Gisteren zag ik in de chat een paar vragen voorbij komen voor tips tijdens een war, nu is het zo dat elke basis anders is maar de fundamenten hetzelfde zijn.
Doe je een Stoned/CB/Shattered LaLoon of GoHo
Stoned: The use of 3 golems to kill AQ
Shattered: The use of 2 golems to kill AQ
Cold Blood: The use of 1 golem to kill AQ
Zijn de basis principes elke keer hetzelfde, je gebruikt een "kill squad" van een paar wizards, je heroes om de koningin uit te schakelen. Qua spells kan je wisselen en oefenen, waar je met hogs moet denken aan heal en een jump is dit bij laloon meer rage en jump.
Ik heb hier een paar filmpjes uitgekozen en zal er volgende week nog wat posten, voordat je struikelt over de hoge heroes, deze basissen zijn ook bijna allemaal max th9 dus dit stemt zich af op jouw niveau.
Wat kies je in je clan kasteel? Bij een laloon en ruimte voor 25, ballonnen, ruimte voor 30 altijd een golem of een lavahound. Bij een GoHo en ruimte voor 25 kies je hogs en bij ruimte voor 30 altijd een golem.
Het verschil zit soms tussen een 2 en 3 ster clan, alhoewel die andere clan uber slecht was haalden sommige maar 1 of geen sterren.
Simpele tips:
- Neem 5 minuten de tijd een basis te bestuderen.
- Pas je leger aan (basis van een laloon of GoHo is altijd hetzelfde, enige aan te passen is je kill squad of aantal hogs/loons)
- Vraag iemand in de chat, forum of groeps chat (stuur mij gerust een screenshot met de vraag voor tips)
- Blijf rustig tijdens aanvallen, raak niet in paniek en zorg dat je timed.
Aan het begin is het even lastig maar zodra je deze technieken onder de knie krijgt zie je het verschil tussen 1,2 en 3 sterren (zo moelijk zijn deze aanvallen niet).