• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:52
Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 00:00:
Hallo BP, ja okay maar dat is deze speciale docicmdockaar zit er dan gewoon een qi lader in? Of werkt het alleen met dit ding?
Europese G3 heeft standaard QI.

Afbeeldingslocatie: http://i244.photobucket.com/albums/gg20/lmcgarvey/public/qipicture_zpsa25771a4.jpg
Kan je zien als je achterkantje er af haalt en je hebt 4, i.p.v. 2, koperen pinnetjes rechtsboven :)

Twee daarvan zijn voor NFC en twee voor het draadloos opladen via QI.

[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 11-12-2014 00:07 ]

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

Okay, bedankt, dan ga ik hem maar eens bestellen. Het enige waar ik me "zorgen" over maak is de helderheid vh scherm. Ik zet mijn telefoons altijd op automatische helderheid, maar ben dan wel benieuwd of dat dan helder genoeg is bij de G3. Hoe dan ook, bedankt voor de info!

Verwijderd

De helderheid heb ik hier eigenlijk altijd tussen de 20% en 30% staan en is zelfs overdag meer dan voldoende.

Alleen bij fel zonlicht stel ik hem in op 50/60% en dan is het ook prima.
Helderheid is dus imo meer dan voldoende en 100% gebruik ik nooit.
[automatisch ook nooit maar dat is omdat ik dit onrustig vind,meer een persoonlijk dingetje].

• LoermansA
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 15:56
Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 01:36:
Okay, bedankt, dan ga ik hem maar eens bestellen. Het enige waar ik me "zorgen" over maak is de helderheid vh scherm. Ik zet mijn telefoons altijd op automatische helderheid, maar ben dan wel benieuwd of dat dan helder genoeg is bij de G3. Hoe dan ook, bedankt voor de info!
Over helderheid zou ik me niet al te veel zorgen maken, dat is dik in orde, ongeacht wat je wel eens leest. Als je last hebt van helder invallend zonlicht (komende paar weken ben je safe!) zoek je even een beschut plekje.

En zoals Brad al schreef is Qi in alle Europese G3's standaard ingebakken. Heb zelf de WCD 100 lader van LG en die is geweldig. Merk niet eens dat het laden langer duurt en het is zo ontzettend makkelijk om hem gewoon weg te te kunnen leggen om hem op te laden. Trouwens; ook de Quickcircle case heeft een Qi ontvanger ingebouwd, fyi.

Gratis bier, topless bediening en oneerlijke marketing

• jimmy_dg
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 19:07
Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 01:36:
Normale helderheid van Android is wel OK. Ik raad je aan om Lux te gebruiken. Werkt velen malen beter dan de standaard brightness volgens velen hier op T.net en ook elders

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Sinds eergisteren eigenaar van een G3, erg blij mee :)

Enige wat me stoort is dat het apparaat niet zichtbaar wordt bij android apparaatbeheer.

Heb me helemaal suf gezocht en kwam eigenlijk maar 1 oplossing tegen die bij mij niet werkte. Namelijk deze: http://android.stackexcha...in-android-device-manager

Iemand een idee in welke richting ik het moet zoeken?

Het rare is, ik had Maandag een G3 gekocht die niet goed was, toestel is omgeruild en het oude toestel verschijnt wel in de lijst maar de nieuwe niet.

• jimmy_dg
martijnm71 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:04:
Sinds eergisteren eigenaar van een G3, erg blij mee :)

Enige wat me stoort is dat het apparaat niet zichtbaar wordt bij android apparaatbeheer.

Heb me helemaal suf gezocht en kwam eigenlijk maar 1 oplossing tegen die bij mij niet werkte. Namelijk deze: http://android.stackexcha...in-android-device-manager

Iemand een idee in welke richting ik het moet zoeken?

Het rare is, ik had Maandag een G3 gekocht die niet goed was, toestel is omgeruild en het oude toestel verschijnt wel in de lijst maar de nieuwe niet.
Settings -> Security -> Phone Administraots -> Staat "Android Device Manager" wel aangevinkt?

• martijnm71
jimmy_dg schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:41:
[...]

Settings -> Security -> Phone Administraots -> Staat "Android Device Manager" wel aangevinkt?
Stond inderdaad aangevinkt, ondertussen voor de lol even een reset gedaan en hij duikt nu in ieder geval op in de apparaat beheer app :)

Nu eens kijken of ie binnenkort ook opduikt in de tab recente activiteit, want daar ontbreekt ie vooralsnog compleet.

Dank je wel voor het meedenken :)

[ Voor 6% gewijzigd door martijnm71 op 11-12-2014 10:54 ]

Verwijderd

Wat is de grote (grootste) serieuze concurrent van de G3? (behalve Samsung)

• soulswitch
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:46
Ik ga vanavond de G3 halen, nu heb ik de volgende vraag. Ik heb een hoop revieuws doorgenomen en ook benchmarks bekeken. Maar wat is jullie ervaring draait de versie met 2GB of 3GB ram beter. Of zijn de verschillen zo klein dat het niet zo veel zin heeft.

• jimmy_dg
soulswitch schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:01:
Ik ga vanavond de G3 halen, nu heb ik de volgende vraag. Ik heb een hoop revieuws doorgenomen en ook benchmarks bekeken. Maar wat is jullie ervaring draait de versie met 2GB of 3GB ram beter. Of zijn de verschillen zo klein dat het niet zo veel zin heeft.
Ik denk dat de kans vrij klein is dat iemand zowel de 2gb als de 3gb versie heeft gebruikt. Het enige voordeel is is dat apps minder snel verwijdert worden uit de cache (want daarvoor is ram). Ik heb de 2gb versie en ik heb 725mb over. Sowieso maakt het niet zo heel veel uit hoeveel je vrij hebt, het is juist goed dat het ram bijna vol zit, want dan wordt het iig gebruikt.

Als je weet dat je veel apps gaat gebruiken tegelijkertijd kan je de 3gb versie overwegen. Meer kan ik er niet over zeggen.
Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:54:
Wat is de grote (grootste) serieuze concurrent van de G3? (behalve Samsung)
Oneplus One en de HTC One M8 vallen geloof ik wel in dezelfde straat. Meer weet ik er zo niet uit m'n hoofd.

[ Voor 14% gewijzigd door jimmy_dg op 11-12-2014 13:03 ]

• martijnm71
jimmy_dg schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:02:
[...]

Ik denk dat de kans vrij klein is dat iemand zowel de 2gb als de 3gb versie heeft gebruikt. Het enige voordeel is is dat apps minder snel verwijdert worden uit de cache (want daarvoor is ram). Ik heb de 2gb versie en ik heb 725mb over. Sowieso maakt het niet zo heel veel uit hoeveel je vrij hebt, het is juist goed dat het ram bijna vol zit, want dan wordt het iig gebruikt.

Als je weet dat je veel apps gaat gebruiken tegelijkertijd kan je de 3gb versie overwegen. Meer kan ik er niet over zeggen.

[...]

Oneplus One en de HTC One M8 vallen geloof ik wel in dezelfde straat. Meer weet ik er zo niet uit m'n hoofd.
Toevallig ben ik er zo eentje :)

Had eerst een 16gig maar die was DOA, terug naar de winkel en tijdens het wachten besloot ik toch een 32 gig te kopen :P

Merk niet zo heel veel verschil, tussen beide versies, heb het gevoel (met nadruk op gevoel) dat het net iets soepeler loopt, maar goed dat kunnen natuurlijk ook mijn hersens zijn die een extra uitgave goed proberen te praten.

• soulswitch
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:46
Heel erg bedankt voor de reactie, dan ga ik vanavond gewoon voor de 16 gb variant.

• revengeyo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 16:57
Ik heb een 2gb ram versie.
In Kitkat werd de cache snel geleegd tijdens het het switchen tussen pagina's. Zeer irritant.
Het valt me op dat dit een stuk minder gebeurd in Lollipop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Lollipop rolt nu uit in england.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
quartex schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 21:45:
Lollipop rolt nu uit in england.
Hopelijk hebben ze nog iéts gedaan uit het uiterlijk (denk van niet) anders blijft KK/xposed er écht nog op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdvaxel
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-02-2024
Ik heb een vraagje: ik gebruik Locatie niet veel, maar als ik het gebruik heb ik liefst de batterijbesparende modus. Als ik echter locatie uit en terug aan zet, gebruikt hij de hoge nauwkeurigheid modus. Is er een manier om de modus te onthouden zonder altijd naar de settings te moeten en het manueel te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:38
Brad Pitt schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 09:21:
[...]

Hopelijk hebben ze nog iéts gedaan uit het uiterlijk (denk van niet) anders blijft KK/xposed er écht nog op :)
Ik was ook terughoudend Brad, maar heb vanmorgen de stap maar genomen. Helaas geen Xposed meer maar goed eens kijken hoe bijna stock gaat bevallen.

Moet zeggen dat 20E wel heerlijk soepel loopt met Nova. 10M voelde altijd heerlijk aan maar dit is toch nog stuk fijner. Enige jammere... De LG skin doet uiteraard veel af aan wat leuke Lollipop dingen. Maar goed, maar niet te veel vergelijken met mijn Nexus 7. Eens een weekendje zo draaien anders hebben we nog altijd de TWRP backup 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is nu bij belsimpel 420. Minus 50 euro cashback is dat 370. Zal die nog weer goedkoper worden net voor of na kerst/nieuwjaar? Wat vinden jullie eigenlijk van deze prijs op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 17:39:
Hij is nu bij belsimpel 420. Minus 50 euro cashback is dat 370. Zal die nog weer goedkoper worden net voor of na kerst/nieuwjaar? Wat vinden jullie eigenlijk van deze prijs op dit moment?
Ik had m voor 451 en ik vind hem voor die prijs al het zeker waard.

Je kan altijd wachten, nu is hij 370 en over 6 maanden loopt misschien die actie af en is die weer duurder. Ga op je gevoel af en koop wanneer jij denkt dat je hem moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

http://www.gsmdome.com/eu...id-5-0-lollipop-right-now
The European Version Of LG G3 Gets Android 5.0 Lollipop Right Now

[ Voor 35% gewijzigd door quartex op 13-12-2014 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-09 11:01
Had even een vraagje. Of eigenlijk 2. Hebben jullie ook dat als je op de achterkant drukt, net onder de flits het achterkantje meegeeft een kraakt? En soms ook dat als je met dubbel tap het scherm probeert te unlocken 2 rode ledjes krijgt terwijl er geen melding is? Weet iemand wat de betekenis hiervan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Verona27 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 23:41:
Had even een vraagje. Of eigenlijk 2. Hebben jullie ook dat als je op de achterkant drukt, net onder de flits het achterkantje meegeeft een kraakt? En soms ook dat als je met dubbel tap het scherm probeert te unlocken 2 rode ledjes krijgt terwijl er geen melding is? Weet iemand wat de betekenis hiervan is?
Het eerste heb ik geen last van, maar je tweede vraag is volgens mij gewoon dat je telefoon reageert dat je hem 'aanzet'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binscow
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-08 22:23
Verona27 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 23:41:
De rode ledjes zijn er om aan te duiden dat de knock code die je intoetst incorrect is. Soms wordt een dubbele tap geregistreerd als drie aanrakingen, vandaar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Binscow schreef op zondag 14 december 2014 @ 00:07:
[...]

De rode ledjes zijn er om aan te duiden dat de knock code die je intoetst incorrect is. Soms wordt een dubbele tap geregistreerd als drie aanrakingen, vandaar dus.
Ik geloof dat hij double tap to unlock feature bedoelt, en wat quartex zei klopt helaas. LG dacht dat het super cool was om het aan te geven dat die 2 taps geregistreerd zijn door een ledje te laten branden. Meest nutteloze feature ooit imo. Of het ook voor knock code wordt gebruikt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
jimmy_dg schreef op zondag 14 december 2014 @ 11:37:
[...]

Ik geloof dat hij double tap to unlock feature bedoelt, en wat quartex zei klopt helaas. LG dacht dat het super cool was om het aan te geven dat die 2 taps geregistreerd zijn door een ledje te laten branden. Meest nutteloze feature ooit imo. Of het ook voor knock code wordt gebruikt weet ik niet.
Bedoel inderdaad dubble tap to unlock en nog niet bij de knock knock code. Maar in ieder geval, normaal gaat het ledje blauw knipperen als ik hem unlock. Daarnaast als ik die rode ledjes krijg reageert het scherm verder ook niet (gaat dus niet aan). Ik vind de optie van een verkeerde registratie wel aannemelijk :) bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdvaxel
vdvaxel schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 11:57:
Ik heb een vraagje: ik gebruik Locatie niet veel, maar als ik het gebruik heb ik liefst de batterijbesparende modus. Als ik echter locatie uit en terug aan zet, gebruikt hij de hoge nauwkeurigheid modus. Is er een manier om de modus te onthouden zonder altijd naar de settings te moeten en het manueel te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gebeurt zowel op m'n G3 (KK) als wel SGS4 (Lollipop) inderdaad ook op die manier. Denk dat het gewoon zo hoort. Ook niet even snel een xposed module gevonden die het op kan lossen. Aangezien je er toch weinig gebruik van maakt is het niet echt een biggie toch :P Accu gaat trouwens, op de accubespaarstand, alsnog lang mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:11
wat is jullie ervaringen met de batterij/accuduur?
valt het allemaal wel wat mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Aggressor schreef op zondag 14 december 2014 @ 14:08:
Meer dan tevreden d:)b

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2014-11-11-16-59-09_oEGg320141119_170241s.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2014-11-11-16-59-18_DDmg320141119_170453s.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:25
Aggressor schreef op zondag 14 december 2014 @ 14:08:
Ik heb toevallig nu even een paar dagen dat ik hem wat minder gebruik. Na 103 uur (ruim 4 volle dagen) heb ik op dit moment nog 28% batterij over. Screen on time op dit moment 2 uur en een paar minuten. Het is jaren geleden dat ik een telefoon heb gehad die zo lang meeging op een batterijlading!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdvaxel
103 uur!? Dan heb je die toch amper gebruikt. Ik gebruik de mijne redelijk veel en moet deze elke dag opladen. Batterij is volgens mij toch een minpunt dus.

[ Voor 17% gewijzigd door vdvaxel op 14-12-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
vdvaxel schreef op zondag 14 december 2014 @ 14:33:
Ik gebruik de mijne redelijk veel en moet deze elke dag opladen.
Dat is op elke smartphone met groot scherm zo. Van welk merk, type of gebruikte OS dan ook :)

[ Voor 13% gewijzigd door Brad Pitt op 14-12-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdvaxel
Brad Pitt schreef op zondag 14 december 2014 @ 14:38:
[...]

Dat is op elke smartphone met groot scherm zo. Van welk merk, type of gebruikte OS dan ook :)
Uiteraard, maar ik kom van een onbekend Chinees merk (JiaYu) met een goede batterij die wel 2 dagen meeging. Dus dan is dat toch een grote aanpassing voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
vdvaxel schreef op zondag 14 december 2014 @ 14:33:
103 uur!? Dan heb je die toch amper gebruikt. Ik gebruik de mijne redelijk veel en moet deze elke dag opladen. Batterij is volgens mij toch een minpunt dus.
Ligt echt aan je gebruik. Daarom post men ook altijd hun SOT naast hun normale batterij tijd (wat Bradd doet). Sommige mensen gebruiken hun mobiel alleen voor wat contact via Whatsapp, Telegram of SMS en bellen nauwelijks. Sommigen gebruiken Spotifu 8 uur op een dag of hebben allerlijk batterijvretende apps draaien. Is dus sowieso heel wisselend wat voor antwoorden je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
vdvaxel schreef op zondag 14 december 2014 @ 15:41:
[...]
Uiteraard, maar ik kom van een onbekend Chinees merk (JiaYu) met een goede batterij die wel 2 dagen
Dat red je met de G3, zoals je kon lezen, ook fluitend. Niet als je de hele dag zit te Facebooken nee, dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, deze vraag is waarschijnlijk al eens gesteld maar ik ga niet zoeken tussen deze 98 pagina's ;)

Blijkbaar is de android L update uit voor de G3? Zo ja, werkt het beter dan 4.4 KitKat? Geen lag? Lijkt het meer op stock android of zit het nog altijd onder een dikke LG skin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Lag heb je op elke Android device sowieso af en toe. Draait echter wel behoorlijk vloeiend hoor lately, KK ook.
Lijkt het meer op stock android of zit het nog altijd onder een dikke LG skin?
Helaas inderdaad wel de meest lelijke Lollipop implementatie op Android so far. YMMV, uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Het enige wat me écht heel erg stoort is het vervangen van silent (maar wel alarms doorlaten) met "Do Not Disturb". Die achterlijke functie kan alleen of álles negeren, dus ook alarms (zegmaar als je op tijd wakker wilt worden om naar werk te gaan.. best belangrijk imo) of dat alles trilt.

Ik heb het me nu al aangeleerd om 's avond het op "priority" te zetten, maar als ik dat eens vergeet ben ik alsnog de lul.

Verder ziet het er wel leuk uit. Multitask is even wennen en voor sommige nogal irritant maar het is één van de mooiere dingen die ze voor elkaar hebben gekregen sinds een paar jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
snap echt niet dat ze silent mode eruit hebben gehaald

ik gebruik een smartwatch en heb m'n telefoon altijd op stil staan
via smart connect wordt het profiel automatisch gewisseld op t moment dat het horloge verbinding maakt of verbreekt

zal dus moeten kijken of ik via smart connect automatisch een profiel kan wisselen met een niet ingestelde ringtone of een met alleen stilte

ik hoef geen trilling aan mijn pols en dan ook nog 's in m'n broekzak
had eigenlijk gehoopt dat LG hierop zou afwijken van de andere lollipop builds

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Zo, avondje op de bank reviews liggen lezen op de G3, dan kan je nog best een aardige SoT halen.
Alleen 4G gebruikt, helderheid Lux/37%.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/1877F67265AE_LG%20G3_2_PORTRAITs.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/BF323C98F5A6_LG%20G3_2_PORTRAITs.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Brad Pitt schreef op maandag 15 december 2014 @ 04:38:
Zo, avondje op de bank reviews liggen lezen op de G3, dan kan je nog best een aardige SoT halen.
Alleen 4G gebruikt, helderheid Lux/37%.
[afbeelding] [afbeelding]
Dat is netjes! Haal hier nu met 20E ook regelmatig 5 uur SOT op 50-60 uur standby.
Heb je locatie etc uit staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
palthe schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:37:
[...]
Heb je locatie etc uit staan?
Locatie en Bluetooth uit ja. Maar dat heeft in een korte "aan-tijd" als deze geen invloed op je SoT hoor :)

[ Voor 18% gewijzigd door Brad Pitt op 15-12-2014 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdvaxel
Hebben jullie dat ook dat het LED lampje vaak gewoon niet oplicht als je een notificatie hebt?
Of ook dat ik de notificaties gewoon niet krijg als het scherm uit staat. Als ik het dan aan zet krijg ik plots allemaal meldingen.

[ Voor 41% gewijzigd door vdvaxel op 15-12-2014 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Wat mankeert er aan KK dat je zóó graag Lollipop wilt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Brad Pitt schreef op maandag 15 december 2014 @ 19:08:
[...]

Wat mankeert er aan KK dat je zóó graag Lollipop wilt hebben?
Dan kan ik eindelijk stoppen met de "check for updates" cycle.

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
quartex schreef op maandag 15 december 2014 @ 19:18:
Dan kan ik eindelijk stoppen met de "check for updates" cycle.

:p
Maar 5.01 staat er als je wilt, in een betere versie dan stock zelfs, zo op toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 15 december 2014 @ 19:23:
[...]

Maar 5.01 staat er als je wilt, in een betere versie dan stock zelfs, zo op toch :)
ben weer terug bij 10m en mega blij ermee!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-09 15:18
vdvaxel schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:49:
Hebben jullie dat ook dat het LED lampje vaak gewoon niet oplicht als je een notificatie hebt?
Of ook dat ik de notificaties gewoon niet krijg als het scherm uit staat. Als ik het dan aan zet krijg ik plots allemaal meldingen.
Eerste probleem heb ik geen last van, ledje gaat voor iedere melding wel branden.

Voor het tweede probleem moet je is kijken bij geavanceerde wifi instellingen en dan iets met WiFi uitschakelen > en deze op nooit zetten. Hij zet nu waarschijnlijk je wifi uit als je scherm ook uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdvaxel
giganielsie schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:02:
[...]

Eerste probleem heb ik geen last van, ledje gaat voor iedere melding wel branden.

Voor het tweede probleem moet je is kijken bij geavanceerde wifi instellingen en dan iets met WiFi uitschakelen > en deze op nooit zetten. Hij zet nu waarschijnlijk je wifi uit als je scherm ook uit staat.
'WiFi aan laten tijdens slaapstand' staat spijtig genoeg al op 'Ja' :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
vdvaxel schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:26:
'WiFi aan laten tijdens slaapstand' staat spijtig genoeg al op 'Ja' :/
Indien je het hebt over Whatsapp notificaties en je zit bij Ziggo is dat mysterie in ieder geval ontrafeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdvaxel
Brad Pitt schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:37:
[...]

Indien je het hebt over Whatsapp notificaties en je zit bij Ziggo is dat mysterie in ieder geval ontrafeld :)
Whatsapp, Snapchat, Messenger, bij niets gaat het lampje :(
Het werkt nochtans nog, want als ik een verkeerde knock code doe wordt het rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
LED staat uiteraard wel aangevinkt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
http://www.allaboutphones...0-update-in-engeland.html

Onderaan dit nieuwsbericht zegt iemand de update te hebben ontvangen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdvaxel
Brad Pitt schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:46:
LED staat uiteraard wel aangevinkt? :)
Uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:11
ik heb nu de circle case die de battery case vervangt.
alleen nu loopt de camera even vlak als het hoesje..

nu ben ik bang dat ik krassen op de lens krijg, is hier ook wat tegen te doen? folie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Officiële Lollipop OTA voor Nederlandse toestellen is gearriveerd. Kunt hem eventueel ook updaten via LG PC Suite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Razer schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 07:34:
Officiële Lollipop OTA voor Nederlandse toestellen is gearriveerd. Kunt hem eventueel ook updaten via LG PC Suite.
Ben hem nu via support tool aan het binnen halen ;)
Moest wel het toestel opnieuw opstarten voor die de update vond

[ Voor 10% gewijzigd door Alternative op 16-12-2014 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:53
Razer schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 07:34:
Is dat alleen voor dit toestel of ook voor andere toestellen (L40 bijvoorbeeld)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
chim0 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:03:
[...]

Is dat alleen voor dit toestel of ook voor andere toestellen (L40 bijvoorbeeld)?
Wat denk jezelf als je in het LG G3 topic komt kijken?
Andere toestellen waarvan LG de update heeft aangekondigd komen in de loop van 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:53
Razer schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:04:
[...]

Wat denk jezelf als je in het LG G3 topic komt kijken?
Andere toestellen waarvan LG de update heeft aangekondigd komen in de loop van 2015.
Rustig aan, kon toch zijn dat je toevallig wist of het ook voor andere toestellen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Er zijn wel weer landen bijgekomen maar Nederland gaat hem dit jaar niet meer krijgen gok ik zo. Wat is dan het verschil tussen Nederland en Belgie? Ik check ook iedere dag wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
homernt schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:15:
[...]

Er zijn wel weer landen bijgekomen maar Nederland gaat hem dit jaar niet meer krijgen gok ik zo. Wat is dan het verschil tussen Nederland en Belgie? Ik check ook iedere dag wel een keer.
Als je de post van Roy1985 en mij bekijkt zie je toch dat die ook in Nederland beschikbaar is...wij hebben hem al binnen iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruikt er toevallig iemand SkyMaps op zijn LG 3? en werkt het? Krijg het maar niet aan de praat (lijkt alsof er iets mis is met het kompas (gyroscoop) van mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Alternative schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:26:
[...]

Als je de post van Roy1985 en mij bekijkt zie je toch dat die ook in Nederland beschikbaar is...wij hebben hem al binnen iig ;)
Sorry, niet goed gekeken maar even goed mijn toestel zegt dat er nog geen update is. Zonet één minute geleden gecheckt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
homernt schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:35:
[...]

Sorry, niet goed gekeken maar even goed mijn toestel zegt dat er nog geen update is. Zonet één minute geleden gecheckt.
Toestel al eens gereboot ?
En probeer het eens met de support tool of suite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrowMyHair
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik zou ook graag Lollipop op mn G3 zetten, maar volgens mij verlies ik daarmee root rechten, en die zou ik toch graag houden. Het installeren van een gemodde .zip uit dubieuze bron doe ik echter ook liever niet. Weet iemand of/hoe het mogelijk is om een officiele update van LG te installeren en root te behouden of opnieuw te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
ik krijg geen OTA update iig, ook niet na reboot, ook niet na batterij verwijderen en herstarten

zou er nog verschil zijn tussen de 16gb en 32gb versie?

neem aan dat ik via de flashtool de laatste versie van KK kan terugzetten als t me niet bevalt

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Alternative schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:37:
[...]

Toestel al eens gereboot ?
En probeer het eens met de support tool of suite
Geen OTA op dit moment nog. Support tool of suite probeer ik vanavond thuis wel. Misschien is ook niet handig even updaten op mijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Rustig aan de de OTA file staat op de servers bij LG maar kan even duren voordat die bij iedereen arriveert. Via Support Tool of LG PC Suite moet je hem sowieso nu al kunnen binnen halen. OTA kan soms nog een paar dagen extra duren. De file is in elk geval vrij gegeven voor Nederlandse toestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdekreij
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hij komt net binnen bij mij op mn LG G3, via OTA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnieDoezoe
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-09 22:53
Hier ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Hier ook, maar ik heb geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Lijkt mij niet nodig dat iedereen nu gaat zeggen "ja hier ook", tenzij dat erg op prijs wordt gesteld natuurlijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 22:44
Het duurde ota downloaden en installeren all-in 16 minuten.
194 apps werden geoptimaliseerd.

Koste me 3% vd batterij.

Scherm was hele tijd aan.

5xx mb.

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrowMyHair
  • Niet online
Brad Pitt schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:19:
Lijkt mij niet nodig dat iedereen nu gaat zeggen "ja hier ook", tenzij dat erg op prijs wordt gesteld natuurlijk :/
Ja hier ook

@ Brad: Weet jij of het mogelijk is om na de OTA naar Lollipop nog root rechten te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
GrowMyHair schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:21:
@ Brad: Weet jij of het mogelijk is om na de OTA naar Lollipop nog root rechten te krijgen?
Geen idee. Doe niet aan OTA's aangezien je nooit weet wat er allemaal dichtgetimmerd is/wordt. Lees liever eerst even wat LG heeft besloten te disablen, wacht op een flashable versie zonder die restricties en zet die er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
GrowMyHair schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:21:
[...]

Ja hier ook

Niet mogelijk vooralsnog.

Of een custom ROM gebruiken, of heel debiel naar kitkat gaan, daar rooten, en dan flashen naar lollipop ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Bij mij nu ook. Ik ga er vanavond thuis wel voor zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrowMyHair
  • Niet online
Brad Pitt schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:23:
[...]
Geen idee. Doe niet aan OTA's aangezien je nooit weet wat er allemaal dichtgetimmerd is/wordt. Lees liever eerst even wat LG heeft besloten te disablen, wacht op een flashable versie zonder die restricties en zet die er op.
jimmy_dg schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:23:
[...]

Niet mogelijk vooralsnog.

Of een custom ROM gebruiken, of heel debiel naar kitkat gaan, daar rooten, en dan flashen naar lollipop ofzo.
Thanks!! Dan maar op zoek naar een alternatieve manier om Lollipop op mn G3 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
GrowMyHair schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:36:
[...]

[...]

Thanks!! Dan maar op zoek naar een alternatieve manier om Lollipop op mn G3 te krijgen.
Op KitKat bumped TWRP image flashen en zodra je TWRP hebt:
http://forum.xda-develope...evelopment/stock-t2961073

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
GrowMyHair schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:36:
XDA staat vol met, geheel veilige ;), Roms hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrowMyHair
  • Niet online
TWRP heb ik er een tijdje geleden opgezet om van de oversharpening problemen af te komen. Vanavond ga ga ik proberen om een geroote Lollipop geinstalleerd te krijgen. Wel shit dat je van tevoren een full wipe moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoermansA
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 15:56
GrowMyHair schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:18:
[...]

TWRP heb ik er een tijdje geleden opgezet om van de oversharpening problemen af te komen. Vanavond ga ga ik proberen om een geroote Lollipop geinstalleerd te krijgen. Wel shit dat je van tevoren een full wipe moet doen.
Je kan altijd een dirty flash proberen en als je tegen problemen aanloopt pas besluiten een full wipe te doen.

Soms werkt het gewoon :)

Gratis bier, topless bediening en oneerlijke marketing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
GrowMyHair schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:18:
[...]

Ik heb hem dirty geflahed omdat ik in het weekend geen tijd had. Die komt in kerstvakantie wel. Maar werkt tot nu toe prima geen problemen.

Maar ik kan het nooit aanbevelen. Van te voren wel even goede backup maken van je data mocht je wipe moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrowMyHair
  • Niet online
Misschien toch maar ff wachten tot morgenavond, dan heb ik wat meer tijd, mocht het allemaal niet zo soepel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
Ik heb em net geinstalleerd, lijkt allemaal prima te werken al zijn sommige dingen nog wel wennen (open tabbladen in multitask menu, nieuwe interfacestatusbar etc) ben voor benieuwd of de prestaties op accugebied veel beter gaan worden. Daarnaast nu continu melding dat ik Play Services moet updaten terwijl er geen update beschikbaar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verona27 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:10:
...al zijn sommige dingen nog wel wennen (open tabbladen in multitask menu
Da's een Chrome-instelling en kun je dan ook daar uitzetten. Sowieso is Chrome imho bagger, maar dat terzijde.
ben voor benieuwd of de prestaties op accugebied veel beter gaan worden
Ondanks Project Volta is geen enkel Lollipop device er hier op vooruit gegaan qua batterij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
Brad Pitt schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:12:
[...]

Da's een Chrome-instelling en kun je dan ook daar uitzetten. Sowieso is Chrome imho bagger, maar dat terzijde.

[...]

Ondanks Project Volta is geen enkel Lollipop device er hier op vooruit gegaan qua batterij :)
Guur, dacht juist dat de accu er wel op vooruit zou gaan, opzich zat ik met mijn gebruik toch altijd wel ruim dus opzich geen probleem. En je kunt het inderdaad uitzetten, maar dacht eerst ff proberen. Gebruik op pc thuis ook chrome dus dan is het wel handig vind ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Verona27 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:10:
Daarnaast nu continu melding dat ik Play Services moet updaten terwijl er geen update beschikbaar is..
Had ik ook, maar na een paar minuten verscheen Google in de update lijst. Na die te hebben geupdate ging de notification ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verona27 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:21:
Guur, dacht juist dat de accu er wel op vooruit zou gaan, opzich zat ik met mijn gebruik toch altijd wel ruim dus opzich geen probleem.
Heb 20E niet geprobeerd hoor, zou best kunnen dat het daar erg okay mee is. Maar (veel) beter dan het op een beetje redelijk ingestelde KK-Rom is gaat het, denk ik, sowieso niet snel worden. Maar dat horen we hier over een paar dagen wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
Brad Pitt schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:25:
[...]

Heb 20E niet geprobeerd hoor, zou best kunnen dat het daar erg okay mee is. Maar (veel) beter dan het op een beetje redelijk ingestelde KK-Rom is gaat het, denk ik, sowieso niet snel worden. Maar dat horen we hier over een paar dagen wel :P
Ik zal het een beetje in de gaten houden. Vandaag kan ik het nog niet echt meten aangezien ik hem ook maar even aan de lader heb gehangen tijdens het updaten. Verschillende roms begin ik niet meer aan, paar keer een toestel door eigen onvoorzichtigheid gebrickt (waaronder een G3) :p
quartex schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:25:
[...]

Had ik ook, maar na een paar minuten verscheen Google in de update lijst. Na die te hebben geupdate ging de notification ook weg.
Oke, bij mij nog niet. Zodra ik op de melding klik verdwijnt ie eventjes maar komt na paar minuten weer terug. Zo maar even rebooten mocht t nog steeds niet opgelost zijn (melding is nu even weg).

Verder vind ik eigenlijk dat er niet gek veel veranderd is.. Zal binnenkort changelog maar eens doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

[b]Verona27 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:50:
Oke, bij mij nog niet. Zodra ik op de melding klik verdwijnt ie eventjes maar komt na paar minuten weer terug. Zo maar even rebooten mocht t nog steeds niet opgelost zijn (melding is nu even weg).
Een paar minuten nadat ik had gereplied kwam de daadwerkelijke Google Play Services update ook. :)

Denk dat the Google (Search/Now) update de trigger was voor de daadwerkelijke Google Play Services update later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
quartex schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:53:
[...]
Denk dat the Google (Search/Now) update de trigger was voor de daadwerkelijke Google Play Services update later.
Plus meer Fit/Wear dingen zitten er in. Die continu accu drainen ook al heb je helemaal geen Wear device.
Ook die onzin maar weer uit gezet dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Brad Pitt schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:59:
Plus meer Fit/Wear dingen zitten er in. Die continu accu drainen ook al heb je helemaal geen Wear device.
Komt er net pas achter dat Google Now geen settings meer heb, geen magic wand etc. Voor de zekerheid maar even gekeken op me nexus devices en daar is ie ook weg.

Hoe zet je die Wear stuff uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
Brad Pitt schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:59:
[...]

Heb jij play services uitgezet dan? Lijkt me niet zo profijtelijk gezien het feit dat je het ongeveer overal voor gebruikt..

Edit: de batterij lijkt zelfs een stuk slechter bij lollipop; birghtness op 16% en hij stelt dat ik nog slechts 6 uur en 15 minuten met 84% kan... Zou het kunnen dat dit nog moet inwerken? Lijkt me zelf gek daar het om software gaat..

[ Voor 23% gewijzigd door Verona27 op 16-12-2014 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:39
Ik krijg nu via OTA de hele tijd V20E (Android 5.0) update binnen, maar zodra die klaar is met downloaden/installeren/rebooten is het nog steeds dezelfde versie en wil die weer updaten, dus stuck in een loop.

Andere mensen hier ook last van?

Maar is via de LG update tool op de pc proberen zodra ik thuis ben, wellicht gaat dit beter.

http://androidworld.nl/fo...c-03-2014-android-50.html

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Verona27 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:50:
[...]

Heb jij play services uitgezet dan? Lijkt me niet zo profijtelijk gezien het feit dat je het ongeveer overal voor gebruikt..

Edit: de batterij lijkt zelfs een stuk slechter bij lollipop; birghtness op 16% en hij stelt dat ik nog slechts 6 uur en 15 minuten met 84% kan... Zou het kunnen dat dit nog moet inwerken? Lijkt me zelf gek daar het om software gaat..
Batterij moet even inwerken en gekalibreerd worden. Geef het even de tijd en een paar acculadingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Met deze app.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/6787529E65D2_LG%20G3_2_PORTRAITs.png
Verona27 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:50:
Nee uiteraard niet. Alleen die zinloze (voor mij) Wear en fit onzin.
Ook na het "calibreren" zal je batterij stukken minder lang mee gaan dan onder KitKat. Wen daar maar aan :)
Razer schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:11:
Batterij moet even inwerken en gekalibreerd worden. Geef het even de tijd en een paar acculadingen.
Wordt wel vaker geroepen maar meestal heb je na een flash gewoon een hoop achtergrond dingen die nog worden uitgevoerd. Als dat uitgepruttelt is is en je zou het testen na een paar uur en je accuduur is brak zal deze echt niet opeens magischerwijs na een paar dagen/oplaadcycles super zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Brad Pitt op 16-12-2014 16:38 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 41 Laatste

Let op:
Levertijden mag je in [LG G3] Levertijden en Prijzen bespreken.
Vragen over accessoires horen in [LG G3] Accessoires
Offtopic-reacties worden verwijderd.