Veel gezeur, maar volgende keer zijn we er allemaal weer
achja dan doe ik nog met met lx3'tje
Steeksleutel award, laat me niet lachen!mrc4nl schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:05:
die canon Die nu te koop staat is een bagger ding, geloof niets van de steeksleutel award. is puur op naam

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Aanmelden nieuwsbrief?dutchgio schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:06:
Wanneer is de volgende?1 dan kan ik die alvast inplannen in plaats van er halverwege achterkomen
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Volgens mij de eerste hunt voor mij waarin ik geen impulsaankopen heb gedaan.
Wel een box - dus voor mij geslaagd
Wel een box - dus voor mij geslaagd
Mod komen de unboxings in dit topic te staan net zoals vorige keer?
[ Voor 5% gewijzigd door Dusche op 29-05-2014 00:07 ]
Zowel met iDeal als CC geprobeerd maar helemaal niets kom er ook niet meer doorheen met vorige en volgende pagina.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Mijn truuk van vanmiddag al geprobeerd? Dus een paar schermen terug klikken en opnieuw? Zo heb ik vanmiddag de mijne weten binnen te hengelen na lang naar draaiend cirkeltje in betaalscherm gekeken te hebben.AdmiralSnipe schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:04:
Meh, ik word nog steeds doorgestuurd naar de betalingspagina...
zelfs 2 keer op rijAdmiralSnipe schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:06:
[...]
Steeksleutel award, laat me niet lachen!
ora et labora
Hoop alleen niet dat drie dagen de nieuwe standaard gaat worden eigenlijk. 2 dagen is meer dan genoeg eigenlijk

Klinkt meer als een auto award ofzo
Yes
edit1: troll
edit1: troll
[ Voor 70% gewijzigd door Ikpakacties op 29-05-2014 00:13 ]
Sorry, er is een probleem
Sorry, there was a problem while processing your order.
Our apologies for the inconvenience.
Sorry, there was a problem while processing your order.
Our apologies for the inconvenience.
Daar ben ik nu al 5 minuten mee bezig.Powder Toastman schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:08:
[...]
Mijn truuk van vanmiddag al geprobeerd? Dus een paar schermen terug klikken en opnieuw? Zo heb ik vanmiddag de mijne weten binnen te hengelen na lang naar draaiend cirkeltje in betaalscherm gekeken te hebben.
Kan steeds weer terugkomen bij het laatste betalingskeuze scherm maar daarna krijg ik de volgende melding:
"Sorry, there was a problem while processing your order.
Our apologies for the inconvenience."
Wordt 'm niet dus...
Me too, ik ben ook nog aan het prutsen. Maar ik vermoed dat deze box gewoon een fake was.AdmiralSnipe schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:11:
[...]
Daar ben ik nu al 5 minuten mee bezig.
Kan steeds weer terugkomen bij het laatste betalingskeuze scherm maar daarna krijg ik de volgende melding:
Wordt 'm niet dus...
En als je nog een stap verder terug gaat?AdmiralSnipe schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:11:
[...]
Daar ben ik nu al 5 minuten mee bezig.
Wordt 'm niet dus...
The box is a lie!
Gaat niet meer, alles is weg volgens mij. Misschien ook doordat de hele hunt is gestopt.Powder Toastman schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:12:
[...]
En als je nog een stap verder terug gaat?
Neem aan dat het niet meer gaat werken als de site weer draait en de volgende aanbieding in beeld is. Zo lang hij nog vast hangt op die box zal het idd nog wel werken, maar het is nu toch wel ff terug.
Mijn nieuwe aanwinsten tijdens deze hunt zijn:
3pack High Speed HDMI 2.0 kabels
Net geen box
med8er 600x3d
Slaaptekort
3pack High Speed HDMI 2.0 kabels
Net geen box
med8er 600x3d
Slaaptekort
AMD Phenom II x4 955, 2x4096MB DDR3 1600, SSD: PNY 240GB, NVidia GTX 550, X-Fi Elite Pro, Coolermaster M620, 24" Samsung, Onkyo TX-NR626, Synology DS214Play NAS
Werkt ook niet.Powder Toastman schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:12:
[...]
En als je nog een stap verder terug gaat?
Is gewoon kapoet.
Broken
cassé
neveikia
maqsuma
сломан
bị phá vỡ
உடைந்த
ephukile
կոտրված
Zou goed kunnen. Tot ziens, ik zal een foto van unboxing plaatsen tzt. Nu ben ik de pc meer dan zat en ga lekker een stukje wandelen met de honden.Wietsee. schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:13:
[...]
Gaat niet meer, alles is weg volgens mij. Misschien ook doordat de hele hunt is gestopt.
Zoals ik al zei, het staat in de code dat hij een foutmelding moet geven zodra je op bestelling plaatsen kliktAdmiralSnipe schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:14:
[...]
Werkt ook niet.
Is gewoon kapoet.
Broken
cassé
neveikia
maqsuma
сломан
bị phá vỡ
உடைந்த
ephukile
կոտրված
Trollbox.Famous schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:15:
[...]
Zoals ik al zei, het staat in de code dat hij een foutmelding moet geven zodra je op bestelling plaatsen klikt
toch blijver er unboxing video's verschijnen. Het is een loting!
ora et labora
Natuurlijk niet, dat zijn gewoon blokken die zichtbaar worden adhv waar je in het proces zit.
Alleen jammer dat de box om 00.00 fake was.
Vind ik toch wel een beetje triestig trouwens.
00.00.40.53 -> geen box
00.00:41.01 -> wel box
00.00:41.02 -> uitverkocht pagina
Volgens mijn script.
Zat precies 8 milliseconde tussen. Lijkt haast fake.
00.00.40.53 -> geen box
Volgens mijn script.

Je komt er niet meer doorheen, vanmiddag had ik gewoon die box betaald maar geen orderbevestiging

leuk saldo heb je
ora et labora
Dat is een studentencreditcard, heb je een limiet van €1000.
IS dus fakeRedHat schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:18:
Alleen jammer dat de box om 00.00 fake was.
00.00.40.53 -> geen box
Volgens mijn script.
Gewoon een leuke troll op het eind, maar die heeft niemand kunnen bestellen.
Wat een schijt site zeg.dutchgio schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:20:
[...]
IS dus fake![]()
Maarja, volgende hunt zit ik er weer
Het is maar wat je leuk noemt...dutchgio schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:20:
[...]
IS dus fake![]()
Nu maar wachten op de eerste unboxing
Iemand nog een wensenlijst voor zn box?
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Die laatste was gewoon vrijwel zeker fake, hij was onmiddellijk uitverkocht.
Net als dat er in de helft van de producten de letters box stond. Gewoon een beetje trollen, kan er wel om lachen eigenlijk
UltraHD TV van LGErkel schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:24:
Nu maar wachten op de eerste unboxingIemand nog een wensenlijst voor zn box?
Serieuze wensen
Nouja, ik ga huilen in een hoekje.
Daaaaaaag!
Daaaaaaag!
Mijn scraper haalde hem na 00h nog een 9 tal keer op
Overigens was het geen autodetect.
Had namelijk 2 ip adressen waarvan één aggressief ingesteld stond en de andere minder agressief. Local time was gesynchroniseerd met elkaar, Voor het geval dat ik geblocked werd, dit was echter niet het geval.
Bij de 'onhit' checkte 2e node ook, die ook een ibood box te zien kregen, en bij de fetch (op 1 ms na gelijk) allebij een uitverkocht pagina.
Dus OF het is een loting, OF fake.
Had namelijk 2 ip adressen waarvan één aggressief ingesteld stond en de andere minder agressief. Local time was gesynchroniseerd met elkaar, Voor het geval dat ik geblocked werd, dit was echter niet het geval.
Bij de 'onhit' checkte 2e node ook, die ook een ibood box te zien kregen, en bij de fetch (op 1 ms na gelijk) allebij een uitverkocht pagina.
Dus OF het is een loting, OF fake.
[ Voor 4% gewijzigd door RedHat op 29-05-2014 00:27 ]
Maakt niet zoveel voor hun uit er zullen toch altijd genoeg mensen naar de Hunt komen.Senui schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:25:
Snappen die mensen bij iBOOD niet dat zulke trollboxen juist alleen frustraties opwekken -_-
Zucht.. helaas is dat de waarheid..Dusche schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:26:
[...]
Maakt niet zoveel voor hun uit er zullen toch altijd genoeg mensen naar de Hunt komen.
This juist een lokkertje om tot het laatste moment voor niks te blijven zitten.Dusche schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:26:
[...]
Maakt niet zoveel voor hun uit er zullen toch altijd genoeg mensen naar de Hunt komen.
Cool story bro.RedHat schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:26:
Overigens was het geen autodetect.
Ben benieuwd of iBOOD achteraf nog boxen gaat annuleren zoals ze in de 1dk chat aangaven. (Voor mensen met meerdere accounts / scripts)
Blijven ze met een hoop boxen overr denk ik.Erkel schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:27:
Ben benieuwd of iBOOD achteraf nog boxen gaat annuleren zoals ze in de 1dk chat aangaven. (Voor mensen met meerdere accounts / scripts)
Is dat niet veel werk om na te gaan?Erkel schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:27:
Die boxen zullen echter naar Duitsland gaanErkel schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:27:
Ach, achteraf gezien had ik vorige x al een mooie, eerste box. Dit was toen de mijne:

Nu heb ik daarvan alleen nog dat oplaadpakket en die B&D schroeverdraaier.
En dat zal bij de meeste mensen zo gaan, dus kop op want de meeste spullen heb je niet nodig of doe je toch weg.
[ Voor 9% gewijzigd door Wietsee. op 29-05-2014 00:29 ]
Geen idee, ze waren er wel actief mee bezig, zo kreeg ik de indruk. Veel bans ook.
Hé Rosi!
Nou was wel weer een grappige hunt, alleen 2 besteksets kunnen scoren. Bij de volgende heb k waarschijnlijk meer budget, dus dan eens flink jagen op de leukere aanbiedingen
Kop op? Ik heb eindelijk een box dit keerWietsee. schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:29:
[...]
Die boxen zullen echter naar Duitsland gaan.
Ach, achteraf gezien had ik vorige x al een mooie, eerste box. Dit was toen de mijne:
[afbeelding]
En dat zal bij de meeste mensen zo gaan, dus kop op want de meeste spullen heb je niet nodig of doe je toch weg.
Nouja, het feit is dat als ze om de 'zoveel' kliks een ibood box 'verkopen' er andere regels van toepassing zijn dan wanneer het op voorraadindicator gaat.
Ik ben dus zeer benieuwd, aangezien zij zich mogelijk niet aan de wetgeving houden.
Ik ben dus zeer benieuwd, aangezien zij zich mogelijk niet aan de wetgeving houden.
PlaybookWietsee. schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:29:
[...]
[afbeelding]
Goed nieuws dat ze naar du gaan, huur ik me een brievenbus bij de lidl over de grens en kan ik zo aan een box komen.Wietsee. schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:29:
[...]
[afbeelding]
Godverdomme, realiseer met net dat het al donderdag is.. Kut iBood hele week verneukt en niet eens een box
Wat had jij de vorige x dan voor box??Famous schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:32:
Godverdomme, realiseer met net dat het al donderdag is.. Kut iBood hele week verneukt en niet eens een box
Kwam er nou zondag weer een hunt? Of was dat een foutje?
Dat gevoel komt me bekend voor helaas...Famous schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:32:
Volgende hunt is in juliErkel schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:32:
Kwam er nou zondag weer een hunt? Of was dat een foutje?
Staat paar pagina's terug
Ik creëer m'n eigen hunt wel, ga wel achter de vogeltjes in de tuin aanrennen ofzo...
Heb een muziekboxje kunnen scoren voor een mooie prijs volgens de pricewatch. Ben tevreden dus

Hey jongens, de hunt gaat gewoon door morgen!! "Breaking news: vrijdag een extra dagje hunten. Meer boxen, minder kans!!"
Kom dat zien!!
Kom dat zien!!
Volgens 1dk:

Zie nu pas de datum erbij staan
Wordt te laat...

Zie nu pas de datum erbij staan

[ Voor 31% gewijzigd door Erkel op 29-05-2014 00:35 ]
word filantroop en geef kartonnen dozen aan de armenAdmiralSnipe schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:34:
Ik creëer m'n eigen hunt wel, ga wel achter de vogeltjes in de tuin aanrennen ofzo...
ora et labora
Dat duurt nog een jaar, zoniet jaren wegens dagnaam en datumnummer.
[ Voor 8% gewijzigd door Wietsee. op 29-05-2014 00:36 ]
Oh was leuke box hoor
* gaat opzoeken *
edit;
Famous schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:05:
De box;
Boston Acoustics MC200 Air - €199
Polaroid zonnebril - 49,-
2x Dane-Elec SDHC ProLine Class 10 8GB - €20?
Kingston Ci95m draadloze muis - €21,-
Blackberry PlayBook inclusief hoesje - €100,-
Breil Manta TW0734 - €129,-
Oyama universal charging kit - €20,-
Garmin Zumo 660 - €500,-
Mannesman 37 delig schroef- en bitset - €25,-
Phillips spaarlamp - €1,-
UK to EU stekker - €1,-
Totale nieuwprijs van: €1065,-
[afbeelding]
[ Voor 61% gewijzigd door Famous op 29-05-2014 00:36 ]
Ja, faal. Ik ga naar bed, wordt te laatWietsee. schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:35:
[...]
Dat duurt nog een jaar, zoniet jaren wegens dag en datumnummer.
Doet Erkel niet aan CoC?
PlaybookFamous schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:36:
[...]
Oh was leuke box hoor
* gaat opzoeken *
edit;
[...]
Okee, tik m an volgende x hebben wij weer een box.
Is te hopenWietsee. schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:39:
[...]
Playbook![]()
Okee, tik m an volgende x hebben wij weer een box.

Dat dacht ik eerst ook, maar er was minimaal 1 boxWietsee. schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:24:
Die laatste was gewoon vrijwel zeker fake, hij was onmiddellijk uitverkocht.
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Dat is niet bijster veel
Leef je nog, trouwens?
[ Voor 32% gewijzigd door Tronic op 29-05-2014 00:44 ]
Eerlijk gezegd denk ik ook maximaal 1
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
G'night.

Slaap lekker!
Dankzij Famous toch nog die zonnebril gescoord deze hunt.
Thanks!
Thanks!
Dankzij Valandin toch nog een zonnebril verkocht welke ik uit de vorige hunt hadValandin schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:46:
Dankzij Famous toch nog die zonnebril gescoord deze hunt.
Thanks!
Top!
Wie?
Denk dat die jou bedoelde
Na 72 uur hunt moet alles wel heel expliciet zijn anders begrijp ik het niet meer

Haha nee dus
't was tegen jou ja
Anyhow. Ik kruip ook stilaan mijn bed in
Iedereen hier op 't 1dagskoopjes HQ is ook zijn tandjes aan t poetsen. Hopelijk is het morgen mooi weer. Dan gaan we lekker op een terrasje uitbrakkenTronic schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:54:
Haha nee dus't was tegen jou ja
Anyhow. Ik kruip ook stilaan mijn bed in
Heb nog steeds een betaling openstaan voor de box,:'(
Toevallig iets opgevangen of er uberhaupt iemand die laatste ronde een box heeft bemachtigd?DivZero schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:57:
[...]
Iedereen hier op 't 1dagskoopjes HQ is ook zijn tandjes aan t poetsen. Hopelijk is het morgen mooi weer. Dan gaan we lekker op een terrasje uitbrakken![]()
Ik kan je met 100% zekerheid garanderen dat iemand in de laatste ronde een box heeft bemachtigdpaulus_01 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 01:07:
[...]
Toevallig iets opgevangen of er uberhaupt iemand die laatste ronde een box heeft bemachtigd?
trollDivZero schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 01:14:
[...]
Ik kan je met 100% zekerheid garanderen dat iemand in de laatste ronde een box heeft bemachtigd
helemaal geen troll
Toon eens aan dan
"Be brave, don't shave"
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]