Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
Guys,
Ik ben weer op zee maar aangezien ik een nieuwe mobiel heb ( htc one M9 ) moet mijn toestel eerst nog toegevoegd worden aan het netwerk ( dit gaat via imac adres ) ik heb het nummer al door gegeven alleen geen idee hoe lang dit gaat duren. Dus tot die tijd kan ik niet aanvallen :/ ( heb wel een maniertje gevonden om via een ander netwerk te kunnen loggen om pompen te legen maar die verbinding is echt te slecht om te kunnen aanvallen )

Mijn excuses.. tot gauw ( hopelijk )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:36
Die telefoons toch tegenwoordig... Hebben ze ook een imac ingebouwd tegenwoordig? Ik word oud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Craven schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:34:
Die telefoons toch tegenwoordig... Hebben ze ook een imac ingebouwd tegenwoordig? Ik word oud...
Dit moet natuurlijk wifi mac adress zijn xD op 1 of andere manier zijn de w-i-f weg gevallen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAM1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-08 10:08
Kern schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 19:17:
[...]

Dit moet natuurlijk wifi mac adress zijn xD op 1 of andere manier zijn de w-i-f weg gevallen 8)7
Dat ligt denk ik aan die slechte verbinding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
KERN WE MISS YOU!

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Yeah the love is real! :D

Net bericht gekregen dat ik weer toegang heb tot het netwerk dus we kunnen weer rammen ( in de pauzes :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik ben het nieuwe lid Heart Of A Lion. Bij deze zit ik ook op dit forum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-08 22:07

sebasss2

Auto fanaat

Wat een war!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg dat wel. Zeker niet onze beste cw maar ik denk toch wel de spannendste tot nu toe.

Iemand gaf het al aan, maar onze tegenstander heeft direct na afloop van de cw iedereen gekickt die niet zijn twee aanvallen had gedaan. En daar ligt nou juist een groot deel van onze kracht; De commitment van iedere cw deelnemer.

Mooi ook dat op het einde vrijwel alles ging zoals gepland (geschatte eindstand was 56 sterren, werden er 55). Prima aanval van Xcecuter met derde ster op 20 (of 21?) en met alle andere aanvallen 1 extra ster behaald op de th9's die nog maar 1 ster aan hun broek hadden. En dan nog die ene aanval op nr 7. Die ging ook best lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:00
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 09:32:
[...]

Zeg dat wel. Zeker niet onze beste cw maar ik denk toch wel de spannendste tot nu toe.

Iemand gaf het al aan, maar onze tegenstander heeft direct na afloop van de cw iedereen gekickt die niet zijn twee aanvallen had gedaan. En daar ligt nou juist een groot deel van onze kracht; De commitment van iedere cw deelnemer.

Mooi ook dat op het einde vrijwel alles ging zoals gepland (geschatte eindstand was 56 sterren, werden er 55). Prima aanval van Xcecuter met derde ster op 20 (of 21?) en met alle andere aanvallen 1 extra ster behaald op de th9's die nog maar 1 ster aan hun broek hadden. En dan nog die ene aanval op nr 7. Die ging ook best lekker.
Dat inderdaad. Anders hadden zij echt wel gewonnen. Want super goed ging het niet in het begin met ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2

sebasss2

Auto fanaat

Zoals Arunia terecht aangeeft, het leek me eerder op een collectief falen af te streven. Maar dan toch die overwinning binnen halen.. Hulde!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari-equal95
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:00
Het klinkt als of jullie een behoorlijk fanatieke clan zijn!

Ik heb inmiddels in meerdere clans ervaren dat het winnen van wars moeilijk is. Vaak werden we tegen veel hogere tegenstanders geplaatst of waren er een aantal leden die te hoog of te laag aanvielen waardoor de anderen geen kans hadden of de loot te laag was.

Hoe pakken jullie dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
ari-equal95 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:19:
Het klinkt als of jullie een behoorlijk fanatieke clan zijn!

Ik heb inmiddels in meerdere clans ervaren dat het winnen van wars moeilijk is. Vaak werden we tegen veel hogere tegenstanders geplaatst of waren er een aantal leden die te hoog of te laag aanvielen waardoor de anderen geen kans hadden of de loot te laag was.

Hoe pakken jullie dit aan?
Voor zover ik het beleef:

-1e aanval wordt standaard gespiegeld (ruilen in overleg wel mogelijk)
-beide aanvallen verplicht (!!)
-2e aanval gaat via clashcaller (in de praktijk volgens mij gaan grofweg gezegd de laagste eerst en laten de hogere een aanval over, om later over te overleggen)
-loot is van ondergeschikt belang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari-equal95
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:00
Klinkt goed. Zo iets hebben wij ook wel eens geprobeerd maar meerdere keren winnen achter elkaar is er niet bij.
Misschien zit het verschil ook een beetje in de inzet van de spelers en de leidinggevende capaciteiten van de clan oudsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2

sebasss2

Auto fanaat

Zou goed kunnen, maar het meeste zit het hem in de skills en het kunnen "anticiperen" op verschillende basis met de troop capaciteit die je tot de beschikking hebt. Dus je bent aardig speler afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Wat hierboven al genoemd word qua regels. We hebben verwachtingen waar je aan moet voldoen. Daarnaast hebben we een zeer actieve leiding.

Communicatie en coordinatie verloopt via de chat/ clashcaller en hangouts. Op die manier valt altijd af te stemmen wie welke tegenstander pakt. Vooral in de laatste uurtjes is dat belangrijk omdat je dan je sterren kan maximaliseren.
sebasss2 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:39:
Zou goed kunnen, maar het meeste zit het hem in de skills en het kunnen "anticiperen" op verschillende basis met de troop capaciteit die je tot de beschikking hebt. Dus je bent aardig speler afhankelijk.
Ben ik het niet helemaal mee eens. We hebben deze war niet op onze sterke aanvallen gewonnen maar op coordinatie op het eind icm het plaatsen van bijna alle aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2

sebasss2

Auto fanaat

Craven schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:46:
Wat hierboven al genoemd word qua regels. We hebben verwachtingen waar je aan moet voldoen. Daarnaast hebben we een zeer actieve leiding.

Communicatie en coordinatie verloopt via de chat/ clashcaller en hangouts. Op die manier valt altijd af te stemmen wie welke tegenstander pakt. Vooral in de laatste uurtjes is dat belangrijk omdat je dan je sterren kan maximaliseren.

[...]

Ben ik het niet helemaal mee eens. We hebben deze war niet op onze sterke aanvallen gewonnen maar op coordinatie op het eind icm het plaatsen van bijna alle aanvallen.
Klopt Craven, daar moet ik je gelijk in geven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn optiek bij uitvoeren van succesvolle cw's is in volgorde van meest belangrijk naar minder belangrijk:

1. alle aanvallen benutten;
2. Goed aanvallen;
3. communicatie (waaronder vaste regels) en coördinatie;
4. niveau cq inzet tegenstander;

Aangezien punt 2 niet helemaal goed liep, hebben we ons gefocust op punt 1 en 3 en hebben we geluk gehad wat punt 4 betreft. Maar als punt 1 t/m 3 goed gaan is punt 4 wat mij betreft van ondergeschikt belang.

goed aanvallen is trouwens een punt dat veel omvat waaronder:
- cw waardig leger meenemen (th niet rushen, als gevolg ook meerdere aanvalstactieken mogelijk)
- bestuderen zwakke punten base (indien niet 1e aanval, eerdere aanvallen bekijken)
- bepalen aanvalsstrategie
- bekijken soortgelijke aanvallen (onehive, etc)
- volwaardige en gepaste troepen cc vragen
- oefenen
- tips vragen clanleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:55:
In mijn optiek bij uitvoeren van succesvolle cw's is in volgorde van meest belangrijk naar minder belangrijk:

1. alle aanvallen benutten;
2. Goed aanvallen;
3. communicatie (waaronder vaste regels) en coördinatie;
4. niveau cq inzet tegenstander;

Aangezien punt 2 niet helemaal goed liep, hebben we ons gefocust op punt 1 en 3 en hebben we geluk gehad wat punt 4 betreft. Maar als punt 1 t/m 3 goed gaan is punt 4 wat mij betreft van ondergeschikt belang.

goed aanvallen is trouwens een punt dat veel omvat waaronder:
- cw waardig leger meenemen (th niet rushen, als gevolg ook meerdere aanvalstactieken mogelijk)
- bestuderen zwakke punten base (indien niet 1e aanval, eerdere aanvallen bekijken)
- bepalen aanvalsstrategie
- bekijken soortgelijke aanvallen (onehive, etc)
- volwaardige en gepaste troepen cc vragen
- oefenen
- tips vragen clanleden
Bedoel je hier x- en/of imod mee?
Zelf heb ik het al een langere tijd niet meer maar meerdere keren gelezen dat je niet meer kan aanvallen en dan kan stoppen, dat hij hem wel registreert, of werkt het nog wel?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oefenen bedoel ik zeker geen xmod mee!

zelf nooit gebruikt en zoals jij aangeeft volgens mij nu ook niet meer bruikbaar.
Ik bedoelde gewoon oefenen buiten cw aanvallen om, tijdens je reguliere aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parsnep
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-09 19:22

parsnep

Cloud-Master

Wat is jullie tag zou graag willen joinen maar vind jullie niet

V&A | Everything to the Cloud!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
parsnep schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:15:
Wat is jullie tag zou graag willen joinen maar vind jullie niet
Dat staat er toch :? In de titel en in de 1e post

[Tweakers2] dusz

[ Voor 6% gewijzigd door dragon2 op 19-05-2015 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parsnep

parsnep

Cloud-Master

dragon2 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:18:
[...]

Dat staat er toch :? In de titel en in de 1e post

[Tweakers2] dusz
Kon jullie eerst niet vinden, type fout denk ik :)

[ Voor 4% gewijzigd door parsnep op 19-05-2015 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Even een mededeling vanuit de leiding en oudsten in onze clan.

We hebben nu een tijdje (sinds de opt-out functionaliteit) dat een aantal leden niet mee doen met de clan war maar ondertussen wel genieten van de clan voordelen (teruggave op troepen donaties, extra troepen etc.) aangezien de clan voordelen een gezamenlijke inzet is vragen we dan ook dat alle leden minimaal 1 x per 2 weken met de clan war meedoen, gebeurt dit niet en ook letten op het feit dat de clan nu vol zit, zullen we deze leden helaas uit de clan zetten (we zijn nog steeds een casual war clan en geen 100% farm clan).

Willen ook de nieuwe leden hun gebruikersnaam even achterlaten zodat we de ledenlijst kunnen aanpassen?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bumblepuff in game naam 1x per 2 weken haal ik makkelijk doe vaak de dinsdag mee, vrijdag minder ivm weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers CLAN ONNNNNNNNNNNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubey
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-01-2023

Rubey

٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶

Topicstarter
IG naam is Rubey.
Tevens doe ik ook mee met de clanwars waarbij 1x in de week zeker meedoe en afhankelijk van hoe druk ik het heb 2x 8)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parsnep

parsnep

Cloud-Master

Mijn Coc naam is

[ Voor 20% gewijzigd door parsnep op 22-02-2022 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Hier nog even een berichtje van mij, ingame naam is gewoon Jorrie. Ik ben druk bezig om mijn troepen naar het gewenste level te brengen (hierna nog wizard level 5 en ballonnen level 6).

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Start post bij deze bijgewerkt: Maestro, Brambo post nog even jullie gebruikersnaam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Mijn in game naam is, niet geheel onverwacht, Maestro .

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Altijd in voor CW!!! tenzij ik weg ben voor me werk en verbinding kut is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-08 10:34
Prima regel, we werken er met zn allen aan om de CW level zo hoog mogelijk te krijgen.

Met onze huidige winning streak gaat dat lekker hard :)

Ik neem aan dat op de regel wel uitzondering gemaakt kan worden wegens vakantie of dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik was al geen Apple fan maar heb me zojuist geschaard onder de Apple HATERS. Het enige apparaat in huis wat slechter is gaan werken na de aanschaf van een betere modem. Wat een ENORM K** ding. Heb hem even aan de vriendin afgegeven om ervoor te zorgen dat dat stuk rommel heel blijft....

Sorry voor de verloren gegane aanval maar na al die connection lost shit is nu precies gebeurd waar ik tijdje bang voor was. Kom aan einde van war wel terug voor tweede aanval (vrijwel gehele leger en alle spells nog niet gebruikt) maar ga nu even in de afkoelmodus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Botticelli
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 13:08
Toch nog even officieel via het forum. Gister aangemeld met gebruikersnaam Dave (2e account zoals al aangegeven in de chat). Mocht na de komende (2?) wars blijken dat ik toch even ondermaats ben voor wat betreft mijn directe tegenstander dan zal ik me terugtrekken, maar hopelijk kan ik Ara overtuigen ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2

sebasss2

Auto fanaat

Moet wel lukken Dave. Word een lekkere war met al die TH 10. Spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Laatst online: 12-09 13:41
Botticelli schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 08:36:
Toch nog even officieel via het forum. Gister aangemeld met gebruikersnaam Dave (2e account zoals al aangegeven in de chat). Mocht na de komende (2?) wars blijken dat ik toch even ondermaats ben voor wat betreft mijn directe tegenstander dan zal ik me terugtrekken, maar hopelijk kan ik Ara overtuigen ;)...
Dave nogmaals welkom. En maak je geen zorgen om Aranomisus. De leiding gaat over wie we wel of niet accepteren en wie we evt niet mee laten doen met de war. Daar heeft Aranomisus niets over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 uur lang aan aanvallen met enkele voorbeelden van 2* op th10 en heel veel 3* op th9.
Hou er wel rekening mee dat dit met hoge heroes is.

YouTube: 50,000 Subscriber Celebration Part 3 Full War Recap OneHive #187

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:54:
1 uur lang aan aanvallen met enkele voorbeelden van 2* op th10 en heel veel 3* op th9.
Hou er wel rekening mee dat dit met hoge heroes is.

YouTube: 50,000 Subscriber Celebration Part 3 Full War Recap OneHive #187
Goede leerstof voor onze clan! Verplicht allemaal kijken! Ook Steevo en Enter :+ O-)

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nog eentje:
YouTube: [Showcase] Clash Nerds Vs (_*_)

Wat opvalt:

Vrijwel nooit gowipe om 3* te halen.

Meestal sprake van een kill squad om cc te killen, de queen en/of aa's.
Daarna komt pas echte aanval met hogs of loons.

Loons worden vaak ook tactisch gedropt en vrijwel niet massaal achter de hound.

Drop van de hounds ook meestal via lange aanlooproute zodat loons onder bescherming van de hound ook AT's kunnen neerhalen die te ver weg staan van de aa (en dus niet meer op hound zullen schieten zodra die bij de aa is gearriveerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:17

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik weet dat we niet mogen spammen, maar er is een animo check om te kijken voor een Champions clan: \[iOS/Android] Clash of Clans \[Tweakers-Champs]

[ Voor 7% gewijzigd door Tylen op 02-06-2015 08:53 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 13:31

koku

Tnet Devver
Ben zelf geen th10 en nu vooral bezig met muren en hero's uppen, dus geen tijd voor cuprush dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Ik ben net TH10 maar ik zie zoiets überhaupt niet zitten. Ik vind tw2 een veels te relaxte clan waarin ik mij kan vinden qua benodigde inzet en tijd. Ik zie geen voordeel in een TH10 clan.

Edit: heb nog ff in je topic geantwoord ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Craven op 02-06-2015 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Craven schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:21:
Ik ben net TH10 maar ik zie zoiets überhaupt niet zitten. Ik vind tw2 een veels te relaxte clan waarin ik mij kan vinden qua benodigde inzet en tijd. Ik zie geen voordeel in een TH10 clan.
Same here, max TH10 muv heroes maar zit veels te goed in TW2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

I know ;) Het is maar een animo check ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-08 10:34
Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:12:
en nog eentje:
YouTube: [Showcase] Clash Nerds Vs (_*_)

Wat opvalt:

Vrijwel nooit gowipe om 3* te halen.

Meestal sprake van een kill squad om cc te killen, de queen en/of aa's.
Daarna komt pas echte aanval met hogs of loons.

Loons worden vaak ook tactisch gedropt en vrijwel niet massaal achter de hound.

Drop van de hounds ook meestal via lange aanlooproute zodat loons onder bescherming van de hound ook AT's kunnen neerhalen die te ver weg staan van de aa (en dus niet meer op hound zullen schieten zodra die bij de aa is gearriveerd).
Zitten wel goede aanvallen in.
Moet ook zeggen dat 3 ster halen op zulke tegenstanders behoorlijk goed is, al heeft die kerel wel erg sterke heroes.

Air aanvallen vind ik persoonlijk fijner dan GoWiPe, ik gebruikt het nu 2 wars en het heeft me beide keren een 3 ster op mijn spiegel opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Wajoo ben ik gewoon nummer 8 deze CW o_O scary shit.
Denk dat ik deze CW ook een air aanval uit de kast moet trekken.. ga nog even piekeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
We hebben helaas afscheid moeten nemen van 2 gebruikers vanwege inactiviteit tijdens meerdere wars.

- Jij
- Str1ngS

Nu kan het komen dat door vakantie of privé redenen iemand niet altijd mee kan doen, maar van deze gebruikers hebben we al een lange tijd niks vernomen. Op het moment dat jullie weer actief mee kunnen doen tijdens de CW zijn jullie altijd welkom terug (minimaal 1 keer per 2 weken).

Ook zullen wij vanaf de vrijdag CW een tijdje snel achter elkaar gaan warren, dit om snel level 5 te behalen. Dus zondag avond direct als de war afgelopen is zal er een nieuwe war gestart worden tot wij level 5 zijn. We hopen dat zo veel mogelijk leden mee doen zodat het snel mogelijk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:13
Is er nog een plekje vrij in Tweakers2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
De laatste :) stuur gerust een invite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Steevo_S schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:54:

Ook zullen wij vanaf de vrijdag CW een tijdje snel achter elkaar gaan warren, dit om snel level 5 te behalen. Dus zondag avond direct als de war afgelopen is zal er een nieuwe war gestart worden tot wij level 5 zijn. We hopen dat zo veel mogelijk leden mee doen zodat het snel mogelijk gaat.
Goed idee! I'm in zolang de verbinding hier oke blijft :) Heb er alleen een hard hoofd in aangezien de aankomende weken veel third party guys op het eiland komen en die verneuken vaak het netwerk.
Wat is de doelstelling qua aantal wars om level 5 te halen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Krijg wat....

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/28673717/forum%20pics/GoT/2015-06-03-21.16.jpg

En de valken kwamen dus NIET uit de cc :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 13:31

koku

Tnet Devver
Huh, dat is weird zeg. Volgende keer ga ik nog even dubbelchecken of het wel klopt. Volgens mij heb ik hier al eerder iets over gelezen, maar dat ging geloof ik over dat hij naar de capaciteit keek van de basis van de tegenstander. Dit heb ik nog niet gezien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Laatst online: 09:16
Kan iemand mij ff de warbase DM-ing van de #19 van de vorige war die we hadden? Steevo? Pls?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dus uit de clan gezet voor welke reden? Ik zou graag weer willen joinen, ik heb ook nog een war aanval openstaan. Als iemand mij dit kan uitleggen, a.u.b. Aranomisus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 12:12:
Ik ben dus uit de clan gezet voor welke reden? Ik zou graag weer willen joinen, ik heb ook nog een war aanval openstaan. Als iemand mij dit kan uitleggen, a.u.b. Aranomisus
Niks van mee gekregen misschien een foutje bij de leiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 16:01
https://youtu.be/oGUwdzR9CrU

Wanneer doen wij dit eens? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
En dan gewoon lekker verliezen :D

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

_/-\o_ _/-\o_ Vet hahaha. Jammer dat ze verliezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 16:01
Ja, dat is wel jammer maar doe je niets aan. Bij ons pakt iedereen eerst zijn spiegel, dus die moet je sowieso pakken. Lijkt me wel een keer leuk om te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen het vanavond gewoon proberen, al zou het 15 man zijn is het al leuk, scheelt ook weer met de tweede aanval. Kan je al eerder plannen

Arnouddjje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Ik kan vanavond niet ben pas laat thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Wimpie laat FF wat van je horen via DM of forum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Steevo_S schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 01:18:
Wimpie laat FF wat van je horen via DM of forum!
Heb je inmiddels een bericht via DM gestuurd. Terechte warning/kick, heb de tweede aanval niet uit kunnen voeren. Gelukkig was mijn eerste aanval wel een prima 2 sterren op mijn target, maar jammer dat we de war (mede door het ontbreken van mijn tweede aanval) verloren hebben...

Hopelijk is er nog ruimte in de clan...

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shineless
  • Laatst online: 09-12-2022
Zoals sommig misschien hebben gemerkt, heb ik de afgelopen tijd niet veel meegedaan met clan wars omdat allebei mijn heroes in de stijgers staan. Dit zal voorlopig nog wel even zo doorgaan, ik verwacht de komende 2 maanden aan één stuk door mijn heroes naar lvl 30 te brengen.
Daardoor zal ik voorlopig nog even langs de kant blijven staan, tenzij we 1 man te kort komen voor een war in de komende 2 maanden.

Ik weet dat het de bedoeling is dat iedereen minstens 1 keer in de 2 weken meedoet aan een clan war, maar ik heb speciaal om toestemming gevraagd bij de leiding om te mogen blijven :+

During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Zoals de meesten zo onderhand wel doorhebben is Steevo hem gesmeerd ;w. Bedankt voor al je inzet Steevo voor Tw2! Aangezien hij op papier en vooral in de praktijk leader was moesten er wat zaken veranderen binnen de leiding. Na wat overleg hebben we besloten het aantal co's te verlagen (iets met teveel kapiteins op een schip ofzo) en ik word leader.

Op de dagelijkse gang van zaken zal dit niet zoveel invloed hebben. Ik zal wat meer op de voorgrond treden maar de rest van de leiding blijft grotendeels de zaken oppakken zoals eerst. We gaan de TS nog bijwerken met wat extra info over de rollen en cw indeling.

We gaan de komende 2 weken even alleen een weekend cw doen om bij te komen van de cw sprint naar lvl 5. Daarna is het plan om weer naar 2 cw's per week te gaan. Zoals vanouds op vrijdag en dinsdag avond. Hoe we de dinsdag CW vorm gaan geven staat nog ter discussie. Als iemand daarover ideeen heeft dan horen we dat graag.

Daarnaast komt er nog een nieuwe chatapp aan. Dit is met name zodat we oud leden uit de chat groep kunnen kicken als ze blijven hangen (ja Jaap ik heb het over jou!). Hierover ontvangen jullie nog meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermessz
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02:09
Nu we als clan level 5 zijn, zijn er ook een hoop mensen die max troepen kunnen doneren voor in de war clan castles.

Ik heb het idee dat dit elke keer op een paar mensen aankomt. (en ik ben daar niet één van). Is het misschien een idee om in de topic start de gewenste war cc troops te vermelden (afhakelijk van capaciteit en th level), zodat iedereen met dit lijstje bij de hand troepen kan doneren?
In veel war cc beschrijven staat niet wat ze graag in de cc zouden hebben, dus dat maakt het soms wat onduidelijk.
Wat mij soms tegenhoudt om troepen te doneren is dat ik niet precies weet wat de handigste troepencombinatie is afhankelijk per base. En ik wil graag voorkomen dat ik er iets in doe, en die persoon dat dan zelf eruit moet gooien wanneer dat toch niet goed blijkt en dan iemand anders alsnog de goede troepen doneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Hermessz schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:41:
Nu we als clan level 5 zijn, zijn er ook een hoop mensen die max troepen kunnen doneren voor in de war clan castles.

Ik heb het idee dat dit elke keer op een paar mensen aankomt. (en ik ben daar niet één van). Is het misschien een idee om in de topic start de gewenste war cc troops te vermelden (afhakelijk van capaciteit en th level), zodat iedereen met dit lijstje bij de hand troepen kan doneren?
In veel war cc beschrijven staat niet wat ze graag in de cc zouden hebben, dus dat maakt het soms wat onduidelijk.
Wat mij soms tegenhoudt om troepen te doneren is dat ik niet precies weet wat de handigste troepencombinatie is afhankelijk per base. En ik wil graag voorkomen dat ik er iets in doe, en die persoon dat dan zelf eruit moet gooien wanneer dat toch niet goed blijkt en dan iemand anders alsnog de goede troepen doneren.
Dat gaan we ook doen maar het kost tijd om ff alles te regelen. Mocht je willen doneren vraag/geef het aan in de ingame chat. Dan is er altijd wel iemand die je al een idee kan geven wat voor cc troepen we willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:00
SuperKneus schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:46:
[...]

Dat gaan we ook doen maar het kost tijd om ff alles te regelen. Mocht je willen doneren vraag/geef het aan in de ingame chat. Dan is er altijd wel iemand die je al een idee kan geven wat voor cc troepen we willen hebben.
Wellicht handiger om mensen een taak hierin te geven? Want ik wil graag doneren, maar tegen die tijd dat het kan of dat ik troops heb gemaakt zijn ze allemaal al gevuld. Hierdoor ben ik er maar mee gestopt om überhaupt iets toe te kunnen voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Ik wist dat ik iets was vergeten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Steevo ik hou nog steeds van je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 17:07
Ik zou graag Tweakers 2 willen joinen, Aron op Clash of Clans. Ik ga zo een apply maken O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Saitek schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 21:24:
Ik zou graag Tweakers 2 willen joinen, Aron op Clash of Clans. Ik ga zo een apply maken O+
Steevo weg.. en jij wilt joinen? Going undercover Steevo? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Die jongen is ingame al aan een kruisverhoor onderworpen. Gaan we hier ook al beginnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Kern schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 20:59:
Steevo ik hou nog steeds van je!
-

[ Voor 8% gewijzigd door Steevo_S op 22-06-2015 15:52 . Reden: x ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander_1903
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-10-2021
Hoi! Mijn IG naam is Sandur en zou graag willen joinen, heb al een berichtje gestuurd :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2

sebasss2

Auto fanaat

Je zit er in:) Vrijdag rond de klok van 21:00 is de eerst komende war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Het heeft even geduurd maar we hebben een nieuwe chat up and running. Hangouts (en achterblijvers) willen we zo snel mogelijk achter ons laten. Als iedereen ASAP zich aan kan melden via een DM bij mij dan voeg ik iedereen toe.

We gaan over naar wechat (http://www.wechat.com/en/). Ze hebben een app voor zowat ieder platform dus dat mag geen beperking zijn. Even appje downloaden, aanmelden en wechat ID doorgeven in een DM naar mij. Graag ook even je CoC IGN meesturen dan kan ik meteen de ledenlijst in de TS bijwerken.

Als je erin zit bij voorkeur even je on screen name aanpassen in de groepschat. Dan hoef ik niet alle namen van iedereen constant te koppelen aan CoC IGN, ik ben een luie aap :).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MJZfNls.png

Edit: plaatje fixed. Overigens heb ik het vandaag retedruk dus ik zal pas vanavond of morgen mensen gaan toevoegen. "Een ogenblik geduld a.u.b."

[ Voor 11% gewijzigd door Craven op 29-06-2015 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 14:49
Hoe zit het met batterijgebruik van WeChat? Ik heb voorheen wel Hangouts geïnstalleerd voor CoC, maar nadat ik zag dat er per 24u 11% voor Hangouts werd gebruikt, heb ik het weer verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Remz, Ik merk niets van wechat kwa batterijgebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern

Mooie 3 star attack op TH10 met level 4 haste spells die ik tegen kwam via reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Leden we gaan de donaties voor de clanwars aanpassen

Dit heeft verschillende redenen.
1. We zijn clan level5.
2. Poison Spell
3. Variatie in de clancastle

1. Clanlevel5
We zijn nu al een tijdje clanlevel5. Die betekend dat units die gedoneerd worden automatisch een level upgrade krijgen. Dit is natuurlijk erg handig want nu kunnen zelfs th8's een wizz5 doneren en vervolgens zit er een wizz6 in je clanclastle. Hierdoor krijgen de th10s het wat rustiger en zijn we ook niet volledige afhankelijk van de th10s als iemand bijvoorbeeld golem5 wil hebben.
We zien echter wel dat het nog steeds voornamelijk de th10s zijn die de clanwar castle's vullen. Dit is niet heel erg maar we zijn van mening dat iedereen zijn steentje moet bijdrage zeker nu het ook kan.

2 en 3 Poison Spell en clancastle variatie
Met de laatste update van Clash is het mogelijk om een poisonspell te gebruiken. Deze spell killed de cc units erg erg snel. Een wizz6 is zo dood en dat is toch de favorite cc unit met de hoogste health. Als wizz6 snel dood is dan zijn de archer, minion en heks dat zeker aangezien die allemaal minder health hebben.
Om hierop te reageren willen we afstappen van de standaard clancastle donaties die we voorheen altijd deden. We zijn ook van mening dat het beter is als de clan castle niet steeds dezelfde units bevat. Hierdoor is het voor de tegenstander moeilijker om er op te reageren. Het maakt niet uit dat sommige clancastles dezelfde units bevatten maar variatie lijkt ons erg handig. En wie weet zijn we over een paar weken er wel overuit dat een bepaalde combinatie het beste werkt.

Wat gaat er veranderen.
1. Iedereen gaat zelf aangegeven wat hij/zij in zijn clancastle wil hebben.
2. Iedereen gaat de units voor de persoon onder hem doneren.

1. Iedereen gaat zelf aangegeven wat hij/zij in zijn clancastle wil hebben.
Hiermee creeren we dus de variatie die we willen hebben en hierdoor is het ook meteen duidelijk wat er gedoneerd moet worden. Dit laatste was namelijk nog wel eens onduidelijk voor verschillende leden. Geef dus zodra we weer een clanwar hebben gestart aan wat je gedoneerd wil hebben.

Dit gaat een aparte manier worden van doneren maar we willen gewoon dat iedereen gaat helpen. We snappen ook dat we op deze manier nooit de cc's gaan vullen (iedereen kan maar max 6 units doneren) maar dat is niet erg want dat gaat wel door de leiding opgevangen worden. Op deze manier kan iedereen helpen en hangt het doneren niet steeds van dezelfde mensen af.
Natuurlijk is het wel de bedoeling dat we max units in de clancastle hebben. Als iemand wizzard vraagt dan moet er wizz5 gedoneert worden zodat deze 6 wordt na donatie. In dit geval hoef je niet te doneren als je geen wizz5 hebt.

We gaan kijken hoe dit gaat uitpakken. Misschien worden we er gillend gek van maar goed dat zien we dan wel weer. Dit gaat er iig wel voor zorgen dat alles een beetje duidelijker gaat zijn.

Commentaar, opmerkingen of ideeen zijn natuurlijk altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Krijgen we nog wat tips wat we dan wel graag zouden moeten willen in onze cc's, en waarom?

Van mijn part ga ik over op draken, voor TH7 denk ik dan zeker wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
dragon2 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 15:31:
Krijgen we nog wat tips wat we dan wel graag zouden moeten willen in onze cc's, en waarom?

We laten de keuze op dit moment even helemaal vrij omdat het nog onduidelijk is wat nu het beste gaat werken. Een draak is niet snel dood door de poison spell maar is eigenlijk niet heel erg handig als cc unit (niet heel moeilijk te slopen).

Maar als jij een draak wil, let er dan op dat er draak4 gedoneerd wordt zodat die ook max level is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shineless
dragon2 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 15:31:

Het idee is dat de leden op deze manier meer ervaring krijgen met welke troepen (combinaties) wel en welke troepen (combinaties) niet goed goed werken.
Elke troep combinatie heeft wel zo z'n voordelen en nadelen, waardoor er geen "slechte" combinaties zijn (uitzonderingen daargelaten).
Als jij een CC vol met wall breakers wil, probeer dat lekker :+ .

Probeer alleen wel naar je eigen verdedigingen te kijken (als het kan zelfs naar verdedigingen van anderen) om te leren welke troep combinaties goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Super idee.. Voel me nu zovaak nuteloos in de CW's qua donaties want altijd als ik check zit alles al vol -_-
Laatste paar CW's niet mee gedaan omdat ik me Queen in 1 ruk van lvl 6 naar 10 heb gebracht en nu staat me king aan. Deze wil ik ook graag naar 10 in 1 ruk maar mis de CW's ook dus ga tussendoor wel even CW'tje mee pakken.

Ik ben benieuwd wat voor moois we gaan uitvinden om poison spell de baas te zijn.. Misschien een healer+iets of gewoon snelle unit om door de poison te rennen? Testen, testen, testen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DcXqWJO.jpg

Afgelopen war hebben we helaas weer verloren. Ik baal er wel erg van want deze hadden we kunnen hebben. Ze waren zeker niet makkelijk en wij hebben ook zeker niet slecht aangevallen maar we stonden er in de ochtend gewoon lekker voor en dan is het balen dat we het toch niet redden.

Helaas heb ik niet alle aanvallen kunnen bekijken omdat de update er tussen door kwam. Hieronder de aanvallen die mis gingen en die ik nog wel kon bekijken of voor de update al had bekeken (die van wimpie).

Cyril gowipe
Neem meer wallbreakers mee. 4 is te weinig, te hebt de wallbreakers nodig om naar binnen te gaan en de jump om er uit te gaan. Drop tevens je pekkas eerder. De jump had nu geen effect meer omdat de gebouwen aan de buitenkant dichterbij waren.

Ik zie in je profiel dat je best ver bent met de upgrade van je units. Gebuik die ook eens. Je Laloon army is voor th9 max, je hogs zijn max. Je bent zelfs al met je valks bezig, top! Eigenlijk wil ik dat jij de komende war geen gowipe aanval doet maar met andere units gaat aanvallen.

Wimpie NL
Gowipe op th8 is een army met iets van 12 wallbreakers. Dit is nodig om naar binnen te gaan en ruimte te maken voor je units. Op th9 moet je echt een jump meenemen. Alleen 4 wallbreakers gaat niet lukken.

Voor jou een beetje hetzelfde verhaal. Je loons zijn max en je hebt een hond. Hiermee kan je al een goede laloon aanval doen. Ook voor jou het advies om de komende war geen gowipe te gebruiken.

Poppetje
Geen slechte aanval. Ik zou alleen wel vanaf de punt met je draken en je ballonnen los gaan. Nu dropte je je loons vanaf rechts en dan is er veel meer kans dat ze niet naar binnen maar buiten om gaan.

Hieronder nog een video over wallbreakers. Bekijk voor de laaste 5minuten even want daarin wordt goed uitgelegd wat er vaak fout gaat met wallbreakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Gisteren zag ik in de chat een paar vragen voorbij komen voor tips tijdens een war, nu is het zo dat elke basis anders is maar de fundamenten hetzelfde zijn.

Doe je een Stoned/CB/Shattered LaLoon of GoHo

Stoned: The use of 3 golems to kill AQ
Shattered: The use of 2 golems to kill AQ
Cold Blood: The use of 1 golem to kill AQ

Zijn de basis principes elke keer hetzelfde, je gebruikt een "kill squad" van een paar wizards, je heroes om de koningin uit te schakelen. Qua spells kan je wisselen en oefenen, waar je met hogs moet denken aan heal en een jump is dit bij laloon meer rage en jump.

Ik heb hier een paar filmpjes uitgekozen en zal er volgende week nog wat posten, voordat je struikelt over de hoge heroes, deze basissen zijn ook bijna allemaal max th9 dus dit stemt zich af op jouw niveau.

Wat kies je in je clan kasteel? Bij een laloon en ruimte voor 25, ballonnen, ruimte voor 30 altijd een golem of een lavahound. Bij een GoHo en ruimte voor 25 kies je hogs en bij ruimte voor 30 altijd een golem.

Het verschil zit soms tussen een 2 en 3 ster clan, alhoewel die andere clan uber slecht was haalden sommige maar 1 of geen sterren.

Simpele tips:

- Neem 5 minuten de tijd een basis te bestuderen.
- Pas je leger aan (basis van een laloon of GoHo is altijd hetzelfde, enige aan te passen is je kill squad of aantal hogs/loons)
- Vraag iemand in de chat, forum of groeps chat (stuur mij gerust een screenshot met de vraag voor tips)
- Blijf rustig tijdens aanvallen, raak niet in paniek en zorg dat je timed.

Aan het begin is het even lastig maar zodra je deze technieken onder de knie krijgt zie je het verschil tussen 1,2 en 3 sterren (zo moelijk zijn deze aanvallen niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Mijn excuses voor het laten zitten van de laatste aanval. Dochter besloot om de inhoud van haar maag te legen de verkeerde kant op. Aka ze heeft haar halve bed onder gekotst. Ik kreeg het er niet door bij mijn vriendin dat ik toch eerst ff nog een potje moest clashen voordat ik kwam helpen opruimen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Craven schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:47:
Mijn excuses voor het laten zitten van de laatste aanval. Dochter besloot om de inhoud van haar maag te legen de verkeerde kant op. Aka ze heeft haar halve bed onder gekotst. Ik kreeg het er niet door bij mijn vriendin dat ik toch eerst ff nog een potje moest clashen voordat ik kwam helpen opruimen...
Je gaat mij toch niet vertellen dat je dat serieus hebt voorgesteld he.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
SuperKneus schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:16:
[...]

Je gaat mij toch niet vertellen dat je dat serieus hebt voorgesteld he.....
Nee ik ben niet gek...

Dat scenario heeft zich zo ongeveer een half seconden door mijn hoofd gespookt waarna mijn slimmere hersenhelft de andere heeft afgekapt met het commentaar "bende gij helemaal gek geworden!"

Dus nee, niet letterlijk uitgesproken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Weekend CW
De weekend cw blijft zoals we gewend zijn een grote cw met zoveel mogelijk leden. We gaan rchter inhoudelijk wel wat veranderen.

Deze clan war gaan we op de aanvalsstijl van elk lid letten, dat will zeggen we gaan afstappen van de "ik kom snel online en doe een gowipe aanval". Door deze verandering snappen wij natuurlijk dat 3* niet uit een hoge hoed vallen en dat ook bijzaak is.

Daarom letten we op de stijl, zit er een bedoeling achter, hoe zijn de troepen gedropt, wat kan er beter, zijn er vooraf tips gevraagd etc...

Hierboven staan een aantal hele goede tips waar je deze clan war al mee bezig kan en de leiding is aanwezig voor tips.

Voorlopig houden we de spiegels nog even aan maar ook daar komt verandering in, het kan natuurlijk zijn dat nummer 18 net wat makkelijker voor jouw max hogs is dan nummer 17 daarom gaan we in de toekomst callen.

Voor nu:

- zorg dat je beide heroes hebt
- plan je aanval
- ruil eventueel met iemand (via notes van clashcaller of chat)
- let op spreuken en de basis (zie je plekken voor dgb doe dan geen hogs...)
- een gowiwi is nog altijd beter dan een gowipe!

Doordeweekse CW(s)
De doordeweekse cw(s) gaan we vanaf nu kleinschalig doen met de uitblinkers van de weekend cw. Dit worden cw's van 10 tot 15 leden zodat we extra grip hebben en meer aandacht kunnen besteden aan elke aanval.

Precieze invulling volgt later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:19

Darrell

Fiat moonboy

Ik kijk hier wel een beetje van op.

Het selecteren/uitsluiten van mensen voor de doordeweekse clanwar op basis van een subjectief oordeel is een garantie voor heibel in de tent.

En ik denk dat als we op deze voet verder gaan het bij een hoop mensen het spelplezier bederft.

Ik kan me ook niet voorstellen dat er veel mensen zijn die onverschillig zijn of we een war winnen of niet. De schijn van ongeinteresseerdheid kan ook komen door tijdgebrek of wat dan ook. We hebben ook een periode alle wars gewonnen met vrijheid blijheid.

Daarnaast hebben we er best wat nieuwe members bij gekregen de laatste tijd. Heeft wat tijd nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Darrell, het uitsluiten moet je niet zo zwart/wit zien. We willen de clan een stap omhoog krijgen en af van het online-komen-units-vragen-aanvallen-en weer weg zijn gebeuren. Er in helaas teveel leden waar we eigenlijk helemaal geen contact mee hebben.

Als je gewoon in de chat aanspreekbaar bent en je accepteerd tips dan hoef je je echt geen zorgen te maken.

Maar wel mee doen met de war maar alleen ff snel zonder overleg aanvallen en dan niets meer van je laten horen daar willen we vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 03:48

two

Hoeveel hebben jullie al verloren sinds ik ben verlaten? :p

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:19

Darrell

Fiat moonboy

Ik maak me enkel zorgen om de sfeer die het zal creeren. En de members waar je geen contact mee krijgt kan je daar toch individueel op aanspreken?

Overigens is het nu dan verplicht om allebei je heroes te hebben voor de cw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shineless
Darrell schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 20:17:
Ik kijk hier wel een beetje van op.

Het selecteren/uitsluiten van mensen voor de doordeweekse clanwar op basis van een subjectief oordeel is een garantie voor heibel in de tent.

En ik denk dat als we op deze voet verder gaan het bij een hoop mensen het spelplezier bederft.

Ik kan me ook niet voorstellen dat er veel mensen zijn die onverschillig zijn of we een war winnen of niet. De schijn van ongeinteresseerdheid kan ook komen door tijdgebrek of wat dan ook. We hebben ook een periode alle wars gewonnen met vrijheid blijheid.

Daarnaast hebben we er best wat nieuwe members bij gekregen de laatste tijd. Heeft wat tijd nodig.
Graag wil ik Craven en Superkneus nog aanvullen door te benadrukken dat het ons niet gaat om prestaties maar om inzet! Zolang jij inzet toont kan je gewoon lekker meedoen met de war door de weeks.

Wat het probleem is, is dat het spelplezier voor een aantal in onze clan nu al aan het bederven is doordat er zo weinig inzet wordt getoond. Bijvoorbeeld door mensen die alleen maar even online komen om een aanval te doen. Of mensen die alleen maar een paar units neer kwakken zonder na te denken over pathing of dergelijke dingen.

Uiteindelijk gaat het niet om het winnen van een war, maar om hoe de war gespeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
SuperKneus schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 20:50:

Maar wel mee doen met de war maar alleen ff snel zonder overleg aanvallen en dan niets meer van je laten horen daar willen we vanaf.
Door mijn werk ben ik 2 weken in de maand zo een persoon.. ik werk dan 14dagen non stop van 1800-0600. Plus hier buiten om zijn nog vaak meetings,drills,overwerken. En soms is de verbinding fking slecht.
Ik doe graag mee met de CW's ( ook als ik op zee zit ) maar ik kan dus alleen "even snel" aanvallen in mijn lunchpauze ( die is 20min waarin ik ook moet eten + 2x omkleden. ) Ik zorg er wel altijd voor dat ik van te voren ( in voorbereidingsdag ) de base goed heb verkend.. dus het is niet dat ik zomaar klakkeloos iets probeer.

Als dit ech een probleem is.. dan kan ik in die 2weken op zee ook wel weg van de CW's blijven.. of als dat geen optie is de clan verlaten?
Dit is helaas een situatie waar ik niks aan kan veranderen.
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste