??
[ Voor 7% gewijzigd door Riddersjors op 09-07-2017 22:40 ]
[ Voor 15% gewijzigd door dooiedodo op 10-07-2017 08:51 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Shadow771 op 09-07-2017 23:53 ]
ja dit om te bewijzen dat ik de echte eigenaar ben. In het geval dat ik het niet ben kan de "echte" eigenaar ook nog van zich laten weten. Achja, als het goed is ben ik over 2 dagen van het gezeur af.dooiedodo schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 21:37:
ah... beetje vreemd om verbannen te worden om het te bewijzen, maar het zal wel... je ben nog braaf lid van deze clan, niet meer stiekum over gelopen iig
bewijs blijft lastig op deze manier. Als de andere persoon ook ineens contact op neemt met SC en claimt zijn account gebant te hebben. (moet ie wel lef hebben btw, dat zal in dit geval van tiener niet zomaar zijn gok ik)Riddersjors schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 21:50:
[...]
ja dit om te bewijzen dat ik de echte eigenaar ben. In het geval dat ik het niet ben kan de "echte" eigenaar ook nog van zich laten weten. Achja, als het goed is ben ik over 2 dagen van het gezeur af.
Enig idee hoe je bent gehackt?dooiedodo schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 08:54:
[...]
bewijs blijft lastig op deze manier. Als de andere persoon ook ineens contact op neemt met SC en claimt zijn account gebant te hebben. (moet ie wel lef hebben btw, dat zal in dit geval van tiener niet zomaar zijn gok ik)
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
[ Voor 53% gewijzigd door pkool837 op 15-07-2017 14:46 ]
Hoi,pkool837 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:40:
Ohhh helaas verzoek afgewezen, jammer had graag mee gedaan, ben best actief.
Kan ook niet meer joinen, ben verbannen staat er.![]()
Misschien dat iemand me kan uitnodigen als ik toch mee mag doen, wil graag meedoen met actieve clan en mis nooit mn waraanvallen.
Ok tnx, ook wel logisch.Shadow771 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 16:30:
[...]
Hoi,
Sorry we zien soms door de bomen het bos niet meer met al die join aanvragen van niet-tweakers in onze clan.Maar je mag nog een verzoek doen. Die tijdelijke automatische ban moet inmiddels weer verlopen zijn. Op de 1 of andere manier kan ik je geen uitnodiging meer sturen..?
[ Voor 5% gewijzigd door pkool837 op 15-07-2017 18:43 ]
Kheb je nu wel een invite kunnen versturen.pkool837 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 18:39:
[...]
Ok tnx, ook wel logisch.
Zal het nog eens proberen.
(Nog steeds verbannen, probeer t later nog wel een keer)
[ Voor 7% gewijzigd door Shadow771 op 15-07-2017 19:07 ]
Welkom!pkool837 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:37:
Hoi, heb ook verzoek gedaan om in de clan te komen, bijna alles max, nickname in clash is Jackolino75.
Oude clan waar ik zat is langzaam aan steeds minder actief geworden helaas.
Hoi,Boesh89 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:14:
Hallo, ik speel sinds 1 - 1,5 maand Clash of Clans en ik ben op zoek naar een deftige clan.
Is er een mogelijkheid dat ik deze clan kan joinen?
Momenteel zit ik aan 1165 trophies in TH6.
[ Voor 10% gewijzigd door Boesh89 op 18-07-2017 15:36 ]
Ik heb het trophie ding tijdelijk verlaagt naar 1100. Als het goed is kun je nu wel vragen om te joinen.Boesh89 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:32:
Hey Westergas, ik heb alles eens nagelezen en ik zou graag willen joinen.
Enkel lukt dit nog niet omdat ik nog geen 1500 trophies heb.
Zou je dit even kunnen verlagen naar bv 1100?
Indien nodig, mijn ID in CoC - #9RJCQU0
Aanvraag verstuurd. Bedankt!Shadow771 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 17:07:
[...]
