Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik deed een revenge en die had zijn townhall buiten staan. CADEAUTJE
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ook leuk als je de 3 aanvallen erop ook verliest.. Verdorrie 84 cups kwijt geraakt in vier aanvallenTylen schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 12:55:
Ahhh dat is ruk.
Ik deed een revenge en die had zijn townhall buiten staan. CADEAUTJEEn daarna pakt ik 17 cups maar daarna werd ik weer aangevallen en verloor ik er weer 10. Ach het is nog steeds in de + aan cups. Ik wordt nu dus wel aangevallen steeds.
Gisteren geen enkele aanval verloren zelfs niet tegen (bijna) maxt base en nu zelfs simpele gaan verkeerd.
Tijd voor wat anders
Net met 240 archers 10 cups gepakt en sta nu dus weer op 3067 (3145 record).Tylen schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:05:
Ik heb er nu 3056... Ben ik je al voorbij? Want als je blijft verliezen is het niet goed he
Blijf nu wel lekker dit doen, ik zie wel hoe het loopt.
Hehe, ik blijf daarom ook op iOS 8.1.Tylen schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:10:
Ik ben net echt heel dom geweest. Ging de iPad updaten van iOS 7 naar 8.1.3... Ik was in de veronderstelling dat er wel een jailbreak voor was..... Niet dus.. Dus geen "Keep Active" functionaliteit meer. Terwijl ik die nu dus eindelijk eens goed kan gebruiken haha.
Waarmee val jij aan?
Je bent niet de enige. Alleen kamp ik al maanden met dit probleem, op Android. Dacht "o leuk Lollipop!" maar daarop werkt dat handige ding niet meer ;pTylen schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:10:
Ik ben net echt heel dom geweest. Ging de iPad updaten van iOS 7 naar 8.1.3... Ik was in de veronderstelling dat er wel een jailbreak voor was..... Niet dus.. Dus geen "Keep Active" functionaliteit meer. Terwijl ik die nu dus eindelijk eens goed kan gebruiken haha.
Dan ga je toch terug?Trezzahn schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 19:48:
[...]
Je bent niet de enige. Alleen kamp ik al maanden met dit probleem, op Android. Dacht "o leuk Lollipop!" maar daarop werkt dat handige ding niet meer ;p
Op Android kan dat tenminste.
MP heeft als eerste champ bereikt in Tweakers2
en hoe.. 74 cups door defense
Door defense?? Dan ga ik even een base kopierenFamous schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 19:51:
[...]
Dan ga je toch terug?
Op Android kan dat tenminste.
MP heeft als eerste champ bereikt in Tweakers2![]()
en hoe.. 74 cups door defense![]()
Kan je een screenshot posten hier? Ik zie zijn hidden teslas en bommen niet
[ Voor 10% gewijzigd door Tylen op 18-02-2015 20:05 ]
Nee, is geheim!Tylen schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 20:04:
[...]
Door defense?? Dan ga ik even een base kopieren
Kan je een screenshot posten hier? Ik zie zijn hidden teslas en bommen niet
Vertel mij wat..Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 22:13:
help me even herinneren dat ik volgende cuprush niet meer mee doe. Eén brok frustratie.
Net nieuw cuprecord gehaald aanval erna verlies ik
Benieuwd wat we stonden als ik nog boven de 3100 zatkoku schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 19:30:
Onze piek op dit moment, nummer 46 van Nederland
[afbeelding]
Bedank voor alle donaties, zonder jullie was het moeilijker of zelfs niet gelukt. Nu TH buiten en verlies per snipe maar 1 tot 3 cups.
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Volgens mij komen er meestal 5 sneak peeks en daarna de update. Denk dat hij uiterlijk donderdag wordt uitgerolddieselb0y schreef op zondag 22 februari 2015 @ 14:52:
Hopelijk komt dit nog beschikbaar voor aankomend weekend aangezien ik dan precies een clanwar moet missen![]()
[afbeelding]
Het kunnen bekijken van de basis in profiel lijkt me wel ideaal voor revenge
[ Voor 7% gewijzigd door Famous op 22-02-2015 15:55 ]

en de perks;
Mogen wel naar 2 CW's dan
[ Voor 83% gewijzigd door Famous op 23-02-2015 13:59 ]
Jep, betere eraan is ook (als je de clan dus hoger is) dat de troops level omhoog gaat. Zo kunnen de spelers met mindere troepen toch doneren (denk aan loons bijv.).Steevo_S schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:59:
Lijkt er dus op dat er meer focus op cw gaat zijn
Hopen dat MP niet mee doet dan kunnen we tenminste winnen!Steevo_S schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:06:
I.c.m. de opt-out kunnen we naar een 2x per week cw toe
Oh.. ik ben de gene die zwaar aan het falen is met cuppen
Ik zal hem gewoon eruit knikkeren, voegt niets toe aan de clan!Steevo_S schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:10:
Zullen we jou maar standaard op opt-out zetten voor zowel rush als cw?
