Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Ik zal fifa 15 spelen op de xboxone.
Ik heb een pre order token straks bij mijn xbox

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Pykow schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:40:
[...]

Ik wil er geen PES vs FIFA topic van maken, maar ik vindt PES persoonlijk te "KAAL"

als je veel wilt voetballen Online, dan kan ik me zeker inbeelden dat je voor PES zou kunnen gaan dit jaar.
Tenminste dit is mijn mening op basis van de gelezen reviews.

Maar FIFA heeft daarnaast veel meer sfeer in mijn ogen.
in fifa heb je alle grote competities, je mist alleen Champions league en Europa league die bij PES zitten.
daarnaast de 20 stadions in de engelse competitie.

ik speel regelmatig FIFA (alleen Offline) en ik kan nog steeds genieten van de grote stadions waar je dan weer langs komt. ik speel alleen Coach en ik sla geen enkele wedstrijd over en dan moet je blij zijn als je 3 a 4 seizoenen kunt spelen.
maar Fifa15 heeft nog steeds geen J-league toch? Konami heeft toch steeds die licentie bij PES gehouden.. wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:12
Il 2 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 02:35:
[...]

maar Fifa15 heeft nog steeds geen J-league toch? Konami heeft toch steeds die licentie bij PES gehouden.. wel jammer.
Daar ben ik het als Limbo zeker mee eens ;)

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Il 2 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 02:35:
[...]

konami komt toch zelf uit japan, dus vindt het niet zo gek dat zei ook de licentie hiervan hebben ;)
blijft een leuk onderonsje.
echter heb ik totaal niks met japanse teams of voetbal ploegen uit azië, je komt ze maar weinig tegen international gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Pykow schreef op woensdag 03 september 2014 @ 14:35:
[...]

konami komt toch zelf uit japan, dus vindt het niet zo gek dat zei ook de licentie hiervan hebben ;)
blijft een leuk onderonsje.
echter heb ik totaal niks met japanse teams of voetbal ploegen uit azië, je komt ze maar weinig tegen international gezien.
Oh... LOL!
Ik dacht dat het over de Jupiler League ging.... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Maverick! schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:37:
[...]

Oh... LOL!
Ik dacht dat het over de Jupiler League ging.... 7(8)7
Haha nee dan ben ik het met je eens, die wil ik ook heel graag in Fifa 15 terug zien, maar dat gaat 100% zeker niet gebeuren.

Ik ga er vanuit dat II 2, toch echt J-League bedoelt en niet de jupiler league.
Klein verschil en volgens mij heeft Konami niet eens de nederlandse eredivisie, alleen wat clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik zit te kijken om Fifa 15 te pre-oderen maar die Russian only versies zijn een stuk goedkoper, is het idd zo dat je moet klooien met taalpakketten enzo? Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:39
Lennart95 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 20:34:
Ik zit te kijken om Fifa 15 te pre-oderen maar die Russian only versies zijn een stuk goedkoper, is het idd zo dat je moet klooien met taalpakketten enzo? Iemand ervaring hiermee?
Russisch commentaar.. NICE! Ik zou vast wat streams gaan checken! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
  • Laatst online: 20-11-2024
Hmm, word mss toch duurder met cursus Russisch haha. Okay, thx voor het snelle antwoord ;)

• Viavia28
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-07 20:58
Worden er nog bepaalde nieuwsmomenten verwacht? Of is alles nu wel zo'n beetje bekend?

• Razorbite
De ratings van de 50 beste spelers worden (elke dag 10) van nu t/m zondag bekend gemaakt.

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Top 50 FIFA 15 Players Ratings http://www.easports.com/f...-15-player-ratings-top-50
# 50-41

50. Chiellini (84)
49. Pirlo (84)
48. Xabi Alonso (84)
47. Casillas (84)
46. Fabregas (84)
45. Lloris (85)
44. Javi Martinez (85)
43. Sergio Busquets (85)
42. Jerome Boateng (85)
41. Mata (85)

• Il 2
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 03 september 2014 @ 16:14:
[...]

Haha nee dan ben ik het met je eens, die wil ik ook heel graag in Fifa 15 terug zien, maar dat gaat 100% zeker niet gebeuren.

Ik ga er vanuit dat II 2, toch echt J-League bedoelt en niet de jupiler league.
Klein verschil en volgens mij heeft Konami niet eens de nederlandse eredivisie, alleen wat clubs.
Haha inderdaad, ik bedoelde de Japanse voetbal league. Laatste tijd volg ik het voetbal daar een beetje, dus vandaar dat ik die er graag in zou zien in FIFA.

• Viavia28
Mata een hogere rating dan Alonso.. wordt weer leuk :(

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
FIFA 15 bevat 38 achievements / trophies

In FIFA 14 was het gelukt om een platina trophy te halen, door de andere allemaal te halen. Ik denk dat dat dit jaar ook wel mogelijk moet zijn, hoewel het nooit zo interessant is om gamemodes te doen die je normaal niet doet (carrière modus in mij geval).

Overigens die ratings, kijk niet naar het algemeen maar alle ingame statistieken, die zeggen veel meer. Chiellini is 2 punten omlaag qua algemeen, maar in mijn ogen zeker niet slechter geworden als je die 6 statistieken bekijkt, laat staan als je alle ingame statistieken hebt.

[ Voor 26% gewijzigd door MyUtd4Life op 04-09-2014 14:44 ]

FIFA Benelux Administrator

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Viavia28 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:02:
Mata een hogere rating dan Alonso.. wordt weer leuk :(
Marginale verschillen blijf je altijd houden, wat is beter? Fabregas staat ook slechter dan Busquets bijv.

• Viavia28
En terecht ;)

Nee maar tuurlijk, je hebt gelijk. Het gaat niet om de overall. Maar het viel me op omdat het beiden middenvelders zijn, alleen heb ik altijd het idee dat aanvallende kwaliteiten meer meetellen in de overall rating dan verdedigende kwaliteiten.

En nu hebben we natuurlijk die handige functie waarmee je in een oogopslag kan zien wat iemands kwaliteiten zijn!!

[ Voor 18% gewijzigd door Viavia28 op 04-09-2014 16:22 ]

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:56
Viavia28 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:21:
En terecht ;)

Nee maar tuurlijk, je hebt gelijk. Het gaat niet om de overall. Maar het viel me op omdat het beiden middenvelders zijn, alleen heb ik altijd het idee dat aanvallende kwaliteiten meer meetellen in de overall rating dan verdedigende kwaliteiten.

En nu hebben we natuurlijk die handige functie waarmee je in een oogopslag kan zien wat iemands kwaliteiten zijn!!
Ik weet niet exact hoe de ratings bepaald worden maar positie van de speler is hierbij essentieel. Mata in dit geval is een CAM. Zijn aanvallende kwaliteiten zijn op deze positie belangrijker dan defensieve kwaliteiten. Xabi Alonso heeft als positie CDM. Hier zijn de verdedigende items weer belangrijker.

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Viavia28 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:21:
En terecht ;)

Ratings willen niks zeggen, spelers worden beoordeeld op bepaalde 'key' attributen welke je rating geeft per positie. Arteta was eigenlijk gewoon even goed als Fabregas in FIFA 13, alleen omdat fabregas iets hogere passing en visie had, was zijn rating zo heel hoog, 87 ofzo, maar Arteta had volgens mij zelfs meer stats opgeteld of iig evenveel en was 83 ofzo? Dat is FIFA.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52
Ligt ook aan je spel. Ik hou meer van fysieke spelers en dus zijn spelers als Mata niets voor mij. Met Barca kan ik bijv. niks.

• Pykow
Ik let niet altijd op de rating, ik speel altijd carrière mode en ik koop vrijwel geen spelers.
als ik met Liverpool speel, dan wil ik geen messi in mijn team hebben.

wat me opgevallen is in Fifa 14 zijn de vaste transfers :S

in mijn carrière mode, heeft Manchester city Neymar gekocht in het tweede seizoen.
Als ik nu Be-A-Pro speel in het tweede seizoen, dan heeft Manchester city OOK neymar gekocht.
Exact hetzelfde dus :S

Daarnaast spelers als Messi, ronaldo, neymar, gerard, rooney blijven heel lang hangen bij hun club en worden niet zomaar verkocht naar een ander team.

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-09 07:31
Hmpff laat het nu maar snel uitkomen, volgens mij heeft FIFA te weinig rode kaarten gegeven, als je nu een man tackelt die door is maar je slide op de bal is het al rood..., steeds vaker een belachelijke rode kaart. Eerste half/ driekwart jaar hooguit 10 gepakt nu staat de teller van de laatste maanden al boven de 20....

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

• Razorbite
Bananendoos schreef op donderdag 04 september 2014 @ 20:53:
Hmpff laat het nu maar snel uitkomen, volgens mij heeft FIFA te weinig rode kaarten gegeven, als je nu een man tackelt die door is maar je slide op de bal is het al rood..., steeds vaker een belachelijke rode kaart. Eerste half/ driekwart jaar hooguit 10 gepakt nu staat de teller van de laatste maanden al boven de 20....
Ze hebben gekeken naar de scheids van vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:01:
Volgens mij is die Messi pre-order bonus dat je Messi direct kunt lenen. Zo te zien is elke bonus bij de Ultimate Edition, behalve de gold pakketen, een unlock in de EA Catalogue (goal-vieringen, tenue's, schoenen, All-Stars Team). Ik meen ergens gelezen te hebben dat je in FIFA 15 dus (bepaalde) spelers uit de Catalogue kunt unlocken en deze dan een paar wedstrijden kunt lenen. Dit zou betekenen dat bij de Ultimate Edition Messi meteen is unlocked en kunt gebruiken, terwijl je bij de gewone versie een bepaald EA-level moet zijn en een bepaald bedrag (de currency gebruikt in de Catalogue) moet betalen voor de unlock.

Pin me er niet op vast, ik kan niet zo snel vinden waar ik het heb gelezen (alweer een tijdje geleden), maar dit lijkt me niet onlogisch.
Zelf dat ik gelezen te hebben dat je Messi voor 5 wedstrijden te leen kreeg. Wat jij zegt kan dus wel kloppen. Starten met Messi voor 5 wedstrijden zonder dat je ervoor moet betalen en direct vanaf niveau 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 15:24:
[...]

Marginale verschillen blijf je altijd houden, wat is beter? Fabregas staat ook slechter dan Busquets bijv.
Precies. Wil niet zeggen dat Busquets beter is dan Fabregas. Wel op zijn positie. Je kunt mij niet vertellen dat de maestro Pirlo (rating = 84) slechter kan voetballen dan Mata (rating = 85) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

#40-31
40. Karim Benzema - Real Madrid (85)
39. Carlos Tevez - Juventus (85)
38. Mario Götze - Bayern Munich (85)
37. Diego Costa - Chelsea FC (85)
36. Toni Kroos - Real Madrid (85)
35. Arturo Vidal - Juventus FC (85)
34. Petr Čech - Chelsea FC (85)
33. Edinson Cavani - Paris Saint-Germain (86)
32. James Rodríguez - Real Madrid (86)
31. Thibaut Courtois - Chelsea FC (86)
Gotze maar 85, vind ik vrij weinig eerlijk gezegd.
Cech staat te hoog vergeleken met Courtois. Ik zou Courtois minstens op 87 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viavia28
Kroos ook te laag.. Die heeft toch al veel meer bewezen dan James Rodriguez??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickEnzo94
  • Laatst online: 11-08-2023

NickEnzo94

PSN NickEnzo94

In hoeverre zal de Ps3 gaan lijken op de next-gen? Blijft de 'old-gen' de oude engine behouden of wordt er ook overgestapt naar een nieuwe engine? En zijn alle veranderingen zoals de nieuwe keepers etc etc ook in de old-gen beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
NickEnzo94 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 17:24:
In hoeverre zal de Ps3 gaan lijken op de next-gen? Blijft de 'old-gen' de oude engine behouden of wordt er ook overgestapt naar een nieuwe engine? En zijn alle veranderingen zoals de nieuwe keepers etc etc ook in de old-gen beschikbaar?
ik hoop erg veel, ben die kopballen namelijk helemaal zat, speel ik beduidend beter, 55% balbezit, 24 schoten en 18 op doel speel ik nog 4-4 tegen iemand met 5 schoten 5 op doel vanuit kopballen. Mijn schoten waren echte schoten.. dus hopelijk is dat ook in de ps3 versie aangepast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Ik hoorde net een gerucht dat Sierd de Vos en Wim Kieft het nederlands commentaar gaan doen. Klopt dit?

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Theo27 schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 20:24:
Ik hoorde net een gerucht dat Sierd de Vos en Wim Kieft het nederlands commentaar gaan doen. Klopt dit?
Bron ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-09 21:26
Ik betwijfel of FIFA 15 een vooruitgang zal zijn tov FIFA 14 op de ps3. Twijfel dus ook of ik hem wel wil. Ultimate Team blijft leuk, dus dat zou de enige reden moeten zijn. Hopelijk zijn de servers beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Hoewel ik geen bevestiging heb van zowel Evert ten Napel & Youri Mulder of Sierd de Vos & Wim Kieft lijkt het me héél sterk als het tweede commentatorduo in FIFA komt. Het is erg veel werk om alle namen en zinnen in te spreken, dus dan is het niet te verwachten dat EA wisselt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
staat op wikipedia toch echt als confirmed door EA.

Wikipedia: FIFA 15

"Netherlands: Sierd de Vos and Wim Kieft"

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:56
LoneRanger schreef op zondag 07 september 2014 @ 16:59:

Ja, maar er staat geen bron achter. Als het daadwerkelijk confirmed zou zijn door EA, zou er ook een bron van EA zijn. Wikipedia vind ik in dit geval niet overtuigend, zeker niet als het naar een Wordpress blog leidt.

[ Voor 4% gewijzigd door chengbondkwok op 07-09-2014 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter

Lol, hoe kun je uitgaan van wikipedia, denk maar niet dat ze die twee hebben ingehuurd, teveel werk, misschien iets voor volgend jaar, maar voor nu is NL commentaar gewoon hetzelfde lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
Zou wel mooi zijn, maar lijkt me niet dat dit bij Fifa 15 al gebeurd is..
Daarentegen had Youri Mulder volgens mij aangegeven dat ze nieuwe stukken hadden ingesproken voor 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
iPodKiller schreef op zondag 07 september 2014 @ 17:11:
[...]

Lol, hoe kun je uitgaan van wikipedia, denk maar niet dat ze die twee hebben ingehuurd, teveel werk, misschien iets voor volgend jaar, maar voor nu is NL commentaar gewoon hetzelfde lijkt me.
Naja, ik zie niet in waarom ze zouden gaan gokken als ze met Evert en Youri meer kans op waarheid hebben.
Ik zie trouwens ook de logica niet waarom het voor deze editie teveel werk zou zijn maar voor de volgende editie kennelijk niet.
Overigens maakt het mij niet zo heel veel uit, Sierd zou leuk zijn voor een keertje maar verder ook niet.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Volgens de 'geruchtenmachine' komt morgen de demo uit. Een officiële bevestiging is er niet.
Ben errug benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Maverick! schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:49:
Volgens de 'geruchtenmachine' komt morgen de demo uit. Een officiële bevestiging is er niet.
Ben errug benieuwd!
Volgens mij is traditioneel woensdag de demo update dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Op PlayStation wel ja ;)
Dinsdag de US Store update, woensdag de EU.
Maar als ie ook in de US store uit komt, kun je m via een US account morgen al downloaden en spelen op je EU/NL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op PS US Blog staat trouwens dat alleen de PS3 demo deze week komt. Kan natuurlijk een foutje zijn, maar het ontbreken van een officiële aankondiging vind ik sowieso wel vreemd, normaal zijn ze er op tijd mee.

Let's hope for the best, zou jammer zijn als we nog een week moeten wachten. Dan zou de demo trouwens tegelijk met de nieuwe PES demo komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Morgen komt de PC demo in de VS uit. Wij volgen een dagje later.

De teams zijn al bekend:

– Boca Juniors
– Borussia Dortmund
– Chelsea
– FC Barcelona
– Liverpool
– Manchester City
– Paris Saint-Germain
– Napoli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
tweaker2010 schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:51:

De teams zijn al bekend:

– Boca Juniors
– Borussia Dortmund
– Chelsea
– FC Barcelona
– Liverpool
– Manchester City
– Paris Saint-Germain
– Napoli
Die teams waren al een tijdje bekend, deze clubs zijn van de GC demo ;-) iig mooi dat die komt.. eindelijk. Wel raar dat EA zo stil erover was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

20. Vincent Kompany - Manchester City (86)
19. Robert Lewandowski - Bayern Munich (87)
18. Luka Modrić - Real Madrid (87)
17. David Silva - Manchester City (87)
16. Thiago Silva - Paris Saint-Germain (87)
15. Sergio Ramos - Real Madrid (87)
14. Gareth Bale - Real Madrid (87)
13. Philipp Lahm - Bayern Munich (87)
12. Radamel Falcao - Manchester United (88)
11. Robin van Persie - Manchester United (88)
10. Eden Hazard - Chelsea FC (88)
9. Franck Ribéry - Bayern Munich (88)
8. Bastian Schweinsteiger - Bayern Munich (88)
7. Luis Suárez - FC Barcelona (89)
6. Andrés Iniesta - FC Barcelona (89)
5. Manuel Neuer - Bayern Munich (89)
4. Zlatan Ibrahimović - Paris Saint-Germain (89)
3. Arjen Robben - Bayern Munich (90)
2. Cristiano Ronaldo - Real Madrid (92)
1. Lionel Messi - FC Barcelona (93)
http://www.easports.com/f...-15-player-ratings-top-50
Opvallend dat Messi en Ibra geen 5 sterren bij skill moves hebben en Ribery bijvoorbeeld wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
tweaker2010 schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:00:
[...]

Opvallend dat Messi en Ibra geen 5 sterren bij skill moves hebben en Ribery bijvoorbeeld wel.
Nog opvallender dat houten klaas Cristiano dat wel heeft. Ik lach me altijd kapot om zijn ineffectieve `scharen`!

Opzich kan ik het me van Messi en Ibra wel voorstellen. Het zijn niet de meest getructe voetballers. Ibra heeft een bijzonder(e) functionele techniek maar dat is niet gevangen in de ´skillmoves´. En Messi maakt voornamelijk gebruik van absurt snel voetenwerk en lichaamsschijnbewegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36

De teams zijn al bekend:

– Boca Juniors
– Borussia Dortmund
– Chelsea
– FC Barcelona
– Liverpool
– Manchester City
– Paris Saint-Germain
– Napoli
Eventueel ook voor xbox one? heb de mijne op USA staan incl profiel, dan zou ik hem morgen al kunnen spelen?

Waar heb je deze info vandaan? EA zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:42
Op de PC zal die toch zeker morgen wel al te downloaden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos

Slechte duo dan dat kan bijna niet, de ene hele energieke man die bijna door je tv springt en dan iemand die nooit heel positief overkomt...

Verder mooi dat robben nu bij het rijtje van 90+ers hoort, had Neuer er eigenlijk ook wel verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Z500 schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:29:
[...]

Op de PC zal die toch zeker morgen wel al te downloaden zijn?
Volgens mij is het gewoon een losse download..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52

en nu

Netherlands Netherlands: Evert ten napel and Patricia Paay

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Heb jij dat ervan gemaakt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 08:49
[...]

Wat dacht je van Hazard dan? Zag wat stats dat hij vorig jaar in de competitie 240 spelers in een 1 op 1 had verslagen. Had hem zeker wel met 5 sterren skills verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
418O2 schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:42:
[...]

en nu

Netherlands Netherlands: Evert ten napel and Patricia Paay

:')
_/-\o_

HAHA!

