I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Maar blijkbaar willen ze "s'avonds" spelen ofzo
[ Voor 22% gewijzigd door Smitovic op 24-06-2014 10:24 ]
Tsjah, dat is maar 1 wedstrijd van de 8:P Wil ze allemaal kijkenSmitovic schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:23:
We mogen niet klagen vind ik, we hadden ook om 00:00 of zelfs 03:00 kunnen spelen. Vind 22:00 zelf dan nog een redelijke tijd. Trouwens, jullie hebben gezien dat Nederland gewoon nog om 18:00 speelt?
Maar je hebt gelijk. Er waren in het begin ook een paar westrijden om 0:00. Gelukkig dat dat snel afgelopen was

14 uur voor mij ... hopelijk zijn alle boeren op draadloos hiero dan weer aan het werk zodat er wat bandbreedte beschikbaar is voor mijn stream. Af en toe zie ik maar 4 pixels zo rond 12 pm wanneer iedereen aan het surfen en lunchen is.mat.hi.as schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 05:07:
Hmm, jammer dat de wedstrijden om 22:00 gespeeld worden. Ik vond de eerdere 21:00 toch een stuk beter uitkomen
Vraag me af of er nog een Colombian of Braziliaan op het idee gaat komen om voor de wedstrijd al bijtsporen op zijn schouder te zetten en zodra je contact heb gehad met Suarez ....
[ Voor 22% gewijzigd door Kain_niaK op 24-06-2014 21:37 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Terwijl vanuit Europa alleen Nederland/Griekenland/Frankrijk/Belgie en wrs Duitsland (Of Portugal en Rusland moeten gaan stunten)
Midden-Amerika doet het ook goed wrs 3/4 (Mexico, Costa Rica en ik denk dat USA het wel gaat flikken)
Afrika wrs alleen met Nigeria en Algerije
Alle landen uit Azie liggen eruit (verwacht niet geen Zuid-Korea)
Bizare is echter: Alle Zuid-Amerikaanse landen spelen tegen elkaar:
Brazilie-Chili
Colombia-Uruguay
Argentinie-Equador
Dus na de 8ste finale zijn er nog maar 3 over
3/8 is toch prima?
Overigens lijkt het er op dit moment niet op dat Ecuador (met een c) zich gaat plaatsen, dat wordt zoals het er nu uitziet Zwitserland. Dus dat is eventueel weer een Europeaan erbij.
... not as I do.
Beter nog, ik hoop dat ze met 3-0 op de kloten krijgen.Thomasx4 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:43:
Super benieuwd naar Chili - Brazilie eigenlijk. Heb het idee dat Chili namelijk best een kans maakt, hoop dat het "thuisvoordeel" van Brazilie nu afgelopen is.
Zelfde voor Argentinië dat ook nog niet echt overtuigd.
De druk voor die ploegen ligt hoog en daar lijken ze niet goed mee om te kunnen gaan.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Geldt ook voor Frankrijk, makkelijke groep hoor hadden die,.enige die echt wat heeft laten zien is Duitsland, en wij ook wel? Ma de Belgen misschien ook.
Duitsland-Ghana was toch wel weer een andere wedstrijd, dus zo goed zijn die Duitsers ook weer niet elke wedstrijd. Belgie heeft tegen Algerije en Rusland alleen laatse 15 minuten goed gespeeld (dus wrs conditioneel heel goed)Sjah schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:24:
Bra en Arg nog niet zo moeilijk gehad... mee eens.
Geldt ook voor Frankrijk, makkelijke groep hoor hadden die,.enige die echt wat heeft laten zien is Duitsland, en wij ook wel? Ma de Belgen misschien ook.
Iedereen doet wel makkelijk over Mexico, maar die hebben zeker een goede indruk achter gelaten. Tegen Kameroen had de score hoger moeten uitvallen, Brazilie had ook mazzel en Kroatie werd van de mat gespeeld een beetje.
Nee Nederland treft eker niet een makkelijke tegenstander!
in 2010 was het nog 4/8. Maar bizar is het toch wel dat ze gelijk tegen elkaar allemaal spelen (nou jah 5/6 dan). Brazilie kan pas een Europees land in de halve finale treffen.Clush schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 22:59:
[...]
3/8 is toch prima?
Overigens lijkt het er op dit moment niet op dat Ecuador (met een c) zich gaat plaatsen, dat wordt zoals het er nu uitziet Zwitserland. Dus dat is eventueel weer een Europeaan erbij.
[ Voor 6% gewijzigd door bvbal79 op 26-06-2014 11:48 ]
Klopt, en ik vergat Colombia te noemen, die hebben ook prima indruk achtergelaten.bvbal79 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:45:
[...]
Nee Nederland treft eker niet een makkelijke tegenstander!
En Dld tegen Ghana, mwa ze hebben hun eigen Tikitakkie gespeeld, dat vond ik niet slecht.
[ Voor 14% gewijzigd door Sjah op 26-06-2014 11:50 ]
Colombia pakt Uruguay wel, die kunnen niks zonder Suarez.
Frankrijk had een relatief eenvoudige groep maar heeft het wel prima gedaan. Pot van gisteren speelden ze gewoon op safe. Die kunnen ver komen en Nigeria is echt geen lastige horde voor ze.
Duitsland speelde super tegen Portugal, was verdedigend matig tegen Ghana maar kan de favorietenrol weer opeisen vanavond als ze goed presteren tegen USA. Daarna tegen whatever overblijft naast België, no problem.
Nederland moet gewoon kunnen winnen van Mexico. Zware pot, maar ik denk dat Robben en Van Persie net voldoende gaatjes kunnen vinden voor de winst.
Costa Rica - Griekeland... geen idee. Ik hoop Griekenland, we hebben wat Grieken op werk en een kwartfinale Griekenland - Nederland zie ik helemaal zitten
Argentinië - Zwitserland is een no-brainer, zelfs als Messi een off-day heeft moet Argentinië dat redden.
België is teleurstellend tot nu toe, een half uur goed tegen Algerije en dubbeltje op zijn kant tegen een matig Rusland. Ze zullen wel makkelijk winnen van Zuid-Korea maar de 1/8ste finale tegen USA (?) zal al wel zwaarder worden, al denk ik dat ze genoeg vertrouwen kunnen tanken tegen Zuid-Korea vandaag om in the winning mood te komen.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ze hebben wel gewonnen, maar tegen de mindere landen en ook dat ging erg moeizaam.
12
Bayern Munich (Muller 3, Robben 3, Mandzukic 2, Gotze, Shaqiri 3)
9
Barcelona (Neymar 4, Messi 4, Sanchez)
8
Man U (van Persie 3, Fellaini, Rooney, Nani, Mata, Hernandez)
5
Real Madrid (Benzema 3, Alonso, Marcelo)
4
Porto (Quintero, Varela, Martinez 2)
3
Liverpool (Suarez 2, Sturridge)
Marseille (A Ayew 2, Valbuena)
Monaco (Rodriguez 3)
Pachuca (E Valencia 3)
PSV Eindhoven (Depay 2, Ruiz)
Roma (Gervinho 2, Pjanic)
Wolfsburg (Olic, Perisic 2)
2
AC Milan (Balotelli, Honda)
Atletico Madrid (Villa, Godin)
B Leverkusen (Son Heung-min, Guardado)
Chelsea (Oscar, Torres)
CSKA Moscow (Musa 2)
Mainz (Koo Ja-cheol, Okazaki)
Man City (Fernandinho, Dzeko)
Napoli (Mertens, Džemaili)
New York Red Bulls (Cahill 2)
Olympiacos (Campbell, Samaris)
PSG (Cavani, Matuidi)
Schalke (Kolasinac, Matip)
Seattle Sounders (Dempsey 2)
Sporting Club (Slimani, Rojo)
Swansea (Bony 2)
Valencia (Feghouli, Vargas)
1
Acamemica (Halliche)
Al-Ain (Gyan)
Arsenal (Giroud)
Besiktas (Jones)
B Dortmund (Hummels)
B Mönchengladbach (Xhaka)
Celtic (Samaras)
Charlton A (Ghoochannejhad)
Club Africain (Djabou)
Club Brugge (Duarte)
Crystal Palace (Jedinak)
Feyenoord (de Vrij)
Fiorentina (Cuadrado)
Freiburg (Mehmedi)
Fluminense (Fred)
Granada (Granada)
Hadjuk Split (Vrsajevic)
Hertha B (Brooks)
Internacional (Aránguiz)
Juventus (Marchisio)
Kuban Krasnador (Urena)
Lazio (Klose)
Leon (Marquez)
Lille (Origi)
Newcastle (Sissoko)
Norwich (Fer)
Olimpia (Valladares)
Olympiacos (Campbell, Samaris)
Palmeiras (Valdivia)
Real Espana (Costly)
Real Sociedad (Seferović)
River Plate (Gutiérrez)
Sangju Sangmu (Lee Keun-ho)
Santos Laguna (Peralta)
Stoke City (Odemwingie)
Stuttgart (Ibišević)
West Ham (Armero)
Wigan (Beausejour)
Zenit St P (Kerzhakov
http://forums.liverpoolfc...he-World-Cup-Thread/page2
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat Portugal en Italie ook zo laag staan verbaast me dan wel weer, Brazilie op nr 1 niet

Bron: http://online.wsj.com/art...gs-of-flopping-1403660175
Neen
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Als je tijd/blessure dan val Brazilie wel mee tov Nederland....
Heb meer achtergrond info nodig alvorens dat kaartje te kunnen appreciëren.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Die zal z'n tanden moeten laten zien om orde te houdenQuad schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 00:14:
Kuipers fluit de wedstrijd Colombia - Uruguay, pittige match!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nee, scheidsrechters uit landen die de kwartfinale of halve finale halen moeten naar huis. Wat dat betreft heeft Howard Webb altijd mazzelSjah schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:17:
Stel dat NL in halve finale komt, zou Kuipers dan de andere halve finale krijgen? Bedoel, hij zou bijv. Brazilie voor NL weg uit de finale kunnen houden.
Kuipers houdt anders wel de goede lijn aan om de finale te fluiten, net als Webb 4 jaar terug..gambieter schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:16:
[...]
Nee, scheidsrechters uit landen die de kwartfinale of halve finale halen moeten naar huis. Wat dat betreft heeft Howard Webb altijd mazzel
Eerst 3 groepswedstrijden, dan een achtste finales, en daarna dé finale.
Hangt dan alleen wel van de resultaten van Nederland af. Er gaat dus in ieder geval een Nederlander naar huis.
Zeiden ze anders niks over bij de nos, als ze het over de kans voor de finale en Kuipers hadden. Enige was dat Bjorn niet zou krijgen als NL de finale haalt. Kortom, ja ik twijfel, dat Kuipers naar huis gaat als NL Mexico overleeft, waarom zou hij de grote finale niet krijgen ,als NL de kleine haalt.gambieter schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:16:
[...]
Nee, scheidsrechters uit landen die de kwartfinale of halve finale halen moeten naar huis. Wat dat betreft heeft Howard Webb altijd mazzel

[ Voor 7% gewijzigd door Railgunner op 27-06-2014 17:07 ]
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Dat zeiden ze van na de groepsfase ook, maar Björn heeft toch een wedstrijd toebedeelt gekregen.Railgunner schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 17:07:
Volgens mij worden na de kwartfinales de scheidsrechters uit de landen van de vier halve finalisten naar huis gestuurd.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Alleen even kijken of het de NOS wordt of de Belg...
Heb m'n unibet wedje gezet

Ik was al voor Chili maar nu hoop ik dat ze door een buitenspeldoelpunt uit het toernooi worden gekegeld

Voetbal, mooie sport, kansloze moraal

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Maar eerlijk gezegd zou ik liever zien dat Brazilie nu door gaat en dat Nederland 2010 nog eens herhaalt. Dat zou wat zijn!
Denk dat het met de scheids wel goed zit. Het is toch een hele andere scheids dan die japanner in de eerste wedstrijd.
Dit was geen geel trouwens...

Aan beide kanten. We gaan nog wel wat gerol zien,, en ik houd mijn hart vast met Webb als scheidsrechter.Chris Smoove schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:04:
Dramaqueen slaat toe.
Minstens drie keer door rollen is het advies
geven ze geen geel meer voor Schwalbe?
[ Voor 32% gewijzigd door SmokingCrop op 28-06-2014 18:15 ]
Die grassprietjes geven niet mee!Goron schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:16:
Stelletje duikelaars zeg niet te geloven
Kaarten voor schwalbes heb ik inderdaad al tijden niet meer gezien..kenneth schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:15:
Wist je nog vroeger, toen dat geel geweest zou zijn voor Hulk?
Het is ook lekker geloofwaardig als zo'n brede gast als Hulk door een lichte aanraking omver gaat
Fuck.... nah deze wedstrijd is alweer bijna gespeeld
[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-06-2014 18:19 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 28-06-2014 18:21 ]
Ik heb even teruggespoeld en het beeld stilgezet en het lijkt op een eigen doelpunt.Pinobigbird schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:20:
Is het geen eigen doelpunt?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Ik was het niet van plan, misschien wel bij de kwartfinales. Alhoewel het mensen vrij staat specifieke topics te openen, gooi ik er wel een link inKain_niaK schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:17:
Komen er geen apparte topics voor achste finale wedstrijden die niet Nederland of Belgie zijn?
Tk55 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:25:
Die Luiz is zo beperkt, zou m er volgens mij niet in hebben gekregen als ie niet was aangeraakt
Ook zo'n typisch gevalletje overhyped
[ Voor 68% gewijzigd door Jerry op 28-06-2014 18:28 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Dit topic is gesloten.