[Actie] iBOOD Hunt mei 2014 *uitpakken* Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 69 Laatste
Acties:
  • 146.072 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

En toen was het stil

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Afbeeldingslocatie: http://www.teaparty.org/wp-content/uploads/2013/02/Obama-Shhh.jpg
shhhhh ze slapen

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 10:18
Erkel doet (niet meer) aan CoC... Iemand trouwens een idee van het totaal aantal boxen deze hunt? Hij is 6 keer voorbij gekomen, maar hoeveel zijn er dan ongeveer in totaal?

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:27
Op 1DK is ooit gezegd tussen de 20 en 50 per keer dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021
Ik schat het op ongeveer 200 boxen dezen hunt

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Hoe zit het eigenlijk met de scripts wat ik steeds voorbij zie komen?

Hoe gaat dit in zijn werk?

Blijkbaar gebruiken veel mensen het om een box te bemachtigen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Ferio schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:31:
Hoe zit het eigenlijk met de scripts wat ik steeds voorbij zie komen?

Hoe gaat dit in zijn werk?

Blijkbaar gebruiken veel mensen het om een box te bemachtigen? 8)7
Dit dus, maar die worden als goed is geannuleerd maar dan kunnen ze meteen een stuk minder boxen verzenden en houden ze er misschien 40 van de 200 over..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Toch meen ik genoeg unboxings gezien te hebben van mensen waarvan ik een sterk vermoeden heb dat er scripts gebruikt zijn.

Op zich zou ik het zelf ook een keer proberen, weet alleen niet hoe ;)

En op zich is het niet echt nodig, want ik heb nu in 2 hunts een box zonder script bemachtigd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 08:03

Sen

<-->

paulus_01 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:43:
Toch meen ik genoeg unboxings gezien te hebben van mensen waarvan ik een sterk vermoeden heb dat er scripts gebruikt zijn.

Op zich zou ik het zelf ook een keer proberen, weet alleen niet hoe ;)

En op zich is het niet echt nodig, want ik heb nu in 2 hunts een box zonder script bemachtigd :)
Ik ook. Maar het valt wel op dat er scripts gebruikt worden, want bijna bij elk product zie je dat binnen een seconden al naar 95% schiet. en vaak dan weer terug naar 100%

Nou ik kan snel klikken hoor maar hoe snel dat soms gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door Sen op 29-05-2014 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 19:57
Meh, doe al sinds de eerste hunt mee en nog nooit een doos. Wel een hoop mooie foutmeldingen gezien.

Tegenwoordig beperk ik mijn impulsaankopen met elke doos die ik niet wist te bemachtigen stuur ik weer een bestelling terug :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:35
Sen schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:45:
[...]

Ik ook. Maar het valt wel op dat er scripts gebruikt worden ergens want bijna bij elk product zie je dat binnen een seconden al naar 95% schiet. en vaak dan weer terug naar 100%

Nou ik kan snel klikken hoor maar hoe snel dat soms gaat.
Niet vergeten dat bijv 1dk om de paar seconden pollt. Als er een box op komt net nadat jij ververst hebt dan ben je zo een paar seconden verder eer jij hem ook ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

Probleem is nu dat ik eigenlijk op vakantie wou gaan komende week.

Maar nu komt dus de box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Sen schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:49:

Maar nu komt dus de box.
Pas je toch het verzendadres aan naar familie oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 19:17
Kunnen de buren 'm niet aannemen? Ik zou m'n vakantie er echt niet van af laten hangen ;) En anders wordt ie volgens mij gewoon afgeleverd op het postkantoor.

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

Tiestor schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:52:
Kunnen de buren 'm niet aannemen? Ik zou m'n vakantie er echt niet van af laten hangen ;) En anders wordt ie volgens mij gewoon afgeleverd op het postkantoor.
Ik moet de vakantie nog boeken dus kan een beetje tweaken. :D

Ja doe altijd super last minute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-08 13:04
Mensen zijn te geobsedeerd door scripts, het is helemaal niet nodig om een script te gebruiken.
Ik gebruik geen script en het lukt mij iedere hunt om een box te bemachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
skdevil schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:01:
Mensen zijn te geobsedeerd door scripts, het is helemaal niet nodig om een script te gebruiken.
Wat is je truc dan?
Om 03.00 de box hunten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
paulus_01 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:02:
[...]

Wat is je truc dan?
Om 03.00 de box hunten?
Niet als een maloot op die knop "Ik neem er een" gaan lopen rammen.
En nee om 03:00 slaap ik gewoon, ik kijk alleen overdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
skdevil schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:04:
[...]

Niet als een maloot op die knop "Ik neem er een" gaan lopen rammen.
En nee om 03:00 slaap ik gewoon, ik kijk alleen overdag.
Ik druk altijd maar 1 keer, laat dan de pagina gewoon laden, toch is het 98 vd 100 keer helaas pindakaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-07 16:44
Hoe ik deze hunt een box heb gescoord (zonder script) is:

1. Bij elk geluid dat het vorige product is uitverkocht klaarzitten met m'n muis bij de "ik neem er een" knop.
2. Alvast het plaatje van de box en de text van de box in mijn hoofd voorstellen (op deze manier kan ik denk ik een paar milliseconden winst maken op m'n reactietijd).
3. Als de box verschijnt, NIET gewoon met linkermuisknop klikken, maar met de scrollknop. Dit opent een nieuw tabblad zonder dat de huidige pagina in de achtergrond valt.
4. Als het net geopende tabblad doorschakelt naar de order page van iBOOD: "Mooi, ik ben misschien binnen". Zo niet, volgende tabblad openen.

En dit herhalen :9

Moet er wel bij zeggen dat ik de box van deze hunt om 06:59 had gescoord en het was behoorlijk "rustig" volgens @iBOOD op de 1DK chat. Maar hé, een box is een box :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
Senui schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:18:

1. Bij elk geluid dat het vorige product is uitverkocht klaarzitten met m'n muis bij de "ik neem er een" knop.
2. Alvast het plaatje van de box en de text van de box in mijn hoofd voorstellen (op deze manier kan ik denk ik een paar milliseconden winst maken op m'n reactietijd).
3. Als de box verschijnt, NIET gewoon met linkermuisknop klikken, maar met de scrollknop. Dit opent een nieuw tabblad zonder dat de huidige pagina in de achtergrond valt.
4. Als het net geopende tabblad doorschakelt naar de order page van iBOOD: "Mooi, ik ben misschien binnen". Zo niet, volgende tabblad openen.

Moet er wel bij zeggen dat ik de box van deze hunt om 06:59 had gescoord en het was behoorlijk "rustig" volgens @iBOOD op de 1DK chat. Maar hé, een box is een box :D
Tering, je klikt dus bij echt iedere deal/product? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01

Ik doe min of meer hetzelfde en ik denk velen met mij/ons. Ik open alleen niet elke keer op een nieuw tabblad, volgens mij maakt dat ook niet zoveel uit.
Beetje hopen dat ie doorgaat en niet continu refresh klikken, laat die pagina maar eerst gewoon eens laden;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
skdevil schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:22:
[...]

Tering, je klikt dus bij echt iedere deal/product? :9
Nee lol, "Als de box verschijnt" dan klik ik pas. Maar ben wel gereed om te klikken bij iedere deal ja :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
Senui schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:23:
[...]

Nee lol, "Als de box verschijnt" dan klik ik pas. Maar ben wel gereed om te klikken bij iedere deal ja :>
Ah ja ik zie het, was te snel met lezen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
paulus_01 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:23:
[...]

Ik doe min of meer hetzelfde en ik denk velen met mij/ons. Ik open alleen niet elke keer op een nieuw tabblad, volgens mij maakt dat ook niet zoveel uit.
Beetje hopen dat ie doorgaat en niet continu refresh klikken, laat die pagina maar eerst gewoon eens laden;)
Meerdere tabbladen openen help soms echt. Je krijgt bv op 8/10 tabbladen een database error. En de overige twee die proberen er echt in te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Senui schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:25:
[...]

