Ik heb het idee dat het bij veel mensen het een gewoonte is geworden ipv dat ze echt kijken of het nodig is of beter is dan bijv jump.
Ik denk ook dat het ingesleten gewoonte is. Voorheen had je nog wel het voordeel dat je de brouwtijd beter kon verdelen over de beide spell factories, maar ook dat is inmiddels weggevallen.plastikman schreef op donderdag 29 december 2016 @ 20:27:
Ik heb het idee dat het bij veel mensen het een gewoonte is geworden ipv dat ze echt kijken of het nodig is of beter is dan bijv jump.
Er zijn dus maar een paar situaties waar 4x eq meerwaarde biedt:
- als je de 7 tile radius echt nodig hebt (tov 6 tiles voor jump)
- als de tijdslimiet van jump een probleem is
Intentionally left blank
En earthquake doet ook al meteen een hoop schade, neem je meteen een hoop health weg van de gebouwen die eronder staan
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Dat klein beetje schade die EQ doet op andere gebouwen vind ik niet opwegen tegenover het nadelen van het gebruik van EQ.burgt schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 12:24:
En earthquake doet ook al meteen een hoop schade, neem je meteen een hoop health weg van de gebouwen die eronder staan
4x een max EQ doet wel wat meer dan een "klein beetje" hoorShadow771 schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 13:24:
[...]
Dat klein beetje schade die EQ doet op andere gebouwen vind ik niet opwegen tegenover het nadelen van het gebruik van EQ.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Verwijderd
Toen ik vorige maand TH9 werd heb ik ook zsm jump-spell aangezet in mn lab.
De upgrade van 20 naar 40 seconde is wel echt nodig voor het gebruik.
Gebruik nu Jump veel bij het farmen (goblins naar de core met rage). Zo leer ik ook gelijk goed omgaan met deze spell, zodat ik met wars deze beter kan toepassen. Scheelt ook nog DE gebruik dat ik niet kan veroorloven bij het farmen.
De upgrade van 20 naar 40 seconde is wel echt nodig voor het gebruik.
Gebruik nu Jump veel bij het farmen (goblins naar de core met rage). Zo leer ik ook gelijk goed omgaan met deze spell, zodat ik met wars deze beter kan toepassen. Scheelt ook nog DE gebruik dat ik niet kan veroorloven bij het farmen.
Verwijderd
hey
Ik zouw graag jullie clan op coc joinen.
Ben Th8, niet gerusht, actief en doneer veel.
Alvast bedankt
Nickname: Yolo
#9RJCQU0
Alvast bedankt
#9RJCQU0
Stuur ingame maar je aanvraag om te joinen!Verwijderd schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 19:06:
hey
Alvast bedankt
#9RJCQU0
Epic usernameVerwijderd schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 19:06:
hey
Alvast bedankt
#9RJCQU0
Welkom alvast.
Actief maar nog niet aangevallen sinds het nieuwe jaar?
Maar welkom.
Sorry maar bij je eerste clanwar al gelijk zo beginnen kan echt niet. 3 uur voor einde clanwar en nog steeds zo staan. Ik heb je dus uit de clan geknikkerd.Verwijderd schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 19:06:
hey
Alvast bedankt
#9RJCQU0

Beste Clanleden,

Het idee van streafer om een 35vs35 40vs40 (max) clanwar te organiseren lijkt ons erg tof. Wij hebben al een hele lange tijd geen grote clanwar meer gehad, maar het is duidelijk dat een aantal van ons dit toch wel behoorlijk missen. Logisch. Wij zijn immers een war clan dus dit moet makkelijk kunnen. Dus wij gaan een datum prikken waarin we gewoon een 35vs35 40vs40 gaan starten.
Hoe worden de clanwar deelnemers bepaald
Iedereen die optin staat zal zowiezo meegenomen in deze grote clanwar. Voor het eventueel opvullen nemen we ook leden mee die OPTOUT staan vanaf boven naar beneden in de trophy ranglijst.
Wat als je niet mee kan doen
Dan moet je hiervoor een geldig reden voor hebben en hier op de forum posten, of een DM naar één van de leiding.. Als je dit in de chat roept is er risico dat dit gemist gaat worden. Niet meedoen ivm hero upgrades gaan we NIET als excuus accepteren want we kondigen deze grote war ruim van te voren aan. Dit kan je dus gewoon plannen!
Regels en procedures
Dezelfde regels blijven van kracht bij deze war, net zoals bij andere reguliere wars. Val aub zo snel mogelijk aan, vooral als je 1 van de onderste spelers bent.
Datum van deze grote clanwar
Als datum hebben wij besloten om zaterdag 18 februari te prikken. In het weekend is natuurlijk de meest logische keus.
Vragen of opmerkingen?
We horen het graag
We kijken er heel erg naar uit en hebben er enorm zin in!
Grtz,
Tweakers3 management

Het idee van streafer om een 35vs35 40vs40 (max) clanwar te organiseren lijkt ons erg tof. Wij hebben al een hele lange tijd geen grote clanwar meer gehad, maar het is duidelijk dat een aantal van ons dit toch wel behoorlijk missen. Logisch. Wij zijn immers een war clan dus dit moet makkelijk kunnen. Dus wij gaan een datum prikken waarin we gewoon een 35vs35 40vs40 gaan starten.
Hoe worden de clanwar deelnemers bepaald
Iedereen die optin staat zal zowiezo meegenomen in deze grote clanwar. Voor het eventueel opvullen nemen we ook leden mee die OPTOUT staan vanaf boven naar beneden in de trophy ranglijst.
Dan moet je hiervoor een geldig reden voor hebben en hier op de forum posten, of een DM naar één van de leiding.. Als je dit in de chat roept is er risico dat dit gemist gaat worden. Niet meedoen ivm hero upgrades gaan we NIET als excuus accepteren want we kondigen deze grote war ruim van te voren aan. Dit kan je dus gewoon plannen!
Regels en procedures
Dezelfde regels blijven van kracht bij deze war, net zoals bij andere reguliere wars. Val aub zo snel mogelijk aan, vooral als je 1 van de onderste spelers bent.
Datum van deze grote clanwar
Als datum hebben wij besloten om zaterdag 18 februari te prikken. In het weekend is natuurlijk de meest logische keus.
Vragen of opmerkingen?
We horen het graag
We kijken er heel erg naar uit en hebben er enorm zin in!
Grtz,
Tweakers3 management
[ Voor 4% gewijzigd door Shadow771 op 24-04-2017 19:23 ]
Leuk! Kijken of ik mijn queen naar 10 kan krijgen voor die datum
.
Top! Als het kan wel nog even een bericht een week van te voren zodat er rekening kan worden gehouden met de heroes(ik ken mezelf en zal het helaas vast vergeten)
Wil geen spelbreker zijn:
War sizes 35v35 and 45v45 are being removed in order to boost available matches in other war sizes;
Je zou dan 40v40 moeten doen of 30v30
War sizes 35v35 and 45v45 are being removed in order to boost available matches in other war sizes;
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Wow...... Hoe heb ik dit verkeerd gelezen, en niet opgemerkt al die tijd..?? Wat een rare logica heeft SuperCell soms. Dan gaan we voor een 40vs40.Steevo_S schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:39:
Wil geen spelbreker zijn:
Zullen we doen als herinneringRiddersjors schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:38:
Top! Als het kan wel nog even een bericht een week van te voren zodat er rekening kan worden gehouden met de heroes(ik ken mezelf en zal het helaas vast vergeten)
[ Voor 26% gewijzigd door Shadow771 op 10-01-2017 18:15 ]
Ik wil best meedoen als je iemand tekort komt
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Nice! Ga ik nog even oefenen de komende tijd op mijn luchtaanvallen. Hopelijk kan ik die max TH11 driesterren!
If we are all God's children, what makes Jesus so special?
Battle.net tag
Kan ik ook meedoen?
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Er is tot nu toe altijd plek een een war mee te doen Jeroen. Lijkt me geen probleem.
Ik ben er uiteraard ook bij 
Lijkt me leuk om weer eens een grote war te doen.
Lijkt me leuk om weer eens een grote war te doen.
Ja en anders gooien we persian er gewoon uit ;D
Dit is een interessanter event voor th9 en hoger 

[ Voor 19% gewijzigd door Shadow771 op 19-07-2017 20:54 ]
Clan nieuws/update
Even een korte reminder voor allen om het weekend van 18-19 februari in de agenda te noteren voor een grote 40vs40 clanwar!! . Na vanavond is het dus over 5 clanwars tot het zover is. Uiteraard is het dus verstandig om even geen hero upgrades meer uit te voeren na 12 februari. Vanuitgaande als het 7 dagen duurt, wat bij de meeste het geval is. Plan dit goed in zodat je beide hero's beschikbaar heb voor de 40vs40 clanwar.
Binnenkort posten we even onze clanwar statistieken van het jaar 2016.
Strikes:
• Riddersjors 1x
• Frankdegekste 1x
• bobje 1x
• kevinbinho 1x
• Tim 1x
• Mrhao 1x
• Roadjunk 1x
• QinX 1x
Waarschuwingen:
• QinX
Reden: 2e aanval herhaalde keren te laat uitgevoerd. Dit word de laatste waarschuwing. De volgende komt erbij als een strike.
Even een korte reminder voor allen om het weekend van 18-19 februari in de agenda te noteren voor een grote 40vs40 clanwar!! . Na vanavond is het dus over 5 clanwars tot het zover is. Uiteraard is het dus verstandig om even geen hero upgrades meer uit te voeren na 12 februari. Vanuitgaande als het 7 dagen duurt, wat bij de meeste het geval is. Plan dit goed in zodat je beide hero's beschikbaar heb voor de 40vs40 clanwar.
Binnenkort posten we even onze clanwar statistieken van het jaar 2016.
Strikes:
• Riddersjors 1x
• Frankdegekste 1x
• bobje 1x
• kevinbinho 1x
• Tim 1x
• Mrhao 1x
• Roadjunk 1x
• QinX 1x
Waarschuwingen:
• QinX
Reden: 2e aanval herhaalde keren te laat uitgevoerd. Dit word de laatste waarschuwing. De volgende komt erbij als een strike.
[ Voor 3% gewijzigd door Shadow771 op 22-01-2017 22:57 ]
Daar zijn ze dan, de clanwar statestieken van 2016:
Totaal gewonnen dus 68, tegen 37 keer verloren
Ter vergelijking met 2015:
Al met al zijn we erop vooruit gegaan!
Aantal wars | Wonne | Draw wins | Draw Loss | verloren | Destruction | Star Avg |
105 | 64 | 4 | 5 | 32 | 81.95% | 77.55% |
Totaal gewonnen dus 68, tegen 37 keer verloren
Ter vergelijking met 2015:
Aantal wars | Wonne | Draw wins | Draws | Draw Loss | verloren | Destruction | Star Avg |
103 | 50 | 3 | 4 | 1 | 45 | 74.01% | 72.51% |
Al met al zijn we erop vooruit gegaan!
[ Voor 16% gewijzigd door burgt op 23-01-2017 17:32 ]
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
als we onze verbeteringen zo kunnen aanhouden verliezen we niks meer in 2019 ;P
guys. Ik vier zaterdag mijn verjaardag. heb hem effe voor de komende war op optout gezet.
Alvast gefeliciteerd!Neeknikker schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:20:
guys. Ik vier zaterdag mijn verjaardag. heb hem effe voor de komende war op optout gezet.
Op welke dag begint deze clanwar? Op de avond van de 18e?Shadow771 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 22:51:
Clan nieuws/update
Even een korte reminder voor allen om het weekend van 18-19 februari in de agenda te noteren voor een grote 40vs40 clanwar!! . Na vanavond is het dus over 5 clanwars tot het zover is. Uiteraard is het dus verstandig om even geen hero upgrades meer uit te voeren na 12 februari. Vanuitgaande als het 7 dagen duurt, wat bij de meeste het geval is. Plan dit goed in zodat je beide hero's beschikbaar heb voor de 40vs40
Rond 21:00 uur op de 18e iddRiddersjors schreef op maandag 30 januari 2017 @ 22:58:
[...]
Op welke dag begint deze clanwar? Op de avond van de 18e?
Heb dit spel gister geinstalleerd en ben aan het bouwen geslagen. Nu lees ik net in een guide dat ik absoluut geen tweede goudkluis en elixirtank moet maken. Dat heb ik dus wel gedaan. Waarom wordt het aanbevolen om dat niet te doen?
Beste is om sowieso nu te stoppen. Het spel is verslavend.
Jawel hoor die zou ik gewoon bouwen. Wat zou de reden zijn om dat niet te doen? Verder kan je algemene vragen over het spel stellen in \[iOS/Android] Clash of Clans. Het topic waar je de vraag nu stelt is specifiek voor onze clan (TweakersIII)jaihel schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 07:30:
Heb dit spel gister geinstalleerd en ben aan het bouwen geslagen. Nu lees ik net in een guide dat ik absoluut geen tweede goudkluis en elixirtank moet maken. Dat heb ik dus wel gedaan. Waarom wordt het aanbevolen om dat niet te doen?
Mocht je tzt bij onze clan willen joinen ben je natuurlijk zeker welkom
Dit lijkt mij wel een erg aparte guide. Het is juist wel handig om een tweede storage te maken van Elixer en Gold.jaihel schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 07:30:
PSN: Curvaa_
http://clashofclans.wikia...Guides/Total_Newbie_GuideCurva schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 10:45:
[...]
Dit lijkt mij wel een erg aparte guide. Het is juist wel handig om een tweede storage te maken van Elixer en Gold.
Dit is de link naar de guide.
Dat zou ik wel willen maar ik heb weinig toe te voegen atm. Ben alleen maar bezig om mijn tanks enzo te upgraden om zo meer gold en elixir te kunnen genereren voor mijn staduis.westergas schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 10:45:
[...]
Jawel hoor die zou ik gewoon bouwen. Wat zou de reden zijn om dat niet te doen? Verder kan je algemene vragen over het spel stellen in \[iOS/Android] Clash of Clans. Het topic waar je de vraag nu stelt is specifiek voor onze clan (TweakersIII)
Mocht je tzt bij onze clan willen joinen ben je natuurlijk zeker welkom
[ Voor 48% gewijzigd door jaihel op 31-01-2017 11:03 ]
+1Tylen schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 07:44:
Beste is om sowieso nu te stoppen. Het spel is verslavend.

Nee hoor, wordt in aantal guides zo omschreven. Gaat erom dat je in het allereerste begin amper muren hebt om def en/of storage te beschermen. De capaciteit van de 2e storage heb je in deze specifieke fase nog helemaal niet nodig. Het idee is dus dat door ze niet te maken je je andere storage beter kan beschermen. Nadeel is dan weer dat je loot niet verdeelt wordt over 2 storages.Curva schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 10:45:
[...]
Dit lijkt mij wel een erg aparte guide. Het is juist wel handig om een tweede storage te maken van Elixer en Gold.
Anyway, probeer niet te veel te spelen met guides en speel het spel lekker zoals je zelf wilt. Het maakt in het begin allemaal niet veel uit.
Daar ben ik het wel mee eens. Wat je iig NIET moet doen is rushen !Roberttt schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 13:05:
[...]
Nee hoor, wordt in aantal guides zo omschreven. Gaat erom dat je in het allereerste begin amper muren hebt om def en/of storage te beschermen. De capaciteit van de 2e storage heb je in deze specifieke fase nog helemaal niet nodig. Het idee is dus dat door ze niet te maken je je andere storage beter kan beschermen. Nadeel is dan weer dat je loot niet verdeelt wordt over 2 storages.
Anyway, probeer niet te veel te spelen met guides en speel het spel lekker zoals je zelf wilt. Het maakt in het begin allemaal niet veel uit.
Of je moet met beleid rushen (al kun je dat nog amper rushen noemen), vraag is of dat aan te raden is voor een nieuwe speler thoughShadow771 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 19:03:
[...]
Daar ben ik het wel mee eens. Wat je iig NIET moet doen is rushen !
Optijd aanvallen
Afgelopen war ging het weer een beetje aan de dramatische kant mbt optijd aanvallen. Een goeie cleanup process werd hierdoor zeer lastig. Let hierop mensen!
Grote clanwar komt dichterbij
18 februari komt steeds dichterbij. Zoals Rikky eerder via clanmessage had meededeeld om uiterlijk DEZE week nog een hero upgrade aan te zetten anders heb je niet beide hero's beschikbaar tijdens die war.

Strikes:
• Riddersjors 1x
• Tim 1x
• Mrhao 1x
• Roadjunk 1x
• QinX 2x
• Persianboy 1x
• TheGhost16 1x
Waarschuwingen:
• Dafnee
Reden: 2e aanval veelste laat uitgevoerd.
• bonki
• Kahuna
• kevinbinho
• rubber
Reden: CC niet (volledig) gevuld
Afgelopen war ging het weer een beetje aan de dramatische kant mbt optijd aanvallen. Een goeie cleanup process werd hierdoor zeer lastig. Let hierop mensen!
Grote clanwar komt dichterbij
18 februari komt steeds dichterbij. Zoals Rikky eerder via clanmessage had meededeeld om uiterlijk DEZE week nog een hero upgrade aan te zetten anders heb je niet beide hero's beschikbaar tijdens die war.

Strikes:
• Riddersjors 1x
• Tim 1x
• Mrhao 1x
• Roadjunk 1x
• QinX 2x
• Persianboy 1x
• TheGhost16 1x
Waarschuwingen:
• Dafnee
Reden: 2e aanval veelste laat uitgevoerd.
• bonki
• Kahuna
• kevinbinho
• rubber
Reden: CC niet (volledig) gevuld
zo, forse strikelijst.
gg!
gg!
https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116
Zijn er minimale eisen aan je troepen/TH om mee te mogen doen aan de 40vs40 clan war?
Daar kunnen we niet echt eisen op stellen. Deze war is echt om iedereen fun te geven. Kijk maar bijvoorbeeld naar de 30vs30 war die we dit weekend gaan spelen. We hebben 2 TH7 aan onze kant.Looney11 schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 12:13:
Zijn er minimale eisen aan je troepen/TH om mee te mogen doen aan de 40vs40 clan war?
Je bent zelf TH8 met level 3 draken. Dus dat is al prima.
[ Voor 7% gewijzigd door Shadow771 op 11-02-2017 13:30 ]
Minimale vereisten voor onze clan zoals in de openingspost beschreven staat :
minimaal TH7 met lvl4 archers en draken.
minimaal TH7 met lvl4 archers en draken.
ja dat is om te joinen. da's wat anders
Middag iedereen!
Zou graag willen joinen indien er nog plek is.
TownHall: 9 Max (Op muren & Helden na)
Level 112
Oorlogssterren: 406
Doe graag mee in de clanwars en ben over het algemeen actief in de middag / avond.
Zou graag willen joinen indien er nog plek is.
TownHall: 9 Max (Op muren & Helden na)
Level 112
Oorlogssterren: 406
Doe graag mee in de clanwars en ben over het algemeen actief in de middag / avond.
Ik ook!
TH: 9 (max op muren,helden, onderzoeken en windmachine na)
Level: 105
Oorlogssterren: 330
CW's doe ik graag mee, doneer actief en tips zijn altijd welkom.
TH: 9 (max op muren,helden, onderzoeken en windmachine na)
Level: 105
Oorlogssterren: 330
CW's doe ik graag mee, doneer actief en tips zijn altijd welkom.
[ Voor 3% gewijzigd door Noob op 13-02-2017 11:01 ]
Welkom in dat geval 
Zet je even jouw tweakers naam bij jullie join request?
Zet je even jouw tweakers naam bij jullie join request?
zoals ik vermeld heb zit ik tijdens de grote veldslag in de Filipijnen. Omdat ik nog niet precies weet hoe het bereik is in de regio waar ik verblijf zou het kunnen zijn dat ik niet kan aanvallen. Ondertussen hebben we geloof ik weer 48 leden in de clan dus wellicht hoeft dit geen probleem te zijn als iedereen meedoet?
Kheb genoteerd dat je liever niet mee doet. Thanks voor het melden & alvast goede reis!elbandito schreef op maandag 13 februari 2017 @ 21:19:
zoals ik vermeld heb zit ik tijdens de grote veldslag in de Filipijnen. Omdat ik nog niet precies weet hoe het bereik is in de regio waar ik verblijf zou het kunnen zijn dat ik niet kan aanvallen. Ondertussen hebben we geloof ik weer 48 leden in de clan dus wellicht hoeft dit geen probleem te zijn als iedereen meedoet?
En toen waren onze nieuwe leden weer weg...
Queen Noep had een driftbui/ragequit wegens het niet mee doen met CW. Tja als je 28 opt ins hebt kan niet iedereen mee doen, toch? Zij was het niet eens dat het op basis van cups gaat...
@king noep-> Sorry voor de kick maar ik had het sterke vermoeden dat je ons wellicht zou verlaten tijdens de war.
Queen Noep had een driftbui/ragequit wegens het niet mee doen met CW. Tja als je 28 opt ins hebt kan niet iedereen mee doen, toch? Zij was het niet eens dat het op basis van cups gaat...
@king noep-> Sorry voor de kick maar ik had het sterke vermoeden dat je ons wellicht zou verlaten tijdens de war.
Je hebt een nette uitleg gegeven en ook gevraagd of hij/zij een beter systeem wist.
Het antwoord was alleen maar getier.
Klinkt mij in de oren als een egoïstische puber.
Zulk soort mensen hebben we weinig aan in de clan.
Samen uit, samen thuis.
Het antwoord was alleen maar getier.
Klinkt mij in de oren als een egoïstische puber.
Zulk soort mensen hebben we weinig aan in de clan.
Samen uit, samen thuis.
Volgens mij ben je zelf een egoïstische puber.. Op basis van cups is gewoon de grootste onzin ooit en je kon het geen eens onderbouwen.. En als ik mijn mening daarover uit dan is het ook niet goed. Beetje arrogant much
Wij kregen geen tijd om dit te onderbouwen aangezien je bijna direct een rage quit deed.Loeven schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 10:31:
Volgens mij ben je zelf een egoïstische puber.. Op basis van cups is gewoon de grootste onzin ooit en je kon het geen eens onderbouwen.. En als ik mijn mening daarover uit dan is het ook niet goed. Beetje arrogant much
Eerlijk is eerlijk je reageerde direct zeer agressief. Het lijkt mij dat je als nieuw lid de geldende regels respecteert. Een discussie op normale toon is altijd mogelijk uiteraard, maar niet gelijk lopen roepen dat iets onzin is. Ik gaf zelfs nog aan dat ik het jammer vond dat jij (als nieuw lid) niet mee deed met CW.
Puur uit interesse...wat vind jij een goed criterium om deelnemers te selecteren die mee mogen doen met CW in dit geval? 28 opt ins met plek voor 25 dus.
Ik deed dan altijd 30 erin. Die laatste twee zitten erin als opvulling
Ik ben blij dat dit zo vroeg naar boven is gekomen. Queen noep lijkt mij, gezien haar korte lontje en respectloosheid zeker geen toevoeging voor de clan. Gezien Queen en King samen een setje vormden lijkt het me niet meer dan normaal dat King helaas ook uit de clan is gezet. Veel succes naar het zoeken van een andere clan die wel aan jouw voorwaarden voldoet en het wellicht niet zo nauw neemt met de onderlinge omgang van de clanleden.
Waar blijf je dan? We gaan binnen enkele ogenblikken de 40vs40 war aanzettenTylen schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 06:42:
Kan ik ook meedoen?
http://cocland.com/tricks...gh-your-base-in-clan-wars
Dit is de war weight calculator waar ik het over had in de chat
Dit is de war weight calculator waar ik het over had in de chat
En? The day after 40vs40? Was het een succesje en voor herhaling vatbaar?
Waar vul je dan mee aan? Met 2 (hele) lage stadjes?Tylen schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:27:
Ik deed dan altijd 30 erin. Die laatste twee zitten erin als opvulling
Wij proberen overigens indien mogelijk ook wel aan te vullen met mini's/tweede stadjes van mensen (zoals jeremy mijn 'mini' is), maar ook dat kan/lukt niet altijd.
Qua resultaat was het helaas geen succes (verloren), maar wat mij betreft doen we wel vaker grote(re) wars; in ieder geval is het goed voor de clan XPdennisvalk schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:04:
En? The day after 40vs40? Was het een succesje en voor herhaling vatbaar?
Intentionally left blank
Met hoge, anders maak je het de tegenstander ook veel te makkelijkcrisp schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:15:
[...]
Waar vul je dan mee aan? Met 2 (hele) lage stadjes?
Wij proberen overigens indien mogelijk ook wel aan te vullen met mini's/tweede stadjes van mensen (zoals jeremy mijn 'mini' is), maar ook dat kan/lukt niet altijd.
[...]
Qua resultaat was het helaas geen succes (verloren), maar wat mij betreft doen we wel vaker grote(re) wars; in ieder geval is het goed voor de clan XP
Dat creëert alleen een risico dat je aanvallen gaat missen en misschien (onterecht) strikes gaat afdwingen
Ik had hier verteld hoe je als TH9 een andere TH9 (zelfs max) kan 3sterren in clanwar. Hier nog een collectie 3ster video's van mij. Gebruik het om inspiratie op te doen!
Shadow,
Welke aanval gebruik jij als je gaat farmen? De war strategy ziet er goed, die moet ik eens gaan uitproberen
Welke aanval gebruik jij als je gaat farmen? De war strategy ziet er goed, die moet ik eens gaan uitproberen
Omdat ik in champ 1 zit:iFailzor schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:31:
Welke aanval gebruik jij als je gaat farmen?

+ max level giants in cc
[ Voor 5% gewijzigd door Shadow771 op 22-02-2017 19:21 ]
Farm je dan ook E en DE mee? Best duur leger lijkt mij?Shadow771 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 19:20:
[...]
Omdat ik in champ 1 zit:
[afbeelding]
+ max level giants in cc
Op dit moment is een LaLoon attack toch wel de sterkste aanval. 2 lavahouds, een zooi loons en wat cleantroepen (Minions/Bdrag).
Ik farm hier al weken mee en hengel genoeg resources binnen.
Ik farm hier al weken mee en hengel genoeg resources binnen.
PSN: Curvaa_
Ik gebruikte Queenwalk GiWiPe om mijn heroes naar 40/40 te krijgen. BHeel weinig DE kosten per attack (op EQ spells na). Nu heb ik pekka's vervangen door 9 valkjes aangezien mijn DE tank toch steeds vol zit (kan het niet kwijt nu...)
Ja. DE gaat wel wat langzaam maar het komt wel. De bonus hier maakt het wel goed. Het is wel echt nodig om die dikke TH10 (of zelfs misschien TH11) bases te kunnen slopen hier in Champ 1.Neeknikker schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 23:12:
Farm je dan ook E en DE mee? Best duur leger lijkt mij?
Erm...juist ja...

komende war doe ik effe niet mee. Ik moet mijn duistere-spreukenfabriek upgraden.
Jongens en meisjes...deze war ff 1e aanval spiegel -1 vanwege het hogere level van onze tegenstander.
Hej guys. Sorry dat ik afgelopen war niet heb aangevallen. Eerst carnaval daarna een griepje gooide roet in mijn eten.
Beste Tweakers III leden,
Hierbij even een clanupdate.
Volgende 40vs40 war!
Op positieve reacties van onze clanleden gaan we nog een 40vs40 war organiseren. Datum voor volgende war: zaterdag 15 april! . Zet dit in je agenda aangezien dit natuurlijk verplicht is voor iedereen in de clan!
Zie hier het vorige aankondiging met het zelfde info wat van kracht zult zijn. We willen wel ff benadrukken om het volgende:
Voor de rest, val aub optijd aan. Zeker in de laatste uren!
Strikes:
• Mrhao 1x
• Roadjunk 1x
• QinX 1x
• Qubitzz 1x
• Paul de Parel 2x
• Persianboy 1x
• Looney 1x
Waarschuwingen:
• Tiax
Reden: 2e aanval wederom veelste laat uitgevoerd. Laatste waarschuwing. De volgende word een strike.
Kicked:
• Blackspirrit #1
Reden: Doet nooit mee met clanwars
Grtz,
Tweakers III management
Volgende 40vs40 war!
Op positieve reacties van onze clanleden gaan we nog een 40vs40 war organiseren. Datum voor volgende war: zaterdag 15 april! . Zet dit in je agenda aangezien dit natuurlijk verplicht is voor iedereen in de clan!
Zie hier het vorige aankondiging met het zelfde info wat van kracht zult zijn. We willen wel ff benadrukken om het volgende:
Let hier ff op aub (Victorio, opgelet...).Shadow771 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:31:
Dan moet je hiervoor een geldig reden voor hebben en hier op de forum posten, of een DM naar één van de leiding.. Als je dit in de chat roept is er risico dat dit gemist gaat worden....
Strikes:
• Mrhao 1x
• Roadjunk 1x
• QinX 1x
• Qubitzz 1x
• Paul de Parel 2x
• Persianboy 1x
• Looney 1x
Waarschuwingen:
• Tiax
Reden: 2e aanval wederom veelste laat uitgevoerd. Laatste waarschuwing. De volgende word een strike.
Kicked:
• Blackspirrit #1
Grtz,
Tweakers III management
Nice, 40vs40 was erg tof. Hopelijk dit keer betere matchup en winst 
p.s. akkoord met waarschuwing (had een strike ook nog wel geaccepteerd want was met beide aanvallen laat dit keer)
p.s. akkoord met waarschuwing (had een strike ook nog wel geaccepteerd want was met beide aanvallen laat dit keer)
hallo,
zit al tijdje met een clan die langzaam aan het uitsterven is, ben erg benieuwd hoe het in een andere clan tekeer gaat, kan ik eens komen joinen?
ben behoorlijk gebrand op om wat skills op te krikken met war attacks ook :-)
zit al tijdje met een clan die langzaam aan het uitsterven is, ben erg benieuwd hoe het in een andere clan tekeer gaat, kan ik eens komen joinen?
Welkom! Stuur ingame maar je join request onze kant op en vermeld daarbij je tweakers.net usernamedooiedodo schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 19:40:
hallo,
Verwijderd
Ik kan dan niet mee doen. Zit vanaf zaterdagavond tot zondagavond in het vliegtuig naar Bali.Shadow771 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:29:
Beste Tweakers III leden,
Volgende 40vs40 war!
[...]
Let hier ff op aub (Victorio, opgelet...).
Strikes:
• Mrhao 1x
• Roadjunk 1x
• QinX 1x
• Qubitzz 1x
• Paul de Parel 2x
• Persianboy 1x
• Looney 1x
Waarschuwingen:
• Tiax
Kicked:
• Blackspirrit #1
Grtz,
Tweakers III management
Ga daar 2 weken op vakantie om mijn vriendin op te zoeken, die 3 maanden daar haar afstudeeronderzoek doet. Ben dan dus even iets minder actief en helaas dus ook niet van de partij bij de mega war.
Bij emirates heb je wifi in het vlieguig, de vlucht is bijna de hele cw dus kan prima mee doen, toch? :-)))Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:55:
[...]
Ik kan dan niet mee doen. Zit vanaf zaterdagavond tot zondagavond in het vliegtuig naar Bali.
Ga daar 2 weken op vakantie om mijn vriendin op te zoeken, die 3 maanden daar haar afstudeeronderzoek doet. Ben dan dus even iets minder actief en helaas dus ook niet van de partij bij de mega war.
Zelf heb ik 14 april een bruiloft, maar zie zelf geen problemen. Bauke en bking hebben hetzelfde.
Als blijkt dat Bokkie alsnog mee kan doen dankzij WiFi in de vliegtuig dan mag hij zich altijd nog aanmelden. Maarja, uiteraard moet hij dit dan wel zeker weten voor vrijdagavond 14 april..
Goede reis alvast Bokkie!
Gents, tijdens de volgende 40 vs 40 is mijn bruiloft en de 16e ga ik op huwelijksreis. Ik zal deze 40vs 40 dus even moeten overslaan. Hopelijk hebben jullie hier begrip voor. Overigens zijn BKing en Mao mijn daggasten dus ook zij zullen niet volledig inzetbaar zijn. Thanks!
[ Voor 44% gewijzigd door bvries4 op 12-03-2017 00:33 ]
Clan nieuws/update
Even niets anders dan even een herinnering dat we in het paasweekend (15-16 april) weer een 40vs40 war organiseren! Helaas hebben Bokkie, mao(?), Bauke en bking zich moeten afmelden (hadden hier een geldig reden voor).
Strikes:
• Mrhao 1x
• Qubitzz 1x
• Paul de Parel 2x
• Aquine 1x
• Tiax 1x
Waarschuwingen:
• Paul de Parel
Reden: 2e aanval veelste laat uitgevoerd
Even niets anders dan even een herinnering dat we in het paasweekend (15-16 april) weer een 40vs40 war organiseren! Helaas hebben Bokkie, mao(?), Bauke en bking zich moeten afmelden (hadden hier een geldig reden voor).
Strikes:
• Mrhao 1x
• Qubitzz 1x
• Paul de Parel 2x
• Aquine 1x
• Tiax 1x
Waarschuwingen:
• Paul de Parel
Reden: 2e aanval veelste laat uitgevoerd
Ivam zakenreis(je) ben ik even opt-out omdat ik weinig tot geen internet zal hebben daar.
Verwijderd
Hoi Iedereen!
Ik wil me graag bij jullie clan aansluiten, mijn naam in COC is Nightcrawler met TH8 nog niet alles max. Mijn huidige clan is een beetje dood en wars zijn toch wel leuk.
Hopelijk mag ik aansluiten
Groetjes
Ik wil me graag bij jullie clan aansluiten, mijn naam in COC is Nightcrawler met TH8 nog niet alles max. Mijn huidige clan is een beetje dood en wars zijn toch wel leuk.
Hopelijk mag ik aansluiten
Groetjes
Hoi Tweakers III,
Ik zou me graag willen aansluiten bij jullie clan. Ik ben opzoek naar een actieve soc en wil graag mijn bijdrage leveren aan ClanWars.
Ik ben actief en loyaal, doneer en verzoek vaak. TH9 sinds een korte tijd.
Ik kijk uit naar de invite voor Gengis Khan.
Groetjes
Ik zou me graag willen aansluiten bij jullie clan. Ik ben opzoek naar een actieve soc en wil graag mijn bijdrage leveren aan ClanWars.
Ik ben actief en loyaal, doneer en verzoek vaak. TH9 sinds een korte tijd.
Groetjes
ik ben een bijna max th 9 met AQ lvl 15 en BK in de up naar 14 mijn in game naam is prokiller (mijn coc tag is #U80C2RP0) en ik zou graag willen joinen
#9RJCQU0
#9RJCQU0
Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2017 @ 00:17:
Hoi Iedereen!
Ik wil me graag bij jullie clan aansluiten...
Groetjes
Dukdalf schreef op zondag 19 maart 2017 @ 11:56:
Hoi Tweakers III,
Ik zou me graag willen aansluiten bij jullie clan...
Groetjes
Welkom allen! Stuur ingame maar jullie verzoeken om te joinen (en vermeld daarbij jullie tweakers.net gebruikersnaam) . Gengis Khan heeft al inmiddels gejoinend .Prokiller schreef op zondag 19 maart 2017 @ 12:05:
...ik zou graag willen joinen...
Excuus. Waarschijnlijk een misclick van een mede co-leader. Ik heb je een invite gestuurd. Daarmee kan je alsnog joinen.Prokiller schreef op zondag 19 maart 2017 @ 12:22:
ik ben zojuist afgewezen???
Ik wil graag een voorstel doen, dit met het oog op (optijd) aanvallen tijden cw. Ik denk dat het de hele cw (vooral de clean-up) ten goede zal komen als alle 1e aanvallen van de th t/m 9 gedaan worden voor 00.00. Wat denkt de rest ervan?
In principe verwachten we van iedereen al om hun 1e aanval op de eerste aanval te doen. Enkele, maar vooral NIET de onderste, kunnen ervoor kiezen om het de volgende dag te doen zolang. Wel in het gedachte houden dat ze het recht op hun spiegel kunnen kwijtraken na 13:00 uur. Je kan al een waarschuwing krijgen bij te laat aanvallen. Dus eigenlijk stel je dus voor om strengere regels erop te leggen?Riddersjors schreef op zondag 19 maart 2017 @ 17:23:
Ik wil graag een voorstel doen, dit met het oog op (optijd) aanvallen tijden cw. Ik denk dat het de hele cw (vooral de clean-up) ten goede zal komen als alle 1e aanvallen van de th t/m 9 gedaan worden voor 00.00. Wat denkt de rest ervan?
Yep, t/m th9 is t vrij crusiaal om "vroeg" aan te vallen. Ik(als th9) moet soms al tot in de avond wachten tot mn 2e aanval.
Verwijderd
Ik vlieg met Thai Airways..geen idee of de wifi goed is, wil het risico niet lopen om de war te verprutsen voor jullie.maomanna schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:46:
[...]
Bij emirates heb je wifi in het vlieguig, de vlucht is bijna de hele cw dus kan prima mee doen, toch? :-)))
Zelf heb ik 14 april een bruiloft, maar zie zelf geen problemen. Bauke en bking hebben hetzelfde.
Ik vrees inderdaad dat ik daar pas te laat achter kom, dus ik blijf wel opt out helaas.Shadow771 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 16:54:
Als blijkt dat Bokkie alsnog mee kan doen dankzij WiFi in de vliegtuig dan mag hij zich altijd nog aanmelden. Maarja, uiteraard moet hij dit dan wel zeker weten voor vrijdagavond 14 april..
Thanks, heb er erg veel zin in!
ik zal wel optin gaan, de aanvallen zijn pas zaterdag en zondag.Shadow771 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 23:55:
Helaas hebben Bokkie, mao(?), Bauke en bking zich moeten afmelden (hadden hier een geldig reden voor).
Ik ga even optout de komende tijd. Heb het heel erg druk en kan geen tijd vrijmaken om met een cw mee te doen.