Tegenwoordig?
Die nickname heb ik al sinds vorig jaar september dacht ik
Ik ben zelf iets van 100 a 150 cups omhoog gegaan tijdens de rush, verder kom ik niet. Enige wat er nu gebeurd is dat mijn storage leeg geroofd wordt.
Zo kom ik nooit aan genoeg geld voor een upgrade van mijn volgende AA.
Eerste zal vandaag klaar zijn met zijn upgrade.
TH8 ben je toch?Arunia schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:53:
Dat is waar, alhoewel as we speak valt iemand me nu aan >_<.
Zo kom ik nooit aan genoeg geld voor een upgrade van mijn volgende AA.
Eerste zal vandaag klaar zijn met zijn upgrade.
Neem even de base over van mijn noobje, zelf TH9 faalt erop
Eventueel kan je je TH verwisselen met lab en dan wat meer aan de zijkant plaatsen.
Ik zal eens even kijken. Thanks. Jouw noobje is Famoustwk toch bij ons?Famous schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:54:
[...]
TH8 ben je toch?
Neem even de base over van mijn noobje, zelf TH9 faalt erop![]()
Eventueel kan je je TH verwisselen met lab en dan wat meer aan de zijkant plaatsen.
Bedoel natuurlijk, welke is je noobaccount?
Heb nu een base die best aardig gaat, nadeel is dat je dan weer teveel cups krijgt waardoor je daarna even leeggeroofd wordt door een groot aantal TH9's.
Maar idd moet ik regelmatig gaan wisselen van base. Is wel nice dat je tegenwoordig 3 layouts kunt hebben. Dat scheelt wel weer.
[ Voor 6% gewijzigd door Arunia op 23-02-2015 14:57 ]
Leden kunnen via hun profiel ( links bovenin "i" achter je exp level) kiezen of ze mee willen doen aan de clanwars of niet. Als je deze op "I'm in" (groen) of "I'm out" (rood) hebt gezet dan zal dat voor de leiding er als volgt uit zien als we gaan zoeken naar een tegenstander

We zullen natuurlijk nog wel op een werkbaar aantal moeten uitkomen (10 / 15 / 20 / etc) dus het kan altijd voorkomen dat we elke leden zelf nog op opt out zullen zetten voordat we gaan zoeken naar een tegenstander. Helaas is dit niet anders dan voorheen, wil je sowieso meedoen zorg er dan voor dat de leiding geen reden heeft om je uit te sluiten van de war
Belangrijk
We gaan vanaf deze week 2 wars per week doen. we zullen op dinsdag en op vrijdag avond gaan zoeken naar een tegenstander. Kan je niet mee doen met een van de 2 wars (lees 2 aanvallen per keer doen) zorg er dan voor dat je voordat we gaan zoeken, meestal rond 20.00, op I'm out staat. Sta je op I'm in dan gaan we er van uit dat je mee doet. Doe je die war geen 2 aanvallen dan zal daar zoals normaal een strike tegenover staan.
Verder blijven alle regels hetzelfde. De eerst aanval val je je spiegeltarget aan (mocht je liever / beter een andere aanvallen overleg dit dan met een van de clanmembers). Je spiegel zal om 14.00 vrij komen dus zorg ervoor dat je voor die tijd je aanval hebt gedaan (anders zal je alleen nog maar kunnen opschonen) De 2e aanval claim je via clashcaller.com.
[ Voor 4% gewijzigd door SuperKneus op 25-02-2015 14:26 ]
thx, ik heb het er bij gezetTrezzahn schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:22:
Met als toevoeging dat 'spiegel-vrij' is na 14:00 uur
Ach ja, dat is dan wel weer jammer. Bij mij staat hij aan in mijn profiel overigens.
Zal vast een reden zijn waarom je uit bent gesloten...Arunia schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:30:
En ik wilde meedoen en val nu buiten de boot.
Ach ja, dat is dan wel weer jammer. Bij mij staat hij aan in mijn profiel overigens.
Waar is die emoticon met die dikke middelvinger als je hem nodig hebt.Famous schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 19:59:
[...]
Zal vast een reden zijn waarom je uit bent gesloten...
http://youtu.be/Uu0wxNr66c0?t=1m52sArunia schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 20:26:
[...]
Waar is die emoticon met die dikke middelvinger als je hem nodig hebt.
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Je spiegel ligt wel in 3 scherven en scherven brengen geluk zeggen ze..dragon2 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 20:57:
[...]
Die krijg je terug, voor het aanvallen van mijn spiegel.......
Afgelopen war hebben de volgende personen niet aangevallen of niet gespiegeld:
- Wimpie NL (1 stike voor niet aanvallen)
- +++( 1 stike voor niet spiegelen)
[ Voor 15% gewijzigd door Wstreet op 28-02-2015 11:17 ]
Gelukkig wel beide 3*
Toch werkte die nog redelijk goed 🙈
Doe mij ook is een stike dan.Wstreet schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 11:02:
ik zal voortaan de strikes hier registeren zodat we later kunnen evalueren.
Afgelopen war hebben de volgende personen niet aangevallen of niet gespiegeld:
- Wimpie NL (1 stike voor niet aanvallen)
- +++( 1 stike voor niet spiegelen)
- famous 1 strike (deze cw 1 aanval gemist)
- walletje-w 1 strike (deze cw 1 aanval gemist)
Strike Wimpie NL is vervallen
Zowel Minions, Hogs, Valkyrie en Golem zijn allemaal nog op level 1. Ik heb BBK al op 10(max) en weet dus niet wat ik aan zal zetten. Twijfel tussen Golem(die 10 dagen duurt en 60.000 DE kost) en Minions(die 10.000 kost en 5 dagen duurt).
Ik heb op moment van schrijven 50.000 DE.
Dus als dit 1 persoon zou zijn, zou deze 3 strikes hebben en uit de clan gezet wordenSteevo_S schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:08:
- +++ staat nu op 2 strikes (vorige cw niet spiegelen en deze 1 aanval gemist)
- famous 1 strike (deze cw 1 aanval gemist)
During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.
Maar goed dat het niet zo is danShineless schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 08:46:
[...]
Dus als dit 1 persoon zou zijn, zou deze 3 strikes hebben en uit de clan gezet worden?
Dat brengt dan ook weer de vraag met zich mee of we strikes geven aan mensen of aan accounts? Dat hebben we volgens mij nergens specifiek genoemd.Shineless schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 08:46:
[...]
Dus als dit 1 persoon zou zijn, zou deze 3 strikes hebben en uit de clan gezet worden?
Ik ben voor strikes aan mensen geven
Maar +++ mag er best uit hoor, die moest toen enkel blijven voor 45 vs 45. Als die eruit is mis je natuurlijk wel dé perfecte drakenaanval (enkel de eerste).
Kussie
Zolang de clan niet vol is mogen de dubbele accounts blijven
Was dat aan mij gericht? Ik moet zeggen dat het clanloze leven mij prima bevalt. Daarbij speel ik nog vrij weinig en heb ik sinds mijn upgrade naar TH9 alleen wat mortieren en units gedaan.
Het terug komen zit er voorlopig nog niet in maar wie weet in de nabije toekomst wel weer door de nieuwe clan opties.
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Weet wel dat Whatsapp e.d. werkt maar CoC kan soms nog wel eens moeilijk doen.. Anders zet ik mijzelf vast op "out".
+++ kan ik sowieso niet mee aanvallen dus die staat alvast op out
3/4G??Famous schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 08:31:
Weet iemand toevallig hoe het internet in Center Parcs is?
Weet wel dat Whatsapp e.d. werkt maar CoC kan soms nog wel eens moeilijk doen.. Anders zet ik mijzelf vast op "out".
+++ kan ik sowieso niet mee aanvallen dus die staat alvast op out
Werd redelijk onderdrukt daar.
Anders zet ik hem sowieso wel op out en mocht ik CoC gewoon kunnen openen kan ik hem altijd nog om zetten.
Toen wij vorig jaar in center Parcs in Drenthe zaten hadden we wifi in het huisje. Daar heb ik nog final fantasy xiv en guild wars 2 kunnen spelen.Famous schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 08:33:
[...]
Werd redelijk onderdrukt daar.
Anders zet ik hem sowieso wel op out en mocht ik CoC gewoon kunnen openen kan ik hem altijd nog om zetten.
Heb nog enkele donatie troops staan en zal daarna eens aanvallen als 't lukt 😝
Lionking: aanvallen zijn al tijden ondermaats, geen verbetering en ook geen reactie op tips. Daarnaast is een doneerratio van 0 - 800 ontoelaatbaar.
Pandora: elke X een flutaanval op het laatste moment, en de laatste faal was een aanval met reuzen en slechts 2 spreuken. Einde oefening. Het houdt een keer op.
Walletje, afgelopen week 2 aanvallen gemist, als ik me niet vergis, en nu rond half zes geen enkel teken van leven. Einde oefening.
Ik zou nergens op reageren, op het forum is me niets gevraagd, geen ingame. Ik zit niet de hele chat door te struinen op zoek naar vragen.
Mijn aanvallen zouden ondermaats zijn. Deze war heb ik 3 sterren gehaald op vijanden die boven mijn kunnen lagen (volgens de voorselectie van CoC zou ik nummer 20 moeten aanvallen).
Mijn donatieratio ligt inderdaad wat laag, mede door de luchtaanvallen die ik uitvoerde en niet veel mensen luchtunits wil ontvangen.
Graag zou ik weer terug in de clan willen.
Ik haal iedere war 3-4 sterren binnen, soms meer soms minder. Deze keer ging idd voor geen meter, dat ik met reuzen ipv golems aanval is volgens mij mijn keuze, dit omdat ik golems qua pad onbetrouwbaar vind en dan liever een groep units heb die het zoveel hp hebben.
Om DE te besparen? Nee resources boeien me niet tijdens cw. Ik zag idd tijdens m'n aanval pas dat ik 2 spells tekort kwam, domme fout maar iedereen maakt wel is een foutje.
Als dit voldoende is om iemand die tot nu toe 1x in het verleden een aanval gemist heeft door een bijna ongeluk, altijd doneert wanneer die kan en tijdens een cw vraagt of die wat kan trainen voor mensen dan hoef je mij niet te re-inviten en ga ik wel naar een clan die niet rage-kickt.
Er jammer dat je zo met je trouwe leden omgaat, en de clan in een pure CW clan hebt veraanderd, vroegere tw1 praktijken.
Ik wens de rest veel plezier, was leuk tot we clanwars boven de plezier in het spel verkozen.
Groetjes
Pandora
[ Voor 64% gewijzigd door Shandar04 op 09-03-2015 00:56 ]
Drive-in rijtjeshuis 1970 170m2, 87m2 VV, 4 T22 radiatoren, HR+ glas, volledig na geïsoleerd, 5550WP (15 panelen), Quatt Hybrid 6kw. 4/4 Zonneplan PV, energie, laadpaal, 20 kWh Nexus, EvaPower + 5 Mates. Tesla model 3 Performance (2024).
je aanvallen waren de laatste tijd niet alleen minder, maar het is vooral het feit dat je elke keer op het allerlaatste moment nog "even snel" je aanval(len) kwam doen ergens in de loop van de middag. "Zou Pandora nog aanvallen?" Je bent daar al eens eerder op aangesproken, maar we hebben niet de indruk dat je daar veel mee hebt gedaan.
Er is geen sprake van een rage-kick, maar je overhaaste en slechte 2e aanval was wel het moment dat wij (vooral ik, geef ik toe) hebben besloten dat je geen toegevoegde waarde bent voor de clan en de cw's. Misschien dat je om die reden dan ook beter op zoek kunt gaan naar een farmclan.
Het is zeker waar dat we met de nieuwe CW regels en de te behalen voordelen graag willen winnen, maar we herkennen ons overigens absoluut niet in je opmerking dat we er tw1 praktijken op na zouden houden. We vragen maar een paar dingen tijdens de cw's en die zijn kennelijk te veel gevraagd voor jou. Dan houdt het wat ons betreft op.
Verwijderd
doe je mee (op groen) moet je gewoon aanvallen en de regels volgen.
doe je niet mee maar toch geselecteerd door een co of leider dan is dat de verantwoording van die gene die selelcteert. al met al
Doe je mee is het je eigen verantwoording! en heeft niks met CW Clan of TW1 praktijken.
simpel zat je kan je status op groen zetten moet je ook gewoon de regels volgen
en tuurlijk kan wel eens faal tussen zitten ( no offense mp)
maar zodra je niet aanvalt zoals wallie vind ik dat het al snel op houd
Pandora's geval is anders natuurlijk misschien heeft pandora wat meer sturing nodig. maar dan kan je de kick als een waarschuwing misschien zien ofzo indien je terug word genomen daar gaat ik niet over!
zo Twizzie post eens wat op de forum
persoonlijk had ik hetzelfde gedaan als MP.
fijne dag toppers!
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2015 14:27 ]
MP,mploeger946 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:30:
Pandora,
je aanvallen waren de laatste tijd niet alleen minder, maar het is vooral het feit dat je elke keer op het allerlaatste moment nog "even snel" je aanval(len) kwam doen ergens in de loop van de middag. "Zou Pandora nog aanvallen?" Je bent daar al eens eerder op aangesproken, maar we hebben niet de indruk dat je daar veel mee hebt gedaan.
Er is geen sprake van een rage-kick, maar je overhaaste en slechte 2e aanval was wel het moment dat wij (vooral ik, geef ik toe) hebben besloten dat je geen toegevoegde waarde bent voor de clan en de cw's. Misschien dat je om die reden dan ook beter op zoek kunt gaan naar een farmclan.
Het is zeker waar dat we met de nieuwe CW regels en de te behalen voordelen graag willen winnen, maar we herkennen ons overigens absoluut niet in je opmerking dat we er tw1 praktijken op na zouden houden. We vragen maar een paar dingen tijdens de cw's en die zijn kennelijk te veel gevraagd voor jou. Dan houdt het wat ons betreft op.
Elke keer op het laatste moment? in Oktober, 4 maanden terug gebeurde dat enkele keren. Daar kreeg ik netjes een bericht over en daarna heb ik me netjes gedragen en niks meer gehoord, ik heb meerdere keren gewacht tot ik weer aan kon vallen omdat ik moest wachten op andere calls.
Ik heb afgelopen CWs zoals het hoort voor 14:30 mijn eerste aanval gedaan en sinds het gebruikt van clashcaller die gebruikt zoals het hoort. Als je 14:30 neer zet mag je dus nog om 14:20 aanvallen anders moet je die tijd naar voren schuiven.
Ik vind CWs interessant en leuk, afgelopen CW ging voor geen meter klopt, gebeurt anderen ook wel is ook al was deze keer wel heel slecht geef ik toe. Gelukkig hebben we eisen qua aanvallen en niet qua sterren behalen dus zou eens een slechte CW niet uit moeten maken, meerdere leden presteren wel is slecht. Afgelopen CWs heb ik iedere keer 3-4 sterren binnengehaald, niet minder dan de meeste.
Verder kan je aan mijn replays zien dat ik altijd snel aanval, ik geloof namelijk in zo snel alles mobiliseren om maximale DPS te doen en minimale DPS op je units te ontvangen (na het pullen van de CC). Een keer 2 spells vergeten, dom.. hoor je me denk ik een strike voor geven..?
Voor zover ik weet heb ik sinds we serieus CWs doen 1 aanval gemist(4 maanden terug) en alleen
deze week erg slecht gepresteerd.
Beetje onzin dat wat jullie vragen dan zogenaamd te veel zou zijn.
Eisen: 2 aanvallen, 1 voor 14:30 daarna callen via clashcaller, doneren en geen barch/degelijk leger.
U word gekickt voor: 2 keer slecht aanvallen waarvan 1x zonder alle spells, je gebruikt reuzen ipv golem.
Anyhow, jammer dat jullie me zonder eerst iets te zeggen of mij te berichten uit de clan gooien.
Zo ga je niet met je leden om en dat noem ik oude TW1 praktijken.
Pandora
Drive-in rijtjeshuis 1970 170m2, 87m2 VV, 4 T22 radiatoren, HR+ glas, volledig na geïsoleerd, 5550WP (15 panelen), Quatt Hybrid 6kw. 4/4 Zonneplan PV, energie, laadpaal, 20 kWh Nexus, EvaPower + 5 Mates. Tesla model 3 Performance (2024).
[ Voor 86% gewijzigd door Chaoss op 09-03-2015 22:42 ]
Wie is er voor om de tweede CW doordeweeks van dinsdagavond naar maandagavond te verplaatsen? Mij komt het beter uit omdat ik donderdagavond weinig tijd heb. En misschien ook pas om 21.00 starten ipv 20.00 uur?
Mocht ik niet optijd zijn om opt in aan te passen, met +++ wil ik wel weer mee doen als het uitkomt
Noted!Famous schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:41:
Zo, vandaag weer naar huis na een week weg te zijn. Eens kijken of de drie/vier bouwers weer aan het werk kunnen krijgen al zal dat even duren
Mocht ik niet optijd zijn om opt in aan te passen, met +++ wil ik wel weer mee doen als het uitkomt
Ik zal Seevo_s hierover een DM sturen
Verwijderd
ik kwam dit keer ook in beste tijd nood.
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2015 13:26 . Reden: te vroeg op de verkeerde knop. Plus ben fan van mp. ]
Super je ziet me verschijnenSteevo_S schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:03:
Ik heb de clan op "invite only" gezet, we zien je aanmelding wel verschijnen
TAART!Famous schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:41:
Bla bla bla
[ Voor 49% gewijzigd door Shineless op 13-03-2015 14:07 ]
During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.
En BIER!