Eindelijk iemand met soortgelijke vraag als ik, ik vind het zo raar dat er weinig vragen op dit punt zijn. Ik zal uitleggen wat ik bedoel. Ik speel 90% van een footy online met eigen vrienden (meestal zijn we met 4 man, dus 2 vs 2 online heeft de voorkeur). Ik speelde altijd PES, maar sinds dat die game online onspeelbaar is ben ik overgestapt naar Fifa. Dat begon met Fifa 09. In dat spel zat een super lobby modus waarin je gewoon een lobby kon opzetten en in ieder geval 2 vs 2 kon spelen al dan niet via een password met eigen friends only, stadion kon kiezen, dag/nacht, weersomstandigheden en tijd enz.
In fifa 10, 11, 12 en 13 kon dat ook (lobby 2 vs 2, zelfs nog wel meer, op enig moment 11 vs 11), behalve dat je verplicht in het stadion van de thuisclub moest spelen, en geen invloed meer had op dag nacht en weersomstandigheden. Belangrijkste was 2 vs 2, al vind ik dat je ook gewoon moet kunnen kiezen of je met zon overdag wil spelen in stadion naar keuzen, lijkt futiliteit maar toch voor mij wel belangrijk.
Daarnaast kon je altijd 1 vs 1 friendly met een guest (bij jou op de bank spelen), waardoor bijv. het 1 vs 1+1 online werd (dus 1 vs 2).
Anyway, die f***ers bij EA hebben het gepresteerd in fifa 14 (in ieder geval de ps4 versie, die heb ik nml) om de hele lobby eruit te slopen... 2 vs 2 met eigen vrienden is dus gewoon niet meer mogelijk, alleen maar 1 vs 1 friendly kan nog en dan ook nog zonder guest optie. Ik vind dat anno 2014 bizar.....
Nu heb ik gelezen dat guestplay bevestigd is door EA (dus 1 vs 1 met een guest), zie
http://www.dualshockers.c...-teaser-trailer-revealed/
maar over lobby modus lees ik niets.... Ik hoop dat iemand weet, of heeft gezien dat die er in fifa 15 weer in komt (dus lobby waar 1 vs 1, 2 vs 2 t/m 11 vs 11 mogelijk is al dan niet met eigen friends) en als het even kan ook zelf stadion, weer dag/nacht kunt instellen..
iemand????
[
Voor 3% gewijzigd door
hully op 21-08-2014 07:16
]