Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
edit: Ze slaan het middenveld wel over in deze wedstrijd, constant van goal naar goal.
[ Voor 39% gewijzigd door Kain_niaK op 28-06-2014 19:07 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Argentinië idem met Messigambieter schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:09:
Toch opvallend dat eigenlijk alles van Brazilie via Neymar moet. Als die geblesseerd raakt, dan is er niets over?
uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:09:
Ik heb Pino nog nergens gezien?

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
http://www.doordebenen.nl/marcelo-lookalike/uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:09:
Ik heb Pino nog nergens gezien?
Ja voorin wel in elk geval. Nog erger dan Argentinië zo lijkt het, die hebben tenminste nog Dimariagambieter schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:09:
Toch opvallend dat eigenlijk alles van Brazilie via Neymar moet. Als die geblesseerd raakt, dan is er niets over?
Sinds wanneer is Hakim een prof voetballer?kwiebus schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:08:
Die gast van sesamstraat was zich ook weer eens aan het aanstellen.
edit: Sansez kreeg een accute aanval beenparkison
[ Voor 17% gewijzigd door Kain_niaK op 28-06-2014 19:12 ]
Ik zie colombia ook als een erg gevaarlijke oudsider. Maar ook die wisten met Falcao niet van NL te winnen. Dus vind het toch lastig om dat in te schatten. Het lijkt wel of de EU landen tegen de ZA landen hun sterke punt vaak vrij makkelijk uit kunnen schakelen.uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:12:
Ik denk dat Colombia erg blij is met een uitputtingsslag, want volgens mij loopt Colombia beide teams omver.
Nu is er wel veel strijd, maar qua kwaliteit houd het nog niet echt over.
En dom van de keeper, gewoon twee meter verder naar achter dan had hij hem kunnen pakken.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
[ Voor 33% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-06-2014 19:15 ]
[ Voor 71% gewijzigd door Chris Smoove op 28-06-2014 19:15 ]
Ik vraag me overigens af of het echt hands was. Het leek met name de borst, en misschien een heel klein beetje arm.
Jawel, hij liep met z'n armen te wapperen en de bal raakte ook de onderarm.RoD schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:16:
Terecht. Die was gewoon te slecht afgemaaktMet de knie notabene.
Ik vraag me overigens af of het echt hands was. Het leek met name de borst, en misschien een heel klein beetje arm.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wait, what?
Kudos. Dat woord wordt met het jaar steeds vreemder gespeld.
/ot
Ik, en daar blijf ik bij.
Ik zeg overigens niet dat hij dingen slecht ziet. Maar wel dat hij maar zelden een harde wedstrijd weer in het gareel kan krijgen. Ook heeft hij nooit echt het lef om een (vaak terechte) rode kaart uit te delen.
Edit:
Scolarie moet er overigens ook vanaf. Wat een sukkel is dat.
[ Voor 8% gewijzigd door Kevinp op 28-06-2014 19:18 ]
Inderdaad. Zeker zonder herhaling was het volgens mij erg moeilijk te zien.gambieter schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:16:
Valt me mee dat Webb hem af durfde te keuren. Was een twijfelgevalletje.
Verwijderd
Toch gaat het niet lang duren voor die rode kaart er komt.Kevinp schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:17:
[...]
Ik, en daar blijf ik bij.
Ik zeg overigens niet dat hij dingen slecht ziet. Maar wel dat hij maar zelden een harde wedstrijd weer in het gareel kan krijgen. Ook heeft hij nooit echt het lef om een (vaak terechte) rode kaart uit te delen.
Verwijderd
Waarschijnlijk heeft hij het ook niet gezien, maar de grensrechterRoD schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:18:
[...]
Inderdaad. Zeker zonder herhaling was het volgens mij erg moeilijk te zien.
Pierre Luigi CollinaKain_niaK schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:18:
Ik wil die kale italian terug ... dat was pas een scheids.
Pierluigi Collina, doe mij daar maar een dozijn van!Kain_niaK schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:18:
CollinaKain_niaK schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:18:
Dat was eigenlijk wel de blanke versie van BMI

These are my principles. If you don't like them, I have others.
Voor een paar miljoen ziet hij anders wel iets door de vingers.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=5550
In welk opzicht was deze discutabel? Hands is hands (lalalalalala).Dr. Strangelove schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:19:
Poeh. Ik zal Webb niet durven beschuldigen van thuisfluiten, dit was behoorlijk discutabel. Chili heeft bij deze zijn portie mazzel gehad.
Kain_niaK schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:18:

Maar wij hebben Martins Indi met die ogen
Ik ook niet, overigens vond ik het geen geel, als je zo de bal probeert aan te nemen zit daar voor de balans je arm. Dus geel vond ik niet terecht ( het afkeuren natuurlijk wel ).majoh schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:20:
Bovenarm de bal aannemen is hands. Al zag ik het niet zonder herhaling...
overigens zou het voetballers sieren wanneer ze zoiets zelf gewoon toegeven, of de bal achter schieten.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
[ Voor 47% gewijzigd door Pinobigbird op 28-06-2014 19:22 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Verwijderd
Kuipers fluit de finale als NL die niet zou halen. Lijkt mij ook wel logisch aangezien hij alle belangrijke potten inclusief finales heeft gefloten laatste 1-2 jaar.Goron schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:22:
Nou door deze actie zal Webb wel de finale mogen fluiten
Ja, en het is niet zo dat er momenteel een andere scheidsrechter is die er aanspraak op maakt.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:23:
[...]
Kuipers fluit de finale als NL die niet zou halen. Lijkt mij ook wel logisch aangezien hij alle belangrijke potten inclusief finales heeft gefloten laatste 1-2 jaar.
Ik vind Kuipers ook echt erg goed fluiten.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:23:
[...]
Kuipers fluit de finale als NL die niet zou halen. Lijkt mij ook wel logisch aangezien hij alle belangrijke potten inclusief finales heeft gefloten laatste 1-2 jaar.
En hij woont letterlijk bij m'n ouders om de hoek. Toch geinig
Verwijderd
Nee waarom? Stel ze halen de finale niet fluit hij die toch?Pinobigbird schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:23:
Is het niet zo dat Kuipers ook naar huis moet als NL de halve finale haalt?
Ik heb af en toe bij dit WK dat er toch stiekum een videoref is maar dat die alleen aan de veldscheids doorgeeft dat er wat gebeurt is. (voornamelijk bij gemene overtredingen)Dr. Strangelove schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:21:
Ik vond het op het randje... Maar denk wel dat Webb gelijk heeft. Knappe beslissing.
Sommige beslissingen waren nl in andere wedstrijden ook wel eens miraculeus "juist" genomen.
(onterecht doelpunten afkeuren staat hier dan wel weer los van)
[ Voor 3% gewijzigd door enchion op 28-06-2014 19:24 ]
How do you save a random generator ?
Geloof wel.Pinobigbird schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:23:
Is het niet zo dat Kuipers ook naar huis moet als NL de halve finale haalt?
Na de kwartfinale of 1/8 finale word geloof ik al besloten welke scheidsrechters mogen blijven.
Frederico Chaves Guedes – voetbalnaam FredGrvy schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:24:
heeft die fred geen achternaam?
Serieus...?Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:16:
Dit is toch wel één van de leukste wedstijden van dit WK

Het is spannend, het is een gevecht, maar leuk is het zeker niet in mijn ogen...
Goeie keeper trouwens, die Cesar...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
En dat terwijl ze met zijn heel velen op eigen helft staanRoD schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:25:
Wat een aanvalVerdediging van Brazilië stond er bij en keek er naar.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Ach het is toch gewoon lachwekkend dat landen zoals Brazilie en Argentinie niet beter kunnen dan Ceasar en Romero.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:25:
Cesar denkt direct dat hij een wereldkeeper is met zijn geschreeuw lol
Verwijderd
Ja, serieus. Ik prefereer ploegen die vechten voor de winst boven ´mooi´ voetbal.Fiber schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:25:
[...]
Serieus...?![]()
Het is spannend, het is een gevecht, maar leuk is het zeker niet in mijn ogen...
Vanwege die redding van net? Die hadden jij en ik ook gemaakt. Dat was de logische plek om te staan. Die Chileen raakte de bak gewoon te goed.Fiber schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:25:
[...]
Serieus...?![]()
En ik heel veel kansen en doelpunten over en weer...Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:26:
[...]
Ja, serieus. Ik prefereer ploegen die vechten voor de winst boven ´mooi´ voetbal.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dit topic is gesloten.