Meerdere tabbladen openen help soms echt. Je krijgt bv op 8/10 tabbladen een database error. En de overige twee die proberen er echt in te komen.
de reden waarom ik denk dat het wel meevalt is dat ik bij elke box die langskomt er wel een keer doorheen komt.
Meestal wordt ik er na selecteren van ideal en selecteren van bank pas uitgegooid of krijg status uw betaling wordt verwerkt.

Daar helpen die tabbladen ook niet veel aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
paulus_01 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:26:
[...]

de reden waarom ik denk dat het wel meevalt is dat ik bij elke box die langskomt er wel een keer doorheen komt.
Meestal wordt ik er na selecteren van ideal en selecteren van bank pas uitgegooid of krijg status uw betaling wordt verwerkt.

Daar helpen die tabbladen ook niet veel aan ;)
Ik had anders een hunt eerder meegemaakt dat ik twee tabbladen had die klaarstonden bij het kiezen van de betaaloptie. De eerste die vloog eruit (kan geen nieuwe bestellingen opnemen error), maar de tweede (die ik later pas gebruikte) ging wel door! En zo verkreeg ik vorige hunt een box :+

Het kan sowieso geen kwaad om meerdere tabbladen open te hebben staan.

[ Voor 5% gewijzigd door Senui op 29-05-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Senui schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:28:
[...]

Ik had anders een hunt eerder meegemaakt dat ik twee tabbladen had die klaarstonden bij het kiezen van de betaaloptie. De eerste die vloog eruit (kan geen nieuwe bestellingen opnemen error), maar de tweede (die ik later pas gebruikte) ging wel door! En zo verkreeg ik vorige hunt een box :+
Dat snap ik wel, je 2e tabblad, daarin kon je wel ideal selecteren bedoel je - alleen daarna kan het nog steeds misgaan, dat je nu de betaling kon uitvoeren is denk ik toch geluk - maar wie weet probeer ik het de volgende keer ook eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
paulus_01 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:31:
[...]

Dat snap ik wel, je 2e tabblad, daarin kon je wel ideal selecteren bedoel je - alleen daarna kan het nog steeds misgaan, dat je nu de betaling kon uitvoeren is denk ik toch geluk - maar wie weet probeer ik het de volgende keer ook eens ;)
Precies, die kans zat er dik in. Maar je vergroot alleen maar je kansen als je meerdere pogingen doet lijkt mij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:15
Voor mij is het een raadsel wat nou de ultieme manier is om een box te pakken te krijgen. Ook ik heb zo'n beetje alle methodes wel eens gebruikt. Toen ik er deze keer een te pakken kreeg, was dit juist op een onverwachts moment; ik reageerde vrij traag (minimaal 1 seconde nadat hij verscheen), klikte rustig, vrij rustig de captcha gedaan en ik kwam erdoor. Alleen de laatste stap (betaald met iDeal en terug naar de site) ging traag, de rest ging soepel.
De andere keren dat er deze ronde een box voorbij kwam klikte ik als een malloot, opende het in meerdere tabbladen maar ho maar.. noppes.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
Moi_in_actie schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:33:
Voor mij is het een raadsel wat nou de ultieme manier is om een box te pakken te krijgen. Ook ik heb zo'n beetje alle methodes wel eens gebruikt. Toen ik er deze keer een te pakken kreeg, was dit juist op een onverwachts moment; ik reageerde vrij traag (minimaal 1 seconde nadat hij verscheen), klikte rustig, vrij rustig de captcha gedaan en ik kwam erdoor. Alleen de laatste stap (betaald met iDeal en terug naar de site) ging traag, de rest ging soepel.
De andere keren dat er deze ronde een box voorbij kwam klikte ik als een malloot, opende het in meerdere tabbladen maar ho maar.. noppes.
Het ligt inderdaad ook heel erg aan welk tijdstip je zo'n box scoort. Het is mij namelijk nog nooit gelukt om tijdens box-spitsuren een box te bemachtigen. Bijna altijd vroeg in de ochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Senui schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:37:
[...]

Het ligt inderdaad ook heel erg aan welk tijdstip je zo'n box scoort. Het is mij namelijk nog nooit gelukt om tijdens box-spitsuren een box te bemachtigen. Bijna altijd vroeg in de ochtend.
Al mijn boxen zijn tijdens spitsuren gescoord - gisteren ook dus ;)

En gister klikte ik redelijk laat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Laatst online: 21:15
Senui schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:37:
[...]
Ik heb de mijn gekregen rond half 10 sochtends afgelopen maandag. Net even koffie gehaald, ik en mijn collega's volgen allemaal de hunt op het werk "and there she was" :P Ben heel erg benieuwd wat er in zit, volgens de email zou de box rond 3 juni verstuurd worden.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
paulus_01 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:40:
[...]

Al mijn boxen zijn tijdens spitsuren gescoord - gisteren ook dus ;)

En gister klikte ik redelijk laat ;)
Nice, maar wat dan wel zo is, is dat je meer geluk nodig hebt tijdens die spitsuren dan in die vroege ochtenden. Maar ja ik probeer het zelf ook gewoon tijdens de drukke uurtjes hoor :p Verwacht er vaak niet veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
Moi_in_actie schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:40:
[...]

Ik heb de mijn gekregen rond half 10 sochtends afgelopen maandag. Net even koffie gehaald, ik en mijn collega's volgen allemaal de hunt op het werk "and there she was" :P Ben heel erg benieuwd wat er in zit, volgens de email zou de box rond 3 juni verstuurd worden.
Ja 3 juni is een dinsdag helaas. Vorige keren was het wel een zo dat ze voor op hun schema liepen en dus een dagje eerder bezorgden :9~ Maar maandag wordt er niet bezorgd :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
Senui schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:45:
[...]

Ja 3 juni is een dinsdag helaas. Vorige keren was het wel een zo dat ze voor op hun schema liepen en dus een dagje eerder bezorgden :9~ Maar maandag wordt er niet bezorgd :F
PostNL bezorgd gewoon paketten op maandag hoor, vaak zat een pakket op maandag ontvangen.
Moeten ze wel morgen of zaterdag versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 22:06

Dank voor deze tip :)
Zelf natuurlijk geen Box weten te bemachtigen maar wel wat andere dingen:
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2ekj2u8.jpg

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
skdevil schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:18:
[...]

PostNL bezorgd gewoon paketten op maandag hoor, vaak zat een pakket op maandag ontvangen.
Moeten ze wel morgen of zaterdag versturen.
Ah mijn fout, dacht dat ook pakketten niet bezorgd werden op maandag. Vraag me eigenlijk wel af of iBOOD er van tevoren op gerekend had dat er een derde dag zou komen en of dit invloed gaat hebben op de bezorgtijden..
Megapaul schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:19:
[...]

Dank voor deze tip :)
Zelf natuurlijk geen Box weten te bemachtigen maar wel wat andere dingen:
[afbeelding]
Afbeelding is dood -O- Nvm gefixt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 23:06

Inderdaad zo heb ik de vorige hunt en deze hunt ook de box gekocht! Natuurlijk blijft het nog steeds een loterij, maar zo heb je volgens mij wel iets meer kans dan als je op hetzelfde tab hem opent.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:56

Wailing_Banshee

You're Next

Sen schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:49:

Maar nu komt dus de box.
Da's niet zo'n groot probleem, hij blijft wel 3 weken op het postkantoor liggen. Tenzij je natuurlijk 3 weken op vakantie gaat :P

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:09

Quad

Doof

PostNL bezorgd wel op maandag, enkel zijn dat de 2e bezorgpogingen waarvan zaterdags de eerste niet geslaagd is en pakketjes van Bol.com en Coolblue.

@probleem hierboven, gewoon asap nog je afleveradres wijzigen naar een familielid of vriend.

[ Voor 24% gewijzigd door Quad op 29-05-2014 16:47 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
Quad schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:47:
PostNL bezorgd wel op maandag, enkel zijn dat de 2e bezorgpogingen waarvan zaterdags de eerste niet geslaagd is en pakketjes van Bol.com en Coolblue.

@probleem hierboven, gewoon asap nog je afleveradres wijzigen naar een familielid of vriend.
Bron :P? Ik kan namelijk alleen dit vinden en daar staat gewoon "pakketten" in en niet per se die jij noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
edit

[ Voor 91% gewijzigd door DivZero op 29-05-2014 19:01 . Reden: /nevermind troll was te flauw :+ ]

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-07-2024
Senui schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 18:48:
[...]

Bron :P? Ik kan namelijk alleen dit vinden en daar staat gewoon "pakketten" in en niet per se die jij noemt.
Hij werkt bij PostNL denk ik, want hij heeft gelijk. Enkel 2de bestellingen en pakketten van bol.com en Coolblue worden op dit moment 's maandags aangeboden. In de toekomst komen hier steeds meer bedrijven bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Op een gegeven moment stopte Postnl met bezorgen op maandag als gevolg van bezuinigingen(!?), maar Coolblue en Bol hebben daarna een deal gesloten met Postnl dat bestellingen wel op maandag geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Robbert_jan schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:05:
[...]

Hij werkt bij PostNL denk ik, want hij heeft gelijk. Enkel 2de bestellingen en pakketten van bol.com en Coolblue worden op dit moment 's maandags aangeboden. In de toekomst komen hier steeds meer bedrijven bij.
Nee ik werk er niet. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03:33
DIe laatste box :P testje om te kijken wie script had? als in : zo snel reageert niemand, tenzij je plugin hebt?

zou wel een actie zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skdevil schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:01:
Is natuurlijk puur toeval dat jij het elke keer wel lukt en de overige 100+ failers nooit :F
Op zich begrijpelijk dat je niks wilt blootgeven, maar je uitspraak is weinig geloofwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Robbert_jan schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:05:
[...]

Ook MyCom levert gewoon op maandag (zelf maandag nog een 1e levering van MyCom ontvangen). Zou ook vreemd zijn als de bezorger voor een paar pakjes een route gaat rijden, terwijl er in het sorteercentrum pakjes liggen die gewoon op de route meegenomen kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Was het niet met een koeriersdienst?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:17

Wildfire

Joy to the world!

PostNL bezorgt geen briefpost meer op maandag, maar de pakketdienst werkt wel gewoon op maandag.
Flitzer schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 22:45:
[...]

Ook MyCom levert gewoon op maandag (zelf maandag nog een 1e levering van MyCom ontvangen). Zou ook vreemd zijn als de bezorger voor een paar pakjes een route gaat rijden, terwijl er in het sorteercentrum pakjes liggen die gewoon op de route meegenomen kunnen worden.
Ik werk bij MyCom en we bezorgen gewoon via de PostNL pakketdienst.

[ Voor 70% gewijzigd door Wildfire op 29-05-2014 22:48 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Wildfire schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 22:47:
PostNL bezorgt geen briefpost meer op maandag, maar de pakketdienst werkt wel gewoon op maandag.

[...]

Ik werk bij MyCom en we bezorgen gewoon via de PostNL pakketdienst.
Hm, mogelijk hebben ze het toch al weer aangepast. Wel nogal tegenstrijdige berichten: :?

Hier staat dat ze alleen de 2e bezorgpoging op maandag doen:
http://www.postnl.nl/voor...-versturen/postbezorging/

En hier staat dan weer dat ze juist wel op maandag pakketten bezorgen, maar geen briefpost:
http://www.postnl.nl/voor...zorging/maandagbezorging/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
Als ik het goed heb onthouden wordt er onderscheid gemaakt tussen normale post en pakketpost. Pakketpost wordt nog steeds 5 dagen bezorgd (sommige pakketten worden ook op zaterdag bezorgd btw, dus 6). Maar voor de brievenpost is de maandag vervallen. Correct me if I'm wrong. De reden om de maandag te laten vervallen was het teruglopend aantal poststukken. Voor pakketpost is juist het omgekeerde waar, daar is er volgens mij nog altijd jaar op jaar een stijging te zien.

Spuit 11 :+

[ Voor 2% gewijzigd door DivZero op 29-05-2014 22:58 . Reden: bericht stond al in bovenstaande links ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Volgens mijn broertje die pakketten rijd voor PostNL, bezorgen zij standaard geen pakketten op maandag. Alleen die paar bedrijven, coolbue, bol.com enz worden geleverd. Dus word echt dinsdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
jip_86 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 22:59:
Volgens mijn broertje die pakketten rijd voor PostNL, bezorgen zij standaard geen pakketten op maandag. Alleen die paar bedrijven, coolbue, bol.com enz worden geleverd. Dus word echt dinsdag :)
En de PostNL zich maar afvragen waarom steeds meer bedrijven overstappen op ander vervoerders 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
Best een kans dat ze morgen al gaan versturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
DivZero schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:01:
[...]

En de PostNL zich maar afvragen waarom steeds meer bedrijven overstappen op ander vervoerders 8)7
Zolang maar niet iedereen overstapt naar DPD, wat een takke bedrijf is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Mijn Jamo's staan op verwachte verzenddatum 11 juni, enige kans dat ze eerder worden verzonden? Iemand ervaring daarmee?

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
50Miles schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:06:
Mijn Jamo's staan op verwachte verzenddatum 11 juni, enige kans dat ze eerder worden verzonden? Iemand ervaring daarmee?
Met hunt neem ik aan dat het volle bak alles verpakken en opsturen is, zal niet mis zijn wat je na drie dagen moet weg werken daar. Meestal komt het vrij snel is mijn ervaring, maar is meer gevoel dan dat ik het echt bij gehouden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 19:17
skdevil schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:03:
[...]

Zolang maar niet iedereen overstapt naar DPD, wat een takke bedrijf is dat zeg.
DPD is zo'n beetje het grootste tuig wat ik op de weg tegen kom 8)7
50Miles schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:06:
Mijn ervaring is dat alles meestal een week voor verwachte verzenddatum verzonden is. Maar goed, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst wordt ook wel eens gezegd :P Als je van 11 juni uit gaat kan het alleen maar mee vallen als het eerder komt.

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Mijn ervaring is sommige producten ruim voor levertijd, sommige ruim erna vanwege geen voorraad ;)
Altijd afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
remcoboy1479 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 07:40:
Mijn ervaring is sommige producten ruim voor levertijd, sommige ruim erna vanwege geen voorraad ;)
Altijd afwachten dus.
Laten we het hopen :) Anders moet ik een week langer wachten op mn box, ivm vakantie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Erkel schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 14:00:
[...]

Laten we het hopen :) Anders moet ik een week langer wachten op mn box, ivm vakantie :(
Geen ervaring met boxen helaas, maar naar mijn weten zijn die meestal op tijd.
Zit er zelf ook op te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Ach dat is onderdeel van de voorpret toch? iBood zei dat ze geen beloftes konden doen, maar als de dozen eerder de deur uit konden zouden ze dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vorige box had een verwachte verzenddatum van 10 maart en ik had hem op 7 maart in huis. Dus zal deze keer hopelijk ook wat eerder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 17:28:
Mijn vorige box had een verwachte verzenddatum van 10 maart en ik had hem op 7 maart in huis. Dus zal deze keer hopelijk ook wat eerder zijn.
Dat bied hoop! Met de zweep erover in het ibood magazijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Verwachte verzenddatum is dinsdag ipv afleverdatum zie ik net..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
remcoboy1479 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 22:35:
Verwachte verzenddatum is dinsdag ipv afleverdatum zie ik net..
Bij mij staat er nog steeds 6 juni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Erkel schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 23:25:
[...]

Bij mij staat er nog steeds 6 juni
Gaat om mijn box van maandag. Hier werd gesproken over afleverdatum dinsdag 3 juni. Maar das verzenddatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik vond het wel geinig dat ik in de hunt niks gekocht heb (behalve de voor mij standaard sdhc kaart), maar dat de eerste aanbieding na de hunt (die canon eos m) wel interessant genoeg voor me was :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bundin schreef op zondag 01 juni 2014 @ 09:43:
Ik vond het wel geinig dat ik in de hunt niks gekocht heb (behalve de voor mij standaard sdhc kaart), maar dat de eerste aanbieding na de hunt (die canon eos m) wel interessant genoeg voor me was :p
+1 lol xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Bundin schreef op zondag 01 juni 2014 @ 09:43:
Ik wilde eigenlijk ook nog een SD kaart, maar die heb ik elke keer gemist, terwijl ie toch wel aardig wat voorbij is gekomen. Hopen dat ie van de week nog voorbij komt, of anders in de box zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
Nog niemand een verzendbevestiging gehad neem ik aan :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
skdevil schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:38:
Nog iemand een verzendbevestiging gehad neem ik aan :) ?
Denk dat je niemand bedoeld? Ja ik wel... Maar dan van de GU10 Philips LED lampjes... Nog verder niks van de box. Kan nog steeds adres wijzigen.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
BaZnGaNL schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:40:
[...]

Denk dat je niemand bedoeld? Ja ik wel... Maar dan van de GU10 Philips LED lampjes... Nog verder niks van de box. Kan nog steeds adres wijzigen.
Ik kan ook nog adres wijzigen. Refresh nu vaker de iBood pagina dan tijdens de hunt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
BaZnGaNL schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:40:
[...]

Ah ja, bedoelde inderdaad niemand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Erkel schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:03:
[...]

Ik kan ook nog adres wijzigen. Refresh nu vaker de iBood pagina dan tijdens de hunt :P
Tijdens de hunt doet ie natuurlijk vanzelf refreshen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Niet tijdens de box! Met al die database errors en weet ik veel wat voor ongein... Ik ben in staat om een dag vrij te nemen, dan vul ik mijn eigen box wel in het iBOOD magazijn <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
Hij is in verzendprocess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Hier nog gewoon de 6e, had je hem maandag al te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
Yep, bij mij hetzelfde:

"Uw bestelling is reeds in het verzendproces of reeds verzonden uit het iBOOD magazijn. Helaas kan iBOOD daarom het afleveradres niet meer voor u wijzigen. Wel kunt u contact opnemen met de vervoerder PostNL om daar een afleveradreswijziging door te geven. Dit kan eventueel via de PostNL website met behulp van de track & trace code. Anders kunt u het telefonisch proberen."

Het betreft de iBood box trouwens.

[ Voor 3% gewijzigd door Senui op 02-06-2014 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Hier ook de 3 juni verzendingen (receiver + eos-m van de dag erna) in bestelproces. Morgen play-time dus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Afbeeldingslocatie: http://media1.giphy.com/media/sa5Hd8qIVK6Eo/giphy.gif

Kon het niet laten :)

[ Voor 14% gewijzigd door Erkel op 02-06-2014 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
Kijkend naar eerdere bestellingen zullen ze morgen pas verstuurd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Router en messenset hebben 13 en 11 juni als verzenddatum, dus ik mag nog even wachten. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
Senui schreef op maandag 02 juni 2014 @ 18:08:
[...]

Yep, bij mij hetzelfde:

"Uw bestelling is reeds in het verzendproces of reeds verzonden uit het iBOOD magazijn. Helaas kan iBOOD daarom het afleveradres niet meer voor u wijzigen. Wel kunt u contact opnemen met de vervoerder PostNL om daar een afleveradreswijziging door te geven. Dit kan eventueel via de PostNL website met behulp van de track & trace code. Anders kunt u het telefonisch proberen."

Het betreft de iBood box trouwens.
same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worldfastest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-08 15:25
Ook al een track & trace om te zien hoe zwaar en groot de doos is?

