Dat moet eigenlijk in dit topicVerwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:19:
[...]
Iemand nog een suggestie voor een goede case? Had al een mooie aluminium case gezien maar twijfel nog.

Nickname does not reflect reality
Dat moet eigenlijk in dit topicVerwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:19:
[...]
Iemand nog een suggestie voor een goede case? Had al een mooie aluminium case gezien maar twijfel nog.
In Juli de telefoon gekocht, in september al haarscheurtjes, en in maart dus weer. Toen der tijd was er een artikel op androidplanet erover en dit heb ik ook doorgegeven. Ze waren er toen zeker bekend mee (ook LG) dus dat is een beetje een vreemd verhaal wat je te horen hebt gekregen.maukoo schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:27:
[...]
3e scherm ja? Heb je iedere keer last van haarscheurtjes gehad?
Kreeg net een mail van lg dat ze hier niet bekend zijn met de haarscheurtjes. ze gaan informeren bij LG korea en dan hoor ik het verder. Ondertussen had ik hem beter na dynafix kunnen sturen.... Maar ik was bang dat ik hem weer ongerepareerd terug zou krijgen omdat ze er niet bekend mee zijn.
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Vond ik zelf ook een raar verhaal. Maar ik wacht rustig af... Ik had het ook gelezen op androidplanet nog voordat ik mijn g3 haalde. Was in de veronderstelling dat het alleen de eerste batch was met dit probleem. Baal er wel van. Heb met de Xperia Z ook steeds hetzelfde probleem gehad (loskomende achterkant). Ik denk dat ik wel 8 of 9 nieuwe xperia Z's heb gehad. Uit wanhoop heeft t mobile me uit coulance een galaxy s4 gegeven waar ik tot dit toestel super tevreden over was.Rick-Jan schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:40:
[...]
In Juli de telefoon gekocht, in september al haarscheurtjes, en in maart dus weer. Toen der tijd was er een artikel op androidplanet erover en dit heb ik ook doorgegeven. Ze waren er toen zeker bekend mee (ook LG) dus dat is een beetje een vreemd verhaal wat je te horen hebt gekregen.
[ Voor 11% gewijzigd door maukoo op 22-04-2015 15:21 . Reden: foto toegevoegd ]
Vreselijk slechte servicemaukoo schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:42:
[...]
Edit: volgens lg valt het niet onder de 2 jaar fabrieksgarantie. Ik zal even de foto uploaden zodat jullie het kunnen beoordelen.
Mits toestel nog geen zes maanden oud is moeten zij sowieso bewijzen dat het jouw eigen fout was.Goofman schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:33:
Kun je er niet mee terug naar de winkel?
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Ik vind het de moeite ook niet. Maar het hoort gewoon niet. Zeker niet met een vlaggenschip toestel. Ik heb hem vanaf begin januari. Ik ga het nu proberen via belsimpel kijken wat zij te zeggen hebben. Het is echt geen val of druk of stootschade of wat dan ook. Baal flink van de afhandeling van LG. Ik ga ze nog een mail sturen met de linkjes van xda/android planet/hier zoals hierboven beschreven.Verona27 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:52:
Zijn er meer mensen die naast scheurtje bij infrarood ook een scheurtje bij USB ingang hebben? Dat heb ik namelijk wel. Denk echter niet dat ik het de moeite waard vind om mn telefoon daar 3 weken voor kwijt te zijn. Waarom hebben sommigen van jullie dat wel gedaan?
Ik ook vanaf januari, t is inderdaad heel slordig en ook raar dat LG er zo mee omgaat maar t is dus voor velen meer een principe kwestie dan dat het op langere termijn gevolgen heeft? -behalve natuurlijk dat het toestel sneller veroudert?-maukoo schreef op woensdag 22 april 2015 @ 17:10:
[...]
Ik vind het de moeite ook niet. Maar het hoort gewoon niet. Zeker niet met een vlaggenschip toestel. Ik heb hem vanaf begin januari. Ik ga het nu proberen via belsimpel kijken wat zij te zeggen hebben. Het is echt geen val of druk of stootschade of wat dan ook. Baal flink van de afhandeling van LG. Ik ga ze nog een mail sturen met de linkjes van xda/android planet/hier zoals hierboven beschreven.
[ Voor 38% gewijzigd door Michaelg op 22-04-2015 18:55 ]
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Die van jou heeft het wel heel erg. Maar ik wilde het graag voor zijn dus trek ik gelijk aan de bel. In diT geval lg. Heb de ervaring met Sony dat ze bij dynafix het snel afdoen als drukschade etc. Vandaar dat ik eerst groen licht wilde hebben van lg voordat ik hem opstuur.Michaelg schreef op woensdag 22 april 2015 @ 18:50:
Uiteraard is het gewoon een principe kwestie. Toestel mag dit soort mankementen niet hebben. Als ik er nu weer last van krijg gaat hij zeker weer terug.
Dit was de foto van mij destijds. Zie hoek op linker kant. Ik had zelfs nog valschade. https://docs.google.com/f...TkE/edit?usp=docslist_api
i5 2500K @4.5Ghz + EKWB Custom Liquid Cooling + MSI GTX970 + MSI P67GD65-A + 16GB DDR3-1600 + 512GB SSD + 256GB SSD + Corsair Graphite 600T Modded | i5 4440 + ASRock B85M-ITX + 16GB DDR3-1600 | Gigabyte Brix i3 3227U + 8GB DDR3 + 128GB SSD
Verwijderd
[ Voor 84% gewijzigd door Michaelg op 23-04-2015 15:41 ]
Verwijderd
Dat ben ik niet geheel met je eens want dat zou betekenen dat deze scheurtjes al zichtbaar moesten zijn bij aanschaf van het toestel. Het kan hooguit zijn dat de constructie niet bestand is tegen vallen (of wat dan ook hitte mssn?). Ik kan me best indenken dat wanneer het toestel valt dit de oorzaak kan zijn van deze haarscheurtjes. In dat geval valt dit te voorkomen door het toestel niet te laten vallen en/of het te voorzien van een goede case.Michaelg schreef op donderdag 23 april 2015 @ 15:40:
Oorzaak is productiefout. Dus er valt weinig aan te voorkomen.
Verwijderd
Welke bedoel je? Oh heb het al gevonden:UX 4.0, ik hoop het niet. Een echt mooie skin kun je dat nou ook niet noemen.Jack O10 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 22:58:
Weet iemand of de nieuwe LG-skin naar de G3 gaat komen? Heeft de G2 bijvoorbeeld al de derder versie?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2015 19:04 ]
Verwijderd
Ik heb daar totaal geen ervaring mee en wil niet gelijk gaan rommelen met m'n nieuwe telefoon. Ik heb al wat gevonden: de Nova Launcher; geen hapering meer te bekennen. Alleen jammer dat die Knock Out (?) dan niet meer werkt.
Verwijderd
Ja ik ga die Nova nog een tijdje testen en dan eventueel over op Nova Prime. Bedankt voor de tip.
[ Voor 35% gewijzigd door Zanbee op 24-04-2015 20:28 ]
Failure is not an option -- it comes bundled with Windows.
Verwijderd
Een hele rij microsoft certificeringen.
Gaat niet standaard helaas.sebas1977 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:18:
Even een vraag over de RR rom.
Kan nergens vinden hoe je inderdaad camera app kan instellen dat de foto's opgeslagen worden op de ext sd kaart.
Iemand een idee?
En dat doet de LG-ROM dus wel.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
[ Voor 95% gewijzigd door Aggressor op 09-05-2015 21:46 ]
Yep, zoiets had ik ookAggressor schreef op donderdag 30 april 2015 @ 16:10:
is dit ook nou zo'n haar scheurtje?
[afbeelding]
dit is aan de bovenkant van de telefoon, ir sensor?
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
tot 2 keer onder garantie vervangen! Dit via CoolBlue.Aggressor schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:00:
en hoe is dat afgelopen?
onder garantie? of niet eens gedaan?
Gebruik zelf in voldoende licht A Better Camera of Lenovo en in minder licht de LG G2 ported camera.sebas1977 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:59:
Wat is een goed alternatief?
instellingen. algemeen, over de telefoon, update center, applicatie updaten.Frie2 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 23:29:
Ik merkte vandaag dat QuickMemo+ van mijn G3 verdwenen is. Toestel is niet gerooted, dus rara hoe kan dit.
En hoe krijg ik die app weer terug?
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Daarom zijn ze ook weg...smart cleaning heet datFrie2 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:04:
Die apps gebruikte ik niet dus ik heb ze niet eerder gemist.
CM12.1 niet, RR en Blisspop 5.1 al "eeuwen"-Jeffrey- schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:39:
Zitten er al mensen op CM12.1 (5.1)? Ben hem nu aan het downloaden.
[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 01-05-2015 12:45 ]
Damn.. Dat is snelBrad Pitt schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:45:
[...]
CM12.1 niet, RR en Blisspop 5.1 al "eeuwen"Vind de opties van die laatste twee erg fijn.
[ Voor 57% gewijzigd door ghostman op 01-05-2015 13:53 ]
Denk dat RR / Blisspop of Euphoria op dit moment betere keuzes zijn voor een 5.1 rom-Jeffrey- schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:48:
[...]
Damn.. Dat is snel. Hij is hem nu aan het updaten, hopelijk is die mooi stabiel.
[edit]
Hoort er bij CM12.1 niet het logo van Microsoft er bij te staan? Dacht dat ik dat ooit gelezen heb.
[edit2]
Heb hem nu even draaien. Hij werkt stabiel (tot nu toe) alleen zitten er wel wat foutjes in. Na het booten moet je zo'n 2 minuten wachten tot dat je je pin code kan invullen, daarna duurt het weer 2 minuten voordat je daadwerkelijk bereik hebt. De eerste 5 minuten kun je ook niet op het witte rondje klikken waar je alle apps ziet, die laad gewoon niet.
Het is gelukkig niet allemaal slecht. Ik heb wel het idee dat apps (zoals Facebook en Outlook) sneller laden. En ik heb geen last meer gehad van vertragingen toen ik van pagina's verwisselde.
Waarom? CM12.1 werkt ook stabiel en werkt goed. Het heeft alleen een paar foutjes, maar dat komt wel weer goed in de updates.Razer schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:10:
[...]
Denk dat RR / Blisspop of Euphoria op dit moment betere keuzes zijn voor een 5.1 rom
Omdat die dingen die je noemt niet zitten in RR en BP en die meer functies hebben en ook gewoon prima zijn?
Vind die paar dingen niet zo heel erg. Het is gewoon de eerste 5 minuten en dan werkt alles gewoon goed.Brad Pitt schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:54:
[...]
Omdat die dingen die je noemt niet zitten in RR en BP en die meer functies hebben en ook gewoon prima zijn?
Ach ja, vijf minuten of vijf seconden. Is inderdaad peanuts. CM12 biedt verder, imho, nul voordelen.-Jeffrey- schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:56:
Vind die paar dingen niet zo heel erg. Het is gewoon de eerste 5 minuten en dan werkt alles gewoon goed.
Ja, met 10 fps, ieder zijn ding. Plus, kan ook (al lang) op BPTrouwens ik kan nu ook weer in 4k filmen.
[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 01-05-2015 15:03 ]
Wat zijn dan de grote voordelen van de rom's die jij noemt? Van mij hoeft er niet zo super veel optie's te zijn, ik wil alleen het stock Android design.Brad Pitt schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 15:02:
[...]
Ach ja, vijf minuten of vijf seconden. Is inderdaad peanuts. CM12 biedt verder, imho, nul voordelen.
Echt 10 fps? Wist ik niet, zag het toevallig bij de instellingen staan.[...]
Ja, met 10 fps, ieder zijn ding. Plus, kan ook (al lang) op BP
Deze staan op XDA bij de customization opties genoemd. Wat is het voordeel van CM12 dan? Vind het al belachelijk dat er nú pas een 12.1 versie voor uit is. Zo slecht draaien RR en BP nu ook weer niet, integendeel.-Jeffrey- schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 15:08:
Wat zijn dan de grote voordelen van de rom's die jij noemt? Van mij hoeft er niet zo super veel optie's te zijn, ik wil alleen het stock Android design.
Kan ook 20 zijn hoorEcht 10 fps? Wist ik niet, zag het toevallig bij de instellingen staan.
Het enige wat ik wil is stock Android design, en de dpi aan kunnen passen. Voor de rest pas ik niet echt wat aan. Ik ga RR wel proberen aangezien er veel goede verhalen over zijn. Ben wel benieuwd of RR zoveel beter is dan CM12.1 (of iig een vooruitgang heeft).Brad Pitt schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 15:12:
[...]
Deze staan op XDA bij de customization opties genoemd. Wat is het voordeel van CM12 dan? Vind het al belachelijk dat er nú pas een 12.1 versie voor uit is. Zo slecht draaien RR en BP nu ook weer niet, integendeel.
[...]
Kan ook 20 zijn hoorMaar 4K @ 30fps kan je, voorlopig, vergeten. Sowieso is de camera een mega stap terug (i.v.m. stock). Al kan je wel de ported LG G2 app installeren, die doet low-light foto's prima.
Wat je wel "moet" doen, mocht dat op CM12.1 nog niet standaard het geval zijn, is de governor op Conservative zetten. Denk dat dat nu wel standaard zo is aangezien er nogal wat G3-specifieke dingen waren aangepast in de laatste kernel versies (daardoor draait RR ook zo bizar soepel, imho dan natuurlijk).
Op welke ROM zit je, als ik vragen mag?Razer schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 22:16:
Wel blij met mijn nieuwe configuratie, niks te klagen zo =)
27 uur batterij tijd:
[afbeelding]
Geen gekke wakelocks:
[afbeelding]
En meer als dik 5 uur screen-on tijd:
[afbeelding]
Volgens mij heeft stock qua batterijduur (mits goed geconfigureerd), en camera kwaliteit nog altijd een streep voor op AOSP roms.Ceze85 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 21:17:
Ik heb ook 5 uur SoT, maar op stock.
Gebruik je nog bepaalde kernel tweaks, of heb je nergens aangezeten? Ik heb bij de CM12.1 rom last van wakelocks/ battery drain. Ik verlies soms 20% tijdens de nacht wanneer ik niet eens aan de telefoon zit. Hopelijk is dat bij Euporia niet het geval.Razer schreef op zondag 03 mei 2015 @ 21:22:
[...]
Volgens mij heeft stock qua batterijduur (mits goed geconfigureerd), en camera kwaliteit nog altijd een streep voor op AOSP roms.
Geen last van wakelocks. Je zou moeten uitzoeken waar ze vandaan komen. Eventueel kun altijd met een factory reset Euphoria installeren.BlacKstaR- schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:03:
[...]
Gebruik je nog bepaalde kernel tweaks, of heb je nergens aangezeten? Ik heb bij de CM12.1 rom last van wakelocks/ battery drain. Ik verlies soms 20% tijdens de nacht wanneer ik niet eens aan de telefoon zit. Hopelijk is dat bij Euporia niet het geval.
Ligt aan zoveel zaken ook. Wat is je brightness, hoe sterk is je telefoon signaal, welke apps/services draaien er mee op de achtergrond, hoeveel sync-zaken heb je, etc. Het is onmogelijk telefoon X met telefoon Y te vergelijken om daarmee een accuduur te voorspellen.giganielsie schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:12:
Weten jullie nog een manier om mijn batterij langer mee te laten gaan? Ik wil ook graag de 5u screen on halen op stock Rom
Root + apps als Trickster, Kernel Adiutor, etc.sebas1977 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:10:
Ik kan nergens vinden hoe ik de governor wijzig?
In de rom of met een app?
Heeft LG dat bevestigt?JazzySOB schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:24:
Jammer dat LG deze niet naar Europa haalt. Waarschijnlijk om de nieuwe G4 te beschermen denk ik.
"The G3 Cat. 6 is a Korea-only product, and LG tells us there are no plans to launch this version internationally. (Though it is available to import.)"wilke77 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:04:
Heeft LG dat bevestigt?
Op conservative staat ie wel toch? Je kan ook 777jon's kernel proberen.ghostman schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 18:45:
Vandaag over gegaan naar RR aangezien cm12.1 toch niet zo lekker loopt (touch screen werkt niet, WiFi wat raar doet). RR werkt redelijk lekker, maar het valt me wel op dat je een stuk meer micro stuttering hebt. Zijn er meer mensen die hier last van hebben of heb ik wat verkeerd staan/gedaan?
Hoe bedoel je conservative? Het valt wel mee, maar het is een stukje erger dan met CM12.1 vandaar dat ik het even vraag.Brad Pitt schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 18:57:
[...]
Op conservative staat ie wel toch? Je kan ook 777jon's kernel proberen.
Kernel governor.ghostman schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:57:
Hoe bedoel je conservative?
[ Voor 54% gewijzigd door Brad Pitt op 06-05-2015 20:07 ]
Euhm.. Ik snap hem niet helemaal. Zou je het wat toe kunnen lichten? De rom die ik geïnstalleerd heb is: http://forum.xda-develope...ection-remix-5-0-t2968533
Installeer een app als Kernel Adiutor en zet de CPU governor op conservative, zoals zo: https://www.dropbox.com/s...8/14309366523340.png?dl=0ghostman schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:10:
Ehm.. Ik snap hem niet helemaal. Zou je het wat toe kunnen lichten? De rom die ik geïnstalleerd heb is: http://forum.xda-develope...ection-remix-5-0-t2968533
[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 06-05-2015 20:30 ]
ThanksBrad Pitt schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:26:
[...]
Installeer een app als Kernel Adiutor en zet de CPU governor op conservative, zoals zo: https://www.dropbox.com/s...8/14309366523340.png?dl=0
Mocht die al zo staan, niks gezegd. Zo niet: proberen
Edit: oh wacht, zie nu pas dat je RR draait. Welnu, die is smooth als boter, zeker met 777jon icm conservative.
Ja updates zijn er vrij regelmatig, niet persé om de twee weken denk ik echter.ghostman schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:42:
ThanksHelaas stond die daar al op. Zover ik zie komen er +/- elke 2 weken een update? Hopelijk is het dan met de volgende update opgelost.
[ Voor 53% gewijzigd door Brad Pitt op 09-05-2015 08:43 ]
I love watercooling
Gebruik daar deze app voor. Weliswaar de vorige versie want de huidige sucks behoorlijkGarrett schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 11:44:
Hoe krijg je die screenshots zo omlijst met de telefoon? Grappig
Hmmm, als je flink spelletjes speelt wellicht nuttig. Tijdens normaal gebruik wordt de temperatuur niet zo hoog en is de snelheid van de telefoon, zelfs indien drastisch underclocked, imho ruimschoots voldoende. Plus ik durf nietHeeft iemand trouwens al koelpasta of een thermalpad op de CPU gedaan?
Schijnt geen moeilijke mod te zijn maar de temps wel flink te verlagen...
Was alleen iets van de eerste batch toestellen.JazzySOB schreef op zondag 10 mei 2015 @ 13:53:
Voordat ik definitief de knoop doorhak, hoe staat het ondertussen met het "haarscheurtjes" issue?
Is dat nog steeds een probleem of komt het bij nieuwe toestellen niet meer voor?
Canon R5 | 24-70 f/4 L | 100-500 f/4.5-7.1 L | 50mm f/1.8| 100-400 f/4.5-5.6L II | 50mm f/1.8
Tot wanneer liep de eerste batch? Die van mij was van januari dit jaar en had het ook. Die krijg ik van de week terug van reparatie.
Hmm, een toestel van januari dit jaar is natuurlijk geen eerste batch... Ben'k niet zo blij mee.maukoo schreef op zondag 10 mei 2015 @ 17:10:
Tot wanneer liep de eerste batch? Die van mij was van januari dit jaar en had het ook. Die krijg ik van de week terug van reparatie.
Voor de prijs inderdaad onklopbaar. Een Galaxy S5 is zomaar 100 euro duurder. Heb je het 32GB model genomen? Vreemd dat er niet alleen een verschil zit in opslagruimte, maar ook werkgeheugen, 2GB vs. 3GB.eltweako schreef op zondag 10 mei 2015 @ 18:09:
Heb de knoop ook doorgehakt, zat al tijden te kijken voor een vervanger voor mijn eigenlijk prima HTC EVO 3D. Belangrijkste vond ik de camera en genoeg opslagruimte. En als je dan gaat kijken naar een 32GB model met 3GB ram dan is de LG zelfs het goedkoopste toestel. Morgen komt het toestel als het goed is aan. Ben benieuwd.
Klopt, en aangezien ik nog een tijdje met mijn telefoon wil doen lijkt me die extra GB ram meegenomen.JazzySOB schreef op zondag 10 mei 2015 @ 22:56:
[...]
Hmm, een toestel van januari dit jaar is natuurlijk geen eerste batch... Ben'k niet zo blij mee.
[...]
Voor de prijs inderdaad onklopbaar. Een Galaxy S5 is zomaar 100 euro duurder. Heb je het 32GB model genomen? Vreemd dat er niet alleen een verschil zit in opslagruimte, maar ook werkgeheugen, 2GB vs. 3GB.
[ Voor 8% gewijzigd door maukoo op 12-05-2015 13:33 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq