Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
P7 Ervaringen en Discussie
De Ascend P7 lijkt qua uiterlijk op de P6 met een body die bestaat uit twee glasplaten. De metalen rand rondom doet denken aan de zijkant van een iPhone. De 124 gram wegende telefoon is slechts 6,5mm dun. Het 5"-scherm heeft een resolutie van 1920x1080 pixels en maakt gebruik van incell-technologie. Daarbij zitten de touchsensoren in het scherm verwerkt waardoor minder lagen nodig zijn.

Op hardwaregebied is ten opzichte van de P6 redelijk veel veranderd. De telefoon wordt nog steeds door een zelfontwikkelde chip aangedreven, maar ditmaal gaat het om de nieuwe Kirin 910T, die bestaat uit vier Cortex A9-processorkernen op 1,8GHz en een Mali 450-gpu. Deze chip wordt bijgestaan door 2GB ram en op draadloos gebied is er ondersteuning voor wifi b/g/n, bluetooth 4.0, nfc en lte.

De accu heeft een capaciteit van 2500mAh en via de ingebouwde 'super power saving'-modus zou het toestel het met de laatste 10 procent acculading nog 24 uur uit moeten kunnen houden. In die stand wordt een groot deel van de functionaliteit uitgeschakeld om stroom te besparen.

De camera aan de voorzijde heeft met 8 megapixels een bovengemiddeld hoge resolutie en Huawei benadrukt dat de frontcam daardoor uitermate geschikt is voor 'selfies'. Via een panoramamodus is het ook mogelijk om 'selfies' van grotere groepen te maken; Huawei noemt dat 'groufies'. De camera aan de achterzijde heeft een maximale diafragma-opening van f/2.0 en gebruikt een bsi-sensor van Sony met een resolutie van 13 megapixels. De telefoon heeft geen losse cameraknop, maar de camera-app kan gestart worden door tweemaal op de onderkant van de volumeknop te drukken.

De Ascend P7 moet vanaf eind Mei / half juni in de Nederlandse en Belgische winkels liggen en heeft een adviesprijs van 449 euro.

Inhoud:
Foto's Ascend P7
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0fTz87P.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aByen64.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PDATkQD.png

Specificaties:
Ascend P7
Android OSAndroid™ 4.4 .2 KitKat
SkinHuawei Emotion UI 2.3
ProcessorHisilicon Kirin 910T (Quad-core 1.8GHz)
GPUMali 450MP
Intern geheugen16GB
RAM geheugen2GB
Flash geheugenmicroSD Max. 64GB
GPSGPS/A-GPS/Glonass
Scherm5.0 inch In-cell LCD-Display FHD 1920 x 1080 px
Frontcamera8MP FF
Backcamer13MP AF BSI F2.0, met Flash
SensorenG-sensor, AcceleroM, Proximity & light, Ambient light, Compass
ConnectiviteitNFC, WiFi, Bluetooth 4.0 BLE, Micro USB 2.0 (OTG), DLNA
Accu Li-Polymer 2500 mAh
Stand-by tijd Tot 404 h (2G) / 422 h (3G) / 404h (4G)
Spreektijd Tot 1340min (2G) / 840 min (3G) / onbekend (4G)
Oplaadtijd Circa 3,5 uur
Afmetingen139.8 x 68.8 x 6.5mm | Circa 124g
KleurZwart / Wit
NotificatieledJa
SimkaartMicro SIM (3FF)
Netwerk4G (LTE): 800/900/1800/2100/2600 MHz
3G (UMTS): 850/900/1900/2100 MHz
2G (GSM): 850/900/1800/1900MHz
Inhoud Doos Handset, Oortjes, Lader, USB Kabel, Eject tool, NFC label, Handleidingen
Adviesprijs€ 449,-

Maar hij was toch Dual-SIM?
Ja en Nee, de variant die in Nederland uitkomt/ te koop is beschikt alleen over een Single-SIM slot en een MicroSD slot. Er is een variant van de P7 die Dual-SIM (4G) ondersteund en die ook in NL werkt. Het is dan wel zo dat je Dual SIM hebt of SIM+Micro SD. (het lange verhaal hier)

Reviews en hand-ons:

Prijzen:
Huawei P7-L10 (NL)
pricewatch: Huawei Ascend P7 Zwart
pricewatch: Huawei Ascend P7 Wit
Kieskeurig.nl / P7

Huawei P7-L00 (Dual-SIM 4G) (Import)
Hotmid
1949Deal
Etotalk
Merimobiles

Video's:

[ Voor 39% gewijzigd door benbaba op 21-05-2014 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-05 12:54

TommyGun

Stik er maar in!

Jammer van de matige CPU/GPU, daardoor ben ik toch maar voor de Galaxy S5 gegaan.

Verder ziet het toestel er erg strak uit (extern althans).

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-05 23:36
Strak toestel, erg mooi. Ik lees wat tegenstrijdige berichten over de 2 sloten op de P7. De ene zou tbv een sim-kaart zijn en de andere is te gebruiken voor SD-kaart of sim-kaart. Dat betekent dual-sim, icm 4G. Dat zou een vrij unieke feature zijn voor Nederland. Echter, sommige sites zeggen dat dit werkt, bv androidworld. Maar ZDNET.be en allaboutphones.nl zeggen dat dit niet ondersteunt wordt en enkel tbv data-opslag is. Iemand al een definitief idee hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-05 23:44
bramberk15 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 21:37:
Strak toestel, erg mooi. Ik lees wat tegenstrijdige berichten over de 2 sloten op de P7. De ene zou tbv een sim-kaart zijn en de andere is te gebruiken voor SD-kaart of sim-kaart. Dat betekent dual-sim, icm 4G. Dat zou een vrij unieke feature zijn voor Nederland. Echter, sommige sites zeggen dat dit werkt, bv androidworld. Maar ZDNET.be en allaboutphones.nl zeggen dat dit niet ondersteunt wordt en enkel tbv data-opslag is. Iemand al een definitief idee hierover?
Goede vraag. Mocht dual sim in NL werken, dan wordt dit mijn nieuwe toestel. Ik ga morgen eens bellen met belsimpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
Volgens mij zijn er maar liefst 4 verschillende versies van de P7. De versies zijn de:

- Huawei P7-L10: LTE/WCDMA (overseas versie / NL?)
- Huawei P7-L00: LTE/WCDMA (Dual-sim)
- Huawei P7-L05: TD-LTE/TD-SCDMA (China)
- Huawei P7-L07: TD-LTE/TD-SCDMA (China)

De L05 en L07 zijn voor Europa (NL) niet interessant, omdat ze TD-SCDMA (ipv van WCDMA) ondersteunen.
Eén van de 2 ''CN modellen'' ondersteund dual-sim ZONDER microSD slot en de ander één simkaart met microSD slot.

De L00 werkt wel in Europa (NL) en ondersteund ook dual-SIM standby en heeft een micro-SDslot. Dit model wordt ook wel de ''Unicom 4G'' versie genoemd. De hoofd-sim slot ondersteund een Micro SIM-kaart en het 2e slot een Nano simkaart OF microSD-kaart. Je kunt dus of dual-simmen zonder extra geheugen (microSD) of enkel simmen met een extra geheugen kaart (microSD).

De L00 ondersteund de volgende frequenties: (voor 4G in NL zie hier)
P7-L00 Hoofd-Slot
FDD-LTE (4G) : B1 (2100MHz) / B3 (1800MHz)
TDD-LTE (4G) : B41 (2555 ~ 2575MHz)
UMTS (WCDMA) : B1 (2100MHz) / B2 (1900MHz) / B5 (850MHz ) / B8 (900 MHz)
P7-L00 2e Slot
GSM: 900/1800/1900MHz

Dan de P7-L10 dit de versie die hier in NL te koop is/komt denk ik, dit model heeft dus geen dual-sim, maar wel een micro-SD slot, de volledige specs staan in de Topicstart onder specificaties.

Edit: Samengevat de Dual-Sim variant (die ook optioneel een micro-SD kaart ondersteund (of-of)) werkt dus qua GSM en 3G volledig in Nederland en qua 4G gedeeltelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door benbaba op 21-05-2014 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:35
Qua 4G van die L00 versie heb je met KPN dan ook niks aan, T-mobile wel en Vodafone ook maar gedeeltelijk.
Qua 3G zit het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
benbaba schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 00:01:
Volgens mij zijn er maar liefst 4 verschillende versies van de P7. De versies zijn de:

- Huawei P7-L10: LTE/WCDMA (overseas versie / NL?)
- Huawei P7-L00: LTE/WCDMA (Dual-sim)
- Huawei P7-L05: TD-LTE/TD-SCDMA (China)
- Huawei P7-L07: TD-LTE/TD-SCDMA (China)

De L05 en L07 zijn voor Europa (NL) niet interessant, omdat ze TD-SCDMA (ipv van WCDMA) ondersteunen.
Eén van de 2 ''CN modellen'' ondersteund dual-sim ZONDER microSD slot en de ander één simkaart met microSD slot.

De L00 werkt wel in Europa (NL) en ondersteund ook dual-SIM standby en heeft een micro-SDslot. Dit model wordt ook wel de ''Unicom 4G'' versie genoemd. De hoofd-sim slot ondersteund een Micro SIM-kaart en het 2e slot een Nano simkaart OF microSD-kaart. Je kunt dus of dual-simmen zonder extra geheugen (microSD) of enkel simmen met een extra geheugen kaart (microSD).

De L00 ondersteund de volgende frequenties: (voor 4G in NL zie hier)
P7-L00 Hoofd-Slot
FDD-LTE (4G) : B1 (2100MHz) / B3 (1800MHz)
TDD-LTE (4G) : B41 (2555 ~ 2575MHz)
UMTS (WCDMA) : B1 (2100MHz) / B2 (1900MHz) / B5 (850MHz ) / B8 (900 MHz)
P7-L00 2e Slot
GSM: 900/1800/1900MHz

Dan de P7-L10 dit de versie die hier in NL te koop is/komt denk ik, dit model heeft dus geen dual-sim, maar wel een micro-SD slot, de volledige specs staan in de Topicstart onder specificaties.

Edit: Samengevat de Dual-Sim variant (die ook optioneel een micro-SD kaart ondersteund (of-of)) werkt dus qua GSM en 3G volledig in Nederland en qua 4G gedeeltelijk.
Erg uitgebreide post, top. Ik weet niet waar je dit vandaan haalt maar ik ben er flink mee geholpen. Dat 4G slechts enkel werkt op de 1800mhz band, soit. Het enige alternatief wat ik gevonden heb wat ook deels 4G en dual-sim functionaliteit heeft is de Lenovo Vibe Z. Alle andere alternatieven bieden enkel 3G. 1 v/d 2 kaarten is Vodafone, de ander Hi dus dan weet ik wel welke in het 4G slot gaat. Design en formaat v/d Ascend spreekt me meer aan. Lenovo heeft een snapdragon 800.. Anyway, eerst maar eens kijken of ik een webshop in NL kan vinden die het L00 model biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Laatst online: 07-05 23:44
bramberk15 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 22:00:
[...]

Erg uitgebreide post, top. Ik weet niet waar je dit vandaan haalt maar ik ben er flink mee geholpen. Dat 4G slechts enkel werkt op de 1800mhz band, soit. Het enige alternatief wat ik gevonden heb wat ook deels 4G en dual-sim functionaliteit heeft is de Lenovo Vibe Z. Alle andere alternatieven bieden enkel 3G. 1 v/d 2 kaarten is Vodafone, de ander Hi dus dan weet ik wel welke in het 4G slot gaat. Design en formaat v/d Ascend spreekt me meer aan. Lenovo heeft een snapdragon 800.. Anyway, eerst maar eens kijken of ik een webshop in NL kan vinden die het L00 model biedt.
Let me know als je er eentje hebt gevonden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
chevchelios schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 23:13:
[...]

Let me know als je er eentje hebt gevonden ;).
Will do...heb de shops die nu in de pricewatch een mail gestuurd, eens kijken of dat wat oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Tot nu toe geven alle webshops niet thuis; of nog te vroeg om te zeggen, of ze weten al dat ze het L00 model niet gaan voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53865

Heb hem nu drie dagen in huis. Via Alibaba.
Schitterend toestel. Accu liep snel leeg, maar door eigen optimalisatie app is het nu heel goed te doen.
Krijg woensdag 4g abonnement, dus dan zien we verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franktv
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-04 11:43
Heeft er al iemand ervaring met deze telefoon en over de verkrijgbaarheid als dual-sim? Ik wil hem graag bestellen maar voor zover ik heb kunnen vinden lukt dat niet in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef1963
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-05-2022
Bovenin staat bij de specs:

Simkaart Micro SIM (3FF)
Netwerk 4G (LTE): 800/900/1800/2100/2600 MHz

Maar 4G/LTE wordt niet ondersteund op de 800Mhz band. Dit heb ik nagevraagd bij de Huaweishop. Dus KPN/Hi 4G netwerk is een probleem voor dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
Stef1963 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 23:17:
Bovenin staat bij de specs:

Simkaart Micro SIM (3FF)
Netwerk 4G (LTE): 800/900/1800/2100/2600 MHz

Maar 4G/LTE wordt niet ondersteund op de 800Mhz band. Dit heb ik nagevraagd bij de Huaweishop. Dus KPN/Hi 4G netwerk is een probleem voor dit toestel.
Vreemd, specs komen gewoon van de Duitse Huawei site en de Nederlandse/internationale site. Wat voor/welke ''Huaweishop'' is dit geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef1963
Dit waren de vragen die ik stelde bij Huawei Mobile Shop <support@huaweimobileshop.com>

I see in yhe package is 1 x Built-in 2500mAh Battery Can I order extra battery?
Is this actually the first device with LTE/4G and Dual-Sim together?
Is this version of 4G/LTE supported in The Netherlands (KPN)? (800MHz)

En de antwoorden:

Huawei Mobile
Thank you for your mail.
HUAWEI Ascend P7 phone can not replace the battery,
it's first device with LTE/4G and Dual-Sim together,
It do not support 4G 800MHz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
De Huaweishop verkoopt oa. de L00 / dual-sim versie die ondersteund alleen 4G op 18 en 2100 en mist NFC. De L10 / Nederlandse versie ondersteund dus wel de frenquenties in de startpost, maar is enkel SIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef1963
En dit is weer het antwoord van een andere shop. Ook op andere sites zie ik bij de specs van de L00 dualsim variant ook weer LTE20 800 Mhz staan. Worden ze nu door elkaar gehaald? Wie weet het nu zeker?

Thank you for your inquiry for our product, This is Anna from Buy2 Electron Trade Co., Ltd
Huawei Ascend P7 265USD/PC
total price :300USD for 1pc Huawei Ascend P7 including shipping cost
yes, the Huawei Ascend P7 L00 dualsim supports 4G/LTE 20 on the 800 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundLab
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-03-2024
Hoi tweakeraars,

Ik heb het toestel nu 3 weken in gebruik.
De standaard interface van Huawei is best dramatisch. Veel gehaper, geen drawer-menu. Ik heb daarom maar snel de novalauncher geinstalleerd. Dat werkt tenminste wel erg soepel en ik heb ook geen last meer van haperende beelden.

3 weken geleden waren er nog niet veel hoezen voor de smartphone, nu gelukkig wel. Ik zie steeds vaker flip covers met zichtbare openingen aan de voorkant, zo hoef je de hoes niet open te slaan en je kunt opnemen, de tijd zien en zelfs het weer. Diverse hoesjes trekken mijn aandacht, maar alle hoezen hebben verschillende ''gaten'' aan de voorkant, waarbij ik denk: hoe ziet/weet het toestel hoe hij het scherm moet tonen? Om dit te verduidelijken heb ik wat foto's toegevoegd.

Een andere issue die ik tegenkom, is dat de headsetcontrol buttons alleen van de originele huawei oordoppen werken. Ik heb 2 HTC oordoppen waarvan de buttons niet werken op het toestel, ook heb ik een v-moda LP2 koptelefoon die probleemloos met mijn HTC werkte, maar niet met de huawei. Ik heb diverse buttoncontrol apps uit de market geprobeerd, zoals JAY, maar helaas krijg ik de controlbuttons van de andere oordoppen en koptelefoon niet werkend met de Huawei. Ik gebruik trouwens de Poweramp app als muziekspeler.

Kent iemand deze problemen en heeft er iemand antwoord op de vraag omtrent het hoesje?

Afbeeldingslocatie: http://www.oppomart.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/p/7/p70065-10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.oppomart.com/media/catalog/product/cache/7/small_image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/p/7/p70032-or-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSDharry
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-01-2021
SoundLab schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:04:
Hoi tweakeraars,

Ik heb het toestel nu 3 weken in gebruik.
De standaard interface van Huawei is best dramatisch. Veel gehaper, geen drawer-menu. Ik heb daarom maar snel de novalauncher geinstalleerd. Dat werkt tenminste wel erg soepel en ik heb ook geen last meer van haperende beelden.

3 weken geleden waren er nog niet veel hoezen voor de smartphone, nu gelukkig wel. Ik zie steeds vaker flip covers met zichtbare openingen aan de voorkant, zo hoef je de hoes niet open te slaan en je kunt opnemen, de tijd zien en zelfs het weer. Diverse hoesjes trekken mijn aandacht, maar alle hoezen hebben verschillende ''gaten'' aan de voorkant, waarbij ik denk: hoe ziet/weet het toestel hoe hij het scherm moet tonen? Om dit te verduidelijken heb ik wat foto's toegevoegd.

Een andere issue die ik tegenkom, is dat de headsetcontrol buttons alleen van de originele huawei oordoppen werken. Ik heb 2 HTC oordoppen waarvan de buttons niet werken op het toestel, ook heb ik een v-moda LP2 koptelefoon die probleemloos met mijn HTC werkte, maar niet met de huawei. Ik heb diverse buttoncontrol apps uit de market geprobeerd, zoals JAY, maar helaas krijg ik de controlbuttons van de andere oordoppen en koptelefoon niet werkend met de Huawei. Ik gebruik trouwens de Poweramp app als muziekspeler.

Kent iemand deze problemen en heeft er iemand antwoord op de vraag omtrent het hoesje?

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb het toestel nu 2 dagen in gebruik. Ik heb direct de Apexlauncher erop gezet omdat ik daarmee goede ervaring had op een nader toestel (dus niet eens de werking van de standaard interface afgewacht).

Ik ben niet van plan zo'n flipcover te gaan gebruiken. Ik heb een Nilkin Frosted Shield cover besteld die alleen voor de achterkant is bedoeld. De voorkant wordt dan alleen beschermd door een screenprotector.

W.b. oorstjes. De bijgeleverde vind ik niet praktisch omdat je geen knoppen hebt voor aanpassen volume. Ik had nog oortjes van Xiaomi liggenn (bijv. hier te koop http://www.to2c.com/xiaomi-2-2s-2a-headphone.html). Biedt zowel knoppen voor hard en zacht volume, microfoon voor telefoongesprek. knop voor opnemen/afsluiten telefoon die tevens gebruikt wordt voor pauze en vorige/volgende muzieknummer). En redelijk goed geluid. Alleen volume knoppen krijgen tegen-intuïtief functies toegewezen (bovenste knop voor zachter en onderste knop voor harder), maar valt mee te leven.

Tot dusver, na wat tweaks gericht op spaarzaam energie gebruik, zeer tevreden. Spijtig is dat over het nano-simslot alleen 2G mogelijk is. Over het micro-simslot gaat 4G/3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53865

Mijn ervaring na een week of vier: 4g werkt niet, hoewel in juli kpn in de grote steden de 1800 mhz band gaat gebruiken, dus daar wacht ik maar op. Toestel zelf werkt perfect, mooi en handzaam (kom van note 2..)
Groot probleem: mijn fotolensje zit na een paar dagen vol krassen, foto's waren goed, maar nu niet meer aan te zien. Geen idee waardoor ditt komt, fabrikagefout of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsph
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-03 19:29
Stef1963 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 18:33:
En dit is weer het antwoord van een andere shop. Ook op andere sites zie ik bij de specs van de L00 dualsim variant ook weer LTE20 800 Mhz staan. Worden ze nu door elkaar gehaald? Wie weet het nu zeker?

Thank you for your inquiry for our product, This is Anna from Buy2 Electron Trade Co., Ltd
Huawei Ascend P7 265USD/PC
total price :300USD for 1pc Huawei Ascend P7 including shipping cost
yes, the Huawei Ascend P7 L00 dualsim supports 4G/LTE 20 on the 800 Mhz
Op de chinese site van Huawei staat b20 niet.

Iemand al ervaring met de L00 in combinatie met Vodafone? Werkt dat wel een beetje naar tevredenheid?

[ Voor 16% gewijzigd door matthijsph op 21-06-2014 06:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundLab
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-03-2024
4g met T-Mobile werkt hier naar behoren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSDharry
Na een week gebruik van mijn nieuwe Huawei Ascend P7 (L00) met nano sim in slot 2, nu geprobeerd ook slot 1 te gebruiken met een 2e (micro sim). Wat ik ook doe, ik krijg slot 2 niet aan de praat. Beide kaarten worden wel herkend in een andere telefoon. DE nano sim die wel wordt herkend in slot 2, wordt met gebruik van adaptor (nano naar micro) ook niet herkend in slot 1. Ik kom vooralsnog tot de conclusie dat slot 1 een hardware probleem moet hebben. Of doe ik iets verkeerd dat ik zelf nog verhelpen kan voordat ik de Phone terugstuur naar China?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 448785

SSDharry schreef op zondag 22 juni 2014 @ 13:51:
Na een week gebruik van mijn nieuwe Huawei Ascend P7 (L00) met nano sim in slot 2, nu geprobeerd ook slot 1 te gebruiken met een 2e (micro sim). Wat ik ook doe, ik krijg slot 2 niet aan de praat. Beide kaarten worden wel herkend in een andere telefoon. DE nano sim die wel wordt herkend in slot 2, wordt met gebruik van adaptor (nano naar micro) ook niet herkend in slot 1. Ik kom vooralsnog tot de conclusie dat slot 1 een hardware probleem moet hebben. Of doe ik iets verkeerd dat ik zelf nog verhelpen kan voordat ik de Phone terugstuur naar China?
Hou je er ook rekening mee dat de sim kaart in het andere slot precies andersom gepaatst moet worden (dus met de chip naar boven in het ene slot en met de chip naar beneden in het andere slot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSDharry
Anoniem: 448785 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:47:
[...]

Hou je er ook rekening mee dat de sim kaart in het andere slot precies andersom gepaatst moet worden (dus met de chip naar boven in het ene slot en met de chip naar beneden in het andere slot)
Als ik kijk naar de beide "laadjes" waar de simkaarten in moeten, dan zie ik eigenlijk geen mogelijkheid anders dan dat in beide de sims met de chip naar beneden worden geplaatst. Anders past de kaart niet, gezien dat ene afgeschuinde hoekje van zo'n kaart. In slot 2 (voor de nano) moet de kaar wel over dwars, want anders past die niet (en die wordt dan door de Phone wel herkend met de chip naar onder). De micro slim gaat in slot 2 (de kaart die niet wordt herkend) wel in de lengte richting, maar past ook enkel in het laadje met de chip naar onder. Het laadje omkeren kan ook niet, want dan past deze niet in het slot. Ik zie niet hoe ik die omgekeerd passend krijg in het laadje, want er lijkt slecht één manier mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SSDharry schreef op maandag 23 juni 2014 @ 23:24:
[...]

Als ik kijk naar de beide "laadjes" waar de simkaarten in moeten, dan zie ik eigenlijk geen mogelijkheid anders dan dat in beide de sims met de chip naar beneden worden geplaatst. Anders past de kaart niet, gezien dat ene afgeschuinde hoekje van zo'n kaart. In slot 2 (voor de nano) moet de kaar wel over dwars, want anders past die niet (en die wordt dan door de Phone wel herkend met de chip naar onder). De micro slim gaat in slot 2 (de kaart die niet wordt herkend) wel in de lengte richting, maar past ook enkel in het laadje met de chip naar onder. Het laadje omkeren kan ook niet, want dan past deze niet in het slot. Ik zie niet hoe ik die omgekeerd passend krijg in het laadje, want er lijkt slecht één manier mogelijk?
Excuses, bedoel de simkaart zit volgens mij in mijn telefoon met het hoekje bovenin. Beide met de chip maar beneden idd in het laatje. Ik heb met de nanosim (welke zelf geknipt is van een gewone sim) ook lopen draaien etc om het werkend te krijgen. Daarom ff de verwarring ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSDharry
Anoniem: 448785 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 06:27:
[...]

Excuses, bedoel de simkaart zit volgens mij in mijn telefoon met het hoekje bovenin. Beide met de chip maar beneden idd in het laatje. Ik heb met de nanosim (welke zelf geknipt is van een gewone sim) ook lopen draaien etc om het werkend te krijgen. Daarom ff de verwarring ;)
Ik ben nu in dispuut met de leverancier (1949deal) wat overigens niet mee valt (koop er nooit meer omdat na betaling elke communicatie stokt). Nu geven zij terug dat er niet mis is met the Phone omdat het ene slot voor gsm is en het andere voor wcdma. Nu ben ik niet zo technisch met mobiele frequenties, maar ik heb het idee dat een simcard (voor spraak en internet) die werkt in slot 2, ook in slot 1 zou moeten werken (ik heb het niet over 4g , want 4g heb ik niet op dit abonnement). Als ik dezelfde sim stop in een nadere telefoon heb ik volledig 3g (gesprek en internet), stop ik die kaart in slot 2 van de Huawei heb ik 2g, en stop ik diezelfde kaart in slot 1 dan wordt deze niet door de Phone (de systeem software) herkend.
Maak ik hier een denk fout, namelijk dat het zo is (zoals geclaimd door 1949deal) dat mijn simkaarten niet geschikt zijn voor slot 1 en daarom niet worden herkend (ik heb model L00)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-12-2022
hmzzz, heb ik weer eens een phone gevonde die bijna helemaal aan de vereiste specs voldoet (FHD, 5 inch, dual sim, goeie camera en flinke accu) en dan lees ik dit geneuzel..... ik hou het in de gaten. Dual sim is een must

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaBuzzzzz schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:43:
hmzzz, heb ik weer eens een phone gevonde die bijna helemaal aan de vereiste specs voldoet (FHD, 5 inch, dual sim, goeie camera en flinke accu) en dan lees ik dit geneuzel..... ik hou het in de gaten. Dual sim is een must
Bij mij werkt het allemaal naar behoren.

Dual sim zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-12-2022
Ah, dat wilde ik ook even horen, thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSDharry
DaBuzzzzz schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 12:35:
Ah, dat wilde ik ook even horen, thx
Ik verwacht ook dat je je niet hoeft laten afschrikken. Het probleem zit naar mijn idee in het hoofd van deze verkoper. Als laatste wordt door hen geclaimd dat slot 1 (voor de micro sim) vraagt om een WCDMA sim kaart. Ik heb dat gecheckt bij mijn provider (Hi = KPN) en bevestigde me dat mijn kaart WCDMA compatible moet zijn. Voor de zekerheid ook nog even telefonisch contact gezocht met Huawei Nederland, en daar dachten ze ook aan een hardware probleem. Maar zouden dat nog verder uitzoeken en per mail bevestigen of dat zo is (overigens erg bereidwillig om mee te denken). Ik ben dus nog steeds in conclaaf met 1949deal (waar ik vanwege de zeer beroerde feedback nooit meer zal kopen). Ik laat wel weten wanneer er schot in komt. Uiteraard ontvang ik van leden van dit forum graag feedback mocht ik een denkfout maken, en dat ik een micro sim van hi inderdaad wel in slot 2 kan gebruiken maar niet in slot 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 604628

Hallo,
Ik heb ook al een tijd een huawi ascend p6. Ik ben heel tevreden over dit toestel tot voor kort.

-->Wanneer ik een bericht ontvang krijg ik geen melding of trilling. Instellingen nagekeken en melding staat aan, trillen staat tevens aan. Geluid staat op maximum.

Iemand die nog deze ervaring heeft, want is erg ambetant? Graag een pasklaar antwoord..

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 604628 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:14:
Hallo,
Ik heb ook al een tijd een huawi ascend p6. Ik ben heel tevreden over dit toestel tot voor kort.

-->Wanneer ik een bericht ontvang krijg ik geen melding of trilling. Instellingen nagekeken en melding staat aan, trillen staat tevens aan. Geluid staat op maximum.

Iemand die nog deze ervaring heeft, want is erg ambetant? Graag een pasklaar antwoord..

Bedankt
Bedoel je de P7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franktv
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-04 11:43
Ik heb vandaag mijn P7 dual sim ontvangen, mijn eerste indruk is positief. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om mijn contacten met google te synchroniseren. Standaard stonden er geen google apps op, maar de playstore is wel los te installeren. Voor contacten zou je gebruik kunnen maken van de Huawei coud+, alleen dit werkt (nog) niet in europa. Het lukt niet om standaard je googleaccount te gebruiken voor de contacten.

Iemand enig idee hoe ik contacten wel kan syncen of dat er op een andere manier Gapps geinstalleerd kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 05:49

Remcom00

hij is gek

Ik ga deze telefoon binnenkort ook bestellen, heeft iemand Xposed en CWM aan de praat gekregen?

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSDharry
SSDharry schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:44:
[...]

Ik verwacht ook dat je je niet hoeft laten afschrikken. Het probleem zit naar mijn idee in het hoofd van deze verkoper. Als laatste wordt door hen geclaimd dat slot 1 (voor de micro sim) vraagt om een WCDMA sim kaart. Ik heb dat gecheckt bij mijn provider (Hi = KPN) en bevestigde me dat mijn kaart WCDMA compatible moet zijn. Voor de zekerheid ook nog even telefonisch contact gezocht met Huawei Nederland, en daar dachten ze ook aan een hardware probleem. Maar zouden dat nog verder uitzoeken en per mail bevestigen of dat zo is (overigens erg bereidwillig om mee te denken). Ik ben dus nog steeds in conclaaf met 1949deal (waar ik vanwege de zeer beroerde feedback nooit meer zal kopen). Ik laat wel weten wanneer er schot in komt. Uiteraard ontvang ik van leden van dit forum graag feedback mocht ik een denkfout maken, en dat ik een micro sim van hi inderdaad wel in slot 2 kan gebruiken maar niet in slot 1.
De afloop. Ik zou iedereen wil afraden om ook nog maar iets te kopen bij 1949Deal. Na betaling wordt allereerst duidelijk dat in tegenstelling tot wat op de site stond aangegeven en vooraf bevestigd dat ze de phone niet in stock hebben. Dan volgt daarover een tergend vertragende communicatie, die niet to-the-point antwoorden biedt op vragen mij over wat ik dan wel kan verwachten. Datzelfde deed zich opnieuw voor nadat bij levering blijkt dat het sim slot van de phone kapot is. Na dagen van wachten op antwoorden die niet gegeven wordt weet ik de verkoper uiteindelijk tot de uitspraak te dwingen dat hij vindt geen verantwoordelijkheid te dragen omdat niet de phone maar mijn simkaarten niet deugen. Uiteindelijk was een claim nodig via PayPal om hem op andere gedachten te brengen. Ik krijg nu mijn geld terug.
Ik wilde dit nog even aan het forum melden zodat iedereen is gewaarschuwd voor deze malafide webwinkel. Wat mij betreft verdwijnt deze dan ook het overzicht aan het begin van het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
SSDharry schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 18:37:
[...]

De afloop. Ik zou iedereen wil afraden om ook nog maar iets te kopen bij 1949Deal. Na betaling wordt allereerst duidelijk dat in tegenstelling tot wat op de site stond aangegeven en vooraf bevestigd dat ze de phone niet in stock hebben. Dan volgt daarover een tergend vertragende communicatie, die niet to-the-point antwoorden biedt op vragen mij over wat ik dan wel kan verwachten. Datzelfde deed zich opnieuw voor nadat bij levering blijkt dat het sim slot van de phone kapot is. Na dagen van wachten op antwoorden die niet gegeven wordt weet ik de verkoper uiteindelijk tot de uitspraak te dwingen dat hij vindt geen verantwoordelijkheid te dragen omdat niet de phone maar mijn simkaarten niet deugen. Uiteindelijk was een claim nodig via PayPal om hem op andere gedachten te brengen. Ik krijg nu mijn geld terug.
Ik wilde dit nog even aan het forum melden zodat iedereen is gewaarschuwd voor deze malafide webwinkel. Wat mij betreft verdwijnt deze dan ook het overzicht aan het begin van het forum.
Dit is de handelswijze van zo'n beetje elke Chinese reseller. 1949deal is daar geen uitzondering op. Je neemt nou eenmaal een risico als je gaat importeren vanuit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSDharry
Momus schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:14:
[...]

Dit is de handelswijze van zo'n beetje elke Chinese reseller. 1949deal is daar geen uitzondering op. Je neemt nou eenmaal een risico als je gaat importeren vanuit China.
Mijn ervaring is dat ze op dit punt gelukkig niet allemaal gelijk zijn. Zo heb ik tot nu bijvoorbeeld goede ervaringen gehad met 2c.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Laatst online: 14-01-2019
SSDharry schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 07:19:
[...]

Mijn ervaring is dat ze op dit punt gelukkig niet allemaal gelijk zijn. Zo heb ik tot nu bijvoorbeeld goede ervaringen gehad met 2c.com
Dat kan best, alleen als je pech hebt, heb je hetzelfde bij to2c.com. Daar zijn namelijk ook zat van dergelijke verhalen van te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jazzaff
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-09-2024
Sinds een paar dagen de gelukkige eigenaar van een P7...
Ben nog niet 100% tevreden, WiFi hapert veel, veel uitval van het netwerk. Nou heb ik de Horizon box van UPC en is het netwerk nooit superstabiel, maar het valt me wel op, mijn HTC One X deed dit beter naar mijn idee.

Verder, het scherm aan de onderkant lijkt een beetje geel, even aankijken of dit nog gaat veranderen. Dit had de HOX ook en daar is het scherm ooit van vervangen...

