Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:19:
[...]
Iemand nog een suggestie voor een goede case? Had al een mooie aluminium case gezien maar twijfel nog.
Dat moet eigenlijk in dit topic :) Foto's van mijn case, maakt hem wel groter/dikker maar erg blij mee :P

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/hoesje-1s.jpg Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/hoesje-2s.jpg Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/hoesje-3s.jpg

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:50

Rick-Jan

always connected

maukoo schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:27:
[...]

3e scherm ja? Heb je iedere keer last van haarscheurtjes gehad?

Kreeg net een mail van lg dat ze hier niet bekend zijn met de haarscheurtjes :'). ze gaan informeren bij LG korea en dan hoor ik het verder. Ondertussen had ik hem beter na dynafix kunnen sturen.... Maar ik was bang dat ik hem weer ongerepareerd terug zou krijgen omdat ze er niet bekend mee zijn.
In Juli de telefoon gekocht, in september al haarscheurtjes, en in maart dus weer. Toen der tijd was er een artikel op androidplanet erover en dit heb ik ook doorgegeven. Ze waren er toen zeker bekend mee (ook LG) dus dat is een beetje een vreemd verhaal wat je te horen hebt gekregen.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:46
Rick-Jan schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:40:
[...]

In Juli de telefoon gekocht, in september al haarscheurtjes, en in maart dus weer. Toen der tijd was er een artikel op androidplanet erover en dit heb ik ook doorgegeven. Ze waren er toen zeker bekend mee (ook LG) dus dat is een beetje een vreemd verhaal wat je te horen hebt gekregen.
Vond ik zelf ook een raar verhaal. Maar ik wacht rustig af... Ik had het ook gelezen op androidplanet nog voordat ik mijn g3 haalde. Was in de veronderstelling dat het alleen de eerste batch was met dit probleem. Baal er wel van. Heb met de Xperia Z ook steeds hetzelfde probleem gehad (loskomende achterkant). Ik denk dat ik wel 8 of 9 nieuwe xperia Z's heb gehad. Uit wanhoop heeft t mobile me uit coulance een galaxy s4 gegeven waar ik tot dit toestel super tevreden over was.

Fingers crossed voor een goede afloop.

Edit: volgens lg valt het niet onder de 2 jaar fabrieksgarantie. Ik zal even de foto uploaden zodat jullie het kunnen beoordelen.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2njccjl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/1pi2d0.png

[ Voor 11% gewijzigd door maukoo op 22-04-2015 15:21 . Reden: foto toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
maukoo schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:42:
[...]
Edit: volgens lg valt het niet onder de 2 jaar fabrieksgarantie. Ik zal even de foto uploaden zodat jullie het kunnen beoordelen.
Vreselijk slechte service :N Uiteraard is dit een productiefout. Op XDA ook talloze mensen met dit euvel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 15:38
Ik zie toch duidelijk een scheur zitten. En voor zo ver ik kan zien geen aanwijzingen dat je toestel gevallen of op een andere manier beschadigd is. Jammer dat LG dit afwijst. Kun je er niet mee terug naar de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Goofman schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:33:
Kun je er niet mee terug naar de winkel?
Mits toestel nog geen zes maanden oud is moeten zij sowieso bewijzen dat het jouw eigen fout was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
Wat ik destijds gedaan heb, is verschillende linkjes vanuit klachtcompas/androidworld etc gekopieerd in mijn reparatieverzoek. Zodat die mensen aan de andere kant er zeker van zijn dat ze je niet met dit soort antwoorden kunnen afschepen. Succes!

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-09 20:27
Zijn er meer mensen die naast scheurtje bij infrarood ook een scheurtje bij USB ingang hebben? Dat heb ik namelijk wel. Denk echter niet dat ik het de moeite waard vind om mn telefoon daar 3 weken voor kwijt te zijn. Waarom hebben sommigen van jullie dat wel gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
Verona27 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:52:
Zijn er meer mensen die naast scheurtje bij infrarood ook een scheurtje bij USB ingang hebben? Dat heb ik namelijk wel. Denk echter niet dat ik het de moeite waard vind om mn telefoon daar 3 weken voor kwijt te zijn. Waarom hebben sommigen van jullie dat wel gedaan?
Ik vind het de moeite ook niet. Maar het hoort gewoon niet. Zeker niet met een vlaggenschip toestel. Ik heb hem vanaf begin januari. Ik ga het nu proberen via belsimpel kijken wat zij te zeggen hebben. Het is echt geen val of druk of stootschade of wat dan ook. Baal flink van de afhandeling van LG. Ik ga ze nog een mail sturen met de linkjes van xda/android planet/hier zoals hierboven beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-09 20:27
maukoo schreef op woensdag 22 april 2015 @ 17:10:
[...]

Ik vind het de moeite ook niet. Maar het hoort gewoon niet. Zeker niet met een vlaggenschip toestel. Ik heb hem vanaf begin januari. Ik ga het nu proberen via belsimpel kijken wat zij te zeggen hebben. Het is echt geen val of druk of stootschade of wat dan ook. Baal flink van de afhandeling van LG. Ik ga ze nog een mail sturen met de linkjes van xda/android planet/hier zoals hierboven beschreven.
Ik ook vanaf januari, t is inderdaad heel slordig en ook raar dat LG er zo mee omgaat maar t is dus voor velen meer een principe kwestie dan dat het op langere termijn gevolgen heeft? -behalve natuurlijk dat het toestel sneller veroudert?-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Uiteraard is het gewoon een principe kwestie. Toestel mag dit soort mankementen niet hebben. Als ik er nu weer last van krijg gaat hij zeker weer terug.

