Net gezocht maar kon hem niet vinden.. Zag wel tweakers3 maar 2 niet
Probeer met de haakjes [Tweakers2]
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Vooral dit
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Die is vanavond aan de beurt

Er is weer een grappenmaker bezig met ongevraagde boogjes. Niet leuk, ik heb maar heel even tijd nu en nu kan ik dus nog niet aanvallen.
Je wordt bedankt.
Je wordt bedankt.
Mooie war weer mannen!
Deze keer hebben we de top van hun goed plat gelegd! Helaas wel een paar sterren onderin laten liggen maar wel met 79-68 gewonnen
Wel moeten enkele even een how to van GoWiPe kijken
Lopen aardig wat PEKKA's rondjes
Deze keer hebben we de top van hun goed plat gelegd! Helaas wel een paar sterren onderin laten liggen maar wel met 79-68 gewonnen

Wel moeten enkele even een how to van GoWiPe kijken
Im so sorry about that..Famous schreef op zondag 15 maart 2015 @ 21:40:
Mooie war weer mannen!
Deze keer hebben we de top van hun goed plat gelegd! Helaas wel een paar sterren onderin laten liggen maar wel met 79-68 gewonnen![]()
Wel moeten enkele even een how to van GoWiPe kijkenLopen aardig wat PEKKA's rondjes

MrHanky, heb je berichtje teruggestuurd, maar wil wél meedoen
Sta weer opt-in dus. Zie ook ingame chat. Volgende aanvallen zullen weer sterk zijn.
Steevo heeft even de war statistieken erbij gepakt en met 20 deelnames (max aantal) en 1.7 ster @ 68,55% een solide track record in deelnemen, en redelijk aardig in score. Vanaf volgende keer weer meer sterren!
Steevo heeft even de war statistieken erbij gepakt en met 20 deelnames (max aantal) en 1.7 ster @ 68,55% een solide track record in deelnemen, en redelijk aardig in score. Vanaf volgende keer weer meer sterren!
Divide and conquer.
Als er warstatistieken zijn, is er dan een mogelijkheid om deze voor de simple zielen ook inzichtelijk te maken. Iedereen heeft last van een selectief geheugen schat ik zo in en zal het idee hebben dat hij/zij het wel aardig doet in de clanwars.wimpie schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:24:
Ik zou het wel leuk vinden om te zien (ben gek op statistieken, prachtige leugens..):
Gerangschikt op townhall level (TH10 is nu eenmaal lastiger drie sterren scoren dan tegen een TH7)
Sterren per aanval, nieuwe sterren per aanval etc...
Denk dat ik pas een stuk of 10-12 wars heb meegedaan, maar toch.
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Je was er ingame toch al bijTheInsomniac schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:55:
[...]
Als er warstatistieken zijn, is er dan een mogelijkheid om deze voor de simple zielen ook inzichtelijk te maken. Iedereen heeft last van een selectief geheugen schat ik zo in en zal het idee hebben dat hij/zij het wel aardig doet in de clanwars.
Ik zou het wel leuk vinden om te zien (ben gek op statistieken, prachtige leugens..):
Gerangschikt op townhall level (TH10 is nu eenmaal lastiger drie sterren scoren dan tegen een TH7)
Sterren per aanval, nieuwe sterren per aanval etc...
Denk dat ik pas een stuk of 10-12 wars heb meegedaan, maar toch.
Je wilt gewoon op het forum hebben staan dat jouw gemiddelde het hoogste is
Ik heb hier niets over voorbij zien komen in de chat. Ik neem aan dat het dan gisteravond was besproken na de war, want ik was overdag wel regelmatig online, 'savonds alleen niet echt.
Ik verwachte dat ik het vrij aardig zou doen inderdaad (zit onderin tegen wat TH7's en TH8's te vechten, dus niet meer dan logisch). Maar aangezien ik denk dat iedereen graag z'n fails snel vergeet, kan dat ook tegenvallen.
Ben vooral geinteresseerd in het perspectief tegen welk TH level de sterren worden gepakt, ik zou dit in een lijstje per TH level presenteren en wellicht leuk om te zien hoe bepaalde aanvallen scoren.
Dus draken aanvallen/loonion/gowipe/holowiwi/gowiwi hoe die meestal scoren en wie die aanvallen bovengemiddeld goed kan. Is een mooie kapstok om te leren van anderen die een goede laloonion kunnen bijv. of wie een gowipe goed beheerst.
