verbeterd zijn. Misschien komt het door de moeilijkheidsgraad in de demo.....maar bederft wel heel wat speelplezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Remcom00 schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:45:
[...]

Browser downloaden waarmee je de User Agent kan aanpassen naar Desktop, moet je even zoeken.
Met Chrome en Dolphin op Android kan het iig wel.
Werkt niet, ze schalen naar resolutie en niet per se op user agent van iOS/Android.
Daarom had een Tweaker met een kleine laptop ook dat probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Fvanderwijk schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:20:
[...]

Dit moet in de Retail versie inderdaad verbeterd zijn. Misschien komt het door de moeilijkheidsgraad in de demo.....maar bederft wel heel wat speelplezier.
Moeilijkheidsgraad is gewoon aan te passen in de demo.
Je eerste wedstrijd is Semi-pro.
Als je daarna in het menu zit, kan je het niveau aanpassen naar:
Beginner - Amateur - semi-pro - prof - world class - legend.

ik speel zelf altijd gewoon op semi-pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-09 15:05
Ben benieuw wanneer ik een sms van de Gamemania krijg om hem op te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:52
Ik heb fifa gepreload met een code en er staat dat die de 23e uitkomt. ( Morgen dus) Is dit omdat ik EA Access heb of komt hij echt morgen al? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
dunn0w schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:38:
Niet eerder dan donderdag, weet nog wel toen ik jong was, heel de week proberen overal.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Laatst online: 12-09 08:46
Ik zie op Twitch dat er al mensen zijn die FIFA 15 hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Spel is natuurlijk allang op gold, vorige week werden de 1e discs weggeven aan mensen, misschien dat sommige mensen hem al kunnen meekrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Boinkie schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:41:
Ik heb fifa gepreload met een code en er staat dat die de 23e uitkomt. ( Morgen dus) Is dit omdat ik EA Access heb of komt hij echt morgen al? :P
Ik heb mijn XBone op region US staan en daar komt hij de 23e uit, dus ik kan morgen spelen.
Met EA access kon ik nog eens 5 dagen eerder spelen, dus de 18e ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
dunn0w schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:38:
Mars18 schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:42:
[...]

Niet eerder dan donderdag, weet nog wel toen ik jong was, heel de week proberen overal.
Ben toch wel enigzins nieuwsgierig dan, want de Gamemania medewerker die ik trof toen ik FIFA 15 pre-orderde, vertelde mij: Zodra je een SMS van ons krijgt kun je je spel ophalen. Dit kan mogelijk woensdag al zijn, want EA is nooit heel erg nauw met releases.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
ik ga me regio ook maar eens op US zetten ;) kijken of ik dan fifa 15 kan starten.
Ik speel toch niet online en volgens mij kan ik hem dan later weer terug zetten op NL (na de 25ste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Heb hem besteld bij Game-Card.net (PC), hopelijk komt de code morgen binnen. :)
Kan echt niet wachten om een nieuwe career te beginnen met Arsenal. :D

Iemand daar toevallig al wat mee gestoeid? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
De eerste staat al op marktplaats. Prijs is mij te hoog, maar hij is vroeg bij.

http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Las dat de standaard speelsnelheid in de retail nog sneller is dan de demo?

Dat zou echt een domper zijn, want die was al te snel...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Laatst online: 11-09 13:02
On_E schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:51:

Snelheid van UT is wel altijd hoger toch?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Laatst online: 12-09 08:46
Lekkerboeie86 schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:51:
De eerste staat al op marktplaats. Prijs is mij te hoog, maar hij is vroeg bij.

http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
Wie geeft er nu 80 euro uit om het spel 2 dagen eerder te spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
micmulder schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:56:
[...]

Wie geeft er nu 80 euro uit om het spel 2 dagen eerder te spelen 8)7
Nou in dit geval zijn het 4 dagen.Ik heb ooit eerder 70.- betaald voor COD 4 dagen voor de release. En was er helemaal blij mee. Ik heb deze hele week nog vakantie, dus als iets in de buurt te koop komt betaal ik ook best graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:49
Vanavond om 5 uur kun je hem spelen op de pc met koreaanse VPN. Heb hem zojuist gepreload. Toch wel zin in wat potjes FUT en geen zin om nog eventjes door te spelen met fifa 14. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Lekkerboeie86 schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:00:
[...]

Nou in dit geval zijn het 4 dagen.Ik heb ooit eerder 70.- betaald voor COD 4 dagen voor de release. En was er helemaal blij mee. Ik heb deze hele week nog vakantie, dus als iets in de buurt te koop komt betaal ik ook best graag ;)
Vakantie wat is dat ?
ach die paar daagjes wachten is niet zo erg.
Ondertussen speel ik lekker Fifa 15 Demo, Sims 4 en Forza 5 en misschien nog ff Fifa 14 ;)

Voor fifa ga ik nooit meer betalen dan nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Maichel schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:52:
[...]

Snelheid van UT is wel altijd hoger toch?
Dat speel ik toch niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

On_E schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:51:

Ik vond de demo vrij traag. Maar in de singleplayer kun je het altijd aanpassen.

[ Voor 8% gewijzigd door garriej op 22-09-2014 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Is er veel veranderd bij fifa 15 PS3 t.o.v. fifa 14 PS3?

Ik heb fifa 15 demo op de ps4 gespeeld bij een vriend, en daar komen acties in voor die totaal nieuw zijn.

Speelt fifa 15 ook anders op de PS3? Anders ga ik het niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viavia28
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-07 20:58
Ik hoor helaas veel berichten dat Career mode exact hetzelfde is, behalve dan dat het in een nieuw jasje gestoken is.. Valt me dan toch weer tegen. Waarom elke keer zoveel moeite voor een nieuw uiterlijk terwijl sommige problemen zo eenvoudig zijn op te lossen.. Bijna alle prioriteit ligt nu bij UT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Req-
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-08 20:46
Er is op dit moment een actie bij Bol.com waar je PS4 + Fifa 15 voor 400 Euro kan bestellen. Zojuist maar gedaan ;)

http://www.bol.com/nl/d/a...ting/256000009/index.html

de volgende keer graag een normale link, referrals worden niet gewaardeerd!
(Voor degene die de PS4 nog niet hebben)

[ Voor 35% gewijzigd door BM op 22-09-2014 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Req- schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:35:
Er is op dit moment een actie bij Bol.com waar je PS4 + Fifa 15 voor 400 Euro kan bestellen. Zojuist maar gedaan ;)

http://t.co/9LnkxP7a4Q

(Voor degene die de PS4 nog niet hebben)
Dat is op veel plaatsen de standaard prijs, gisteren was deze set bij Bart Smit door de 10% korting € 359,99.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:39
Zie dat de media markt fifa 15 voor €49,99 heeft voor zowel ps3/4 als xbox360/one. Kan mij herinneren dat er afgelopen jaren toch betere acties waren bij de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

garriej schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:24:
[...]

Ik vond de demo vrij traag. Maar in de singleplayer kun je het altijd aanpassen.
Ja dat snap ik maar ik speel FIFA meestal online (Seasons) :)

Als dat nog sneller is dan de demo dan ga ik heel erg twijfelen...
Zuaro schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:47:
Zie dat de media markt fifa 15 voor €49,99 heeft voor zowel ps3/4 als xbox360/one. Kan mij herinneren dat er afgelopen jaren toch betere acties waren bij de release.
20 euro goedkoper dan veel andere winkels, prima actie dus imo.

[ Voor 33% gewijzigd door On_E op 22-09-2014 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Viavia28 schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:31:
Ik hoor helaas veel berichten dat Career mode exact hetzelfde is, behalve dan dat het in een nieuw jasje gestoken is.. Valt me dan toch weer tegen. Waarom elke keer zoveel moeite voor een nieuw uiterlijk terwijl sommige problemen zo eenvoudig zijn op te lossen.. Bijna alle prioriteit ligt nu bij UT.
Vind je het gek? Ze hebben teveel wijzigingen doorgevoerd in FIFA en nu houdt het gewoon op, ze moeten immers nog minimaal 5 jaar verder met FIFA op de next-gen consoles ;) Wat betreft career mode, die gaat een overhaul krijgen denk ik omdat de studio achter FIFA Manager(die nu dood is) is samengevoegd met ea canada, career mode gaat dus sowieso iets leuks worden de komende jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Zuaro schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:47:
44 euro was die 2 jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viavia28
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-07 20:58
iPodKiller schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:50:
[...]

Vind je het gek? Ze hebben teveel wijzigingen doorgevoerd in FIFA en nu houdt het gewoon op, ze moeten immers nog minimaal 5 jaar verder met FIFA op de next-gen consoles ;) Wat betreft career mode, die gaat een overhaul krijgen denk ik omdat de studio achter FIFA Manager(die nu dood is) is samengevoegd met ea canada, career mode gaat dus sowieso iets leuks worden de komende jaren.
Oke. Dan zal er hopelijk volgend jaar wat meer vuurwerk aanwezig zijn omtrent Career mode. Fifa Manager houdt er dus mee op? Jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Zag op twitter al de Feyenoord ratings.
Helaas Vermeer en El Ahmadi er niet bij, wordt dus weer een update.
Kan ik 8 xboxen/ps4 aan het internet gaan hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
tumtum100 schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:18:
Vanavond om 5 uur kun je hem spelen op de pc met koreaanse VPN. Heb hem zojuist gepreload. Toch wel zin in wat potjes FUT en geen zin om nog eventjes door te spelen met fifa 14. :p
Waar heb je de key gekocht? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
kaat17 schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:36:
[...]

Waar heb je de key gekocht? >:)
Via de Mexicaanse originwebshop met een VPN.
$39.99 for standard and $44.99 for ultimate.

How to (easy way):

Download & install hola plugin.
Select Mexico.
Go to Origin store.
Add FIFA 15 to cart.
Click next/checkout button till you are asked to login.
Don't login.
Copy the URL.
Disable hola.
Paste the URL.
Login.
Pay.
Enjoy.
Gezien op Reddit : http://www.reddit.com/r/F...fa_15_mexico_release_922/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:42
tumtum100 schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:41:
[...]

[...]

Je hebt dan geen gedoe met taalinstellingen als je hem weer eens moet installeren ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Z500 schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:54:
[...]

Je hebt dan geen gedoe met taalinstellingen als je hem weer eens moet installeren ofzo?
Durf ik niet met zekerheid te zeggen, toen ik hem ging preloaden kon ik wel gewoon Nederlands selecteren. Dit kan ik pas om 17:00 met zekerheid zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
Mars18 schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:21:
Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzanni
Mars18 schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:21:
Ik heb de early access op mijn PS3, en Feyenoord is gewoon compleet :) Alle teams zijn bijgewerkt en zelfs Match Day is actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Guzanni schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:14:
[...]

Ik heb de early access op mijn PS3, en Feyenoord is gewoon compleet :) Alle teams zijn bijgewerkt en zelfs Match Day is actief.
Hmm, dus ook vermeer en el ahmadi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzanni
Mars18 schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:27:
[...]

Hmm, dus ook vermeer en el ahmadi?
Ja. De Match Day update zorgt er in dit geval voor dat de opstelling is, zoals het was tegen Ajax gisteren.

EDIT:

Afbeeldingslocatie: http://oi61.tinypic.com/33caouw.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Guzanni op 22-09-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Guzanni schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:32:
[...]

Ja. De Match Day update zorgt er in dit geval voor dat de opstelling is, zoals het was tegen Ajax gisteren.
Jawel, maar ik ben bang dat je zonder internet verbinding je straks die spelers nog niet heb.
je dus eerst een update moet hebben vanaf internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Guzanni schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:32:
[...]

EDIT:

[afbeelding]
Lekker overgewaardeerd weer zo te zien dat Feyenoord. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 14:06
[...]

[...]

Ik heb hetzelfde gedaan. Gaat tot nu toe goed. Alleen: hoe kom jij er bij dat je om 17.00u kan spelen? Bij mij staat 23 september 6:00AM als release-tijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
On_E schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:41:
[...]

Lekker overgewaardeerd weer zo te zien dat Feyenoord. :+
Boëtuis te hoog, El Ahmadi te laag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:42
brainovic schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:07:
[...]

Ik heb hetzelfde gedaan. Gaat tot nu toe goed. Alleen: hoe kom jij er bij dat je om 17.00u kan spelen? Bij mij staat 23 september 6:00AM als release-tijd....
Via koreaanse vpn origin opstarten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
Weet misschien iemand een webshop die levert een dag voor de officiële release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
Z500 schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:09:
[...]

Via koreaanse vpn origin opstarten..
Check. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ik ben zelf zeer benieuwd hoe Willem II eruit ziet in Fifa 15 haha.
Qua opstelling en gezichten.

Goed om te horen dat feyenoord al actueel is, dat geeft de mens een goede hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Jap hier heb ik fifa werkend hij doet het. Ben benieuwd met de lagg tijden fut :p
Spel is trouwens gewoon Nederlands

[ Voor 18% gewijzigd door tumtum100 op 22-09-2014 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
  • Laatst online: 10-09 13:30
tumtum100 schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:02:
Jap hier heb ik fifa werkend hij doet het. Ben benieuwd met de lagg tijden fut :p
Spel is trouwens gewoon Nederlands
Hoe is het commentaar?
En komt hij gewoon in je origin game lijst?

[ Voor 7% gewijzigd door jovael op 22-09-2014 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Misschien moet ik dit topic even los laten, krijg nu steeds meer zin in Fifa.
Maar moet nog wachten tot Donderdag pffoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Zal het zo laten weten ga eerst eventjes eten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:59:
Ik ben zelf zeer benieuwd hoe Willem II eruit ziet in Fifa 15 haha.
Qua opstelling en gezichten.

Goed om te horen dat feyenoord al actueel is, dat geeft de mens een goede hoop.
Gezichten zullen zo generic als mogelijk zijn. Wat betreft faces krijgt de Eredivisie geen aandacht, hooguit een paar toppers maar die spelen niet bij Willem II :+ en ook dit viel in het verleden tegen. Kan me alleen Eriksen herinneren die een face kreeg toen die bij Ajax speelde. Andere spelers die een face hebben en in de Eredivisie spelen komen vaak uit een buitenlandse competitie. Jammer dat er op de consoles geen optie is om zelf met faces te klooien, maar dat hoort nou eenmaal bij de consoles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:12:
[...]

Gezichten zullen zo generic als mogelijk zijn. Wat betreft faces krijgt de Eredivisie geen aandacht, hooguit een paar toppers maar die spelen niet bij Willem II :+ en ook dit viel in het verleden tegen. Kan me alleen Eriksen herinneren die een face kreeg toen die bij Ajax speelde. Andere spelers die een face hebben en in de Eredivisie spelen komen vaak uit een buitenlandse competitie. Jammer dat er op de consoles geen optie is om zelf met faces te klooien, maar dat hoort nou eenmaal bij de consoles
Zolang ik de speler er maar uit kan halen dus geen witte armenteros of zwarte van de struijk :P
Meestal doen ze wel keurig de foto's, in Fifa 13 hadden ze dat ook goed gedaan.

Natuurlijk hopen wij als nederlanders gewoon een Fifa versie met alle nederlandse stadions, jupiler league etc. haha

Oja en goede nederlandse commentraar en slechte scheidsrechters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:19:
[...]
Zolang ik de speler er maar uit kan halen dus geen witte armenteros of zwarte van de struijk :P
Meestal doen ze wel keurig de foto's, in Fifa 13 hadden ze dat ook goed gedaan.
Dat kunnen ze wel idd :P gelukkig maar. Krijg ook steeds meer zin in FIFA 15. Heb sinds de demo, 14 niet eens meer aangeraakt en het wordt nu toch wel tijd dat ik iets anders dan de demo ga spelen.
Baal wel nog steeds dat EA Access niet op de PS4 is. Niet alleen voor die 6 uur de volledige game kunnen testen, dat is leuk maar ook niets meer, maar de andere voordelen, zoals gratis games. Jammer dat Sony de gamers niet de keuze geeft, maar dit is niet het juiste topic om daar verder op in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Zuaro schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:20:
Weet misschien iemand een webshop die levert een dag voor de officiële release?
Ik heb hem bij Go2Arena gekocht waar ze 23/09 als release zien (amerikaanse release). Voorheen al bij Go2Arena gekocht, maar we zullen zien. Ik zal wellicht wel zeggen wanneer ik hem heb op deze thread:
Online Gamekeys kopen - Deel II

edit: staat nu als 25/09 release.. ik ga hem lekker cancelen.

Mexico vpn truukjes met Origin zal wellicht ook wel werken.

vanavond toch geen tijd om te spelen :X

[ Voor 30% gewijzigd door SmokingCrop op 22-09-2014 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
Je kan zeker alleen met een creditcard dat vpn trucje doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
SmokingCrop schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:44:
[...]

Ik heb hem bij Go2Arena gekocht waar ze 23/09 als release zien (amerikaanse release). Voorheen al bij Go2Arena gekocht, maar we zullen zien. Ik zal wellicht wel zeggen wanneer ik hem heb op deze thread:
Online Gamekeys kopen - Deel II

Mexico vpn truukjes met Origin zal wellicht ook wel werken.
Dank was eigenlijk meer opzoek naar PS3 versie, vergeten te vermelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Zit ie er dit jaar eindelijk in? Of moeten we nog een jaar wachten?

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
Avioto schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:59:
[...]

Zit ie er dit jaar eindelijk in? Of moeten we nog een jaar wachten?
Zit er helaas niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
oke ik heb het spel via vietnam gekocht, maar hoe krijg ik origin nou ook in een ander vpn?
Laat maar, is al gelukt.

Ik heb via secureline van avast mijn internet op Seoul kunnen zetten :)

[ Voor 35% gewijzigd door jovael op 22-09-2014 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
jovael schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:50:
Je kan zeker alleen met een creditcard dat vpn trucje doen?
Nope. Bij mij is het met Paypal gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
[...]

[...]

Kan de betaling, gewoon via ideal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
kaat17 schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:33:
[...]

Kan de betaling, gewoon via ideal?
nope paypal of creditcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
Heb wel een paypal account, maar daar staat niets op. :+

Als ik daar nu geld op ga zetten, dan zit daar volgens mij enkele dagen verwerkingstijd op.
In dat geval, kan ik beter maar gewoon wachten :F :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
kaat17 schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:41:
[...]

Heb wel een paypal account, maar daar staat niets op. :+

Als ik daar nu geld op ga zetten, dan zit daar volgens mij enkele dagen verwerkingstijd op.
In dat geval, kan ik beter maar gewoon wachten :F :*)
Als je rekening niet gekoppeld is duurt het inderdaad een paar dagen helaas.
Wedstrijd zoeken op FUT duurt wel eventjes denk weinig mensen in de buurt die nu op het moment spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
Maar tumtum, hoe start jij je game iedere keer op?
Eerst op een koreaanse vpn dan starten en dan je vpn snel uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerbo.
  • Laatst online: 24-02 22:24
Damn, heb al een key op een andere site besteld, die zouden die vandaag ook opsturen, maar Origin kon dus goedkoper en sneller :( Achja, nog andere games genoeg voor vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
tumtum100 schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:43:
[...]

Als je rekening niet gekoppeld is duurt het inderdaad een paar dagen helaas.
Wedstrijd zoeken op FUT duurt wel eventjes denk weinig mensen in de buurt die nu op het moment spelen :p
Toch maar even ingelogd op paypal.

Daar staat, als ik op geld toevoegen heb geklikt:
Over dit proces
Login met uw PayPal-rekening en voeg met iDEAL direct geld toe aan deze rekening. Binnen enkele minuten staat het bedrag op uw PayPal-rekening saldo bijgeschreven.

Dus er even geld op gestampt, nu nog een keer via die mexicanen, zien te betalen >:)

[ Voor 7% gewijzigd door NLoldebroek op 22-09-2014 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
kaat17 schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:48:
[...]

Toch maar even ingelogd op paypal.

Daar staat, als ik op geld toevoegen heb geklikt:
Over dit proces
Login met uw PayPal-rekening en voeg met iDEAL direct geld toe aan deze rekening. Binnen enkele minuten staat het bedrag op uw PayPal-rekening saldo bijgeschreven.

Dus er even geld op gestampt, nu nog een keer via die mexicanen, zien te betalen >:)
ja dat kan dus alleen als je bankrekening gekoppeld is.
Pagina: 1 ... 11 ... 29 Laatste