Zit er een soort dubbelklik ingebouwd? Ik heb het idee dat als ik een stapje terug ga, bijv. in Facebook, dat ik dubbelklik, waardoor ik weer in het hoofdmenu tercht komt. Is met de UPC Horizon app ook al zo, ik krijg de box niet op 1 als ik de P7 als remote gebruik, hij gaat naar 11, 22, 33 etc... Best vaag!

Wat ik nou zo mooi vind, is dat er allerlei thema's gekozen kunnen worden. Dit had de HTC in het begin ook, maar dat is volledig over boord gegooid.

Ik wacht het nog een paar dagen af, zijn er geen verbeteringen ga ik denk ik terug. Toestel komt van Vodafone en is unbranded (gelukkig)...

Meer mensen die mijn ervaringen delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127115

Zou fijn zijn als de gebruikers bij hun gebruikerservaring ook even het type telefoon vermelden.

P7 L00 ?

Thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jazzaff
Anoniem: 127115 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:46:
Zou fijn zijn als de gebruikers bij hun gebruikerservaring ook even het type telefoon vermelden.

P7 L00 ?

Thanks !
L10 (gewoon Nederlands dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zugzug
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-05 14:49
Mijn vriendin heeft ook een P7 gehaald, en ook constant problemen met de WiFi via de Horizon. De verbinding viel iedere 30 seconden weg, en was totaal niet werkbaar.

Uiteindelijk heb ik 't maar opgelost door het WiFi signaal weer gewoon door een router te laten broadcasten, sindsdien zijn er geen problemen meer!

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411029

Mijn dochter heeft nu de p7 ongeveer 2 maanden.
Wat ons opviel was dat zei regelmatig niet bereikbaar was...
Wanneer wij een sms sturen is er geen probleem,maar wanneer je belt....de eene keer lukt het de andere keer weer niet!toestel al uitgerust met een andere SIM maar dit kan ook niet baten!
iemand met hetzelfde probleem?
toestel terug naar mediamarkt brengen?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stale
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-03 16:27
Wanneer ik een huawei p7 in hong kong zou kopen, waar ik over een paar dagen ben, werkt deze dan op nederlandse gsm (bellen en 3g) netwerken? Om precies te zijn Vodafone.

Bij Xiami mobieltjes begreep ik dat er echt een europese versie en chinese versie is namelijk.

Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
Als je de ''Unicom 4G'' variant aanschaft wel ja. Dit is de dual-sim variant met model nummer L00. Als de ''Nederlandse'' variant met modelnummer L10 daar ook te koop is, dan zou je ook voor die kunnen gaan, mis je dual-sim, maar krijg je wel landelijk 4G voor terug. Vermijd in ieder geval de P7-L05 en P7-L07 (mobile en tele) aangezien deze TD-LTE/TD-SCDMA, oftewel China-Only zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbaard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-03 06:55
Huawei P7-L00, gaat deze werken met een telfort sim-only (prive) en vodafone (zakelijk) beide 3G? Is er ook al een nederlandse site waar ik deze kan bestellen of weet iemand een betrouwbare chinese website?

Twijfel nog wel enigszins door de wisselende gebruikers ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tenzij je een roze wilt Simone, is de zwarte en witte L00 versie gewoon in Nederland te koop en werkt probleemloos op 3G via slot 1. Slot 2 alleen 2G. Maar 1x 3G is toch genoeg?
Je moet de sim-kaarten er alleen goed in stoppen, 1 micro recht, 1 nano haaks (en hebt dan volgens mij geen ruimte meer voor een extra SD kaartje).

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 127115 op 22-07-2014 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbaard
Oke, dan ga ik eens een winkel opzoeken. Maar wel jammer dat het tweede slot alleen 2g is. Als mijn prive limiet op is zou ik namelijk graag overschakelen naar mijn andere sim-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter1706
  • Laatst online: 07-04-2024
Anoniem: 127115 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 07:50:
Tenzij je een roze wilt Simone, is de zwarte en witte L00 versie gewoon in Nederland te koop en werkt probleemloos op 3G via slot 1. Slot 2 alleen 2G. Maar 1x 3G is toch genoeg?
Je moet de sim-kaarten er alleen goed in stoppen, 1 micro recht, 1 nano haaks (en hebt dan volgens mij geen ruimte meer voor een extra SD kaartje).
Kun je aangeven waar de dualsim variant in Nederland te koop is? Ik kan niet zo snel een winkel vinden die deze levert. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry. Misschien wat ongelukkig uitgedrukt: via internet in Nederland verkrijgbaar.
Er zijn "warehouse" leveranciers uit China met een Europees verzendadres. Misschien zijn er ook wel Nederlandse webshops die ´m leveren, maar da´s een kwestie van vragen stellen.

Anders bijvoorbeeld via eBay, met kopersbescherming.
Deze kost 355.- (inclusief de $30.- verzending) in Euro´s en gaat zeer waarschijnlijk zonder invoerrechten door de douane heen (duidelijk opgeven en onder de 20.- blijven...).
http://www.ebay.nl/itm/Hu...hones&hash=item27e7a3c838

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter1706
  • Laatst online: 07-04-2024
Anoniem: 127115 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 12:06:
Sorry. Misschien wat ongelukkig uitgedrukt: via internet in Nederland verkrijgbaar.
Er zijn "warehouse" leveranciers uit China met een Europees verzendadres. Misschien zijn er ook wel Nederlandse webshops die ´m leveren, maar da´s een kwestie van vragen stellen.

Anders bijvoorbeeld via eBay, met kopersbescherming.
Deze kost 355.- (inclusief de $30.- verzending) in Euro´s en gaat zeer waarschijnlijk zonder invoerrechten door de douane heen (duidelijk opgeven en onder de 20.- blijven...).
http://www.ebay.nl/itm/Hu...hones&hash=item27e7a3c838

Succes!
Top. Bedankt voor je reactie. Ik ga gelijk even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jazzaff
Update gehad, b126 uit mijn hoofd... Wifi is nu een stuk beter!!
Steeds blijer met mijn P7...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeijer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-05 17:31
Ik ben ook de bezitter van een P7-L00, prima telefoontje na de laatste update.
Het enige probleem wat ik tegenkomen is dat het op geen enkele manier mogelijk is om mijn Google Contacten te synchroniseren (nu maar handmatig een export gedaan vanaf google, maarja syncen is natuurlijk mooier). De optie staat er gewoon helemaal niet tussen bij Account & Synchronisatie --> Google.
Mijn Gmail, foto's, google+ enz. staat er tussen, maar geen Google Contacten.
Ik krijg ze ook niet toegevoegd om te laten synchroniseren.
Heeft iemand hetzelfde probleem met de P7-L00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jaspermeijer schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 15:40:
Ik ben ook de bezitter van een P7-L00, prima telefoontje na de laatste update.
Het enige probleem wat ik tegenkomen is dat het op geen enkele manier mogelijk is om mijn Google Contacten te synchroniseren (nu maar handmatig een export gedaan vanaf google, maarja syncen is natuurlijk mooier). De optie staat er gewoon helemaal niet tussen bij Account & Synchronisatie --> Google.
Mijn Gmail, foto's, google+ enz. staat er tussen, maar geen Google Contacten.
Ik krijg ze ook niet toegevoegd om te laten synchroniseren.
Heeft iemand hetzelfde probleem met de P7-L00?
Om te kunnen synchroniseren moet je gapps installeren. Dit kan alleen als je de telefoon geroot hebt een trwp recovery geïnstalleerd hebt. Zie xda voor meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen GAPPS vanwege het feit dat de L00 dus een Chinees is, en geen "global" versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127115 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 18:49:
Geen GAPPS vanwege het feit dat de L00 dus een Chinees is, en geen "global" versie.
Gapps kan je zelf installeren, heb ik nl. ook gedaan op mijn P7-L00......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is niet helemaal waar Gomez, deels zelf of ervaring hebben met rooten en geheel installeren.
Maar... het was een antwoord op Jasper by the way, een uitleg "waarom" hij niet kon synchroniseren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 611500

Ik heb de telefoon nu enkele weken.
Verder een prima telefoon, echter ben ik zeer ontevreden over de geluidskwaliteit bij opnemen van video's/audio's.
Ik ga regelmatig naar een festival en daar wil ik wel eens een stukje van een DJ set opnemen.
Nu weet ik dat het geluid voor veel telefoons dan te hard is waardoor de audio van de video kraakt, maar had toch wel meer verwacht van deze telefoon.
Als ik naar de Iphone kijk dan neemt deze het geluid veel beter op.
Heb op een festival een vergelijk gedaan met het opnemen van een stukje muziek en bij de Huawei is het geluid zo vervormd (krakend geluid) dat je niet eens meer hoort wat het nr. was terwijl je bij de iphone het nr. goed hoort en nauwelijks krakend geluid. Kan me niet voorstellen dat er zoveel verschil in die microfoons zit.

