• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:39
Kaap schreef op donderdag 11 september 2014 @ 08:07:
Gisteravond de PS4 demo gecheckt.

Grafisch vond ik het geen grote verbetering. Faces en belichting zijn nu wel beter. Publiek en ambiance voelt ook levendiger dan vorig jaar.

Wat mij erg opviel aan de gameplay was de balaanname. Het voelde zoveel natuurlijk aan. Ik zag bijvoorbeeld een hoge bal aankomen na een kopduel, en die landt eigenlijk net iets te ver voor een speler uit. De speler doet toch een poging zijn been te strekken. Ook zeer korte draaiingen lukt niet elke speler meer, ze worden dan realistischer inaccuraat. Zo zag ik meer van die natuurlijkere dingen. De bal zelf voelde "zwaarder" aan, ik ervaar het als beter.

Ik had wel heel erg veel moeite om de bal af te pakken. Dit leek me met tackels toch echt niet te lukken. Ook steekpasses lijken veel vaker goed onderschept te worden door de verdedigers.

Voor alsnog positief :Y
Had ook moeite met de tackels in het begin. Maar na een potje of 10 heb je door dat de timing anders is. Possession tackles ben ik ook al tegen gekomen. Leuk!

Wat me opvalt is dat de botsingen tussen spelers nog wat overdreven is. Suarez die bijvoorbeeld bij een zuchtje wind valt als een stervende zwaan is wel realistisch daarentegen :D Jullie ook opgevallen?

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Heb gister nog eens even het grafisch gedeelte goed bekeken tussen PC en PS4, maar in de demo zit hier echt geen verschil in. Evenveel Anti Aliasing, het publiek lijkt op de PC heel iets meer voller maar dat is het.

Vind die sfeer zo mooi gedaan, wanneer je een doelpunt maakt trilt het hele stadion, weet niet hoe dit is met 4/5-0 en in de laatste 5 minuten met net de 1-0 te hebben gemaakt tegen City knalt het You'll never Walk Alone je om de oren.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 11:32
Wel jammer is dat je in de demo alleen op het Anfield mag spelen :( , heb zelf persoonlijk niet veel met liverpool.. Zou graag the poznan willen zien bij city :D.

Verder loopt het heerlijk, geen grote overstap tussen fifa 14 en 15 demo.

• Viavia28
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-07 20:58
Ik heb het gevoel dat het was langzamer/zwaarder is dan fifa 14.
Ook had ik me van het gras wat meer voorgesteld. Van boven mooi, maar bij de close-ups ziet het er vaak onrealistisch uit. Daarnaast is de animatie van de scheids die een kaart pakt en terug stopt nog steeds erg houterig en vol fouten.

Bij het schieten lijk je de knop wat langer in te moeten drukken dan fifa 14.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
Uberoon schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:06:
Zou graag the poznan willen zien bij city :D.
Wat is poznan? Dat zijn de ultra plastics ofzo? :+

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Het speelt zoveel vloeiender van 14. Voelt veel responsiever aan met de juiste spelers. Ook erg onder de indruk van de AI af en toe, van de graphics en de hele feeling van het spel, vooral qua sfeer (en niet alleen het publiek, het hele plaatje).

Echt onder de indruk van deze. Als dit de eerste echte next gen FIFA is (en dat is het) ben ik nu al heel erg benieuwd naar FIFA 16 :P

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• Razorbite
Scrummie schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:37:
Het speelt zoveel vloeiender van 14. Voelt veel responsiever aan met de juiste spelers. Ook erg onder de indruk van de AI af en toe, van de graphics en de hele feeling van het spel, vooral qua sfeer (en niet alleen het publiek, het hele plaatje).

Echt onder de indruk van deze. Als dit de eerste echte next gen FIFA is (en dat is het) ben ik nu al heel erg benieuwd naar FIFA 16 :P
Nou van 16 verwacht ik nu al minder.. je weet hoe dat gaat met FIFA. Ze maken een goede versie, en dan is het daarna weer een paar edities niets.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36
Theo27 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 19:18:
Behalve het veld wat slijt en de keepers die meer tegenhouden is dit toch gewoon FIFA 14.1 ???? Graphics zijn exact hetzelfde op de ps4 helaas...
Ik ben dat niet met je eens,. De manier waarop spelers bewegen, is stukken beter. Je ziet echt de verschillen hoe een messi beweegt of een xavi.

Hoe spelers regaeren op bepaalde emotionele gebeurtenissen, zoals harde tackels.

Ja, fifa is nooit zo ontzettend nieuwe per jaar, maar je koopt het toch meer voor de transfer updates en kleine nieuwe dingen.

