I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Colombia: P14 W4 D2 L8
Uruguay: P14 W8 D2 L4
Past three meetings:
Uruguay 2-0 Colombia – Brazil World Cup Qualifier – 10/09/2013
Colombia 4-0 Uruguay – Brazil World Cup Qualifier – 07/09/2012
Uruguay 3-1 Colombia – South Africa World Cup Qualifier – 09/09/2009
de aandacht gaat vaak uit naar teams met meer 'traditie' en opvallende randzaken (bijtende badboy-spitsen e.d.)..
maar als team, zelfs zonder absolute sterren vind ik colombia erg goed in elkaar steken en de resulaten lijken dat te bevestigen...
volgens mij staat momenteel ook in de in-officiele tussenstand bij de FIFA-ranking Columbia stevig bovenaan, ook duidelijk voor Argentinie op plaats nr2 en op nr3 komt dan Nederland
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Hihi.Goron schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:26:
Ik denk dat Uruguay zich flink gaat vastbijten in deze wedstrijd
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik ben meestal niet zo happig op dit soort grappenGoron schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:26:
Maar zolang Uruguay meteen de spits afbijt, zal Colombia in het stof bijten.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Maarja, zonder Suarez heeft Uruguay een hap minder vertrouwen...Onbekend schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:33:
Tegen Colombia moeten ze nog even door de zure appel heen bijten.
Maar zolang Uruguay meteen de spits afbijt, zal Colombia in het stof bijten.
Ja, ze lusten de tegenpartij wel rauw!Goron schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:26:
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
1+.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
edit: sorry.
[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-06-2014 21:41 ]
Als hij maar niet de gebeten hond wordt door dubieuze beslissingen....DanielWW2 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:40:
Nu komt Kuipers natuurlijk. Wens hem veel succes en moge hij zijn reputatie hoog houden.
edit: sorry.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Bewust natrappen, direct rood, en dan gewoon weer meedoen? 2x geel is niet hetzelfde als in 1x rood! Minimaal 2 wedstrijden schorsing lijkt mij toch.
En dan nog, Uruguay is zonder Suarez toch iets meer een tande(n)loze tijger.
Dat was in de eerste wedstrijd in de poulefase wel te zien.
[ Voor 10% gewijzigd door Ramzzz op 28-06-2014 21:49 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Nee, zijn beslissingen zijn altijd hartstikke kieskeurig.P. Mekes schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:44:
[...]
Als hij maar niet de gebeten hond wordt door dubieuze beslissingen....
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Kees op 28-06-2014 21:53 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Another one bites the dust leek me een goede gegadigde.
Ik verwacht het niet.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En ik heb me erover verbaasd dat dat niet meer nieuws heeft opgeleverd. Nadat ik hoorde van de schorsing de beelden nog maar eens bekeken: had ik het dan verkeerd gezien en was er niet zoveel aan de hand? Maar het was gewoon ordinair trappen. Die jongen hoort niet meer op dit WK thuisRamzzz schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:46:
Ik heb me erover verbaasd dat Pereira van Uruguay na 1 wedstrijd op de tribune überhaupt weer mee mocht doen.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
⏩ PVOutput☀️
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Wát een ongelooflijk mooie prachtige waanzinnige geweldige goal!
⏩ PVOutput☀️
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Dat met een beetje gelukMigrator schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:28:
Wow![]()
![]()
Wát een ongelooflijk mooie prachtige waanzinnige geweldige goal!
-
JajajaGoron schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:42:
Hoop dat James Rodriguez weer mooie dingen laat zien. Goeie speler zeg
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Stiekum denk ik van wel
Geluk of niet, mooie goal
Kaap schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:30:
Wat mij betreft de goal van het WK tot nu toe. Mooier dan die van RvP.

These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dan doen we het zo:Martinspire schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:32:
Verschil is eigenlijk dat die van RvP een mooie aanval was die ook opgezet was om zo te scoren. Dit is eigenlijk als improvisatie op een aanval die mislukte.
Maar mooi schot hoor. Sjiek gedaan
- Mooiste goal: dit
- Mooiste aanval met goal als gevolg: RvP
Wel een punt idd meer van laat ik het proberenMartinspire schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:32:
Verschil is eigenlijk dat die van RvP een mooie aanval was die ook opgezet was om zo te scoren. Dit is eigenlijk als improvisatie op een aanval die mislukte.
Maar mooi schot hoor. Sjiek gedaan
Maar dan nog wow
Laten we wel wezen wel blijven Hollanders hè RVP dusMigrator schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:33:
[...]
Dan doen we het zo:Iemand protest?
- Mooiste goal: dit
- Mooiste aanval met goal als gevolg: RvP
[ Voor 28% gewijzigd door Wognummer op 28-06-2014 22:35 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 3% gewijzigd door kenneth op 28-06-2014 22:36 ]

⏩ PVOutput☀️
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maar de goal van Tim Cahill tegen Nederland was nog mooier.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
How do you save a random generator ?
Maar goed, scheelt ook dat RvP Nederlander is. Zit meer emotionele waarde aan voor veel mensen.
[ Voor 90% gewijzigd door JeroenNietDoen op 28-06-2014 22:46 ]
En die sprint ervoor danenchion schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:44:
Mooiste is gewoon van Robben, gewoon 3-4 man naar huis sturen, en wanneer er maarliefst 2 man voor het doel staan de bal er gewoon inschieten alsof ze er niet staan.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Deze wedstrijd kijkt toch wel een stuk relaxter weg dan dat nerveuze gedoe eerder op de avond...
TandenknarsenSoldaatje schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:48:
Dat wordt op een houtje bijten voor Uruquay.
Kees schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:53:
(...) Ik denk niet dat ze suarez echt gaan missen, maar die zal zich thuis op de bank in uruguay wel lekker zitten op te vreten (of zijn vriendin, of een toevallig passerende italiaan).
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Er mag i.v.m. poule voorspellingen niet meer gescoord worden
Topscorer van dit WK...?Chris Smoove schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:08:
Plotseling is rodriquez met 20m in waarde gestegen.
Uruguay bites the dust indeed. (Ik doe alvast voorzichtig

* Migrator is blij dat er waarschijnlijk geen verlenging komt omdat 'ie morgen vroeg op moet
Uruguay mag wel een tandje bijschakelen nu
[ Voor 12% gewijzigd door Migrator op 28-06-2014 23:11 ]
Dit topic is gesloten.