Die Jara moet nu vrezen voor zijn leven, die latino's zijn gek, heel gek.
andere mentaliteit-wedstrijd. Niet echt zo simpel te vergelijken.DanielWW2 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:59:
Even iets anders. Chili en Brazilië waren dus redelijk gelijkwaardig.
Hoe goed is Oranje dan wel niet aangezien wij eigenlijk niks weggaven tegen Chili en 2-0 wonnen?
[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 28-06-2014 21:00 ]
Chili is geen Colombia.iPodKiller schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:59:
Die Jara moet nu vrezen voor zijn leven, die latino's zijn gek, heel gek.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Jammer, echt heel jammer voor Chili. Een leuk fris spelende ploeg. Had door mogen gaan.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Inderdaad, enkel spelen om groepswinst staat een stuk minder spanning op dan spelen voor je toernooi leven.SmokingCrop schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:00:
[...]
andere mentaliteit-wedstrijd. Niet echt zo simpel te vergelijken.
Inderdaad echt belachelijkMartinspire schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:02:
Uitslag is niet helemaal terecht imo. Er waren weer heel weinig gele kaarten voor Brazilië zeg. Bah
Pfff wat werden die penalty's slecht genomen zeg, onbegrijpelijk, vooral door Chili
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 28-06-2014 21:04 ]
Die penalty van Aranguiz echter, wat een knal! Wel leuk dat Brazilië door is uiteindelijk.
Nederland hoeft in ieder geval niet bang te zijn voor dit Brazilië
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Jammer dat mijn laatste voorspelling niet uit kwam maar ik ieder geval breken de Brazilianen hun eigen stadiums nu niet af ... dus vooruit dan maar.Kain_niaK schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:57:
SPANNEND SPANNEND SPANNEND!
Ik ben voor Chili ... ze spelen goed .. doen hun best ... hebben het psychologische oordeel dat iedereen hun als de mindere ploeg beschouwd maar ze spelen nu wel gelijk.
Nou nou .... wat gaan we zien in deze verlengingen? * Kain_niaK is erg benieuwd
* Kain_niaK wil vier goals in de verlengingen en dan strafschoppen en "Nee maar!" die de beslissende mist.
KRANKZINNIGHEID? DIT IS VOETBAL!
Op naar de cokesnuivers tegen de vampiers zonder aanvoerder.
Want wat gaan we zometeen bij de andere wedstrijd zien? * Kain_niaK weet één ding: dat word hoe dan ook top en leed vermaak!
[ Voor 8% gewijzigd door Kain_niaK op 28-06-2014 21:04 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Verwijderd
Moet Volendam voetballen?Kain_niaK schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:03:
[...]
Jammer dat mijn laatste voorspelling niet uit kwam maar ik ieder geval breken de Brazilianen hun eigen stadiums nu niet af ... dus vooruit dan maar.
Op naar de cokesnuivers tegen de vampiers zonder aanvoerder.
De oude Forlan is uit de mottenballen gehaald als vervanger voor Suarez
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Nogmaals: Wat een heerlijk WK!
Jammer dat Brazilië door is. Er zitten een paar spelers bij die ik het niet kan gunnen.
Maar dit was al weer zenuwslopend. Ik kijk met angst uit naar eerste NL'se verlenging of strafschoppen.
Jammer dat Brazilië door is. Er zitten een paar spelers bij die ik het niet kan gunnen.
Maar dit was al weer zenuwslopend. Ik kijk met angst uit naar eerste NL'se verlenging of strafschoppen.
Chili is geen Nederland. Die latino's zijn heel gek, je weet echt niet wat je kan overkomen daar hoor, die laten Jara zeker niet met rust.
Waar baseer je dat precies op? Zijn er eerdere incidenten geweest die hierop kunnen duiden?iPodKiller schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:12:
[...]
Chili is geen Nederland. Die latino's zijn heel gek, je weet echt niet wat je kan overkomen daar hoor, die laten Jara zeker niet met rust.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Brazilië met geluk door.... Heel veel respect voor Chili, ze zetten op een gegeven moment Brazilië vast in eigen stadion. Vond Brazilië ook niet veel indruk maken.
Mocht het morgen tegen Mexico op pingels aankomen dan ga ik buiten een rondje lopen, ik trek dat echt niet
Mocht het morgen tegen Mexico op pingels aankomen dan ga ik buiten een rondje lopen, ik trek dat echt niet
[ Voor 25% gewijzigd door Vlassie1980 op 28-06-2014 21:15 ]
Voor de 'algemene veiligheid van het WK' ben ik ergens wel blij dat brazilië door isVlassie1980 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:14:
Brazilië met geluk door.... Heel veel respect voor Chili, ze zetten op een gegeven moment Brazilië vast in eigen stadion. Vond Brazilië ook niet veel indruk maken.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Als Brazilië uitgeschakeld zou zijn had je inderdaad de poppen aan het dansen, het volk is nu mak omdat Brazilië er nog in zit maar anders wordt het 1 grote anarchie daar.SinergyX schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:16:
[...]