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

@Razorbite: Meestal is dat idd het geval. FIFA 14 vond ik ook tegenvallen en heb ik lang niet zoveel gespeeld als FIFA 13. Vaak zijn de oneven versies beter. Ze werken overigens nu ook al aan FIFA 17.

http://www.gameliner.nl/nieuwsitem/24514/EA-werkt-al-aan-FIFA-16-en-17/

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Tot nu toe 2 potjes gespeeld, bij deze mijn (snelle) conclusie's:

+ Paasjes met curve!!! OMFG I LOVE IT. Eindelijk kunnen spelers een keer de bal met een curve langs de lijn spelen
+ Ball Physics. De bal rol nu niet meer 300 meter verder over de grond!
+ Beweging en controle van de spelers lijkt ook flink verbeterd. Als je nu een keer een hoge steekbal geeft, dan kan je ontvangende speler de bal wat sneller vooruit aannemen. In Fifa 14 verneukte de aanname 99/100 keer de aanval, terwijl de linksback van Heracles een hoge bal over 60 meter achterlangs in 1 keer dood op z'n voet legt.
+ UI ziet er strakker en sneller uit. De instructie's zijn ook een fijne toevoeging. Of het werkt weet ik niet, maar het is wel fijn als je een keer tegen je spits kan zeggen dat die met z'n knikker gewoon in de 16 moet blijven, in plaats van terugvallen naar links/rechts-mid.
+ Jaaaaaa!!! Je kan op de PS4 eindelijk weer zien wie er heeft gescoord!!!
+ Slidings met balverovering. Heel fijn dat dit ook eindelijk kan.
+ Snel inwerpen lijkt ook daadwerkelijk snel te zijn nu. Niet meer die idiote maratonlopers die 10 minuten achter een bal aan blijven lopen om vervolgens te debiel te zijn om de bal op te kunnen pakken.

- Keepers. Eerste potje gelijk een waardeloze actie. Eigenlijk kan hier ook wel een + voor, want ik geloof dat al meerdere keren is bevestigd dat de demo dezelfde versie is als die op de Gamescom, en keepers zijn pas nadien flink aangepakt.
- Publiek. Vrij weinig gemerkt van aanpassingen aan het publiek. Als je scoort wat meer belevenis, maar ik heb gister een penalty shoot-out gehad, en dat sloeg nergens op. Of je nou scoorde of naast schoot, en het maakte niet uit welk team: het publiek juicht even hard.

Over het algemeen nu al vrij positief. Met name curve in het passen vind ik heel fijn. Je krijgt nu eindelijk het idee dat slimme spelers ook van toepassing kunnen zijn in plaats van alleen maar snelle spelers.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• garriej
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Ik heb eigenlijk altijd Fifa op de x360 gehad, nu de nieuwe genratie er is en de versie op de x360 een mindere versie is, vraag ik me af of de PC versie net zo goed is als die op de ps4/xone, want een nieuw gen console gaat er(voorlopig) niet komen omdat ik over het algemeen alleen maar fifa speel op de console.

• Royrs
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-08 14:13
EricNL schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:59:
+ Slidings met balverovering. Heel fijn dat dit ook eindelijk kan.
Heerlijk dat deze nu effectief zijn ipv alleen maar standing tackles

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Wat is die samenvatting/replay vet joh na de wedstrijd!!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoe kan je een indraaiend krulschot doen richting de kruising? Was normaal RB+schieten (of R1), maar meer dan een simpel geplaats zacht balletje wordt het niet.

Wat ik wel wat 'zorgwekkend' vind, verschil in 'detail' van gezichten. Verschil tussen de oude Fifa14 gezichten en de nieuwe gezichten is bizar groot, 2 naast elkaar oogt gewoon 'dom'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
als goed is komt morgen de web app online wat ik gelezen heb, iemand die dit ook kan bevestigen?

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 16:37

Isniedood

nee, echt niet!

Slidings met balverovering? Hoe bedoelen jullie dat? Is dat een aparte toetsencombi of gewoon een andere uitvoering van de sliding? Viel mij vooral op dat slidings minder doorglijden en dat ze minder lenig zijn bij de uitvoering. (lees realistischer)

Het zou mooi zijn als een pass in combi met rb een pass met curve was geweest. Gewoon net wat meer controle. Ook de hoge crossing (bijvoorbeeld van links back naar rechter middenvelder) vind ik net niet hoog genoeg waardoor die makkelijk onderschept kan worden.

Verder nog even één van mijn eerste doelpunten. Eigenlijk best crap verdedigd zeker als je bedenkt dat het wereldklasse is: https://dl.dropboxusercon...9/VID_20140909_234854.mp4

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Verwijderd

Er zitten sowieso nog wat foutjes in. Ik had Lavezzi gewisseld in de wedstrijd, maar hij mocht wel als eerste een penalty nemen in de strafschoppenreeks.

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Vind de demo toch wel lekkerder spelen dan FIFA14, maar toch wel paar gekke bugs gezien:

- Tegenstander die uit paniek de bal het publiek in trapt terwijl er niemand bij hem in de buurt was, en dat echt drie keer in dezelfde wedstrijd

- Ik schoot per ongeluk vanaf mijn eigen helft de bal richting de goal van de tegenstander. De keeper wilde de langzaam stuiterende bal pakken maar grijpt mis waardoor de bal alsnog richting goal rolt. Helaas was ie maar net mis 8)7 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Freshnezz op 11-09-2014 11:01 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
Dat wegtrappen is nieuw, en gebeurd nu heel veel... Als de verdedigers van de tegenstander de bal hebben achterin met 2 man druk zetten en grote kans dat ze m de tribune's links van de cornervlag intrappen, en je dus op de helft van de tegenstander de bal al weer vrij snel hebt ;)

