chat op ibood ligt er ook uit.Ghostier schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:02:
Nee ligt er gewoon uit.
http://www.ibood.com/nl/nl/
Als die doorloopt dan is 1dk eruit.
jupDarrell schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:05:
1dk werkt weer

ibood is een onderdeel van 1dk kijk links boven bij iboodhunt.1dagskoopjes.nldarkdesign schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:06:
Jullie hebben het telkens over 1DK. Wat is daar anders aan dan ibood.com/nl?
Automatische refresh en een chat.darkdesign schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:06:
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Instantrefresh (±2 sec eerder dan iBood zelf), geluidjes bij nieuwe items. Dat vind ik de belangrijkste dingendarkdesign schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:06:
Betere refreshrate, en je hebt waarschuwings geluiden voor wanneer een artikel uitverkocht is en wanneer een nieuwe verschijnt.darkdesign schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:06:
Oké, bedankt voor de informatie. Jammer dat de dag nu al bijna weer voorbij is
Ik zit al de hele dag op ibood.nl te kijken.
Je kan er een pizza winnen.darkdesign schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:06:
Heb er een gewonnen net.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Over die 2 D-Link router, volgens mij is de 857 beter:
http://www.routercenter.nl/vergelijken/169543/226797/
http://www.routercenter.nl/vergelijken/169543/226797/
ligt er wel weer uit nu 
de chrome addon dan maar

de chrome addon dan maar
[ Voor 33% gewijzigd door Darrell op 28-05-2014 17:10 ]
blijkbaar kan 1dk een hunt van meer dan 2 dagen niet aan.
Hij heeft al sinds de 1ste dag last gehad van de menigteDusche schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:12:
[...]
blijkbaar kan 1dk een hunt van meer dan 2 dagen niet aan.
Soms denk ik wel eens: Als je alle tijd die je verknoeit aan de hun optelt en gewoon extra zou hebben gewerkt, volgens mij kun je dan alles wat je echt wil in de hunt gewoon voor de normale prijs online kopen. Zonder stress. Of vloek ik nu in de kerk.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
ohh ja afentoe er uit met een ananassong ofso maar toch niet voor zo langGhostier schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:15:
[...]
Hij heeft al sinds de 1ste dag last gehad van de menigte
JaEvaluationCopy schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:16:
Of vloek ik nu in de kerk.
niet als 2,71 per uur verdientEvaluationCopy schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:16:
Soms denk ik wel eens: Als je alle tijd die je verknoeit aan de hun optelt en gewoon extra zou hebben gewerkt, volgens mij kun je dan alles wat je echt wil in de hunt gewoon voor de normale prijs online kopen. Zonder stress. Of vloek ik nu in de kerk.

Een echte tweaker tweakt ook zijn leven, dus nee, eigenlijk niet.EvaluationCopy schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:16:

Hoe is het mogelijk dat 1DK sneller is dan iBood zelf? iBood is toch een opzich zelf staand bedrijf, net als 1DK een verzamelsite is?
nee ibood is een onderdeel van 1dkKrilo_89 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:19:
Hoe is het mogelijk dat 1DK sneller is dan iBood zelf? iBood is toch een opzich zelf staand bedrijf, net als 1DK een verzamelsite is?
Misschien herlaad 1DK sneller dan dat de website van Ibood zelf doet.Krilo_89 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:19:
Mmm wat nou als je dit ook eens aan gokkers verteld?EvaluationCopy schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:16:
Zonder die chat hier zou ik gestopt zijn met hunten.
leuk ja, tot je in de voorwaarden leest dat er nog van alles bij komt.Bron schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:21:
Hotelbonnen, wees er snel bij!
Klopt, ik ga er ook altijd met een grote boog omheen.FunFair schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:22:
[...]
leuk ja, tot je in de voorwaarden leest dat er nog van alles bij komt.
voor 40 euro heb je echt geen hotel voor 2 nachten met 2 personen... het is 40 euro korting zo te zien, maar wil wedden dat je daar alsnog voor betaald als je boekt. Kan immers maar bij 1 site boeken,
Ik heb de gok maar gewaagd voor 7 euro zal het wel goed komen
Volgens mij heb ik net-an een laptop-rugzak weten te kopen 
Had ik ook wel nodig!

Had ik ook wel nodig!
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Oh jeej berg je maar. Als je de reacties hier mag geloven staat een heel leven vol pesterijen in het verschiet. Bereid je maar voor.Firesphere schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:26:
Volgens mij heb ik net-an een laptop-rugzak weten te kopen
Had ik ook wel nodig!
[ Voor 3% gewijzigd door CR1691 op 28-05-2014 17:27 ]
PSN: Finally_Chris
Voor die prijs, moet je voor die 3 nachten verplicht dineren en ontbijten bij het desbetreffende hotel.
PSN/XBL: DarkTaufu
Daarom heb ik er ook maar vanaf gezienTjiwa schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:27:
Voor die prijs, moet je voor die 3 nachten verplicht dineren en ontbijten bij het desbetreffende hotel.

ik zie een Russische vlag in het plaAtje staan, zegt dit iets over het product?
Ehm, hoezo wil je mij gaan pesten (ik raad het je af) om een fucking rugzak??? Hoe oud ben je?!CR1691 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:27:
[...]
Oh jeej berg je maar. Als je de reacties hier mag geloven staat een heel leven vol pesterijen in het verschiet. Bereid je maar voor.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Hij is 23Firesphere schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:29:
[...]
Ehm, hoezo wil je mij gaan pesten (ik raad het je af) om een fucking rugzak??? Hoe oud ben je?!
Pizza's besteld.
⏩ PVOutput☀️
Hij is van een generatie bij wie het gebruikelijk was mensen te pesten om hun rugzak. Ik ook, trouwens. Maar dar wil niet zeggen dat hij dat ook gaat doen. Of ik, wat dat betreft.Firesphere schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:29:
[...]
Ehm, hoezo wil je mij gaan pesten (ik raad het je af) om een fucking rugzak??? Hoe oud ben je?!
Dit is een geval van het woordje pesten en plagen door elkaar halen. Tweakers maken vaak van de humoristische opmerkingen, zoals woordspeelkeuze (bergen) om enigszins lollig te doen. Heeft niks met "pesten" te maken. Vaak kan het wel, dat plagen als pesten gezien kan worden maar in dit geval niet.Firesphere schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:29:
[...]
Wauw, relax.. Dit hele topic staat vol met crap en onzin.. En jij pikt dit eruit?Firesphere schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:29:
[...]
PSN: Fruitschaaltje
ligt er aan wat je plagen of pesten, maar CR1691 ..9116 ofso had het natuurlijk als grap bedoeld.Ghostier schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:32:
[...]
Dit is een geval van het woordje pesten en plagen door elkaar halen. Tweakers maken vaak van de humoristische opmerkingen, zoals woordspeelkeuze (bergen) om enigszins lollig te doen. Heeft niks met "pesten" te maken. Vaak kan het wel, dat plagen als pesten gezien kan worden maar in dit geval niet.
Huh dat zeg ik toch nietFiresphere schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:29:
[...]
PSN: Finally_Chris
Nee, dat las ik er inderdaad ook niet in.
5 jaar geleden liep er ook bij mij op school 1 rond met een logitech hardcover laptop tas. Zonder laptop erin, anders was er niks mis mee. Die heeft toen de bijnaam schildpad gekregen.Firesphere schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:29:
[...]
Zegt de slak...garriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:34:
[...]
5 jaar geleden liep er ook bij mij op school 1 rond met een logitech hardcover laptop tas. Zonder laptop erin, anders was er niks mis mee. Die heeft toen de bijnaam schildpad gekregen.
Firesphere schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:29:
[...]

kan wel een router gebruiken, maar iets zegt me om weg te blijven van dit model...
Gewoon kopen, joh.FunFair schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:37:
kan wel een router gebruiken, maar iets zegt me om weg te blijven van dit model...
* Fruitschaal pakt popcorn..
wordt nog maar in 4 shops verkocht en er is eenzelfde type met iets hoger versienummer. klinkt alsof de 3000 een bug had die verholpen is met de 3100.
Mooie jas, jammer dat die alleen gedragen mag worden van 18:00 tot 19:59, beetje onhandig..
thefal schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:40:
Mooie jas, jammer dat die alleen gedragen mag worden van 18:00 tot 19:59, beetje onhandig..
thefal schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:40:

Mooi oranje is niet lelijk
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Daar valt geen speld tussen te krijgen
Ik heb de laatste dagen genoeg ananas gezien en gehoord...
- no fruitfetish -
- no fruitfetish -
Zo, mooi setje schroevendraaiers op de kop getikt
I don't sonicare about those toothbrushes
Ze zijn wel dual core hoor!
offtopic:
Ahh kut, dual care
Ahh kut, dual care
Samsung EVO 840...nais
Winners never cheat, Cheaters never win
Ik wel, dus gekocht. Zijn rete duur bij de kruidvat.Fruitschaal schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:48:
I don't sonicare about those toothbrushes
Dure 500gb.. Voor 20 euro bij webshop. Zelfs bij SSD Center krijg je een game
(watchdogs)
Actie was ook snel weg
[ Voor 13% gewijzigd door MineMine op 28-05-2014 17:51 ]
Toevallig de Jamo 5.0 voorbij gekomen in de tijd dat ik in de auto zat ??
PS/XBL: Nogne
check deze even voor het gemak: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisWatGoedHeeee schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:54:
Toevallig de Jamo 5.0 voorbij gekomen in de tijd dat ik in de auto zat ??
Verwijderd
Heb ze ook eens gekocht bij ibood. Het zijn wel nepperts maar voor die prijs, ach...Pinjataaa schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:50:
[...]
Ik wel, dus gekocht. Zijn rete duur bij de kruidvat.
Blij om te horen.. Ik zie iedereen graag gelukkig! Met of zonder sonicare tandenborstel!Pinjataaa schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:50:
[...]
Ik wel, dus gekocht. Zijn rete duur bij de kruidvat.
idd. Wel handig zo'n ding. Zou er nog een box komen vandaag denken jullie?
Waarom denk je dat ik hier ^(%&@#$^ zit?Descriptor schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:59:
idd. Wel handig zo'n ding. Zou er nog een box komen vandaag denken jullie?
[ Voor 13% gewijzigd door mat.hi.as op 28-05-2014 18:00 ]
Is niet eens te gebruiken op ons balkon, met hun Gemakkelijk aan elke reling te bevestigen.
of ja.. zal wellicht wel kunnen, maar of het dan nog stabiel is?
[ Voor 29% gewijzigd door NeutraleTeun op 28-05-2014 18:01 ]
Omdat het kan
Gemakkelijk te bevestigen aan iedere reling die precies de juiste afmetingen, diameter en soortelijk gewicht heeft bedoelen ze daarmee, duhhhNeutraleTeun schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 18:00:
Is niet eens te gebruiken op ons balkon, met hun Gemakkelijk aan elke reling te bevestigen.
NeutraleTeun schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 18:00:

Dan hang je hem aan de buitenkant van je balkon. Mocht-ie dan vallen dan heb je tenminste geen brandvlek op je balkon. Hooguit wat boze benedenburen of wie/wat er dan ook onder loopt...NeutraleTeun schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 18:00:
Ja, maar als ik zo die foto bekijk dan hangt alles ook nog onder een hoek.
Dus dan glijden al mijn sappige vleesstukken ook zo naar de buren.
Dat heb ik liever niet
Dus dan glijden al mijn sappige vleesstukken ook zo naar de buren.
Dat heb ik liever niet
Je kunt dat ding ook gewoon op de grond zetten natuurlijk, dan is het meer een gewone bbq, maar toch
Hij staat toch op je balkon dan?

Ja maar dan hangt hij niet zo mooi aan de reling
Dan zou ik morgen naar de gamma rijden en een andere reling halen
Das beter dan de hele tijd bukken voor je vleesPsychoMantis_NL schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 18:16:
Dan zou ik morgen naar de gamma rijden en een andere reling halen
De pizza was nomnom.
⏩ PVOutput☀️
must.... resist.... too..... easy.....mat.hi.as schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 18:16:
[...]
Das beter dan de hele tijd bukken voor je vlees
Maar dan is het nog steeds een balkon bbq. Je kunt hem overigens niet meenemen om in het park te bbq-en, daar heb je een park bbq voor nodig.mat.hi.as schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 18:15:
[...]
Ja maar dan hangt hij niet zo mooi aan de reling
Zo'n klein, laag klapstoeltje erbij en je zit bijna op de grond, dus ik zie het probleem niet, maar goed jij wilt per se een balkonrailingbbqmat.hi.as schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 18:16:
[...]
deze is voor de zelfde prijs via internet te bestellen..Yonix schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 18:18:
De Hugo Boss komt als geroepen, want het is mijn favoriete geurtje en de mijne is bijna op!
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Wie had het vanmiddag over dat ie lasagne ging maken? Toen ik thuis kwam stond er een portie klaar, was die van jou? Thanks daar voor
"Be brave, don't shave"
Nepding ook, doe dan dezemat.hi.as schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 18:16:
[...]

Da's op gas, da's pas nep.... Een echte barbecue brandt op houtskool, dat geeft de echte bbq smaak aan het eten. Met zo'n gasding kan ik het net zo goed grillen in de keuken...
Ik wel, maar wil ze niet kopen.
^beetje fout.
Op gas krijg je ook die echte smaak.
Komt door de flavorizers (die driehoek dakjes) in de grill.
^beetje fout.
Op gas krijg je ook die echte smaak.
Komt door de flavorizers (die driehoek dakjes) in de grill.
[ Voor 65% gewijzigd door NeutraleTeun op 28-05-2014 18:25 ]
Gewoon twee keilbouten door je weber heen jassen en klaarPowder Toastman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 18:23:
[...]
Da's op gas, da's pas nep.... Een echte barbecue brandt op houtskool, dat geeft de echte bbq smaak aan het eten. Met zo'n gasding kan ik het net zo goed grillen in de keuken...
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]