Hoe lang zouden we nog moeten wachten op een rode kaart ...
De vraag is, wie mag straks het geel dragen? Brazilië of Colombia?
Zit veel kwaliteit in Colombia. Wordt een leuke pot
Uruguay zie ik niet meer terugkomen.
Zit veel kwaliteit in Colombia. Wordt een leuke pot
Muller moet nog spelen he, die zat toch al op 5?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die had Kuipers net wel mogen trekken voor die aanslag. Tsjonge jonge.heidem1 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:12:
Hoe lang zouden we nog moeten wachten op een rode kaart ...
Colombia speelt droomvoetbal, zoals hierboven gezegd, oud-Hollands voetbal. Onbekend, maar goede spelers.
Vraag me af voor wie de neutrale toeschouwer is, vermoedelijk eerder voor dit Colombia dan voor Nederland.
Vraag me af voor wie de neutrale toeschouwer is, vermoedelijk eerder voor dit Colombia dan voor Nederland.
Hangt er van af wie uit en wie thuis speelt.RoD schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:13:
De vraag is, wie mag straks het geel dragen? Brazilië of Colombia?
Zit veel kwaliteit in Colombia. Wordt een leuke potUruguay zie ik niet meer terugkomen.
De rode kaart zal denk ik vlak na de 3-0 komen.
Ik zeg het nog eens, als ik Braziliaan was dan zou ik die roes van die gewonnen pingelserie nu vervangen door een forse dosis angst voor Colombia.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Gelukkig spelen we pas tegen ze in de finale (mochten we die halen)
Dus halve finale Colombia-Duitsland?
Van mij mag het. Oke, het Colombia gedeelte. Duitsland moet eruit omdat het Duitsers zijn.
Van mij mag het. Oke, het Colombia gedeelte. Duitsland moet eruit omdat het Duitsers zijn.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gambieter's speelschema bekijkend speelt Brazilië thuis en dus in het geel.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Brazilie natuurlijk thuis in de finale.Migrator schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:15:
[...]
Gambieter's speelschema bekijkend speelt Brazilië thuis en dus in het geel.
Zoals ik al zei is het een wereld van verschil of ze met of zonder Suarez spelen.
Iets wat toch wel raar is als je ziet dat er Cavani er ook nog is.
Mja die mag zoals gewoonlijk bij Uruguay rondlopen op de flank (mocht hij 4 jaar geleden ook en doet hij tegenwoordig ook bij PSG).
Ik denk dat Nederland net zo tandloos is als Robben niet zou kunnen spelen.
De Belg: ah hij wordt daar ook geveld door Pacman.

Gaat Uruguay de wedstrijd met 11 man eindigen? ik denk eigenlijk van niet.
Mooi schot van Uruguay maar die keeper staat zijn mannetje!
Dat zei ik een uur geleden alRoD schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:21:
Gaat Uruguay de wedstrijd met 11 man eindigen? ik denk eigenlijk van niet.
Brazilie zal een stuk beter moeten dan tegen Chili, of nog meer geluk moeten hebben, anders gaan ze er dik aan tegen dit Colombia.Sleepie schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:07:
Na 6 minuten vraag ik me al echt af of Uruguay met 11 man op het veld gaat eindigen.
Ik verwacht het niet.
[ Voor 13% gewijzigd door Sleepie op 28-06-2014 23:25 ]
wel weer veel lege stoeltjes.
Iets wat je toch te vaak ziet tijdens dit WK.
Bereikbaarheid was toch megacrap?Deadsy schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:30:
wel weer veel lege stoeltjes.
Ik bespot bij Colombia ook niet echt dat temperament wat je bij Uruguay wel ziet. Gewoon normaal voetballen, niet overdrijven, soms gewoon doorspelen en niet voor de vrije trap gaan. Bewonderenswaardig. En kijkt ook veel leuker. Ik geef ze een goede kans voor de halve finale en misschien wel finale!
Lol commentator zegt "Tandenloze tijger" ghehehe
Dat was toch minimaal geel die schop
[ Voor 70% gewijzigd door schwarzenegger op 28-06-2014 23:35 ]
Nee joh, hij probeerde de bal te trappen en raakte per ongeluk de tegenstander.
Klopt, de infrastructuur is slecht, iets wat ik toch wel zeer triest vind. Vooral als je bekijkt hoelang ze gehad hebben om het allemaal in orde te krijgen.
En dan zeuren wij als een snelweg een week of 2 dicht moet of slechts 1 baan beschikbaar is vanwege werkzaamheden.
Blatter zal aan het einde zeggen dat het allemaal top was maar ik begin het echt lachwekkend te vinden. Want bij elke wedstrijd zie je het, bij sommige wedstrijden valt het mee maar er zijn er geweest waar echt flinke gaten in de tribunes zaten.
In dit geval moet Armero ook een kaart ontvangen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Bal onnodig weggetrapt of zoiets.
heeft ie volgens mij ook gehadQuad schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:36:
In dit geval moet Armero ook een kaart ontvangen.
Ik snap niet helemaal waarom Colombia zich zo ver in laat zakken. Uruguay krijgt nu echt kansen om terug in de wedstrijd te komen.
Energy sparen?RoD schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:37:
Ik snap niet helemaal waarom Colombia zich zo ver in laat zakken. Uruguay krijgt nu echt kansen om terug in de wedstrijd te komen.
De pot tegen Brazilie zal leuk worden. Brazilie heeft 120min mogen spelen en is diep moeten gaan en Colombia wint met 2 vingers in de neus.
2 goals in 10 min, zie het niet gebeuren.
Colombia heeft wat in de neus zittenDeadsy schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:38:
[...]
Energy sparen?
De pot tegen Brazilie zal leuk worden. Brazilie heeft 120min mogen spelen en is diep moeten gaan en Colombia wint met 2 vingers in de neus.

Enigszins jammer dat Colombia nu wat terugzakt. Ospiná blijkt een goeie keeper. En ik vind het jammer dat mijn woordgrapjes over keepers altijd het doel missen.
Doelloze woordgrapjes over keepers dus.
Is ook geen bal aan.
Is ook geen bal aan.
[ Voor 25% gewijzigd door albino71 op 28-06-2014 23:47 ]
* Migrator toucheert deze twee schoten licht maar ze zitten allebei in het net...albino71 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:46:
Doelloze woordgrapjes over keepers dus.
Is ook geen bal aan.
Nog steeds 11 spelers van Uruguay in het veld trouwens. Geloven we er nog in?
Laat maar
Mooie wedstrijd gezien in elk geval!
[ Voor 8% gewijzigd door Migrator op 28-06-2014 23:51 ]
Terecht Colombia verder. Ik kijk uit naar de afstraffing die ze Brazilië gaan geven.
hopen dat ze die brazilianen afmaken, die hebben een veel te hoge eigendunk, en Colombia lijkt me het land bij uitstek om daar wat aan te doen
Good riddance, Uruguay.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Laten we hopen dat ze Neymar en co uit het toernooi trappen.albino71 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:52:
Terecht Colombia verder. Ik kijk uit naar de afstraffing die ze Brazilië gaan geven.
Uiteindelijk wel ja. Die Godin was aan het zuigen op het laatst.gambieter schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:54:
Good riddance, Uruguay.
Zolang er geen scheidsrechter komt die een aantal rare beslissingen zal nemen, geef ik ze een hele goede kans.albino71 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:52:
-
We hebben dus al veel doelpunten gehad maar nog niet heel veel hele mooie.
Maar deze was echt tot nu toe de mooiste voor mij.
http://gfycat.com/BlackGrossJavalina
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Ik blijf de goal van Van Persie tegen Spanje het mooiste vinden. Zo wonderschoon en op een cruciaal tijdstip. Geniaal!Kain_niaK schreef op zondag 29 juni 2014 @ 00:37:
Een van de mooiste. Ik blijf de 5-1 tegen Spanje de mooiste vinden. Robben nam even goed wraak en mocht Casillas er achteraan kruipen.Kain_niaK schreef op zondag 29 juni 2014 @ 00:37:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Te weinig fpsKain_niaK schreef op zondag 29 juni 2014 @ 00:37:
http://gfycat.com/YearlyFabulousCaiman#
Dit topic is gesloten.