Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Rannasha schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:19:
[...]

Dan krijg je weer allerlei administratieproblematiek.

Hoeveel kost het nu werkelijk om een volledige OV kaart uit te delen in plaats van enkel een traject-kaart. De feitelijke extra kosten zijn alleen de ritjes die een student maakt buiten het traject waarvoor hij anders een kaart zou hebben. Hoe vaak gebeurt dat? Er zullen vast wel een paar studenten zijn die het hele land afreizen, maar ik kan me van mijn studententijd niet herinneren dat ik veel OV gebruikt heb buiten mijn standaardtraject. Zo nu en dan, tuurlijk. Maar genoeg dat het beperken hiervan meer oplevert dan de administratie kosten die je krijgt met het voor iedereen bijhouden op welke trajecten men vrij mag reizen? Ik betwijfel het.
Uit mijn eigen studententijd weet ik toevallig dat ik regelmatig random ritjes een kant op maak om ergens te eindigen.

Daarnaast zijn er bedrijven die alleen maar studenten aannemen vanwege dat studentenOV om daar gebruik van te maken.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Pagina: 1 2 3 4 Laatste