Dit was de foto van mij destijds. Zie hoek op linker kant. Ik had zelfs nog valschade. https://docs.google.com/f...TkE/edit?usp=docslist_api

[ Voor 38% gewijzigd door Michaelg op 22-04-2015 18:55 ]

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
Michaelg schreef op woensdag 22 april 2015 @ 18:50:
Uiteraard is het gewoon een principe kwestie. Toestel mag dit soort mankementen niet hebben. Als ik er nu weer last van krijg gaat hij zeker weer terug.

Dit was de foto van mij destijds. Zie hoek op linker kant. Ik had zelfs nog valschade. https://docs.google.com/f...TkE/edit?usp=docslist_api
Die van jou heeft het wel heel erg. Maar ik wilde het graag voor zijn dus trek ik gelijk aan de bel. In diT geval lg. Heb de ervaring met Sony dat ze bij dynafix het snel afdoen als drukschade etc. Vandaar dat ik eerst groen licht wilde hebben van lg voordat ik hem opstuur.

Morgen even een nieuwe mail met linkjes en foto's terug naar lg en naar belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffrhap
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-07 12:55
Een paar dagen geleden precies hetzelfde scheurtje ontdekt bij mijn lg g3, onder bij de microfoon net als op de foto van Michaelg. Heb hem zelf sinds de release (juni/juli?) en nog nooit laten vallen dus dat kan de oorzaak niet zijn. Normaal gesproken zou ik ook niet de moeite nemen om dit te melden bij lg maar omdat er ook al enige tijd een gele vlek in mijn scherm zit vandaag toch maar contact opgenomen.

i5 2500K @4.5Ghz + EKWB Custom Liquid Cooling + MSI GTX970 + MSI P67GD65-A + 16GB DDR3-1600 + 512GB SSD + 256GB SSD + Corsair Graphite 600T Modded | i5 4440 + ASRock B85M-ITX + 16GB DDR3-1600 | Gigabyte Brix i3 3227U + 8GB DDR3 + 128GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
Heb net een mail terug van LG.... Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/ofrf4y.jpg

Bij hoge uitzondering. Nou nou. Het is een veel voorkomend probleem. Binnenkort maar even opsturen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Ik zie al waar ze de fout in gaan..... LG D855-G3 Televisie ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de oorzaak van deze haarscheurtjes? Hebben jullie het toestel laten vallen o.i.d.? Meer onder het mom van voorkomen is beter dan genezen voor de andere G3 gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Oorzaak is productiefout. Dus er valt weinig aan te voorkomen.

" It has come to our attention that a number of the LG G3 smartphones have developed cracks near the microphone openings at the bottom of the devices. This is in no way related to product design or product quality and only affects a limited batch of devices. We would like to assure LG customers that the issue has been resolved at its source and ask customers with affected devices to immediately contact the LG Electronics service center in the country of purchase for assistance. LG would like to thank its customers for their understanding and apologize for any inconvenience this may have caused."

http://androidworld.nl/ni...-gate-komt-allemaal-goed/

[ Voor 84% gewijzigd door Michaelg op 23-04-2015 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michaelg schreef op donderdag 23 april 2015 @ 15:40:
Oorzaak is productiefout. Dus er valt weinig aan te voorkomen.
Dat ben ik niet geheel met je eens want dat zou betekenen dat deze scheurtjes al zichtbaar moesten zijn bij aanschaf van het toestel. Het kan hooguit zijn dat de constructie niet bestand is tegen vallen (of wat dan ook hitte mssn?). Ik kan me best indenken dat wanneer het toestel valt dit de oorzaak kan zijn van deze haarscheurtjes. In dat geval valt dit te voorkomen door het toestel niet te laten vallen en/of het te voorzien van een goede case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Productiefout/designfout

Punt is dat er toestellen zijn, die nooit gevallen zijn of wat dan ook, en toch deze gebreken vertonen naar een tijdje. En dus ook niet te voorkomen is.
Als dit probleem zich alleen zou voordoen als een toestel gevallen is, dan zou LG er echt niet zo'n punt van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
Weet iemand of de nieuwe LG-skin naar de G3 gaat komen? Heeft de G2 bijvoorbeeld al de derder versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jack O10 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 22:58:
Weet iemand of de nieuwe LG-skin naar de G3 gaat komen? Heeft de G2 bijvoorbeeld al de derder versie?
Welke bedoel je? Oh heb het al gevonden:UX 4.0, ik hoop het niet. Een echt mooie skin kun je dat nou ook niet noemen.

En ik ervaar nog steeds af en toe enige vertragingen in het toestel. Die opties in dat geheime menu heb ik al gedaan, iemand nog suggesties wat ik nog meer kan doen i.p.v. rooten?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2015 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Andere rom flashen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb daar totaal geen ervaring mee en wil niet gelijk gaan rommelen met m'n nieuwe telefoon. Ik heb al wat gevonden: de Nova Launcher; geen hapering meer te bekennen. Alleen jammer dat die Knock Out (?) dan niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nova Prime + Screen Off and Lock app et presto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 20:19:
Nova Prime + Screen Off and Lock app et presto :)
Ja ik ga die Nova nog een tijdje testen en dan eventueel over op Nova Prime. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanbee
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-05 21:29
Ik heb een Tasker profiel gemaakt en dat word uit gevoerd door met Nova Prime gebaren/dubbelklikken. Werkt al maanden heel erg goed hier. Merk eigenlijk geen enkel verschil.

Edit: Bovenstaande oplossing is makkelijker dan de manier waarop ik het gedaan heb maar tasker had ik al in gebruik en kan het dus vrij gemakkelijk op deze manier oplossen.

[ Voor 35% gewijzigd door Zanbee op 24-04-2015 20:28 ]

Failure is not an option -- it comes bundled with Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Indien Greenify geïnstalleerd is kan je ook Hibernate + Screen Off toewijzen aan dubbelklik. Win - win is dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn Nova was al snel, maar als je die instelling doet met: vergeet animaties, maak het sneller dan het licht is het echt onwerkelijk snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Resurrection Remix 5.4.3 draait wel weer bizar goed. Smoothest G3 ervaring tot nu toe :)

Benieuwd hoe vandaag de G4 introductie gaat zijn! Net nu het G3tje waanzinnig lekker loopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 08:51

@r!k

It is I, Leclerq

Ik kijk net even aan de hand van andere posts en inderdaad bij mijn G3 zit er bij de infrarood sensor ook een haarscheurtje. Ding is nog nooit gevallen.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 20:25
Idem bij mij en hij heeft meestal gewoon op mijn bureau gelegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
Heb mijn toestel vandaag aangeboden ter reparatie. Kijken of hij gemaakt wordt en hoe lang ik hem kwijt ben. Moet het nu met een Xperia Z doen. Het.sscheurtje begon boven de ir poort, daarna eronder, en later begon het al in het donkere gedeelte van de behuizing in te scheuren.. Richting scherm dus. Jullie horen hoe het Afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raoullo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:02
Hmm, net gekeken, scheurtje onder sensor en naar het scherm toe. Nooit opgevallen, maar irriteert nu ik het weet.....ga hem maar eens wegbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas1977
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
De gok genomen en de LG geroot, twrp en RR er op gezet. Simpel rooten met 1 klik, en twrp dmv een app. Makkelijk kan niet!

Ik ga er vanuit dat het nog wel een tijdje duurt voordat LG zelf met een nieuwe update komt.

Nu RR, en moet zeggen, heerlijk soepel, zeker een verschil met stock en met nuttige opties.
Erg benieuwd naar de accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas1977
Even een vraag over de RR rom.
Kan nergens vinden hoe je inderdaad camera app kan instellen dat de foto's opgeslagen worden op de ext sd kaart.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
sebas1977 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:18:
Even een vraag over de RR rom.
Kan nergens vinden hoe je inderdaad camera app kan instellen dat de foto's opgeslagen worden op de ext sd kaart.
Iemand een idee?
Gaat niet standaard helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Standaard camera app knikkert ik er meteen vanaf. Trek de interface, opties én kwaliteit niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas1977
Wat is een goed alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 19:40

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Razer schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:21:
[...]
Gaat niet standaard helaas.
En dat doet de LG-ROM dus wel.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
verkeerd

[ Voor 95% gewijzigd door Aggressor op 09-05-2015 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Aggressor schreef op donderdag 30 april 2015 @ 16:10:
is dit ook nou zo'n haar scheurtje?

[afbeelding]

dit is aan de bovenkant van de telefoon, ir sensor?
Yep, zoiets had ik ook :|

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
en hoe is dat afgelopen?
onder garantie? of niet eens gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Aggressor schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:00:
en hoe is dat afgelopen?
onder garantie? of niet eens gedaan?
tot 2 keer onder garantie vervangen! Dit via CoolBlue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gebruik zelf in voldoende licht A Better Camera of Lenovo en in minder licht de LG G2 ported camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frie2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 15:37
Ik merkte vandaag dat QuickMemo+ van mijn G3 verdwenen is. Toestel is niet gerooted, dus rara hoe kan dit.
En hoe krijg ik die app weer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:06
Frie2 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 23:29:
Ik merkte vandaag dat QuickMemo+ van mijn G3 verdwenen is. Toestel is niet gerooted, dus rara hoe kan dit.
En hoe krijg ik die app weer terug?
instellingen. algemeen, over de telefoon, update center, applicatie updaten.
Mocht hij daar niet in staan dan kan je hier de apk file downloaden.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frie2
Thx
Onertussen had ik al een fabrieksinstellingen reset gedaan.
Bij het initialiseren kwam een scherm voorbij: Apps installeren. Verwijderde LG apps kunnen opnieuw worden geinstalleerd na reset van het apparaat.
En wat scherts mijn verbazing. Behalve QuickMemo+ zie ik daar nog meer apps staan die ik niet meer op mijn G3 had staan zoals FM-Radio en Quick-Remote.
Ik ben benieuwd hoe die ooit verdwenen zijn. Met de upgrade van Kitkat naar Lollipop?
Die heb ik al een tijd geleden gedaan. Die apps gebruikte ik niet dus ik heb ze niet eerder gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Frie2 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:04:
Die apps gebruikte ik niet dus ik heb ze niet eerder gemist.
Daarom zijn ze ook weg...smart cleaning heet dat ;)
Daar zal je een notificatie van hebben gehad...als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frie2
Thx. Ik zal er op letten.
Van al die Google meuk gebruik ik bijna ook bijna niks, maar die blijft er wel opstaan.
Dus zo smart is die Smart cleaning ook weer niet.
De enige echte Smart cleaning ben ik zelf: sommige apps kun je dan wel niet gebruiken maar dat wil niet zeggen dat je ze niet zou willen gebruiken in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Je kan ook even kijken bij instellingen -> algemeen -> smart cleaning en dan (menu bovenin) instellingen waar je notificatie interval op staat (van geen tot 6 maanden) en je periode van inactiviteit (van 1 week tot 6 maanden...uitzetten gaat niet, of ik heb het niet gevonden)
En als je het handmatige doet gewoon je inactieve apps laten staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07:15

ghostman

dwarf

Zitten er al mensen op CM12.1 (5.1)? Ben hem nu aan het downloaden.

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
-Jeffrey- schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:39:
Zitten er al mensen op CM12.1 (5.1)? Ben hem nu aan het downloaden.
CM12.1 niet, RR en Blisspop 5.1 al "eeuwen" :P Vind de opties van die laatste twee erg fijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 01-05-2015 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Brad Pitt schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:45:
[...]

CM12.1 niet, RR en Blisspop 5.1 al "eeuwen" :P Vind de opties van die laatste twee erg fijn.
Damn.. Dat is snel :P. Hij is hem nu aan het updaten, hopelijk is die mooi stabiel.

[edit]
Hoort er bij CM12.1 niet het logo van Microsoft er bij te staan? Dacht dat ik dat ooit gelezen heb.

[edit2]
Heb hem nu even draaien. Hij werkt stabiel (tot nu toe) alleen zitten er wel wat foutjes in. Na het booten moet je zo'n 2 minuten wachten tot dat je je pin code kan invullen, daarna duurt het weer 2 minuten voordat je daadwerkelijk bereik hebt. De eerste 5 minuten kun je ook niet op het witte rondje klikken waar je alle apps ziet, die laad gewoon niet.

Het is gelukkig niet allemaal slecht. Ik heb wel het idee dat apps (zoals Facebook en Outlook) sneller laden. En ik heb geen last meer gehad van vertragingen toen ik van pagina's verwisselde.

[ Voor 57% gewijzigd door ghostman op 01-05-2015 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
-Jeffrey- schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:48:
[...]

Damn.. Dat is snel :P. Hij is hem nu aan het updaten, hopelijk is die mooi stabiel.

[edit]
Hoort er bij CM12.1 niet het logo van Microsoft er bij te staan? Dacht dat ik dat ooit gelezen heb.

[edit2]
Heb hem nu even draaien. Hij werkt stabiel (tot nu toe) alleen zitten er wel wat foutjes in. Na het booten moet je zo'n 2 minuten wachten tot dat je je pin code kan invullen, daarna duurt het weer 2 minuten voordat je daadwerkelijk bereik hebt. De eerste 5 minuten kun je ook niet op het witte rondje klikken waar je alle apps ziet, die laad gewoon niet.

Het is gelukkig niet allemaal slecht. Ik heb wel het idee dat apps (zoals Facebook en Outlook) sneller laden. En ik heb geen last meer gehad van vertragingen toen ik van pagina's verwisselde.
Denk dat RR / Blisspop of Euphoria op dit moment betere keuzes zijn voor een 5.1 rom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Razer schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:10:
[...]

Denk dat RR / Blisspop of Euphoria op dit moment betere keuzes zijn voor een 5.1 rom :)
Waarom? CM12.1 werkt ook stabiel en werkt goed. Het heeft alleen een paar foutjes, maar dat komt wel weer goed in de updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Omdat die dingen die je noemt niet zitten in RR en BP en die meer functies hebben en ook gewoon prima zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Brad Pitt schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:54:
[...]

Omdat die dingen die je noemt niet zitten in RR en BP en die meer functies hebben en ook gewoon prima zijn?
Vind die paar dingen niet zo heel erg. Het is gewoon de eerste 5 minuten en dan werkt alles gewoon goed.

Trouwens ik kan nu ook weer in 4k filmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
-Jeffrey- schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:56:
Vind die paar dingen niet zo heel erg. Het is gewoon de eerste 5 minuten en dan werkt alles gewoon goed.
Ach ja, vijf minuten of vijf seconden. Is inderdaad peanuts. CM12 biedt verder, imho, nul voordelen.
Trouwens ik kan nu ook weer in 4k filmen.
Ja, met 10 fps, ieder zijn ding. Plus, kan ook (al lang) op BP :)

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 01-05-2015 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Brad Pitt schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 15:02:
[...]

Ach ja, vijf minuten of vijf seconden. Is inderdaad peanuts. CM12 biedt verder, imho, nul voordelen.
Wat zijn dan de grote voordelen van de rom's die jij noemt? Van mij hoeft er niet zo super veel optie's te zijn, ik wil alleen het stock Android design.
[...]

