mploeger946 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:30:
Pandora,
je aanvallen waren de laatste tijd niet alleen minder, maar het is vooral het feit dat je elke keer op het allerlaatste moment nog "even snel" je aanval(len) kwam doen ergens in de loop van de middag. "Zou Pandora nog aanvallen?" Je bent daar al eens eerder op aangesproken, maar we hebben niet de indruk dat je daar veel mee hebt gedaan.
Er is geen sprake van een rage-kick, maar je overhaaste en slechte 2e aanval was wel het moment dat wij (vooral ik, geef ik toe) hebben besloten dat je geen toegevoegde waarde bent voor de clan en de cw's. Misschien dat je om die reden dan ook beter op zoek kunt gaan naar een farmclan.
Het is zeker waar dat we met de nieuwe CW regels en de te behalen voordelen graag willen winnen, maar we herkennen ons overigens absoluut niet in je opmerking dat we er tw1 praktijken op na zouden houden. We vragen maar een paar dingen tijdens de cw's en die zijn kennelijk te veel gevraagd voor jou. Dan houdt het wat ons betreft op.
MP,
Elke keer op het laatste moment? in Oktober, 4 maanden terug gebeurde dat enkele keren. Daar kreeg ik
netjes een bericht over en daarna heb ik me netjes gedragen en niks meer gehoord, ik heb meerdere keren gewacht tot ik weer aan kon vallen omdat ik moest wachten op andere calls.
Ik heb afgelopen CWs zoals het hoort voor 14:30 mijn eerste aanval gedaan en sinds het gebruikt van clashcaller die gebruikt zoals het hoort. Als je 14:30 neer zet mag je dus nog om 14:20 aanvallen anders moet je die tijd naar voren schuiven.
Ik vind CWs interessant en leuk, afgelopen CW ging voor geen meter klopt, gebeurt anderen ook wel is ook al was deze keer wel heel slecht geef ik toe. Gelukkig hebben we eisen qua aanvallen en niet qua sterren behalen dus zou eens een slechte CW niet uit moeten maken, meerdere leden presteren wel is slecht. Afgelopen CWs heb ik iedere keer 3-4 sterren binnengehaald, niet minder dan de meeste.
Verder kan je aan mijn replays zien dat ik altijd snel aanval, ik geloof namelijk in zo snel alles mobiliseren om maximale DPS te doen en minimale DPS op je units te ontvangen (na het pullen van de CC). Een keer 2 spells vergeten, dom.. hoor je me denk ik een strike voor geven..?
Voor zover ik weet heb ik sinds we serieus CWs doen 1 aanval gemist(4 maanden terug) en alleen
deze week erg slecht gepresteerd.
Beetje onzin dat wat jullie vragen dan zogenaamd te veel zou zijn.
Eisen: 2 aanvallen, 1 voor 14:30 daarna callen via clashcaller, doneren en geen barch/degelijk leger.
U word gekickt voor: 2 keer slecht aanvallen waarvan 1x zonder alle spells, je gebruikt reuzen ipv golem.
Anyhow, jammer dat jullie me zonder eerst iets te zeggen of mij te berichten uit de clan gooien.
Zo ga je niet met je leden om en dat noem ik oude TW1 praktijken.
Pandora
Drive-in rijtjeshuis 1970 170m2, 87m2 VV, 4 T22 radiatoren, HR+ glas, volledig na geïsoleerd, 5550WP (15 panelen), Quatt Hybrid 6kw. 4/4 Zonneplan PV, energie, laadpaal, 20 kWh Nexus, EvaPower + 5 Mates. Tesla model 3 Performance (2024).