Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
TheMrWishtle schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:45:
[...]
Ik heb dit gewoon onder in beeld staan hoor?
Ja, als je alle replays en de cinematics afkijkt. Voorheen was het in Fifa altijd zo dat je rond het einde van je celebration al een banner kreeg met de minuut en naam van de speler die scoort. Nu moet je persee je celebration en de replays/cinematics afkijken voordat je die banner krijgt.

Wat ze eventueel kunnen doen is bij de aftrap na een goal even een groot scorebord onderin met beide clubnamen, en dan ook bijvoorbeeld zo'n regeltje:
'59 - Rooney

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 17:20
EricNL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:49:
[...]

Ja, als je alle replays en de cinematics afkijkt. Voorheen was het in Fifa altijd zo dat je rond het einde van je celebration al een banner kreeg met de minuut en naam van de speler die scoort. Nu moet je persee je celebration en de replays/cinematics afkijken voordat je die banner krijgt.

Wat ze eventueel kunnen doen is bij de aftrap na een goal even een groot scorebord onderin met beide clubnamen, en dan ook bijvoorbeeld zo'n regeltje:
'59 - Rooney
Niet per definitie. Ik krijg op de PC de banner wel (met cinematics overslaan), maar op de PS4 mis ik 'm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Martell schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:51:
[...]

Niet per definitie. Ik krijg op de PC de banner wel (met cinematics overslaan), maar op de PS4 mis ik 'm.
Dan is het dus duidelijk een bug op de PS4. Anyway: EA, FIX IT PLZ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteenMSc
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:35
EricNL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:52:
[...]

Dan is het dus duidelijk een bug op de PS4. Anyway: EA, FIX IT PLZ :D
Zelfs als ik alles skip krijg ik bij het uitnemen van de bal een mooie banner met tijd+naam. Dit is op XBox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
TheMrWishtle schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:54:
[...]

Zelfs als ik alles skip krijg ik bij het uitnemen van de bal een mooie banner met tijd+naam. Dit is op XBox 360.
Dan ga ik er eigenlijk ook al vanuit dat dit bekend is bij EA, en dat het dus een bug op de PS4 betreft. Dan heb ik er al wat meer vertrouwen in dat het gefixed wordt, alhoewel EA bekend staat om het gebrek aan bug-fixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
Dan heeft EA wel heel leuk de Ignite engine gebruikt voor PS4 en XBO, maar tegelijk ook een behoorlijk aantal functies eruit gehaald. Hopelijk wordt het allemaal in 15 gefixt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Nu online

Dit is inderdaad wel vervelend. Of de kleine cinematics voor het wisselen. Dat mag er meteen uit.
Ooit bij je opgekomen dat dit is om de nieuwe speler in te laden? Die kan je niet skippen omdat ze die laadtijd nou eenmaal nodig hebben. Zou natuurlijk fijn zijn als ze alle spelers (veld + bank) inladen bij het begin van de wedstrijd, maar dan hebben ze weer minder ruimte voor andere zaken. Is dus een overweging met voor en nadelen.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan..
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-09 19:51
Hoe zit het met de carrière mode? Zijn daar nog leuke toevoegingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Stephan.. schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:58:
vrijwel geen, kijk 3 pagina's terug, toen heb ik een lijstje gemaakt.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Stephan.. schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:58:
Niet echt. De enige grote verandering is dat je nu eigen verschillende opstellingen kunt opslaan.
Vandaag is er wat meer informatie bekend gemaakt over de carrière modus van FIFA 15. Er zijn twee grote veranderingen doorgevoerd ten opzichte van de voorgaande jaren, namelijk:

Het managen en vinden van je spelers is nu nog beter geworden door verschillende aanpassingen die EA heeft doorgevoerd in bijvoorbeeld het Global Transfer Network. Zo zullen je scouts automatisch de zwakke plekken in je team vinden en je spelers aanbevelen naar de wijze waarop jij het liefst speelt. Daarnaast heeft FIFA 15 een nieuw systeem waarmee de groei van je spelers nog realistischer zal zijn. Zo zullen je spelers sneller beter worden als je ze daar de kans toe geeft en zullen de top spelers niet zo snel met pensioen gaan. Het zoeken van nieuwe spelers is eveneens onder handen genomen en zal nu nog eenvoudiger gaan.

Het nieuwe teammanagement wat een aantal dagen geleden al is aangekondigd zal ook beschikbaar zijn in de nieuwe carrière modus. Zo kan je ook hier tot zes verschillende opstellingen maken en aanpassen waar nodig. Denk hierbij aan het aanpassen van de instructies van je spelers, de formatie, de individuele rollen en natuurlijk de tactiek.
http://www.fifabenelux.com/fifa15/gc14-fifa-15-carriere-modus/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Pykow schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:09:
[...]

vrijwel geen, kijk 3 pagina's terug, toen heb ik een lijstje gemaakt.
En zoals altijd: na de Gamescom komt er nog een hoop info. Het product op de Gamescom is nooit het eindproduct. Geloof me, er gaan echt nog wel veranderingen en nieuwigheidjes komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
EricNL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:03:
[...]

En zoals altijd: na de Gamescom komt er nog een hoop info. Het product op de Gamescom is nooit het eindproduct. Geloof me, er gaan echt nog wel veranderingen en nieuwigheidjes komen.
Denk je ja zo kort voor de release? Release is over ruim maandje, dus ik verwacht echt geen grote updates/veranderingen meer. Die hadden ze anders maar watgraag willen laten zien @ Gamescom.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Owja en wellicht nog een domme vraag (ja, die bestaan :) ). Hoe wissel je van ingooier? Nu doe ik dat "soms" en ik heb het idee dat dat toeval is. Dit zou iets duidelijker kunnen, zoals bijvoorbeeld wisselen van vrije-trap-nemer. Is ook erg vaak dom...stel je bent Bayern en bal gaat rond de middenlijn uit...niet echt handig als Robben dan gaat gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
Maichel schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:40:
Owja en wellicht nog een domme vraag (ja, die bestaan :) ). Hoe wissel je van ingooier? Nu doe ik dat "soms" en ik heb het idee dat dat toeval is. Dit zou iets duidelijker kunnen, zoals bijvoorbeeld wisselen van vrije-trap-nemer. Is ook erg vaak dom...stel je bent Bayern en bal gaat rond de middenlijn uit...niet echt handig als Robben dan gaat gooien :P
Volgens mij kan je het niet handmatig doen. Soms gebeurt het nog wel eens als een inworp direct genomen wordt door een aanvaller, als je dan niet de knoppen aanraakt of iets wil hij nog wel eens de bal afgeven aan een medespeler (verdediger).

Gebeurt mij soms ook wel eens, maar wil het ook graag zelf bepalen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
[...]

buitenspel is buitenspel, hoe klein ook. Anders wordt iedereen boos dat ze door de kleine marge verloren hebben. Ze blijven altijd zeuren. Soms niet fluiten is ook niet de oplossing, want dan heb je nog hetzelfde probleem. Voordeel geven kan niet, want dat bestaat in echt voetbal ook niet bij buittenspel.

[...]

Dit moet inderdaad aangepakt worden. Het probleem is dat het niet altijd duidelijk is wanneer iemand door breekt en wanneer niet. En kort vasthouden mag gewoon geel zijn als het opzettelijk hinderen is.

[...]

Dit is inderdaad wel vervelend. Of de kleine cinematics voor het wisselen. Dat mag er meteen uit.

[...]

Ik heb dit gewoon onder in beeld staan hoor?
Nou dat buitenspel is zo totaal niet realistisch....ik zou het ook toffer vinden als er "twijfel" momenten zouden zijn zoals net wel/niet buitenspel (zoals in het echt dus). Dit is juist niet realistisch...halve millimeter en ja hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-09 15:05
Maichel schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:42:
[...]

Nou dat buitenspel is zo totaal niet realistisch....ik zou het ook toffer vinden als er "twijfel" momenten zouden zijn zoals net wel/niet buitenspel (zoals in het echt dus). Dit is juist niet realistisch...halve millimeter en ja hoor...
Als ze dit zouden toepassen, denk dat je erg gefrustreerd raakt dat het bij jou wel buitenspel is en bij je tegenstander niet.. en dat een paar keer achter elkaar.. is je spelcomputer goed verzekerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Maichel schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:42:
[...]

Ik heb dus soms het idee dat ik buitenspel sta en dat het toch door mag, maar dat kan aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:37
Ik ook, maar 10 seconden later wordt er dan alsnog gefloten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
dunn0w schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:55:
[...]

Als ze dit zouden toepassen, denk dat je erg gefrustreerd raakt dat het bij jou wel buitenspel is en bij je tegenstander niet.. en dat een paar keer achter elkaar.. is je spelcomputer goed verzekerd ;)
Hehe dat is waar, maar hoort wel een beetje bij voetbal toch? Desnoods dat je die optie aan en uit kan zetten zoals bij hands...ik zou t tof vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
beyazz06 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:22:
[...]

İk heb het ff snel doorgenomen, no offense maar je bedoeld volgens mij jou reklame..

Je bent alleen maar lof over het spel, op de keepers na. Terwijl ik na het bekijken van de bovengenoemde video's al veel punten van verbetering/kritiek inzie... Je hands on is dan ook veelste positief.

Edit:
İk ben overigens geen PES speler, maar iemand die sinds Fifa 10 elke jaar het spel koopt..
Sorry als ik een hands-on geschreven heb die niet naar wens is. Ik heb mijn constateringen gedaan en die opgeschreven. Zoals eerder vermeld ben ik ook kritisch geweest op de keepers, welke gewoon nog erg slecht waren. Dat ik veel punten aanstip die EA benoemt heeft is logisch, je wilt een lezer laten weten hoe de vernieuwingen tot z'n recht komen.

Daarnaast ben ik zelf al goed te spreken over de gameplay van FIFA 14 op Next Gen. Ondanks dat ik het vaak in de community hoor heb ik zelf zelden een kopdoelpunt tegen. Dat wilt niet zeggen dat ik in z'n geheel volledig tevreden was met FIFA 14 of de aangekondigde features van FIFA 15, maar op gameplay gebied is het een goede stap voorwaarts.

Tot slot is het testen met offline heel anders dan potjes tegen veel verschillende online tegenstanders, waardoor een soortgelijk iets als de kickoff glitch nu nog niet waar te nemen is. Ook is het schrijven van een hands-on lastiger dan je denkt, omdat je toch een zo breed mogelijk publiek inzicht wilt geven hoe de gameplay speelt, in plaats van met veel termen te komen waardoor men er niks van begrijpt. Het beste is dan ook dat ieder de game voor zichzelf test en dan aangeeft of hij het een verbetering vindt t.o.v. FIFA 14 of niet.

En uiteraard is kritiek welkom op de manier hoe ik een hands-on schrijf, alleen vind ik het persoonlijk te kort door de bocht om kritiek te leveren op iets wat je niet zelf hebt ondervonden.

[ Voor 5% gewijzigd door MyUtd4Life op 18-08-2014 18:33 . Reden: Typo ]

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
Elk jaar speel ik FUT. Is er al bekend wanneer we toegang krijgen tot de FUT15 omgeving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:36
MyUtd4Life schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 18:31:
[...]

Sorry als ik een hands-on geschreven heb die niet naar wens is. Ik heb mijn constateringen gedaan en die opgeschreven. Zoals eerder vermeld ben ik ook kritisch geweest op de keepers, welke gewoon nog erg slecht waren. Dat ik veel punten aanstip die EA benoemt heeft is logisch, je wilt een lezer laten weten hoe de vernieuwingen tot z'n recht komen.

Daarnaast ben ik zelf al goed te spreken over de gameplay van FIFA 14 op Next Gen. Ondanks dat ik het vaak in de community hoor heb ik zelf zelden een kopdoelpunt tegen. Dat wilt niet zeggen dat ik in z'n geheel volledig tevreden was met FIFA 14 of de aangekondigde features van FIFA 15, maar op gameplay gebied is het een goede stap voorwaarts.

Tot slot is het testen met offline heel anders dan potjes tegen veel verschillende online tegenstanders, waardoor een soortgelijk iets als de kickoff glitch nu nog niet waar te nemen is. Ook is het schrijven van een hands-on lastiger dan je denkt, omdat je toch een zo breed mogelijk publiek inzicht wilt geven hoe de gameplay speelt, in plaats van met veel termen te komen waardoor men er niks van begrijpt. Het beste is dan ook dat ieder de game voor zichzelf test en dan aangeeft of hij het een verbetering vindt t.o.v. FIFA 14 of niet.

En uiteraard is kritiek welkom op de manier hoe ik een hands-on schrijf, alleen vind ik het persoonlijk te kort door de bocht om kritiek te leveren op iets wat je niet zelf hebt ondervonden.
Je mag van mij héél positief zijn in je hands on, het is jullie site. Alleen worden hier steekhoudende punten aangedragen waardoor de waarde van je (p)review zou kunnen stijgen (= meer siteviews imho). Namelijk: de persconferentie kunnen we allemaal zien, inclusief trailers. Deze bevatten (marketing) feitjes over de game. Die zie ik (en anderen) zo overgenomen in je preview, maar niet of het daadwerkelijk wérkt. (Dat van de keeper is een heel terechte opmerking daarentegen, dat is waarvoor je een handson leest) Ik weet niet wat het doel/missie van de site is. Wellicht dat het daar ook mee te maken heeft?

Daarnaast is het nogal lastig voor ons om de game te spelen, daarvoor hebben we jouw hands-on dus je laatste zin raakt kant nog wal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-09 07:31
Liteiten schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:41:
Elk jaar speel ik FUT. Is er al bekend wanneer we toegang krijgen tot de FUT15 omgeving?
wat bedoel je met toegang? Datum van uitgave? dan is het 25 september

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Volgens mij is het meestal 1 a 2 weken via de webapp mogelijk om te handelen. Let wel, het is alleen mogelijk voor het platform waar je fut 14 ook mee hebt gespeeld.