Ja, met 10 fps, ieder zijn ding. Plus, kan ook (al lang) op BP :)
Echt 10 fps? Wist ik niet, zag het toevallig bij de instellingen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
-Jeffrey- schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 15:08:
Wat zijn dan de grote voordelen van de rom's die jij noemt? Van mij hoeft er niet zo super veel optie's te zijn, ik wil alleen het stock Android design.
Deze staan op XDA bij de customization opties genoemd. Wat is het voordeel van CM12 dan? Vind het al belachelijk dat er nú pas een 12.1 versie voor uit is. Zo slecht draaien RR en BP nu ook weer niet, integendeel.
Echt 10 fps? Wist ik niet, zag het toevallig bij de instellingen staan.
Kan ook 20 zijn hoor :P Maar 4K @ 30fps kan je, voorlopig, vergeten. Sowieso is de camera een mega stap terug (i.v.m. stock). Al kan je wel de ported LG G2 app installeren, die doet low-light foto's prima.

Wat je wel "moet" doen, mocht dat op CM12.1 nog niet standaard het geval zijn, is de governor op Conservative zetten. Denk dat dat nu wel standaard zo is aangezien er nogal wat G3-specifieke dingen waren aangepast in de laatste kernel versies (daardoor draait RR ook zo bizar soepel, imho dan natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Brad Pitt schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 15:12:
[...]

Deze staan op XDA bij de customization opties genoemd. Wat is het voordeel van CM12 dan? Vind het al belachelijk dat er nú pas een 12.1 versie voor uit is. Zo slecht draaien RR en BP nu ook weer niet, integendeel.

[...]

Kan ook 20 zijn hoor :P Maar 4K @ 30fps kan je, voorlopig, vergeten. Sowieso is de camera een mega stap terug (i.v.m. stock). Al kan je wel de ported LG G2 app installeren, die doet low-light foto's prima.

Wat je wel "moet" doen, mocht dat op CM12.1 nog niet standaard het geval zijn, is de governor op Conservative zetten. Denk dat dat nu wel standaard zo is aangezien er nogal wat G3-specifieke dingen waren aangepast in de laatste kernel versies (daardoor draait RR ook zo bizar soepel, imho dan natuurlijk).
Het enige wat ik wil is stock Android design, en de dpi aan kunnen passen. Voor de rest pas ik niet echt wat aan. Ik ga RR wel proberen aangezien er veel goede verhalen over zijn. Ben wel benieuwd of RR zoveel beter is dan CM12.1 (of iig een vooruitgang heeft).

4K Filmen doe ik toch niet aangezien ik niet eens een 4k beeldscherm heb. Full HD is goed genoeg en die doet het wel op 30fps. Het viel me gewoon op dat die functie er weer in zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
Wel blij met mijn nieuwe configuratie, niks te klagen zo =)

27 uur batterij tijd:
Afbeeldingslocatie: https://pq7taa-bn1305.files.1drv.com/y2pMAKskMfdmBV38Kc4sbm_iIS2BOsEbjnd4BgtSh0fztp6B12i1RjG0njSAMjvXeA8SMqR4-Ae-9ZPtC60fXtqQ0C1wxfqODApiWdwpo945qoktSBpoNQ_uKygxL3KNlB4VktGXqiS67BsFYd4xpgDf1HpEgOL0W_sqFcQUvdqmYM/Screenshot_2015-05-01-22-08-05.png?psid=1

Geen gekke wakelocks:
Afbeeldingslocatie: https://pq7taa-bn1305.files.1drv.com/y2pzCbvHDKuEJpMLU2eMO7-isBJUwAkuLbrCLzZMxY2fdq6IPyaROs0-ZnB_u2d8ggFYWL08vmsBx3foiU6f7yaPxgAP2UO-ztbQIGVFxRCpOArOaQwhvnAmJTTq8SU8G_3LE1_JXKeOkRPFzfVlqYK03NlJ0ItaIskH9-5--ZRiZg/Screenshot_2015-05-01-22-08-18.png?psid=1

En meer als dik 5 uur screen-on tijd:
Afbeeldingslocatie: https://pq7taa-bn1305.files.1drv.com/y2pUt4PgYmK-u44PCH89DncCXGod3_YzuTtMHXNFZFQ32Zzkyq6iO9WXP7Dl9699rHkyJ3ESORPDVze-IL3O7NnXWJj5tXBm9pVhFPYSLqSbzcyZG7uTU8CH9uq0jUD4F_3YY7zUSX9Zpkrh22wkxqKG8BaEjRfEuTE0VxuN5jWsyk/Screenshot_2015-05-01-22-08-29.png?psid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:19
Razer schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 22:16:
Wel blij met mijn nieuwe configuratie, niks te klagen zo =)

27 uur batterij tijd:
[afbeelding]

Geen gekke wakelocks:
[afbeelding]

En meer als dik 5 uur screen-on tijd:
[afbeelding]
Op welke ROM zit je, als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
BlacKstaR- schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 00:20:
[...]

Op welke ROM zit je, als ik vragen mag?
Euphoria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik heb ook 5 uur SoT, maar op stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
Ceze85 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 21:17:
Ik heb ook 5 uur SoT, maar op stock.
Volgens mij heeft stock qua batterijduur (mits goed geconfigureerd), en camera kwaliteit nog altijd een streep voor op AOSP roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
Razer schreef op zondag 03 mei 2015 @ 21:22:
[...]

Volgens mij heeft stock qua batterijduur (mits goed geconfigureerd), en camera kwaliteit nog altijd een streep voor op AOSP roms.
Gebruik je nog bepaalde kernel tweaks, of heb je nergens aangezeten? Ik heb bij de CM12.1 rom last van wakelocks/ battery drain. Ik verlies soms 20% tijdens de nacht wanneer ik niet eens aan de telefoon zit. Hopelijk is dat bij Euporia niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
BlacKstaR- schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:03:
[...]