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

dutchgio schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:06:
Dat wegtrappen is nieuw, en gebeurd nu heel veel... Als de verdedigers van de tegenstander de bal hebben achterin met 2 man druk zetten en grote kans dat ze m de tribune's links van de cornervlag intrappen, en je dus op de helft van de tegenstander de bal al weer vrij snel hebt ;)
ja precies, maar ik zette helemaal geen druk en er liep niemand bij hem in de buurt haha.. moeten ze nog een beetje tweaken 8)7

• Uberoon
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:59:
Er zitten sowieso nog wat foutjes in. Ik had Lavezzi gewisseld in de wedstrijd, maar hij mocht wel als eerste een penalty nemen in de strafschoppenreeks.
Zoiets heb ik ook opgemerkt, vlak voor rust kreeg ik een ingooi die ik niet meer mocht nemen. Vervolgens begon ik na de rust met die zelfde ingooi _/-\o_ .
Kaap schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:31:
[...]

Wat is poznan? Dat zijn de ultra plastics ofzo? :+
Dit is dus The Poznan..

YouTube: Man city do the Poznan at Wembley

[ Voor 43% gewijzigd door Uberoon op 11-09-2014 11:20 ]

• Viavia28
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-07 20:58
Ik mis nog steeds een toetsencombinatie om hard over de grond te schieten ( of met binnenkant voet over de grond schuiven)
Om een of andere reden gaat de bal altijd stuiteren....

• Vegetto
die mis ik ook, ps4 dan>>

• GAITii
Ook die mis ik, vooral op afstand, dan wil ik soms gewoon even snoeihard laag over de grond schieten.

• Uberoon
Je kan wel met vrijetrappen icm L1 of LB laag schieten zoals onder de muur door. Voor de rest kan je alleen lage voorzet geven door 2 of 3x op vierkantje of x te klikken..Schieten zou wel mooie toevoeging zijn. Misschien als je hem op handmatig zet ?

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 16:37

Isniedood

nee, echt niet!

Over de grond schieten is 2 x op schieten drukken toch. Dat werkte bij fifa 14 iig.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Ik kwam deze tegen op het EA forum:

Afbeeldingslocatie: http://www.fifa-patch.com/wp-content/uploads/2014/09/Fifa-15-Luis-Su%C3%A1rez-bite.jpg

:D

[ Voor 38% gewijzigd door SR8 op 11-09-2014 12:26 ]

• dutchgio
Ze hebben het wel erg realistisch gemaakt, die emotie en bewegingen ;)

• Razorbite
SR8 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:25:
Ik kwam deze tegen op het EA forum:

[afbeelding]

:D
Hij is duidelijk nog niet gewend aan het barca shirtje! 8)

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Voor wie wat meer vrijheid in de demo wil:

FIFA 15 DEMO EXTENDER http://www.moddingway.com/file/45275.html

Features improvements:
* Change the time (!)
* Change Stadium
* Play in Practice Arena
* Choose a player to Practice Arena

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
geldt de pre-order bonus ook voor de aankoop in de playstation/xbox store?

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:54
Wel grappige bugs. Ik heb een penalty gekregen omdat mijn tegenstander iemand van zijn zelfde ploeg onderuit maaide, Eigen keeper loopt zonder nut naar het middenveld bij aftrap. Ik zou een freekick krijgen met ibra. Ga ik even de replay zien hoe die getackeld is heeft opeens me keeper de bal in mijn eigen strafschop gebied.

;p

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

shoombak schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:40:
geldt de pre-order bonus ook voor de aankoop in de playstation/xbox store?
Ja. Zie http://news.xbox.com/2014/09/games-fifa-15-pre-order-pre-download

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 03:54
vegetto1983 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:45:
als goed is komt morgen de web app online wat ik gelezen heb, iemand die dit ook kan bevestigen?
Ik heb begrepen dat dit de 17e pas is.

• Vegetto
ja dat las ik net ook op twitter.

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:55
Heb in de demo een direct rode kaart gehad met de keeper en moest toen veldspeler erin zetten omdat ik al 3x gewisseld had.

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Geen fps cap aanzetten in de settings, dan daalt de framerate in 'cutscenes' naar 30 fps net zoals op consoles. Beter gebruik je adaptice v-sync in Nvidia control panel. En als je een redelijk goede pc hebt, kan je ook 32 x CSAA instellen, ziet alles er lekker scherp uit :)

Steam/XBL: Avioto

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-09 20:22
En nog steeds is het verschrikkelijk irritant om je controls te veranderen in de PC versie. Ik krijg mijn toetsen maar niet ingesteld. Ik gebruik de toetsen A,S,D,W,E en C in combinatie met de pijltjestoetsen. Zodra ik dit echter heb ingesteld moet ik een controller slot kiezen, dat kan echter niet, dus de enige optie is 'Temporary Configuration', wil ik verder spelen, zijn alle toetsen weer gewijzigd! Echt geweldig geregeld in dit spel, al jaren trouwens.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52
Derhalve heb ik mij de "classic" controls aangeleerd. Heb een paar jaar met "PES" knoppen gespeeld, maar dat instellen als ik eens ergens anders ging gamen kwam me de strot uit.

• SmokingCrop
  • Niet online
Tom. C schreef op donderdag 11 september 2014 @ 16:16:
En nog steeds is het verschrikkelijk irritant om je controls te veranderen in de PC versie. Ik krijg mijn toetsen maar niet ingesteld. Ik gebruik de toetsen A,S,D,W,E en C in combinatie met de pijltjestoetsen. Zodra ik dit echter heb ingesteld moet ik een controller slot kiezen, dat kan echter niet, dus de enige optie is 'Temporary Configuration', wil ik verder spelen, zijn alle toetsen weer gewijzigd! Echt geweldig geregeld in dit spel, al jaren trouwens.
Sorry, maar wie speelt er nu ook fifa met het toetsenbord? :)
PC is net zo handig dat je praktisch gelijk welke controller erop kan aansluiten en eventueel via omwegen ook kan laten werken.

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 11-09-2014 16:18 ]

• Tom. C
SmokingCrop schreef op donderdag 11 september 2014 @ 16:17:
[...]

Sorry, maar wie speelt er nu ook fifa met het toetsenbord? :)
PC is net zo handig dat je praktisch gelijk welke controller erop kan aansluiten en eventueel via omwegen ook kan laten werken.
Ik weet dat het niet de beste manier is, maar zo heb ik het mij nou eenmaal aangeleerd aangezien ik nog nooit een console heb gehad. Punt is dat het gewoon moet werken.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

• Sparkiezz
  • Laatst online: 11-09 17:00
Tom. C schreef op donderdag 11 september 2014 @ 16:23:
[...]

Ik weet dat het niet de beste manier is, maar zo heb ik het mij nou eenmaal aangeleerd aangezien ik nog nooit een console heb gehad. Punt is dat het gewoon moet werken.
Ik ook, kan maar niet wennen aan een controller (als is het 360 graden lopen wel lekker;))
Maar inderdaad, bij de vorige demo was het ook al zo'n ge#$^^$ om de keyboard configuration aan te passen.

• GAITii
Vraag me af hoe je uberhaupt tricks doet met een toetsenbord, bij de gedachte lig ik alleen al dubbel...

• Grotman
  • Niet online
GAITii schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:20:
Vraag me af hoe je uberhaupt tricks doet met een toetsenbord, bij de gedachte lig ik alleen al dubbel...
Hoezo? Je hebt naast twee handen ook nog twee voeten met tien tenen hoor, beetje creatief zijn :+

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:29

Polycom

Poes van goud

FIFA spelen met een toetsenbord is hetzelfde als hardlopen met klompen aan.

• Tom. C
GAITii schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:20:
Ik doe nooit tricks. Zonde eigenlijk... :)

• warddekinderen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-08 22:17
PuDy schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:27:
FIFA spelen met een toetsenbord is hetzelfde als hardlopen met klompen aan.
Dit hierhoven dus... :P

• Maditude
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-07-2024
Ook hier even de demo gespeeld op de PS4 en er zijn mij toch een aantal zaken opgevallen, sommige zijn ook al aangegeven in reacties hierboven.

Graphics
* Bal die door voet rolt
* Benen die door elkaar heen gaan
* In een replay gemerkt dat tijdens de sprint van een speler deze soms vooruit glijdt of met zijn achterste voet in het gras blijft zitten

Gameplay
* Spelers die onder druk staan, schieten de bal geregeld loeihard de tribunes in
* Verdedigers die gewoon blijven staan wanneer je bv met Messi op doel rent
* Afstandsschoten belanden vrij vaak op paal/lat
* Schieten met R1+ O bij 1 op 1 met keeper zorgt ervoor dat deze tussen de benen van de keeper belandt
* Op corners toch nog altijd kunnen scoren met Messi ook al staan er 2 beren voor hem :-)

Ik wil zeker niet negatief doen over FIFA 15, het is ook nog maar een demo. Het speelt heel soepel, vloeiend. Keepers zijn veel "slimmer" en doen prachtige reddingen.

Dat het dus maar rap 26 september is!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Afstandsschoten vaak op lat paal +1
In een stuk of 10 potjes heb dit nu bijna elke wedstrijd al gehad, vrijwel geen enkel afstandschot gaat er in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-09 07:31
zo FIFA 15 mag van mij nu wel komen, heb de demo wel gezien, wil los gaan :D

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:37

KipCurreh

Nightcrawler

Buiten het feit dat men laatste fifa op pc de 12 was, en ik dus een paar jaar achterop loop, ben ik algemeen wel positief van Fifa 15 voor pc..

Zo ziet het er geweldig goed uit, speelt het best lekker weg en zijn er hier en daar verbeteringen (vaak details, maar die doen het).
Weet 't niet of het bij vorige versies al zo was, maar de manier waarop medespelers versnellingen plaatsen voor in de diepte te gaan is mij vooral opgevallen.. Zo wordt snel beslissen voor een steekbal belangrijk voor die speler offside loopt, wat het realisme alleen maar ten goede komt..

Verder heb ik wel al (wederom) een paar rare keeper-momenten gehad..Zo blijft de manier van uitkomen soms heel dom en stoppen ze halverwege, waardoor ze in een niemandsland staan en ook gewoon niet (of helemaal verkeerd) reageren op een bal richting doel...
Ik vind ook dat ze sommige ballen raar pakken, zoals een (wel stevig) schot recht op hen die ze wegboksen, maar dan niet goed etc... Zo was men eerste tegengoal een pakbare bal die hij besluit weg te boksen, tegen zijn eigen voeten of iets, waardoor de bal na een vreemde capriool op een halve meter van hem blijft liggen en vrij makkelijk in het mandje te leggen... Waarna de commentator het standaardzinnetje herhaalt dat de keeper alles in zijn macht heeft gedaan, maar dat zijn defensie niet hielp.. _/-\o_

Nu ja, het blijft een demo en wellicht worden de meeste minpunten nog wel gepolijst... Desalniettemin schaf ik hem mooi aan :)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Maditude schreef op donderdag 11 september 2014 @ 22:56:

Ik heb geweldige slidings op Messi gezien terwijl je aan zo'n lekkere dribbel bezig was. Ik denk dus dat t te fixen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:37

Hupske

AFCA

Lijkt mij wellicht ook liggen aan op welk niveau je speelt. Bij Semi Prof kan je idd zo overal doorheen lopen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Gister de hele avond demo gespeeld op World Class, maar de keepers zijn echt belachelijk goed. Ook lijkt er inderdaad iets gewijzigd te zijn aan de Finesse Shot (R1+Schieten), want ik krijg geen bal de hoek meer in gekrult.

Gelukkig blijken de keepers in de volledige versie compleet anders te zijn, want ze hebben nog steeds wel domme actie's. Helaas zijn de scheidsrechters nog steeds waardeloos: gister liep ik een aantal keer 1 op 1 op de keeper en wordt ik van achter getackled: waarschuwing.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 08:49
EricNL schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:50:
Gister de hele avond demo gespeeld op World Class, maar de keepers zijn echt belachelijk goed. Ook lijkt er inderdaad iets gewijzigd te zijn aan de Finesse Shot (R1+Schieten), want ik krijg geen bal de hoek meer in gekrult.

Gelukkig blijken de keepers in de volledige versie compleet anders te zijn, want ze hebben nog steeds wel domme actie's. Helaas zijn de scheidsrechters nog steeds waardeloos: gister liep ik een aantal keer 1 op 1 op de keeper en wordt ik van achter getackled: waarschuwing.
Klopt, dat merkte ik ook al. R1+Schieten is vrij drama nu :P In tegenstelling tot L2+schieten wat heerlijke zwabberballen kan opleveren. Heb al enkele keren van ong 30 meter die bal in de bovenhoek weten te rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 22:06

On_E

Housemusic

Maditude schreef op donderdag 11 september 2014 @ 22:56:
Ook hier even de demo gespeeld op de PS4 en er zijn mij toch een aantal zaken opgevallen, sommige zijn ook al aangegeven in reacties hierboven.

Graphics
* Bal die door voet rolt
* Benen die door elkaar heen gaan
* In een replay gemerkt dat tijdens de sprint van een speler deze soms vooruit glijdt of met zijn achterste voet in het gras blijft zitten

Gameplay
* Spelers die onder druk staan, schieten de bal geregeld loeihard de tribunes in
* Afstandsschoten belanden vrij vaak op paal/lat
* Schieten met R1+ O bij 1 op 1 met keeper zorgt ervoor dat deze tussen de benen van de keeper belandt
* Op corners toch nog altijd kunnen scoren met Messi ook al staan er 2 beren voor hem :-)

Ik wil zeker niet negatief doen over FIFA 15, het is ook nog maar een demo. Het speelt heel soepel, vloeiend. Keepers zijn veel "slimmer" en doen prachtige reddingen.

Dat het dus maar rap 26 september is!!!
Het speelt verre van soepel en vloeiend als je het mij vraagt, het is in mijn ogen echt weer een stap terug.
De AI die ook onder amper druk de bal de tribune in schiet, of als je een AI tegenstander die de bal heeft onder druk zet dat ie dan even het hele veld over gaat dribbelen in plaats van passed. Tegenstander passed ook nooit achteruit lijkt het wel.

Je eigen verdedigers kijken weer vrolijk toe hoe de tegenstander richting goal dribbelt...

En de steekpass is veel te sterk, waar ik mij in 14 ergerde aan de hoge steekpass lijkt het nu de normale te zijn die keer op keer dwars door de verdediging snijdt.

Ik vind de presentatie en atmosfeer in het stadion geweldig, maar na drie potjes heb je dat ook wel weer gezien, wat dan overblijft is een, in mijn ogen, slechtere game dan Fifa 14 die al slechter was dan 13.

Ze hollen weer achteruit bij EA Sports imo.
PS4 demo trouwens.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Ik denk dat je een van de weinigen met deze mening bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:35
Weet iemand of de webapp voor FUT meegaat als je van console wijzigt?
Ik speelde Fifa 14 op PS3 en ben net overgegaan om X1 namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Razorbite schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:07:
Ik denk dat je een van de weinigen met deze mening bent!
Ik denk 't niet, zie op GAF bv. meerdere mensen met vrijwel dezelfde klachten. :+

Uiteraard is het maar een mening verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:37

KipCurreh

Nightcrawler

Trouwens ook opgevallen dat de keeper (AI) veel uitgooit naar 1 van de verdedigers ipv uittrappen, zelfs als er al redelijk wat druk gezet wordt van de spits(en)...

Zo heb ik gehad dat Hart uitgooit naar Kompany, die direct onder druk werd gezet door de 3 spitsen van PSG, waardoor hij de bal uit het spel keilde... Niet echt realisme lijkt me

(nu is Ibramihovich die gaat jagen ook niet realistisch, maar you get my point ;))

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
On_E schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:13:
[...]

Ik denk 't niet, zie op GAF bv. meerdere mensen met vrijwel dezelfde klachten. :+

GAF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Gaming Age Forums, een groot internationaal forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

On_E schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:13:
[...]

"Grote Azijnzeik Force"? ;)

Ik herken echt geen enkele klacht van je. Prima dat je die mening bent toe gedaan, maar er zijn er echt niet heel veel het met je eens ;).

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Scrummie schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:41:
[...]

"Grote Azijnzeik Force"? ;)

Ik herken echt geen enkele klacht van je. Prima dat je die mening bent toe gedaan, maar er zijn er echt niet heel veel het met je eens ;).
Niet? Zet eens druk op de tegenstander met bal, ik kan mij niet voorstellen dat ie bij jou wel de bal snel overspeelt in plaats van oeverloos te gaan dribbelen, ze doen het keer op keer.

En heb jij de AI tegenstander de bal al eens terug zien spelen om balbezit te houden? Ik echt nog geen enkele keer?

Ja zeker prima, ieder zijn mening he. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
On_E schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:52:
[...]

Niet? Zet eens druk op de tegenstander met bal, ik kan mij niet voorstellen dat ie bij jou wel de bal snel overspeelt in plaats van oeverloos te gaan dribbelen, ze doen het keer op keer.

En heb jij de AI tegenstander de bal al eens terug zien spelen om balbezit te houden? Ik echt nog geen enkele keer?

Ja zeker prima, ieder zijn mening he. :)
Plz dit is overbodig.

Ik zal vanavond een testen, heb het nog niet als gameplay breaking ervaren. We moeten er wel rekening mee houden dat dit slechts een demo is. De final versie is inmiddels al 2 maanden ontwikkeling verder. Ik vind daarom dat er geen onoplosbare issues zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Razorbite schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:54:
[...]

Plz dit is overbodig.

Ik zal vanavond een testen, heb het nog niet als gameplay breaking ervaren. We moeten er wel rekening mee houden dat dit slechts een demo is. De final versie is inmiddels al 2 maanden ontwikkeling verder. Ik vind daarom dat er geen onoplosbare issues zijn.
Overbodig? Waarom? :)

We geven onze mening toch? Niet meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
ach ik maak me daar niet druk om ik haat spelen tegen de computer met alle fifas ze gaan eindeloos zelf dribbelen etc, ik speel toch alleen maar online en dan is dat al niet meer van toepassing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

vegetto1983 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:56:
ach ik maak me daar niet druk om ik haat spelen tegen de computer met alle fifas ze gaan eindeloos zelf dribbelen etc, ik speel toch alleen maar online en dan is dat al niet meer van toepassing :)
Klopt, maar online verwacht ik dat de normale steekpass net zo frustrerend gaat zijn als de lob steekpass in 14.

Wat ik trouwens WEL goed vind is dat je nu bij corners en inworpen de ontvangende speler kunt zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
ja dat is echt veeeel beter, ik heb je zo geirriteerd de laatste weken aan fifa 14 online, dan geven ze vanaf bijv de linksback een onmogelijke met gruwelijke curve trough ball in de lucht die maakt een route zeg je U tegen en valt dan zo bij de spits voor zijn voeten voor de keeper, zowiezo spelers die gewoon een hele pot lang alleen maar 1-2 doen met lobjes pfff vreselijk, dat zal altijd wel zo blijven vrees ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
On_E schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:56:
[...]

Overbodig? Waarom? :)

We geven onze mening toch? Niet meer dan dat.
Ik bedoel dat een dergelijke opmerking overbodig is. We zijn hier op een forum dus het is normaal dat iedereen een mening heeft. Deze behoort ook gerespecteerd te worden en anders komt er wel een modje langs. Je hoeft daarom niet in iedere post je recht hierop te ventileren. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Razorbite schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:00:
[...]

Ik bedoel dat een dergelijke opmerking overbodig is. We zijn hier op een forum dus het is normaal dat iedereen een mening heeft. Deze behoort ook gerespecteerd te worden en anders komt er wel een modje langs. Je hoeft daarom niet in iedere post je recht hierop te ventileren. Thanks!
Op die manier.