Voor de 'algemene veiligheid van het WK' ben ik ergens wel blij dat brazilië door is
Ik zie echter dit Braziliaans team geen wereldkampioen worden, veels te zwak daarvoor ...
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Niet zozeer in Chili, maar het is niks nieuws dat voetbal heel hoog zit bij zuid-amerikanen, mensen kunnen zo je plaatselijke hotel bezoeken...St@m schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:14:
[...]
Waar baseer je dat precies op? Zijn er eerdere incidenten geweest die hierop kunnen duiden?
http://www.independent.co...ar-shot-dead-1418013.html
http://www.foxnews.com/wo...played-on-stake-midfield/
Nogmaals Chili is geen Colombia, en ook geen Brazilië. Dat is hetzelfde als zeggen dat Nederlanders hetzelfde zijn als Duitsers of Oostenrijkers..iPodKiller schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:24:
[...]
Niet zozeer in Chili, maar het is niks nieuws dat voetbal heel hoog zit bij zuid-amerikanen, mensen kunnen zo je plaatselijke hotel bezoeken...
http://www.independent.co...ar-shot-dead-1418013.html
http://www.foxnews.com/wo...played-on-stake-midfield/
Of denk jij ook dat als Neymar had gemist dat ze die hadden vermoord?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Jammer voor Chili, goed voor het toernooi. Ik moet nog zien hoever deze Brazilianen komen, ze hebben tot nu toe alleen de tweede helft tegen een al uitgeschakeld Kameroen goed gespeeld.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ken jij Latijns-Amerika een beetje? Chili, Argentinië en Uruguay (de Cono Sur) zijn praktisch Europese landen met een vleugje Latino. Voetbalgek zijn ze zeker maar het is echt een groot verschil met landen als Colombia en Venezuela.iPodKiller schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:12:
[...]
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Nou, eerlijk gezegd, zit ik te wachten op dat de pleuris uitbreekt, en de FIFA ernstig in verlegenheid wordt gebracht door protest tegen hun beleid van geen belasting en de lokale frietboer weren.Vlassie1980 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:18:
[...]
Als Brazilië uitgeschakeld zou zijn had je inderdaad de poppen aan het dansen, het volk is nu mak omdat Brazilië er nog in zit maar anders wordt het 1 grote anarchie daar.
Verwijderd
De manier waarop Chili naar huis is gespeeld is precies de reden dat van Gaal niet tegen Brazilië wilde spelen deze ronde. Chili was in mijn ogen qua voetballend vermogen beter. Desalniettemin gaat Brazilië door. Waar die slecht ingeschoten pingels van Chili ook aan toe hebben bijgedragen.
Jammer voor Chili, die bal op de lat in de laatste minuut. Heb genoten van de wedstrijd, maar ben bang dat Brazilië steeds sterker in het toernooi gaat worden. Daar wil je echt niet tegen spelen het thuisland.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Dit. Verder heeft Nederland als collectief denk ik geen zin in Howard Webb als scheids.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:31:
De manier waarop Chili naar huis is gespeeld is precies de reden dat van Gaal niet tegen Brazilië wilde spelen deze ronde. Chili was in mijn ogen qua voetballend vermogen beter. Desalniettemin gaat Brazilië door. Waar die slecht ingeschoten pingels van Chili ook aan toe hebben bijgedragen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als Pinilla die bal erin schiet is het voorbij.
Bij de pingelreeks voorspelde ik ze allemaal goed.
Je kunt vaak echt zien aan de nemer of hij 'm goed gaat nemen, de keeper is veel minder van belang.
Bravo dook elke keer naar links, en precies daar schiet Hulk 'm. Vrij dom. Die Willian... tjongejonge.
2 goed genomen penalties in een reeks van 10. 5 missers uit 10. Zeer, zeer mager.
Waarom Ramires in de verlenging niet in 1 seconde 2x geel krijgt voor ongelooflijk gemeen schoppen is mee een raadsel.
Brazilië heeft me weer niet overtuigd dat het goed genoeg is voor dit WK.
Bij de pingelreeks voorspelde ik ze allemaal goed.
Je kunt vaak echt zien aan de nemer of hij 'm goed gaat nemen, de keeper is veel minder van belang.
Bravo dook elke keer naar links, en precies daar schiet Hulk 'm. Vrij dom. Die Willian... tjongejonge.
2 goed genomen penalties in een reeks van 10. 5 missers uit 10. Zeer, zeer mager.
Waarom Ramires in de verlenging niet in 1 seconde 2x geel krijgt voor ongelooflijk gemeen schoppen is mee een raadsel.
Brazilië heeft me weer niet overtuigd dat het goed genoeg is voor dit WK.