Exacte datum is nog niet bekend, verwacht word 12-14 september. Bron: http://www.fifagamenews.com/fifa-15-release-dates/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
Bananendoos schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:24:
[...]

wat bedoel je met toegang? Datum van uitgave? dan is het 25 september
De afgelopen edities was het mogelijk om alvast toegang te krijgen tot de FUT webapp. Dit was vaak enkele weken voordat de game uit kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Samiej6 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:53:
Volgens mij is het meestal 1 a 2 weken via de webapp mogelijk om te handelen. Let wel, het is alleen mogelijk voor het platform waar je fut 14 ook mee hebt gespeeld.
Succes met handelen, het gaat nu al niet in FIFA 14 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Liteiten schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:03:
[...]

De afgelopen edities was het mogelijk om alvast toegang te krijgen tot de FUT webapp. Dit was vaak enkele weken voordat de game uit kwam.
Maar wat kan je dan alvast wel en niet? Ik neem aan dat je gewoon weer een "basis-team" krijgt waarmee je dus eventueel kan handelen? Pakjes kopen enzo natuurlijk nog niet, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:44
Vrig jaar kon je inderdaad ongeveer twee weken voor lancering van de game almtoegang krijgen tot de web applicatie en de telefoon app. Je kreeg een starterpack en een aantal loyalty packs. Op de Pc versie kon je tevens fifa punten kopen en gebruiken. Volgens mij kon dit op de playstation en xbox niet.

Je kunt dus handelen en pakjes openen met coins die je verdient met handelen en wellicht dus ook fifa punten kopen en die gebruiken om pakjes te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
RiemerDas schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:46:
Vrig jaar kon je inderdaad ongeveer twee weken voor lancering van de game almtoegang krijgen tot de web applicatie en de telefoon app. Je kreeg een starterpack en een aantal loyalty packs. Op de Pc versie kon je tevens fifa punten kopen en gebruiken. Volgens mij kon dit op de playstation en xbox niet.

Je kunt dus handelen en pakjes openen met coins die je verdient met handelen en wellicht dus ook fifa punten kopen en die gebruiken om pakjes te openen.
Ok, clear :) Pakjes kopen met geld/FIFA coins doe ik sowieso niet...maar wellicht tof om effe te checken enzo :)

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
Theo27 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:37:
Wie weet of je in fifa 15 2 vs 2/1 online kunt doen? We zitten vaak met 3 man in een party en dan moet er altijd 1 wachten.
Eindelijk iemand met soortgelijke vraag als ik, ik vind het zo raar dat er weinig vragen op dit punt zijn. Ik zal uitleggen wat ik bedoel. Ik speel 90% van een footy online met eigen vrienden (meestal zijn we met 4 man, dus 2 vs 2 online heeft de voorkeur). Ik speelde altijd PES, maar sinds dat die game online onspeelbaar is ben ik overgestapt naar Fifa. Dat begon met Fifa 09. In dat spel zat een super lobby modus waarin je gewoon een lobby kon opzetten en in ieder geval 2 vs 2 kon spelen al dan niet via een password met eigen friends only, stadion kon kiezen, dag/nacht, weersomstandigheden en tijd enz.

In fifa 10, 11, 12 en 13 kon dat ook (lobby 2 vs 2, zelfs nog wel meer, op enig moment 11 vs 11), behalve dat je verplicht in het stadion van de thuisclub moest spelen, en geen invloed meer had op dag nacht en weersomstandigheden. Belangrijkste was 2 vs 2, al vind ik dat je ook gewoon moet kunnen kiezen of je met zon overdag wil spelen in stadion naar keuzen, lijkt futiliteit maar toch voor mij wel belangrijk.

Daarnaast kon je altijd 1 vs 1 friendly met een guest (bij jou op de bank spelen), waardoor bijv. het 1 vs 1+1 online werd (dus 1 vs 2).

Anyway, die f***ers bij EA hebben het gepresteerd in fifa 14 (in ieder geval de ps4 versie, die heb ik nml) om de hele lobby eruit te slopen... 2 vs 2 met eigen vrienden is dus gewoon niet meer mogelijk, alleen maar 1 vs 1 friendly kan nog en dan ook nog zonder guest optie. Ik vind dat anno 2014 bizar.....

Nu heb ik gelezen dat guestplay bevestigd is door EA (dus 1 vs 1 met een guest), zie http://www.dualshockers.c...-teaser-trailer-revealed/

maar over lobby modus lees ik niets.... Ik hoop dat iemand weet, of heeft gezien dat die er in fifa 15 weer in komt (dus lobby waar 1 vs 1, 2 vs 2 t/m 11 vs 11 mogelijk is al dan niet met eigen friends) en als het even kan ook zelf stadion, weer dag/nacht kunt instellen..

iemand????

[ Voor 3% gewijzigd door hully op 21-08-2014 07:16 ]

• hully
nou ik kom nu toevallig dit tegen:

Other modes/features in FIFA 15 include:

FIFA Ultimate Team
Match Day – jump straight in to play head-to-head offline against a friend or the AI
Tournament Mode – returns to FIFA 15 with all new tournaments
Online Seasons – compete online in a season format. Now with the Guest Play option to compete with friends
Online friendlies – compete online against your friends
Co-Op Seasons – compete online with a friend in 2v2 matches
Skill Games – 26 new Skill Games added to the popular practice mode including four new games that cover the basics – dribbling, shooting, passing, defending
Practice Arena – practice in a 1v1 situation against the all new Next Gen Goalkeeper
Match Day Live
EA SPORTS Football Club

(zie: http://www.easports.com/f...pro-clubs-and-other-modes )

dus ik vrees dat het er weer niet in zit. ik lees dat PES 2015 dedicated servers krijgt en wel een lobby met max 11 vs 11 dus wie weet gaan we terug.... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Wat ik ook erg jammer vind, dat er geen "FIFA Party" meer is. Ok, dat is al een paar jaar zo maar was erg leuk omdat je elkaar "handicaps" kon geven zoals beste speler wegsturen, bij aftrap 0-2 voorstaan enzo. Was tof om met vrienden te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 14:48
Mooi 2v2 seasons zit er in ieder geval weer in. Dat is praktisch het enige wat ik in FIFA 2014 gespeeld heb, toch met een maat al 50 seizoenen. Verder hoopte ik eigenlijk dat er meer matchstats en andere statistieken in de game zouden komen maar ik ga er niet vanuit dat dit ook echt gebeurd.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
2vs2 seasons leuk, maar als je nu met 3 of meer vrienden samen wil spelen tegen elkaar online... stelletje gekken daar bij EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Iemand enige ervaring met de VI actie van vorig jaar? Wil deze graag bestellen alleen wil wel zeker weten dat deze ook echt op de releasedag binnen komt (PS4).

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
GAITii schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 08:57:
Iemand enige ervaring met de VI actie van vorig jaar? Wil deze graag bestellen alleen wil wel zeker weten dat deze ook echt op de releasedag binnen komt (PS4).
Ja ik heb deze vorig jaar besteld, ze verzenden hem pas op woensdag wa ik eerst niet wist, uiteindelijk donderdag een mailtje gestuurd en zij wisten het ook niet en toen gelukkig op vrijdag gekregen terwijl hij op woensdag uitkwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heldinho
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-07 13:54

heldinho

Renaissance Man

Ik kreeg hem vorig jaar op de dag van release (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 14:48
hully schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:21:
2vs2 seasons leuk, maar als je nu met 3 of meer vrienden samen wil spelen tegen elkaar online... stelletje gekken daar bij EA
Ook weeer waar, als er een er een derde bijkomt moet je be a pro online gaan doen en dat vind ik vet saai :<

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
MyUtd4Life schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 18:31:
[...]
Tot slot is het testen met offline heel anders dan potjes tegen veel verschillende online tegenstanders, waardoor een soortgelijk iets als de kickoff glitch nu nog niet waar te nemen is.
Ik ben het met je eens dat offline v.s. online verschillend kan zijn, echter maak je daar geen opmerking over in je review. Je spreekt in je review over het algemeen (dus zowel off- als online), en geeft nu pas aan dat je wellicht (online) verbeteringen niet goed kan inschatten.. Geef dat dan ook aan in je review.
Ook is het schrijven van een hands-on lastiger dan je denkt, omdat je toch een zo breed mogelijk publiek inzicht wilt geven hoe de gameplay speelt, in plaats van met veel termen te komen waardoor men er niks van begrijpt. Het beste is dan ook dat ieder de game voor zichzelf test en dan aangeeft of hij het een verbetering vindt t.o.v. FIFA 14 of niet.
Dit snap ik niet zo goed, hoezo zo breed mogelijk publiek? Jij schrijft toch een review waarbij jij je mening geeft over een spel? De voor- en nadelen, die zijn ongeacht het publiek toch altijd gelijk? Of bedoel je EA/FIFA als zijnde 'publiek' :?
Deze opmerking vind ik zeer vreemd, je schiet jezelf namelijk een beetje mee in de voeten: als ik alleen al door het bekijken van video's punten van kritiek zie die jij tijdens het spelen niet ziet... nou ja vul het zelf maar verder in :)

Besides, kritiek is zo te zien niet welkom. Ik zette niet voor niets aan het begin 'no offense', maar zo heb je het blijkbaar wel opgevat.. :F

Anyway, keep up the good work.. Wellicht ben ik (te) kritisch en hebben andere er wel wat aan..! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Je hebt wel gelijk hoor, op de meeste punten. Maar zoals ik al zei, het schrijven van een hands-on is lastiger dan je denkt. Dat ik niet goed beschrijf dat het getest is in offline wedstrijden is inderdaad iets wat ik beter in de hands-on had moeten neerzetten. Breed publiek bedoel ik dat ik niet technisch in ga op bepaalde aspecten. Zo kan ik wel zeggen dat bijvoorbeeld "de responstijd van de technical awareness van de speler is door de engine lager is dan in FIFA 14" (ja ik roep nu zomaar wat), maar dan weet ik zeker dat ik een deel van de lezers kwijt zou raken omdat die dit niet snappen. Daarom af en toe ervoor gekozen om het iets globaler te beschrijven.
Deze opmerking vind ik zeer vreemd, je schiet jezelf namelijk een beetje mee in de voeten: als ik alleen al door het bekijken van video's punten van kritiek zie die jij tijdens het spelen niet ziet... nou ja vul het zelf maar verder in :)
In mijn ogen klopt het niet helemaal wat je zegt. Het kan namelijk zijn dat ik dingen niet als vervelend ervaar, die jij als vervelend beschouwt omdat je dit in de video's gezien hebt. Of dat ik momenten die jij eveneens in de video's gezien heb, helemaal niet ben tegengekomen in de game, waardoor ik er geen mening over heb geschreven.

Zoals gezegd, ik denk dat je wel voor een deel gelijk hebt. Ik zal er opletten bij volgende hands-on/preview/review ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:12
hully schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 07:15:
[...]

[knip]... een super lobby modus waarin je gewoon een lobby kon opzetten en in ieder geval 2 vs 2 kon spelen al dan niet via een password met eigen friends only, stadion kon kiezen, dag/nacht, weersomstandigheden en tijd enz.
[knip]
Anyway, die f***ers bij EA hebben het gepresteerd in fifa 14 (in ieder geval de ps4 versie, die heb ik nml) om de hele lobby eruit te slopen... 2 vs 2 met eigen vrienden is dus gewoon niet meer mogelijk, alleen maar 1 vs 1 friendly kan nog en dan ook nog zonder guest optie. Ik vind dat anno 2014 bizar.....
JUIST!!
Voor mij met stip de grootste teleurstelling van Fifa14.
Ik was echt een addict tot 14 en speelde voornamelijk 2v2 met vrienden in een Live party.
Door het ontbreken van deze optie heb ik dus veel en veel minder FIFA gespeeld dan de afgelopen jaren. Zo jammer en zo onnodig dat ze deze modus eruit hebben gehaald. Ik had zo altijd de grootste lol, ook door met onbekenden samen te spelen. Zo leerde je nog eens mensen kennen...

Dikke vette baal dus dat dit er niet meer in zat.

Navraag bij FIFA leerde dat ze dit er bewust hebben uit gesloopt omdat hun statistieken aantoonden dat dit 1 van de minst gespeelde spelvarianten was. Ik vreesde dus met grote vreze dat dit in 15 wederom zou ontbreken :(
Sn3gG3l schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:32:
Mooi 2v2 seasons zit er in ieder geval weer in. Dat is praktisch het enige wat ik in FIFA 2014 gespeeld heb, toch met een maat al 50 seizoenen. Verder hoopte ik eigenlijk dat er meer matchstats en andere statistieken in de game zouden komen maar ik ga er niet vanuit dat dit ook echt gebeurd.
Edit: oh, ik zie nu dat er 2V2 seasons staat, niet de mogelijkheid om xVx lobbies te maken... :F

[ Voor 16% gewijzigd door Ronster op 26-08-2014 08:17 ]

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ik kon het zo even niet terug vinden in het topic, maar is dit bij jullie al bekend:

Pro Clubs is nu definitief uit Xbox360 en PS3 en is nu bevestigd door EA zelf.
http://www.gamed.nl/view/114056

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Pykow schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:23:
Ik kon het zo even niet terug vinden in het topic, maar is dit bij jullie al bekend:

Pro Clubs is nu definitief uit Xbox360 en PS3 en is nu bevestigd door EA zelf.
http://www.gamed.nl/view/114056
Stond ook op FIFABenelux al een paar dagen, het is maar dat ik niet veel clubs speel, anders was ik wel een beetje teleurgesteld.. Positieve kant is dat er wat next-gen features naar last-gen komen, zoals shirtjes dat eindelijk vies worden.. en hun nieuwe spelersmodellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:13

KipCurreh

Nightcrawler

Eindelijk een up-to-date engine versie voor de PC, dat werd mooi tijd !

Ga deze dan maar weer eens aanschaffen, na een paar jaar het te laten passeren :)

blijf stiekem hopen op een Madden of NHL op PC, maar dit is ijdele hoop lijkt mij... Wankers van EA ;(

[ Voor 28% gewijzigd door KipCurreh op 26-08-2014 12:30 ]

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royrs
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-08 14:13
Komt er ook een bundel Playstation 4 + fifa 15?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Tot nu toe nog geen FIFA 15 bundel aangekondigd voor de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Dat lenen van spelers he, wat nu nieuw is voor UT....

Leen je zeg maar spelers van andere UT-eigenaren, of leen je die gewoon "van de AI". Ik zou zeggen van andere UT-eigenaren, en dat je spelers zeg maar kan uitlenen...maar aan de andere kant...een van de preorder bonussen is dat je Messi als leen-speler krijgt, en die leen je dus niet van een UT-eigenaar....

Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Maichel schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:02:
Dat lenen van spelers he, wat nu nieuw is voor UT....

Leen je zeg maar spelers van andere UT-eigenaren, of leen je die gewoon "van de AI". Ik zou zeggen van andere UT-eigenaren, en dat je spelers zeg maar kan uitlenen...maar aan de andere kant...een van de preorder bonussen is dat je Messi als leen-speler krijgt, en die leen je dus niet van een UT-eigenaar....

Weet iemand dit?
Je leent van andere spelers inderdaad, die messi op het begin is een stuntbonus van ea om meer pre-orders te krijgen en zal na 5 wedstrijden in rook op gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Na 5 wedstrijden ;(

Trouwens niet te geloven dat wanneer je de game via Origin koopt er 60 euro voor moet neerleggen en als je een key koopt die uiteindelijk precies hetzelfde doet deze al voor de helft of nog minder te krijgen is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Scavy schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:42:
Na 5 wedstrijden ;(

Trouwens niet te geloven dat wanneer je de game via Origin koopt er 60 euro voor moet neerleggen en als je een key koopt die uiteindelijk precies hetzelfde doet deze al voor de helft of nog minder te krijgen is 8)7
Voor PC bedoel je dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Bananendoos schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:08:
[...]

Je leent van andere spelers inderdaad, die messi op het begin is een stuntbonus van ea om meer pre-orders te krijgen en zal na 5 wedstrijden in rook op gaan ;)
En ook nog eens alleen een bonus voor de Ultimate Edition. De gewoon is MessiPreorderLoos....
Waarom de Ultimate Edition kiezen?
De Ultimate Edition van FIFA 15 bevat ten opzichte van de normale versie de nodige extra’s om je een vliegende start te geven met het bouwen van je selectie in FIFA Ultimate Team. EA Sports heeft inmiddels bekend gemaakt welke extra’s deze Ultimate Edition precies zal gaan bevatten. Er werd al wel verwacht dat deze extra’s nagenoeg gelijk zullen zijn als de Ultimate Edition van FIFA 14. Toch zijn er wel verschillen:
40 Gold Packs voor FIFA Ultimate Team, één pack per week gedurende 40 weken.
Het adidas All-Stars Team, bestaande uit door adidas gesponsorde voetballers, waaronder Messi en anderen.
De mogelijkheid om 5 wedstrijden Messi in je team op te stellen.
Drie unieke goal-vieringen: Kiss the Wrist, Stand Tall & Flag Kick.
Historische Tenues van verschillende clubs uit de hele wereld
The adidas Predator Boot Collection: vijf paar schoenen uit de adidas Predator collectie.

[ Voor 3% gewijzigd door Maichel op 26-08-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is die Messi pre-order bonus dat je Messi direct kunt lenen. Zo te zien is elke bonus bij de Ultimate Edition, behalve de gold pakketen, een unlock in de EA Catalogue (goal-vieringen, tenue's, schoenen, All-Stars Team). Ik meen ergens gelezen te hebben dat je in FIFA 15 dus (bepaalde) spelers uit de Catalogue kunt unlocken en deze dan een paar wedstrijden kunt lenen. Dit zou betekenen dat bij de Ultimate Edition Messi meteen is unlocked en kunt gebruiken, terwijl je bij de gewone versie een bepaald EA-level moet zijn en een bepaald bedrag (de currency gebruikt in de Catalogue) moet betalen voor de unlock.

Pin me er niet op vast, ik kan niet zo snel vinden waar ik het heb gelezen (alweer een tijdje geleden), maar dit lijkt me niet onlogisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:01:
Volgens mij is die Messi pre-order bonus dat je Messi direct kunt lenen. Zo te zien is elke bonus bij de Ultimate Edition, behalve de gold pakketen, een unlock in de EA Catalogue (goal-vieringen, tenue's, schoenen, All-Stars Team). Ik meen ergens gelezen te hebben dat je in FIFA 15 dus (bepaalde) spelers uit de Catalogue kunt unlocken en deze dan een paar wedstrijden kunt lenen. Dit zou betekenen dat bij de Ultimate Edition Messi meteen is unlocked en kunt gebruiken, terwijl je bij de gewone versie een bepaald EA-level moet zijn en een bepaald bedrag (de currency gebruikt in de Catalogue) moet betalen voor de unlock.

Pin me er niet op vast, ik kan niet zo snel vinden waar ik het heb gelezen (alweer een tijdje geleden), maar dit lijkt me niet onlogisch.
Hmm dat klink wel logisch ja! Heb effe Gegoogeld en hier lees ik dit:
Ever imagine starting FIFA 15 Ultimate Team with one of the world’s best forwards? With the new loan player feature in FIFA 15 Ultimate Team you can! Exclusive to the FIFA 15 PRE-ORDER: ULTIMATE TEAM EDITION, try out Lionel Messi in FIFA 15 Ultimate Team and play with him right away for a limited amount of matches. Afterwards, you’ll be able to unlock more players from the EA SPORTS Football Club Catalogue using football club credits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zou dan met die punten die je krijgt door te spelen, in wat voor mode je speelt dan ook.
Daar moet dan wel een gelimiteerd aantal aan zitten anders heb je straks een gehuurd elftal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maichel schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:05:
Hmm dat klink wel logisch ja! Heb effe Gegoogeld en hier lees ik dit:

[...]
Dat was het inderdaad. De omschrijving over het lenen van Messi vind ik alleen nog steeds een beetje onduidelijk. Is Messi lenen nou echt exclusief of is het exclusief dat je Messi DIRECT kunt lenen? Denk dat we zullen moeten wachten totdat de game uit is om het precies te weten.
dutchgio schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:07:
Zou dan met die punten die je krijgt door te spelen, in wat voor mode je speelt dan ook.
Daar moet dan wel een gelimiteerd aantal aan zitten anders heb je straks een gehuurd elftal :+
Misschien kun je de spelers wel allemaal tegelijk huren (geen idee hoeveel het er zijn), maar zoals de meeste items in de Catalogue kun je ze maar 1x kopen (zoals de FUT-coins: 5 wedstrijden 100 coins extra oid) en dus ook maar 1x lenen (voor een x-aantal wedstrijden)

Het is jammer dat EA (en wellicht genoeg andere bedrijven) niet altijd even duidelijk is over zulke dingen, maar ik begrijp ook wel dat ze de mensen de duurdere versie willen laten kopen :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Je kunt maar 1 speler tegelijk lenen, kwam ik laatst ergens tegen (denk op Futheadnews).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Het lenen van spelers in Fifa Ultimate Team 2015 is aan enkele regels gebonden. Om wat verwarring weg te nemen: je leent NIET van elkaar maar van EA. Ik heb een stukje tekst toegevoegd van Futhead news. Je kunt hierin ook lezen dat je niet zomaar elke speler kunt lenen e.d.

One aspect that many players find frustrating about FUT is player prices. If you're not into buying coins and don't have incredible pack luck chances are when you come up against people using expensive players you get a bit green. To combat that and give everyone the opportunity to make use of the prestige players within FUT EA have introduced player loans. As part of your FUT 15 setup you'll be offered the opportunity to take a loan player straight into your starter squad. There's a slight trade off between player quality and available playtime so if you're offered and choose Ronaldo, he's going to be available to you for less games than if you'd chosen say Lewandowski. Each player has a small blue icon that indicates how many games you have remaining to use them.

From time to time EA will make different loan players available through EASFC which you can take on loan by spending your EASFC currency. It's a smart way of doing things as this is the aspect that makes these players truly accessible to anyone. We've all got bags of EASFC currency stacked up from hours of playtime, so it's nice to have something else to spend it on and not charging you exclusively in coins (which you can also use if you don't want to use EASFCC) means you can bring quality players into your FUT squads essentially for free, albeit for a limited period. If you redeem a player loan through EASFC you can't use that loan again.

@MyUtd4life

Ik kan nergens vinden dat je maar 1 speler tegelijkertijd kunt lenen. Wel lees ik dat je een aanbod om een speler te lenen maar 1 keer kunt gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door Riemer op 26-08-2014 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Riemer schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:43:
Het lenen van spelers in Fifa Ultimate Team 2015 is aan enkele regels gebonden. Om wat verwarring weg te nemen: je leent NIET van elkaar maar van EA. Ik heb een stukje tekst toegevoegd van Futhead news. Je kunt hierin ook lezen dat je niet zomaar elke speler kunt lenen e.d.
Waarom stond dan ergens dat je je eigen spelers ook te leen kon aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Ik heb nergens gezien dat je jou spelers kunt uitlenen maar dat is in principe nu ook al mogelijk alleen dan tussen je origin vrienden. Waar heb je dat gelezen Bananendoos? Ben wel benieuwd?

[ Voor 16% gewijzigd door Riemer op 26-08-2014 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:12:
[...]

Dat was het inderdaad. De omschrijving over het lenen van Messi vind ik alleen nog steeds een beetje onduidelijk. Is Messi lenen nou echt exclusief of is het exclusief dat je Messi DIRECT kunt lenen? Denk dat we zullen moeten wachten totdat de game uit is om het precies te weten.

[...]

Misschien kun je de spelers wel allemaal tegelijk huren (geen idee hoeveel het er zijn), maar zoals de meeste items in de Catalogue kun je ze maar 1x kopen (zoals de FUT-coins: 5 wedstrijden 100 coins extra oid) en dus ook maar 1x lenen (voor een x-aantal wedstrijden)

Het is jammer dat EA (en wellicht genoeg andere bedrijven) niet altijd even duidelijk is over zulke dingen, maar ik begrijp ook wel dat ze de mensen de duurdere versie willen laten kopen :P
De tekst van EA geeft weer wat er mee bedoeld wordt. Bij het starten van FUT krijg je de mogelijkheid om. Messi te lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Riemer schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:47:
Ik heb nergens gezien dat je jou spelers kunt uitlenen maar dat is in principe nu ook al mogelijk alleen dan tussen je origin vrienden. Waar heb je dat gelezen Bananendoos? Ben wel benieuwd?
Dacht het ergens op youtube voorbij te zien komen maar dat kan natuurlijk een gerucht zijn geweest, ik heb geen idee wie dat was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Oke, nou volgens mij klopt het niet! Heb wel zin in fifa15 zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Riemer schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:02:
Oke, nou volgens mij klopt het niet! Heb wel zin in fifa15 zeg!
Ik ook zeker, als het aan mij ligt liever vandaag dan morgen, binnenkort ook maar zeker even pre-orderen dat ik hem nu sneller heb dan vorig jaar (binnen 2 dagen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Zit te denken om hem te halen via VI + 6 maanden het blad voor €64,-

Ze zeggen binnen op de releasedag, maar zal dit ook echt zo zijn?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Pagina terug ook al besproken :)
Je moet de VI wel leuk vinden, want ruim 60 euro voor de normale editie is wel veel.

[ Voor 57% gewijzigd door dutchgio op 26-08-2014 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Maverick! schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:46:
[...]

JUIST!!
Voor mij met stip de grootste teleurstelling van Fifa14.
Ik was echt een addict tot 14 en speelde voornamelijk 2v2 met vrienden in een Live party.
Door het ontbreken van deze optie heb ik dus veel en veel minder FIFA gespeeld dan de afgelopen jaren. Zo jammer en zo onnodig dat ze deze modus eruit hebben gehaald. Ik had zo altijd de grootste lol, ook door met onbekenden samen te spelen. Zo leerde je nog eens mensen kennen...

Dikke vette baal dus dat dit er niet meer in zat.

Navraag bij FIFA leerde dat ze dit er bewust hebben uit gesloopt omdat hun statistieken aantoonden dat dit 1 van de minst gespeelde spelvarianten was. Ik vreesde dus met grote vreze dat dit in 15 wederom zou ontbreken :(
[...]
Dan ben jij de eerste die een reden heeft gekregen van FIFA voor zover ik kan vinden op het web... bizarre reden overigens, althans hoe kan een game die zoveel verkocht wordt als FIFA nauwelijks 2 vs 2 lobby gespeeld worden??

Eén geluk, PES speelt naar verluid weer als vanouds en die heeft dedicated lobbies 11 vs 11 max dus ik ben blij. 13 november.

Overigens jouw vrees is terecht want alle modes zijn bevestigd voor FIFA 15 en idd, geen lobbies, alleen maar 2 vs 2 coop seasons...

[ Voor 4% gewijzigd door hully op 27-08-2014 06:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Hoe zit het met de season pass/early release met Fifa 15? Hoor of zie er echt helemaal niets over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Krijg em op de release dag binnen voor de PC, VI abbo genomen voor 65 euro incl FIFA 15.
Mooie deal dacht ik zo ;-)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Voor de vi abonnees is hij nu voor 52 te bestellen! ga ik snel even doen voor me abbo verloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Bananendoos schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:03:
Voor de vi abonnees is hij nu voor 52 te bestellen! ga ik snel even doen voor me abbo verloopt
Waarom doe je geen nieuw abbo gelijk voor halfjaar? Dan krijg je em gratis en je betaald een tientje meer..