*Kutwikipedia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
*Taalgebruik

Is er al meer bekend of de CM? Heb FUT geprobeerd, maar toch niet echt mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
[...]

Lol, kijk jij wel voetbal? Messi en 5* skills? :') Hij staat er niet echt bekend om complexe 5* skills uit te halen, waar Zlatan en Ribery dat meer hebben gedaan dan Messi in hun voetbalcarrière. Ribery moet zeker 5* skills hebben, zoek maar op :Ribery spin / mcgeady spin, hij doet het gewoon alsof het niks is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Messi moet het met hebben van z'n snelheid en versnelling tijdens het dribbelen, niet echte skillmoves ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viavia28
Iemand nog tips voor leuke teams om je carrière mee te beginnen?

Ik denk op dit moment aan:
- Man Utd
- QPR
- Sunderland
- Southampton
- Leverkusen
- HSV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Jij hebt Fifa 15 al? :+
QPR is erg leuk inderdaad, aardig wat poen, veel players uitgeleend die je weer terug krijgt naar 1 seizoen en een mooie uitdaging.
Als je echt een hele grote uitdaging wil zou ik voor een Bundesliga 2 team gaan, de teams in de Bundesliga 2 zijn bijna allemaal gelijk qua rating dus het is sowieso al een hele taak om te promoveren en als je dat lukt zit je nog steeds met een heel krap budget in de Bundesliga, erg leuke uitdaging.
Newcastle is ook een leuk team en ik heb ook een leuke career mode met Malaga gehad.

[ Voor 8% gewijzigd door Remcom00 op 08-09-2014 17:00 ]

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
United is in '14 nog niet de koopclub die het nu is, wellicht komt in in'15 verandering in ;)
Voor het grote geld en een beetje competitie moet je nu nog uitwijken naar Spanje.
Maar premier league blijft toch het leukst, en dan met een midden-motor. Southampton, Newcastle, Aston Villa Etc... Everton heeft ook wel een mooi teampje :+

[ Voor 2% gewijzigd door dutchgio op 08-09-2014 17:19 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:37:
Op PS US Blog staat trouwens dat alleen de PS3 demo deze week komt. Kan natuurlijk een foutje zijn, maar het ontbreken van een officiële aankondiging vind ik sowieso wel vreemd, normaal zijn ze er op tijd mee.

Let's hope for the best, zou jammer zijn als we nog een week moeten wachten. Dan zou de demo trouwens tegelijk met de nieuwe PES demo komen.
Wel apart dat er verder nergens informatie is te vinden over de demo voor PS4/X1 (behalve geruchten). Komt EA dan met een 'big bang' "Vanaf nu te downloaden..."? EA kennende wordt het ruim van te voren aangekondigd. :|

Of zie ik een bron over het hoofd en kunnen we toch deze week nog alvast opwarmen? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 17:20
In preparation for FIFA 15, we will be performing a scheduled maintenance for FIFA Ultimate Team and EASFC on September 8, 2014 beginning at 5:00 PM PDT (September 9 from 1:00 AM UK) with a total downtime of approximately 4 hours.
Bron: http://help.ea.com/en/art...nd-downtime/?sf30833103=1

Zou dit dan tevens betekenen dat de demo morgen er is? Ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
Demo komt vandaag:

http://calibrefifa.net/ar...elease-date-and-platforms

[ Voor 15% gewijzigd door dannbla op 09-09-2014 01:26 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 08:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
En de officiële link van EA SPORTS ZELF!!! (was dat echt nou zo moeilijk EA?) : http://www.easports.com/f...id=26117&ts=1410240941887

Xbox One demo is al live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
  • Laatst online: 10-09 13:30
Heeft iemand al een download link van de pc gevonden?

Ik vond zelf deze al:
http://7games7.com/fifa-1...ee-download-fifa-15-demo/
http://www.last-games.com/fifa-15-demo-download/

Maar vertrouw dit voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
jovael schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:03:
Heeft iemand al een download link van de pc gevonden?

