Als ik mijn IMEI nummer invoer dan krijg ik de melding "Dit nummer is ongeldig voor deze actie." terwijl het echt het nummer is wat op de doos, op de telefoon en in de telefoon staat.homernt schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:20:
[...]
Ik had het afgelopen weekend ingevuld. Ik kreeg maandag al een mail dat de informatie niet compleet was de aankoop bon was niet compleet te zien op de foto die ik had genomen. Ik heb dinsdag terug gereageerd en ik kreeg zonet een email dat ze hem nu verder in behandeling gaan nemen.
Geen idee hoelang het nu nog gaat duren voordat ik het geld binnen heb maar gezien de snelle reactie maandag denk ik dat het geen weken gaat duren.
Ik heb het mailformulier wat er bij zit ingevuld en dit is dan een automatisch antwoord:
12 dagen geleden en nog geen antwoordinfo@lg-thenewsmart-cashback.nl
1 nov. (12 dagen geleden)
aan mij
Beste lezer,
Wij hebben de volgende vraag ontvangen via het contact formulier:
[NL] Mijn IMEI nummer wordt niet herkend
Bij de LG G3 actie staat: Dit nummer is ongeldig voor deze actie. Als ik mijn IMEI nummer invul. Het gaat om het volgende nummer: xxxxxxxxxxxxxxx
Wij streven ernaar om uiterlijk binnen 3 wekdagen antwoord te geven.
Met vriendelijke groet,
LG Electronics Benelux
EDIT:
Net even de helpdeks van LG gebeld, die hebben er vaker last van en waren heel vriendelijk om het nummer (gewoon een lokaal nummer, geen 0900) te geven van de casheback maatschappij.
Die even gebeld en die zeggen dat ik de gegevens per post moet opusturen. Als je dan doorvraagt kan het soms ook via email, mits je IMEI nummer ergens in een lijst bij hun bekend is. En nu heb ik al een mailtje met instructies binnen
[ Voor 13% gewijzigd door Toettoetdaan op 13-11-2014 13:48 ]