There's no school like the old school and i'm the headmaster
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
10-20 uur op PC dan weer weg gedaan omdat het gewoon slechter dan fifa 13 was (pc) en lekker weer fifa 13 gespeeld.mathijs55 schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:27:
@SmokingCrop Heb je FIFA14 niet gespeeld? Daar zat dit ook al in. Al werkt het nu wel een stukje beter/sneller moet ik zeggen
[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 14-09-2014 13:45 ]
10-20u is natuurlijk nooit voldoende om erin te raken, heb al meer in de demo zitten en merk dat het steeds soepeler gaat..
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Is d'r al lang joh.Metalbuster schreef op zondag 14 september 2014 @ 17:34:
Komt er nog een PC demo?
hoidoei
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Meer dan lang genoeg om te zien dat fifa 14 slechter was op vele vlakken dan fifa 13 op PC..SAiN ONeZ schreef op zondag 14 september 2014 @ 17:00:
die missende lijnen voor buitenspel vind ik ook wel irritant..
10-20u is natuurlijk nooit voldoende om erin te raken, heb al meer in de demo zitten en merk dat het steeds soepeler gaat..
Dan speelde ik liever m'n career voort in fifa 13 waar ik al lekker ver zat.
zie ook de "review/rant" die ik gedaan had: productreview: FIFA 14, PC (Windows) review door SmokingCrop
Het kwam eigenlijk gewoon omdat ze bijna enkel bezig waren met de next-gen engine/versie en de rest maar vlug vlug even maakten.
Het was na de patch van 5 oktober wel beter, maar Meh.
Fifa 15 daarentegen op PC is duidelijk beter. Je moet natuurlijk wennen aan de nieuwe engine en alles wat daarbij komt, maar dat is normaal.
[ Voor 15% gewijzigd door SmokingCrop op 14-09-2014 18:30 ]
Zag het net, kan helaas de keyboard controls niet veranderen in de PC demo?
Wordt helemaal gek van de besturing met een muis.
- de keepers zijn op semi pro wel erg makkelijk te verslaan in de korte hoek, en ze duiken dan ook altijd weg van de bal...
- de cutscenes waar de keepers de bal klaarleggen voor uit te trappen wordt ik ondertussen wel een beetje gek van (je blijft constant op X drukken om de cutscenes maar te skippen)
- Aangezien ik graag met Liverpool speel, Sterling en Henderson vindt ik iets te laag gewardeerd, deze zouden wel een 2 puntjes omhoog mogen.
een paar kleine "minpuntjes" die ik tot nu toe heb gevonden in de korte tijd dat ik de demo heb gespeeld.
Tip, schaf een gamepad aan, ben je meteen van al het gezeik af.Metalbuster schreef op zondag 14 september 2014 @ 20:18:
[...]
Zag het net, kan helaas de keyboard controls niet veranderen in de PC demo?
Wordt helemaal gek van de besturing met een muis.
Maar buiten deze glitches vind ik FIFA 15 echt heerlijk spelen. Paar dagen geleden kreeg ik te horen dat EA nog de glitches in de demo zou fixen maar ik moet het nog maar eerst zien. Zonde want het dribbel en keeper werk in FIFA 15 vind ik echt geweldig. Al helemaal omdat ik van de PS3 versie kom van FIFA 14.
[ Voor 33% gewijzigd door polopolo150 op 15-09-2014 00:35 ]
Maar ik heb nog geen enkele crash gehad met de PS4 demo, ook niet na het aanpassen van de opstelling.. Speel wel alleen, misschien heeft dat er ook iets mee te maken.
Jammer van de keeper glitch, het was wel een erg mooie save.
[ Voor 8% gewijzigd door bibi2205 op 14-09-2014 23:54 ]
FIFA Benelux Administrator
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
Vind de speleranimaties ook niet helemaal pluis, vooral de bungelende handjes op de mannetjes. Die nieuwe manier van verdedigen krijg ik niet echt onder de knie, de tegenstander slalomt zo door mijn verdediging heen.
Hoop potentie maar ben nog niet onder de indruk.
PSN: DutchTrickle PVoutput
hoidoei
Heb mijn VideoCardsLevelDetails.xml bestand nog even gewijzigd en ingesteld dat alle card ID's zo hoog mogelijk staan, geen idee of dat nog uitmaakt, maar het ziet er mooi uit.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <?xml version="1.0" encoding="utf-8" ?> <CardLevelDetails> <level id="0" RESOLUTIONWIDTH="1920" RESOLUTIONHEIGHT = "1200" ASPECTRATIO="1.6" RENDERINGQUALITY="2" MSAA_LEVEL="2" WAITFORVSYNC="1"/> <level id="1" RESOLUTIONWIDTH="1920" RESOLUTIONHEIGHT = "1200" ASPECTRATIO="1.6" RENDERINGQUALITY="2" MSAA_LEVEL="2" WAITFORVSYNC="1"/> <level id="2" RESOLUTIONWIDTH="1920" RESOLUTIONHEIGHT = "1200" ASPECTRATIO="1.6" RENDERINGQUALITY="3" MSAA_LEVEL="2" WAITFORVSYNC="1"/> <level id="3" RESOLUTIONWIDTH="1920" RESOLUTIONHEIGHT = "1200" ASPECTRATIO="1.6" RENDERINGQUALITY="3" MSAA_LEVEL="2" WAITFORVSYNC="1"/> </CardLevelDetails> |
Wel zijn alle details die je ziet bij de replays niet echt zichtbaar bij normaal spel. Alleen de slidings-sporen in het gras, maar het daadwerkelijke gras wordt pas echt mooi bij de replays, zoals ook de losse grasvlokjes, maar dat zou anders ook wel heel zwaar worden.
Vond het spel wel relatief makkelijk op semi pro, heb hem nu maar iets hoger gezet.
[ Voor 34% gewijzigd door MsG op 15-09-2014 12:54 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Heb ik ook hoor, goede fps, locked op 60fps maar nog steeds loopt het niet helemaal lekker.BB333 schreef op maandag 15 september 2014 @ 12:18:
Bij mij schokt de PC-versie ook redelijk veel, net zoals ik hierboven ergens las. Ik heb een Nvidia GTX660 en heb de instellingen voor de game via de control panel van Nvidia geoptimaliseerd: full hd, 4x AA, Vsync en geen limiet op frames. Fraps geeft aan dat ik in game zo 150 fps haal en bij herhalingen zoals eerder gezegd ongeveer 30. Maar tijdens het spel zelf voelt het schokkerig en niet zo vloeiend aan, dit terwijl bij een vriend van me hij wel soepeler lijkt te lopen. Ook crashed bij mij de demo wel eens (wat bij Fifa 14 nooit gebeurde). Spel sluit dan gewoon af omdat Windows zegt dat hij niet meer reageert o.i.d. Moet wel zeggen dat ik het spel wel een vooruitgang vind op Fifa 14. Passing gaat sneller, keepers zijn beter en geen rare bugs kunnen ontdekken nog. Alleen schieten is even wennen, al valt me op dat geplaatst schot wel heel effectief is op deze Fifa. Hopelijk loopt allen de full versie van Fifa 15 beter en minder schokkerig, want toch wel vreemd at ik zoveel frames heb en dat het toch niet soepel loopt. Nog meer mensen last van?
Build is ook van Juli dus dat zal met de final release wel goed zitten.
hoidoei
Eerst een bijna 'fluke' goal die er dan toch niet in gaat..
Later in diezelfde match komen we 2-0 voor waarna Boca veel agressiever begint te tackelen.
In het eerste deel haal ik met Cavani een speler van Boca onderuit door aan zijn shirt te gaan hangen. Na hun vrije trap leek het wel even alsof ze wraak wilden nemen op hem. Het was alleszins een agressieve tackel waar Cavani 'in het echt' wel even last van zou hebben..
De nieuwe engine zorgt wel voor leuke beelden (en vooral replays).
[ Voor 5% gewijzigd door bibi2205 op 15-09-2014 13:36 ]
Verder zit er echt verhaal achter bepaalde emotie-momenten, da's wel weer vet!
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Kijken hoe het tegen een echt persoon gaat.
Moet toch wel terugkomen op mn kritiek over de grafische kant op de ps4.
Is toch wel sfeervol en de gezichten zijn ook wel mooi.
Saturn Tilburg heeft een nachtopening waar de ps4 versie 50 euro is
[ Voor 12% gewijzigd door Mars18 op 15-09-2014 14:12 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hmmz geen last van eerlijk gezegd... Ik loop hem op een Sapphire R9 280X, alles op max en fps niet gelocked, en heb nog geen problemen of schokken tegengekomen...BB333 schreef op maandag 15 september 2014 @ 12:18:
Bij mij schokt de PC-versie ook redelijk veel, net zoals ik hierboven ergens las. Ik heb een Nvidia GTX660 en heb de instellingen voor de game via de control panel van Nvidia geoptimaliseerd: full hd, 4x AA, Vsync en geen limiet op frames. Fraps geeft aan dat ik in game zo 150 fps haal en bij herhalingen zoals eerder gezegd ongeveer 30. Maar tijdens het spel zelf voelt het schokkerig en niet zo vloeiend aan, dit terwijl bij een vriend van me hij wel soepeler lijkt te lopen. Ook crashed bij mij de demo wel eens (wat bij Fifa 14 nooit gebeurde). Spel sluit dan gewoon af omdat Windows zegt dat hij niet meer reageert o.i.d. Moet wel zeggen dat ik het spel wel een vooruitgang vind op Fifa 14. Passing gaat sneller, keepers zijn beter en geen rare bugs kunnen ontdekken nog. Alleen schieten is even wennen, al valt me op dat geplaatst schot wel heel effectief is op deze Fifa. Hopelijk loopt allen de full versie van Fifa 15 beter en minder schokkerig, want toch wel vreemd at ik zoveel frames heb en dat het toch niet soepel loopt. Nog meer mensen last van?
Ook nog geen crashes oid..
Nu ja, gezien de vele verschillende builds van PC's kunnen er ook zoveel verschillende dingen optreden.. Ben er wel vrij zeker van dat ze de meeste opmerkingen/bugs/glitches van nu er tegen eind september wel uitgestreken krijgen... Uiteraard niet alle
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Werd de Saturn in Tilburg niet de Mediamarkt op 26 september ?Mars18 schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:11:
Straks tegen een maat van me eindelijk de demo van FIFA 15 eens goed spelen.
Kijken hoe het tegen een echt persoon gaat.
Moet toch wel terugkomen op mn kritiek over de grafische kant op de ps4.
Is toch wel sfeervol en de gezichten zijn ook wel mooi.
Saturn Tilburg heeft een nachtopening waar de ps4 versie 50 euro is
Angelo NL / Global Cargo VTC
Probeer eens "Verticale synchronisatie: Adaptief" + "drievoudige buffering: aan" in nvidia config en in fifa settings zonder v-syncBB333 schreef op maandag 15 september 2014 @ 12:52:
Ook met het locken ervaar ik hetzelfde probleem.
ik heb de GTX 670 met alle beste kwaliteits opties in nvidiaconfig voor de fifademo.exe met adaptive v sync en drievoudige buffering (en maximaal 1 vooraf gerenderde frame) en alles loopt zeer soepel.
[ Voor 35% gewijzigd door SmokingCrop op 15-09-2014 18:09 ]
Edit: gevonden! Ga het zo testen.SmokingCrop schreef op maandag 15 september 2014 @ 18:05:
[...]
Probeer eens "Verticale synchronisatie: Adaptief" + "drievoudige buffering: aan" in nvidia config en in fifa settings zonder v-sync
ik heb de GTX 670 met alle beste kwaliteits opties in nvidiaconfig voor de fifademo.exe met adaptive v sync en drievoudige buffering (en maximaal 1 vooraf gerenderde frame) en alles loopt zeer soepel.
[ Voor 22% gewijzigd door BB333 op 15-09-2014 19:34 ]
Oh.. dan mogen ze dat daar ook eens bijzetten.. Het zegt op dit moment enkel dat het de prestaties verbetert wanneer vsync ook aanstaat..Dracul schreef op maandag 15 september 2014 @ 20:33:
Drievoudige buffering in de nVidia settings is alleen voor OpenGL, niet voor Direct3D. Als je dat wil moet je programma's als D3DOverrider of RadeonPro gebruiken.
Beetje placebo effect dat Nvidia dan wil toepassen zeker? Ik zette dat gewoon automatisch aan als vsync ook aanstond, maar niet dat ik dat test of het nu zin had of niet.
Goed om te weten, thanks
Is dat een glitch? volgens mij is de keeper gewoon te laat, en is het beeld een beetje vertekend in de herhalingen.polopolo150 schreef op zondag 14 september 2014 @ 23:27:
[video]
Maar buiten deze glitches vind ik FIFA 15 echt heerlijk spelen. Paar dagen geleden kreeg ik te horen dat EA nog de glitches in de demo zou fixen maar ik moet het nog maar eerst zien. Zonde want het dribbel en keeper werk in FIFA 15 vind ik echt geweldig. Al helemaal omdat ik van de PS3 versie kom van FIFA 14.
Ik heb verder nog geen crashes of iets dergelijks gehad (op de PS4). Wel een paar kleine irritaties, zoals de AI die te veel dribbelt en te weinig paast. En af en toe lijkt het alsof ze onmogelijke bewegingen maken zoals binnen 0.1 sec schieten vanuit de draai en versnellen bij een sprint terwijl ze daarvoor op de grond lagen en mij alsnog inhalen.. dat soort dingen. Ik ben nog niet 100% overtuigd maar als ik in de reviews lees dat het een verbetering is van de demo, zal ik 'm denk ik wel halen.
Ik hoop het ook, nu zet ik die standaard direct uit/verwissel naar engelse..Pykow schreef op maandag 15 september 2014 @ 22:00:
ik ben zelf heel erg tevreden over Fifa 15 en ik hoop dat de nederlandse commentaar een keer net zo uitgebreid is als de engelse commentaar, dat maakt het wel leuker om met de nederlandse competitie te spelen.
Maar ik vrees ervoor, ze hebben zich gericht op de premier league

http://www.instagram.com/mitcheldenkers
Kijk Joery, je kan de bal ook gewoon koppendutchgio schreef op maandag 15 september 2014 @ 22:31:
Je kunt ook standaard engels commentaar instellen, dat is toch wel beter dan het nederlandse wat je na een paar keer wel kunt dromen
A Soldiers manual and a pair of boots.
A Soldiers manual and a pair of boots.
Vind de demo heerlijk spelen. Lekker veel snelheid in het spel, goede passing met aannames die geen 10 seconden duren en een geweldige sfeer.
Het is al vaker voorbij gekomen, maar hopelijk worden de keepers inderdaad nog aangepakt. Kan niet wachten tot de 25e.
Op de PAAL !!! ...
Hij doet het met zn hakje
oooooooowwww dat doet tie goed
Dat is een inworp
Slechte voorzet zeg
De keeper heeft hem klem vast.
en daar is tie dan
Buitenspel, Goed gezien van de scheids.
Buitenspel, ik hoop dat tie het goed heeft, want als hij door kon gaan was het zeker een doelpunt geweest.
Verwijderd
Ik hoop dat ze die Yourie Mulder er uit halen. Wat een vervelende kerel met z'n zeikstem en domme grapjes.
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2014 09:19 ]
haha deze vooral, terwijl je hem ook nog keihard naast of over had geschotenPykow schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:12:
Buitenspel, ik hoop dat tie het goed heeft, want als hij door kon gaan was het zeker een doelpunt geweest.
"Eitje voor de keeper!"
"Hij raakt hem met zijn chocolade been!"
"Wat hebben ze die keeper gevoerd!"
"Die keeper heeft ambities tot veldspeler!"
Jammer dat sommige mooi commentaar eruit gehaald is: "Het lijkt wel of hij de bal aan een touwtje heeft!".
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Revive the guild!
Speelde vroeger altijd Fifa 07 met een vriend van me, constant stuk gaan om het commentaar
hoidoei
"De mannen met de vlag en de fluit zeggen dat het buitenspel is. Ik denk van niet! Maarja ik heb geen vlag en ook geen fluit."
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Verwijderd
Als je al een paar maanden aan het spelen ben, word je het wel zat.MsG schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:36:
Ik ben het Nederlandse commentaar nog niet tegengekomen in de demo? Of doe ik iets fout? Ik vond het ook altijd zo slecht dat het wel weer leuk was.
"De mannen met de vlag en de fluit zeggen dat het buitenspel is. Ik denk van niet! Maarja ik heb geen vlag en ook geen fluit."
In PS4 FIFA 14 zit een bug, als je je PS4 op Nederlands hebt en het FIFA commentaar op Engels, en je gaat naar FUT en weer terug dan staat in de gewone FIFA game je commentaar ook weer op Nederlands. En dit vergeet je natuurlijk als je de volgende keer je PS4 aanzet.MaykelH schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:40:
Snap niet waarom mensen überhaupt met Nederlands commentaar spelen. Engels commentaar is zoveel beter om naar te luisteren (ja, ik weet het, mijn mening). Speel zelfs liever met Duits commentaar (met de Manni
) dan die verschrikkelijke Mulder aan te moeten horen.
Dit is wel op te lossen door de hele PS4 systeemtaal op Engels te zetten, maar eigenlijk is het gewoon een bug die nooit opgelost is. Erg slecht van EA.
Om die reden dit jaar nog heel wat potjes met Nederlands commentaar gevoetbald, terwijl mijn voorkeur ook naar Engels uit gaat. Echter met vrienden op de bank en een paar biertjes is het Nederlandse commentaar legendarisch.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Goed omschreven haha. Davilex had in 1996 een voetbalspel met Jack van Gelder als commentator, die was ook zeer grappig.MsG schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:36:
Ik ben het Nederlandse commentaar nog niet tegengekomen in de demo? Of doe ik iets fout? Ik vond het ook altijd zo slecht dat het wel weer leuk was.
Ff off-topic maar dat spel heb ik echt helemaal kapot gespeeld. Was als het goed is met het NL-elftal en als je scoorde hoorde je elke keer "Oranje JA JA JA". HeerlijkDracul schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:30:
[...]
Goed omschreven haha. Davilex had in 1996 een voetbalspel met Jack van Gelder als commentator, die was ook zeer grappig.
Lijkt mij dat je het na een tijdje ook wel gehad hebt met die 'JA JA JA'.mathijs55 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:39:
[...]
Ff off-topic maar dat spel heb ik echt helemaal kapot gespeeld. Was als het goed is met het NL-elftal en als je scoorde hoorde je elke keer "Oranje JA JA JA". Heerlijk
in 1996 was ik 6 jaar, toen vond ik het nog geweldig. Zaten ook diverse glitches in waardoor je vanaf de aftrap kon scoren enzo.FraxleNL schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:52:
[...]
Lijkt mij dat je het na een tijdje ook wel gehad hebt met die 'JA JA JA'.
Ja oké, op die leeftijd zijn dat soort dingen geweldig en zit je in een compleet nieuwe wereld. Nu zou ik mij het apezuur irriteren aan het horen van dat soort uitspraken, vier keer in een wedstrijd.mathijs55 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:04:
[...]
in 1996 was ik 6 jaar, toen vond ik het nog geweldig. Zaten ook diverse glitches in waardoor je vanaf de aftrap kon scoren enzo.
Overigens word ik enthousiast van de manier waarop de keepers zijn ontworpen. De reddingen die ze maken zijn echt een verbetering op de keepers van FIFA 14.
Ik ben ook zeer positief over de keepers in FIFA15. al zie je wel dat daar nog enkele fixes voor doorgevoerd moeten worden in de retail versie. Met name die bug dat een penalty dwars door de handen van de keeper gaat(heb ik zelf ook al gehad) is erg irritant. Neemt niet weg dat dit al een enorme stap vooruit isFraxleNL schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:22:
[...]
Ja oké, op die leeftijd zijn dat soort dingen geweldig en zit je in een compleet nieuwe wereld. Nu zou ik mij het apezuur irriteren aan het horen van dat soort uitspraken, vier keer in een wedstrijd.![]()
Overigens word ik enthousiast van de manier waarop de keepers zijn ontworpen. De reddingen die ze maken zijn echt een verbetering op de keepers van FIFA 14.
Ik ben zelf ok zeer positief over de keepers in 15. Zodra je het niveau om hoog zet, worden de keepers ook beter!mathijs55 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:36:
[...]
Ik ben ook zeer positief over de keepers in FIFA15. al zie je wel dat daar nog enkele fixes voor doorgevoerd moeten worden in de retail versie. Met name die bug dat een penalty dwars door de handen van de keeper gaat(heb ik zelf ook al gehad) is erg irritant. Neemt niet weg dat dit al een enorme stap vooruit is
Klopt. Een Semi-Prof keeper laat zich makkelijk passeren in de korte hoek. Een Wereldklasse keeper kan je dat uit je hoofd zetten want dat is echt niet zo makkelijk meer.micmulder schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:40:
[...]
Ik ben zelf ok zeer positief over de keepers in 15. Zodra je het niveau om hoog zet, worden de keepers ook beter!
Verstandige keuze. Een poort naar het hacken, valsspelen en oneerlijk spel is alvast gesloten. Ook goed dat je niet meer dan 50 biedingen kan doen.
Verwijderd
Dat viel mij ook op inderdaad! Zag ook op Youtube een "corner glitch" voorbij komen (terug leggend op de 16 meter, dan de hoek in schieten). Is dit ook mogelijk bij een Wereldklasse keeper? Dat ontmanteld dan wel de "glitch" in ieder geval.FraxleNL schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:45:
[...]
Klopt. Een Semi-Prof keeper laat zich makkelijk passeren in de korte hoek. Een Wereldklasse keeper kan je dat uit je hoofd zetten want dat is echt niet zo makkelijk meer.
Geef mij tot vanavond de tijd en dan heb je je antwoord.Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:33:
[...]
Dat viel mij ook op inderdaad! Zag ook op Youtube een "corner glitch" voorbij komen (terug leggend op de 16 meter, dan de hoek in schieten). Is dit ook mogelijk bij een Wereldklasse keeper? Dat ontmanteld dan wel de "glitch" in ieder geval.
Hoop dat ze dan ook iets aan het disconnecten hebben gedaan in divisie 1 kon ik in FUT 14 onmogelijk een wedstrijd spelen iedereen leavde en telde bij mij als verlies.
Lokale Bart Smit/Intertoys of andere game-winkel? Heeft mij nog nooit in de steek gelaten als ik iets op de releasedag wou hebben..FR-VAK-R schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:49:
Iemand een idee waar ik op dit moment het beste FIFA 15 voor de PS4 kan pre-orderen en hem dan ook op de release dag in huis binnen te krijgen?
Garantie op daadwerkelijke levering heb je nooit 100% bij een webwinkel. Ik zou hem bij een lokale winkel halen als je hem perse op dag van release wilt hebben.FR-VAK-R schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:49:
Iemand een idee waar ik op dit moment het beste FIFA 15 voor de PS4 kan pre-orderen en hem dan ook op de release dag in huis binnen te krijgen?
Verwijderd
Ik heb hem bij de wehkamp besteld, voor 55 eurie -7.50 korting.FR-VAK-R schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:49:
Zoals CrazyDutchDude zegt. Ik heb mijn FIFA 15 ook bij Wehkamp besteld. 55 Euro en ook nog een pre-order bonus in de vorm van 15 weken lang één gratis gold pakketje voor UT.FR-VAK-R schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:49:
[ Voor 5% gewijzigd door Matedeor op 16-09-2014 16:11 ]
Misschien niet, maar wellicht wel een van de goedkoopste aanbieders en een extra bonus voor de UT-liefhebbers. Persoonlijk vind ik het niet erg als ik FIFA een dag later heb. Ik bespaar er in ieder geval geld op en hoef er ook niet meer voor naar de winkels. Het is natuurlijk ieder zijn eigen ding, de een besteld het spel en de ander gaat naar de winkels.Matedeor schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:11:
Wehkamp is volgens mijn alleen niet de beste garantie om hem op dag één in huis te hebben, vooral nu zo veel mensen daar hebben besteld. Meeste webshops waar ik heb besteld had ik hem in ieder geval in 95% van de gevallen op dag één in huis en in de andere 5% soms zelf een dag te vroeg of een dag te laat. Lette er wel altijd op of er ook stond aangegeven dat je hem op release dag thuis had of wanneer die verzonden zou worden.
Origin?tweaker2010 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:56:
[...]
Garantie op daadwerkelijke levering heb je nooit 100% bij een webwinkel. Ik zou hem bij een lokale winkel halen als je hem perse op dag van release wilt hebben.
hij is al gepreload op de me xbox one.
Paar reacties terug
Origin site.
[ Voor 10% gewijzigd door Ryiuuz op 16-09-2014 19:19 ]
Jap, ik kijk meestal hier http://www.allkeyshop.com...15-cd-key-compare-prices/ en koop daar mijn cd keys.Ryiuuz schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 19:18:
En via de Mexicaanse VPN iets van 27€?/$ ofzo
Paar reacties terug
Origin site.
Eerst met, dat zit enkel bij de ultimate versie. Daarna de website laten zien. Kreeg ik als antwoord, ja dat weet ik ook allemaal niet. Weet niet van alles wat bij een game zit.
[ Voor 3% gewijzigd door Meneer iCy op 16-09-2014 20:35 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Volgens mij zit deze bij het spel, in het hoesje. Heel zeker weet ik het niet, want ik krijg bij Wehkamp ook 15 weken lang een gouden pakket en daar werd ook niet aangegeven hoe het zit met die preorder code.iCy schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:35:
Hoe zit het met de preorder code voor 15 weken 1 gold pack? Ik heb bij de gamemania niet direct een preorder code meegekregen en de medewerker van gamemania was ook niet bepaald duidelijk.
Eerst met, dat zit enkel bij de ultimate versie. Daarna de website laten zien. Kreeg ik als antwoord, ja dat weet ik ook allemaal niet. Weet niet van alles wat bij een game zit.
Verwijderd
Als je naar beneden scrollt bij Fifa 15 dan beantwoorden ze vragen. Daar zeggen ze van Wehkamp dat je die 15 pakketten krijgt.FraxleNL schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:49:
[...]
Volgens mij zit deze bij het spel, in het hoesje. Heel zeker weet ik het niet, want ik krijg bij Wehkamp ook 15 weken lang een gouden pakket en daar werd ook niet aangegeven hoe het zit met die preorder code.
http://www.wehkamp.nl/Zoe...rpp=48&Blocks=0&View=Grid
Dat klopt en dat weet ik, alleen het is wel de vroeg in welke vorm je deze pre-order code krijgt. Dit was ook de vraag die hiervoor wordt gesteld.Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 21:17:
[...]
Als je naar beneden scrollt bij Fifa 15 dan beantwoorden ze vragen. Daar zeggen ze van Wehkamp dat je die 15 pakketten krijgt.
http://www.wehkamp.nl/Zoe...rpp=48&Blocks=0&View=Grid
PSN ID: Enzyme-NL
Je kunt hier eens kijken: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/fifa+15_PS4.htmltweaker2010 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:56:
[...]
Garantie op daadwerkelijke levering heb je nooit 100% bij een webwinkel. Ik zou hem bij een lokale winkel halen als je hem perse op dag van release wilt hebben.
Ik heb persoonlijk goede ervaringen met yourgamezone, bol, en coolblue.
All4games kun je het beste vermijden
PSN ID: Enzyme-NL
http://www.instagram.com/mitcheldenkers
PSN: Maichel
Zou hem dan bij bol/coolblue bestellen, heb je de 15 goldpacks.EnzymeNL schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 21:56:
[...]
Je kunt hier eens kijken: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/fifa+15_PS4.html
Ik heb persoonlijk goede ervaringen met yourgamezone, bol, en coolblue.
All4games kun je het beste vermijden
Als je 'm haalt bij zo een nacht-opening he en dus zonder preorder...heb je dan zeker niet die 15 paketten?iCy schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 23:31:
[...]
Zou hem dan bij bol/coolblue bestellen, heb je de 15 goldpacks.
PSN: Maichel
Volgens schrijven niet, maar je weet maar nooit.Maichel schreef op woensdag 17 september 2014 @ 05:11:
[...]
Als je 'm haalt bij zo een nacht-opening he en dus zonder preorder...heb je dan zeker niet die 15 paketten?
Heb op vrijdag 26 sep gelijk een fifa 15 toernooi.tweaker2010 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:56:
[...]
Voor mij dus geen webwinkel
Heb hem ook besteld met de vi actie, 63 euro half jaar vi + fifa 14 gratis
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hadden ze die nog liggen van vorig jaar? Ik doe het wel met FIFA 15Mars18 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 07:50:
[...]
Heb op vrijdag 26 sep gelijk een fifa 15 toernooi.
Voor mij dus geen webwinkel![]()
Heb hem ook besteld met de vi actie, 63 euro half jaar vi + fifa 14 gratis
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Haha bedoel fifa 15 er bijGAITii schreef op woensdag 17 september 2014 @ 08:34:
[...]
Hadden ze die nog liggen van vorig jaar? Ik doe het wel met FIFA 15
AVICII NEW SONG
A-Trak NEW SONG
Bang La Decks Utopia feat. Dominique Young Unique
Broods L.A.F.
Catfish And The Bottlemen Cocoon
ChocQuibTown Uh La La
Death From Above 1979 Crystal Ball
Dirty South Tunnel Vision feat. SomeKindaWonderful
Elliphant All Or Nothing feat. Bunji Garlin and Diplo
Elliphant Purple Light feat. Doja Cat
Emicida feat. Rael Levanta e Anda
FMLYBND Come Alive
Foster The People Are You What You Want To Be?
Jacob Banks Move With You
Joywave Tongues feat. Kopps
Jungle Busy Earnin’
Kasabian Stevie
Kinski Gallo Cumbia Del Corazón
Kwabs Walk
Lowell Palm Trees
Madden Brothers We Are Done
Madeon NEW SONG
Magic Man Tonight
Milky Chance Down By The River
MPB4 Agiboré (Marky’s Ye-Mele Refix)
Nico & Vinz When The Day Comes
Polock Everlasting
Prides Out Of The Blue
Rudimental Give You Up feat. Alex Clare (World Cup Remix)
Saint Motel My Type
Saint Raymond Wild Heart
Sante Les Amis Brasil
Slaptop Sunrise
Teddybears Sunshine feat. Natalie Storm
Tensnake Pressure feat. Thabo
The Griswolds 16 Years
The Kooks Around Town
The Mountains The Valleys
The Ting Tings Super Critical
tUnE-yArDs Water Fountain
Vance Joy Mess Is Mine