• Shadow771
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-09 00:31
Ik ben max TH10 maar ik word de laatste weken steeds gemached tegen (ook) een zware TH11..

Volgende week ff genieten van vakantie. Kzie het daarna wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:06
In theorie is het makkelijk om engineered clans tegen elkaar te matchen.
IF TH=11 en DEF = laag & heroes = hoog lvl, dan engineered.
Als je dat zo per base berekent zie je precies welke clans grotendeels engineerde bases hebben en kan je die mooi apart tegen elkaar matchen.

Ik vind het erg lame eigenlijk.

Alternatief zou het gewoon zo moeten zijn dat je pas kan upgraden als je bepaalde defenses tot bepaald lvl hebt geupgrade.
Dan kan je ook niet rushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowChef
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 09:04
Hallo,

Sinds een aantal maanden weer actief bezig op clash of clans en heeft mij alleen maar weer enorm verslaafd gemaakt (oeps). Zowel op de bouwerswereld als op de normale houd ik alles netjes bij. Mijn huidige clan is helaas langzaam maar zeker inactief geworden en daarom vind ik het tijd om weer naar een actieve te gaan. Met mij zijn nog 2 andere mensen die ook actief zijn en boven lvl 100. ( Ik zelf lvl 90).

Deze 2 mensen zullen zelf nog wel reageren indien ze zover zijn maar ik wil alvast gaan. Dus zou ik toestemming Mogen krijgen om bij deze clan te komen?

Groetjes,

Johan T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 11:13

burgt

Starbass

Topicstarter
Ja hoor Johan, doe een request en geef even je tweakers nick door in de request.

Wat is je Clash naam?

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• FlowChef
Ik heet daar joontje. Bedankt!

• osseh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 22:52
Goedemiddag allemaal!

Zoals Johanteunis al had vermeld wou er nog iemand de overstap maken, en bij deze wil ik die vraag graag stellen. Sinds een jaar of 2 speel ik dit spel, en helaas is mijn huidige clan behoorlijk weggezakt. Ondanks dit blijft CoC wel nog steeds even leuk om te spelen, maar nu dan hopelijk met een clan die wel actief is.

Mijn main dorp zit momenteel in TH9 en momenteel heb ik de verdediging daarvan bijna maximaal (lvl 117). ook mijn brouwersdorp gaat goed momenteel en daar heb ik een score van 3242.

En dan natuurlijk, de clash naam: Andokai (#8PGQJPRJC)

Groetjes,

Oscar

R9 7900X, Asrock X670 PRO RS, AMD RX 6800, 3,5TB aan SSD, 32gb 5600mhz, custom WC, Silverstone HELA 850 , Thermaltake Core P5

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:25
osseh schreef op donderdag 28 september 2017 @ 15:35:
Goedemiddag allemaal!

Zoals Johanteunis al had vermeld wou er nog iemand de overstap maken, en bij deze wil ik die vraag graag stellen. Sinds een jaar of 2 speel ik dit spel, en helaas is mijn huidige clan behoorlijk weggezakt. Ondanks dit blijft CoC wel nog steeds even leuk om te spelen, maar nu dan hopelijk met een clan die wel actief is.

Mijn main dorp zit momenteel in TH9 en momenteel heb ik de verdediging daarvan bijna maximaal (lvl 117). ook mijn brouwersdorp gaat goed momenteel en daar heb ik een score van 3242.

En dan natuurlijk, de clash naam: Andokai (#8PGQJPRJC)

Groetjes,

Oscar
Is goed man, doe maar ff een ingame req :)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Claptrap
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-05 23:27
Goedeavond!

Ik zou graag tweakers3 clan willen joinen in Clash of Clans. Mijn nickname in COC is: LongShoty

Ps. Ik ben sinds gisteren expres gedaald in trofeeën. Hopelijk kijken jullie ook even naar het dorp ect. Haha thx.

Groet,
Bjorn

[ Voor 31% gewijzigd door Claptrap op 28-09-2017 20:46 ]

• dooiedodo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 13:33
Gewoon join aanvragen in COC met je Tweakers naam erbij, zal er hopelijk een co wakker genoeg zijn om niet te rejecten :-)

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Steevo_S schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 12:32:
Hoe is de matchmaking voor jullie sinds de update? Bij ons komen wij nu voortdurend engineered clans tegen...
In mijn clan ook. Het is gevoelsmatig echt erger geworden. Er gaan al stemmen op in mijn clan om zelf ook maar wat engineered bases toe te voegen. En dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.

• burgt

burgt

Starbass

Topicstarter
sinds de update van deze week (builder base) zou het ook weer wat verbeterd moeten zijn, we zullen zien..

• westergas
Claptrap schreef op donderdag 28 september 2017 @ 20:39:
Goedeavond!

Ik zou graag tweakers3 clan willen joinen in Clash of Clans. Mijn nickname in COC is: LongShoty

Ps. Ik ben sinds gisteren expres gedaald in trofeeën. Hopelijk kijken jullie ook even naar het dorp ect. Haha thx.

Groet,
Bjorn
Doe je in game req maar ff idd je bent welkom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claptrap
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-05 23:27
westergas schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 15:13:
[...]

Doe je in game req maar ff idd je bent welkom. :)
Hallo,

Ik kan alleen niet op meedoen klikken ivm de lagere troffeen. Mijn in game naam is: LongShoty #L0GUQ0YJ.
Ik weet niet of jullie mijn kunnen uitnodigen.

Alvast bedankt!

Groet,
Bjorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Claptrap schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:41:
[...]

Hallo,

Ik kan alleen niet op meedoen klikken ivm de lagere troffeen. Mijn in game naam is: LongShoty #L0GUQ0YJ.
Ik weet niet of jullie mijn kunnen uitnodigen.

Alvast bedankt!

Groet,
Bjorn
Yesss....done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
burgt schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:42:
sinds de update van deze week (builder base) zou het ook weer wat verbeterd moeten zijn, we zullen zien..
De eerste de na die update was een prima match, de tweede is weer een dikke engineered tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prokiller
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 28-01-2023
hey ben ik weer. in game naam is prokiller. #U80C2RP0. mijn king is level 16 en mijn queen level 30. 3666 tropheen. th 10. en ik ben actief ofc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt

burgt

Starbass

Topicstarter
Prokiller schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:58:
hey ben ik weer. in game naam is prokiller. #U80C2RP0. mijn king is level 16 en mijn queen level 30. 3666 tropheen. th 10. en ik ben actief ofc.
Je hebt een invite ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik ben Wesley. En wou graag jullie clan joinen met mijn th9. Heb veel verstand van war en gowiva is mijn specialiteit. Meer vragen ? Stuur me dan een berichtje op kik; wesley162001. Misschien zie ik jullie wel in de clan 😉 gamertag; #CYY0LVC8

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2017 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:42

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Denk dat je juist een request moet doen met je got nick erbij. ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Tylen schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 07:52:
Denk dat je juist een request moet doen met je got nick erbij. ;)
Ja dat denk ik ook ;)
En jij dan...waar blijft jour req? Of heb je nog geen lvl3 draakjes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow771
westergas schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:01:
[...]

Ja dat denk ik ook ;)
Afbeeldingslocatie: https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--SmD4h-GF--/peyqfh0ytowbkba2ntx2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marten_2003
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 22-10-2017
Ik ben aangemeld als Marten_2003, op clash of clans heet ik alex, en die is net geweigerd, denk dat dat doordat ik geen tweakers acc had, nu wel dus ik laat het even weten😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:42

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

westergas schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:01:
[...]

Ja dat denk ik ook ;)
Haha account al een tijd geleden verkocht. Ik ben helemaal afgekicked ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Marten_2003 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 07:33:
Ik ben aangemeld als Marten_2003, op clash of clans heet ik alex, en die is net geweigerd, denk dat dat doordat ik geen tweakers acc had, nu wel dus ik laat het even weten😁
Doe maar ff een nieuwe ingame request met jouw tweakers naam er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Marten_2003 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 07:33:
Inderdaad, we weigeren non-tweakers standaard. :)

Heb je een invite gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Dit is niet voor niks een Tweakers-only clan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet inloggen hij geeft steeds update aan maar volgens app store is hij al ge update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet trouwens nog aanvallen in cw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 16:42:
Ik kan niet inloggen hij geeft steeds update aan maar volgens app store is hij al ge update
Ik zie hier meerdere over klagen: https://forum.supercell.c...play.php/43-Bugs-Problems

Maar je hebt ondertussen al cw aanvallen gedaan, dus is al opgelost denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plastikman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-04 13:05

plastikman

rubber

Improved AI, hahaha reah right.....

YouTube: COC improved ai??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobje001
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 04-10-2021
Dag mensen,
Sinds een tweetal maanden ben ik met een nieuwe baan begonnen voor een jaar. Echter loop ik ertegen aan dat ik steeds minder tijd heb voor clash of clans hiernaast. Voornamelijk gepland aanvallen tijdens clanwars schoot er vaak bij in.
Om eerst even te wennen bij de nieuwe baan en geen clan war aanvallen te missen stap ik voorlopig even uit de clan. MIsschien join ik de farm only clan zodat ik op mijn eigen tempo kan spelen.
Mocht ik wat meer tijd hebben voor clan wars can join ik graag weer op een later moment.

Groetjen ,Bob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
bobje001 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:28:
Dag mensen,
Sinds een tweetal maanden ben ik met een nieuwe baan begonnen voor een jaar. Echter loop ik ertegen aan dat ik steeds minder tijd heb voor clash of clans hiernaast. Voornamelijk gepland aanvallen tijdens clanwars schoot er vaak bij in.
Om eerst even te wennen bij de nieuwe baan en geen clan war aanvallen te missen stap ik voorlopig even uit de clan. MIsschien join ik de farm only clan zodat ik op mijn eigen tempo kan spelen.
Mocht ik wat meer tijd hebben voor clan wars can join ik graag weer op een later moment.

Groetjen ,Bob
Oké man, succes. Wellicht tot later!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Clanupdate

Waarschuwingen:
• Mao (5-10-2017)
• Mao (13-10-2017)
• Andokai (13-10-2017)
• LongShoty (13-10-2017)

Reden: 2e aanval veelste laat uitgevoerd..

Strikes:
• Paul de Parel 2x
• Persianboy 2x
• Daffnee 2x
• Blahran 1x
• Bobje 1x
• LongShoty 1x (Valt niet serieus aan en is in strijd met onze regels)

Kicked:
• Joontje
• alex

Reden: Onbeleefd in de ingame chat. Per direct gekickt en niet meer welkom in de clan.
Prokiller schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:58:
Zonder wat te zeggen zomaar de clan verlaten. Dit was je 2e kans om jezelf te bewijzen maar helaas. Ook niet meer welkom in de clan.

[ Voor 6% gewijzigd door Shadow771 op 13-10-2017 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowChef
Geachten,

Zoals hier al geupdate is ben ik gekickt van de clan omdat ik ''onbeleefd' was. Onbeleefd omdat ik het kinderachtig vond dat een clangenoot (tevens vriend) een waarschuwing kreeg omdat hij zijn aanval niet goed uitvoerde tijdens de clan war. Dit terwijl hij dit niet expres deed en zeker wel zijn best deed. Hoe dan ook was mijn reactie op z'n hoogst impulsief te noemen maar zeker niet onbeleefd. Zijn de regels dusdanig dat enig vorm van discussie dat tegen de 'leiding' is direct afgestraft word met een kick? Geen eens een waarschuwing?

Daarnaast voel ik, en mijn vrienden van deze clan zich amper op hun gemak tijdens een clan war, want owee als je een fout maakt met al die regels. Ik snap dat jullie dit serieus spelen, en alles zo goed mogelijk willen uitvoeren dat willen wij ook. Maar wij moeten ook nog leren hoe deze clan werkt.

Ik ben hier niet om te vragen of ik terug mag komen, want ik ben klaar met de manier hoe in deze clan gespeeld word. Het moet gezellig blijven in mijn ogen, iedereen moet op zijn gemak zijn en moet de kans krijgen om het te leren volgens de tweakers regels. Dus ik hoop dat ik met dit bericht toekomstige leden kan waarschuwen of voorbereiden.

Het was kort maar krachtig...

Gegroet,

Johan T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Discussie staan we altijd voor open. Ik heb het even terug gelezen en we zeiken niemand af. We geven alleen aan dat er te laat word aangevallen. Als je begint met het maken van verwijten en je zit net in een clan zou het zomaar kunnen dat je word gekickt. Heeft niet eens zozeer te maken met de regels als met goed fatsoen.

Verder spreken we in principe niemand aan als er word gefaald maar wel als er met de pet naar word gegooid. 36 hogs dumpen in een dorpje is geen goede CW aanval. Dat mag best worden gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowChef
Ik vond t kinderachtig hoe er op hem gereageerd was. Was dat nou zo'n enorm issue ? Heb ik iemand op zijn of haar teentjes getrapt. Ik bedoel come on. En die Alex nog minder, die was t alleen met mij eens en werd al gekickt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Alex zei dat wij "denken dat wij alles zijn en lage mensen af te kunnen zeiken" terwijl daar helemaal geen sprake van was. Wat wil je met zo'n opmerking bereiken als je nieuw bent in een clan en er op word aangesproken dat er iets mis gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowChef
Ja, en dan gewoon 'doei' zeggen en kicken. Sorry hoor, jullie stellen je enorm aan voor een bende 'serieuze' spelers. Wat een onzin om iemand voor zoiets kleinzinnigs te kicken. Maar ga lekker gezellig met elkaar door, daar is de sfeer namelijk perfect voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Ik weet niet waar jij je zo druk over maakt.

Er zijn genoeg andere clans waar het niet uit maakt hoe of hoe laat je aanvalt en waar je geen kritiek krijgt als het wat minder loopt. En als de sfeer zo verrot is bij ons ben je toch juist blij om weg te zijn?

De toon van jouw laatste post geeft precies aan waarom je bent gekickt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Wij waren bezig om wat negatieve zaken op te pakken te gunste voor toekomste clanwars. Zaken zoals advies, punten waarop gelet moet worden etc. Zoals we altijd al hebben gedaan wat meestal positievere resultaten hebben meegebracht en tot betere clanwar ervaringen hebben geleid.

Fatsoen is ver te vinden wanneer wij zulke reacties van jullie terug krijgen:
Afbeeldingslocatie: https://nas.vanleeuwennet.nl/public/joontjereactie.jpg

Afbeeldingslocatie: https://nas.vanleeuwennet.nl/public/alexreactie.jpg

Fatsoen staat hoog in het vaandal bij ons. We zijn een volwassen warclan en uiteraard accepteren wij zulke uitspraken niet.
johanteunis schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:31:
omdat hij zijn aanval niet goed uitvoerde tijdens de clan war. Dit terwijl hij dit niet expres deed en zeker wel zijn best deed.
Z'n best doen met een troll leger..? Dat noem jij 'je best doen'?
westergas schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:42:
Verder spreken we in principe niemand aan als er word gefaald maar wel als er met de pet naar word gegooid. 36 hogs dumpen in een dorpje is geen goede CW aanval. Dat mag best worden gezegd.
Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowChef
Het was een impulsieve reactie van mij, dat geef ik toe. Maar in mijn beleving, of tenminste in mijn bedoeling was het niet dusdanig negatief tegenover de clan bedoelt als wellicht door jullie is opgevat. Mijn excuses daarvoor. Deze clan is niet geschikt voor mij denk ik dan, vooral omdat ik t ook een beetje voor mijn plezier doe en daar hoort af en toe een Yolo aanval bij bv. Dus zoals je al zei, er zijn meerdere clans. Succes nog met zijn allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbandito
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-06 10:34
Ik zou graag meer wars mee willen doen, maar kan er nog niet vaak de tijd voor vinden. Ik hoop dat dit nog OK is wat de leiding betreft. Indien er plek nodig is kunnen jullie mijn mini (Arayat) kicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
@johanteunis Ja liep niet helemaal lekker die avond. Hoe dan ook jammer dat het zo gelopen is. Wellicht als we bepaalde dingen irl hadden gezegd dat het heel anders over komt dan zo in de chat.

@elbandito Wat mij betreft geen probleem. Zolang we af en toe een leuke anekdote uit het verre oosten mogen verwachten :)

@ iedereen: Volgende war gaan we ff skippen om weer op de reguliere tijd te kunnen starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Clanupdate

Incidenten genoteerd:
• Nightcrawler (24-10-2017): 2e aanval te laat. Is al aangesproken en besproken ingame. Gaf aan om niet op hem te wachten waardoor 'cleanup' niet urenlang bleef hangen. Dus laten we het hierbij. Geen vervolgacties.
Qubitzz (24-10-2017): Vermoedelijk 2e troll aanval. Wordt onderzocht...

Waarschuwingen:
• wouterm (20-10-2017)
• mao (24-10-2017)

Reden: 2e aanval laat uitgevoerd..

Strikes:
  • Paul de Parel 2x
  • Persianboy 2x
  • Daffnee 2x
  • Blahran 1x
  • LongShoty 1x
  • Qubitzz 1x (Troll aanval op 17-10-2017. In strijd met onze regels)
  • Starbass 1x
  • DeBers 1x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 06:47
Zo, het overgrote deel van m'n muren naar het hoogste level gebracht onder TH8, mis de clanwars toch wel. Is er nog ruimte voor een max TH8 die alleen nog een deel van z'n muren moet uppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Looney11 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:24:
Zo, het overgrote deel van m'n muren naar het hoogste level gebracht onder TH8, mis de clanwars toch wel. Is er nog ruimte voor een max TH8 die alleen nog een deel van z'n muren moet uppen?
Yep! Kom d'r maar in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow771
Clanupdate

Waarschuwingen:
• tiax (6-11)
• nosweat (6-11)

Reden: Clanwar CC niet gevuld...

