• Toettoetdaan
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-09 15:16
homernt schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:20:
[...]

Ik had het afgelopen weekend ingevuld. Ik kreeg maandag al een mail dat de informatie niet compleet was de aankoop bon was niet compleet te zien op de foto die ik had genomen. Ik heb dinsdag terug gereageerd en ik kreeg zonet een email dat ze hem nu verder in behandeling gaan nemen.

Geen idee hoelang het nu nog gaat duren voordat ik het geld binnen heb maar gezien de snelle reactie maandag denk ik dat het geen weken gaat duren.
Als ik mijn IMEI nummer invoer dan krijg ik de melding "Dit nummer is ongeldig voor deze actie." terwijl het echt het nummer is wat op de doos, op de telefoon en in de telefoon staat.

Ik heb het mailformulier wat er bij zit ingevuld en dit is dan een automatisch antwoord:
info@lg-thenewsmart-cashback.nl
1 nov. (12 dagen geleden)

aan mij
Beste lezer,

Wij hebben de volgende vraag ontvangen via het contact formulier:

[NL] Mijn IMEI nummer wordt niet herkend

Bij de LG G3 actie staat: Dit nummer is ongeldig voor deze actie. Als ik mijn IMEI nummer invul. Het gaat om het volgende nummer: xxxxxxxxxxxxxxx

Wij streven ernaar om uiterlijk binnen 3 wekdagen antwoord te geven.

Met vriendelijke groet,

LG Electronics Benelux
12 dagen geleden en nog geen antwoord :(

EDIT:
Net even de helpdeks van LG gebeld, die hebben er vaker last van en waren heel vriendelijk om het nummer (gewoon een lokaal nummer, geen 0900) te geven van de casheback maatschappij.

Die even gebeld en die zeggen dat ik de gegevens per post moet opusturen. Als je dan doorvraagt kan het soms ook via email, mits je IMEI nummer ergens in een lijst bij hun bekend is. En nu heb ik al een mailtje met instructies binnen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Toettoetdaan op 13-11-2014 13:48 ]

• ad patat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:31
zojuist mijn telefoon ontvangen,

Gelijk een hele rits aan updates gedownload en op het moment is hij verder aan het opladen.
Het viel mij wel op dat ik ongeveer maar 25 gb vrij heb.
Ik heb ook de cashback geprobeerd maar ook bij mij herkent hij het imei niet.
Ik houd jullie op de hoogte :*)

• BlacKstaR-
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:46
Weten de echte custom rom freaks, of het mogelijk is dat er in de toekomst een vanilla andriod 5.0 rom uit komt? Is dat uberhaupt mogelijk? Soort van LG G3 Google Play Edition rom.

Alvast, bedankt

LG G3 gebruiker

• LoermansA
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:18
BlacKstaR- schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:01:
Weten de echte custom rom freaks, of het mogelijk is dat er in de toekomst een vanilla andriod 5.0 rom uit komt? Is dat uberhaupt mogelijk? Soort van LG G3 Google Play Edition rom.

Alvast, bedankt

LG G3 gebruiker
Niet van LG zelf, wel van de rom bakkers zoals Cyanogenmod, Paranoia Android e.v.a

Gratis bier, topless bediening en oneerlijke marketing

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Mij cashback is goedgekeurd betaling binnen 10 weken. Das wel heel ruim/lang.

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:52
Toettoetdaan schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:01:
[...]

Die cashback werkt bij mij niet, heel raar heb al een email gestuurd maar dat is alweer 12 dagen geleden en nog geen antwoord.
Iedereen krijgt blijkbaar een ander antwoord. Maar ik zou bellen als ik jou was. Ik heb per email het verzoek ontvangen om de aanvraag per post te sturen.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

http://stadt-bremerhaven.de/lg-g3-android5-lollipop-2/

Lollipop rolt uit in Duitsland. We zullen de OTA wel snel krijgen hier.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
Maakt er iemand gebruik van een simkaart adapter?
Ik moet van nano naar het formaat van de G3(micro)
Ik wil de simtray niet graag slopen dus misschien is het slimmer om een nieuwe sim aan te vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:06
quartex schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 00:43:
http://stadt-bremerhaven.de/lg-g3-android5-lollipop-2/

Lollipop rolt uit in Duitsland. We zullen de OTA wel snel krijgen hier.
Mm 19l als OTA... 20A was al poep...

Ik wacht wel tot we bij 20D/E gearriveerd zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:52
Razer schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:58:
Ik wacht wel tot we bij 20D/E gearriveerd zijn...
Klopt. Voorlopig is (blijft) het ook een inconsistente mess. Op de Nexus7 is Lollipop heerlijk, zoals het hoort ook :(

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ad patat schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 07:50:
Maakt er iemand gebruik van een simkaart adapter?
Ik moet van nano naar het formaat van de G3(micro)
Ik wil de simtray niet graag slopen dus misschien is het slimmer om een nieuwe sim aan te vragen?
yip beter ff andere sim regelen, heb mijn simcard reader er mee gemold, kosten dik 85 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 13:22
Draai sinds gisteren met AndroidNow 3.2. Dirtyflash vanaf3.1. Ben er tevreden over. Heb de aangepaste TWRP recovery gebruikt voor Android 5 en heb ook nu meer de problemen met SD kaart lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
Heb ff voor de cashback actie gebeld en dit is de mail die ik heb gehad, dit telt trouwens voor iedereen:

Geachte heer/mevrouw,

Allereerst onze excuses voor de eventuele overlast.

Wij zullen deze aanvraag handmatig aan de actie toevoegen. Houdt u rekening met een langere verwerkingstijd.

Om uw aanvraag zo spoedig mogelijk en correct af te handelen vragen wij u het volgende te doen:

Maak een printscreen van het ingevulde scherm van de registratiepagina (met alle gegevens) of noteer deze op een begeleidend schrijven. Geeft u ook even uw kleurkeuze door?
Maak een kopie van uw aankoopbewijs (factuur, kassabon, etc.)
Knip het IMEI nummer (beginnend met 35 ..) uit de kartonnen verpakking van uw LG G3.
Let op!! Alleen de kartonnen uitgeknipte IMEI-nummers worden geaccepteerd, dus geen stickers, foto’s of kopieën!!

Stop de □ printscreen met uw persoonlijke gegevens
□ kopie aankoopbewijs
□ kartonnen IMEI-nummer
in een voldoende gefrankeerde envelop en stuur dit naar:

ODC Benelux
T.a.v. LG G3 actie - HANDMATIG
Postbus 1252
3890 BB ZEEWOLDE

Het IMEI-nummer van dit toestel is (nog) niet vrijgegeven voor deze actie. Wij zijn verplicht om dit IMEI-nummer ter controle door te geven aan het hoofdkantoor van LG (Korea). Zij eisen hiervoor echter het originele, uitgeknipte IMEI-nummer, dit om fraude tegen te gaan

Hiermee hoop ik u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen en / of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,

Jacoliene
LG Electronics acties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal. Ik zit er aan te denken om mijn huidige telefoon (sony xperia z3 compact) om te ruilen voor een lg g3 (ivm een scherm dat meerdere keren spontaan is gebroken). Er is alleen een ding wat me doet twijfelen, en dat is de batterij leeftijd. Ik hoor hier namelijk verschillende dingen over. Sommigen melden dat na een root en het verwijderen van bloatware de screen on time verbeterd, maar er zijn ook mensen die het tegendeel beweren, of zelfs een batterij hebben die nog sneller leegloopt.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Root vs niet geroot. Hoeveel screen on time houden jullie over?
Alvast enorm bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 18:05:
Hoi allemaal. Ik zit er aan te denken om mijn huidige telefoon (sony xperia z3 compact) om te ruilen voor een lg g3 (ivm een scherm dat meerdere keren spontaan is gebroken). Er is alleen een ding wat me doet twijfelen, en dat is de batterij leeftijd. Ik hoor hier namelijk verschillende dingen over. Sommigen melden dat na een root en het verwijderen van bloatware de screen on time verbeterd, maar er zijn ook mensen die het tegendeel beweren, of zelfs een batterij hebben die nog sneller leegloopt.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Root vs niet geroot. Hoeveel screen on time houden jullie over?
Alvast enorm bedankt!!
Heb de telefoon nu 3 dagen. Je ziet de procenten van de accu on screen gewoon elke 1/2 minuten omlaag gaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik heb het tegenovergestelde, batterij duur is prima. Haal bij normaal gebruik rond de 5 uur SoT, vind ik prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom met gemak de dag door.
In gebruik van 7uur smorgens gedurende de werkdag diverse meldingen, appje en een half uur pauze waarin de g3 fulltime gebruikt word. Bluetooth continu aan vanwege de LG gwatch- r en 3/4g altijd aan.
Thuis WiFi aan en tegen bedtijd meestal 30% accu.
Aangezien ik 'm toch iedere nacht aan de lader heb ik het voldoende.
Wat niet anders met mijn HTC hero of Sony xperia-s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
Als je gebruik maakt van de Nova launcher scheelt dat dan ook aantoonbare batterijduur?

In dat geval download ik 'm direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 19:07
ad patat schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 18:31:
[...]

Heb de telefoon nu 3 dagen. Je ziet de procenten van de accu on screen gewoon elke 1/2 minuten omlaag gaan :X
Post even een screenshot wat er allemaal je batterij verbruikt dan en ook meteen je screen on time.
Ik zit op 83%, 13u op batterij en SOT 1h 20m. Best netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-09 20:21
Weet er iemand hoe je een webapp in een Folder krijgt? Ik zou graag de webapp van Tweakers in een folder steken maar dat lukt me niet. Als ik in de folder op + druk, dan toont ie alleen echte apps. Erin slepen lukt ook niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
ad patat schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:06:
Als je gebruik maakt van de Nova launcher scheelt dat dan ook aantoonbare batterijduur?

In dat geval download ik 'm direct.
Dat vraag ik me ook af, hij komt namelijk wel tussen de apps bij de batterij te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recca
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:57
Yargo schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:40:
Weet er iemand hoe je een webapp in een Folder krijgt? Ik zou graag de webapp van Tweakers in een folder steken maar dat lukt me niet. Als ik in de folder op + druk, dan toont ie alleen echte apps. Erin slepen lukt ook niet??
Bij mij werkt het gewoon. Webapp toevoegen aan startscherm en daarna kon ik hem zo naar een folder slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
Welke oplader heb je nodig voor snel laden? Ik heb nu de originele bijgeleverde adapter. Als hij aan het opladen is en ik ondertussen op mijn telefoon bezig ben zakt hij in batterij. Ook staat er notificaties ''langzaam opladen met oplader\USB. Sluit aan op een standaard oplader om sneller t...

Is dit bij iedereen zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
ad patat schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:59:
Welke oplader heb je nodig voor snel laden? Ik heb nu de originele bijgeleverde adapter. Als hij aan het opladen is en ik ondertussen op mijn telefoon bezig ben zakt hij in batterij. Ook staat er notificaties ''langzaam opladen met oplader\USB. Sluit aan op een standaard oplader om sneller t...

Is dit bij iedereen zo?
Volgens mij heb jij één of meerdere apps die je batterij leeg trekken. De launcher of het scherm zorgen echt niet alleen dat de batterij zieden ogen leeg loopt. Mijn ervaring is dat het altijd terug te voeren is op bepaalde apps. Als dat toch niet zo is dan is misschien je batterij/oplader niet helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
homernt schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:27:
[...]
dan is misschien je batterij/oplader niet helemaal goed.
Of de kabel. Da's echt culprit 1a bij traag opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoermansA
Brad Pitt schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:16:
[...]

Of de kabel. Da's echt culprit 1a bij traag opladen.
Of, als je echt pech hebt, de micro usb aansluiting in je telefoon zelf ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Als je bijna zeker weet dat het aan de bijgeleverde/stock oplader ligt zal ik het even verhalen bij LG. Als je denkt dat ze je verhaal niet gaan geloven oid kan je altijd zeggen dat de oplader heel erg heet werd -> sturen ze je kostenloos een nieuwe via DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Sinds een week draai ik de ChupaChups Rom icm ChupaChups kernel. Als governor heb Lagfree draaien; tevens gebruik ik Greenify en Lux en ben hierover zeer tevreden. Ik gebruik 3 push mailaccounts, bellen en spelletjes en doe er ongeveer 29 uur mee. Zo een score heb ik er nog niet mee gehad. AnTuTu benchmark is 40513

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• founz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:31
Mijn LG Nexus was ter reparatie aangeboden bij MM. Nu bericht gehad dat ze het niet binnen de gestelde termijn hebben kunnen maken en krijg dus mijn geld terug. Waarschijnlijk wordt de G3 de vervanger. Grote pluspunten zijn in ieder geval de verwijderbare accu en een micro-sd slot. De 16GB van mijn Nexus was echt te weinig.

Ik twijfel nog tussen een S5 en een G3. In testen komt de S5 qua accuduur veel beter naar voren. Ook qua prestaties behoort een S5 tot de top. Het design van een S5 vind ik alleen zwaar lelijk.

Hopelijk ga ik morgen de juiste keuze maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Laatst online: 08-08 20:26
founz schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 22:45:
Mijn LG Nexus was ter reparatie aangeboden bij MM. Nu bericht gehad dat ze het niet binnen de gestelde termijn hebben kunnen maken en krijg dus mijn geld terug. Waarschijnlijk wordt de G3 de vervanger. Grote pluspunten zijn in ieder geval de verwijderbare accu en een micro-sd slot. De 16GB van mijn Nexus was echt te weinig.

Ik twijfel nog tussen een S5 en een G3. In testen komt de S5 qua accuduur veel beter naar voren. Ook qua prestaties behoort een S5 tot de top. Het design van een S5 vind ik alleen zwaar lelijk.

Hopelijk ga ik morgen de juiste keuze maken :)
Dit is exact mijn probleem, twijfel al weken tussen deze telefoons.....

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 13:38
Hoe staat het eigenlijk met de uitrol van 5.0? Na de 1e hoopvolle berichten dat LG heel snel van start was gegaan vind ik het nu toch opmerkelijk stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
smartje74 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:02:
Hoe staat het eigenlijk met de uitrol van 5.0? Na de 1e hoopvolle berichten dat LG heel snel van start was gegaan vind ik het nu toch opmerkelijk stil.
Buurt even bij XDA. Als je daar kijkt zie je dat de v20A/5.0 al uitgerold is in Poland (zoals verwacht).
Deze kan je dus gewoon flashen op je mobiel als je dat wilt. Just a matter of time voordat hij elders in de wereld uitgerold wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
jimmy_dg schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:37:
Buurt even bij XDA. Als je daar kijkt zie je dat de v20A/5.0 al uitgerold is in Poland (zoals verwacht).
Deze kan je dus gewoon flashen op je mobiel als je dat wilt. Just a matter of time voordat hij elders in de wereld uitgerold wordt :)
Vreselijke Rom vond ik. Zag er niet uit. Batterij ging minder lang mee. Niet smoother en sneller. 10m is top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Brad Pitt schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:06:
[...]

Vreselijke Rom vond ik. Zag er niet uit. Batterij ging minder lang mee. Niet smoother en sneller. 10m is top :)
Mee eens. Ik zit nu op AndroidNowHD (waarvoor dient de HD..) en die is gebaseerd op v20A. Grootste ergernis is dat ze silent mode hebben vervangen met Do Not Disturb. Je kan of het op vibrate zetten of op do not disturb en en dan staat je mobiel eigenlijk op ultieme silent mode en negeert hij ook alarms & LED.
Ze hebben het dus onmogelijk gemaakt om alleen gebruik te maken van de LED voor binnenkomende push notifications etc. Fucking. Irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of di wel de juiste wijze is om mijn probleem kwijt te kunnen. Ik heb sinds een weekje de LG G3 na veel plezier te hebben beleefd aan de LG G2. Waar ik nu tegenaan loop is het volgende:
Wanneer ik dus een app anders dan uit de Playstore wil installeren lukt dat niet. Ik heb het al mogelijk gemaakt dat er ook apps van een onbekende bron mogen worden geïnstalleerd. Dus daar ligt het niet aan. Dus als ik een apk bestand naar het intern geheugen van de telefoon kopieer in ik wil het installeren, kom ik op een scherm terecht met een hele batterij aan op- en aanmerkingen wat dat kan betekenen als je de app wilt installeren. Helaas gebeurt er dan verder niets en licht het vakje Doorgaan onderaan niet op. Iemand enig idee waardoor dat kan komen en wat ik kan doen om deze apps toch geïnstalleerd te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:56:
Helaas gebeurt er dan verder niets en licht het vakje Doorgaan onderaan niet op. Iemand enig idee waardoor dat kan komen en wat ik kan doen om deze apps toch geïnstalleerd te krijgen?
Waarschijnlijk heb je een overlay app draaien zoals bijvoorbeeld Lux. Schakel die uit/stel anders in en Doorgaan is weer mogelijk :) Had ik hier ook op Lollipop, moest de overlay methode in Lux veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:56:
Helaas gebeurt er dan verder niets en licht het vakje Doorgaan onderaan niet op. Iemand enig idee waardoor dat kan komen en wat ik kan doen om deze apps toch geïnstalleerd te krijgen?
Waarschijnlijk heb je een overlay app draaien zoals bijvoorbeeld Lux. Schakel die uit/stel anders in en Doorgaan is weer mogelijk :) Had ik hier ook op Lollipop, moest de overlay methode in Lux veranderen.

Dat klinkt hoopvol maar ik zie niets staan in de trend van Lux? Hoe moet ik de overlay app ziet te vinden... alvast bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Hoop dat deze ROM binnenkort functioneel is

http://forum.xda-develope...m-cyanogenmod-12-t2945191

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspergk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-02 08:12
TTHEEBO1 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 07:37:
[...]

Sinds zaterdag de G3 in bezit. Daarvoor 1,5 maand de S5 in bezit gehad. Bij de S5 laadde ik de telefoon wel eens één keer in de 2 dagen op en kreeg ik dus ongeveer een accuduur van ongeveer 40 uur op een lading. Met de G3 lukte het me gisteren om rond de 36 uur op een lading te komen. Geen slechte accuduur wat mij betreft. Als je bij de G3 maar gewoon de helderheid niet te hoog zet gaat die lang zat mee. Voor de rest superscherm (wellicht net iets mooier als S5, maar S5 heeft weer amoled wat toch ook super is in combinatie met het contrast en de zuinigheid van het scherm)

Verder vindt ik een groot pluspunt van de G3 tov S5 dat men in de kleine behuizing van de G3 toch maar een 5,5 inch scherm hebben weten te krijgen waar de S5 een 5,1 inch scherm heeft. De G3 is namelijk niet veel groter dan de S5 omdat ze de behuizing binnen de perken hebben gehouden.

Knopjes aan de achterkant van de G3 is wel even wennen maar locken en unlocken (dubbel tap op scherm) doe ik altijd via het scherm zelf wat eigenlijk ideaal is. Verder heb ik face detection aangezet zodat het scherm niet dimt als je er naar kijkt en in combinatie hiermee de time-out van het scherm op 15 sec gezet, dus snel het scherm uit als je er niet naar kijkt en anders blijft deze gewoon aan.

Front camera van G3 is stuk beter en gewone camera verijkbaar. G3 heeft dubbel led (warme en koude kleur) flits S5 single led.

Verder werkt de vingerafdrukscanner van de S5 eigenlijk gewoon niet dus die feature kun je gewoon afstrepen bij de S5.

Behuizing van de G3 is stuk mooier alleen is deze niet 'waterdicht'.

Beide telefoons zijn in zekere zin wel bloated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:40:
[...]

Dat klinkt hoopvol maar ik zie niets staan in de trend van Lux? Hoe moet ik de overlay app ziet te vinden... alvast bedankt voor je reactie!
@Brad wtf! Daar had ik ook last van. Lag inderdaad aan Lux haha.

