de p7 van mijn vrouw zit nog steeds op 4.2.2. Daarom krijgt ze nu de melding dat de ING app niet meer werkt tot ze naar in ieder geval android 5 heeft geupgrade. Maar bij updates staat geen upgrade naar 5.1.1 beschikbaar. Ik weet dat ze er zijn nadat ik rond gezocht heb op internet. Mijn contact bij Huawei mailde dat er geen upgrade voor de versie van mijn vrouw geschikt is.
Ik geloof dat niet maar ik wil wel voorkomen dat ik ervoor zorg dat die telefoon helemaal niks meer doet.
Daarom ben ik even benieuwd of ik gewoon een 5.1.1 europese rom voor de P-l10 kan proberen. Of dat dit heel nauw luistert.
Ik zie ook heel diverse buildnummers rondgaan op internet, als dit heel veel uitmaakt voor de versie om naar te upgraden, dan zou ik willen kijken welke versies matchen.
De build versie die zij nu heeft is: v100r001c00b623, aangepaste versie Custc432D001
Als ik op
http://huawei-firmware.co...awei-ascend-p7/sophia-l10 staan daar talloze 5.1.1 roms.
Maar zonder dat ik weet of ik deze kan gebruiken. mijn zoektocht hiernaar heeft me tot op heden ook nog niet verder geholpen.
Iemand die me kan vertellen welke upgrade ik kan proberen?