Had ook moeite met de tackels in het begin. Maar na een potje of 10 heb je door dat de timing anders is. Possession tackles ben ik ook al tegen gekomen. Leuk!Kaap schreef op donderdag 11 september 2014 @ 08:07:
Gisteravond de PS4 demo gecheckt.
Grafisch vond ik het geen grote verbetering. Faces en belichting zijn nu wel beter. Publiek en ambiance voelt ook levendiger dan vorig jaar.
Wat mij erg opviel aan de gameplay was de balaanname. Het voelde zoveel natuurlijk aan. Ik zag bijvoorbeeld een hoge bal aankomen na een kopduel, en die landt eigenlijk net iets te ver voor een speler uit. De speler doet toch een poging zijn been te strekken. Ook zeer korte draaiingen lukt niet elke speler meer, ze worden dan realistischer inaccuraat. Zo zag ik meer van die natuurlijkere dingen. De bal zelf voelde "zwaarder" aan, ik ervaar het als beter.
Ik had wel heel erg veel moeite om de bal af te pakken. Dit leek me met tackels toch echt niet te lukken. Ook steekpasses lijken veel vaker goed onderschept te worden door de verdedigers.
Voor alsnog positief
Wat me opvalt is dat de botsingen tussen spelers nog wat overdreven is. Suarez die bijvoorbeeld bij een zuchtje wind valt als een stervende zwaan is wel realistisch daarentegen