Ik heb het trophie ding tijdelijk verlaagt naar 1100. Als het goed is kun je nu wel vragen om te joinen.
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
In deze clan wel ja.daltona schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:32:
Hallo,
Is het verplicht om mee te doen met de Clanwar?
| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |
Die tactiek zie ik wel vaker bij clans, eerste aanval eigen nummer, daarna van onderaf alles dichtgooien.RazorBlade72nd schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 14:49:
Mag ik vragen waarom jullie standaard jullie eigen nummer aanvallen? Dat is tactisch toch helemaal niet handig? De volgorde in de kaart is puur gebaseerd op je verdediging. Dat zegt dus absoluut niets over je aanvallende capaciteit.
Dat lijkt me inderdaad een veel logischere aanpak. Je ziet ook steeds meer dat mensen met een lage verdediging een heel sterk leger hebben. Dan is het uiteraard niet handig als je een max leger hebt met max helden en max troepen dat je ergens onderaan gaat aanvallen omdat je nu eenmaal een lage verdediging hebt.zacht schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 15:32:
[...]
Die tactiek zie ik wel vaker bij clans, eerste aanval eigen nummer, daarna van onderaf alles dichtgooien.
In mijn (lvl11-)clan doen we het weer heel anders, daar beginnen we juist met onderin alles dicht te gooien. Bovenin gaat in overleg, meestal probeert onze subtop de toppers van de tegenstander te 2-sterren, terwijl onze toppers de subtop van de tegenstander 3-stert.
| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |
[ Voor 22% gewijzigd door Shadow771 op 24-07-2017 00:51 ]
Casual warclan, check, zit ik ook in. Geen gezeik over faal-acties, clan zit bijna vol maar meestal is het 10 VS 10 of 15 VS 15.Shadow771 schreef op zondag 23 juli 2017 @ 16:42:
Dat aanpak vereist helaas veel discipline en op tijd aanvallen. We zijn een warclan, maar toch casual en we hebben helaas vaak het probleem dat er steeds te laat aangevallen word...
Er van uitgaande dat een army een half uur duurt om te koken, kan je in principe om 22:30 klaar zijn. Lijkt mij een schappelijke tijd om te aan slapen. Of misschien toch een uurtje eerder beginnen.plastikman schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:56:
Het probleem is echter dat de meesten gewoon een fulltime job hebben. Als de CW dan pas om 21:30 begint wordt het wel erg laat om nog twee aanvallen te doen, aannemend dat je om 21:30 nog een army moet maken om mee aan te vallen. Dan is de volgende mogelijkheid pas de avond erna, na werk / eten etc...
Dan moet de war wel eerder starten. Daar was bezwaar tegen maar ik kan me even iet herinneren wat dit ook alweer was. Van mij mag de war wel eerder aan.Riddersjors schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 22:16:
Ik ben nog steeds van mening dat we van het "casual" af moeten. Soepeler met het feit of mensen mee moeten doen maar wanneer ze mee doen een strenger beleid komen.
Th8 2 aanvallen voor 00.00
Th9 2 aanvallen voor 12.00
Th10 2 aanvallen voor 17/18.00
Th11 rest.
Dit zorgt in ieder geval voor een goed mogelijke clean-up.
Het probleem is dan dat de war ook eerder afloopt, en dat geeft weer problemen op het eind als mensen nog uit hun werk komen en moeten eten, kids naar bed schoppen etc.westergas schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 09:18:
[...]
Dan moet de war wel eerder starten. Daar was bezwaar tegen maar ik kan me even iet herinneren wat dit ook alweer was. Van mij mag de war wel eerder aan.
Intentionally left blank
Maar als we eerder en georganiseerder starten (met alleen mensen die daar aan mee willen en kunnen doen) zijn we tegen die tijd al lang klaar.crisp schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 09:51:
[...]
Het probleem is dan dat de war ook eerder afloopt, en dat geeft weer problemen op het eind als mensen nog uit hun werk komen en moeten eten, kids naar bed schoppen etc.
hehe, wishfull thinking?westergas schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:17:
[...]
Maar als we eerder en georganiseerder starten (met alleen mensen die daar aan mee willen en kunnen doen) zijn we tegen die tijd al lang klaar.
Intentionally left blank
Dit is het belangrijkste punt, we moeten mensen hebben die dit willen doen. Een beetje structuur aanbrengen kan geen kwaad lijkt mij. Zo heel moeilijk kan het toch niet zijn om er wat nieuws/beters in te krijgen?westergas schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:17:
[...]
Maar als we eerder en georganiseerder starten (met alleen mensen die daar aan mee willen en kunnen doen) zijn we tegen die tijd al lang klaar.
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
[ Voor 35% gewijzigd door dooiedodo op 03-08-2017 16:50 ]
Dat is mijn clan niet anders momenteel, we gebruiken bij 10vs10 één of twee lage sh's als opvulling. Onze 8 pakt dan 9 en 10 in de war.plastikman schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 13:58:
Beste clashers, ik wil jullie feliciteren met een nieuw record!!
8 van de 44 members optin! Dat is 1 op 5,5.
Is het gewoon komkommertijd (lees vakantietijd) of speelt er iets anders?
Wij zijn tenslotte een warclan
Heb ik wat gemist? Die geld zeker niet voor mij (en anders had ik er toch geen gebruiik van gemaaktburgt schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 16:18:
de birthday aanbieding
Voor toelating stellen wij als minimum eis TH7 met lv4 boogschutters en lv1 draken. Helaas voldoe je daar nog niet aan. Het liefst zien we zelfs een non-rushed TH8 om mee te kunnen doen aan clanwars. Probeer het later nog eens als je wat verder bentjellie1o1 schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 22:26:
Is dit hoe ik aanvraag zo ja bij deze ben th7 met 1400 trofeeen en zou graag willen joinen met een vriend van mij willie
Intentionally left blank
[ Voor 41% gewijzigd door Grotman op 10-08-2017 18:01 ]
crisp schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 23:54:
[...]
Voor toelating stellen wij als minimum eis TH7 met lv4 boogschutters en lv1 draken. Helaas voldoe je daar nog niet aan. Het liefst zien we zelfs een non-rushed TH8 om mee te kunnen doen aan clanwars. Probeer het later nog eens als je wat verder bent
|
+1Roberttt schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 22:57:
Is het een idee om de 'rustdag' tussen vrijdag en zaterdag te doen? Ik weet niet hoe het bij de rest is maar zaterdag avond is voor mij de vervelendste avond om te cw-en.
Zoals beschreven staat in de regels:pkool837 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 21:58:
Ohjee waarschuwing, toen ik cc wou vullen zat ie al vol, zou t echt niet vergeten hoor.
Was idd wel erg laat ermee door omstandigheden.
Hoe snel is vereist dan?
Dit geeft ons nog wat tijd om eventuele lege cc's op te pakken voordat de clanwar begint.JBrennan schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:21:
• Het vullen van de war-cc wordt voortaan gedaan door degene boven je. Dorp1 doen we gezamenlijk. Mocht je niet kunnen voldoen aan de vraag (max units zijn wel wenselijk!!) even aangeven in de chat of forum. We hopen hiermee op een eerlijkere verdeling van het doneren en bijkomend voordeel is dat er niet meer onnodig veel troepen worden gemaakt. Doneren moet 2 uur voor het einde van 'PreperationDay' gedaan zijn!
Hier heb je geen waarschuwing voor gekregen? Omdat je helemaal bovenaan staat (en dus 1 van onze sterkste spelers bent) is het juist prima dat je je 2e aanval als laatste bewaard om te zien wat er over blijft (daarom moet onderin optijd aanvallen).pkool837 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 21:58:
En hoe snel moet 2de aanval dan? Beter toch even afwachten om te bepalen welke je t beste kan verbeteren. 1ste aanval zo snel mogelijk lijkt me wel logisch
Zijn er meerdere leden die hier hetzelfde over denken?westergas schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 08:40:
[...]
+1
zaterdagavond (en zondag ochtend) is voor mij ook echt een no-go. Ik gooi het er in bij de leiding.
[ Voor 8% gewijzigd door Shadow771 op 11-08-2017 17:44 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Roberttt op 23-08-2017 09:32 ]
We hebben hier inmiddels over gesproken.
[ Voor 11% gewijzigd door Shadow771 op 27-08-2017 12:57 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Shadow771 op 27-08-2017 15:47 ]
Nee, Franse camping is een strike. Kick gaat wat te ver.dooiedodo schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:24:
Was het niet zo ' op Franse camping, kick ?' ( volgens rikkie regels dan)? :-)
Als ik dagen van 16 uur zou maken zou ik zeker out out staan. Of je moet tijdens het werk niet zo veel te doen hebben...Riddersjors schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 11:36:
Excuses voor het niet aanvallen allemaal. Ik moest 2 volle dagen(09.00-01.00) werken in de beveiliging van mysteryland en was dus van huis. Op de heenweg was mijn internetbundel opgegaan en ik was dus niet meer in staat om op internet te komen.
Eensch, maar je hebt het wel keer gezegd inde chatwestergas schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 22:52:
[...]
Nee, Franse camping is een strike. Kick gaat wat te ver.
Het plan was ook voor mijn eerste dag mijn tweede aanval te doen. Maar op de heenweg raakte mijn internetbundel op. De rest van t weekend had ik geen internet dus kon ik geen reden geven. Zo bedoel ik het een beetjewestergas schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:32:
[...]
Als ik dagen van 16 uur zou maken zou ik zeker out out staan. Of je moet tijdens het werk niet zo veel te doen hebben...
Welkom in de TweakersIII warclan. Zorg dat je onze regels kent en veel plezier.rikislief schreef op zondag 10 september 2017 @ 21:58:
Ik zou graag in de clan willen. Alvast bedankt, groeten rik
Welkom naamgenootrikislief schreef op zondag 10 september 2017 @ 21:58:
Ik zou graag in de clan willen. Alvast bedankt, groeten rik
Of erg jong*plastikman schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:25:
blond of sarcastisch?
Als je nick "Rickislief" is dan gok ik op dat laatste
Weer terug van vakantie. Niet gelukt om te warren, wel wat kunnen upgraden, king staat nu aan dus over ~ weekje weer opt-in.Roberttt schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:32:
Ook ik (Harad) ben vanaf aankomend weekend op vakantie, sta dus nu opt-out. Ik kijk even aan of het lukt om op de camping te warren.
Of het is gewoon een hele lieve jongenpeteraudi schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 13:34:
[...]
Als je nick "Rickislief" is dan gok ik op dat laatste
Zolang de clan niet vol zit mag je blijven idelen.Riddersjors schreef op maandag 18 september 2017 @ 00:28:
Beste allen, de school is weer begonnen en ik heb het eigenlijk iets te druk voor coc op dit moment. Ik ben af en toe nog online en zal zo nu en dan en cw mee doen. Maar ik zal komende tijd niet heel actief zijn. Als jullie me willen kicken dan begrijp ik t. Maar ik zou natuurlijk liever op de achtergrond in de clan chillen
Hmm. Heb m gevonden maar het plaatsje is wegShadow771 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 22:47:
Voor Paul de Parel. Mijn oude TH8 warbase design:
[afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door Neeknikker op 22-09-2017 11:07 ]
Fixed! Stond nog te verwijzen naar een oude URL...Neeknikker schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:07:
[...]
Hmm. Heb m gevonden maar het plaatsje is weg
[ Voor 11% gewijzigd door Shadow771 op 22-09-2017 11:21 ]
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Engineerd clans kregen we voor de update ook al regelmatig. Dus we merken eigenlijk totaal geen verschil ten opzichte van voor de update...Steevo_S schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 12:32:
Hoe is de matchmaking voor jullie sinds de update? Bij ons komen wij nu voortdurend engineered clans tegen...
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq