ik kan dan geen echte hunter, of mietje zijn, maar ik vind die zekerheid gewoon fijn, ik vind 100e toch best veel aangezien ik 2,71 per uur verdien
Ja.... Heb de Galaxy zelf gehouden en m'n dochter en pa blij gemaakt met een Playbook. Alhoewel blij... Mijn dochter vind die Playbook maar matig, bijna geen games op te krijgen....

Pardon, of je bent nog jong. Of je moet een andere baan zoekenDusche schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:11:
ik kan dan geen echte hunter, of mietje zijn, maar ik vind die zekerheid gewoon fijn, ik vind 100e toch best veel aangezien ik 2,71 per uur verdien
- leeg -
Als je alles wat er in die box zit niks vind, kun je het makkelijk allemaal voor 100e verkopen op MP of in VADusche schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:11:
Geboortedatum 26 september 1998luigi87 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:11:
[...]
Pardon, of je bent nog jong. Of je moet een andere baan zoeken
[ Voor 22% gewijzigd door garriej op 28-05-2014 16:12 ]
ik ben 15 en werk in een dierentuin.luigi87 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:11:
[...]
Een stagevergoeding ligt niet zo hoog. Tussen de 1 euro en 4 euro per uurluigi87 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:11:
[...]
Haha, kan me ook niet voorstellen dat iemand erg blij wordt van een Playbook inderdaadPowder Toastman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:11:
[...]
Ja.... Heb de Galaxy zelf gehouden en m'n dochter en pa blij gemaakt met een Playbook. Alhoewel blij... Mijn dochter vind die Playbook maar matig, bijna geen games op te krijgen....
Waat, dat is wel gaaf, wat doe je in de dierentuin? Echt iets mt de dieren of meer op de terassjes ect?
Oke dat gevoel krijg ik ook wel eens hier dat ik in een dierentuin werk.
Maar das wel leuk op zich
- leeg -
Zo, ik mag naar huis, iets eerder vanwege hemelvaart ofzo....
Box in de pocket, dus kan zonder boxstress naar huis tuffen.
Haha precies ditluigi87 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:13:
[...]
Oke dat gevoel krijg ik ook wel eens hier dat ik in een dierentuin werk.
Maar das wel leuk op zich

Powder Toastman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:13:
- leeg -
Past dat?Powder Toastman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:13:
wahaha, euro knallerVerwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:14:
Ik ben ook een euro knaller op stage, maar gelukkig betaald mijn bijbaan erg goed
- leeg -
Ik ben een vrijwilliger op stage.Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:14:
Ik ben ook een euro knaller op stage, maar gelukkig betaald mijn bijbaan erg goed
Beetje proppen, moet lukken. Heb dan ook een heeele grote zak...
Oppassen dat je niet overvallen word terwijl je naar huis rijdt.Powder Toastman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:13:
Hm, ik speel misschien te veel spellen

Ah well, weer tijd voor Watch Dogs!
nou ik doe parkdienst dus ik moet het park zeg msaar schoon houden en ook bij de atracties staan, en in de zomer vakantie mag ik waarschijnlijk de vuilnisbakken met een mini tractor gaan ophalengarriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:13:
[...]
Waat, dat is wel gaaf, wat doe je in de dierentuin? Echt iets mt de dieren of meer op de terassjes ect?

heerlijk toch, zeker in goed weer, beetje in het park chille. In de zomer lekker rondrijden, heerlijke bijbaanDusche schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:14:
[...]
nou ik doe parkdienst dus ik moet het park zeg msaar schoon houden en ook bij de atracties staan, en in de zomer vakantie mag ik waarschijnlijk de vuilnisbakken met een mini tractor gaan ophalen
Inderdaad, Galaxy is prima. Werkt prima, voelt wel een beetje erg plastiekerig aan zoals de meeste Samsung producten, zeker vergeleken met de iPad 2 die ik ooit had.Ardj schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:13:
[...]
Haha, kan me ook niet voorstellen dat iemand erg blij wordt van een Playbook inderdaadGalaxy is prima!
Nou ik ga met boxstress naar huis en daar verder.
Hmm ze zeggen niks over " Ibood hunt en het verkeer"
Hmm ze zeggen niks over " Ibood hunt en het verkeer"
- leeg -
ja echt wel ik hoef niet eens zoveel te doen en lekker buiten alleen als het warm gaan de dumpsters wel stinken maar ja dat is toch niet zo erg.garriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:15:
[...]
heerlijk toch, zeker in goed weer, beetje in het park chille. In de zomer lekker rondrijden, heerlijke bijbaan
Alles went!Dusche schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:17:
[...]
ja echt wel ik hoef niet eens zoveel te doen en lekker buiten alleen als het warm gaan de dumpsters wel stinken maar ja dat is toch niet zo erg.
PSN: Fruitschaaltje
Als het warm is heeft ook het vrouwelijke publiek minder kleding aan. Het 1 weegt goed af tegen over het ander héDusche schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:17:
[...]
ja echt wel ik hoef niet eens zoveel te doen en lekker buiten alleen als het warm gaan de dumpsters wel stinken maar ja dat is toch niet zo erg.
Twijfel nog tussen deze D-link of een betere router...
Alleen is dit geen routerVulchare schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:17:
Twijfel nog tussen deze D-link of een betere router...
Ga nu dan toch maar echt weg. Spreek jullie over een half uurtje of zo weer.
Blijf jullie moreel ondersteunen en misschien kom ik nog een leuke andere deal tegen.
Blijf jullie moreel ondersteunen en misschien kom ik nog een leuke andere deal tegen.
beetje raar als je als medewerker gaat starengarriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:17:
[...]
Als het warm is heeft ook het vrouwelijke publiek minder kleding aan. Het 1 weegt goed af tegen over het ander hé
Maar ja echt verleidelijk sta er niet bij met je stink vuilnisbak in je handengarriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:17:
[...]
Als het warm is heeft ook het vrouwelijke publiek minder kleding aan. Het 1 weegt goed af tegen over het ander hé
Welnee, dat hoort. Beetje fluiten en sissen af en toe. Vinden de vrouwtjes mooi.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Dat zal sterk verschillen per vrouw.EvaluationCopy schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:19:
[...]
Welnee, dat hoort. Beetje fluiten en sissen af en toe. Vinden de vrouwtjes mooi.
Dat begrijp ik, maar als er een muur tussen mij en de router zit, valt de verbinding weg. Dus ik ben nu op zoek naar iets anders om de verbinding te verbeteren, danwel uit te breiden.
[ Voor 3% gewijzigd door Vulchare op 28-05-2014 16:21 ]
Verwijderd
Aandacht vinden ze allemaal leukEvaluationCopy schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:19:
[...]
De meeste waarderen het niet. Die ik spreek in mijn omgeving dan.
Goed, niet allemaal. Maar als je het niet probeert kom je er niet achter. Sissen is misschien onaardig, maar fluiten vinden ze over het algemeen wel billijk.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Ah, op die fiets. Dan heb ik niks gezegdVulchare schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:20:
[...]
Dat begrijp ik, maar als er een muur tussen mij en de router zit, valt de verbinding weg. Dus ik ben nu op zoek naar iets anders om de verbinding te verbeteren, danwel uit te breiden.
*pakt boormachine*Vulchare schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:20:
[...]
gat in de muur, kabel erdoorheen

Dat vinden ze dan weer een beetje domjip_86 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:22:
[...]
En dan met je mini tractor vol tegen een lantaarnpaal botsen als je zo starend langs tuft
dan heb ik echt zeik.jip_86 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:22:
[...]
En dan met je mini tractor vol tegen een lantaarnpaal botsen als je zo starend langs tuft
Maxima vindt willem ook een beetje dom
Jammer, zet wel een gopro camera op je traktor
laat maar uitverkocht.
[ Voor 6% gewijzigd door garriej op 28-05-2014 16:24 ]
Ze doen alsof omdat ze weten dat alleen de echte stoere mannen blijven kijken. En dat is hun doel.garriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:21:
[...]
De meeste waarderen het niet. Die ik spreek in mijn omgeving dan.
garriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:24:
[...]
Jammer, zet wel een gopro camera op je traktor
laat maar uitverkocht.
JELLYLLYLYYLYLYBEANSNSSSS
Jammer van verzendkosten
Jammer van verzendkosten
* Fruitschaal ziet in zijn glazen bol een jellybean dispenser
ZondeFruitschaal schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:28:
* Fruitschaal ziet in zijn glazen bol een jellybean dispenser
Hee je hebt een ananasFruitschaal schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:28:
* Fruitschaal ziet in zijn glazen bol een jellybean disponser
Ah, mijn bestelde router is er weer.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wonderlijk! Een Tweaker die snapt hoe vrouwen denken! ComplimentenPinjataaa schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:26:
[...]
Ze doen alsof omdat ze weten dat alleen de echte stoere mannen blijven kijken. En dat is hun doel.
Verwijderd
Niemand weet hoe vrouwen denken, zelfs vrouwen nietEvaluationCopy schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:29:
[...]
Wonderlijk! Een Tweaker die snapt hoe vrouwen denken! Complimenten
Zodra je de bitchshield gebroken hebt stoppen ze met denken.Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:30:
[...]
Niemand weet hoe vrouwen denken, zelfs vrouwen niet
Ik moet alleen nog een enigszins goedkope telefoon upgrade. d'r zijn genoeg telefoons normaal op iBood
Ik hoor het al.. Het gaat al beter tussen de gemiddelde tweaker en vrouw...
Pinjataaa schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:31:
[...]
Zodra je de bitchshield gebroken hebt stoppen ze met denken.
Verwijderd
dat is 1x in de maand tochPinjataaa schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:31:
[...]
Zodra je de bitchshield gebroken hebt stoppen ze met denken.
Ik ben meer van de theorie.Fruitschaal schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:32:
Ik hoor het al.. Het gaat al beter tussen de gemiddelde tweaker en vrouw...
[...]
Haha, nee. Dan staat er hoogspanning op de bitchshield.
[ Voor 36% gewijzigd door Pinjataaa op 28-05-2014 16:33 ]
waar is de ativ s die elke hunt langskomt.Ghostier schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:32:
Ik moet alleen nog een enigszins goedkope telefoon upgrade. d'r zijn genoeg telefoons normaal op iBood
Hmm. Ik heb nu een tweede router besteld, maar welke zal ik houden? Ik vind Wifi bereik het belangrijkste...
D-Link Media Router DIR-857
D-Link DIR-845L
D-Link DIR-845L
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
ik heb hier nog een galaxy apollo liggen kopen
http://tweakers.net/price...ng/326361;300719/DIR-857/Ypho schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:34:
Hmm. Ik heb nu een tweede router besteld, maar welke zal ik houden? Ik vind Wifi bereik het belangrijkste...
D-Link DIR-845L
Die ronde lijkt beter
Ik zit met hetzelfde issue:PYpho schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:34:
D-Link DIR-845L
Xbox: Gulpener88
Awesome, ik had nog niet gedacht aan vergelijken in de PW. Dan ga ik de andere maar annulerenKrilo_89 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:35:
[...]
http://tweakers.net/price...ng/326361;300719/DIR-857/
Die ronde lijkt beter
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
die ronde is de betere van de 2
Maar die ronde heeft wel USB2 en die andere heeft usb3Ypho schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:36:
[...]
Awesome, ik had nog niet gedacht aan vergelijken in de PW. Dan ga ik de andere maar annuleren
aar het bereik van die ronde zal wel weer beter zijn.
Xbox: Gulpener88
Ik sluit toch niets aan op die router. NAS staat ernaast om vanaf te streamen, werkt primaGertjuhjan schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:37:
[...]
Maar die ronde heeft wel USB2 en die andere heeft usb3
Echt heel irritant dat die Samsung 55 inch UHDTV niet meer voorbij komt. Is alleen op dag 1 voorbij gekomen
Ik was net te laat voor de ronde, daarom heb ik later die andere nog besteld. Als de ronde nog eens komt bestel ik die ook en annuleer ik de 857.
Merde ik zie nu dat hij pas is geweest... Stom stom stom
Merde ik zie nu dat hij pas is geweest... Stom stom stom
[ Voor 17% gewijzigd door Little Bear op 28-05-2014 16:44 ]
Life is simple, make choices, don't look back...
USB2 is snel genoeg om een filmpje te streamen hoor. ~400mbits uit mn hoofd, dat is meer als dat je beschikbaar heb voor bijvoorbeeld een youtube filmpje(gezien internet snelheid), streamen vanaf je eigen netwerk werkt vaak ook nog met buffering, dus die usb 2/3 zal ik niet over struikelen.Gertjuhjan schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:37:
[...]
Maar die ronde heeft wel USB2 en die andere heeft usb3
Hij was er ook begin mei, dus voordat de hunt begon. Daar heb ik die van mij vandaan, voordat ik aan ging bieden.Tripwire999 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:38:
Echt heel irritant dat die Samsung 55 inch UHDTV niet meer voorbij komt. Is alleen op dag 1 voorbij gekomen
hmm verleidelijk die lamp...
denk dat ik maar even boodschapjes ga doen.
denk dat ik maar even boodschapjes ga doen.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Waterbestendig volgens IPX8, not bad at all. Das dus gewoon volledig waterdicht, voor continu onderwater gebruik. Ik heb er laatst een gekocht voor op de boot met IPX7, meer voor betaald. Prima deal dit.
[ Voor 64% gewijzigd door EvaluationCopy op 28-05-2014 16:43 ]
Handig als je in de regen even de tuin in moet snachtsEvaluationCopy schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:42:
Waterbestendig volgens IPX8, not bad at all.
Was dat ook die 55 inch? En hoe bevalt ie?Ghostier schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:40:
[...]
Hij was er ook begin mei, dus voordat de hunt begon. Daar heb ik die van mij vandaan, voordat ik aan ging bieden.
Er was toch geen Samsung 55'' UHDTV?
http://producthistory.eu/zoek/samsung+55
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
http://producthistory.eu/...9/Samsung+55+Ultra+HD+tv/Pinobigbird schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:48:
nevermind, die is van begin mei.

[ Voor 7% gewijzigd door garriej op 28-05-2014 16:49 ]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis Eerste item: "Samsung 55" Ultra HD tv"Pinobigbird schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:48:
nevermind too

[ Voor 8% gewijzigd door mat.hi.as op 28-05-2014 16:51 ]
is op 13 mei geweest niet gedurende de hunt dus.
Inderdaad nu je het zegt. Raar dat ie in de lijst met deal staat die geweest zijn tijdens de iBood Hunt.Dusche schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:50:
[...]
Ik had hem al geedit inderdaadDusche schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:50:
[...]
Weet ik niet, als ik hem uitpak is die niet meer zoveel waard op V&ATripwire999 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:43:
[...]
Was dat ook die 55 inch? En hoe bevalt ie?
Ga is gewoon gebruiken! het WK hockey komt eraanGhostier schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:51:
[...]
Weet ik niet, als ik hem uitpak is die niet meer zoveel waard op V&A
Tja ik kijk geen tvgarriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:53:
[...]
Ga is gewoon gebruiken! het WK hockey komt eraan
Ik heb nog wel een mooi kastje waar die goed op zou staan

ik heb een hele muur waar die mooi aan kan hangenmat.hi.as schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:55:
[...]
Ik heb nog wel een mooi kastje waar die goed op zou staan
1dagskoopjes ligt er weer uit
[ Voor 82% gewijzigd door Darrell op 28-05-2014 16:58 ]
Tis nog nooit zo druk geweest als tijdens deze Hunt. We lopen tegen een aantal performance issues aan. We zijn er mee bezig! Ondertussen kan je http://backup.iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ gebruikenDarrell schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:56:
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
of niemand koopt die heliDarrell schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:56:
Ergens moet echt een enorm magazijn staan met miljoenen van die vershoudbakkies. Daar moet iets leuks mee te doen zijn, misschien een boot van aan elkaar lijmen?
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]