Iemand anders hier ervaring mee? Misschien werkt het opnemen beter met een andere app. dan met de standaardcamera app, om het in een ander audioformaat op te nemen? Begreep wel dat de microfoon van de huawei in ieder geval ruisonderdrukking had, al werkt dat natuurlijk niet tegen een harde bass.
Zat ook te aan een externe microfoon, iemand misschien tips hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jazzaff
Voor een topic over het vlaggenschip van een telefoonfabrikant vind ik het hier vrij rustig eigenlijk.
Dat kan twee dingen betekenen;

- Weinig animo/verkopen in Nederland
- Weinig klachten

Heeft iemand hier een idee? Combinatie van beide?

Ik ben na dik een maand nog dik tevreden! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-05 20:12
El Jazzaff schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:04:
Voor een topic over het vlaggenschip van een telefoonfabrikant vind ik het hier vrij rustig eigenlijk.
Dat kan twee dingen betekenen;

- Weinig animo/verkopen in Nederland
- Weinig klachten

Heeft iemand hier een idee? Combinatie van beide?

Ik ben na dik een maand nog dik tevreden! _/-\o_
Op veel plaatsen zie je hem nog niet liggen. + Veel mensen die ik ken hebben nog de P6 of de S4/S5 met een 2 jarig abonnement. Ik heb zelf de P7 en ook ik ben dik tevreden.
Ik ben zelf aan het kijken om zo een hoesje te maken: http://ontwerpeencase.nl/huawei/huawei-ascend-p7-case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeijer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-05 17:31
Misschien een beetje een late reactie, maar het is mij ondertussen ook gelukt om te de telefoon te laten synchroniseren zonder te rooten (apk bestandje installeren vanuit het Gapps pakket). Ik ben erg tevreden met mijn P7-L00, heb al verschillende dual-sim telefoons gehad maar geen van allen werkt zo fijn als deze telefoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindpower
  • Laatst online: 27-03 23:25
Ben binnenkort van plan om een uitgebreide gebruikerservaring te schrijven van de P7. Zijn er nog punten die jullie graag zien meegenomen worden in mijn gebruikerservaring? :)

Had al enkele vragen van jullie gevonden op dit forum en zal daarom in ieder geval kijken naar:
- Snelheid interface
- Helderheid geluid bij video-opname
- Wi-Fi constantheid
- Thema's

Zijn er nog andere zaken die jullie graag zien meegenomen worden? Meestal zijn mijn reviews wel aardig uitgebreid, zoals van de Hauwei Ascend G6 4G. Ik Root het toestel trouwens niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Mindpower schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:48:
Ben binnenkort van plan om een uitgebreide gebruikerservaring te schrijven van de P7. Zijn er nog punten die jullie graag zien meegenomen worden in mijn gebruikerservaring? :)

Had al enkele vragen van jullie gevonden op dit forum en zal daarom in ieder geval kijken naar:
- Snelheid interface
- Helderheid geluid bij video-opname
- Wi-Fi constantheid
- Thema's

Zijn er nog andere zaken die jullie graag zien meegenomen worden? Meestal zijn mijn reviews wel aardig uitgebreid, zoals van de Hauwei Ascend G6 4G. Ik Root het toestel trouwens niet.
Heb zelf ook een P7 maar het is wel leuk om ook een stukje over de ROG Mode (Settings > Power Saving > Settings), is vrij weinig over te vinden en toch wel een erg handige features, spaart de batterij en de telefoon is een stukje sneller.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindpower
Remcom00 schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:03:
[...]

Heb zelf ook een P7 maar het is wel leuk om ook een stukje over de ROG Mode (Settings > Power Saving > Settings), is vrij weinig over te vinden en toch wel een erg handige features, spaart de batterij en de telefoon is een stukje sneller.
Zal ik meenemen, bedankt :)

Kijk trouwens ook nog naar de kwaliteit van de snelle foto-modus. Je kunt door twee keer de volumeknop naar beneden te klikken een foto maken. Is wel een leuke optie die ook werkt als toestel stand-by staat. Ben wel benieuwd naar de focus en de kwaliteit van deze foto's.

[ Voor 6% gewijzigd door Mindpower op 22-09-2014 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jazzaff
Ik ben zelf heel erg benieuwd naar EMUI 3.0, maar daar is nog niet veel over bekend. Heb een filmpje gezien, maar daar werd ik niet veel wijzer van. Huawei Nederland kon zelf ook nog niet zeggen wanneer het werd gelanceerd.

Hoop dat het dan allemaal iets vloeiender draait, ik merk toch best nog wel veel freezes of vastlopers inmiddels.

• Mindpower
El Jazzaff schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:13:
Ik ben zelf heel erg benieuwd naar EMUI 3.0, maar daar is nog niet veel over bekend. Heb een filmpje gezien, maar daar werd ik niet veel wijzer van. Huawei Nederland kon zelf ook nog niet zeggen wanneer het werd gelanceerd.

Hoop dat het dan allemaal iets vloeiender draait, ik merk toch best nog wel veel freezes of vastlopers inmiddels.
Internationaal verwachten ze pas eind november de skin klaar te hebben voor de P7.

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-05 14:33
Ik ben sinds afgelopen vrijdag ook in bezit van een P7. Wat een top telefoon is het! Ik kom van een HTC 8X (Windows Phone af en dit is wel 100x beter. Alleen kon ik me niet in de standaard launcher vinden, dus heb de KK launcher erop gezet. Een aandradertje :)

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Ik ga nu MIUI flashen, ben benieuwd.
http://forum.xda-develope...-4-9-3-ascend-p7-t2866229
Het volledig rooten van dit toestel zodat je ook Xposed kan gebruiken op de stock rom is echt een kreng, daarna kun je van bepaalde modules nog steeds niet de laatste versies installeren
Na het rooten moet je via de terminal een bepaalde map verwijderen wat meestal bij mij ook gewoon niet werkt, vrij frustrerend dus maar even MIUI proberen.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSDharry
Ik ben op zoek naar een goede custom recovery, zoals ClockworkMod. Ik bezit de P7-L00. Ik heb al op verschillende plaatsen gezocht, maar kan tot nu niks vinden. Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

SSDharry schreef op maandag 29 september 2014 @ 07:31:
Ik ben op zoek naar een goede custom recovery, zoals ClockworkMod. Ik bezit de P7-L00. Ik heb al op verschillende plaatsen gezocht, maar kan tot nu niks vinden. Iemand een suggestie?
Beter zoeken O-).
http://forum.xda-develope...lopment/recovery-t2811965
Er is ook een CWM maar die is in het Chinees.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSDharry
Juist ja, hartelijk dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSDharry
Was opzoek naar CWM voor de P7 omdat ik daar vertrouwd mee was, vooral om nandroid backup/restore te kunnen gebruiken. Maar Chinese versie schrok me af. Toen wat trial & error pogingen met TWRP (nog dank voor de link Remcom00) dat eerst helemaal niet wilde vlotten (wel backup maken maar die konden niet worden hersteld). Na het nodige zoek- en plakwerk TWRP aan de praat gekregen zoals ik wil op de wijze die ik hier wil delen (ik ga uit van een Phone die is geroot):

1. Download TWRP Recovery 2.8.0.0 hier:
http://forum.xda-develope...lopment/recovery-t2811965
en sla de uitgepakte img-file op op je SD-kaart
2. Download en installeer "Flashify" uit de play store
3. Gebruik "Flashify" voor installatie TWRP Recovery 2.8.0 file (minder omslachtig als fastboot)
4. Voordat je de eerste nandroid backup maakt met TWRP eerst de file "set_immutable.list" uit de directory "system" verwijderen, en dat gaat alsvolgt:
- installeer BUSYBOX van de playstore
- install terminal emulator van de playstore en voer daarmee achtereenvolgens de volgende opdrachten door:
su
mount -o rw,remount /system
cd system
lsattr
chattr -R -i *
rm –f /system/set_immutable.list
lsattr

Hiermee is bestand "set_immutable.list" verwijderd en kun je je eerste backup die later ook daadwerkelijk met restore is terug te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars_M21
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23-12-2022
hallo,
ik ben nu ook bijna twee weken in het bezit van de p7.
ik ben er super blij mee want het is een super telefoon.
alleen heb ik nu het probleem dat mn dock apps onder de functie knoppen komen te staan.
weet iemand een oplossing voor dit probleem? waarbij ik dit thema houd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcanbaz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-05 23:09
franktv schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 14:13:
Ik heb vandaag mijn P7 dual sim ontvangen, mijn eerste indruk is positief. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om mijn contacten met google te synchroniseren. Standaard stonden er geen google apps op, maar de playstore is wel los te installeren. Voor contacten zou je gebruik kunnen maken van de Huawei coud+, alleen dit werkt (nog) niet in europa. Het lukt niet om standaard je googleaccount te gebruiken voor de contacten.

Iemand enig idee hoe ik contacten wel kan syncen of dat er op een andere manier Gapps geinstalleerd kunnen worden?
Hoi Frank. Ik loop nu tegen hetzelfe probleem aan en google heeft geen oplossing ;( Heb jij het nog voor elkaar gekregen om je gmail / google contacten te syncen? Oeps! Zie dat ik (helaas) moet rooten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederik0
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-03 19:12
Mijn vriendin heeft deze telefoon ook. Wat betreft de wifi problemen met de Horizon box: ik heb de optie voor wifi optimalisatie uit gezet, sindsdien no problem.

Zelf nog een vraagje, ze heeft wel vaak dat na een uur ofzo ze niet meer gebeld kan worden, komt niets door. Je gaat direct naar de voicemal. Iemand hir een idee voor???
Ze zit bij vodafone overigens. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 627373

Hallo,

Ik heb drie dagen geleden de Huawei Ascend Mate 7 gekocht via een site uit China (http://www.oppomart.com/honor6/huawei-ascend-mate7.html).
Deze werd geïmporteerd uit China omdat ik de gouden versie (en de 3Gram en 32Gig-versie- wou.

Normaal gezien zouden de brands moeten werken om hier 4G in België te krijgen maar ikzelf ken er niet zo bijster veel van. Willen jullie dit eens bekijken.

O ja, ik zit bij Mobile Vikings :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel5128
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:13
Heb de P7-L10 nu ruim een maand in bezit, maar gebruik hem nu pas echt een paar dagen. Ervaring tot nu toe: wat een verademing ten opzichte van mijn vorige telefoon, de Sony Xperia P. De batterij gaat echt lang mee (2 dagen) en de telefoon is verder lekker snel en maakt mooie foto's. Daarnaast is het gewoon een prachttoestel!

Er zijn echter wel een aantal dingen die ik in de telefoon mis ten opzichte van de Sony (met name softwarematig):
- Instellen van bepaalde acties bij het aansluiten van accesoires (muziekspeler openen bij aansluiten oordopjes, wifi aan bij het aansluiten van de lader)
- Het selecteren van meerdere foto's of video's tegelijk
- Uitschakelen van sluitergeluid
- Misschien kom ik later nog meer dingen tegen ;)

Jammer dat hier zo weinig gepost wordt. Is deze telefoon nog zo zeldzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-05 20:12
Michel5128 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:05:
...
Jammer dat hier zo weinig gepost wordt. Is deze telefoon nog zo zeldzaam?
Wat ik merk is dat veel mensen in NL toch nog de P6 kopen omdat deze ietsje goedkoper is. En veel mensen die de P6 al een tijd hebben en nog geen nieuwe nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindpower
Mindpower schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:09:
[...]

Zal ik meenemen, bedankt :)

Kijk trouwens ook nog naar de kwaliteit van de snelle foto-modus. Je kunt door twee keer de volumeknop naar beneden te klikken een foto maken. Is wel een leuke optie die ook werkt als toestel stand-by staat. Ben wel benieuwd naar de focus en de kwaliteit van deze foto's.
De gebruikerservaring is af. http://tweakers.net/produ...awei-ascend-p7-zwart.html

Heb zoveel mogelijk vragen van het forum proberen mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14599

Mooie gebruikerservaring! hij heeft mij over de streep getrokken!

Ik ben sinds vandaag de gelukkige eigenaar van de P7, het is een erg fijn toestel die mooi gestyled is!
Het is wel even wennen, kom van de Samsung Galaxy S4 af, en daar wist ik precies hoe alles in elkaar stak! maar dit zal snel wennen!

Morgen komt de originele bookcover van Huawei binnen, dan is de telefoon iets beter beschermd!

Edit: kan trouwens nergens mijn woordenboek aanzetten, vind dat toch wel erg makkeijk.

Woordenboek incl. autocorrectie staat wel aan in de telefoon, maar met het typen laat hij niets zien.. het stond wel aan toen ik de telefoon uit de doos haalde..

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 14599 op 12-11-2014 20:50 ]

• Mindpower
Anoniem: 14599 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:22:
Mooie gebruikerservaring! hij heeft mij over de streep getrokken!

Ik ben sinds vandaag de gelukkige eigenaar van de P7, het is een erg fijn toestel die mooi gestyled is!
Het is wel even wennen, kom van de Samsung Galaxy S4 af, en daar wist ik precies hoe alles in elkaar stak! maar dit zal snel wennen!

Morgen komt de originele bookcover van Huawei binnen, dan is de telefoon iets beter beschermd!

Edit: kan trouwens nergens mijn woordenboek aanzetten, vind dat toch wel erg makkeijk.

Woordenboek incl. autocorrectie staat wel aan in de telefoon, maar met het typen laat hij niets zien.. het stond wel aan toen ik de telefoon uit de doos haalde..
Je kan woorden toevoegen aan je woordenboek, door het woord te typen. Het woord komt dan aan de linkerkant van de woordsuggesties. Je kan op dit woord klikken (in de suggestiebalk). Er verschijnt dan de optie toevoegen aan woordenboek en hier klik je dan op.

Woord verwijderen: hou het desbetreffende woord vast (in de suggestiebalk) en na een seconde wordt er gevraagd of je het woord wilt verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel5128
Mindpower schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 08:28:
[...]

De gebruikerservaring is af. http://tweakers.net/produ...awei-ascend-p7-zwart.html

Heb zoveel mogelijk vragen van het forum proberen mee te nemen.
Goede zeer uitgebreide review! Kan me er goed in vinden.

Zelf vind ik de achterkant ook erg glad, zelfs in de hand. Sinds ik een hoesje er omheen heb is dit al stukken beter, maarja wel zonde van het mooie design. Heb inderdaad ook nogal eens dat ik hem ondersteboven houd. Vooral 's nachts als het donker is en ik om mijn scherm wil kijken is het even zoeken aan welke kant die knoppen nou zitten ;).

De EmotionUI ben ik niet echt fan van. Heb er de NOVA launcher op gezet omdat ik het toch wel fijn vind een menu te hebben, zodat de startschermen niet zo rommelig zijn met alle apps die je geinstalleerd hebt.

Die ROG instelling kende ik nog niet, moet zeggen dat die ook aardig verstopt zit haha. Heb het inmiddels wel ingeschakeld. Ik merk weinig verschil, dus als het energie bespaart vind ik het prima om het aan te hebben :)

Verder is de telefoonbeheer app wel wat rigoreus met het afkappen van apps. Voor bijvoorbeeld een simpele weer-gadget moet je al apart handmatig toegang verlenen anders zal hij niet updaten. Ditzelfde geldt ook voor e-mail, facebook, messenger, etc. Geen handmatige toegang in 'beschermde apps' betekent dat de app het niet zal doen als de telefoon in standy staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindpower
Michel5128 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:29:
[...]
Verder is de telefoonbeheer app wel wat rigoreus met het afkappen van apps. Voor bijvoorbeeld een simpele weer-gadget moet je al apart handmatig toegang verlenen anders zal hij niet updaten. Ditzelfde geldt ook voor e-mail, facebook, messenger, etc. Geen handmatige toegang in 'beschermde apps' betekent dat de app het niet zal doen als de telefoon in standy staat.
Forumreactie is kleine mini-review ;)

Het voordeel is dat je deze ook weer bij uitgebreide instelling kan uitschakelen. Al zou het misschien fijn zijn, om zelf aan te geven, na hoeveel tijd de 'afkap' melding mag worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbaard
Lees dat veel mensen positief zijn over de P7. Zelf wil ik nu de P7-L00 bestellen. De dual sim versie. Het mee slepen van twee telefoons wordt ik een beetje zat en mijn Iphone 4s begint ook een beetje outdated te raken. 3G schijnt ook prima te functioneren dus ben benieuwd! Kon helaas geen filmpje zien hoe de dual functie nu echt functioneert maar mijn broer is ook tevreden met zijn dual sim huawei. G700 geloof ik.

Bij welke shop kan ik nu het beste dit toestel bestellen? Prijs, levertijd en betrouwbaarheid spelen hier natuurlijk een belangrijke rol. Bang dat ik zo 300 euro naar China overmaak en er dan niets van terug zie ;) Wat zijn jullie ervaringen met de shops zoals die in het begin van het topic staan?

Lees ook dat Huawei Emotion UI 3.0 gaat uitbrengen? zijn al redelijk oude berichten dus heeft iemand dit al draaien? Zie tevens veel sites 4.4 kitkat en jelly bean door elkaar gebruiken. Er zit toch wel Kitkat op? Huawei kennende zal lolipop er niet komen.

[ Voor 15% gewijzigd door Redbaard op 18-11-2014 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-05 21:41
Simontjee schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:50:
Lees dat veel mensen positief zijn over de P7. Zelf wil ik nu de P7-L00 bestellen. De dual sim versie. Het mee slepen van twee telefoons wordt ik een beetje zat en mijn Iphone 4s begint ook een beetje outdated te raken. 3G schijnt ook prima te functioneren dus ben benieuwd! Kon helaas geen filmpje zien hoe de dual functie nu echt functioneert maar mijn broer is ook tevreden met zijn dual sim huawei. G700 geloof ik.

Bij welke shop kan ik nu het beste dit toestel bestellen? Prijs, levertijd en betrouwbaarheid spelen hier natuurlijk een belangrijke rol. Bang dat ik zo 300 euro naar China overmaak en er dan niets van terug zie ;) Wat zijn jullie ervaringen met de shops zoals die in het begin van het topic staan?

Lees ook dat Huawei Emotion UI 3.0 gaat uitbrengen? zijn al redelijk oude berichten dus heeft iemand dit al draaien? Zie tevens veel sites 4.4 kitkat en jelly bean door elkaar gebruiken. Er zit toch wel Kitkat op? Huawei kennende zal lolipop er niet komen.
ik ben ook aan het twijfelen tussen de P7 en de Honor 6.. Heb ook een 4s die begint te gammelen. Voor de Honor 6 heb ik via Aliexpress een shop gevonden die m meteen wil instellen op EMUI3.0 en NL taal.
dit is de link naar de Honor 6 mocht je geinteresseerd zijn: http://www.aliexpress.com...OM-4G-LTE/2054326590.html

Ook ik ben op zoek naar een betrouwbare leverancier voor de versie met 4G en dual SIM voor de P7.. En 1dezerdagen moet ik een belissing nemen.. moeilijk moeilijk moielijk , qua design vind ik de P7 net ietsjes mooier. maar Honorheeft weer 3GB werk geheugen, |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbaard
SolarOrbiter schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:16:
[...]

ik ben ook aan het twijfelen tussen de P7 en de Honor 6.. Heb ook een 4s die begint te gammelen. Voor de Honor 6 heb ik via Aliexpress een shop gevonden die m meteen wil instellen op EMUI3.0 en NL taal.
dit is de link naar de Honor 6 mocht je geinteresseerd zijn: http://www.aliexpress.com...OM-4G-LTE/2054326590.html

Ook ik ben op zoek naar een betrouwbare leverancier voor de versie met 4G en dual SIM voor de P7.. En 1dezerdagen moet ik een belissing nemen.. moeilijk moeilijk moielijk , qua design vind ik de P7 net ietsjes mooier. maar Honorheeft weer 3GB werk geheugen, |:(
Oh toch vind ik die er ook wel erg mooi uit zien!! Snel even wat reviews bekijken e.d. Voordeel is dat de Honor 6 ook in 32gb te krijgen is. Want met dual sim kan je waarschijnlijk geen sd card gebruiken. Bij alle dual sims geloof ik zo.
Welke winkel zet er dan EMUI 3.0 op? Weet namelijk niet hoe het zit met custom roms voor dual sim telefoons, niet dat de dual sim functie dan niet meer werkt o.i.d.
Voor de p7 zat ik nu te denken aan de site Merimobiles.com, krijgt op trustpilot.nl best goede reviews vergeleken met andere en qua prijs ook gunstig.

Zie de honor 6 niet op de site staan van Huawei..Jij zoekt hem voor 4G, maar werkt de Honor 6 ook gewoon op 3G?

[ Voor 3% gewijzigd door Redbaard op 19-11-2014 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
Wil de P7 forum eigenlijk niet hijacken met info over de Honor, maar ff kort antwoord geven. Bij de Honor heb je 3 trays, 2 voor sim en 1 voor SD kaart. Die link die ik je gaf, die gasten willen de EMUI3.0 versie erop zetten. Is volgens mij geen custom rom. De Chinese versie heeft al de uitrol voor 3.0 gehad.
Ik zou voor andere vragen kijken op Cosmo_nl in "[Huawei Honor 6] Ervaringen en Discussie" hier zijn tweakers die de NL en CN versie hebben.

Ik zal kijken op merimobiles voor de P7.

• Redbaard
Ik weet niet hoe de HOnor 6 voelt maar vind de P7 wel erg degelijk aanvoelen en ben bang dat de honor weer een beetje plastic fanstatic ala samsung overkomt op mij.

• SolarOrbiter
Ik wilde vandaag Net de ascend p7 bestellen via pricewatch. Ik Zie de webshop phonevillage niet meer tussen staan, vreemd. Van de week stond ie er nog tussen voor een prijs van 270

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 636907

Hallo,

Ik ben ongeveer een week in het bezit van de Huawei P7, schitterende telefoon.
Enkel als ik bovenaan op de achterkant tik, hoor ik dat er iets los zit, het rammelt een beetje.
niet echt luid maar toch.

iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Anoniem: 636907 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:21:
Hallo,

Ik ben ongeveer een week in het bezit van de Huawei P7, schitterende telefoon.
Enkel als ik bovenaan op de achterkant tik, hoor ik dat er iets los zit, het rammelt een beetje.
niet echt luid maar toch.

iemand hier ervaring mee?
Als ik in de buurt van/op de lens tik hoor ik daar wel wat getik, voor de rest niks.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 636907

Hey,
Dit is ook bij mij het geval, niet storend maar toch.
Kan mss zijn dat het glaasje voor de camera wat los zit.
Remcom00 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:33:
[...]

Als ik in de buurt van/op de lens tik hoor ik daar wel wat getik, voor de rest niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
wat denken jullie? http://www.onvo.nl/index....t&product_id=92&search=p7 is wel heel laag voor een p7, 220 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
Knoop doorgehakt. Heb de P7 (black) via aliexpress besteld (363 dollar) De verkoper gaat de p7 rooten en multi language opzetten.
Ik kan niet wachten :-)
Weet iemand nog een leuke bumper of case voor de P7? Ik wil dat het minimalistisch is, om de look te behouden, maar wel dat het een stootje opvangt.

EDIT: sorry, zie nu dat ik twee posts achter elkaar heb staan.

[ Voor 9% gewijzigd door SolarOrbiter op 28-11-2014 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel5128
Gefeliciteerd! Je hebt een goede keuze gemaakt! ;)

Ik heb een soortgelijke cover als deze besteld: http://www.ebay.nl/itm/Ma...&var=&hash=item2a478d9804

Is dun, goedkoop en strak passend. Alle connectoren zijn met een klepje afgesloten maar blijven bereikbaar. Doordat hij lichtelijk transparant is (wel frosted) blijft het design goed behouden! Ik ben er erg tevreden over in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
Thanx, ziet er inderdaad goed uit, en voor dat prijsje ga ik m bestellen en uitproberen. :-)
Wie hebben er allemaal een L00 versie met EMUI 3.0
Hoe hebben jullie dit ge-update, nog last van chines apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zotn_Dré174
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-04 09:03
Ik denk fake..:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-05 16:22
Help es kiezen mannen

Nexus 5 - Huawei P7

Nexus 5: Snelste proc (2,2) , lichtste proc, stock android, zelfs al lollipop (android 5) MAAR slechtere camera, geen uitbreiding geheugen dus maar 16 gb !!!!!

Huawei P7 : iets lagere proc 1,8 ghz, geen lollipop, iets meer bloatware MAAR mooier, iets betere batterij, uitbreidbaar en betere camera

Ik wil niet achteruit gaan tov Samsung s3

De nexus kan ik hebben voor 204 euro de huawei voor 179 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
Ik hoor graag van je waar je de huawei voor 179 euro kint krijgen? Is wel een spotprijs dan
Ik heb zelf ook getwijfeld tussen de nexus 5 en ascend P7. Ben uiteindelijk voor "design" gegaan. Ik vond m mooier dan de nexus 5 en de specs vergelijkbaar. Blijft smaak :)

EDIT:
inmiddels mijn bestelling uit CN geannuleerd. De L00 versie heeft volgens de leverancier geen NFC. Dit is iets wat ik zeker wel wilde. Ik heb uiteindleijk via phonevillage besteld, ik verwacht mijn toestel morgen. voor 259 euro een mooi prijsje lijkt me. voordeel van mijn annulering is dat ik mijn toestel eerder ontvang (hopefully). was in eerst instantie sceptisch over de shop, maar toch ervoor gegaan, voordeel van de twijfel gegeven. :)

[ Voor 46% gewijzigd door SolarOrbiter op 01-12-2014 19:23 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste