Geel voor schwalbe, dus rood Hulk.
Dan is het eens afgelopen met die onzin.
Dan is het eens afgelopen met die onzin.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Als ze er niet vandaag uitvliegen dan zal dat de volgende wedstrijd wel gebeuren.uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:27:
Hoe erg zal de pleuris uitbreken als Brazilie verliest, gelet op de ontevredenheid van het braziliaans volk over het WK in het algemeen.
Same hereRev! schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:30:
Voor mijn poul is het slecht, maar ergens hoop ik dat Brazilie verliest.
ftfyRev! schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:30:
Voor mijn pool is het slecht, maar ergens hoop ik dat Brazilie verliest.
Verwijderd
Helemaal mee eens. Ik denk dat een outsider dit WK gaat winnen >>> NL, Colombia zoiets.Deadsy schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:30:
[...]
Als ze er niet vandaag uitvliegen dan zal dat de volgende wedstrijd wel gebeuren.
Zoals ik al sinds het begin van het WK zeg, Brazilie is een zeer zwak team. Hun enige voordeel is dat ze thuis spelen maar dat was het dan ook.
Het team zit vol met net niet spelers en spelers waar het beste van af is. Dan heb je nog mensen zoals Jo en Fred welke vroeger grote talenten waren maar het nooit waargemaakt hebben (behalve dan in FIFA en FM).
Dan heb je nog Neymar maar ik vind hem meer hype dan wat anders. Een goede speler maar absoluut geen Ronaldo of Messi.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Verwijderd
Je kunt toch niet ontkennen dat de wedstijd wat chaotisch is maar dat er best wel wat te zien is.Fiber schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:27:
[...]
En ik heel veel kansen en doelpunten over en weer...
Dat gevoel heb ik ookreadytoflow schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:32:
Chili beter, Brazilië wint. Dmv een domme fout/lucky goal.
Fixedreadytoflow schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:32:
Chili beter, Brazilië wint. Dmv een domme fout/lucky penal.
Verwijderd
Eerst helft was Brazilie beter, maar ik ga nu voor Chili die wint.readytoflow schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:32:
Chili beter, Brazilië wint. Dmv een domme fout/lucky goal.
Verwijderd
Chili wereldkampioen? Heb ik iets gemist?Kain_niaK schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:32:
Chili is vaker wereldkampioen geworden dan Nederland ... laten we ze daarom twee keer verslaan en even vaak wereldkampioen worden als Chili. Hebben we ze mooi tuk, ha!
Denk het zelf ook.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:30:
[...]
Helemaal mee eens. Ik denk dat een outsider dit WK gaat winnen >>> NL, Colombia zoiets.
0 > 0?Kain_niaK schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:32:
Chili is vaker wereldkampioen geworden dan Nederland ... laten we ze daarom twee keer verslaan en even vaak wereldkampioen worden als Chili. Hebben we ze mooi tuk, ha!
Hoe gaan die van Duitsland winnen dan? Dat is het enige allround goede team op dit WK.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:30:
[...]
Helemaal mee eens. Ik denk dat een outsider dit WK gaat winnen >>> NL, Colombia zoiets.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Duitsland allround? Vond ze niet goed hoor. Er is geen enkel land echt goed dit WK. Iedereen kan van iedereen winnen en dat maakt het spannend.readytoflow schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:34:
[...]
Hoe gaan die van Duitsland winnen dan? Dat is het enige allround goede team op dit WK.
Computer says no
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Als het alleen op voetbal aankwam wel. Maar Brazilië speelt nog altijd thuis.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:33:
Chili is beter. Ze gaan dit winnen.
Verwijderd
Frankrijk acht ik ook nog wel in staat te winnen. Nederland helaas nietVerwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:34:
[...]
Duitsland allround? Vond ze niet goed hoor. Er is geen enkel land echt goed dit WK. Iedereen kan van iedereen winnen en dat maakt het spannend.
Zit wat wishful thinking bijRoD schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:35:
[...]
Als het alleen op voetbal aankwam wel. Maar Brazilië speelt nog altijd thuis.
Zit wat wishful thinking bijRoD schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:35:
[...]
Verwijderd
28RoD schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:35:
[...]
Ik heb overigens het idee dat er een aantal spelers zijn die er doorheen zitten. Hoe warm is het daar eigenlijk?
Verwijderd
Frankrijk valt ook tegen. Nederland is tactisch het sterkst dankzij V Gaal. In principe hoeven ze maar 1x boven zichzelf uit te stijgen en dat is in de finale.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:35:
[...]
Frankrijk acht ik ook nog wel in staat te winnen. Nederland helaas niet
Ik had zelf de Duitsers als een van de favorieten van dit WK maar vind ze toch wel tegenvallen.readytoflow schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:34:
[...]
Hoe gaan die van Duitsland winnen dan? Dat is het enige allround goede team op dit WK.
En worden uitgefloten op het moment...RoD schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:35:
[...]
Ik heb overigens het idee dat er een aantal spelers zijn die er doorheen zitten. Hoe warm is het daar eigenlijk?
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Mooi hè.. Eerst vliegen we er direct uit, en als we doorgaan staande meteen in de finale...Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:36:
[...]
Frankrijk valt ook tegen. Nederland is tactisch het sterkst dankzij V Gaal. In principe hoeven ze maar 1x boven zichzelf uit te stijgen en dat is in de finale.
Dit is een account.
Verwijderd
Ik had als enige in de vriendengroep NL als groepswinnaarreadytoflow schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:38:
[...]
Mooi hè.. Eerst vliegen we er direct uit, en als we doorgaan staande meteen in de finale...
Das toch niks vergeleken met wat NL morgen moet zien te verdurenMigrator schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:37:
[...]
En worden uitgefloten op het moment...
27 °C en 36% luchtvochtigheid op het moment overigens.
Verwijderd
Zijn ook te zwak vooral achterinD-e-n schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:38:
Ik gok toch op Argentinië nu
1-1 kan hoor, dan komen er pingels en dan blijft 1-1 de officiële eindstand.Grvy schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:38:
ik had in mn poule 1-1 ingezet maar dat kan natuurlijk niet want iemand moet weg jhahaha
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Als je dan nog een wissel hebt en iemand op de bank die snel is kan het nog grappig worden.
Te kapot om te gaan lopen met de bal, dus hopen dat de bal een keer goed valt.readytoflow schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:40:
Waarom steeds die Hoge ballen op die kleine mannetjes in de spits van Chili?
Beter...? Dat wel. Winnen...? Denk het toch niet. Neymar gaat ondanks alles de winnende maken in de laatste minuut (van de verlenging) of zo...Dr. Strangelove schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:33:
Chili is beter. Ze gaan dit winnen.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Joosie200 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:40:
Hoe grappig is het als Brazilië door strafschoppen na een vermoeiende verlenging naar huis mag in eigen land?
Overheen gecounterd denk ikVerwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:41:
Overigens had Nederland over dit Brazilie heengewalst
Vrees dat de gevolgen minder grappig zullen zijn. Flinke rellen waarschijnlijk
Yup, heb nooit de angst voor Brazilie begrepen want ik vind het zo een zwaar overschat team.RoD schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:41:
[...]
Overheen gecounterd denk ikZoals ik eerder al zei, er liggen zeker kansen tegen dit Brazilië.
Verwijderd
Lekker belangrijk die rellen. Dan zou je geen WK meer mogen houden want ojee als het thuisland eruit vliegt? Hou op zegGoron schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:42:
[...]
Dat lichaam heeft zich denk ik aangepast aan soms enkele seconden geen hartslag te hebbenNiku schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:42:
Op welke leeftijd zou die coach van Chili een hartaanval krijgen..?
[ Voor 88% gewijzigd door gambieter op 28-06-2014 19:44 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Als er rellen uitbreken dan zal Blatter nog steeds zeggen dat dit het beste WK ooit was.Goron schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:42:
[...]
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:41:
[mbr]*knip* doe eens niet[/]
Kun je niet even normaal gaan reageren?Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:42:
[...]
Lekker belangrijk die rellen. Dan zou je geen WK meer mogen houden want ojee als het thuisland eruit vliegt? Hou op zeg
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Juist, al is het maar voor de redding van mijn Unibet combinatie weddenschap.
Die zou er eigenlijk een moeten krijgen idd! Wat een zeurpiet.Bospa01 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:45:
Zou een tweede gele kaart voor het gemekker van hulk bijzonder leuk vinden
Inderdaad. Zo breed en doen alsof je van glas bent. Triest.albino71 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:46:
[...]
Die zou er eigenlijk een moeten krijgen idd! Wat een zeurpiet.
Kloppen wij ze toch nog een tweede keeruchiha tijntje schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:47:
Chili heeft ook geen 1 kopduel gewonnen... Als ze doorgaan vliegen ze eruit door corners en vrije trappen....
Twee keer geel = groen?Joosie200 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:46:
Nog even en Hulk krijgt tweede geel en gaat als een echte Hulk te keer
Zou ws ook meteen rood voor scolari wordenJoosie200 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:46:
Nog even en Hulk krijgt tweede geel en gaat als een echte Hulk te keer
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
[ Voor 50% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-06-2014 19:49 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq