En dan keihard het publiek inrossen die balDeadsy schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:49:
92e minuut schwalbe Hulk. PENAL.
Klein vraagje wie is hier voor Brazilie en wie voor Chili?
Chili +1
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Doe maar chili!Deadsy schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:50:
Klein vraagje wie is hier voor Brazilie en wie voor Chili?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Chili! Al is 5 sec stilstaan in het strafschopgebied niet heel productief
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Verwijderd
Er gaat er per definite één doorGrvy schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:51:
dramaqueens eruit please.
Denk dat ik bij deze groep hoor.D-e-n schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:51:
Tegen Brazilië
Verwijderd
Wel bizar dat moment. Ook de verdediging deedt niets.,Migrator schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:51:
Chili! Al is 5 sec stilstaan in het strafschopgebied niet heel productief
Dat is 't bij mij ook meer idd.

Gaan ze er bij gelijkspel allebei uit?
Zou het weer een prutscorner worden?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Goooo Chili
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Doet het leuk idd
Toch wel een knappe prestatie als Chili tot een verlenging komt!
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Verwijderd
Knappe prestatieHerman schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:53:
[...]
Doet het leuk idd
Toch wel een knappe prestatie als Chili tot een verlenging komt!
Wie gaat eigenlijk het commentaar bij de finale doen? Of is dat nog niet bekend?
Verwijderd
Maik de BoerDeadsy schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:54:
Wie gaat eigenlijk het commentaar bij de finale doen? Of is dat nog niet bekend?
Leuk, verlenging. Toch wel een spannende en slopende pot, dus het wordt een interessante verlenging
Waarom vinden jullie deze Elshoff zoveel beter dan een ander dan?
Ik erger me nooit zo aan die commentators bij het voetbal van NL
Verwijderd
Chili heeft meer wilskracht, maar Brazilie lijkt fitterRoD schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:54:
Leuk, verlenging. Toch wel een spannende en slopende pot, dus het wordt een interessante verlenging
Ook leuk dat tot nu toe alleen de Chilenen gescoord hebben
Jij kent Arno Vermeulen niet?AzzKickah schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:54:

ik dacht dat het na 90 minuten gelijk strafschoppen was? dat was bij Spanje - NL in 2010 toch ook? of laat mn geheugne me in de steek (kijk nooit voetbal enzo
)
Dit is een account.
Ik ook niet, maar Ik vind Jeroen Gruter en Elshoff prima. De anderen wat minder, maar ach, wat maakt het uit...AzzKickah schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:54:
Verwijderd
Tsjonge, wat valt dit Brazilië tegen zeg. Ze leunen zo goed als volledig op Neymar. Neutraliseer hem en er blijft bitter weinig van Brazilië over.
Dat is niet te merkenGrvy schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:55:
ik dacht dat het na 90 minuten gelijk strafschoppen was? dat was bij Spanje - NL in 2010 toch ook? of laat mn geheugne me in de steek (kijk nooit voetbal enzo)
Adriaanse vind het leuk dat we nog 30minuten krijgen?
Ook toen eerst verlenging hoor =DGrvy schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:55:
ik dacht dat het na 90 minuten gelijk strafschoppen was? dat was bij Spanje - NL in 2010 toch ook? of laat mn geheugne me in de steek (kijk nooit voetbal enzo)
Klopt dat is het toch opzouten met Brazilië
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik ben ook voor Chili 
Iets met schoonfamilie enzo

Iets met schoonfamilie enzo
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Ze klinken allemaal hetzelfde, maar dit is het enige talent van van gelder em hij moet het doen bij Oranje.AzzKickah schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:54:
Heb zelfs liever Sierd de Vos dan die depri droeftoeters die Oranje deden in de poulefase.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Dat is het toch ook. Verleningen zijn fantastisch, want daar komt de echte winnaarsmentaliteit boven.Deadsy schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:56:
Adriaanse vind het leuk dat we nog 30minuten krijgen?
SPANNEND SPANNEND SPANNEND!
Ik ben voor Chili ... ze spelen goed .. doen hun best ... hebben het psychologische oordeel dat iedereen hun als de mindere ploeg beschouwd maar ze spelen nu wel gelijk.
Nou nou .... wat gaan we zien in deze verlengingen? * Kain_niaK is erg benieuwd
* Kain_niaK wil vier goals in de verlengingen en dan strafschoppen en "Nee maar!" die de beslissende mist.
KRANKZINNIGHEID? DIT IS VOETBAL!
Ik ben voor Chili ... ze spelen goed .. doen hun best ... hebben het psychologische oordeel dat iedereen hun als de mindere ploeg beschouwd maar ze spelen nu wel gelijk.
Nou nou .... wat gaan we zien in deze verlengingen? * Kain_niaK is erg benieuwd
* Kain_niaK wil vier goals in de verlengingen en dan strafschoppen en "Nee maar!" die de beslissende mist.
KRANKZINNIGHEID? DIT IS VOETBAL!
[ Voor 15% gewijzigd door Kain_niaK op 28-06-2014 19:58 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
In mijn geheugen wonnen we toen. Robben scoorde, ook al zat Cassillas er nog net aan.uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:56:
[...]
Dat is niet te merken. Juist in 2010 hebben we verloren in de verlenging (of mijn geheugen moet me in de steek laten
)
Hoop ik ook voor jou dat ze winnen
Giggity
Niet als die 30minuten net zo zullen zijn als de afgelopen 30 minuten.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:57:
[...]
Dat is het toch ook. Verleningen zijn fantastisch, want daar komt de echte winnaarsmentaliteit boven.
Ja precies ze klinken allemaal zoveel hetzelfdeBospa01 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:57:
[...]
Ze klinken allemaal hetzelfde, maar dit is het enige talent van van gelder em hij moet het doen bij Oranje.
Heb zelfs liever Sierd de Vos dan die depri droeftoeters die Oranje deden in de poulefase.
Zal er eens op letten de volgende keer als ik weet dat Vermeulen de commentator is.
Vind dit maar een matig brazilie, Ronaldo (R9) zou er zo 3 hebben ingeprikt, echt matige spitsen.
Maar goed, het algemene niveau van het voetbal is ook gedaald.
[ Voor 25% gewijzigd door iPodKiller op 28-06-2014 19:58 ]
Is Nederland zo sterk geweest tegen Chili?
Of kan Brazilië gewoon niet meer?
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
albino71 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:57:
[...]
In mijn geheugen wonnen we toen. Robben scoorde, ook al zat Cassillas er nog net aan.

Verwijderd
Nederland is tactisch erg sterk. Ze kwamen er niet doorheenSepp14 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:58:
Inderdaad, vraag me echt af of er niets beters rondloopt dan Jo en Fred.iPodKiller schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:58:
Vind dit maar een matig brazilie, Ronaldo (R9) zou er zo 3 hebben ingeprikt, echt matige spitsen.
Want die zijn gewoon zeer matig.
Verklaring uit de NOS studio: NL had slechts 2 mensen voor de bal. Brazilie zou dat zogenaamd niet kunnen want dat worden de supporters gek.Sepp14 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:58:
Haha hoor die Adriaanse lullen, Webb superneutraal en niet beïnvloedbaar
Verkeerde tactiek. En gebrek aan sniper Robben.Sepp14 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:58:
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Brazilië hangt als los zand aan elkaar. En wat die Hulk nog op het veld doet. Eén goede actie, voor de rest het hele toernooi nog niets van gezien. Slechts klagen naar Webb toe.
Lima van BenficaDeadsy schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:59:
[...]
Inderdaad, vraag me echt af of er niets beters rondloopt dan Jo en Fred.
Want die zijn gewoon zeer matig.
[ Voor 12% gewijzigd door iPodKiller op 28-06-2014 20:00 ]
Verwijderd
De winnaarsmentaliteit heeft dan ook weinig te maken met mooi spel, maar enkel met het willen winnen tegen elke prijs.Deadsy schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:57:
[...]
Niet als die 30minuten net zo zullen zijn als de afgelopen 30 minuten.
Wtf..Soldaatje schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:59:
Nederland's voetbal op zondag doet het niet zo best:
[afbeelding]

Jongens, vanaf de eerste minuut er vol op.
Ach, we hadden ook nog nooit van Australië gewonnen dus...AzzKickah schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:01:
[...]
Wtf..Ik ben totaal niet bijgelovig of zo maar dit is toch wel... typisch
Statistisch gezien word de kans wel steeds groter dat we eens op zondag winnen en anders is bijgeloof echt.AzzKickah schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:01:
[...]
Waarom trekt die Alexis zn broekspijpen elke keer zo omhoog?
Als Brazilie eruit ligt zal de rest van het WK erg vriendelijk zijn kwa sfeer denk ik zo
Verwijderd
Precies, bovendien is nu eindelijk definitef met de generatie Cruijf gebroken dus oude statistieken mag je niet vergelijken.Joosie200 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:01:
[...]
Ach, we hadden ook nog nooit van Australië gewonnen dus...
Voor de chickies.majoh schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:02:
@Vhal.
Neh gelukkig jaren geleden afgeschaft.
[ Voor 11% gewijzigd door Deadsy op 28-06-2014 20:03 ]
Het zegt niks.AzzKickah schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:01:
[...]
Als je hiervoor vaak 1/8e finales op woensdag hebt gehad. En halve en/of finales altijd op zondag waren dan kan je daar moeilijk over oordelen.
Een 1/8e finale is namelijk (op papier) altijd zwakker dan de halve.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Volgens mij wordt dat toch nooit meer toegepast?vhal schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:03:
Geen gezever met golden of silver goals enzo?
Ik mag toch hopen van niet , welke idioot heeft ooit die zilvernen en goude goal verzonnen?
Ook al weet Brasil dit er eventueel uit te slepen zullen ze er ronde verder wel uitvliegen tegen Colombia, de finale halen lijkt me onmogelijk met het getoonde spel.
Troll?iPodKiller schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:59:
Haha hoor die Adriaanse lullen, Webb superneutraal en niet beïnvloedbaar
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Uhm, kaartje erbij?
Toch wel geel?
Vind Webb een goede wedstrijd fluiten .. zal wel zijn omdat een van de teams niet Nederland is.
Dat mag rood zijn...
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Misschien denkt hij dat het de broekspijpen opstropen in plaats van de mouwen opstropen is?majoh schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:02:
Jo is kort voor De Jong?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Webb heeft in het verleden vele op zijn zachtst gezegd "discutabele"beslissingen genomen.Herman schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:04:
[...]
Troll?Scheidsrechter fluit m.i. prima tot nu toe.
Moet rood zijn..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Rupert Murdoch waarschijnlijk omdat hij nu teveel tijd kwijt is aan extra uitzend tijd.Kain_niaK schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:03:
Ik mag toch hopen van niet , welke idioot heeft ooit die zilvernen en goude goal verzonnen?
[ Voor 3% gewijzigd door Kevinp op 28-06-2014 20:05 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Klopt helemaal niks van dat grafiekje overigens, 10 keer uitgeschakeld in wk knockout fase? Da's wel heel knap als we 7 keer de knockout fase hebben bereikt....
Dit topic is gesloten.