Ik vond zelf deze al:
http://7games7.com/fifa-1...ee-download-fifa-15-demo/
http://www.last-games.com/fifa-15-demo-download/

Maar vertrouw dit voor geen meter.
Zou zelf alleen via Origin downloaden en niet via derden, als hun het er niet hebben opstaan, dan niemand.

De tijden trouwens:

#FIFA15 Demo XBOX One : Dispo PC : 10h00 Xbox 360 : 15h00 PS3 US ce soir PS3/PS4 Europe : Mercredi à confirmer

Weet niet hoe het met PS USA zit, ff straks opletten daarmee ;)

[ Voor 18% gewijzigd door iPodKiller op 09-09-2014 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillanO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07-2022
Klopt het dat de demo voor de PS4 pas morgen te downloaden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viavia28
Wow mensen zijn zo ongeduldig dat ze niets meer lezen. Er wordt hier eerst een link met de release dates inclusief tijden neergezet. Vervolgens begint er een discussie over de tijden en nu vraagt iemand weer wanneer de ps4 demo te downloaden is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demo rosters accurate as of August 1.
Beetje jammer dat de selecties dus niet up-to-date zijn, maar in ieder geval goed dat we de game (bijna) kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
MillanO schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:21:
Klopt het dat de demo voor de PS4 pas morgen te downloaden is?
Met een 'NL account' wel ja. De Store Update is wekelijks op woensdag, en daarbij wordt dan ook de demo van Fifa toegevoegd.
Eventueel kun je een nieuwe gebruiker met US account aanmaken, en de demo vandaag downloaden uit de US store, die elke dinsdag ge-update wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
Viavia28 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:50:
Wow mensen zijn zo ongeduldig dat ze niets meer lezen. Er wordt hier eerst een link met de release dates inclusief tijden neergezet. Vervolgens begint er een discussie over de tijden en nu vraagt iemand weer wanneer de ps4 demo te downloaden is...
September 9th, 2014 (Tuesday)

– PC (9:30am) and Xbox gamers (2pm)
– North America Playstation gamers (7:30pm)

Ja kan jij hier uit opmaken in welke tijdzone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:45
volgens mij gebruiken ze bij FIFA altijd de UK tijdzone, dus neem aan dat dit ook UK is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viavia28
September 9th, 2014 (Tuesday)

– PC (9:30am) and Xbox gamers (2pm)
– North America Playstation gamers (7:30pm)

September 10th, 2014 (Wednesday)

– European Playstation gamers (5pm)

Dat is in GMT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
oke thanks dus hier half 11 dan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viavia28
Als je de PC bedoelt, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Op de xbox one is hij bij mij de demo aan het downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Dit ziet er wel erg vet uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
Zo die goals zijn wel nice die hij maakt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
Zo, via Smartglass alvast gedownload naar m'n Xbox One zodat hij mooi klaarstaat als ik thuis kom van het werk. Kan ik mooi nog wat potjes spelen voordat de Apple festiviteiten beginnen. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
jovael schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:31:
Zo die goals zijn wel nice die hij maakt haha.
Ziet er makkelijker uit, dan dat het daadwerkelijk is haha.

Ziet er echt geweldig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Vind de game er goed uitzien! Ben benieuwd of er qua grafisch veel verschil in zit tussen de PS4 en PC, beiden op 1080P.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
heeft de ps4 geen fps lock?

Edit: onee, http://digitalcrack.wordp...-to-be-1080p-60fsp-again/

[ Voor 65% gewijzigd door jovael op 09-09-2014 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Nice!! Ziet er echt super uit.
Meteen download aangezet via Smartglass :)

Fifa15 is voor mij de hoofdreden voor aanschaf van de XBone.
Nu maar hopen dat de meeste irritantje dingetjes uit 14 zijn verholpen.
Alleen ben ik echt zuur dat de 2v2 match lobby ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Kinect is ook wel een mooie toevoeging. Je kan nu wissels via voice command doorvoeren of je tactiek aanpassen zonder dat je het spel moet pauseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
ik heb helaas een kinect loze versie besteld.
later kwam ik er achter dat het wel leuk is om een kinect te hebben.
de kinect is nog niet los te verkrijgen.