Prima hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:36
Dat de AI oeverloos met de bal loopt te dribbelen was mij ook op gevallen, in een normale situatie zouden ze toch wat sneller passen. Soms als ik druk zette, draaiden ze gewoon om en gingen ze richting verdediging rennen........... Niet dat het mij veel uitmaakt want ik speel als ie straks live is toch alleen maar online.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:04

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Was de kwaliteit van hun games maar van een zulke standaard.. ;(

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:51
Arwintju schreef op woensdag 10 september 2014 @ 19:20:Heb nu Fifa 15 demo gespeeld. Ben echt positief verrast! Ik snap ook niet echt waarom PES de prijs heeft gewonnen voor beste footie van 2014 op de gamescom.
Hoe speelt PES dan? Wat vond je tegenvallen? En waar heb je PES gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Voor wie via de VI actie FIFA15 hebben besteld:
Word abonnee van VI Premium en krijg de game FIFA 15 (t.w.v. € 69,99) gratis thuisgestuurd.
Let op: levering op dag van release is niet meer 100% gegarandeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:08
Ook ik heb de FIFA 15 demo gespeeld, op de PC. Positief verrast, erg goede demo. Nog wel een aantal bugs, maar op zichzelf al een goede game. Wat ik wel opvallend (en grappig) is dat je nu bij penalties de speler van de wijs af kan brengen.

[ Voor 15% gewijzigd door TheRicolaa10 op 12-09-2014 20:10 ]

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
TheRicolaa10 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 20:10:
Wat ik wel opvallend (en grappig) is dat je nu bij penalties de speler van de wijs af kan brengen.
Ik vraag me af in hoe verre dit werkt tov computer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
RVP kop animatie al gezien?

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=U5z75PmscXg]

[ Voor 7% gewijzigd door dannbla op 12-09-2014 23:04 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Verwijderd

tweaker2010 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 19:14:
Voor wie via de VI actie FIFA15 hebben besteld:
[...]
als je m hebt besteld en die tekst stond er niet krijg je m gewoon op release hoor

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 02:35:
[...]
als je m hebt besteld en die tekst stond er niet krijg je m gewoon op release hoor
Ik hoop het voor je. Het lijkt erop dat VI het succes van deze actie onderschat heeft en niet aan de vraag kan voldoen.

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Is iemand opgevallen dat 'onze Nederlandse held" Luis Suárez a.k.a de happer genoemd word in het commentaar tijdens de wedstrijd in de FIFA 15 demo?

Er word gerevereerd naar de wedstrijd, Engeland - Uruguay in San Paulo. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Lip op 13-09-2014 11:28 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-09 07:31
tweaker2010 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 09:32:
[...]

Ik hoop het voor je. Het lijkt erop dat VI het succes van deze actie onderschat heeft en niet aan de vraag kan voldoen.
Dat weten ze al lang, was vorig jaar ook zo...

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Sparkiezz schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:33:
Zojuist geprobeerd maar hij onthoud bij mij niet de wijzigingen in besturing (speel met het toetsenbord) waardoor de besturing onmogelijk is! Hoe krijgen ze het voor elkaar... vorig jaar hadden ze ook al zoiets!
Wie speelt er nou nog op een toetsenplank? Iedereen heeft toch zo'n Xbox 360 controller al dan niet draadloos? ;)

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Nee, maar nu wel! Leuk dat ze dit er in verwerken zeg.

Tomorrow is not today!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 23:59
kun je ook scheidsrechters uitschelden via kinect?

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-09 17:42
Ik vind FIFA 15 op de PC wat tegenvallen eerlijk gezegd. Het hapert aan alle kanten, dat terwijl ik best een redelijk systeem heb staan. Hoop dat ze nog het één en ander gaan doen aan optimalisatie, al zie ik het somber in. Straks eerst maar kijken hoe de full versie draait voor ik hem daadwerkelijk koop voor de online en FUT mogelijkheden.

eXec op Steam

• SmokingCrop
  • Niet online
Lip schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 10:20:
Is iemand opgevallen dat 'onze Nederlandse held" Luis Suárez a.k.a de happer genoemd word in het commentaar tijdens de wedstrijd in de FIFA 15 demo?

Er word gerevereerd naar de wedstrijd, Engeland - Uruguay in San Paulo. :)
Er wordt continu gerefereerd naar WK 2013-2014 :/
Ik ben het nu al beu, hopelijk gaan ze dat in career ook niet hele tijd zeggen.. Ben je zo paar seizoenen verder en dat ze dat nog steeds zeggen.

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:32
eXec schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 15:14:
Ik vind FIFA 15 op de PC wat tegenvallen eerlijk gezegd. Het hapert aan alle kanten, dat terwijl ik best een redelijk systeem heb staan. Hoop dat ze nog het één en ander gaan doen aan optimalisatie, al zie ik het somber in. Straks eerst maar kijken hoe de full versie draait voor ik hem daadwerkelijk koop voor de online en FUT mogelijkheden.
Ik heb nou juist net het tegenovergestelde. Ik verbaasde me dat ik hem nog op mijn surface pro 1 kon spelen met 25/30 fps.

Alleen jammer dat de resolutie vast staat op 16:9 in de demo. Heb een 21:9 scherm, dus mooie zwarte balken aan de zijkant:P.

[ Voor 9% gewijzigd door Ruudox op 13-09-2014 15:52 ]

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:18
Ik vind FIFA 15 op de PC wat tegenvallen eerlijk gezegd. Het hapert aan alle kanten, dat terwijl ik best een redelijk systeem heb staan
Lock to 60fps zetten in de game settings, dan loopt die zeer soepel. Alleen de herhalingen zijn dan maar 30fps maar dat is niet zo'n probleem.

• SmokingCrop
  • Niet online
gstoffers schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 16:50:
[...]

Lock to 60fps zetten in de game settings, dan loopt die zeer soepel. Alleen de herhalingen zijn dan maar 30fps maar dat is niet zo'n probleem.
of Adaptive V-sync aanzetten als je een Nvidia kaart hebt. (dunno als AMD zoiets heeft)
Dan heb je altijd 60

• bibi2205
  • Laatst online: 31-08 12:02
Ik vind FIFA 15 op de PC wat tegenvallen eerlijk gezegd. Het hapert aan alle kanten, dat terwijl ik best een redelijk systeem heb staan.
Daar heb ik eigenlijk weinig last van.. 1x hapering gehad toen we na een hoekschop met erg veel man vooraan stonden, maar Fifa 14 haperde bij mij af en toe ook wel eens. Het blijft ook een demo, ik ga er vanuit dat de uiteindelijke retail versie wel wat beter geoptimaliseerd zal zijn.

Ik vind de nieuwe 'full match highlights' (vanaf 13:18 in het onderstaande filmpje) ook wel leuk, nu krijg je al een veel beter beeld van de wedstrijd dan in de vorige versies.

Vanmiddag eindelijk een vrije trap (8:20) gescoord! Al denk ik niet dat ik het nog eens kan. Kon ik in de vorige versies ook niet. :) Het viel me wel op dat we een hele wedstrijd veel pogingen hadden op doel maar niets binnen kregen en na de gescoorde vrije trap ging het opeens veel makkelijker. Hebben die emoties daar niets mee te maken? Ik meen me te herinneren dat ik ergens gelezen had dat de emoties van spelers ook invloed zouden hebben op 'hun spel'.

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

• dutchgio
Ik haal er met een vrije trap altijd een 3e man bij, die precies in een lijn rechts van de bal gaat staan. Die geeft dan een korte pass links opzij waardoor je dan de muur omzeilt. Met een beetje tactisch kiezen van de vrije trapnemer kan dan degene met het beste schot, die niet bij de bal staat terwijl de trap genomen wordt, maar daar iets schuin achter, met een flinke poeier de bal het doel in schieten. ;)
Heel veel anders scoor ik niet uit een vrije trap, tenzij je m hoog kunt voorgeven om in te koppen :+

• GAITii
Ik kon ook geen vrije trappen nemen, tot op vorig jaar ik tijdens een LAN op een podium er 1 snoeihard onderkantje lat schoot. 't is altijd een beetje een loterij die vrije trappen, want de ene keer gaat die over en de andere keer is die weer veelste zacht...

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
GAITii schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 23:07:
Ik kon ook geen vrije trappen nemen, tot op vorig jaar ik tijdens een LAN op een podium er 1 snoeihard onderkantje lat schoot. 't is altijd een beetje een loterij die vrije trappen, want de ene keer gaat die over en de andere keer is die weer veelste zacht...
Mooi verhaal, and then you took an arrow to the knee.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
bibi2205 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 20:30:
Het viel me wel op dat we een hele wedstrijd veel pogingen hadden op doel maar niets binnen kregen en na de gescoorde vrije trap ging het opeens veel makkelijker. Hebben die emoties daar niets mee te maken? Ik meen me te herinneren dat ik ergens gelezen had dat de emoties van spelers ook invloed zouden hebben op 'hun spel'.
Je scoorde makkelijker omdat ze na die 1-0 achterstand in de 70+ minuut op super attack modus gingen, 'all or nothing' en toen verloren ze de bal en was het 4 aanvallers vs 1 verdediger :p
3e goal was een goalkeeper flater. (waar liep die in hemelsnaam naartoe? xD)
4e goal was gewoon een goede aanval ^^

Zo te zien zit het makkelijk scoren bij dribbel van middenlijn op semi-pro er nog altijd in :p
En vanaf 0:15 vond ik ook wel cool. Wanneer er 2 ballen op het veld zijn, wordt het mooi opgelost.
[YouTube: http://youtu.be/Djh_OC3HK4Y]

[ Voor 15% gewijzigd door SmokingCrop op 14-09-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 08:49
@SmokingCrop Heb je FIFA14 niet gespeeld? Daar zat dit ook al in. Al werkt het nu wel een stukje beter/sneller moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Laatst online: 31-08 12:02
SmokingCrop schreef op zondag 14 september 2014 @ 00:17:
[...]

Je scoorde makkelijker omdat ze na die 1-0 achterstand in de 70+ minuut op super attack modus gingen, 'all or nothing' en toen verloren ze de bal en was het 4 aanvallers vs 1 verdediger :p
3e goal was een goalkeeper flater. (waar liep die in hemelsnaam naartoe? xD)
4e goal was gewoon een goede aanval ^^
Dat kan er inderdaad ook mee te maken hebben.. ;)

Daarnet maakte de AI (op Semi-Pro) nog een dom foutje..

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Pagina: 1 ... 8 ... 29 Laatste