[ Voor 22% gewijzigd door Ramzzz op 28-06-2014 22:00 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
* Arno Vermeulen alert*
Zapt naar de Belg.
Zapt naar de Belg.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ik dacht dat de Hulk niet in goden geloofde?
Doodzonde dat Brasil door is...wat een vreselijk irritante ploeg. Kegel die gasten er aub uit in de kwartfinale.
Martinspire, heb je nou een spoiler neergezet?? Kende die scene nog niet, moet ik nog zien...
[ Voor 4% gewijzigd door Sjah op 28-06-2014 22:18 ]
Hmmm lijkt een grmmige match te worden O.o
en Cesar dan: " Alleen God en mijn familie begrijpen wat ik nu doormaak en vooral ook heb doorgemaakt"....
mag ik even een doekje.... dat je dat in een land met zoveel miljoenen mensen vet onder de armoedegrens, waar moorden dagelijkse business is, durft te zeggen....
En al die miljoenen mensen zijn het waarschijnlijk met César eens. God en voetbal, wat een land.
Jammer van die laatste bal op de lat. Psychologisch gezien zal dit brazilie erg sterken.
Geef ze brood en spelen toch?P.O. Box schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:46:
[...]
en Cesar dan: " Alleen God en mijn familie begrijpen wat ik nu doormaak en vooral ook heb doorgemaakt"....
mag ik even een doekje.... dat je dat in een land met zoveel miljoenen mensen vet onder de armoedegrens, waar moorden dagelijkse business is, durft te zeggen....
Vrijdag komt het hopelijk. Weer de kwartfinale voor Brazilië.
Het probleem is dat de spelen in het oude Rome gratis waren en dat burgers in beurten kaarten kregen en ook vrij hadden om naar de spelen te gaan. Brood werd gratis uitgedeeld aan de mensen die het niet konden betalen wat in het geval van Rome vanaf de 1ste eeuw voor Christus een gigantische groep was. Je praat over honderdduizenden mensen op een stad van naar schatting 2 miljoen.
In Brazilië kan bijna niemand een kaartje krijgen, laat staan betalen en is er van het uitdelen van eten ook geen sprake. Die rapportage gisteren op de NOS met de droogte bij Fortaleza. De mensen kunnen creperen. Nee, de huidige president gaat afgeslacht worden bij de volgende verkiezing later dit jaar. Zeker omdat Brazilië niet gaat winnen.
Eigenlijk mis ik nu een beetje een nerd smiley.
[ Voor 57% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-06-2014 00:43 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
hulde voor Chili, ze kunnen met opgeheven hoofd het toernooi verlaten, wat een strijd!
then again, goed voor het toernooi en alles eromheen dat het gastland door is ...
then again, goed voor het toernooi en alles eromheen dat het gastland door is ...
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Zo hé wat een wedstrijd! Ben naar Belo Horizonte geweest om de wedstrijd op groot scherm te kijken. Blij dat ik dat gedaan heb, zo veel beter dan thuis op de tv. Was wel goed spannend en al die Brazilianen knepen hem echt pff. En bij elke rake/gemiste pentaly werd er gejuicht alsof men gewonnen had. Na de twee reddingen van Ceasar werd er bij elke penal "Juilio Ceasar!" gescandeerd, en achter af ook, die heeft de komende week echt een heldenstatus hier. Na de overwinning ging de samba aan en werd er gedanst!
Hoewel ik het Chili heel erg gunde was ik tegen het einde toch voor Brazilië, het WK leeft hier echt en toch wel leuk voor de mensen als ze er wat langer in blijven. Overigens beseft men inmiddels ook wel dat deze ploeg niet echt kampioensmateriaal is, weet dus ook niet of de tent echt afgebroken zal worden mochten ze er uit gaan (nu zal dat hier in de provincie Minas Gerais waar ik zit wel mee vallen maar voor de rest van het land zou ik het zo niet kunnen zeggen)
Overigens was het helemaal niet zo super warm als veel mensen denken, voelde aan als 25 graden en een lekker zonnetje en absoluut niet benauwd. Perfect voetbalkijkweer in ieder geval
Hoewel ik het Chili heel erg gunde was ik tegen het einde toch voor Brazilië, het WK leeft hier echt en toch wel leuk voor de mensen als ze er wat langer in blijven. Overigens beseft men inmiddels ook wel dat deze ploeg niet echt kampioensmateriaal is, weet dus ook niet of de tent echt afgebroken zal worden mochten ze er uit gaan (nu zal dat hier in de provincie Minas Gerais waar ik zit wel mee vallen maar voor de rest van het land zou ik het zo niet kunnen zeggen)
Overigens was het helemaal niet zo super warm als veel mensen denken, voelde aan als 25 graden en een lekker zonnetje en absoluut niet benauwd. Perfect voetbalkijkweer in ieder geval
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Dit topic is gesloten.