Gebruik je nog bepaalde kernel tweaks, of heb je nergens aangezeten? Ik heb bij de CM12.1 rom last van wakelocks/ battery drain. Ik verlies soms 20% tijdens de nacht wanneer ik niet eens aan de telefoon zit. Hopelijk is dat bij Euporia niet het geval.
Geen last van wakelocks. Je zou moeten uitzoeken waar ze vandaan komen. Eventueel kun altijd met een factory reset Euphoria installeren.

Ik gebruik de standaard kernel van Euphoria, CPU governor op conservative gezet, en de CPU en GPU iets onder geklokt. Aangezien ik geen games speel doet dat niks af aan de snelheid van het toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
Heb ook de CPU en GPU nu onderclocked kijken of het effect heeft. Heb Euporia na een wipe geïnstalleerd. Ik speel ook geen spellen dus accu duur is veel belangrijker voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:36
Zit echt met verbazing te kijken naar hoe sommigen van jullie de 5u screen on time halen. Ik draai nu stock LG rom zonder dat ik spelletjes oid speel. Ik facebook en surf een beetje op internet de dag door en haal dan meestal maximaal 3u screen on time.

Als ik kijk naar de battery stats dan valt er ook niks op. Ongeveer 35% scherm en de rest is verdeeld in de standaard dingen zoals Android besturingssysteem (8%) en Android-systeem (11%) en daarna nog wat kleine verbruikers zoals Fb, Google play music etc.

Weten jullie nog een manier om mijn batterij langer mee te laten gaan? Ik wil ook graag de 5u screen on halen op stock Rom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
giganielsie schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:12:
Weten jullie nog een manier om mijn batterij langer mee te laten gaan? Ik wil ook graag de 5u screen on halen op stock Rom :D
Ligt aan zoveel zaken ook. Wat is je brightness, hoe sterk is je telefoon signaal, welke apps/services draaien er mee op de achtergrond, hoeveel sync-zaken heb je, etc. Het is onmogelijk telefoon X met telefoon Y te vergelijken om daarmee een accuduur te voorspellen.

Ook is het veel makkelijker om bijv. 5 uur SoT te halen in een korte tijd (bijv. met een volle accu beginnen en dan een avondje surfen) dan bijv. 4 uur SoT te hebben verdeelt over twee of drie dagen.

Drie uur op een stock rom is inderdaad wel wat weinig (aangenomen dat dat binnen een dag van bijv. 12 uur is geweest) tenzij je allemaal accu-kill dingen als Facebook, Google Now en dergelijke hebt draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas1977
Ik kan nergens vinden hoe ik de governor wijzig?
In de rom of met een app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
sebas1977 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:10:
Ik kan nergens vinden hoe ik de governor wijzig?
In de rom of met een app?
Root + apps als Trickster, Kernel Adiutor, etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:27
Hier een review van de G3 met SD805.
Best een interessant toestel die ook daadwerkelijk wat sneller en responsiver is dankzij de SD805 SoC met de nét wat betere Adreno 420 GPU.
Jammer dat LG deze niet naar Europa haalt. Waarschijnlijk om de nieuwe G4 te beschermen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
JazzySOB schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:24:

Jammer dat LG deze niet naar Europa haalt. Waarschijnlijk om de nieuwe G4 te beschermen denk ik.
Heeft LG dat bevestigt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
"The G3 Cat. 6 is a Korea-only product, and LG tells us there are no plans to launch this version internationally. (Though it is available to import.)"

Plus kijk naar de benchmarks. Het scheelt vrijwel niets. Het is niet dat een stroperige trage telefoon (dat is de Europese G3 niet) opeens verandert in een smoothe telefoon (dat is de G3 wel), puur en alleen door de 805/420.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Vandaag over gegaan naar RR aangezien cm12.1 toch niet zo lekker loopt (touch screen werkt niet, WiFi wat raar doet). RR werkt redelijk lekker, maar het valt me wel op dat je een stuk meer micro stuttering hebt. Zijn er meer mensen die hier last van hebben of heb ik wat verkeerd staan/gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
ghostman schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 18:45:
Vandaag over gegaan naar RR aangezien cm12.1 toch niet zo lekker loopt (touch screen werkt niet, WiFi wat raar doet). RR werkt redelijk lekker, maar het valt me wel op dat je een stuk meer micro stuttering hebt. Zijn er meer mensen die hier last van hebben of heb ik wat verkeerd staan/gedaan?
Op conservative staat ie wel toch? Je kan ook 777jon's kernel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Brad Pitt schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 18:57:
[...]

Op conservative staat ie wel toch? Je kan ook 777jon's kernel proberen.
Hoe bedoel je conservative? Het valt wel mee, maar het is een stukje erger dan met CM12.1 vandaar dat ik het even vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Kernel governor.

[ Voor 54% gewijzigd door Brad Pitt op 06-05-2015 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Euhm.. Ik snap hem niet helemaal. Zou je het wat toe kunnen lichten? De rom die ik geïnstalleerd heb is: http://forum.xda-develope...ection-remix-5-0-t2968533

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
ghostman schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:10:
Ehm.. Ik snap hem niet helemaal. Zou je het wat toe kunnen lichten? De rom die ik geïnstalleerd heb is: http://forum.xda-develope...ection-remix-5-0-t2968533
Installeer een app als Kernel Adiutor en zet de CPU governor op conservative, zoals zo: https://www.dropbox.com/s...8/14309366523340.png?dl=0

Mocht die al zo staan, niks gezegd. Zo niet: proberen :)

Edit: oh wacht, zie nu pas dat je RR draait. Welnu, die is smooth als boter, zeker met 777jon icm conservative.

[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 06-05-2015 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Brad Pitt schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:26:
[...]

Installeer een app als Kernel Adiutor en zet de CPU governor op conservative, zoals zo: https://www.dropbox.com/s...8/14309366523340.png?dl=0

Mocht die al zo staan, niks gezegd. Zo niet: proberen :)

Edit: oh wacht, zie nu pas dat je RR draait. Welnu, die is smooth als boter, zeker met 777jon icm conservative.
Thanks :) Helaas stond die daar al op. Zover ik zie komen er +/- elke 2 weken een update? Hopelijk is het dan met de volgende update opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
ghostman schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:42:
Thanks :) Helaas stond die daar al op. Zover ik zie komen er +/- elke 2 weken een update? Hopelijk is het dan met de volgende update opgelost.
Ja updates zijn er vrij regelmatig, niet persé om de twee weken denk ik echter.

Draai nu zelf weer even BlissPop (laatste drie dagen Euphoria getest), doet het ook okay, vergelijkbaar met RR.

Besloten dingen als Greenify en zo eens helemaal weg te laten en gewoon alleen de ingebouwde (Privacy/Adiutor) opties te gebruiken en dat valt niet tegen. Dit is na ruim twee dagen en een SoT van net meer dan een uur:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/xda/504DDA791D93_LG%20G3_2_PORTRAITs.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/xda/EBC0227A4251_LG%20G3_2_PORTRAITs.png
(je kan ook precies zien wanneer er boodschappen zijn gedaan, slecht bereik daar :P ook één maal gereboot)
(telegram in die tijd nul maal gebruikt dus snap niet waar die vandaan komt: die app is er dus af nu)

Erg tevreden hiermee. Telefoon is zeer snappy, smooth en de accu gaat lang (genoeg) mee. Super d:)b

[ Voor 53% gewijzigd door Brad Pitt op 09-05-2015 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
Hier ook erg tevreden met de G3 met RR erop. De afgelopen 2 weken eigenlijk alleen maar positieve verassingen in het dagelijks gebruik. Beste en fijnste Android toestel wat ik ooit gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:12

Garrett

Watercooler

Hoe krijg je die screenshots zo omlijst met de telefoon? Grappig :D
Heeft iemand trouwens al koelpasta of een thermalpad op de CPU gedaan?
Schijnt geen moeilijke mod te zijn maar de temps wel flink te verlagen...
http://forum.xda-develope...p?p=59629704&postcount=60

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Garrett schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 11:44:
Hoe krijg je die screenshots zo omlijst met de telefoon? Grappig :D
Gebruik daar deze app voor. Weliswaar de vorige versie want de huidige sucks behoorlijk :)
Heeft iemand trouwens al koelpasta of een thermalpad op de CPU gedaan?
Schijnt geen moeilijke mod te zijn maar de temps wel flink te verlagen...
Hmmm, als je flink spelletjes speelt wellicht nuttig. Tijdens normaal gebruik wordt de temperatuur niet zo hoog en is de snelheid van de telefoon, zelfs indien drastisch underclocked, imho ruimschoots voldoende. Plus ik durf niet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Ben vandaag nog eens wezen kijken bij de MM en heb de G3 wederom in mijn handen gehad naast de S5 en de S6. Ik vind het scherm eigenlijk toch heel erg fraai van de G3. Natuurlijk heeft het niet het contrast van de S6, maar qua uniformiteit, helderheid, kleuren en vooral scherpte is het toch wel een heel erg mooi scherm. En een beetje gespeeld met de telefoon en dat ging gewoon soepeltjes. Wordt er dus steeds enthousiaster van ;)

En als je dan naar de prijs kijkt, is het het leukst geprijsde high-end toestel van dit moment, kan volgens mij niks tegen op. De G4 zal de eerstkomende tijd nog wel duur zijn, dus die is eigenlijk geen optie, zeker niet wanneer je hem naast de G3 legt. Is er nou zo'n groot verschil om dat enorme prijsverschil te rechtvaardigen? Het zou helemaal mooi zijn als de G3 Cat 6 met SD805 SoC hier heen zou komen, maar dat gaat helaas niet gebeuren. Je zou denken dat LG de productie van de G3 met SD801 zou stoppen vanwege de GS C6, net zoals Samsung de productie van de S5 stopt vanwege de S5 Plus. Twee productielijnen naast elkaar houden van hetzelfde toestel met een miniem hardwareverschil lijkt me ook nogal zinloos.

Maar goed, voor de prijs van rond de 360 euro die op dit moment een G3 moet kosten is ie denk ik onklopbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
Ik was toevallig vandaag in de MM en heb de S6 even bekeken. Ik was er niet van onder de indruk eerlijk gezegd. Vond het toestel wat te bling bling overkomen en de touchwiz looks waren in mijn beleving niet heel veel mooier dan wat ik op mijn Galaxy K Zoom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Voordat ik definitief de knoop doorhak, hoe staat het ondertussen met het "haarscheurtjes" issue?
Is dat nog steeds een probleem of komt het bij nieuwe toestellen niet meer voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
JazzySOB schreef op zondag 10 mei 2015 @ 13:53:
Voordat ik definitief de knoop doorhak, hoe staat het ondertussen met het "haarscheurtjes" issue?
Is dat nog steeds een probleem of komt het bij nieuwe toestellen niet meer voor?
Was alleen iets van de eerste batch toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik heb het toestel 9 maanden in gebruik en nergens last van gelukkig. Ben nog steeds erg te spreken over de G3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samueldw
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:05

Samueldw

ISO 516

Ik heb mijn toestel sinds begin maart en ik heb ook nog nergens last van.

Canon R5 | 24-70 f/4 L | 100-500 f/4.5-7.1 L | 50mm f/1.8| 100-400 f/4.5-5.6L II | 50mm f/1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:00
Ik heb wel een haarscheurtje maar merkte het niet eens totdat ik dit topic las ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
Razer schreef op zondag 10 mei 2015 @ 14:27:
[...]

Was alleen iets van de eerste batch toestellen.
Tot wanneer liep de eerste batch? Die van mij was van januari dit jaar en had het ook. Die krijg ik van de week terug van reparatie.

Ook zo omslachtig dat repareren van mij naar dynafix>naar teleplan>teleplan weer naar dynafix > dan weer terug naar mij.

Waarom kan ik hem niet direct naar teleplan sturen en zij weer naar mij?

Ben allang blij dat hij gefixt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:03
Heb de knoop ook doorgehakt, zat al tijden te kijken voor een vervanger voor mijn eigenlijk prima HTC EVO 3D. Echter kwamen het laatste jaar steeds meer problemen.
Te weinig opslagruimte, apps die crashen (met name de browser) apps die niet werken i.v.m. het 3D scherm en geen updates meer voor android.
Dit terwijl het toestel een jaar geleden nog onder garantie vervangen is omdat het oorspronkelijke toestel stuk ging.

Belangrijkste vond ik de camera en genoeg opslagruimte. En als je dan gaat kijken naar een 32GB model met 3GB ram dan is de LG zelfs het goedkoopste toestel. Morgen komt het toestel als het goed is aan. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
maukoo schreef op zondag 10 mei 2015 @ 17:10:
Tot wanneer liep de eerste batch? Die van mij was van januari dit jaar en had het ook. Die krijg ik van de week terug van reparatie.
Hmm, een toestel van januari dit jaar is natuurlijk geen eerste batch... Ben'k niet zo blij mee.
eltweako schreef op zondag 10 mei 2015 @ 18:09:
Heb de knoop ook doorgehakt, zat al tijden te kijken voor een vervanger voor mijn eigenlijk prima HTC EVO 3D. Belangrijkste vond ik de camera en genoeg opslagruimte. En als je dan gaat kijken naar een 32GB model met 3GB ram dan is de LG zelfs het goedkoopste toestel. Morgen komt het toestel als het goed is aan. Ben benieuwd.
Voor de prijs inderdaad onklopbaar. Een Galaxy S5 is zomaar 100 euro duurder. Heb je het 32GB model genomen? Vreemd dat er niet alleen een verschil zit in opslagruimte, maar ook werkgeheugen, 2GB vs. 3GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:03
JazzySOB schreef op zondag 10 mei 2015 @ 22:56:
[...]

Hmm, een toestel van januari dit jaar is natuurlijk geen eerste batch... Ben'k niet zo blij mee.

[...]

Voor de prijs inderdaad onklopbaar. Een Galaxy S5 is zomaar 100 euro duurder. Heb je het 32GB model genomen? Vreemd dat er niet alleen een verschil zit in opslagruimte, maar ook werkgeheugen, 2GB vs. 3GB.
Klopt, en aangezien ik nog een tijdje met mijn telefoon wil doen lijkt me die extra GB ram meegenomen.
LG G3 zit nu aan de €410 de eerstvolgende telefoon met vergleijkbare specs is de Galaxy Note 3 á €475.

De G3 heeft zijn cpu sneller geklokt dan de Note 3 en heeft de zelfde resolutie op een kleiner formaat (5,5" vs 5,7" - 146x74mm vs 151x79mm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
De Note is mij inderdaad te groot. In eerste instantie wilde ik helemaal niet voor een 5,5" toestel gaan en vond ik 5,1" het uiterste, maar omdat de G3 zo'n dunne bezel heeft en het toestel dus nauwelijks groter is dan een S5 (of S6 for that matter). Maak ik hier een uitzondering voor, want meer scherm zonder een groter toestel is natuurlijk ideaal.

Het prijsverschil tussen de 16/2 en 32/3 GB is maar 50 euro, dan lijkt het mij ook het verstandigst om voor die laatste te gaan, want ik wil ook minimaal twee jaar met het toestel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
Krijg mijn G3 morgen of overmorgen terug van reparatie. Ben benieuwd!

Dit hebben ze vervangen ivm haarscheurtjes...

Level 3 reparatie

COVER ASSEMBLY,BAR SUB FRONT

Ik houd jullie op de hoogte.

[ Voor 8% gewijzigd door maukoo op 12-05-2015 13:33 ]

Pagina: 1 ... 34 ... 41 Laatste

Let op:
Levertijden mag je in [LG G3] Levertijden en Prijzen bespreken.
Vragen over accessoires horen in [LG G3] Accessoires
Offtopic-reacties worden verwijderd.