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
teupje schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:05:
[...]

Waarom doe je geen nieuw abbo gelijk voor halfjaar? Dan krijg je em gratis en je betaald een tientje meer..
Omdat ik merk dat ik de laatste tijd de eerste 10 bladzijdes kan lezen en dan de week alweer om is, dus ik heb er eigenlijk geen tijd voor, heb de actie vorig jaar gehad. Let wel op dat hij over een half jaar gelijk word verlengd tenzij je dit aangeeft dat je dit niet wilt ;)

EDIT:
Zo ge-preorderd via vi, hopelijk nu wel op tijd in huis, scheelt wel een aanzienlijk bedrag tov bol.com ofzoiets :)

[ Voor 11% gewijzigd door Bananendoos op 27-08-2014 19:11 ]

Verwijderd

Ik doe niet meer aan pre-orderen, ga wel 1 a 2 dagen voor release langs de game boer, dan krijg je ze tegenwoordig toch al mee. Pre-order heeft verder geen amper nut, het is niet goedkoper en je krijgt hem ook niet eerder. Dus fuck dat?

• Bananendoos
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 04:42:
Ik doe niet meer aan pre-orderen, ga wel 1 a 2 dagen voor release langs de game boer, dan krijg je ze tegenwoordig toch al mee. Pre-order heeft verder geen amper nut, het is niet goedkoper en je krijgt hem ook niet eerder. Dus fuck dat?
je krijgt hem tenminste thuis bezorgd ^^ verder ken ik niemand in mn omgeving die.hem eerder verkoopt

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
[...]

Je hebt 2 keuze's van half jaar en 8 maanden? Of maakt dat geen verschil?

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
[...]

bij mediamarkt zal die wel 49 euro zijn

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:13

KipCurreh

Nightcrawler

Is er voor de Belgen onder ons ergens een mogelijkheid voor een mooie prijs ? :)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:36
Heeft iemand hier al een pre order gezien voor de FIFA 15 ultimate team edition voor de pc?
kan hen alleen op Origin vinden maar ik vind 70 euro wel een beetje duur, want de gewone editie kan je voor de helft krijgen.

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
pruimman schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 17:46:
Heeft iemand hier al een pre order gezien voor de FIFA 15 ultimate team edition voor de pc?
kan hen alleen op Origin vinden maar ik vind 70 euro wel een beetje duur, want de gewone editie kan je voor de helft krijgen.
http://www.hotukdeals.com...n-origin-store-27-1936106

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 17:35
Mag ik vragen of hij na de release meestal goedkoper is(niet ineens 10 euro minder maar 5 ofzo)? Ik zie de voordelen van pre order nog niet en ik twijfel nog een beetje.

• Bananendoos
IAmNice schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 18:28:
Mag ik vragen of hij na de release meestal goedkoper is(niet ineens 10 euro minder maar 5 ofzo)? Ik zie de voordelen van pre order nog niet en ik twijfel nog een beetje.
FIFA 14 is vorig jaar november richting de 35 gegaan en rond sinterklaas daaronder, ligt eraan hoe lang je er op wil wachten

• dutchgio
Bananendoos schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:07:
[...]

FIFA 14 is vorig jaar november richting de 35 gegaan en rond sinterklaas daaronder, ligt eraan hoe lang je er op wil wachten
Ligt eraan welk platform.
Voor de PC en ps3/x360 daalt ie misschien wel snel, maar de ps4 versie blijft wel duur.

• Bananendoos
dutchgio schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:10:
[...]

Ligt eraan welk platform.
Voor de PC en ps3/x360 daalt ie misschien wel snel, maar de ps4 versie blijft wel duur.
Ja klopt, helemaal vergeten :$

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:36
wauw top bedankt, die ga ik even proberen.

edit: Hij werkt en hij staat nu tussen mijn games.

[ Voor 9% gewijzigd door Ruudox op 28-08-2014 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
En toch begin ik elk jaar steeds meer te geloven in de complot-theorie: "Break the old fifa, just before the new one releases".

Hoe dichter we bij de release van de nieuwe Fifa komt, hoe slechter de huidige Fifa begint te draaien.

Gister weer een nieuw toppunt meegemaakt. Ik kop de bal rustig terug op m'n keeper. Keeper loopt naar de bal toe, duikt, lijkt de bal vast te hebben. Spits van tegenpartij was nog in de buurt, en ineens zie ik de bal mijn doel in rollen...

"Beste EA,

Bij deze het vriendelijke verzoek om FIFA 15 vandaag af te maken, en morgen bij mij thuis te bezorgen.

Alvast bedankt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
EricNL schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:42:
En toch begin ik elk jaar steeds meer te geloven in de complot-theorie: "Break the old fifa, just before the new one releases".

Hoe dichter we bij de release van de nieuwe Fifa komt, hoe slechter de huidige Fifa begint te draaien.

Gister weer een nieuw toppunt meegemaakt. Ik kop de bal rustig terug op m'n keeper. Keeper loopt naar de bal toe, duikt, lijkt de bal vast te hebben. Spits van tegenpartij was nog in de buurt, en ineens zie ik de bal mijn doel in rollen...

"Beste EA,

Bij deze het vriendelijke verzoek om FIFA 15 vandaag af te maken, en morgen bij mij thuis te bezorgen.

Alvast bedankt"
ha ha !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
hully schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 06:49:
[...]

Dan ben jij de eerste die een reden heeft gekregen van FIFA voor zover ik kan vinden op het web... bizarre reden overigens, althans hoe kan een game die zoveel verkocht wordt als FIFA nauwelijks 2 vs 2 lobby gespeeld worden??

Eén geluk, PES speelt naar verluid weer als vanouds en die heeft dedicated lobbies 11 vs 11 max dus ik ben blij. 13 november.

Overigens jouw vrees is terecht want alle modes zijn bevestigd voor FIFA 15 en idd, geen lobbies, alleen maar 2 vs 2 coop seasons...
Zucht... dikke vette crap dus :(

Nou goed, we hebben wel een manier om online 2v2 te spelen overigens.

Voor de geïnteresseerden:
- 2v2 Seasons coop
- Kies beiden een 3 of 3.5 sterren team
- Zet settings op restrictive (hij zoekt dan enkel een sessie met een gelijk aantal sterren team)
- Klik tegelijk op Search.

In de meeste gevallen vinden we hier elkaar omdat bijna niemand 3 of 3.5 sterren teams gebruikt.

Het is iig een manier om met 4en tegelijk tegen elkaar te kunnen spelen, maar wel helaas pindakaas voor de Real Madrid 'fans' :+

Wie weet ga ik ook eens aan de PES dan. Eerst maar eens wachten op de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 13:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

EricNL schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:42:

"Beste EA,

Alvast bedankt"
Iemand (naam kwijt) van mijn friendlist had leuke opname op de XBO, vrije trap ~middenlijn, bal lijkt klem in keepers handen, maar zijn aanvaller doet nog een 'airkick' animatie. Keeper en bal vliegen het doel in, doelpunt, en persoon die de vrije trap gaf krijgt doelpunt op z'n naam :X (en dat mooi afgewerkt met een stukje heerlijk kansloos Nederlands commentaar).

Maar het hele 'open match tot 11 vs 11' spelers komt ook niet meer terug? Goed, het was in 13 1 bonk chaos met 11 vs 11 dat iedereen gewoon richting doel stormde, maar met 6 vs 6 (laagste aantal dacht ik?) met 5 vaste spelers en 1 'kan wisselen tussen de rest') was het eigenlijk best leuk om te spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 29-08-2014 12:16 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
11vs 11 is toch gewoon Pro Clubs? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las op deze website dat de demo waarschijnlijk 10 september uit komt: http://www.fifa2015.nl/fifa-15-demo-release-gratis-download/

Weet iemand meer?

Wanneer juist ga ik dan maar een dagje vrij nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Maverick! schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:58:
[...]

Zucht... dikke vette crap dus :(

Nou goed, we hebben wel een manier om online 2v2 te spelen overigens.

Voor de geïnteresseerden:
- 2v2 Seasons coop
- Kies beiden een 3 of 3.5 sterren team
- Zet settings op restrictive (hij zoekt dan enkel een sessie met een gelijk aantal sterren team)
- Klik tegelijk op Search.

In de meeste gevallen vinden we hier elkaar omdat bijna niemand 3 of 3.5 sterren teams gebruikt.

Het is iig een manier om met 4en tegelijk tegen elkaar te kunnen spelen, maar wel helaas pindakaas voor de Real Madrid 'fans' :+

Wie weet ga ik ook eens aan de PES dan. Eerst maar eens wachten op de demo.
haha lig in deuk om jouw post. wij doen t ook zo maar dan met een andere combi!! dan zie je dat de echt die hard 2 vs 2 iets verzinnen om toch te spelen. geweldig!

maar t wordt toch pes als die online lag vrij is. lekker eigen lobby,, 2 vs2 met tijdstadion weer enz!!! (want die fifa truck zuigt wel, altyd maar 5 min games toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:52:
Las op deze website dat de demo waarschijnlijk 10 september uit komt: http://www.fifa2015.nl/fifa-15-demo-release-gratis-download/

Weet iemand meer?

Wanneer juist ga ik dan maar een dagje vrij nemen :)
Kan op 9 en 10 september vallen idd, niks is zeker, maar de demo komt altijd zo'n 2 weken van te voren uit, op een woensdag of dinsdag,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 13:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dutchgio schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:26:
11vs 11 is toch gewoon Pro Clubs? ;)
Dan kan je toch enkel 'met je cluppie' spelen? Of kan je in 14 meerdere clubs joinen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
Ik denk dat je invalmatches bedoeld. Geen idee of het terug komt, al is het wel altijd een makkelijk moment om even de tijd te doden. Persoonlijk vond ik 11vs11 altijd wel aardig en het is jammer dat het terug was gebracht naar maximaal 5 'echte' spelers. We zien wel hoe het gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
hully schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 01:04:
[...]

haha lig in deuk om jouw post. wij doen t ook zo maar dan met een andere combi!! dan zie je dat de echt die hard 2 vs 2 iets verzinnen om toch te spelen. geweldig!

maar t wordt toch pes als die online lag vrij is. lekker eigen lobby,, 2 vs2 met tijdstadion weer enz!!! (want die fifa truck zuigt wel, altyd maar 5 min games toch?
>:)

Zeker, de die-hards vinden altijd wel een manier!

Tijd laat ik eigenlijk altijd default staan, maar is dit niet 6 minuten?

Afgelopen weekend weer eens single player seasons gespeeld. Blijft toch leuk, al zijn er een aantal irritante dingen in FIFA 14 waarvan ik echt hoop dat ze in 15 eruit zijn.
In ieder geval schrijft men dat de goalie geheel vernieuwd is. Dat kan wel al een hoop frustratie wegnemen. Al hoort emotie wel bij voetbal natuurlijk 8) :'( :? 8)7 :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPodKiller schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 01:13:
[...]

Kan op 9 en 10 september vallen idd, niks is zeker, maar de demo komt altijd zo'n 2 weken van te voren uit, op een woensdag of dinsdag,
Thanks! Ben benieuwd dan :)

Vind toch dat de trailers er veelbelovend uit zien. (ookal lijkt het weer meer op een patch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Laatst online: 11-09 12:32

Falastine

Think about my signature...

Ik heb ook fifa voor de ps4 maar denk dat ik terug ga naar pes2015 hele goede reviews gelezen nu. En minder scripted.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Falastine schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:15:
Ik heb ook fifa voor de ps4 maar denk dat ik terug ga naar pes2015 hele goede reviews gelezen nu. En minder scripted.
Ik wil er geen PES vs FIFA topic van maken, maar ik vindt PES persoonlijk te "KAAL"

als je veel wilt voetballen Online, dan kan ik me zeker inbeelden dat je voor PES zou kunnen gaan dit jaar.
Tenminste dit is mijn mening op basis van de gelezen reviews.

Maar FIFA heeft daarnaast veel meer sfeer in mijn ogen.
in fifa heb je alle grote competities, je mist alleen Champions league en Europa league die bij PES zitten.
daarnaast de 20 stadions in de engelse competitie.

ik speel regelmatig FIFA (alleen Offline) en ik kan nog steeds genieten van de grote stadions waar je dan weer langs komt. ik speel alleen Coach en ik sla geen enkele wedstrijd over en dan moet je blij zijn als je 3 a 4 seizoenen kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Pykow schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:40:
[...]

Ik wil er geen PES vs FIFA topic van maken, maar ik vindt PES persoonlijk te "KAAL"

als je veel wilt voetballen Online, dan kan ik me zeker inbeelden dat je voor PES zou kunnen gaan dit jaar.
Tenminste dit is mijn mening op basis van de gelezen reviews.

Maar FIFA heeft daarnaast veel meer sfeer in mijn ogen.
in fifa heb je alle grote competities, je mist alleen Champions league en Europa league die bij PES zitten.
daarnaast de 20 stadions in de engelse competitie.

ik speel regelmatig FIFA (alleen Offline) en ik kan nog steeds genieten van de grote stadions waar je dan weer langs komt. ik speel alleen Coach en ik sla geen enkele wedstrijd over en dan moet je blij zijn als je 3 a 4 seizoenen kunt spelen.
zoals jij een voetbalspel benut: zeker voor fifa gaan. en ik ben t ook met je eens dat mensen die vooral 2vs2 online doen pes beter zal liggen (mits geen lag).
Pagina: 1 ... 4 ... 29 Laatste