tablet,, iemand??
10'' met slechts 1024 x 600? Gaat 'm niet worden nee.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Haha, ja m'n vrienden en familie zijn wel te vertrouwen. Maar ik zelf laat alles naar m'n werk toe sturen, wordt het sowieso altijd aangenomen en ik kan het zelf direct meenemenPsychoMantis_NL schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:37:
Mja ik neem aan dat jij je vrienden/kennissen of what not toch wel zo hebt uitgezocht dat ze je geen box door je neus heen boren
Familie heb je dan misschien geen invloed op, maar goed, die kun je schrappen uit je testament
Dat is echt pixels staren.
Ik probeer gewoon alles op m'n vrije dagen te laten bezorgenthundermo schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:39:
[...]
Haha, ja m'n vrienden en familie zijn wel te vertrouwen. Maar ik zelf laat alles naar m'n werk toe sturen, wordt het sowieso altijd aangenomen en ik kan het zelf direct meenemen
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Dit is een box-artikeltje. Deze zul je wel veel tegenkomen in de box
PSN: Fruitschaaltje
Yarvik... Was dat niet Sweex... En heeft die nu niet een doorstart gemaakt door de hele Yarvik lijn te laten vallen?
KlikkerdeklikSpekkie88 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:40:
Yarvik... Was dat niet Sweex... En heeft die nu niet een doorstart gemaakt door de hele Yarvik lijn te laten vallen?
Omdat al die Yarvik meuk telkens werd teruggestuurd wegens defecten. Dat werd een dure grap.Spekkie88 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:40:
...door de hele Yarvik lijn te laten vallen?
Als je een tablet neemt moet je - imo - ook gewoon kwaliteit kopen en dan maar een paar tientjes meer uitgeven voor een ASUS/Apple/Samsung...
Ja maar wie neemt de garantie van deze tablets voor z'n rekening dan?bas-r schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:41:
[...]
Omdat al die Yarvik meuk telkens werd teruggestuurd wegens defecten. Dat werd een dure grap.
'iPad backpack'
Want er past geen andere tablet in? Het is toch ook geen 'EOS-dslr cameratas'.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Nee dat zie je verkeerd! Er pas ALLEEN een IPdad inPinobigbird schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:43:
'iPad backpack'![]()

Als de tas een andere tablet herkend laat de tas deze gewoon eruit vallen zonder pardon!
Ik had voor m'n ma dr verjaardag een galaxy tab gekocht, deze wordt gewoon iPad genoemd. maar ze wou geen apple hebben...Pinobigbird schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:43:
'iPad backpack'![]()

Nou, volgens de beschrijving is de iPad geen tablet:
en de tas heeft ook nog een apart vak voor je iPad of tablet.
Das zelfde als een fiat kopen en zeggen ik rij in een Ferrarigarriej schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:44:
[...]
Ik had voor m'n ma dr verjaardag een galaxy tab gekocht, deze wordt gewoon iPad genoemd. maar ze wou geen apple hebben...
Haha werk voor Student aan huis en krijg vaak als werk beschrijving " iPad instellen" en dan kom je daar is hert zo'n kut empire tablet ofzo:P
mn moeder weet ook niet wat een tablet is, noemt al die dingen ipad. Kan ze wel prima mee overweg, dat weer wel.garriej schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:44:
[...]
Ik had voor m'n ma dr verjaardag een galaxy tab gekocht, deze wordt gewoon iPad genoemd. maar ze wou geen apple hebben...
Klopt... Een iPad is een iPad, al die andere apparaten zijn tablets dûhPinobigbird schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:45:
Nou, volgens de beschrijving is de iPad geen tablet:
[...]
Yarvik nog.. Je kan nog wel beroep op garantie doen via de site.Spekkie88 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:43:
[...]
Ja maar wie neemt de garantie van deze tablets voor z'n rekening dan?
Wat een verschrikkelijke site hebben ze trouwens...
Hipsters!
Lol, maat M. Daar passen al die dikke reten van Tweakers-vrouwen vast niet in.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
dat blijkt... ze gaan bepaald niet hard
Die hebben geen vrouw aangezien Tweakers hele dagen op de zolder lopen te knutselenEvaluationCopy schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:51:

Andersom. Samsung is de Ferarri natuurlijk #shotsfiredNielsjuhz schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:46:
[...]
Das zelfde als een fiat kopen en zeggen ik rij in een Ferrari
Shut up and take my money!
Zijn toch onderbroeken voor echte mannen
Zijn toch onderbroeken voor echte mannen
I bad beat my meat by busting my nuts!
haha dan weet ik niet hoe dik jou dame is XDEvaluationCopy schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:51:
Ach je moet het zo zien: dan hebben ze een doel om naar te streven.JorrickvdBeld schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:53:
[...]
haha dan weet ik niet hoe dik jou dame is XD
Certified Google Teacher.
Die witte sportsokken daarentegen!
sokken daarentegen zijn wel gewenst blijkbaar ^.^
AAAAH WEER ONDERBROEKEN.
In die box zit denk ik ondergoed voor de rest van je leven
IBood is zijn kledingkast aan het lossen..
Daar is op zich niks mis mee..flipkipse schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:55:
AAAAH WEER ONDERBROEKEN.
[ Voor 6% gewijzigd door garriej op 27-05-2014 09:56 ]
BOX!!!!!
.....-ers
.....-ers
Behalve dat M al een tijdje niet meer mijn maat is

Daar kan ik alleen maar zo op reagerenTimmiee schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:56:
[...]
flipkipse schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:54:
[...]
Ach je moet het zo zien: dan hebben ze je een doel om naar te streven.
Die van mij wel, alleen ik hoef geen grijze lap voor mijn jonge heren.Timmiee schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:56:
[...]
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:57:
[...]
Daar kan ik alleen maar zo op reageren
[...]
Jij hebt 5 zwansen of wat
True that. Druk mee bezig al geloof ik niet dat ik dat nog moet willen,, terug naar M... moet er ook een paar centimeter lengte afPsychoMantis_NL schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:57:
[...]
Daar kan ik alleen maar zo op reageren
[...]
Ben je zo lang dan?Timmiee schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:58:
[...]
True that. Druk mee bezig al geloof ik niet dat ik dat nog moet willen,, terug naar M... moet er ook een paar centimeter lengte af
Iets met verhoudingen (ben 192)... vind M vrij krap
Handoekken... In het paars.. Ow god, draag me weg...
Past wel, dan ben je net een bodybuilder.Timmiee schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:00:
[...]
Iets met verhoudingen (ben 192)... vind M vrij krap
Dat riep mijn collega net ook terwijl ik koffie haalde
Awesome Collega!tpb102718 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:01:
[...]
Ik ga ook maar weer een bakkie halen. Roepen jullie als er een box voorbij komt?tpb102718 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:01:
[...]
Iemand nog belang bij een pre-historische telefoon?
Is dit het rommel uurtje ofzo...
Yep, en de vuilnisbak om het allemaal in te gooien komt zomenteen.flipkipse schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:05:
Iemand nog belang bij een pre-historische telefoon?
De mijne heeft een keurig Italiaans maatje 38JorrickvdBeld schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:53:
[...]
haha dan weet ik niet hoe dik jou dame is XD
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Dat is de slim&sleek special edition!
Geen voetbalmodus!?! Dan sla ik 'm over.
Wel ultra HD!
Ja wat is die voetbalmodus nou eigenlijk, kun je hem dan op de grond zetten en er tegenaan schoppen?
Onzin. Full HD 40 ". Topmodel van 2013 Philips.murphylee schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:08:
Wel ultra HD!
Kun je schelden/tieren/agressief doen tegen de tv, zónder tegenreactiegarriej schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:09:
Ja wat is die voetbalmodus nou eigenlijk, kun je hem dan op de grond zetten en er tegenaan schoppen?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Hoppa, eindelijk weer spul waar ik wat aan heb.
Ultra dunne HD TV.
is dit een beetje een fatsoenlijke router?
Je kan de commentator weg filterengarriej schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:09:
Er zit een microfoon in de TV zodat als je scheld ze dit naar de spelers kunnen sturenChristiano007 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:10:
[...]
Kun je schelden/tieren/agressief doen tegen de tv, zónder tegenreactie
Waarom zou j de commentator willen wegfilteren? Ik vind het wel boeiend om te weten dat henk van psv vroeger bij de bakker op de hoek kwam.
[ Voor 19% gewijzigd door garriej op 27-05-2014 10:11 ]
Dan kun je hem als doel gebruiken.
Tevens neemt hij delen op waarbij de kijker veel geluid maakt, (juichen, schreeuwen etc ). Dan kun je dat direct terug kijken en inzoomen op de situatie.. bla bla..
Tevens neemt hij delen op waarbij de kijker veel geluid maakt, (juichen, schreeuwen etc ). Dan kun je dat direct terug kijken en inzoomen op de situatie.. bla bla..
Dat is een set oordoppen voor je vrouw zodat die niet je getier hoeft aan te horengarriej schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:09:
Best wel! en de goedkoopste in de pricewacht is 99, zowaar een goede ibood!RoyalRuymble schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:10:
is dit een beetje een fatsoenlijke router?
Als er nou een Asus RT-AC68U router voorbij kwam
....
En je kan er geen DD-WRT op flashen. Troep ding dit.tpb102718 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:11:
[...]
Best wel! en de goedkoopste in de pricewacht is 99, zowaar een goede ibood!
Niet echt een toekomstvaste router (géén 801.11ac) dus niet echt bijzonder. Aangezien veel nieuwe laptops deze nieuwe snelheid wel ondersteunen, loop je met deze router alweer achter de feiten aan. Ik zou hem niet echt aanraden. Aan de andere kant is hij wel goedkoop, dus voor de minder veeleisende gebruiker zal het prima volstaan.tpb102718 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:11:
[...]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Advanced Firewall features: Network Address Translation (NAT), NAT is helemaal geen firewall...
DE KNIKKERRAILS.. Eindelijk!
Een knikkerbaan?!

Zou je op deze Router een Ts server kunnen draaien?
laat maar hij is al weg
laat maar hij is al weg
[ Voor 20% gewijzigd door garriej op 27-05-2014 10:14 ]
ja, onverwachts toch nog wat besteld deze hunt. Stond er nog best lang ook.tpb102718 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:11:
[...]
Voor schoonouders meer dan voldoende.
[ Voor 6% gewijzigd door sambalbaj op 27-05-2014 10:15 ]
Elke. Hunt. Weer.
Gelukkig heb ik mijn 10800mah accu van de vorige hunt nog, kwam nu goed van pas. Telefoon gaat snel leeg hier van joh
KOFFIETIJD!
(of plaspauze dat kan ook natuurlijk)
(of plaspauze dat kan ook natuurlijk)
[ Voor 67% gewijzigd door Spekkie88 op 27-05-2014 10:16 ]
Bekijk de youtube filmpjes van dit ding. en je wil er ook 1.
Smaakvolle riem.. Zouden er nog stukje koe aanzitten?
Op twee manieren te dragen. Om je broek, of om je nek
Surfin' paradise!
Heb maar eens een bakje leut gezet, eindelijk wakker worden
Past goed bij mijn witte leren loafersFruitschaal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:18:
Smaakvolle riem.. Zouden er nog stukje koe aanzitten?
En daar ging m'n koffie biSnappie88 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:19:
Op twee manieren te dragen. Om je broek, of om je nek

Even een vraagje. Als je 3/4 verschillende dingen hebt besteld, krijg je deze dan ook allemaal los verstuurd? Of wordt het verzameld en verstuurd als een pakketje?
Ik zou er ook helemaal niet ontevreden mee zijn als de knikkerbaan in de box zat. (naast een leuke ipad en laptop natuurlijk)
Hoelang gaat de hunt nog door, het is normaal maar 24 uur toch?
Komt allemaal in een BOX!!!Fruitschaal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:20:
Even een vraagje. Als je 3/4 verschillende dingen hebt besteld, krijg je deze dan ook allemaal los verstuurd? Of wordt het verzameld en verstuurd als een pakketje?
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]