Ik verwachte dat ik het vrij aardig zou doen inderdaad (zit onderin tegen wat TH7's en TH8's te vechten, dus niet meer dan logisch). Maar aangezien ik denk dat iedereen graag z'n fails snel vergeet, kan dat ook tegenvallen.
Ben vooral geinteresseerd in het perspectief tegen welk TH level de sterren worden gepakt, ik zou dit in een lijstje per TH level presenteren en wellicht leuk om te zien hoe bepaalde aanvallen scoren.
Dus draken aanvallen/loonion/gowipe/holowiwi/gowiwi hoe die meestal scoren en wie die aanvallen bovengemiddeld goed kan. Is een mooie kapstok om te leren van anderen die een goede laloonion kunnen bijv. of wie een gowipe goed beheerst.
Inso, we houden in de sheet niet bij of er tegen een th10 of een th7 wordt aangevallen. Eigenlijk is dat ook niet goed mogelijk want je hebt hele sterke th7s maar ook hele zwakke th10s
Op dit moment houden we alleen bij wat de resultaten van de leden zijn, voorheen beoordeelde we ook alle aanvallen maar daar hebben de meeste geen tijd voor.
Op dit moment houden we alleen bij wat de resultaten van de leden zijn, voorheen beoordeelde we ook alle aanvallen maar daar hebben de meeste geen tijd voor.
[ Voor 30% gewijzigd door SuperKneus op 16-03-2015 18:51 ]
Het helpt om de sterren iets beter in perspectief te zetten dan alle sterren gelijk te beoordelen.SuperKneus schreef op maandag 16 maart 2015 @ 18:49:
Inso, we houden in de sheet niet bij of er tegen een th10 of een th7 wordt aangevallen. Eigenlijk is dat ook niet goed mogelijk want je hebt hele sterke th7s maar ook hele zwakke th10s
De type aanval wordt dus ook niet bijgehouden? Dat lijkt me het meest nuttige van de statistieken, dan zie je wie handig zijn met bepaalde tactieken. Wie van wie kan leren of welk type aanval het beste werkt tegen een th9 base bijvoorbeeld.
Klopt het is ook handig maar heb jij tijd om per week ongeveer 120 aanvallen (2 wars) in detail te noteren?
Als je mijn huidige salaris maandelijks aan me kan betalen stop ik met werken en offer ik me zelf wel op voor deze functieSuperKneus schreef op maandag 16 maart 2015 @ 20:40:
Klopt het is ook handig maar heb jij tijd om per week ongeveer 120 aanvallen (2 wars) in detail te noteren?
Maar zonder dollen.. dat is inderdaad niet te doen voor de doorsnee mensen..
Naast dit zegt een type aanval ook amper wat.Kern schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 00:24:
[...]
Als je mijn huidige salaris maandelijks aan me kan betalen stop ik met werken en offer ik me zelf wel op voor deze functie
Maar zonder dollen.. dat is inderdaad niet te doen voor de doorsnee mensen..
Afgelopen CW een air attack gedaan gezien beide inferno's op single stonden en haalde krap 2* op de base. Mijn andere aanval met GoWiPe was een easy 3* maar dat was weer een TH10 wat meer een beginnende TH9 met inferno's was.
Enige stats die je mee kan nemen is het aantal punten dat een base heeft maar dat geeft SC niet vrij
en dat is ook weer vertekenend gezien troops ook worden meegenomen.
[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 17-03-2015 08:50 ]
Na een jaar in de clan en vele leuke momenten en minder leuke momenten heb ik besloten de handdoek in de ring te gooien en een nieuwe uitdaging te zoeken. Iets meer casual en minder geregel.
Succes allemaal en bedankt voor de vele uren!
[ Voor 198% gewijzigd door Steevo_S op 18-03-2015 09:17 ]
Ik geloof er niets van, jij gaat niet op zo'n k*t manier de clan verlaten.Steevo_S schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 23:51:
Na een jaar in de clan en vele leuke momenten en minder leuke momenten heb ik besloten de handdoek in de ring te gooien en een nieuwe uitdaging te zoeken. Iets meer casual en minder geregel.
Verwijderd
ik vindt het inderdaad ook beetje raar dat je nu zo weg gaat.
Khoop dat je nog wel terug komt
Khoop dat je nog wel terug komt
Minder geregel?? je maakt het jezelf zo moeilijk als jezelf wilt natuurlijk.Steevo_S schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 23:51:
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Eeennnhhh...weet je nog de vorige keer dat je hier kwam buurten?Tylen schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:25:
[...]
Minder geregel?? je maakt het jezelf zo moeilijk als jezelf wilt natuurlijk.
*neemt hem mee naar het tweakers 3 topic
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
*knip*
@Steevo, je zette je altijd erg hard in. Als dat teveel voor je word moet je gewoon een stapje terug doen. Het is en blijft een spelletje. Leader, co, elders houden de naleving van de regels in de gaten. Dat is geen one-man job. Maar dat maakte je er wel een beetje van
. Kudo's voor je inzet wat dat betreft de afgelopen tijd maar ik zou het leuk vinden als je terugkomt. In wat voor vorm dan ook.
*knip*
@Steevo, je zette je altijd erg hard in. Als dat teveel voor je word moet je gewoon een stapje terug doen. Het is en blijft een spelletje. Leader, co, elders houden de naleving van de regels in de gaten. Dat is geen one-man job. Maar dat maakte je er wel een beetje van
*knip*
[ Voor 37% gewijzigd door Chaoss op 18-03-2015 20:19 ]
Ben je alvast een repetitie aan het houden voor je 1 april grap Steevo? Ik ga er dan ook van uit dat dit een moment opname is en dat je nog in de clan zal blijven hangen.Steevo_S schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 23:51:
Misschien wat de rest zegt even een stapje terug.. gewoon lekker ontspannen genieten van de game, hier en daar misschien wat aansturingen? Maar de hele game quiten moet je niet doen man na alles wat je er in hebt gepropt qua energie en tijd.
Offtopic reacties weg gehaald, ik ga er vanuit dat een eider verstandig genoeg is om niet verder te gaan met deze "discussie"
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik heb mijzelf voor vanavond even op opt-out gezet. King is in de upgrade en Sebas doet ook mee (die haalt het aantal punten best omhoog).
+++ staat volgens mij ook nog steeds op out maar die mag je eventueel laten mee doen als het uitkomt
+++ staat volgens mij ook nog steeds op out maar die mag je eventueel laten mee doen als het uitkomt

Hopelijk kan ik het nu beter doen als vorige keer:$
Ik ga mijn BK afkopen zo laat mogelijk. Dan doe ik toch mee.
Ik laat dit gewoon even hier, omdat het kan...
http://www.reddit.com/r/C...r_videos_with_howtos_and/
http://www.reddit.com/r/C...r_videos_with_howtos_and/

Lekker gedaan mensen!!
Laten we is kijken hoe ver we kunnen komen met onze win streak!
Spannende war!

Héél dik achterstaan en goed terug komen en gewoon met 5 punten verschil winnen, erg netjes! 
Toch doen wij het in de top eigenlijk altijd wel goed waardoor we vaak winnen. Ondanks dat zij onderin en in het midden sterk waren faalde ze redelijk bovenin. MP niet eens aangevallen en op Steevo en mijn base 0* behaald.
Ga die Valks tevens wat vaker gebruiken, ze deden het toch wel weer erg lekker!

Toch doen wij het in de top eigenlijk altijd wel goed waardoor we vaak winnen. Ondanks dat zij onderin en in het midden sterk waren faalde ze redelijk bovenin. MP niet eens aangevallen en op Steevo en mijn base 0* behaald.
Ga die Valks tevens wat vaker gebruiken, ze deden het toch wel weer erg lekker!
[ Voor 40% gewijzigd door Famous op 23-03-2015 00:42 ]
Na de cw van vanavond doen wij woensdagavond een kleinere war van 10 en maximaal 15 personen. Laat even weten wie mee wilt doen en dan kiezen wij de genomineerden uit (wekelijks roteren wij de deelnemers dus het kan zijn dat je deze war niet gekozen word maar de volgende war, het idee is een kleine war van 10 en maximaal 15 man, zelfs de leiding kan een keer niet gekozen worden).
- Steevo
- MP
- MrHanky
- Boefje
- Ga verder vanaf hier...
- Steevo
- MP
- MrHanky
- Boefje
Zei gisteren al direct dat ik mee deed maar zag genoeg gegadigde op Hangouts, ik sla deze wel over dan.
Succes Hanky
Succes Hanky
Ik zet je op het lijstje en dan kiezen we gewoon 10/15 man
Ik sla hoe dan ook even over. Als ik wat kan doneren in de CC's, dan hoor ik het wel. Niet dat mijn army hoog level is verder.
Maar draken etc zijn gewoon max.
Als jij draken max hebt dan gem ik base helemaal naar max nu 🙈Arunia schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:38:
Ik sla hoe dan ook even over. Als ik wat kan doneren in de CC's, dan hoor ik het wel. Niet dat mijn army hoog level is verder.Maar draken etc zijn gewoon max.
Haha, sorry. TH8 max. 
Mijn Pekka staat iig te upgraden. Geen idee of die dan max zijn. Moet eens een lijstje hebben met wat er bij mij al klaar is etc.
Ben ook snel mijn defence aan het uppen. Denk ook dat ik blijf hangen op th8 totdat mijn muren ook max zijn. Eerst van roze naar paars allemaal en dan de rest van mijn defence omhoog.
Mijn Pekka staat iig te upgraden. Geen idee of die dan max zijn. Moet eens een lijstje hebben met wat er bij mij al klaar is etc.
Ben ook snel mijn defence aan het uppen. Denk ook dat ik blijf hangen op th8 totdat mijn muren ook max zijn. Eerst van roze naar paars allemaal en dan de rest van mijn defence omhoog.
TH9 max zelfsArunia schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:50:
Haha, sorry. TH8 max.
Je moet dan wel kiezen welke van de 3 accounts mee doet
Ik zou graag willen meedoenSteevo_S schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:24:
Na de cw van vanavond doen wij woensdagavond een kleinere war van 10 en maximaal 15 personen. Laat even weten wie mee wilt doen en dan kiezen wij de genomineerden uit (wekelijks roteren wij de deelnemers dus het kan zijn dat je deze war niet gekozen word maar de volgende war, het idee is een kleine war van 10 en maximaal 15 man, zelfs de leiding kan een keer niet gekozen worden).
- Steevo
- MP
- MrHanky
- Boefje
Signature
Neem dan het lijstje over
- Steevo
- MP
- MrHanky
- Boefje
- Enterminator
- Dragon2NL
- Famous
- Rendier
- Craven
[ Voor 3% gewijzigd door Famous op 23-03-2015 13:08 ]
Hoe meer hoe beterSteevo_S schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:41:
Je moet dan wel kiezen welke van de 3 accounts mee doet
Dragon2 is wel de eerste die nu op 150 sterren zit

Ikkuh, ikkuh, ikkuh!!Famous schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:05:
[...]
Neem dan het lijstje over
- Steevo
- MP
- MrHanky
- Boefje
- Enterminator
- Dragon2NL
- Famous
- Rendier
- Craven
- Steevo
- MP
- MrHanky
- Boefje
- Enterminator
- Dragon2NL
- Famous
- Rendier
- Craven
- Shineless
During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.
- Steevo
- MP
- MrHanky
- Boefje
- Enterminator
- Dragon2NL
- Famous
- Rendier
- Craven
- Shineless
- wimpie
wimpie slaat geen wars over!
- MP
- MrHanky
- Boefje
- Enterminator
- Dragon2NL
- Famous
- Rendier
- Craven
- Shineless
- wimpie
wimpie slaat geen wars over!
Divide and conquer.
Verwijderd
*knip* Recruiten is niet toegestaan in dit topic
[ Voor 89% gewijzigd door koku op 25-03-2015 08:59 ]
Je mag niet recruiten in een specifiek topic..
Hiervoor is het algemene topic, graag je post even aanpassen.
[ Voor 49% gewijzigd door Famous op 24-03-2015 22:54 ]
Gerapporteerd
Volwassen gedrag? Met zo'n clannaam?
Maar hier toch even aan het verkeerde adres..
[ Voor 60% gewijzigd door koku op 25-03-2015 09:01 ]
Verwijderd
- Steevo
- MP
- MrHanky
- Boefje
- Enterminator
- Dragon2NL
- Famous
- Rendier
- Craven
- Shineless
- wimpie
- skinner
ik doe deze keer hopelijk ook weer mee
- MP
- MrHanky
- Boefje
- Enterminator
- Dragon2NL
- Famous
- Rendier
- Craven
- Shineless
- wimpie
- skinner
ik doe deze keer hopelijk ook weer mee
Timetjuh. Voor mini cw! Loting war.
[ Voor 13% gewijzigd door Timmie60 op 25-03-2015 20:24 ]
- Steevo
- MP
- MrHanky
- Boefje
- Enterminator
- Dragon2NL
- Famous
- Rendier
- Craven
- Shineless
- wimpie
- skinner
- Timetjuh
- xcecuter
- TesteRon
Kopieer dan ook ff het lijstje
- MP
- MrHanky
- Boefje
- Enterminator
- Dragon2NL
- Famous
- Rendier
- Craven
- Shineless
- wimpie
- skinner
- Timetjuh
- xcecuter
- TesteRon
Kopieer dan ook ff het lijstje
Signature
Ik pak vanavond/morgen dus wat lagere targets ter "opruiming"?
Wel beter dat we nu drie wars doen per week
Snel die clan eens omhoog schoppen, volgens mij konden we na deze war op level 3 komen
Wel beter dat we nu drie wars doen per week
Is goed, dan doe ik 2 en 3 wel
Jullie nu ook al 3 CWs per week? Het verschil met de andere tweakers clan wordt wel klein zo...
We hebben de vrijdag grote war, maandag kleinere war en woensdag de war met maximaal 15 man. Niemand hoeft en iedereen mag meedoen
- Steevo
- MP
- MrHanky
- Boefje
- Enterminator
- Dragon2NL
- Famous
- Rendier
- Craven
- Shineless
- wimpie
- skinner
- Timetjuh
- xcecuter
- TesteRon
- Arunia
- MP
- MrHanky
- Boefje
- Enterminator
- Dragon2NL
- Famous
- Rendier
- Craven
- Shineless
- wimpie
- skinner
- Timetjuh
- xcecuter
- TesteRon
- Arunia
Oke, heb wel een freeze spell al maar die pleur ik wel op de CC troops
Wat een lachertje deze CW
Zal in mijn pauze even een leuke Valk aanval doen! Althans, als die uitpakt hoe ik wil
Zal in mijn pauze even een leuke Valk aanval doen! Althans, als die uitpakt hoe ik wil
Verwijderd
Hey was net n bericht aan t typen, jammer dat je zo snel besluit om me te kicken.
Las het bericht dm en iedereen kon aanvallen voor loot, dus ik meld me netjes bij de caller en val aan...
En dan lukt ff niet...
Fijne reactie...
Las het bericht dm en iedereen kon aanvallen voor loot, dus ik meld me netjes bij de caller en val aan...
En dan lukt ff niet...
Fijne reactie...
Hallo Bushmaster,Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2015 @ 22:45:
Hey was net n bericht aan t typen, jammer dat je zo snel besluit om me te kicken.
En dan lukt ff niet...
Fijne reactie...
We gaan niet over 1 nacht ijs. Je bent gekickt vanwege meerdere redenen. 1) Weinig online: Hoeft geen probleem te zijn, wel als je direct nadat je een cw-aanval gedaan hebt er van door bent zonder te reageren op (mogelijk) commentaar in de chat. 2) Je reageert niet(/laat) op dm’s die je krijgt, m.a.w. communicatie met jou is onmogelijk zowel ingame als via dm. 3) Je valt simpelweg met een bagger leger aan. Als th 9 van lvl 93 val je niet meer met een combo aan van draken lvl 3 en ballonnen lvl5. Het probleem is dat je daar ook meermaals voor aangesproken ben. Je bent geadviseerd om je duistere kazerne te uppen voor golem/lavahond.(Een lange tijd geleden al)
Je bent niet gekickt om het ‘looten’(Wat overigens niet bepaald lukte, 49%). Deze cw was dus de bekende druppel die de emmer deed overlopen. Een fijne avond nog
Groeten Willian
Wat een billenknijp aanval op hun nummer één. Gelukkig heb ik wel twee sterretjes weten te halen, hopen dat we het volhouden om dit bij de top te blijven doen, maar wat een *** base..
Nummer 19 heeft een erg sterke base tegen air, wellicht kan iemand die met GoWiPe pakken? Ben benieuwd hoe hun top gaat aanvallen en wie ze pakken, lijkt alsof ze nu één target lager aanvallen dan hunzelf.
Nummer 19 heeft een erg sterke base tegen air, wellicht kan iemand die met GoWiPe pakken? Ben benieuwd hoe hun top gaat aanvallen en wie ze pakken, lijkt alsof ze nu één target lager aanvallen dan hunzelf.
Spannende war, we moeten kunnen winnen als ik zo naar de top kijk. Helaas hebben ze onderin wel lastige lay-outs.. Laatste paar sterren nog even binnen halen mannen! 

Laat maar 

Lekker bezig!

Lekker bezig!
Hier wat videos van de afgelopen war, als iemand nog een bepaalde aanval wilt terug zien laat het even weten!
1
2
3
4
5
6
1
2
3
4
5
6
[ Voor 44% gewijzigd door Steevo_S op 06-04-2015 13:28 ]
je moet even de afmetingen erbij zetten, [video=breedte,lengte]xxxxx[/video]
Dussssssssssssssssss
Hier wat videos van de afgelopen war, als iemand nog een bepaalde aanval wilt terug zien laat het even weten!
Thnx famous!
Thnx famous!
Zelf ook even een defense aan het exporteren naar Youtube, duurt alleen nog 30 minuten voordat die klaar is 
edit:
Vanaf 0:30 seconde, de kracht van een witch in je CC
edit:
Vanaf 0:30 seconde, de kracht van een witch in je CC
[ Voor 38% gewijzigd door Famous op 06-04-2015 14:18 ]
Leden lijst bijgewerkt en nu vermelding dat we 3 optionele wars hebben dus voor ieder wat wils
Yeuhh Giants 6 klaar en nu staat Golem3 aan 
Gebruik nooit giants maar ga er nu is proberen wat DE mee te farmen, zie namelijk toch vaak als mijn DE wordt gejat dat dit door een giants6 leger is.
Thanks voor de filmpjes dudes.. kunnen we weer van leren
Gebruik nooit giants maar ga er nu is proberen wat DE mee te farmen, zie namelijk toch vaak als mijn DE wordt gejat dat dit door een giants6 leger is.
Huidige war: Saskia owned weer, nu al 6 sterren en ze moet nog 4 aanvallen ;-)
Stand: 9 (4/40) - 7 (5/40)
Stand: 9 (4/40) - 7 (5/40)
Even een bericht van de leiding en oudsten:
Wij steken veel tijd in het beoordelen en analyseren van de meeste aanvallen, daar worden tips en verbeter punten opgegeven, dit gebeurt van laag naar hoog dus van TH8 tot en met TH10.
Door velen word dit erg gewaardeerd en wij zijn dat er met die verbeterpunten iets gedaan word. Langzaam worden aanvallen beter en zien mensen zelf ook sneller hoe ze een basis plat moeten gooien.
Wij hebben nu ook gemerkt dat dit door sommige niet gewaardeerd word, wij als leiding hebben nu besloten die mensen geen tips of in ieder geval niet meer na de tijd te beoordelen. Zodra we zien dat het constant mis gaat delen wij dan ook strikes uit die eventueel kunnen resulteren in een opt-out of zelfs kick.
Wij hopen dat iedereen dit standpunt begrijpt en horen ook graag jullie mening.
*wij gaan geen namen posten!
Wij steken veel tijd in het beoordelen en analyseren van de meeste aanvallen, daar worden tips en verbeter punten opgegeven, dit gebeurt van laag naar hoog dus van TH8 tot en met TH10.
Door velen word dit erg gewaardeerd en wij zijn dat er met die verbeterpunten iets gedaan word. Langzaam worden aanvallen beter en zien mensen zelf ook sneller hoe ze een basis plat moeten gooien.
Wij hebben nu ook gemerkt dat dit door sommige niet gewaardeerd word, wij als leiding hebben nu besloten die mensen geen tips of in ieder geval niet meer na de tijd te beoordelen. Zodra we zien dat het constant mis gaat delen wij dan ook strikes uit die eventueel kunnen resulteren in een opt-out of zelfs kick.
Wij hopen dat iedereen dit standpunt begrijpt en horen ook graag jullie mening.
*wij gaan geen namen posten!
Kern Giants6 zijn ook erg handig als lur in de war. Een goede tank die maar 5 units kost. Wil je een keer out of the box aanvallen, probeer dan eens een combi van Healer (Level4), Hogs en Giants evt gecombineerd met Loons.Kern schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:31:
Yeuhh Giants 6 klaar en nu staat Golem3 aan
Dit snap ik dus echt niet.. hoe kunnen mensen dit nou niet waarderen? Mensen steken tijd en energie in je om er voor te zorgen dat je beter wordt op een bepaald gebied, dit kan je toch alleen maar waarderen??Steevo_S schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:17:
Ik vind het iig tof van iedereen die zich zo inzet en hopelijk wordt dit door gezet.
Thanks!SuperKneus schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:18:
[...]
Kern Giants6 zijn ook erg handig als lur in de war. Een goede tank die maar 5 units kost. Wil je een keer out of the box aanvallen, probeer dan eens een combi van Healer (Level4), Hogs en Giants evt gecombineerd met Loons.
Ik zie inderdaad dat Giant6 wel vaker wordt gebruikt voor een lure.. dit was ook 1 van de redenen dat ik hem heb upgegrade. Echter dacht ik dat giants+healer een no go was in onze war set ups? (Dit herinner ik me nog van het begin)
Ben nu weer op zee en kan dus niet zo vaak aanvallen waardoor ik gemakkelijk een leger kan maken die meer tijd in beslag neemt en moet zeggen dat wat ik nu gebruik me wel bevalt om te farmen in de cups waar ik zit (2000-2100) ( Army = 15giants, 105archer, 30 barbs, 5 wallies)
Kern het is ook niet zomaar giant healer. Het is een combi van iets van 7 giants, 3 healers, je heroes en evt hogs/loons. Hogs en loons worden gebruikt om def en AA te slopen. De giants gebruik je samen met je heroes om door de base te gaan. Doordat je er healers L4 achteraan stuurt en deze healers sinds de laatste update niet meer kapot gaan door mijnen en airboms, blijven je heroes bijna tot het eind leven.
Nog wat vids van de huidige war:
Ik ga de CW van dit weekend skippen. Het ziet hier al de hele week potdicht met mist en de verbinding is ver beneden peil dus ik ga het niet riskeren.. Hopelijk next week meer geluk.
Videos van de huidige war
op dit moment staat het 36 - 21 we kunnen nog ongeveer 4 makkelijke sterren halen en we moeten hun nummer 1 nog even aanvallen (met een beetje geluk komen we op 42/45 sterren).
Als ik nog meer videos van de huidige war moet uploaden laat het mij dan even weten
Als ik nog meer videos van de huidige war moet uploaden laat het mij dan even weten
Die van mij waren toch goed? Alleen te weinig tijd.
Met welke aardappel neem jij op dan? Zit redelijk wat lag/haperingen in.Steevo_S schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:39:
Videos van de huidige warop dit moment staat het 36 - 21 we kunnen nog ongeveer 4 makkelijke sterren halen en we moeten hun nummer 1 nog even aanvallen (met een beetje geluk komen we op 42/45 sterren).
[video]
[video]
[video]
[video]
[video]
[video]
[video]
Craven had een mooie aanval, jammer dat hij die heal bewaard heeft anders had die drie * gehaald.
[ Voor 4% gewijzigd door Famous op 10-04-2015 17:07 ]
Dames en Heren,
We hebben de laatste tijd de frequentie van de cw's opgevoerd de afgelopen week. Er is doordeweeks 1 grote cw toegevoegd en daar bovenop weer een cw met een kleiner groepje waarvan we de leden rouleren.
Dit had echter tot gevolg dat we binnen de leiding niet zoveel tijd meer konden besteden aan het bespreken en analyseren van de aanvallen en resultaten.
Aangezien we kwantiteit niet voor kwaliteit willen laten gaan hebben we besloten om weer terug te gaan naar 2 grote cw's. De weekend cw van vrijdag zoals we gewend zijn. Hiernaast starten we op dinsdag een tweede cw.
De regels omtrent cw veranderen niet. Meedoen en aanvalllen is verplicht. Zo ook het gebruik van een degelijk leger, spells en heroes.
We hebben de laatste tijd de frequentie van de cw's opgevoerd de afgelopen week. Er is doordeweeks 1 grote cw toegevoegd en daar bovenop weer een cw met een kleiner groepje waarvan we de leden rouleren.
Dit had echter tot gevolg dat we binnen de leiding niet zoveel tijd meer konden besteden aan het bespreken en analyseren van de aanvallen en resultaten.
Aangezien we kwantiteit niet voor kwaliteit willen laten gaan hebben we besloten om weer terug te gaan naar 2 grote cw's. De weekend cw van vrijdag zoals we gewend zijn. Hiernaast starten we op dinsdag een tweede cw.
De regels omtrent cw veranderen niet. Meedoen en aanvalllen is verplicht. Zo ook het gebruik van een degelijk leger, spells en heroes.
Kunnen julie mij helemaal uit de cw van vanavond laten? Ik heb al paar dagen last met internetverbinding en nu ligt ie er helemaal uit, en mobiel internet zit al tegen maandlimiet aan. Ik kan dus nu niet mijn accounts op rood zetten, maar doe dus liever niet mee deze keer.
Voor de weekend cw vind ik het niet zo'n probleem, maar ik vind het wel fijn om te weten wat de vaste zoektijden zijn op bijvoorbeeld een dinsdag. Als er om 8 uur-half 9 gezocht wordt kan ik gewoon meedoen. Maar als er pas om half 10 gezocht wordt kom ik in tijdnood en ben ik snel(ler) aan het puzzelen wanneer ik mijn eerste(en tweede) aanval zal doen.Craven schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:56:
Dames en Heren,
Sta vrijwel altijd op opt-in omdat ik er van uit ga dat de cw om 20:00-20:30 gestart wordt. Later blijkt vaak dat we om 21:35 bijvoorbeeld pas een tegenstander hebben. Maar goed, meeste stemmen gelden voor wat betreft de tijden.
Ik ben ook voor wat eerder.Trezzahn schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:44:
[...]
Sta vrijwel altijd op opt-in omdat ik er van uit ga dat de cw om 20:00-20:30 gestart wordt. Later blijkt vaak dat we om 21:35 bijvoorbeeld pas een tegenstander hebben. Maar goed, meeste stemmen gelden voor wat betreft de tijden.
Ik wilde graag joinen maar zie dat de clan closed is... Is daar een reden voor?
(ben op zoek naar een goede active clan. Ik chat zelf niet zoveel, maar ben wel veel actief in wars en doneer ook ruim voldoende ;-) )
(ben op zoek naar een goede active clan. Ik chat zelf niet zoveel, maar ben wel veel actief in wars en doneer ook ruim voldoende ;-) )
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
We hebben de clan zojuist op invite only gezet, we zien je aanvraag verschijnen
Hallo, ik ben Jorrie en zat een hele tijd in een eigen clan waar eigenlijk niks gebeurde.
Dit is mijn huidige setup:

(Ben de clan al uit)

(Ben de clan al uit)
Welkom Jorrie, we zien jouw/jullie request graag tegemoetJorrie schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 09:55:
Hallo, ik ben Jorrie en zat een hele tijd in een eigen clan waar eigenlijk niks gebeurde.
[afbeelding]
(Ben de clan al uit)
During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.
Spannend/interessant:
http://forum.supercell.ne...per?p=4429807#post4429807
gisteravond werd al aangegeven dat 'Lava hound' op dit moment dé aanval is om te gebruiken - indien voor handen. Ik denk dat 'New anti-air defense: The Air Sweeper'' daar verandering in gaat brengen (meer balanced maakt).
Nog een (andere) vraag - welke layout kan ik het beste gebruiken voor mijn war-base (TH9)?
http://forum.supercell.ne...per?p=4429807#post4429807
gisteravond werd al aangegeven dat 'Lava hound' op dit moment dé aanval is om te gebruiken - indien voor handen. Ik denk dat 'New anti-air defense: The Air Sweeper'' daar verandering in gaat brengen (meer balanced maakt).
Nog een (andere) vraag - welke layout kan ik het beste gebruiken voor mijn war-base (TH9)?
[ Voor 13% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 30-04-2015 10:08 ]
Je krijgt maar 1 air sweeper. Moet hem nog in actie zien maar lijkt me dat dat niet veel balans gaat brengen. Je kan immers maar 1 kant daarmee beschermen. Vanaf de andere kant van je base kan je dan alsnog alles bestormen met air.
Je kan natuurlijk je base dan assymetrisch ontwerpen door meer air def aan de tegenoverstelde kant van de air sweeper te zetten maar dan is die air sweeper alleen maar vertragend en worden de air units niet afgeknald omdat daar weer minder anti air zit.
Ik ben sceptisch iig maar we zullen het zien. Zo ff wat farmen en dan bouwen dat ding.
Je kan natuurlijk je base dan assymetrisch ontwerpen door meer air def aan de tegenoverstelde kant van de air sweeper te zetten maar dan is die air sweeper alleen maar vertragend en worden de air units niet afgeknald omdat daar weer minder anti air zit.
Ik ben sceptisch iig maar we zullen het zien. Zo ff wat farmen en dan bouwen dat ding.
Actiebeelden kan je hier zien:
YouTube: Clash of Clans Update "The Air Sweeper In Depth" It'll Blow You Away!
YouTube: Clash of Clans Update "The Air Sweeper In Depth" It'll Blow You Away!
Ahhh hij drukt de units ook echt terug. Dan is het al een stuk effectiever. Dacht dat hij de units alleen vertraagde. Dan kun je inderdaad wel wat leuke dingen met de air sweeper. Maar punt blijft wel dat je een assymetrische basis op moet gaan zetten dan.
Mijn main farming base was tot nu toe symmetrisch.
Mijn main farming base was tot nu toe symmetrisch.