Maakt niets uit. SD kaart zit er sinds 2 maanden in. Loopt sindsdien weer als een trein! Maar na die crashes dacht ik ook dat het daaraan zou liggen. Kaart eruit gehaald, en zelfs tijdens een factory reset crashte hij tijdens de instelwizard.micheldenhaag schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:38:
[...]
Ik zou eens kijken of hij het ook doet zonder sd-kaart.
Heb hem uiteindelijk teruggestuurd naar CoolBlue, en samen met de barstjes in de behuizing (bij koptelefoonaansluiting en infrarood transmitter) laten repareren.
Sinds vrijdag weer in gebruik. Op zondag veel foto's gemaakt, ging allemaal goed, totdat ik in Google Photos een verhaal in elkaar draaide. Tot twee keer toe crashte hij. Toen was ik er weer klaar mee. Thuis aan de oplader weer hetzelfde geprobeerd, zonder problemen. Doet mij denken aan een voedingsprobleem.
Vanmorgen overigens de OTA V20t gedaan zonder problemen. Benieuwd of het iets oplost.
[edit]
Zojuist weer eens een hoop foto's en films achter elkaar gemaakt, dat was namelijk de reden van de allereerste crashes. Eerst aangesloten op de lader, dit gaf geen problemen. Daarna een keer zonder aangesloten te zijn op de lader. En ja hoor; plotselinge reboot.
Wat ik me nu nog afvraag, zou het crashen verholpen worden met een nieuwe originele accu?
[ Voor 15% gewijzigd door jules op 17-09-2015 11:49 ]