Ik ben max TH10 maar ik word de laatste weken steeds gemached tegen (ook) een zware TH11..
Volgende week ff genieten van vakantie. Kzie het daarna wel weer.
Volgende week ff genieten van vakantie. Kzie het daarna wel weer.
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
R9 7900X, Asrock X670 PRO RS, AMD RX 6800, 3,5TB aan SSD, 32gb 5600mhz, custom WC, Silverstone HELA 850 , Thermaltake Core P5
Is goed man, doe maar ff een ingame reqosseh schreef op donderdag 28 september 2017 @ 15:35:
Goedemiddag allemaal!
Zoals Johanteunis al had vermeld wou er nog iemand de overstap maken, en bij deze wil ik die vraag graag stellen. Sinds een jaar of 2 speel ik dit spel, en helaas is mijn huidige clan behoorlijk weggezakt. Ondanks dit blijft CoC wel nog steeds even leuk om te spelen, maar nu dan hopelijk met een clan die wel actief is.
Mijn main dorp zit momenteel in TH9 en momenteel heb ik de verdediging daarvan bijna maximaal (lvl 117). ook mijn brouwersdorp gaat goed momenteel en daar heb ik een score van 3242.
En dan natuurlijk, de clash naam: Andokai (#8PGQJPRJC)
Groetjes,
Oscar
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
[ Voor 31% gewijzigd door Claptrap op 28-09-2017 20:46 ]
In mijn clan ook. Het is gevoelsmatig echt erger geworden. Er gaan al stemmen op in mijn clan om zelf ook maar wat engineered bases toe te voegen. En dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.Steevo_S schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 12:32:
Hoe is de matchmaking voor jullie sinds de update? Bij ons komen wij nu voortdurend engineered clans tegen...
Doe je in game req maar ff idd je bent welkom.Claptrap schreef op donderdag 28 september 2017 @ 20:39:
Goedeavond!
Ik zou graag tweakers3 clan willen joinen in Clash of Clans. Mijn nickname in COC is: LongShoty
Ps. Ik ben sinds gisteren expres gedaald in trofeeën. Hopelijk kijken jullie ook even naar het dorp ect. Haha thx.
Groet,
Bjorn
Hallo,westergas schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 15:13:
[...]
Doe je in game req maar ff idd je bent welkom.
Yesss....done!Claptrap schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:41:
[...]
Hallo,
Ik kan alleen niet op meedoen klikken ivm de lagere troffeen. Mijn in game naam is: LongShoty #L0GUQ0YJ.
Ik weet niet of jullie mijn kunnen uitnodigen.
Alvast bedankt!
Groet,
Bjorn
De eerste de na die update was een prima match, de tweede is weer een dikke engineered tegenstander.burgt schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:42:
sinds de update van deze week (builder base) zou het ook weer wat verbeterd moeten zijn, we zullen zien..
Je hebt een inviteProkiller schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:58:
hey ben ik weer. in game naam is prokiller. #U80C2RP0. mijn king is level 16 en mijn queen level 30. 3666 tropheen. th 10. en ik ben actief ofc.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2017 07:27 ]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ja dat denk ik ookTylen schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 07:52:
Denk dat je juist een request moet doen met je got nick erbij.
westergas schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:01:
[...]
Ja dat denk ik ook
En jij dan...waar blijft jour req? Of heb je nog geen lvl3 draakjes?
Haha account al een tijd geleden verkocht. Ik ben helemaal afgekickedwestergas schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:01:
[...]
Ja dat denk ik ook
En jij dan...waar blijft jour req? Of heb je nog geen lvl3 draakjes?
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Doe maar ff een nieuwe ingame request met jouw tweakers naam er bij.Marten_2003 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 07:33:
Ik ben aangemeld als Marten_2003, op clash of clans heet ik alex, en die is net geweigerd, denk dat dat doordat ik geen tweakers acc had, nu wel dus ik laat het even weten😁
Inderdaad, we weigeren non-tweakers standaard.Marten_2003 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 07:33:
Ik ben aangemeld als Marten_2003, op clash of clans heet ik alex, en die is net geweigerd, denk dat dat doordat ik geen tweakers acc had, nu wel dus ik laat het even weten😁
Ik zie hier meerdere over klagen: https://forum.supercell.c...play.php/43-Bugs-ProblemsVerwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 16:42:
Ik kan niet inloggen hij geeft steeds update aan maar volgens app store is hij al ge update
Oké man, succes. Wellicht tot later!bobje001 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:28:
Dag mensen,
Sinds een tweetal maanden ben ik met een nieuwe baan begonnen voor een jaar. Echter loop ik ertegen aan dat ik steeds minder tijd heb voor clash of clans hiernaast. Voornamelijk gepland aanvallen tijdens clanwars schoot er vaak bij in.
Om eerst even te wennen bij de nieuwe baan en geen clan war aanvallen te missen stap ik voorlopig even uit de clan. MIsschien join ik de farm only clan zodat ik op mijn eigen tempo kan spelen.
Mocht ik wat meer tijd hebben voor clan wars can join ik graag weer op een later moment.
Groetjen ,Bob
Zonder wat te zeggen zomaar de clan verlaten. Dit was je 2e kans om jezelf te bewijzen maar helaas. Ook niet meer welkom in de clan.Prokiller schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:58:
hey ben ik weer. in game naam is prokiller. #U80C2RP0. mijn king is level 16 en mijn queen level 30. 3666 tropheen. th 10. en ik ben actief ofc.
[ Voor 6% gewijzigd door Shadow771 op 13-10-2017 22:24 ]
Z'n best doen met een troll leger..? Dat noem jij 'je best doen'?johanteunis schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:31:
omdat hij zijn aanval niet goed uitvoerde tijdens de clan war. Dit terwijl hij dit niet expres deed en zeker wel zijn best deed.
Inderdaad...westergas schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:42:
Verder spreken we in principe niemand aan als er word gefaald maar wel als er met de pet naar word gegooid. 36 hogs dumpen in een dorpje is geen goede CW aanval. Dat mag best worden gezegd.
Yep! Kom d'r maar in.Looney11 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:24:
Zo, het overgrote deel van m'n muren naar het hoogste level gebracht onder TH8, mis de clanwars toch wel. Is er nog ruimte voor een max TH8 die alleen nog een deel van z'n muren moet uppen?
[ Voor 30% gewijzigd door Shadow771 op 06-11-2017 23:32 ]
[ Voor 67% gewijzigd door Looney11 op 08-11-2017 09:08 ]
Niet om dit topic te kapen maar matchmaking kijkt nooit naar clan level en alleen naar gezamenlijke war weight (zorg ook dat je weinig .5s hebt en een kleine spreiding voor een zo gelijke matchmaking mogelijk).Markvankesteren schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:28:
@westergas Dat de war-matching kijkt naar clanlevel weet ik wel zeker. Dit is ook wel zo fair aangezien clans met een hoger level voordelen hebben die hoge impact (kunnen) hebben op wars, bijvoorbeeld donatielimiet en donatieupgrade. Ik weet niet zeker of cups meegenomen worden in de matching.
Verder kan ik alleen maar speculeren over hoe ik denk dat de war matching ongeveer werkt.
On a sidenote, ik ben de Mark die zojuist de clan is binnengekomen, ik had al op de PM gezeten met rikkie.
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Dit.Steevo_S schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:47:
[...]
Niet om dit topic te kapen maar matchmaking kijkt nooit naar clan level en alleen naar gezamenlijke war weight (zorg ook dat je weinig .5s hebt en een kleine spreiding voor een zo gelijke matchmaking mogelijk).
[ Voor 11% gewijzigd door Shadow771 op 14-11-2017 21:36 ]
En nu al gelijk je eerste strike te pakken voor het niet aanvallen in clanwar. Geen mooie binnenkomst.......Markvankesteren schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:28:
On a sidenote, ik ben de Mark die zojuist de clan is binnengekomen, ik had al op de PM gezeten met rikkie.
[ Voor 10% gewijzigd door Shadow771 op 16-11-2017 21:31 ]
In mijn clan zijn het simpelweg de leider en co-leiders die bepalen. Er is wel ruimte voor eigen keus, bijvoorbeeld omdat een base je gewoon goed ligt, maar het principe blijft: van onderaf dichtgooien, en toestemming van een co voor je aanvalt.Looney11 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:06:
Mijn inziens is de enige manier om zo iets te regelen een warboss, iemand die de orders uit deelt welke strategie gevolgd wordt, wie wat aanvalt en hoe de clean-up vorm wordt gegeven. De rest voert uit.
Zowieso meerdere personen die bij toerbeurt deze rol willen vervullen. Geen extra beloning, wellicht meer wars winnen en veel eer?
[ Voor 4% gewijzigd door westergas op 10-12-2017 10:03 ]
fixed!Verwijderd schreef op zondag 10 december 2017 @ 09:10:
Wie is jouw zeer betrouwbare bron? 😂
Verwijderd
Wellicht zoeken jullie nog een co erbij om het een en ander bij te houden ?westergas schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:07:
Hoor uit zeer betrouwbare bron dat we vanavond een update mogen verwachten
[ Voor 3% gewijzigd door plastikman op 13-12-2017 19:46 ]
nosweat schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:55:
Daarentegen hebben we ook een lange tijd een co gehad op th11 zonder Eagle.. hmmm..
[ Voor 45% gewijzigd door Qubitzz op 15-12-2017 22:47 ]
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2018 11:38 ]
Zeker, we zien je ingame req graag te gemoed. Welkom alvastVerwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:37:
Verzoek aanvragen:
Mijn id is #22CGQRV09 (KEN)
Heb ik goed gedaan?
Verwijderd
westergas schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:50:
[...]
Zeker, we zien je ingame req graag te gemoed. Welkom alvast
Kijk eens onder mijn usernameVerwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 14:06:
Kan jij mij een uitnodiging opsturen? Wordt gekicked door Rikkie omdat ik eerst via de form moet. Bedankt.
[...]
Welkom!Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:37:
Verzoek aanvragen:
Mijn id is #22CGQRV09 (KEN)
Heb ik goed gedaan?
Je hebt denk ik een foutje gemaakt, spelers ID is ongeldig...frankver schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:03:
Ik wil graag Joinen in de clan, spelers id:
52-8766818
Ik kom dan bij een lvl1 speler uit genaamd Hilvu die nog helemaal niets heeft gebouwd. Doe maar ff ingame jouw req want zo gaat het niet lukken ben ik bang...frankver schreef op zondag 14 januari 2018 @ 12:17:
Sorry foutje, het is: #2QPOV2GOU de O kan ook een 0 zijn maar denk het niet:p
Als het regent in mei, dan is april voorbij
We zijn wel een War clan, dus als je erbij komt dan is het ook wel fijn als je regelmatig een war mee pikt, als je dat helemaal niet doet kun je beter bij een andere clan gaan (ik weet niet hoe actief Tweakers 2 of Twaekers,net nog zijn.. daar kon je eerst wel farmen)aDutchCow schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:23:
Is het mogelijk om bij jullie aan te sluiten zonder deel te nemen aan de wars?![]()
Zat er een jaar of twee geleden in, maar was toen geleaved haha
Ja dat weten we nog... Gemiste aanvallen en dergelijke..aDutchCow schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:23:
...
Zat er een jaar of twee geleden in, maar was toen geleaved haha
aDutchCow schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 00:45:
Ik merk al wel dat ik niet dezelfde passie en tijd in dit spelletje kan steken zoals jullie dat wel doen. Geeft niks, maar ik ga niet de tijd in de gaten houden wanneer ik moet aanvallen. Dus was leuk die halve week maar ik heb hier geen behoefte aan, succes nog!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq