Dat met een beetje gelukMigrator schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:28:
Wow![]()
![]()
Wát een ongelooflijk mooie prachtige waanzinnige geweldige goal!
-
Dat met een beetje gelukMigrator schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:28:
Wow![]()
![]()
Wát een ongelooflijk mooie prachtige waanzinnige geweldige goal!
-
JajajaGoron schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:42:
Hoop dat James Rodriguez weer mooie dingen laat zien. Goeie speler zeg
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Geluk of niet, mooie goal
Kaap schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:30:
Wat mij betreft de goal van het WK tot nu toe. Mooier dan die van RvP.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dan doen we het zo:Martinspire schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:32:
Verschil is eigenlijk dat die van RvP een mooie aanval was die ook opgezet was om zo te scoren. Dit is eigenlijk als improvisatie op een aanval die mislukte.
Maar mooi schot hoor. Sjiek gedaan
Wel een punt idd meer van laat ik het proberenMartinspire schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:32:
Verschil is eigenlijk dat die van RvP een mooie aanval was die ook opgezet was om zo te scoren. Dit is eigenlijk als improvisatie op een aanval die mislukte.
Maar mooi schot hoor. Sjiek gedaan
Laten we wel wezen wel blijven Hollanders hè RVP dusMigrator schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:33:
[...]
Dan doen we het zo:Iemand protest?
- Mooiste goal: dit
- Mooiste aanval met goal als gevolg: RvP
[ Voor 28% gewijzigd door Wognummer op 28-06-2014 22:35 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 3% gewijzigd door kenneth op 28-06-2014 22:36 ]
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
How do you save a random generator ?
[ Voor 90% gewijzigd door JeroenNietDoen op 28-06-2014 22:46 ]
En die sprint ervoor danenchion schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:44:
Mooiste is gewoon van Robben, gewoon 3-4 man naar huis sturen, en wanneer er maarliefst 2 man voor het doel staan de bal er gewoon inschieten alsof ze er niet staan.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
TandenknarsenSoldaatje schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:48:
Dat wordt op een houtje bijten voor Uruquay.
Kees schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:53:
(...) Ik denk niet dat ze suarez echt gaan missen, maar die zal zich thuis op de bank in uruguay wel lekker zitten op te vreten (of zijn vriendin, of een toevallig passerende italiaan).
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Topscorer van dit WK...?Chris Smoove schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:08:
Plotseling is rodriquez met 20m in waarde gestegen.
[ Voor 12% gewijzigd door Migrator op 28-06-2014 23:11 ]
Muller moet nog spelen he, die zat toch al op 5?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die had Kuipers net wel mogen trekken voor die aanslag. Tsjonge jonge.heidem1 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:12:
Hoe lang zouden we nog moeten wachten op een rode kaart ...
Hangt er van af wie uit en wie thuis speelt.RoD schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:13:
De vraag is, wie mag straks het geel dragen? Brazilië of Colombia?
Zit veel kwaliteit in Colombia. Wordt een leuke potUruguay zie ik niet meer terugkomen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gambieter's speelschema bekijkend speelt Brazilië thuis en dus in het geel.
Brazilie natuurlijk thuis in de finale.Migrator schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:15:
[...]
Gambieter's speelschema bekijkend speelt Brazilië thuis en dus in het geel.
Dat zei ik een uur geleden alRoD schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:21:
Gaat Uruguay de wedstrijd met 11 man eindigen? ik denk eigenlijk van niet.
Brazilie zal een stuk beter moeten dan tegen Chili, of nog meer geluk moeten hebben, anders gaan ze er dik aan tegen dit Colombia.Sleepie schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:07:
Na 6 minuten vraag ik me al echt af of Uruguay met 11 man op het veld gaat eindigen.
Ik verwacht het niet.
[ Voor 13% gewijzigd door Sleepie op 28-06-2014 23:25 ]
Bereikbaarheid was toch megacrap?Deadsy schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:30:
wel weer veel lege stoeltjes.
Iets wat je toch te vaak ziet tijdens dit WK.
[ Voor 70% gewijzigd door schwarzenegger op 28-06-2014 23:35 ]
Klopt, de infrastructuur is slecht, iets wat ik toch wel zeer triest vind. Vooral als je bekijkt hoelang ze gehad hebben om het allemaal in orde te krijgen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
heeft ie volgens mij ook gehadQuad schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:36:
In dit geval moet Armero ook een kaart ontvangen.
Energy sparen?RoD schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:37:
Ik snap niet helemaal waarom Colombia zich zo ver in laat zakken. Uruguay krijgt nu echt kansen om terug in de wedstrijd te komen.
Colombia heeft wat in de neus zittenDeadsy schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:38:
[...]
Energy sparen?
De pot tegen Brazilie zal leuk worden. Brazilie heeft 120min mogen spelen en is diep moeten gaan en Colombia wint met 2 vingers in de neus.
[ Voor 25% gewijzigd door albino71 op 28-06-2014 23:47 ]
* Migrator toucheert deze twee schoten licht maar ze zitten allebei in het net...albino71 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:46:
Doelloze woordgrapjes over keepers dus.
Is ook geen bal aan.
[ Voor 8% gewijzigd door Migrator op 28-06-2014 23:51 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Laten we hopen dat ze Neymar en co uit het toernooi trappen.albino71 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:52:
Terecht Colombia verder. Ik kijk uit naar de afstraffing die ze Brazilië gaan geven.
Uiteindelijk wel ja. Die Godin was aan het zuigen op het laatst.gambieter schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:54:
Good riddance, Uruguay.
Zolang er geen scheidsrechter komt die een aantal rare beslissingen zal nemen, geef ik ze een hele goede kans.albino71 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:52:
Terecht Colombia verder. Ik kijk uit naar de afstraffing die ze Brazilië gaan geven.
-
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Ik blijf de goal van Van Persie tegen Spanje het mooiste vinden. Zo wonderschoon en op een cruciaal tijdstip. Geniaal!Kain_niaK schreef op zondag 29 juni 2014 @ 00:37:
We hebben dus al veel doelpunten gehad maar nog niet heel veel hele mooie.
Maar deze was echt tot nu toe de mooiste voor mij.
http://gfycat.com/BlackGrossJavalina
Een van de mooiste. Ik blijf de 5-1 tegen Spanje de mooiste vinden. Robben nam even goed wraak en mocht Casillas er achteraan kruipen.Kain_niaK schreef op zondag 29 juni 2014 @ 00:37:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Te weinig fpsKain_niaK schreef op zondag 29 juni 2014 @ 00:37:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq