48hrgarriej schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:20:
Hoelang gaat de hunt nog door, het is normaal maar 24 uur toch?
Die dingen zijn voor alle leeftijden en kunnen vele generaties mee.tpb102718 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:20:
[...]
Ik zou er ook helemaal niet ontevreden mee zijn als de knikkerbaan in de box zat. (naast een leuke ipad en laptop natuurlijk)
Ik had helaas geen randomreader bij me, anders had ik hem wel gekocht als cadeau.
[ Voor 7% gewijzigd door Pinjataaa op 27-05-2014 10:23 ]
Verwijderd
Alles wordt apart geleverd volgens mij.Fruitschaal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:20:
Even een vraagje. Als je 3/4 verschillende dingen hebt besteld, krijg je deze dan ook allemaal los verstuurd? Of wordt het verzameld en verstuurd als een pakketje?
Damn, twee verschillende antwoorden..
A: Aparte levering bij meerdere bestellingen
B: Verzameld in een pakket en dan verzonden bij meerdere bestellingen
STEMMEN!
PSN: Fruitschaaltje
AFruitschaal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:24:
[...]
STEMMEN!
C: Meerdere dozen, maar ze kunnen op de zelfde dag binnen komen.Fruitschaal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:24:
[...]
STEMMEN!
"Be brave, don't shave"
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Pssst, je Jamo's zijn er :-)50Miles schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 08:33:
Gisteren tot 00.00 op de bank blijven hangen met de laptop, nog steeds geen Jamo. Vandaag nieuwe poging.
Life is simple, make choices, don't look back...
Maarja, geen versterker! En ook maar een budget van ~250 deze hunt.
Kijk hoe vet:Pinjataaa schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:21:
[...]
48hr
[...]
Die dingen zijn voor alle leeftijden en kunnen vele generaties mee.
Ik had helaas geen randomreader bij me, anders had ik hem wel gekocht als cadeau.
YouTube: Spacerail Level 9: Complete circuit video
Certified Google Teacher.
Die is sowieso te laat haha
'DESIGN' het wordt steeds gekker met die mensen, elke hunt worden de titels smeuiger. Dit heeft niets met design te maken, of is een melkpak nu ook design
Besteld

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Nice haha50Miles schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:26:
[...]
Besteld![]()
. Heb op mun werk dual screen, en zag hem in mijn ooghoek. Wist niet hoe snel ik op die knop moest rammen :):)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I love Klipsch!
Congratz
Voor die prijs krijg je alleen geen beter geluid.sambalbaj schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:27:
die jamos zijn wel heel lelijk
Creditcard ligt al de hele ochtend naast me op mun bureau op het werk. Is gewoon de snelste manier van betalen. Geen risico dat ideal eruit ligt enzo. Risico-eliminatie
Na 26 uur wachten!
Precies. Het is beloond! Jij had ze in de ochtendsessie gisteren toch besteld?
Zal ze eerst even testen en daarna op marktplaats zetten als ze tegenvallen..:)
bij interesse ff een dm-tje voor het geval ze weg gaan
[ Voor 49% gewijzigd door Workaholic op 27-05-2014 10:33 ]
Nope, ik had ze ook net gemist.. Dus nu wel aangeschaft!50Miles schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:29:
[...]
Precies. Het is beloond! Jij had ze in de ochtendsessie gisteren toch besteld?
Wel stuk goedkoper dan in de pricewatchrSNNN schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:29:
Weer een mede8er..
IMPULSAANKOOP :D:D:D:D LEVEN IBOOD Ze flikken het weerWorkaholic schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:30:
Mocht iemand de Jamo's gemist hebben.. ik heb ze besteld maar twijfel nog of ik ze wil houden.. lol
NiceFruitschaal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:30:
[...]
Nope, ik had ze ook net gemist.. Dus nu wel aangeschaft!
Hopelijk komt die dan toch nog eens langs.
Voor de mensen die op dat moment online waren ging het snel weg?
-Sony eBook
-Keukenweegschaal
-Rijstkoker
-Sporthorloge
-Led Strip
Al heb ik geen idee waar ik ze voor nodig heb

Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
Heeft ongeveer 3 minuten geduurdXepos schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:32:
Meh de Jabra Revo Wireless gemist om 8 uur.
Mijne;Valandin schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:34:
Dus. Mijn want list voor vandaag
-Sony eBook
-Keukenweegschaal
-Rijstkoker
-Sporthorloge
-Led Strip
- Box
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik heb thuis nog een sub staan. Dus dat kan ik mij besparen!50Miles schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:31:
[...]
Nice. Nu nog een nette sub
. Gisteren was er een mooie Boston Accoustics, maar ik wou hem niet kopen zolang ik geen 5.0 set had gescoord. Nu gaan we dus jagen op die Boston Accoustics
.
@ die Jabra vraag. Hij was er om 08:00 en om 08;03 was er een andere aanbieding. Redelijk snel dus.
tsja heb hier nog een chromecast liggen waar ik niet weet wat ik moet als impulsaankoop.flipkipse schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:30:
[...]
IMPULSAANKOOP :D:D:D:D LEVEN IBOOD Ze flikken het weer
Kun je ook hier vinden: http://producthistory.eu/hunt/27-05-2014/2/30/Xepos schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:32:
Meh de Jabra Revo Wireless gemist om 8 uur.
8:00-8:03 dus 3 minuten online gestaan voor de volgende aanbieding kwam.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
gisteravond kwam deze langs50Miles schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:31:
[...]
Nice. Nu nog een nette sub
. Gisteren was er een mooie Boston Accoustics, maar ik wou hem niet kopen zolang ik geen 5.0 set had gescoord. Nu gaan we dus jagen op die Boston Accoustics
.
voor de led strip zou ik niet in NL halenValandin schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:34:
-Sony eBook
-Keukenweegschaal
-Rijstkoker
-Sporthorloge
-Led Strip
hier:
http://www.ebay.nl/itm/14..._trksid=p3984.m1423.l2649
kies de 5050 versie
Sony eBook zou voor mij ook wel langs mogen komenValandin schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:34:
-Sony eBook
-Keukenweegschaal
-Rijstkoker
-Sporthorloge
-Led Strip
Komen ook niet. Onkyo heeft geen deal dit keer met IBOODsambalbaj schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:38:
nog geen Onkyo gezien deze hunt
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Wil je er vanaf? (doe dan maar een DM)sambalbaj schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:35:
[...]
tsja heb hier nog een chromecast liggen waar ik niet weet wat ik moet als impulsaankoop.
Die zitten elke hunt ook weer in de box....Pinobigbird schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:39:
Die Razendsnelle 3D mediaplayer gaat niet zo snel
ik, en hierboven nog iemand hebben eventueel een jamo over
Ken je nagaan hoe razendsnel die isPinobigbird schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:39:
Die Razendsnelle 3D mediaplayer gaat niet zo snel
>>
Workaholic schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:30:
Mocht iemand de Jamo's gemist hebben.. ik heb ze besteld maar twijfel nog of ik ze wil houden.. hoezo implusieve aankoop lol
Zal ze eerst even testen en daarna op marktplaats zetten als ze tegenvallen..:)
bij interesse ff een dm-tje voor het geval ze weg gaan
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
nee doe m tzt wel richting (schoon)ouders als npo en rtl er native bijzitten. Voegt nu niks toe aan mn smart bd speler.
jammer, dat waren vaak leuke deals en prima dingenWaah schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:39:
[...]
Komen ook niet. Onkyo heeft geen deal dit keer met IBOOD
Niks kan tegen een HTPC op...Fruitschaal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:42:
Die Mede8er gaat niet hard, ondanks goede beoordelingen en price-drop..
Hij is inderdaad nog niet eerder zo goedkoop geweest: http://producthistory.eu/zoek/med600x3d/Fruitschaal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:42:
Die Mede8er gaat niet hard, ondanks goede beoordelingen en price-drop..
Weet het, wel gezien, maar had nog geen set. Vind hem niet erg mooi eruit zien. Past wel bij de set overigens.
Man man man, dit is echt een van de beroerdste hunts.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
( Nu al 20 minuten in de aanbieding!)
[ Voor 30% gewijzigd door Fruitschaal op 27-05-2014 10:47 ]
Voor minder heb je ook een AM1 5150 + moederbordje en je HTPC kan er weer tegenaan...Distael schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:44:
Ik heb er 1 besteld....mijn htpc van 6 jaar oud is niet zo heel erg snel meer....geen geld over voor een nieuwe htpc.
Maar als ik de specs doorkijk kan er wel een schijf in...Xeanor schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:45:
Ik heb die Mede8er. Je moet er dus wel een NAS bij hebben want er zit geen schijf in. Denk dat dat een issue is voor veel potentiele kopers.
Chromecast?Klitse schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:47:
Ik heb nog wel een media player nodig, maar dat is voor mijn 2e tv en daarvoor heb ik liever een iets kleinere. 3d al helemaal niet nodig.
Jawel.Fruitschaal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:47:
Kun je geen hdd via usb aansluiten op mede8er?
( Nu al 20 minuten in de aanbieding!)
I see red pixels.
Het ding is echt superklein hoor.Klitse schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:47:
Ik heb nog wel een media player nodig, maar dat is voor mijn 2e tv en daarvoor heb ik liever een iets kleinere. 3d al helemaal niet nodig.
Waarschijnlijk wel, maar dan loop je nog heen en weer te sjouwen met die hdd.Fruitschaal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:47:
Kun je geen hdd via usb aansluiten op mede8er?
Alleen bij de 800. Dit is de 600.Spekkie88 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:47:
[...]
Maar als ik de specs doorkijk kan er wel een schijf in...
Ik wou het net voorstellen, perfect voor op de slaapkamer icm Plex.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Je hebt op alle producten uit de box 1 maand garantie.Ypho schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:50:
Stel dat je zo'n box weet te bemachtigen en je houdt hem. Heb je dan garantie op alle apparatuur wat er in zit? Of koop je een box met meuk waarbij je zelf risico loopt?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Ah thx. Dus gewoon even testen of het werkt en daarna moet het maar gewoon blijven werkenBaZnGaNL schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:50:
[...]
Je hebt op alle producten uit de box 1 maand garantie.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Zie hier de info met betrekking tot een boxYpho schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:50:
Stel dat je zo'n box weet te bemachtigen en je houdt hem. Heb je dan garantie op alle apparatuur wat er in zit? Of koop je een box met meuk waarbij je zelf risico loopt?
"Be brave, don't shave"
Is wel de bedoeling. Anders ff een belletje naar iBood hierover. Mail zal ik als ik jou was niet doen. Response tijd is zeer langzaam.Ypho schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:51:
[...]
Ah thx. Dus gewoon even testen of het werkt en daarna moet het maar gewoon blijven werken
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Of ze moeten echt al paletS hebben staan met dit ding..PromWarMachine schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:51:
Het razendsnelle uit de omschrijving slaat in ieder geval niet op de tijd die het kost om het kreng opgeruimd te krijgen
Waren die speakers niet echt genoeg?sprintkanon schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:50:
Ja, duurt te lang.....box hierna?
"Be brave, don't shave"
Check!jip_86 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:36:
Had besloten dat ik die platte marantz receiver wel zag zitten, was hij uitverkocht. Dus hoop dat die vandaag (liefst zwart) nog eens langs komt.
Edit: in het zilver dan
[ Voor 4% gewijzigd door Pinobigbird op 27-05-2014 10:54 ]
Kun je verder hunten voor een 2.1
"Be brave, don't shave"
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]