De XboxOne heb ik gehaald voor de nieuwe Halo en Forza 5/ Fifa 15 bundel.
en ook gewoon omdat ik het leuk vindt om beide consoles in huis te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
nou de pc release is in ieder geval niet om 10.30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:54
USA psn is toch vandaag de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Bovenstaand filmpje vanaf 6:49: wat een heerlijke counter zeg!

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viavia28
jovael schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:35:
nou de pc release is in ieder geval niet om 10.30
Er klopt sws niets van de tijden die rondcirculeren. De Xbox zou na de PC uitkomen en is al de hele ochtend beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Viavia28 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:43:
[...]
Er klopt sws niets van de tijden die rondcirculeren. De Xbox zou na de PC uitkomen en is al de hele ochtend beschikbaar...
De PC demo komt morgen pas, dus waarom zou hij dan eerder dan de Xbox versie beschikbaar komen?

Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/wp-content/uploads/2014/08/fifa15demoinfo-450x253.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
Waar maak je uit op dat de pc demo morgen uitkomt?

On September 23, FIFA 15 lands on PC. But you’ll have a chance to try out the soccer action for free when the FIFA 15 Demo launches tomorrow, September 9th.

Aldus https://www.origin.com/nl-nl/news/fifa-15-demo-ignite-engine.

[ Voor 70% gewijzigd door jovael op 09-09-2014 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zTz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:59

zTz

Ik hoop dat de keepers in fifa15 wel gewoon rood krijgen als ze een speler neerhalen in een 1op1 situatie. In fifa14 sloeg dat echt nergens op. Altijd geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 18:48
To confirm the #FIFA15Demo is coming to PlayStation tomorrow! We'll make sure you know as soon as it's live on store.

- PlayStation Europe / https://twitter.com/PlayStationEU/status/509274966408564736

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
zTz schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:17:
Ik hoop dat de keepers in fifa15 wel gewoon rood krijgen als ze een speler neerhalen in een 1op1 situatie. In fifa14 sloeg dat echt nergens op. Altijd geel.
Nou, ik kreeg regelmatig rood als ik een speler neerhaalde met mijn keeper. Ligt er wel een beetje aan waar je de speler neerhaalt. Denk dat de kans op rood groter is buiten het strafschopgebied dan erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
FIFA 15 demo is dezelfde versie als die ik op GamesCom heb gespeeld. YouTuber Kazooie94 heeft mij bevestigd dat de volledige versie, welke hij gespeeld heeft op EA HQ, veel beter is qua keepers & schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
MyUtd4Life schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:39:
FIFA 15 demo is dezelfde versie als die ik op GamesCom heb gespeeld. YouTuber Kazooie94 heeft mij bevestigd dat de volledige versie, welke hij gespeeld heeft op EA HQ, veel beter is qua keepers & schieten.
Toch wel raar.
met een Demo wil je gamers overtuigen dat ze een goede fifa hebben neergezet.
maar hieruit blijkt dus dat de officele versie beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Dat is om piraterij tegen te gaan, 8)

[ Voor 43% gewijzigd door Jelte,89 op 09-09-2014 13:57 ]

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Pykow schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 13:53:
[...]

maar hieruit blijkt dus dat de officele versie beter is.
En je dus ook sneller de definitieve versie zult gaan kopen ;)

De PC versie gaat doodgemod worden met nieuwe teams, zoals de jaren daarvoor, als ze nu dan een stabiele demo uitgeven, tja dat spreekt voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

MyUtd4Life schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:39:
Sowieso zijn de graphics, de resolutie en bepaalde animaties in de demo standaard teruggeschroefd.
Dus qua performance is het niet echt vergelijkbaar met de echte game.
Pagina: 1 ... 5 ... 29 Laatste