Belangrijke wedstrijden zijn vaker op een zondag dan op een maandag. Dit is geen statistiek waar je wat aan hebt. Maar dat was sowieso natuurlijk wel duidelijk.AzzKickah schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:01:
[...]
Wtf..Ik ben totaal niet bijgelovig of zo maar dit is toch wel... typisch
Nu ga je denk ik die onzin krijgen dat ze allemaal de winnende willen maken en dus voor eigen succes gaan.
Hey mijn livestream opeens naar 150 kbit ... oh kijk een gifje,
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Dus NL verliest elke belangrijke wedstrijd op zondagRoD schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:06:
[...]
Belangrijke wedstrijden zijn vaker op een zondag dan op een maandag. Dit is geen statistiek waar je wat aan hebt. Maar dat was sowieso natuurlijk wel duidelijk.
Verwijderd
Geen 330 MB internet hebben of hogerKain_niaK schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:07:
Hey mijn livestream opeens naar 150 kbit ... oh kijk een gifje,
Daar komt Chili goed weg, want ik zag de overtreding niet.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Zullen we het over Chili en Brazilië hebben ipv stomme statistieken?
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Want? Dit is het chili twgen brazilie topic?kenneth schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:08:
Zullen we het over Chili en Brazilië hebben ipv stomme statistieken?
Edit: wordt hier ook niet heel blij van die gifjes met 5mbit internet, en nee dat kan hier niet sneller.....
[ Voor 19% gewijzigd door Krukar op 28-06-2014 20:10 ]
Wat schudt die Jo met zen hoofd.... Als er 1 iemand de schuld heeft dat het nog steeds 1-1 staat is hij het wel
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Wilde Chili graag tegen Brazilië? Speelden nu toch stuk sterker dan tegen NL.
Ja man, mijn draadloos internet over 12 km is misschien een beetje traag maar ik er wel veel voor terug.
[ Voor 61% gewijzigd door Kain_niaK op 28-06-2014 20:21 ]
Verwijderd
Wei met stront schitterendKain_niaK schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:09:
Ja man, mijn draadloos internet over 12 km is misschien een beetje traag maar je krijg dit er wel voor terug,
[afbeelding]
Voor de 1/8 van NL is er een eigen topic. En dan zijn het nog steeds stomme statistieken. NL heeft nog nooit een wedstrijd op Samoa gewonnen, so what?
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit worden penalties. Beide hebben de energie niet meer om een fatsoenlijke aanval op te zetten.
Ik zie dit wel penalties worden
Die zit ergens in China te cashen ofzo.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:10:
Waar is Vagner Love, wat een baas was dat
En die was alleen in de spelletjes een baas.
gewoon een plaatje hierboven van het veld waar NL op moet spelen harstikke on topic (behalve het verkeerde topicgambieter schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:10:
[modbreak]
Kunnen de bewegende GIFjes en offtopic plaatjes svp achterwege blijven? Dank[/]
Die statistieken kloppen inderdaad niet maar dit is toch echt het achtste finale topic, hoeft hier toch niet alleen over brazilie chili te gaan....kenneth schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:10:
[...]
Voor de 1/8 van NL is er een eigen topic. En dan zijn het nog steeds stomme statistieken. NL heeft nog nooit een wedstrijd op Samoa gewonnen, so what?
Bestaat er ook zo een lijstje van Mexico?Soldaatje schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:59:
Nederland's voetbal op zondag doet het niet zo best:
[afbeelding]
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Dan gaat Chili door.Leon Zwiers schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:11:
Wat zou er gebeuren in Brazilie als ze onverhoopt er uit gaan vliegen vanavond
Dan zullen er op straat vrij veel kaartjes aangeboden worden voor de kwart-finale en halve finale.Leon Zwiers schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:11:
Wat zou er gebeuren in Brazilie als ze onverhoopt er uit gaan vliegen vanavond
Dat was wel zo, maar de topictitel is ondertussen veranderd. En zijn er speciale topics per wedstrijd.Krukar schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:11:
[...]
Die statistieken kloppen inderdaad niet maar dit is toch echt het achtste finale topic, hoeft hier toch niet alleen over brazilie chili te gaan....
Brazilië is nu in elk geval wel topfavoriet af, met zulk paupervoetval redden ze het niet tegen Frankrijk of Duitsland.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Prima actie van Hulk, eindelijk eens.
Hij bleef staan, goede prestatieNiku schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:13:
Prima actie van Hulk, eindelijk eens.
Nu pas? Dit Brazilië is sinds de eerste wedstrijd al topfavoriet af, in mijn ogen dan.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:12:
Brazilië is nu in elk geval wel topfavoriet af, met zulk paupervoetval redden ze het niet tegen Frankrijk of Duitsland.
Maar ja met penalties kan het beide kanten op.
Brazilie is fitter. En Chili moet oppassen dat ze niet met 10 man komen te staan.
Ik wou net zeggen... Chili doet alles via de lucht richting de zestien met die kleine mannetjes. En Brazilië gaat juist over de grond waar ze het beter met kopballen kunnen proberen.
Chili lijkt redelijk leeg te zijn. Jagen minder ver naar voren af, als ze het nog doen. Zorgt er wel voor dat Brazilië kan gaan drukken, als dat maar goed gaat.
Brazilië gaat dit winnen

Kevinp schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:12:
[...]
Dat was wel zo, maar de topictitel is ondertussen veranderd. En zijn er speciale topics per wedstrijd.
Zie brazilie dit nog wel winnen zo, chili is nergens meer...
Ja, het is gewoon al vier wedstrijden matig maar ik had verwacht dat ze steeds beter zouden gaan spelen.andries.t.net schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:13:
[...]
Nu pas? Dit Brazilië is sinds de eerste wedstrijd al topfavoriet af, in mijn ogen dan.
Wel alle hens aan dek nu voor Chili.
Tsja, Chili komt er voetballend ook niet helemaal meer uit. Dan ga je de lange bal spelen. Op de counter valt er overigens voor Chili nog wel wat te bereiken. Maar vooralsnog is Brazilië sterker en zal Chili blij zijn met penals.readytoflow schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:14:
Ik wou net zeggen... Chili doet alles via de lucht richting de zestien met die kleine mannetjes. En Brazilië gaat juist over de grond waar ze het beter met kopballen kunnen proberen.
Moet Brazilie wel scoren. Voorlopig zijn de twee goals nog steeds van een Chileen
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Chili gaat dit niet nog een kwartier volhouden. Ze moeten weer meer druk gaan zetten.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
chili heeft ff wat drinken nodig en een goede kans
Je ziet overigens vaak dat het mindere land de penalty's wint. Omdat die daar toch positiever en misschien relaxter naar toe gaan.RoD schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:15:
[...]
Tsja, Chili komt er voetballend ook niet helemaal meer uit. Dan ga je de lange bal spelen. Op de counter valt er overigens voor Chili nog wel wat te bereiken. Maar vooralsnog is Brazilië sterker en zal Chili blij zijn met penals.
In mijn ogen is Brazilië het mindere landKevinp schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:16:
[...]
Je ziet overigens vaak dat het mindere land de penalty's wint. Omdat die daar toch positiever en misschien relaxter naar toe gaan.
en een blokje Mars.Dennism schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:16:
chili heeft ff wat drinken nodig en een goede kans
Dat is waar. Brazilië *moet* ze voor eigen publiek er in schieten. Zou zomaar kunnen dat ze allemaal missenKevinp schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:16:
[...]
Je ziet overigens vaak dat het mindere land de penalty's wint. Omdat die daar toch positiever en misschien relaxter naar toe gaan.
Kom op, leg die bal in het net! Net voor de wisseling.
Hier gaat zo een rode kaart vallen, gaat niet lang goed meer dit...
Neeneenee! Penalty serie!uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:17:
Kom op, leg die bal in het net! Net voor de wisseling.
haha, die kerel gaat gewoon op dani alves gaan lopen om te vallen xD
[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 28-06-2014 20:19 ]
Verwijderd
Daarom wint Duitsland zeker altijd de penalties. Het is gewoon een instelling of een gebrek daaraan.Kevinp schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:16:
[...]
Ja maar dat word bijna nooit gedaan.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:19:
Paar minuten pauze? De regel is toch direct wisselen van helft en door?
Zal de Braziliaanse bevolking blij mee zijn, als ze er uitgeknikkerd worden.
Ja, misschien nu een goed moment om te wisselen. Maar ik denk dat ze allebei aan het wachten zijn om te kijken hoe de ander wisselt....Dennism schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:19:
allebei nog 1 wissel toch?
Weet niet hoe warm het daar is, maar in bepaalde wedstrijden zijn er al extra drink pauzes in de reguliere tijd. Kan dus goed dat ze dat hier ook toepassenVerwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:19:
Zal wel voor de warmte etc zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:19:
edit: commentator zegt het hier ook op sporza
[ Voor 10% gewijzigd door SmokingCrop op 28-06-2014 20:21 ]
Lijkt die coach van Chili niet erg veel op deze man?
http://www.petersmulders....&id=146737&start=&search=
http://www.petersmulders....&id=146737&start=&search=
Toch oscar eruit dan, da's wel gek met het oog op mogelijk penalties?
Verwijderd
Willian kan ze ook prima nemen.Krukar schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:22:
Toch oscar eruit dan, da's wel gek met het oog op mogelijk penalties?
Ik kijk pas 30min, het helemaal vergeten...
Hoe waren de krachtverhoudingen eigenlijk tussen de teams. Gelijk of echt voor een team?
En hoe was onze grote vriend Web?
Hoe waren de krachtverhoudingen eigenlijk tussen de teams. Gelijk of echt voor een team?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Come on Chiiiiiiliiiiiiiii

Allebij periodes goed, vind chili beter dan verwacht, brazilie slechter.DanielWW2 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:22:
Webb doet het tot op heden vind ik goed, gezien zijn reputatie.
Eerste helft brazilie iets beter, 2de helft chili iets beter imhoDanielWW2 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:22:
Webb fluit een bijna foutloze pot, erg goed.
1e helft Brazil beter, 2e helft Chili, Webb doet het zowaar redelijkDanielWW2 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:22:
Brazilië crap. Webb goed. Chili sterk maar leeg.DanielWW2 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:22:
Dit worden 15 hele spannende minuten. Alles kan ... maar Brazilië speelt iets beter momenteel .. maar als Chili ook maar een klein kansje krijgen. Raar dat we van Chili met 2 - 0 hebben gewonnen ... ze doen echt niet onder voor Brazilië momenteel.
edit: Chili verdedigt wel goed hoor en de keepers op dit WK staan eindelijk scherp.
edit: Chili verdedigt wel goed hoor en de keepers op dit WK staan eindelijk scherp.
[ Voor 16% gewijzigd door Kain_niaK op 28-06-2014 20:25 ]
Oke dus gelijkopgaande en Web niet gestoord.
Tnx allemaal.
Hup Chilli, hup.
Tnx allemaal.
Hup Chilli, hup.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
krijg je miljoenen betaald, maar even 2 uurtjes spelen dat kunnen ze niet.....
Verwijderd
Is niet vreemd. Wij zijn beter dan Chili en Chili is beter dan Brazilie.Kain_niaK schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:23:
Dit worden 15 hele spannende minuten. Alles kan ... maar Brazilië speelt iets beter momenteel .. maar als Chili ook maar een klein kansje krijgen. Raar dat we van Chili met 2 - 0 hebben gewonnen ... ze doen echt niet onder voor Brazilië momenteel.
Medel heeft het wel heel slecht nu, gelukkig de wissel bewaard
Je hebt nog niks gemist...DanielWW2 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:22:
Allebei even slecht...Hoe waren de krachtverhoudingen eigenlijk tussen de teams. Gelijk of echt voor een team?
Beste man op het veld tot nu toe...En hoe was onze grote vriend Web?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ja nogal he, 3.10 vs 10.00Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:24:
Overigens doet Brazilie het bij de bookmakers nog steeds een stuk beter dan Chili.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Dit zijn geen slechte teams, lijkt misschien zo omdat ze aan elkaar gewaagt zijn en alle twee goed verdedigen en de keepers al een zooi goals tegen hebben gehouden.
Wat een nutteloze opmerking weer zeg.Kevinp schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:25:
Ga jij maar eens even 120 minuten intervaltraining doen op dit niveau bij 28 graden Celsius, kijken hoe je er dan bij loopt...
[ Voor 3% gewijzigd door Krukar op 28-06-2014 20:27 ]
Penalties please, dan kan er nog vanalles gebeuren
.
WOW dat was gewoon een harde overtreding O.o
En dan graag ook in deze warme omstandigheden... Ohw je hebt het er al bij ge-editKrukar schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:26:
[...]
Wat een nutteloze opmerking weer zeg.
Ga jij maar eens even 120 minuten intervaltraining doen op dit niveau, kijken hoe je er dan bij loopt...
[ Voor 5% gewijzigd door Migrator op 28-06-2014 20:27 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Zo zeg, die beuk van Marcello. Dat was een bewuste. Opzich had de scheidsrechter daar wel wat mee mogen doen.
Nja van alles, 1 van de 2 wint en dat waren dan de mogelijkheden.Jerry schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:26:
Penalties please, dan kan er nog vanalles gebeuren.
en dat dan nog in Brazilië waar de luchtvochtigheid + hitte ongelooflijk is..Krukar schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:26:
[...]
Ga jij maar eens even 120 minuten intervaltraining doen op dit niveau bij 28 graden celius, kijken hoe je er dan bij loopt...
Je tegenstander onderuit trappen, zodat ze geen penalties kunnen nemen.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:26:
Hahaha, wat is dit.
-
Ze zijn allemaal een beetje moe dus komen ze ongecontroleerd in.
Volgens mij van Jo, en die heeft al geel...5V1NA70G schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:27:
WOW dat was gewoon een harde overtreding O.o
Nou voor zover ik het kan overzien word het penalty's...
Hopen dat Chilli een paar "Sneijders" kan doen tegen Ceasar.
Hopen dat Chilli een paar "Sneijders" kan doen tegen Ceasar.
Colombia gaat zo hard winnen van de winnaar van deze slijtageslag ...
Wanneer je een WK voetbalt, dik betaald wordt. Je dit van te voren kan weten. Tja ik vind het een grote schande dat je het dan niet kan.Krukar schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:26:
[...]
Ga jij maar eens even 120 minuten intervaltraining doen op dit niveau bij 28 graden Celsius, kijken hoe je er dan bij loopt...
En zo ver had hij niet gelopen. "Maar" 11 KM, iets wat ik regelmatig ook bij Sneijder heb gezien in 90 minuten.
Verwijderd
Dat is toch volkomen logisch. Jarenlang spelen ze wedstrijden die 90 minuten duren en ineens moeten ze 33% langer spelen. Geen wonder dat dit voor veel spelers teveel gevraagd is.Kevinp schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:25:
Dat klinkt te logischDeadsy schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:27:
[...]
Nja van alles, 1 van de 2 wint en dat waren dan de mogelijkheden.
Je budgetteerd je energie voor 90 minuten.Kevinp schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:25:
Wat je zegt is hetzelfde als na een massasprint in de tour verwachten dat de sprinters dat na 5 minuten nog wel een keertje moeten kunnen doen.
How do you save a random generator ?
FTFYkenneth schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:28:
ColombiaUruguay gaat zo hard winnen van de winnaar van deze slijtageslag ...
Beter voor mijn poule
[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 28-06-2014 20:29 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dit topic is gesloten.