Die Webb vind ik wel redelijk maar het valt me wel op dat hij Brazilië spaart. Zie overtredingen waarvoor Chili wel kaarten voor ontvangt maar Brazilië niet
Met dat broekje omhoog lijkt het meer alsof Sanchez in zijn onderbroek speelt
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik hoop dat Uru er keihard uitvliegt na het niet de hand in eigen boezem te durven steken van Suarez en zijn coach.
Het is toch 3-2 voor Brazilië in gele kaarten als ik goed geteld hebHarribo schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:29:
Die Webb vind ik wel redelijk maar het valt me wel op dat hij Brazilië spaart. Zie overtredingen waarvoor Chili wel kaarten voor ontvangt maar Brazilië niet
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Verwijderd
Of tegen de kopgroep van de marathon. Loop nog maar eventjes 14km verder en dan kijken we wel wie er wintenchion schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:28:
[...]
Je budgetteerd je energie voor 90 minuten.
Wat je zegt is hetzelfde als na een massasprint in de tour verwachten dat de sprinters dat na 5 minuten nog wel een keertje moeten kunnen doen.
Die kans acht ik ook redelijk groot...kenneth schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:28:
Colombia gaat zo hard winnen van de winnaar van deze slijtageslag ...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Oja was even vergeten dat als je miljoenen betaald krijgt dat je dan ineens een superman bent die bij 28c en 70% luchtvochtigheid 120 minuten fluitend heen en weer sprint....Kevinp schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:28:
[...]
Wanneer je een WK voetbalt, dik betaald wordt. Je dit van te voren kan weten. Tja ik vind het een grote schande dat je het dan niet kan.
En zo ver had hij niet gelopen. "Maar" 11 KM, iets wat ik regelmatig ook bij Sneijder heb gezien in 90 minuten.

Verwijderd
Iedereen kon toch zien dat Suarez struikelde. Ophef om niets.Dennism schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:30:
[...]
Ik hoop dat Uru er keihard uitvliegt na het niet de hand in eigen boezem te durven steken van Suarez en zijn coach.
Ik denk dat de winnaar van dit gewoon dood is en dan is het afgelopen.kenneth schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:28:
Colombia gaat zo hard winnen van de winnaar van deze slijtageslag ...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Laten we het niet over basketballers hebben die nog veel meer verdienen of formule 1 coureurs etc.Krukar schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:30:
[...]
Oja was even vergeten dat als je miljoenen betaald krijgt dat je dan ineens een superman bent die bij 28c en 70% luchtvochtigheid 120 minuten fluitend heen en weer sprint....
Hij heeft geen idee joh laat gaan
Sanchez goede speler. Mss wel beter dan neymar? Maar hij moet eens leren om sneller door te passen ipv eerst aannemen en 3x dribbelen
Betaal me zoveel geld en ik ga met plezier 120 min rondrennen op een veld. Geen voetbal erbij, dan wordt het te lastigKrukar schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:30:
[...]
Oja was even vergeten dat als je miljoenen betaald krijgt dat je dan ineens een superman bent die bij 28c en 70% luchtvochtigheid 120 minuten fluitend heen en weer sprint....
Dennism schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:30:
[...]
nee, ik verwacht Colombia, maar Uruguay is beter voor mijn poule.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
neymar onzichtbaar in de tweede helft!!
De Hulk jankt in zijn films toch een stuk minder...
ik had laatste een salarisverhoging gekregen... en toen ben ik expres beter gaan programmeren dan ik daarvoor deed.... daar werd ik tenslotte vanaf nu voor betaald....
Een groot verschil, je weet als WK ploeg of CL ploeg dat dit kan gebeuren. En je weet zelfs dat de kans reëel is immers gebeurd het elk WK wel een paar keer.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:30:
[...]
Of tegen de kopgroep van de marathon. Loop nog maar eventjes 14km verder en dan kijken we wel wie er wint
Vaak zie je al na 60-70 minuten dat één ploeg op is. Dus tja, train voor 2 uur dan ben je fitter dan de rest. Dat doen onze Duitse vrienden ook lijkt het altijd, die scoren niet voor niks zo vaak in de laatste minuten.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Kunnen die Chilenen straks nog wel de aanloop tot de penalty maken?
Tenzij je uit Zuid-Korea komt: Lee Keun-ho:Kevinp schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:25:
krijg je miljoenen betaald, maar even 2 uurtjes spelen dat kunnen ze niet.....
Voor 100 euro per maand, die heeft ook nog een doelpunt gemaakt.
Webb is ook niet helemaal scherp meer
Wat een slijtageslag zeg, heerlijk.
Nog 4 minuutjes! Er gaan de nodige penalties gemist worden!
[ Voor 57% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-06-2014 20:34 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dit is toch het NED-BEL van zuid-Amerika? En BRA-ARG gelijk aan NED-DUI?
Die coach van Chili loopt nu maar heen en weer uit stress
Verwijderd
Je snapt niet dat je niet kunt trainen op 120 minuten in een warm land met een hoge luchtvochtigheidKevinp schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:32:
[...]
Een groot verschil, je weet als WK ploeg of CL ploeg dat dit kan gebeuren. En je weet zelfs dat de kans reëel is immers gebeurd het elk WK wel een paar keer.
Vaak zie je al na 60-70 minuten dat één ploeg op is. Dus tja, train voor 2 uur dan ben je fitter dan de rest. Dat doen onze Duitse vrienden ook lijkt het altijd, die scoren niet voor niks zo vaak in de laatste minuten.
En ik moet heel erg plassen dus graag snel pauzeuchiha tijntje schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:33:
Nog 4 minuutjes!
Daar zijn het ook 1/8e finales voor, teninste waar voor je geld!RoD schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:33:
Webb is ook niet helemaal scherp meerWat een slijtageslag zeg, heerlijk.
-
Die zou zoveel beter spelen zonder dat gedoe, ipv dat hij gewoon dat lichaam in de strijd werpt!majoh schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:32:
De Hulk jankt in zijn films toch een stuk minder...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
lol same hereschwarzenegger schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:34:
[...]
En ik moet heel erg plassen dus graag snel pauze
Die loopt altijd heen en weer, de hele wedstrijd langlasharor schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:34:
Die coach van Chili loopt nu maar heen en weer uit stress
Gemiddeld 1,5km per wedstrijd legt hij af.
Mijn hond wil weg maar die moet nog even wachten.schwarzenegger schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:34:
[...]
En ik moet heel erg plassen dus graag snel pauze
Neymar valt echt vies tegen. Ik heb geen hoge mening van hem maar hij is echt onzichtbaar.
Wil het te mooi doen en is verre van effectief bezig.
Jij vind het gedrag van Suarez (in de wedstrijd en erna) en daarna ook het ontkennen van de staf tot aan de president toe getuigen van ook maar enige sportiviteit?
Als de coach direct toegeven had dat Suarez fout zat er interne sancties genomen zouden zijn hadden ze wat mij betreft een boel aan respect teruggewonnen. Echter met dit verbloemgedrag hebben ze bij mij voor dit toernooi i.i.g. afgedaan en hoop ik gewoon dat ze zo snel mogelijk naar huis mogen.
Verwijderd
Knock-out wedstijden zijn zoveel leuker om te kijken. Wat mij betreft maken ze het hele toernooi zo.
Altijd veel mensen om hem (net als bij Robben). dat doet Chili goed.Deadsy schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:35:
[...]
Mijn hond wil weg maar die moet nog even wachten.
Neymar valt echt vies tegen. Ik heb geen hoge mening van hem maar hij is echt onzichtbaar.
Wil het te mooi doen en is verre van effectief bezig.
Scolary blijft ook maar bezig tegen de scheitsrechter, dat hij nog op de bank zit is een wonder. Ik had hem al lang weg gestuurd.
mee eens... kijk voor de gein de persconferentie met Lugano eens op nossport.nl.... schandalig hoe hij reageert...Dennism schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:35:
[...]
Als de coach direct toegeven had dat Suarez fout zat er interne sancties genomen zouden zijn hadden ze wat mij betreft een boel aan respect teruggewonnen. Echter met dit verbloemgedrag hebben ze bij mij voor dit toernooi i.i.g. afgedaan en hoop ik gewoon dat ze zo snel mogelijk naar huis mogen.
Volgens mij is het klaar. Iedereen is op. Bij zo'n slijtageslag is het imo jammer dat er nog een verliezer moet komen.
Denk dat ik nu door heb waarom Sanchez zijn broekspijp helemaal omhoog trekt.
Denk dat hij er dusdanig doorheen zit dat hij het zo prettiger vind om te rennen.
Denk dat hij er dusdanig doorheen zit dat hij het zo prettiger vind om te rennen.
Je weet wel dat die 11km continu stoppen en starten is ???Kevinp schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:28:
[...]
Wanneer je een WK voetbalt, dik betaald wordt. Je dit van te voren kan weten. Tja ik vind het een grote schande dat je het dan niet kan.
En zo ver had hij niet gelopen. "Maar" 11 KM, iets wat ik regelmatig ook bij Sneijder heb gezien in 90 minuten.
(maw het meest energievretende (1e-10meter) stukje van de 100m sprint)
How do you save a random generator ?
Verwijderd
Hou toch op. Wanneer een speler iemand zijn been bewust wil breken krijgt hij toch ook geen 4 maanden? Het is allemaal overtrokken. Vind bewust iemand kapot trappen waardoor hij niet meer kan spelen vele malen erger.Dennism schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:35:
[...]
Jij vind het gedrag van Suarez (in de wedstrijd en erna) en daarna ook het ontkennen van de staf tot aan de president toe getuigen van ook maar enige sportiviteit?
Is Bravo een penalty killer? Ik heb zo een idee dat die het verschil gaat maken.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Nou de loterij kan beginnen......
HOLY SHIT op de lat!!!!
HOLY SHIT op de lat!!!!
[ Voor 31% gewijzigd door Krukar op 28-06-2014 20:37 ]
Oh god.
Meer koelte op de benen?Deadsy schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:36:
Denk dat ik nu door heb waarom Sanchez zijn broekspijp helemaal omhoog trekt.
Pfieuw, wat jammer!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Oh nee zeg...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Elshoff verhult heel slecht dat hij voor Brazilië is
Hem kan ik het vergeven.
En: kutlat.
En: kutlat.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Say what? Opeens actie in die laatste 2 minuten.RoD schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:36:
Volgens mij is het klaar. Iedereen is op. Bij zo'n slijtageslag is het imo jammer dat er nog een verliezer moet komen.
Jongens die hele discussie over Suarez is heel simpel te beeindigen.
Ja de straf is hoog maar ik ben me vrij zeker dat de straf zo hoog is omdat dit niet de 1e keer is dat hij iemand bijt.
Hij heeft dit al vaker gedaan dus word hij extra zwaar gestraft.
Ja de straf is hoog maar ik ben me vrij zeker dat de straf zo hoog is omdat dit niet de 1e keer is dat hij iemand bijt.
Ik wil in de herhaling het gezicht van de Chileense coach!
Verwijderd
Vertel mij dan eens waarom een Chiellini of Ramos na 3 doodschoppen geen 4 maanden krijgen? Dan bedoel ik de bewuste tackles op het been.Deadsy schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:38:
Jongens die hele discussie over Suarez is heel simpel te beeindigen.
Hmm, ik zat er een beetje naastlasharor schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:38:
[...]
Say what? Opeens actie in die laatste 2 minuten.
Wat een ontknoping zou dat zijn geweest
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Staat een van de keepers bekend als een penalty killer
Man... Niet te filmen deze pot.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ceasar vs Bravo.
Eigenlijk wel mooie namen voor een keeper.
Eigenlijk wel mooie namen voor een keeper.
Met of zonder super saiyan?Migrator schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:38:
Ik wil in de herhaling het gezicht van de Chileense coach!
Daar zijn ze toch goed mee bezigDr. Strangelove schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:39:
Pffff 
VAMOS BRAVO! VAMOS CHILE MIERRRRDA!!!

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Ik vind dit al een spannende pot. Laat staan als het er morgen ook zo aan toe gaat.
Loterijen..... Ben bang dat Brazilie dat toch beter is in penalties dan Chili.
Neymar gaat z'n penalty missen. heeft krampen en neemt al een vreemde aanloop..
Inderdaad beetje extra druk zo thuis...Tupac schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:39:
Scolari weet dat hij het moeilijk gaat krijgen met strafschoppen.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Chris Smoove schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:00:
Zou wel leuk zijn als het tot de penalties aankomt. Lekker lang avondje.
Het is toch echt gefilmd.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:39:
How do you save a random generator ?
Verwijderd
Straks ook nog een heuchiha tijntje schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:40:
Ik vind dit al een spannende pot. Laat staan als het er morgen ook zo aan toe gaat.
Waar is dat Chileens vlaggetje wanneer je ze nodig hebt?kenneth schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:39:

*knip* zie mijn modbreak, GEEN Suarez hier.
[ Voor 93% gewijzigd door gambieter op 28-06-2014 20:41 ]
Wat denk je zelf
Dit is nog steeds darned spannend. Ik ga zometeen hopelijk weer 'Bravo Bravo!' plaatsen
De kleuren zijn hetzelfde.Joosie200 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:40:
[...]
Waar is dat Chileens vlaggetje wanneer je ze nodig hebt?![]()
moet )C zijn
Kom op Chili. Ik wil de grote TV uit het raamgooiwedstrijd in Brazilië.
Al met al heeft Webb voor zijn doen aardig gefloten
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Die Brazilianen zullen wel weer die langzame aanloopjes nemen in de hoop dat de keeper duikt, waarna ze de bal recht in zijn handen zullen schieten.
Alexis Sánchez en Neymar missen, zal je zien.
Verwijderd
Achteraf nee. Had gewoon rood moeten geven 2x net in de verlenging aan Brazillianen die al geel hadden.Sepp14 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:42:
Al met al heeft Webb voor zijn doen aardig gefloten
Ben benieuwd wie er de sterkste zenuwen hebben...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Man.. wat een wijfalbino71 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:43:
Cesar weer janken?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Wat een enorme druk voor de eerste penaltynemer van Brazilië!
Dit topic is gesloten.