Mijne staat nog steeds op 6 juni, had een box op de laatste dag.

Misschien de titel van de topic vast wijzigen in het uitpak topic?

[ Voor 20% gewijzigd door worldfastest op 02-06-2014 19:11 ]

You only live once, so enjoy the ride.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
worldfastest schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:10:

Nee, nog niet eens een verzendbevestiging, maar als je op adres wijzigen klikt, dan kan dit niet meer aangepast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worldfastest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-08 15:25
Ik heb dezelfde melding zie ik... Hopen dat ie dan ook echt snel verstuurd wordt!

You only live once, so enjoy the ride.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Senui schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:13:
[...]

Nee, nog niet eens een verzendbevestiging, maar als je op adres wijzigen klikt, dan kan dit niet meer aangepast worden.
Ah, dat is hier ook het geval - benieuwd of dit dan ook daadwerkelijk betekent dat de box snel verzonden wordt, of dat ze het zekere voor het onzekere nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
worldfastest schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:10:

Er staat nog niks in mn MijnPakket app van tnt post. Als dat rond 00.00 nog niet zo is vermoed ik dat ze morgen pas de dozen gaan versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:57
hier ook al in verzendproces als ik adres wil wijzigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frolow
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 22:26
Het is net als verleden hunt, waarschijnlijk heeft iemand de factuurtjes al uitgeprint en moet alles nog aangemeld worden bij PostNL e.d.

Wordt dus idd morgen verzending!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 05:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Mijn orders worden helaas nog niet verzonden. Nog altijd op 6 juni als verwachte verzenddatum.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
YES! Kan ook mijn adres niet wijzigen!! Hoop dat ze hem morgen allemaal de deur uit doen!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerius
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-06 23:45
Same here, ik kan het ook niet meer wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 10:10
Xerius schreef op maandag 02 juni 2014 @ 23:04:
Same here, ik kan het ook niet meer wijzigen.
+1

Op iBood site:
Uw bestelling is reeds in het verzendproces of reeds verzonden uit het iBOOD magazijn. Helaas kan iBOOD daarom het afleveradres niet meer voor u wijzigen. Wel kunt u contact opnemen met de vervoerder PostNL om daar een afleveradreswijziging door te geven. Dit kan eventueel via de PostNL website met behulp van de track & trace code. Anders kunt u het telefonisch proberen.

TNT is bereikbaar op telefoonnummer:

Nederland
0900 - 0570

Volgens mij heeft iBood nog niet door dat tegenwoordig TNT en PostNL weer aparte bedrijven zijn...

[ Voor 63% gewijzigd door Powder Toastman op 02-06-2014 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Firesphere schreef op maandag 02 juni 2014 @ 22:12:
Mijn orders worden helaas nog niet verzonden. Nog altijd op 6 juni als verwachte verzenddatum.
Volgens mij wordt deze datum helemaal niet bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 10:10
Erkel schreef op maandag 02 juni 2014 @ 23:23:
[...]

Volgens mij wordt deze datum helemaal niet bijgewerkt.
Moet je als je ingelogd bent bij iBood klikken op afleveradres aanpassen. Als je dan de mededeling krijgt dat dat niet meer kan, want al in verzendproces, kun je er vanuit gaan dat pakket morgen verzonden wordt (of vandaag, maar dan had je al een mail van iBood gekregen dat pakket verzonden is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Powder Toastman schreef op maandag 02 juni 2014 @ 23:31:
[...]

Moet je als je ingelogd bent bij iBood klikken op afleveradres aanpassen. Als je dan de mededeling krijgt dat dat niet meer kan, want al in verzendproces, kun je er vanuit gaan dat pakket morgen verzonden wordt (of vandaag, maar dan had je al een mail van iBood gekregen dat pakket verzonden is).
Ja daar ben ik van op de hoogte :) . Het kwam op mij over alsof Firesphere dacht dat de verzenddatum wel degelijk wordt bijgewerkt.

Pagina: 1 ... 63 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]