Strikes:
• Paul de Parel 1x
• Persianboy 2x
• Daffnee 2x
• Blahran 1x
• LongShoty 1x
• Qubitzz 2x
• Starbass 1x
• DeBers 1x
• Looney 2x

Aanval strategie 6-11-2017
King Boesh: Graag vanavond nog nr20 en nr19 aanvallen.
Clitnje: Graag vanavond nog nr18 en nr17 aanvallen..

king jungle en ricky_pc!! graag jullie posities gebruiken om in jullie beurt op te ruimen wat niet g3sterred is.

Afbeeldingslocatie: https://nas.vanleeuwennet.nl/public/cocatt611.jpg

Iedereen tenminste onder het getal 10 vanavond nog jullie 1e aanval gebruiken. We schuiven hierdoor even wat op met 'spiegels' bij de TH9's. Dus als je vanavond niet al je eerste aanval doet, niet raar opkijken als je spiegel al door een lagere speler onder je al gepakt is. Zie dit als een mogelijkheid om in clanwar te oefenen voor bijv een TH10. Voorbereiding op de toekomst. :)

Laat het clanwar aub niet teveel ophouden...

Moeite met TH8/TH9 3sterren?
Waarom hebben zoveel van onze max TH9 en TH10 nog zoveel moeite om een andere TH9 te 3sterren?
Zo moeilijk is het niet en probeer eens wat anders dan constant 16 valks erin te gooien....

[ Voor 30% gewijzigd door Shadow771 op 06-11-2017 23:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dooiedodo
Moeten we niet eens vaker een 'opruimen van onderen beginnen'? Als veel spiegel aanvallen geen 3 ster op levert, is het beetje inefficient van capaciteiten. Het zou war winst positief kunnen beinvloeden. Staan hier in forum ook voorbeelden van andere clans die het zo aanpakken.
Vraag is 'is het recht op spiegel' belangrijk voor iedereen ? (ik weet iig 1 die dat wel belangrijk vind ;-)). Mij boeit die spiegel niet zo, heb meer oog voor efficient warren. Wat denkt de rest/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neeknikker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-03 16:27
Mee eens dodo. Mij maakt het ook niks uit of ik mijn spiegel aanval of erboven of eronder als we de war maar winnen.
Maar hoe regel je dit? De ene wil wel zijn spiegel en de ander weer niet. Maar net afhankelijk van de matchup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
Mijn inziens is de enige manier om zo iets te regelen een warboss, iemand die de orders uit deelt welke strategie gevolgd wordt, wie wat aanvalt en hoe de clean-up vorm wordt gegeven. De rest voert uit.

Zowieso meerdere personen die bij toerbeurt deze rol willen vervullen. Geen extra beloning, wellicht meer wars winnen en veel eer :) ?

Er was ook een vraag aangaande total destruction % berekening, ik kon dit vinden;

As of the recent updates to Clash of Clans and the War Damage Percentage Calculation it is good to note the following. If a player 3 stars a base in war and another player hits the same base and receives 3 stars this does NOT increase the damage. However, if a player 2 stars a base in war for 64% and another player 2 stars the same base for 75% the damage is increased by 11%. The 11% is not the actual total since the total percentage is determined by the number of base in a war.

Take the below 20 vs 20 war for example...

20 bases = 100%, so mathematically, one base = 5% (if you take 3 stars on it, i.e., destroying it 100%).
When you attack a base, you can increase at the very most 5% overall damage (This refers to a 20 vs 20 battle).
This means any single base, 1% damage leads to 0.005% overall damage in clan war.
If as aforementioned a base is 3-starred, it has already given you the 5% overall destruction percentage. Attacking it more than 1 time will not increase damage percentage.

The above method of calculation is the same for a 10 vs 10, 30 vs 30, 40 vs 40, or a 50 vs 50 Clash of Clans battle. Odd wars like 15 vs 15 follow the same rule but you would need to divide the number of bases by 100%. For example a 15 vs 15 war would be 15 bases divided by 100% which would be roughly 6.6666%

[ Voor 67% gewijzigd door Looney11 op 08-11-2017 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Van onderaf aanvallen en opruimen is wat mij betreft een goed plan. Vereist wel betrokkenheid en beschikbaarheid (direct bij het starten van de war) van de spelers onderin. Wat mij betreft doen we dit vanavond weer.

@Boesh89 Lees je mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Gisteren maar weer eens een war verloren voor de verandering. Met 1 ster en wat %% destruction verschil. Iemand een suggestie hoe we dit soort losses kunnen voorkomen of hebben we gewoon pech? Het moet gezegd worden dat we vrijwel alleen maar sterke tegenstanders treffen. Je zou je afvragen of de search ook stiekem kijkt naar cups en clan level en niet alleen naar de war weight van de dorpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dooiedodo
het credo is 'don't change a winning concept'. Dus als het concept niet 'winning' is, is er reden voor verandering (toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvankesteren
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-08 17:05
@westergas Dat de war-matching kijkt naar clanlevel weet ik wel zeker. Dit is ook wel zo fair aangezien clans met een hoger level voordelen hebben die hoge impact (kunnen) hebben op wars, bijvoorbeeld donatielimiet en donatieupgrade. Ik weet niet zeker of cups meegenomen worden in de matching.
Verder kan ik alleen maar speculeren over hoe ik denk dat de war matching ongeveer werkt.

On a sidenote, ik ben de Mark die zojuist de clan is binnengekomen, ik had al op de PM gezeten met rikkie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Markvankesteren schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:28:
@westergas Dat de war-matching kijkt naar clanlevel weet ik wel zeker. Dit is ook wel zo fair aangezien clans met een hoger level voordelen hebben die hoge impact (kunnen) hebben op wars, bijvoorbeeld donatielimiet en donatieupgrade. Ik weet niet zeker of cups meegenomen worden in de matching.
Verder kan ik alleen maar speculeren over hoe ik denk dat de war matching ongeveer werkt.

On a sidenote, ik ben de Mark die zojuist de clan is binnengekomen, ik had al op de PM gezeten met rikkie.
Niet om dit topic te kapen maar matchmaking kijkt nooit naar clan level en alleen naar gezamenlijke war weight (zorg ook dat je weinig .5s hebt en een kleine spreiding voor een zo gelijke matchmaking mogelijk).

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plastikman

plastikman

rubber

Steevo_S schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:47:
[...]

Niet om dit topic te kapen maar matchmaking kijkt nooit naar clan level en alleen naar gezamenlijke war weight (zorg ook dat je weinig .5s hebt en een kleine spreiding voor een zo gelijke matchmaking mogelijk).
Dit.

+ wij hebben inmiddels ook best veel "engineerd" bases, vandaar onze sterke tegenstanders van de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Clanupdate

Waarschuwingen:
• Qubitzz (14-11)

Reden: Ingame chat negeert en eigenwijs gewoon een target gepakt terwijl een andere clanlid al een tijdje voor aan het voorbereiden was en het ook van te voren aankondigde (2e aanval).

• Paul de Parel (13-11)
• Looney (13-11)
• Clintje (13-11)

Reden: Clanwar CC niet gevuld...

Strikes:
• Paul de Parel 1x
• Persianboy 2x
• Daffnee 2x
• Blahran 1x
• LongShoty 1x
• Qubitzz 2x
• DeBers 1x
• Looney 2x

Sheet voor Golddigger
https://docs.google.com/s...IhHtNGVoQBrufjHhxsyStAWMw

[ Voor 11% gewijzigd door Shadow771 op 14-11-2017 21:36 ]

• Shadow771
Markvankesteren schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:28:

En nu al gelijk je eerste strike te pakken voor het niet aanvallen in clanwar. Geen mooie binnenkomst.......

[ Voor 10% gewijzigd door Shadow771 op 16-11-2017 21:31 ]

• zacht
  • Niet online
Looney11 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:06:
Mijn inziens is de enige manier om zo iets te regelen een warboss, iemand die de orders uit deelt welke strategie gevolgd wordt, wie wat aanvalt en hoe de clean-up vorm wordt gegeven. De rest voert uit.

Zowieso meerdere personen die bij toerbeurt deze rol willen vervullen. Geen extra beloning, wellicht meer wars winnen en veel eer :) ?
In mijn clan zijn het simpelweg de leider en co-leiders die bepalen. Er is wel ruimte voor eigen keus, bijvoorbeeld omdat een base je gewoon goed ligt, maar het principe blijft: van onderaf dichtgooien, en toestemming van een co voor je aanvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qubitzz
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 17:49
Heren van de leiding , Hoe staat het met de actuele strikes btw ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qubitzz
Toch wel vreemd zeg.ik dacht dat we het forum hadden voor onderlinge communicatie. Dit is toch geen vreemde vraag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Hoor uit zeer betrouwbare bron dat we vanavond een update mogen verwachten :)

[ Voor 4% gewijzigd door westergas op 10-12-2017 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie is jouw zeer betrouwbare bron? 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Verwijderd schreef op zondag 10 december 2017 @ 09:10:
Wie is jouw zeer betrouwbare bron? 😂
fixed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Als Andy niet meer werkt na de laatste Windows 10 update moet je even de VMWare Player opnieuw installeren op je PC:

Bron: https://www.facebook.com/...rmalink/1756927327682620/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudgo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-09 07:29
Ik merk dat ik de laatste weken nauwelijks nog speel. Log nog wel dagelijks in om een keer alles aan te klikken maar verder ben ik even klaar met CoC. Doe ook al aantal weken niet meer mee aan clan wars.

Ik zou graag nog in de clan blijven zolang er plek is maar ik snap het ook als jullie liever geen leden willen die nooit aan clan wars meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben komende week even erg druk met mijn afstudeerportfolio, naast mijn normale werk.
Hierdoor even een weekje wat minder actief op CoC.
Na volgende week maandag heb ik weer alle tijd om lekker te warren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanaticaxie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-12-2024
tweakers 2 is er ook nog. beter daar wegrotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qubitzz
westergas schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:07:
Hoor uit zeer betrouwbare bron dat we vanavond een update mogen verwachten :)
Wellicht zoeken jullie nog een co erbij om het een en ander bij te houden ? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plastikman

plastikman

rubber

Strikes en warnings bijhouden vindt Shadow het leukste wat er is, snap ook niet precies waarom die nu al een paar weken achterloopt.

[ Voor 3% gewijzigd door plastikman op 13-12-2017 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
No worries, komt allemaal goed :D
Ons leven eindigt niet zonder strikes.
En er worden geen mensen gekicked omdat ze nu op 2 strikes staan terwijl er al een paar weg zouden moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nosweat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-05-2023
Wel petje af voor Yuri voor het feit dat hij veel tijd steekt in de guild, o.a. het bijhouden van strikes. Soms lijkt hij 1 van de weinigen te zijn die zich inzet voor betere resultaten in clanwars.

Als we wars verliezen omdat mensen niet aanvallen, met een random leger aanvallen, barchen, etc., dan lijkt het bijhouden van strikes wel noodzakelijk. Neemt niet weg dat je als co uiteindelijk ook bereid moet zijn om in gesprek te gaan met iemand als hij vaak in de fout gaat, omwille van het bij elkaar houden van de clan (b.v. Persianboy).

Vraag me af hoe handig het is om een co te hebben die onlangs nog liep te barchen in cw ;-). Daarentegen hebben we ook een lange tijd een co gehad op th11 zonder Eagle.. hmmm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Clanupdate

Strikes:
  • Persianboy 2x
  • Daffnee 2x
  • Blahran 1x
  • LongShoty 1x
  • Qubitzz 1x
  • Looney 1x
  • TheGhost16 1x

• westergas
nosweat schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:55:
Daarentegen hebben we ook een lange tijd een co gehad op th11 zonder Eagle.. hmmm..
dwi

• Qubitzz
Heren, ik heb 30/12 (atropatkan) en 24/11 (alien destroyer) ook meegedaan. (Deze wars zie ik niet terug in de sheet) Komt neer op 11 actieve wars sinds mijn 1e strike op op 28-11 tegen talkon.
Dus 0 strikes for me plz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
Voor degene die wil, ik heb een Discord servertje opgezet: https://discord.gg/ZDDy4va

Discord is een multi-platform chat/voice chat platform die je in staat stelt altijd te chatten van en over CoC op nagenoeg elk platform.

Mocht er geen gebruik van gemaakt worden, ook geen probleem, gaat ie vanzelf weer weg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qubitzz
En als ik me niet vergis zijn er 2 aanvallen niet gedaan tegen de fallen foes. Waarom hebben deze geen strikes gekregen ?

En nos, die war hadden we niet verloren omdat iemand aan het "barchen" was man. Dat is je reinste stemmingsmakerij. Die war was Niet meer te winnen das heel anders dan verloren hebben omdat iemand aan het barchen was!

Ik ben er ook voor dat de strikes goed worden bijgehouden worden. Dit is momenteel niet het geval. Sommige mensen krijgen geen strikes en sommige houden hun strikes.

Inmiddels zit ik mn 13e war na mn eerste strike. Hoe kan het dat ik nog een strike heb dan ?

[ Voor 45% gewijzigd door Qubitzz op 15-12-2017 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt

burgt

Starbass

Topicstarter
Komt goed Q, ik zie dat we inderdaad 30/12 en 24/11 nog niet verwerkt, Shadow was daar nog mee bezig als het gied is. Ik heb de aatste tijd wat minder tijd gehad, maar ga ons overzicht ook weer wat beter bij houden.

En wat was er mis met een TH11 CO zonder Eagle? Ik heb wel net mn 2e Inferno geplaatst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qubitzz
Nou Star, (en Rik) bedankt voor de moeite en jullie antwoord, maar ik heb de hoop opgegeven na bijna 3 weken kloppen de strikes nog steeds niet.
Is er niet iemand dit dit wel wilt doen?

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
heb een verzoek gedaan tot de clan l3r0yg :-)

• Qubitzz
14 wars / 1 strike ,hoedan ?

• dooiedodo
je staat op 0 strikes in de sheet

Naam
Qubitzz

Active strikes
0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Strikes zijn bijgewerkt in de start post.
Alvast een fijne jaarwisseling luitjes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Beste wensen voor het nieuwe jaar iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxdeboer
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 20:40
Ik ben Max, kan ik in jullie clan toetreden?

Divisie goud1
Stadhuis 8 (bijna max)
137 oorlogsterren

Speler-ID #8GQR9QQ09

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burgt

burgt

Starbass

Topicstarter
Je bent erbij max, en welkom op Tweakers.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verzoek aanvragen:
Mijn id is #22CGQRV09 (KEN)

Heb ik goed gedaan?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2018 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:37:
Verzoek aanvragen:

Heb ik goed gedaan?
Zeker, we zien je ingame req graag te gemoed. Welkom alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan jij mij een uitnodiging opsturen? Wordt gekicked door Rikkie omdat ik eerst via de form moet. Bedankt.
westergas schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:50:
[...]

Zeker, we zien je ingame req graag te gemoed. Welkom alvast :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 14:06:
Kan jij mij een uitnodiging opsturen? Wordt gekicked door Rikkie omdat ik eerst via de form moet. Bedankt.

[...]
Kijk eens onder mijn username ;)
Uitnodiging verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:37:
Verzoek aanvragen:

Heb ik goed gedaan?
Welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankver
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-06 20:17
Ik wil graag Joinen in de clan, spelers id:
52-8766818

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
frankver schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:03:
Ik wil graag Joinen in de clan, spelers id:
52-8766818
Je hebt denk ik een foutje gemaakt, spelers ID is ongeldig...
Doe anders ff een ingame req met jouw tweakers username er in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankver
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-06 20:17
Sorry foutje, het is: #2QPOV2GOU de O kan ook een 0 zijn maar denk het niet:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
frankver schreef op zondag 14 januari 2018 @ 12:17:
Sorry foutje, het is: #2QPOV2GOU de O kan ook een 0 zijn maar denk het niet:p
Ik kom dan bij een lvl1 speler uit genaamd Hilvu die nog helemaal niets heeft gebouwd. Doe maar ff ingame jouw req want zo gaat het niet lukken ben ik bang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:12
Is het mogelijk om bij jullie aan te sluiten zonder deel te nemen aan de wars? :)
Zat er een jaar of twee geleden in, maar was toen geleaved haha

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt

burgt

Starbass

Topicstarter
aDutchCow schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:23:
Is het mogelijk om bij jullie aan te sluiten zonder deel te nemen aan de wars? :)
We zijn wel een War clan, dus als je erbij komt dan is het ook wel fijn als je regelmatig een war mee pikt, als je dat helemaal niet doet kun je beter bij een andere clan gaan (ik weet niet hoe actief Tweakers 2 of Twaekers,net nog zijn.. daar kon je eerst wel farmen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
aDutchCow schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:23:
...
Ja dat weten we nog... Gemiste aanvallen en dergelijke..
aDutchCow schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 00:45:
Ik merk al wel dat ik niet dezelfde passie en tijd in dit spelletje kan steken zoals jullie dat wel doen. Geeft niks, maar ik ga niet de tijd in de gaten houden wanneer ik moet aanvallen. Dus was leuk die halve week maar ik heb hier geen behoefte aan, succes nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvankeulen
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-06 23:24
Toevallig een mede tweaker die een fwa clan heeft waar ik mijn th9 mini bij mag plaatsen? :)
Pagina: 1 ... 56 ... 59 Laatste