Of je post al je apps hier en kijken of iemand hier het in één oog opslag kan zien. Of je herstart je mobiel in safemode -> kijken of het werkt -> installeer de app en klaar. Beetje omslachtige oplossing maar dan weet je wel dat het aan een third-party app ligt en je kan je app installeren :)
Jaspergk schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:25:
[...]

In de zin van features op het device, of in de zin van het OS wat meegeleverd wordt vanuit Samsung/LG?

[ Voor 14% gewijzigd door jimmy_dg op 19-11-2014 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
[...]

In de zin van features op het device, of in de zin van het OS wat meegeleverd wordt vanuit Samsung/LG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
[...]

Sinds zaterdag de G3 in bezit. Daarvoor 1,5 maand de S5 in bezit gehad. Bij de S5 laadde ik de telefoon wel eens één keer in de 2 dagen op en kreeg ik dus ongeveer een accuduur van ongeveer 40 uur op een lading. Met de G3 lukte het me gisteren om rond de 36 uur op een lading te komen. Geen slechte accuduur wat mij betreft. Als je bij de G3 maar gewoon de helderheid niet te hoog zet gaat die lang zat mee. Voor de rest superscherm (wellicht net iets mooier als S5, maar S5 heeft weer amoled wat toch ook super is in combinatie met het contrast en de zuinigheid van het scherm)

Verder vindt ik een groot pluspunt van de G3 tov S5 dat men in de kleine behuizing van de G3 toch maar een 5,5 inch scherm hebben weten te krijgen waar de S5 een 5,1 inch scherm heeft. De G3 is namelijk niet veel groter dan de S5 omdat ze de behuizing binnen de perken hebben gehouden.

Knopjes aan de achterkant van de G3 is wel even wennen maar locken en unlocken (dubbel tap op scherm) doe ik altijd via het scherm zelf wat eigenlijk ideaal is. Verder heb ik face detection aangezet zodat het scherm niet dimt als je er naar kijkt en in combinatie hiermee de time-out van het scherm op 15 sec gezet, dus snel het scherm uit als je er niet naar kijkt en anders blijft deze gewoon aan.

Front camera van G3 is stuk beter en gewone camera verijkbaar. G3 heeft dubbel led (warme en koude kleur) flits S5 single led.

Verder werkt de vingerafdrukscanner van de S5 eigenlijk gewoon niet dus die feature kun je gewoon afstrepen bij de S5.

Behuizing van de G3 is stuk mooier alleen is deze niet 'waterdicht'.

Hartelijk dank voor de uitgebreide reactie! Ik neig toch steeds meer naar de G3, met name vanwege het scherm. Grappig is dat accuduur gevoelsmatig altijd zwaar telt bij mij, maar in de praktijk zal die sowieso niet slechter zijn dan mijn 2 jaar oude iphone 5. Bovendien zijn tegenwoordig altijd overal laders aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
TTHEEBO1 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:44:
Grappig is dat accuduur gevoelsmatig altijd zwaar telt bij mij, maar in de praktijk zal die sowieso niet slechter zijn dan mijn 2 jaar oude iphone 5. Bovendien zijn tegenwoordig altijd overal laders aanwezig.
Na 86 uur van de lader nog 13% accu over. Vind dat bijzonder okay, met 3 uur scherm-aan tijd d:)b

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2014-11-11-16-59-09_oEGg320141119_170241s.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2014-11-11-16-59-18_DDmg320141119_170453s.png

[ Voor 16% gewijzigd door Brad Pitt op 19-11-2014 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
Brad Pitt schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:04:
[...]

Na 86 uur van de lader nog 13% accu over. Vind dat bijzonder okay, met 3 uur scherm-aan tijd d:)b
welke rom draai je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt

• TTHEEBO1
Na 86 uur van de lader nog 13% accu over. Vind dat bijzonder okay, met 3 uur scherm-aan tijd
Das ook wel bemoedigend!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
Dn zit ik gelukkig net zo goed. Ik laat de likpop gekte lekker over alles heen waaien. Zie er nu totaal geen voordeel in. Ik ga alleen mijn tweaks maar missen ;)

Ben wel verliefd op de Meizu MX4 Pro... misschien dan mijn G3 daarvoor wel plaats moet gaan maken :P

• founz
TTHEEBO1 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 07:37:
[...]

Ik heb gister de keuze gemaakt voor de G3. Puur om het design en niet om de prestaties van de accu of de processor. Nu maar eens eea uitzoeken om te rooten :).

• TTHEEBO1
founz schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:08:
[...]

Ik heb gister de keuze gemaakt voor de G3. Puur om het design en niet om de prestaties van de accu of de processor. Nu maar eens eea uitzoeken om te rooten :).
Ook ik heb de knoop doorgehakt en de G3 besteld! Zin om na 3 jaar IOS weer eens met android aan de slag te gaan :)

• jimmy_dg
TTHEEBO1 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:07:
[...]

Ook ik heb de knoop doorgehakt en de G3 besteld! Zin om na 3 jaar IOS weer eens met android aan de slag te gaan :)
Rooten -> Bloat verwijderen mbv Titanium en dan heb je een prima stock achtige ROM.

Stock LG rom is prima, , dan nog die Health troep er af en dan uis het prima

• Binscow
  • Laatst online: 13-08 22:23
Anders dan McAfee heb ik geen bloatware op mijn G3.

• jimmy_dg
Binscow schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:14:
Anders dan McAfee heb ik geen bloatware op mijn G3.
Telkens als ik een op stock gebaseerde rom installeer haal ik zo'n 40-45 apps weg mbv titanium. Haast alles wat begint met "LG" (LG health etc) en zooi zoals de stock Internet en Music app. Ook alle Smart....... haal ik weg en nog wel meer overbodige zooi waar ik nu niet op kan komen (De 2 "Home" launchers die er standaard bij komen en allebei complete en utterly useless zijn bijv)

McAfee is wel de grootste onzin maar is zeker niet de enige bloat op een stock G3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
jimmy_dg schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:21:
[...]

Telkens als ik een op stock gebaseerde rom installeer haal ik zo'n 40-45 apps weg mbv titanium. Haast alles wat begint met "LG" (LG health etc) en zooi zoals de stock Internet en Music app. Ook alle Smart....... haal ik weg en nog wel meer overbodige zooi waar ik nu niet op kan komen (De 2 "Home" launchers die er standaard bij komen en allebei complete en utterly useless zijn bijv)

McAfee is wel de grootste onzin maar is zeker niet de enige bloat op een stock G3
Kun je eens lijst plaatsen van je bevroren applicaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Razer schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:53:
[...]

Kun je eens lijst plaatsen van je bevroren applicaties?
Daar doe ik niet aan. Ik verwijder ze (un-install in Titanium). Ik heb dus niet een lijst, ik heb wel een overzicht van al mijn geinstalleerde apps:
http://pastebin.com/f1cc57Ue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
Vandaag opgehaald, eerste indruk in geweldig! Wat een scherm, en wat een ruimte na een iPhone 5.

Wel weer even wennen aan Android, maar dat gaat snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Helaas is mijn engels niet zo goed maar als ik het goed lees hebben de makers van BUMP/Purpledrake zich teruggetrokken omdat, volgens hen, hun werk is gestolen. CM12 lijkt dus nog verder weg als ik het zo lees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Voor archival purposes hier directe links en mirrors naar het scriptje van cybojenix/CyboLabs die hetzelfde/gestolen/whatever you want to call it doet als Bump!.

Zeer relevant OpenBump thread op XDA van cybojenix: http://forum.xda-develope...sign-boot-images-t2950595 (Backup: http://i.imgur.com/7bMSAmA.jpg http://i.imgur.com/HWzuLxd.jpg http://i.imgur.com/7eQbqNC.jpg)
Bericht van TheCubed op de bump website: http://apps.codefi.re/bump/ (http://pastebin.com/fDyiGtKu)

Script: https://github.com/CyboLabs/Open_Bump (re-initial commit: proprietary parts hidden now) (http://pastebin.com/i2AuS31n)
Originele versie (met proprietary parts aka de keys van LG waar het dus om gaat. Deze ZOU moeten werken): https://github.com/rc420head-L/Open_Bump (http://pastebin.com/Yze47Y6R)

En de issues, gezeik van TheCubed:
https://github.com/CyboLabs/Open_Bump/issues/1 (http://i.imgur.com/qjXtB2K.png)
https://github.com/CyboLabs/Open_Bump/issues/2

Lees de draad van cybojenix door en je begrijpt ongeveer waarom cybojenix het doet, de verwarring tov TheCubed (Bump!) en je ziet TheCubed zijn (overdreven) reactie.

@hopiconjo Heel zwart op wit (dit is NIET helemaal waar, maar om het makkelijk te zeggen): cybojenix heeft essentiele informatie gestolen van TheCubed, die TheCubed weer van LG heeft gestolen (het zat gewoon in een kernel bestand, maar het was essentieel voor Bump! om te werken). cybojenix vertrouwde Bump! niet omdat er volgens hem extra code in de gebumpde images werden geplaatst waardoor TheCubed wellicht iets gemeens kon doen. Om deze reden heben grote ROM bouwers nog niet serieus naar LG G3 icm Bump! gekeken voor custom ROMs (dat zijn ongeveer cybojenix zijn woorden, hij wilt niet zeggen welke partijen). TheCubed is boos omdat LG nu volgens hem bij de eerst volgende update dat gaat patchen en een grote hoeveelheid mensen (die gewoo nupdaten zonder te kijken) met een bricked device zitten. Ook is hij boos omdat cybojenix een "bottom-feeder" is en gewoon HET steelt waardoor dit allemaal mogelijk is.

Ik denk dat dat het ongeveer is. Hoop gezeik voor niks, als het goed is werkt dat script van cybojenix prima en kunnen de hardcore ROM bouwers gewoon nog aan de slag.

[ Voor 46% gewijzigd door jimmy_dg op 24-11-2014 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Ok thx voor de toelichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoermansA
jimmy_dg schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:43:
Ik denk dat dat het ongeveer is. Hoop gezeik voor niks, als het goed is werkt dat script van cybojenix prima en kunnen de hardcore ROM bouwers gewoon nog aan de slag.
Ik snap beide standpunten wel; Cyanogenmod wil niet werken met een externe partij die hun kernel images signeerden, iets wat cybojenix heeft verholpen en TheCubed wilde het bumpen niet open sourcen omdat ze blijkbaar met LG de stilzwijgende afspraak hadden dat zolang het bumpen enigszins obscuur bleef, LG het oogluikend toestond.

Dat, en ego's natuurlijk....

Maar goed, als deze ontwikkeling betekent dat Cyanogen en Omni nu met officiele roms komen, ben ik een blije campeerder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Onverwacht, maar voor mij het beste nieuws van de laatste tijd, samen met Bump! uiteraard: een perfect werkende sharpness fix *O*

Eindelijk die brakke artificial meuk weg en het scherm kunnen bewonderen zoals het bedoelt is!

Xda thread hier: http://forum.xda-develope...ersharpening-fix-t2951620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoermansA
Brad Pitt schreef op woensdag 26 november 2014 @ 00:46:
Onverwacht, maar voor mij het beste nieuws van de laatste tijd, samen met Bump! uiteraard: een perfect werkende sharpness fix *O*

Eindelijk die brakke artificial meuk weg en het scherm kunnen bewonderen zoals het bedoelt is!

Xda thread hier: http://forum.xda-develope...ersharpening-fix-t2951620
Zat het dus toch in de kernel (of is het effect teniet te doen in de kernel)...

Goed nieuws, mooie ontwikkelingen voor de G3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
LoermansA schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:13:
[...]

Zat het dus toch in de kernel (of is het effect teniet te doen in de kernel)...

Goed nieuws, mooie ontwikkelingen voor de G3!
Nou, je flashed/vervangt je huidige kernel. Dus het heeft inderdaad met de kernel te maken.
"[FIX][Oversharpening][All Variants] Stock kernel with oversharpening fix."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
jimmy_dg schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:38:
Nou, je flashed/vervangt je huidige kernel. Dus het heeft inderdaad met de kernel te maken.
"[FIX][Oversharpening][All Variants] Stock kernel with oversharpening fix."
Waarbij het wel nog steeds in TWRP en na een reboot er is. Pas na het scherm een keer uit en weer aan zetten is het weg. De uitleg daarvan zou nog komen. Anyhow, abnormaal blij met deze, eindelijk werkende, fix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Brad Pitt schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:56:
[...]

Waarbij het wel nog steeds in TWRP en na een reboot er is. Pas na het scherm een keer uit en weer aan zetten is het weg. De uitleg daarvan zou nog komen. Anyhow, abnormaal blij met deze, eindelijk werkende, fix!
Je hebt die kernel gewoon over je 10m rom in TWRP geflashed?
Ben ook wel klaar met oversharpening. Langzaam maar zeker komen we er wel met de G3 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Razer schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:15:
[...]
Je hebt die kernel gewoon over je 10m rom in TWRP geflashed?
Yes! Flash, reboot, scherm uit, scherm aan, profit :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
Kan iemand misschien uitleggen/laten zien wat het verschil is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binscow
  • Laatst online: 13-08 22:23
Jack O10 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:16:
Kan iemand misschien uitleggen/laten zien wat het verschil is?
Er staat een voorbeeld van het effect in deze thread: http://forum.xda-develope...ersharpening-fix-t2951620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Ziet er een stuk fijner uit voor de ogen met die sharpening fix! :) Mooi weer kleine ergernis minder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Hetgeen gewoon precies dezelfde link was, maar ja, zo gaat dat hè ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 26-11-2014 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Ik zie het sharpening niet misschien als ik er andere g3 er naast hou zonder zodat ik het verschil kan zien. Voor mij dus geen probleem.

Ik heb hem nu 3 weken en kan alleen maar zeggen dat er blij mee ben. De batterij duur is echt super. Nu de nieuwigheid er af is en ik hem gebruik(muziek luisteren in de trein, browsen en hier en daar een youtube filmpje) zoals ik vorige telefoon gebruikte haal ik 4 dagen met z'n 5 uur screen on time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Afbeeldingslocatie: http://81.4.109.233/i/16_43_00-Qd.png
Afbeeldingslocatie: http://81.4.109.233/i/16_43_48-ML.png

Idk of het mag, maar om komen er zulke retarded dingen voor bij op XDA.. Soms snap ik niet hoe deze mensen een mobiel van €500 in hun handen krijgen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
homernt schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:46:
haal ik 4 dagen met z'n 5 uur screen on time.
Dat vind ik echt onwaarschijnlijk heftig. Haal hier wel óf makkelijk vier dagen (met dan max zo'n 3.5-4 uur scherm aan) óf op één dag 5-6 uur scherm aan. Maar 4 dagen én 5 uur is echt waanzinnig netjes :)
jimmy_dg schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:44:
Idk of het mag, maar om komen er zulke retarded dingen voor bij op XDA.. Soms snap ik niet hoe deze mensen een mobiel van €500 in hun handen krijgen :')
Hahaha ja zag die TWRP knakker gisteren ook langskomen. Geniaal hè. En dan wél op XDA zitten en dingen flashen inderdaad. Je zou bijna aanraden een S5 Rom of recovery te flashen aangezien je telefoon sneller wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Ik moet even aan toevoegen dat ik de helderheid altijd op nul heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
homernt schreef op woensdag 26 november 2014 @ 18:58:
Ik moet even aan toevoegen dat ik de helderheid altijd op nul heb staan.
Ah kijk ja dat scheelt! :) Hier meestal op Lux 37% :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Brad Pitt schreef op woensdag 26 november 2014 @ 19:35:
[...]

De normale overlay en de "alternative" overlay van Lux zorgen voor mij beiden dat ik niet op "install" kan klikken als ik een .apk download en nog wel meer random plekken dat ik onmogelijk kan klikken ineens.
Wat deed jij om dat op te lossen? Ik gebruik nu ChupaChups/v20A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
jimmy_dg schreef op woensdag 26 november 2014 @ 20:34:
Wat deed jij om dat op te lossen? Ik gebruik nu ChupaChups/v20A.
Geavanceerd / alternatieve overlay ja inderdaad.

Dat was met stock 20A, Chupa nooit geprobeerd omdat ik zo snel mogelijk terug wilde naar 10m :P

• GrowMyHair
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik zou zelf ook graag van de oversharpening afkomen, maar heb nog nooit een kernel (of ROM) geflashed. Ik heb deze methode gevonden: http://www.androidexplained.com/fix-lg-g3-sharpening-effect/ en vooral de flashify methode spreekt me aan.
Is dit veilig om te doen en zijn er nog nadelen aan? Ik heb mn G3 al geroot, maar zou bijvoorbeeld wel graag nog steeds OTA updates ontvangen. Ook lees ik hier: http://www.reddit.com/r/L..._the_over_sharpening_fix/ dat er extreem lange boot times zouden zijn met de nieuwe kernel en veel wakelocks. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

• Brad Pitt
GrowMyHair schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:54:
Ook lees ik hier: http://www.reddit.com/r/L..._the_over_sharpening_fix/ dat er extreem lange boot times zouden zijn met de nieuwe kernel en veel wakelocks. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Boot times is gefixt, sowieso op de Kitkat versie geen last van, start prima snel op.

Zou voor de zekerheid wel je bootimg backuppen. Kan je altijd daar weer naar terug indien nodig. Let wel, dit werkt uiteraard niet met Flashify want daar heb je een bootable OS voor nodig :) TWRP it is dus...

• GrowMyHair
  • Niet online
Brad Pitt schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:12:
[...]

Boot times is gefixt, sowieso op de Kitkat versie geen last van, start prima snel op.

Zou voor de zekerheid wel je bootimg backuppen. Kan je altijd daar weer naar terug indien nodig. Let wel, dit werkt uiteraard niet met Flashify want daar heb je een bootable OS voor nodig :) TWRP it is dus...
Bedankt voor de info! Dan gaat het toch wat lastiger worden dan ik hoopte. Toch maar ff wachten dan tot ik meer tijd heb.

• Razer
GrowMyHair schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:07:
[...]

Bedankt voor de info! Dan gaat het toch wat lastiger worden dan ik hoopte. Toch maar ff wachten dan tot ik meer tijd heb.
Lastiger? TWRP flashen duurt ongeveer... 2 minuten?
Vervolgens in TWRP backup van boot.img maken --> 20 seconden?
In TWRP de nieuwe kernel zip flashen --> 20 seconden....

Toch alweer om en nabij de 3 minuten ;)

• jimmy_dg
Razer schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:19:
[...]

Lastiger? TWRP flashen duurt ongeveer... 2 minuten?
Vervolgens in TWRP backup van boot.img maken --> 20 seconden?
In TWRP de nieuwe kernel zip flashen --> 20 seconden....

Toch alweer om en nabij de 3 minuten ;)
Ja, maar dan denk je niet aan het informeren. Xda threads zoeken en doorzoeken. Evt problemen met je device tackelen. LG drivers installeren. Je weg wijs maken met TWRP (als dit je 1e keer is).
Voor de gemiddelde tweaker is het 3 minuutjes werk. Maar het duurt wss al 3 minuten om alle threads er bij te halen en informatie te vergaren.

Maar het is inderdaad niet een heel tijdrovend proces, maar effe 1 avondje en je bent klaar.

• Razer
jimmy_dg schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:48:
[...]

Ja, maar dan denk je niet aan het informeren. Xda threads zoeken en doorzoeken. Evt problemen met je device tackelen. LG drivers installeren. Je weg wijs maken met TWRP (als dit je 1e keer is).
Voor de gemiddelde tweaker is het 3 minuutjes werk. Maar het duurt wss al 3 minuten om alle threads er bij te halen en informatie te vergaren.

Maar het is inderdaad niet een heel tijdrovend proces, maar effe 1 avondje en je bent klaar.
Hij is al geroot.... Flashify installeren TWRP image flashen.
Aangepaste kernel donwloaden, op interne SD van G3 gooien, reboot in TWRP, back-up -> boot.img
Install zip, gedownloade ZIP kiezen en reboot.

Oké voor een leek... Maximaal 10 minuten dan :P

• ToonCallens
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-06-2024
Ik had graag de LG G3 F460 (cat.6/prime) gekocht. Daarvoor moet ik hem importeren van Korea.
Ik vroeg me af of dit toestel volledig werkt op de Belgische banden?

2G Netwerk 850 / 900 / 1800 / 1900
3G Netwerk 2100
4G Netwerk 2100 / 1800 / 850 of 2600 / 2100 / 1800 / 900 / 850

Alvast bedankt
Toon Callens

• GrowMyHair
  • Niet online
Razer schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:13:
[...]

Hij is al geroot.... Flashify installeren TWRP image flashen.
Aangepaste kernel donwloaden, op interne SD van G3 gooien, reboot in TWRP, back-up -> boot.img
Install zip, gedownloade ZIP kiezen en reboot.

Oké voor een leek... Maximaal 10 minuten dan :P
Handig zo'n stappenplan! ;) Ik heb Flashify er net op gezet.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:03

The Wizard

Moderator Mobile
ToonCallens schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:56:
Ik had graag de LG G3 F460 (cat.6/prime) gekocht. Daarvoor moet ik hem importeren van Korea.
Ik vroeg me af of dit toestel volledig werkt op de Belgische banden?

2G Netwerk 850 / 900 / 1800 / 1900
3G Netwerk 2100
4G Netwerk 2100 / 1800 / 850 of 2600 / 2100 / 1800 / 900 / 850
Geen idee wat voor banden er precies in België gebruikt worden, maar volgens mij wordt er primair 800 en 1800 MHz voor de 4G netwerken gebruikt. Dus daar zul je wel tegenaan lopen, de 800 MHz wordt niet ondersteund.

Vraag ingevoegd in het algemene LG G3 topic.

[ Voor 54% gewijzigd door The Wizard op 27-11-2014 20:30 ]

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:52
Halleluja, kan eindelijk weer normaal in de avond browsen met Lux :z

Wilde eigenlijk niet rooten, maar dan toch weer aan begonnen :P ach, heeft meerdere voordelen :P

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrowMyHair
  • Niet online
En het is gelukt! Het verschil is nog groter dan ik verwacht had. :)
Bedankt Brad Pitt, Roy1985 en jimmy_dg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• founz
Brad Pitt schreef op woensdag 26 november 2014 @ 19:35:
[...]

Is Lux het geld waard? Zorgt deze voor een betere auto-brightness en zo ja, scheelt dit ook daadwerkelijk accuduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
Ik zie nu dat er een CM12 is uitegekomen. Heeft iemand deze geïnstalleerd is hij klaar voor dagelijks gebruik? Ik zie in de changelog namelijk geen lijst staan met dingen die op dit moment niet werken.

Ik heb een non-rooted LG G3. Ik heb zoveel mogelijk proberen in te lezen, maar ik zie de bomen door het bos niet meer. root, bump purpledrake, openbump etc. Er staat nu ROM V10L Eur-xx op, maar ik zil vraag AOSP 5.0 erop. Kan iemand de stappen uitleggen. Dus welke wat ik eerst moet doen. Ik lees ook dat je sommige bestanden moeten opslaan na de root of bump. Dus voordat ik het verkeerd doe vraag om jullie hulp. Als laatste vraag kan je dit proces voltooien zonder een SD-Card?

Alvast, bedankt

Ik heb al eerder telefoons geroot. Maar het is nooit zo ingewikkeld geweest als de LG G3. Normaal moest je roeten en dan een programma installeren waarmee je roms kan installeren klaar.

http://lgg3root.com/lg-g3-root-faq/ is die nog up to date? Ik lees daar namelijk niks over bump of purpledrake?

[ Voor 23% gewijzigd door BlacKstaR- op 28-11-2014 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
BlacKstaR- schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 20:04:
Ik zie nu dat er een CM12 is uitegekomen. Heeft iemand deze geïnstalleerd is hij klaar voor dagelijks gebruik? Ik zie in de changelog namelijk geen lijst staan met dingen die op dit moment niet werken.

Ik heb een non-rooted LG G3. Ik heb zoveel mogelijk proberen in te lezen, maar ik zie de bomen door het bos niet meer. root, bump purpledrake, openbump etc. Er staat nu ROM V10L Eur-xx op, maar ik zil vraag AOSP 5.0 erop. Kan iemand de stappen uitleggen. Dus welke wat ik eerst moet doen. Ik lees ook dat je sommige bestanden moeten opslaan na de root of bump. Dus voordat ik het verkeerd doe vraag om jullie hulp. Als laatste vraag kan je dit proces voltooien zonder een SD-Card?

Alvast, bedankt

Ik heb al eerder telefoons geroot. Maar het is nooit zo ingewikkeld geweest als de LG G3. Normaal moest je roeten en dan een programma installeren waarmee je roms kan installeren klaar.

http://lgg3root.com/lg-g3-root-faq/ is die nog up to date? Ik lees daar namelijk niks over bump of purpledrake?
Heb je ook eerder een custom recovery geinstalleerd? Want dat heb je nodig om een custom recovery te installeren. wtf brainfart. Nevermind. Om een custom ROM te installeren, heb je een custom recovery nodig. Root heeft er niet echt meer mee te maken omdat je ROM probably al automagisch met root komt :)

Even dit voorop: de makers van Bump hebben twee tools uitgebracht onder dezelfde naam "Bump!". Hier de threads:
Bump! Unlock: http://forum.xda-develope...-d852-d852g-f400-t2900614
Bump! Sign boot images: http://forum.xda-develope...images-lg-phones-t2935275

Die tweede is zo verschrikkelijk oninteressant voor de normale gebruiker dat ik je aanraad die hele thread nooit en te nimmer aan te raken. Openbump heeft te maken met Bump! Sign boot images, dus idem voor dat. Behalve als je een ontwikkelaar bent is het interessant, anders gewoon links laten liggen.

Met de eerste link "Bump! Unlock" is het mogelijk om een custom recovery (TWRP) te installeren op je device.

Het is inderdaad handig om voor de zekerheid een backup te maken van je huidige recovery, zo kan je op elk moment terug naar je oude recovery als dat nodig is. De commands om een backup te maken zijn: (gebruik adb)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Backup:

adb shell
su
dd if=/dev/block/platform/msm_sdcc.1/by-name/recovery of=/sdcard/recovery_bak.img

Restore:
adb shell
su
dd if=/sdcard/recovery_bak.img of=/dev/block/platform/msm_sdcc.1/by-name/recovery

Als je dat hebt gedaan volg je gewoon de stappen in die thread en je bent klaar. Lees het even goed door voordat je iets doet. De meeste vragen (zoals deze) zijn gewoon te googlen of te vinden in de XDA threads.

Welk model heb je? D855? Waar zie je CM12 voor jouw device staan? We kunnen je beter helpen als je even linkt naar de thread en je model aangeeft.

Succes

[ Voor 3% gewijzigd door jimmy_dg op 29-11-2014 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoermansA
jimmy_dg schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:22:
Met de eerste link "Bump! Unlock" is het mogelijk om een custom recovery (TWRP) te installeren op je device.
Met het risico de dingen onnodig complex te maken; er is een redelijke kans dat Bump! Unlock niet werkt. LG heeft het lek dat werd gebruikt inmiddels gedicht. Je zal dan moeten uitwijken naar iets als Purpledrake.

Misschien heb je geluk en werkt Bump! Unlock, maar als je netjes je updates hebt geinstalleerd verwacht ik dat niet.

My bad... D'oh! Maak ik ze toch onnodig complex...

Haalde Bump en Stump door elkaar...

De eenvoudigste manier om TWRP te installeren is imho via Flashify. Daar heb je wel root voor nodig...

[ Voor 57% gewijzigd door LoermansA op 29-11-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
jimmy_dg schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:22:
[...]

Heb je ook eerder een custom recovery geinstalleerd? Want dat heb je nodig om een custom recovery te installeren. wtf brainfart. Nevermind. Om een custom ROM te installeren, heb je een custom recovery nodig. Root heeft er niet echt meer mee te maken omdat je ROM probably al automagisch met root komt :)

Even dit voorop: de makers van Bump hebben twee tools uitgebracht onder dezelfde naam "Bump!". Hier de threads:
Bump! Unlock: http://forum.xda-develope...-d852-d852g-f400-t2900614
Bump! Sign boot images: http://forum.xda-develope...images-lg-phones-t2935275

Die tweede is zo verschrikkelijk oninteressant voor de normale gebruiker dat ik je aanraad die hele thread nooit en te nimmer aan te raken. Openbump heeft te maken met Bump! Sign boot images, dus idem voor dat. Behalve als je een ontwikkelaar bent is het interessant, anders gewoon links laten liggen.

Het is inderdaad handig om voor de zekerheid een backup te maken van je huidige recovery, zo kan je op elk moment terug naar je oude recovery als dat nodig is. De commands om een backup te maken zijn: (gebruik adb)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Backup:

adb shell
su
dd if=/dev/block/platform/msm_sdcc.1/by-name/recovery of=/sdcard/recovery_bak.img

Restore:
adb shell
su
dd if=/sdcard/recovery_bak.img of=/dev/block/platform/msm_sdcc.1/by-name/recovery

Als je dat hebt gedaan volg je gewoon de stappen in die thread en je bent klaar. Lees het even goed door voordat je iets doet. De meeste vragen (zoals deze) zijn gewoon te googlen of te vinden in de XDA threads.

Welk model heb je? D855? Waar zie je CM12 voor jouw device staan? We kunnen je beter helpen als je even linkt naar de thread en je model aangeeft.

Succes
Ik zou deze rom graag willen flashen. http://forum.xda-develope...m-cyanogenmod-12-t2945191

Kan je zonder een SD-card roms flashen en TWRP installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Je weet dat er met de camera (nog) wat issues zijn/kunnen zijn?
Kan je zonder een SD-card roms flashen en TWRP installeren?
Ja hoor, waarom niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
Brad Pitt schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 16:31:
[...]

Je weet dat er met de camera (nog) wat issues zijn/kunnen zijn?

[...]

Ja hoor, waarom niet :)
Ik weet dat er nog issue zijn, maar ik gebruik de camera niet super vaak dus voor mij geen groot probleem. Laatste vraag wat is de meest simpele methode om root te verkrijgen? Purpledrake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
BlacKstaR- schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 16:35:
Laatste vraag wat is de meest simpele methode om root te verkrijgen? Purpledrake?
Veel simpeler dan die methode ga je niet vinden nee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
LoermansA schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 13:18:
[...]

Met het risico de dingen onnodig complex te maken; er is een redelijke kans dat Bump! Unlock niet werkt. LG heeft het lek dat werd gebruikt inmiddels gedicht. Je zal dan moeten uitwijken naar iets als Purpledrake.

Misschien heb je geluk en werkt Bump! Unlock, maar als je netjes je updates hebt geinstalleerd verwacht ik dat niet.

My bad... D'oh! Maak ik ze toch onnodig complex...

Haalde Bump en Stump door elkaar...

De eenvoudigste manier om TWRP te installeren is imho via Flashify. Daar heb je wel root voor nodig...
"De eenvoudigste manier om TWRP te installeren is imho via Flashify. Daar heb je wel root voor nodig..."

Ik raad het niet aan. Tenzij je voor elk probleempje die je niet kan oplossen, omdat je simpelweg niet met adb/fastboot commando's kan werken, wilt uitwijken naar XDA/T.net. Dan is dat namelijk dé uitkomst :)

[ Voor 4% gewijzigd door jimmy_dg op 29-11-2014 19:06 . Reden: anders geformuleerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
jimmy_dg schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 18:35:
Ik raad het niet aan. Tenzij je voor elk probleempje die je niet kan oplossen, omdat je simpelweg niet met adb/fastboot commando's kan werken, wilt uitwijken naar XDA/T.net. Dan is dat namelijk dé uitkomst :)
Hier ook al eens een compleet niet meer bootende telefoon (SGS4) gehad door die app en met veel kunstgrepen weer back in business kunnen komen. Voor dat soort dingen zou ik die app dan ook inderdaad niet gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
Bedant voor de hulp CM12 staat er inmiddels op alles werkt, ik mis alleen de knock-code functie is toch wel erg handig. Maak nu gebruik van smart-unlock dat werkt ook wel goed, maar niet zo accuraat als knock-code helaas.
Ook werkt de standaard camera app veel sneller dan de google camera app. Verder draait hij hier stabiel nog geen gekke dingen meegemaakt. Ben wel blij dat ik af ben van die oversharpening, het beeld zit er nu natuurlijker uit.

[ Voor 27% gewijzigd door BlacKstaR- op 29-11-2014 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
BlacKstaR- schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 21:30:
Ben wel blij dat ik af ben van die oversharpening, het beeld zit er nu natuurlijker uit.
Da's ook gelukkig weg bij de andere Roms hè :P

Knock on werkt toch wel gewoon of ook niet? Uit kan met dubbel tikken op elke Rom wel, met bijv. Nova Prime + Screen Off app.

Pagina: 1 ... 23 ... 41 Laatste

Let op:
Levertijden mag je in [LG G3] Levertijden en Prijzen bespreken.
Vragen over accessoires horen in [LG G3] Accessoires
Offtopic-reacties worden verwijderd.