Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09 11:39
Ik ben nu sinds gisteren ook de trotse eigenaar van de G3, na een aantal china phones te hebben gehad, nu besloten voor dit parade paardje te gaan, kost wat maar dan heb je ook wat.

Heb m al geupdate naar laatste firmware en geroot, dat was echt eitje allemaal (i.t.t. china phones)
Enkel lees ik de laatste dagen artikels over cracks in het toestel.

Voornamelijk bij de microfoon aansluiting en USB aansluiting.
Ligt dit nou aan het onzorgvuldige gebruik? Merk zelf wel dat je de USB wel goed moet aandrukken namelijk.

Zijn er hier mensen die er last van hebben die het toestel al vanaf de launch hebben?

http://www.androidauthority.com/lg-g3-cracked-casing-514460/

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 12:03

The Wizard

Moderator Mobile
Nee, nergens last van. USB gaat er idd lastig in.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
The Wizard schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:55:
Nee, nergens last van. USB gaat er idd lastig in.
Okee, ga er wel op letten, dat ik m er recht insteek vanaf nu.

Wellicht dat ik de wireless charging stand ga kopen om het zoveel mogelijk te verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:38
Turismo schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:08:
Okee, ga er wel op letten, dat ik m er recht insteek vanaf nu.
Recht is hier juist onmogelijk. Moet hem er een beetje scheef in prikken wil het lukken :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Op xda forum hebben ze het ook over het usb probleem.
Een veel aandragen oplossing is daar
When inserting your cord tilt it down after you first insert it. Takes a bit getting used too, but it's smoother that way. Mine does that as well.
Kan het zelf niet testen,...heb me toestel nog niet terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
Alternative schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:21:
Op xda forum hebben ze het ook over het usb probleem.
Een veel aandragen oplossing is daar

[...]

Kan het zelf niet testen,...heb me toestel nog niet terug :(
Ik gebruik een samsung usb kabeltje op de originele voeding dat er wel zo in vliegt. het origineel is inderdaad nukkig. ligt aan het stekertje, niet aan de connector in de G3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Brad Pitt schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:11:
[...]

Recht is hier juist onmogelijk. Moet hem er een beetje scheef in prikken wil het lukken :)
Klopt, heb ik exact hetzelfde. Eerste keer dacht ik dat de usb poort direct kapot was.
Het voelt iig behoorlijk brak aan.

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://androidworld.nl/ni...over-haarscheurtjes-body/

Er stromen steeds meer klachten binnen over de G3 misschien ten gevolg van de usb poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:50
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:10:
http://androidworld.nl/ni...over-haarscheurtjes-body/

Er stromen steeds meer klachten binnen over de G3 misschien ten gevolg van de usb poort.
Yep al een tijdje.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 20:51

Rick-Jan

always connected

Nu ik zo het artikel kijk, en vervolgens mijn G3 inspecteer heb ik het blijkbaar ook :( maar even contact opnemen met LG...

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Over scheuren en barsten....
Bijna over alle smartphones die ik de laatste jaren heb gehad kwamen deze verhalen naar buiten.
De Galaxy S2 en S3 zouden scheuren of spontaan ontbranden. De xperia z zou slecht in elkaar zitten en uit het niets barsten, is zelfs een halve aflevering van Kassa aan besteed.
Heb deze problemen nooit gehad, dus denk dat het nu ook wel meevalt. Al is het wel beroerd als het net jouw overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Ik hoop dat je gelijk hebt, zou zonde zijn van zo'n mooi toestel, en al zou het garantie zijn, ik ben m liever niet een paar weken kwijt.

Ga gewoon zorgvuldig om met het insteken van usb, heb al ander kabeltje, die gaat er wel soepel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-09 18:55

@r!k

It is I, Leclerq

Oxellaar schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 23:04:
Over scheuren en barsten....
Bijna over alle smartphones die ik de laatste jaren heb gehad kwamen deze verhalen naar buiten.
De Galaxy S2 en S3 zouden scheuren of spontaan ontbranden. De xperia z zou slecht in elkaar zitten en uit het niets barsten, is zelfs een halve aflevering van Kassa aan besteed.
Heb deze problemen nooit gehad, dus denk dat het nu ook wel meevalt. Al is het wel beroerd als het net jouw overkomt.
Met de S3 heb ik het twee keer gehad, en ik heb hem nooit laten vallen. Echt slecht was dat.

Haarscheurtjes in mijn G3 heb ik (nog) niet, wel hoop ik dat de volgende firmware snel uitkomt want hij herstart zichzelf steeds sneler en als ik het topic op xda mag geleoven lijkt het vanaf versie 10h opgelost te zijn. Indien dat niet zo is dan ga ik hem maar opsturen. Hij herstart zichzelf nu gemiddeld om de 30 uur. Fabrieksreset heeft helaas niets uitgehaald.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
@r!ik

Dat deed de mijne in het begin ook. maar het kwam na een reset en de laatste update niet meer voor.
Totdat die van het ene op het andere moment gewoon dood was, en ik hem op moest sturen.
Heb nu eindelijk bericht gehad dat die gerepareerd is...wat ze gedaan hebben:
Diagnose

In- of uitschakel-probleem
Service activiteiten

Level 3 reparatie: Met soldeercomputers zijn onderdelen (chips) vervangen, die daarna afgesteld moeten worden met meetapparatuur.
Gebruikte onderdelen

PCB ASSEMBLY MAIN ANLDTN
Nu gaan ze hem nog testen, en dan krijg ik hem eindelijk retour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 20:51

Rick-Jan

always connected

Ik wordt binnen 3 dagen door LG gebeld voor een afspraak voor de haarscheurtjes, ik houd jullie op de hoogte!

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crankthisup
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 17:02
Schijnt dat ze het probleem met de scheuren erkennen, gelukkig zijn er slechts enkele batches die er last van hebben. Wel netjes dat ze redelijk snel op een dergelijke productiefout reageren.

Ben wel blij dat ik er (nog) geen last van heb.

http://androidworld.nl/ni...-gate-komt-allemaal-goed/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 23:30:
[...]

Als je bij PD eerst nog eens usb foutopsporing uit en weer aan zet (zonder kabel er in uiteraard), dan kabel er in, wederom batchfile uitvoeren. Vindt ie hem dan nog niet, nog een keer die batchfile runnen. Heb ook wel eens gehad dat ie hem de eerste keer niet meteen pakte. Bij een tweede command prompt ging het prima.
Na een aantal keren proberen is het gelukt, we hebben root! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Oxellaar schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:01:
Na een aantal keren proberen is het gelukt, we hebben root! :9
Nice! Nu niet té veel gaan rommelen hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, mijn vriendin heeft een lg g3 met in de suffix a6tn en als software D85510b, ik zelf heb een lg g3 met als suffix a6nl en als software D85510g We hebben allebei tegelijk de g3 gekocht, hoe krijg ik de zelfde software versie op de g3 van mijn vriendin? Is flashen de enige mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Zij draait de nieuwste (officiële) versie inderdaad:

Netherlands D855 A6TN D85510b 00_3 2014/7/24

Flashen is voor nu inderdaad een optie dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Brad Pitt draai nu ook de 10j versie, jij hebt absoluut gelijk, draait echt veel lekkerder, gevoelsmatig net allemaal stuk soepeler! bedankt voor al jou hulp! Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:32:
@Brad Pitt draai nu ook de 10j versie, jij hebt absoluut gelijk, draait echt veel lekkerder, gevoelsmatig net allemaal stuk soepeler! bedankt voor al jou hulp! Top!
Super! Nu ff rooten en Tweaksbox er op en je hebt weer een nieuw foontje :) Of Art, kan natuurlijk ook, als je die tweaks toch niet gaat gebruiken. Art is/vind ik sowieso nóg weer een slagje soepeler, al is dat op 10J minder erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Brad Pitt schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:36:
[...]

Super! Nu ff rooten en Tweaksbox er op en je hebt weer een nieuw foontje :) Of Art, kan natuurlijk ook, als je die tweaks toch niet gaat gebruiken. Art is/vind ik sowieso nóg weer een slagje soepeler, al is dat op 10J minder erg.
hmmm, even het 1 en ander gelezen over ART, blijkbaar nieuwe runtime compiler die in Android L de huidige JIT compiler gaat vervangen.

Denk alleen dat ik mij er nog even niet aan waag, http://www.cultofandroid.com/66351/avoid-art-runtime-lg-g3/

Klinkt mij nog iets wat nog gefinetuned en aan geoptimaliseerd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:33
Ik herken dit niet bij mezelf wat in artikel staat omschreven. Heb hem al een tijd op ART draaien en geen enkel probleem. Wat Brad zei; ik vind hem iets soepeler draaien met ART op 10J maar Tweaksbox op Dalvik draait ook prima. Nogmaals dit is op 10J die ik draai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Ik heb hier afgelopen weekend ook op ART gedraaid, wat een drama!
Traag, artefacten, beeld werd helemaal paars met strepen en vastlopers, niet aan te raden dus.
Was trouwens met een 100% stock rom.

• micheldenhaag
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 18:19:
Mocht je een antwoord krijgen, hoor ik het graag. Zag er op zich wel goed uit. Maar voor ik er geld voor uit ga geven wil ik het zeker weten..;-)
En NINE kwam vandaag met een goed antwoord (wat een ontwikkelaar..u vraagt wij draaien):

The unified email boxes had been added on 1.4.1 version and it was updated on Google play.
Please update with this version and refer to the following link.
http://9folders.com/nine-1-4-1-update/
If you have any other question, feel free to contact us again.

Thanks,
9Folders Support Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Oxellaar schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 18:05:
Ik heb hier afgelopen weekend ook op ART gedraaid, wat een drama!
Traag, artefacten, beeld werd helemaal paars met strepen en vastlopers, niet aan te raden dus.
Was trouwens met een 100% stock rom.
Totaal het tegenovergestelde hier, draai ART op stock en totaal geen problemen.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Na 4 reboots in 5 dagen was ik het nu wel zat. Eerst contact opgenomen emt LG, zij beweerden dat het probleem bij hun niet bekend was en verwezen me door naar de verkoper voor garantie. Toestel is nu aangemeld, ik hoop dat ik meteen een vervangend toestel krijg maar ben bang dat het reparatie (volgens mij moet LG gewoon een goed toestel afleveren maar goed) gaat worden.

Ik heb de 32 GB variant, ik heb op Xda genoeg anderen gezien met ditzelfde probleem en allen lijken de 32 GB variant te hebben. Is er hier iemand met de 16 GB variant die dit herstart probleem ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:19
Ligt het aan mij of wordt de EU(/NL?) versie van de G3 niet geupdate? Ik ben nog steeds of 10a terwijl ik hier en daar mensen hoor over 10g, 10i, 10j etcetera..

Ik heb voor de zekerheid maar even de root/supersu verwijderd zodat ik wel een popupje krijg. Ook al geprobeerd via de LG PC Suite maar geen succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:49
jimmy_dg schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:43:
Ligt het aan mij of wordt de EU(/NL?) versie van de G3 niet geupdate? Ik ben nog steeds of 10a terwijl ik hier en daar mensen hoor over 10g, 10i, 10j etcetera..

Ik heb voor de zekerheid maar even de root/supersu verwijderd zodat ik wel een popupje krijg. Ook al geprobeerd via de LG PC Suite maar geen succes!
Wat houdt je tegen om even zelf een KDZ te flashen? 5 minuten werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:25:
[...]

Met hulp van brad Pitt nog geen 3 minuten! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Razer schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:25:
[...]

Kan ik gewoon elke v10j KDZ flashen op mijn versie? Maakt niet uit wat mijn "suffix" is (A6MP) of in welk land ik zit ofzo?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2791761

Ik zie daar een aantal v10j tussen staan, kunnen die gewoon geflashed worden? Of kijk ik bij een verkeerde thread?

Alvast bedankt.

edit: en om je vraag te beantwoorden: niks houd me tegen hoor }:O

[ Voor 6% gewijzigd door jimmy_dg op 29-08-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
jimmy_dg schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:07:
[...]
Ik zie daar een aantal v10j tussen staan, kunnen die gewoon geflashed worden?
Op een 16GB G3 kan je een 16 dan wel 32GB Rom flashen, op een 32GB G3 zou ik geen 16GB Rom pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de V10c update ontvangen en geinstalleerd. [T-Mobile branded toestel].

Ben benieuwd hoe en of dit het batterij gebruik beinvloed al had ik geen klagen persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Brad Pitt schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:55:
[...]

Op een 16GB G3 kan je een 16 dan wel 32GB Rom flashen, op een 32GB G3 zou ik geen 16GB Rom pakken :)
Vet, thanks. Heb v10j geflashed. Werkt lekker en het flashen is vrij simpel en eenvoudig. Ben benieuwd hoe de batterij is.

Is er toevallig ook een soort changelog van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijntje42
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-11-2023
Heb nu iets meer dan drie weken een LG g3 en toen ik er gister avond even mee zat te spelen viel het mij op dat het scherm scheef in de behuizing ligt. Wat ik hiermee probeer te zeggen is dat de rand rondom het scherm aan de rechterkant hoger licht dan het glas en aan de linkerkant lager, 0ok is dit aan de onderkant duidelijk zichtbaar en voelbaar. Hebben meer mensen hier ervaring mee, en is dit iets waarmee je naar de fabrikant moet gaan? of is het zo en leef er maar mee.

Excuus voor de slechte kwaliteit foto, gemaakt met mijn oude telefoon.

Afbeeldingslocatie: http://i1353.photobucket.com/albums/q677/Martijn_Poot/5210b8d1-2c88-4809-91f7-9513cc5600ee_zpse0aa0f2a.jpg

Alvast bedankt
Martijn

ik merkt dat de foto niet weergegeven word (althans niet bij mij).

[ Voor 29% gewijzigd door Martijntje42 op 31-08-2014 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Martijntje42 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 18:04:
Heb nu iets meer dan drie weken een LG g3 en toen ik er gister avond even mee zat te spelen viel het mij op dat het scherm scheef in de behuizing ligt. Wat ik hiermee probeer te zeggen is dat de rand rondom het scherm aan de rechterkant hoger licht dan het glas en aan de linkerkant lager, 0ok is dit aan de onderkant duidelijk zichtbaar en voelbaar. Hebben meer mensen hier ervaring mee, en is dit iets waarmee je naar de fabrikant moet gaan? of is het zo en leef er maar mee.

Excuus voor de slechte kwaliteit foto, gemaakt met mijn oude telefoon.

[afbeelding]

Alvast bedankt
Martijn
Beste Martijn, niet iedereen heeft dropbox dus niet iedereen kan deze foto zien. Misschien is het handig om een algemene foto site te gebruiken waarbij iedereen de foto kan zien.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijntje42
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-11-2023
D0gtag schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 18:09:
[...]

Beste Martijn, niet iedereen heeft dropbox dus niet iedereen kan deze foto zien. Misschien is het handig om een algemene foto site te gebruiken waarbij iedereen de foto kan zien.
Ga het proberen bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
D0gtag schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 18:09:
Wees niet bang, op de foto is niets te zien. Sterker nog, zie niet eens wát het zou moeten voorstellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Brad Pitt schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 18:35:
[...]

Wees niet bang, op de foto is niets te zien. Sterker nog, zie niet eens wát het zou moeten voorstellen :P
offtopic:
Om eerlijk te zijn vind ik het wel een funky wallpaper, hou wel van abstracte wallpapers.
Voor de liefhebber een fullhd versie.

Afbeeldingslocatie: https://secure.tweakers.net/ext/f/HMFjaCAYXDuYkf6R2YhLjxep/full.jpg?nohitcount=1

Ik zie vrij weinig in de foto.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jk1982
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-12-2024
Brad Pitt schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 18:35:
[...]

Moest ook even goed kijken inderdaad, maar zo te zien is de foto vanaf de onderkant van het toestel naar boven gemaakt, je kijkt dus over het scherm heen als het ware.. En je lijkt inderdaad wel wát verschil te zien, maar of het mij in de praktijk zou opvallen... :D

Nu ga er eens op letten, krijg hem komende week als het goed is binnen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoermansA
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-09 18:18
Vanochtend v10h binnengekregen. Naast de gebruikelijke stabiliteit blabla stond iets over inschakelen van het toestel. Nou heb ik het probleem dat wanneer ik de telefoon met het scherm 'naar binnen' in mijn broekzak doe (met quickcircle cover) ik hem er wel eens uithaal en hij dan ingeschakeld is. Soms met een flink aantal foto's van de binnenkant van mijn broekzak. Oplossing lijkt te zijn de telefoon met scherm van mijn been af in de broekzak te doen, maar door de kromming is dat net wat minder comfortabel. Hopelijk is dat 'spontaan inschakelen in de broekzak' nu gefixt.

Gratis bier, topless bediening en oneerlijke marketing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Je kunt camera activeren met "volume down", notities met "volume up" en functies/apps van de circle cover uitschakelen. Wellicht dat daardoor je scherm niet meer aan blijft staan? Ik heb wel alles aanstaan en er nog nooit last van gehad. Druk je wellicht door je broekzak heen de diverse knoppen in?

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
jules schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:42:
Druk je wellicht door je broekzak heen de diverse knoppen in?
Skinny jeans zijn dan ook eigenlijk alleen geschikt voor dames imho ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoermansA
jules schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:42:
Je kunt camera activeren met "volume down", notities met "volume up" en functies/apps van de circle cover uitschakelen. Wellicht dat daardoor je scherm niet meer aan blijft staan? Ik heb wel alles aanstaan en er nog nooit last van gehad. Druk je wellicht door je broekzak heen de diverse knoppen in?
Ik denk eerder dat het scherm geactiveerd wordt doordat mijn been te dicht bij het scherm komt, het is elke keer een verrassing welk appje actief is wanneer ik hem uit de broekzak haal. Camera, quickcircle settings, flashlight... Aan een kant ook wel logisch. De proximity sensor kan niet meer worden gebruikt omdat de QC cover er overheen ligt, terwijl die juist gebruikt wordt om te bepalen of hij in de broekzak steekt. Had hem juist altijd met de knoppen naar buiten om te voorkomen dat ze ingedrukt zouden worden.

Maar goed, zal het in de gaten houden.
Brad Pitt schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:47:
[...]

Waar het hartje vol van is ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Inmiddels ook geupdate. Zie dat er op het lockscreen nu ook een camera knop is toegevoegd die middels swipen naar links geactiveerd kan worden. Een optie die op volgens mij de meeste smartphones wel aanwezig is (HTC's, iPhones, Samsungs etc) Eindelijk de optie terug die ik zelf op de HTC One X veel gebruikte.
[...]

offtopic:
Waar is die +1 of like button hier op GoT? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Hier ook v10h binnen. Ik zou straks mijn g3 opsturen ter reparatie maar wacht nu nog even om te zien of dit mijn reboot probleem oplost. Fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-09 23:28
Mijn data verbinding doet het niet meer sinds die update, andere mensen hier ook last van of iets over gelezen toevallig?

Mn WiFi doet het wel gewoon, maar als ik die uitzet dan gebeurt er niks...

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

ProCeela schreef op maandag 01 september 2014 @ 17:47:
Mijn data verbinding doet het niet meer sinds die update, andere mensen hier ook last van of iets over gelezen toevallig?

HIer doet hij het gewoon. Sterker nog, hij heeft sneller connectie (eigenlijk instant).

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
ProCeela schreef op maandag 01 september 2014 @ 17:47:

Even handmatig instellen... apn tunneltje naar je provider maken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09 10:25
Toevallig T-Mobile? Die hadden vanavond wat problemen met data (zie allestoringen.nl)

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chupastark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-08 22:11
[...]

In fd mode ya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Even geen idee wat fd mode is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ik las dat ze het energieverbruik verminderd hadden in de zeer beperkte release notes. Enige wat ik merk is dat m'n scherm binnen 30 seconden uitgaat. Die stond eerder op 1 of 2 minuten. Inmiddels ook daar weer op terug gezet. Mag hopen dat ze ook wat andere zaken hebben aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
Brad Pitt schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 16:04:
[...]

Even geen idee wat fd mode is? :?
Female Dress >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelo2510
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 15:28
Hey Tweakers,

klopt het dat zolang de bootloader op slot is we geen AOSP custom roms op deze telefoon kunnen krijgen?

En is er een kans dat een developer het zelf kan unlocken?

11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Angelo2510 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 22:25:
klopt het dat zolang de bootloader op slot is we geen AOSP custom roms op deze telefoon kunnen krijgen?
Dat klopt wel ja.
En is er een kans dat een developer het zelf kan unlocken?
Denk niet dat LG het zelf gaat unlocken en voorlopig ziet het er somber uit qua bootloader unlock development.
Gaat hier een reden worden de G3 te verkopen. Zonder custom roms geen lol aan deze telefoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelo2510
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 15:28
Hmm, jammer. En raar. Ik heb tot nu toe 6 android smartphones gehad en elke keer kon ik er nieuw leven inblazen dmv custom roms.

11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Heb hier om die reden ook redelijk spijt van de G3, ben de stock rom al redelijk beu.
Die bevat meer bugs dan een Nightly van Cm11 op mijn vorige Xperia.
Snap ook echt niet waarom LG de bootloader niet vrijgeeft.
Ben opzich wel tevreden, maar vandaag ging hij opeens op zwart tijdens het maken van wat foto's. Het enige wat hielp was de accu eruit.

Als ik hem weg zou doen heb ik alleen een probleem, zou absoluut niet weten welke telefoon ik dan wel zou willen hebben. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Na de update van twee dagen geleden loop ik tegen het volgende aan:

Iedere avond/nacht leg ik mijn g3 aan de lader. Normaal geen enkel probleem maar afgelopen twee ochtenden had het toestel zichzelf uitgeschakeld en wilt ook niet meer aan gaan. Accu eruit/erin en daarna boot hij weer. Accu is vervolgens wel netjes 100%...

Herkent iemand dit?

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:21
Ondersteunt de G3 mass storage als je hem aansluit op een TV? Ik heb pas een L40 gekocht en deze ondersteunt het niet (heb er een topic over geopend). Volgens een gebruiker is het toestel gebonden. Vind het wel raar want als ik hem aansluit op m'n computer, ziet ie wel de SD kaart. Dat is toch ook gewoon mass storage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoermansA
chim0 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 08:16:
Ondersteunt de G3 mass storage als je hem aansluit op een TV? Ik heb pas een L40 gekocht en deze ondersteunt het niet (heb er een topic over geopend). Volgens een gebruiker is het toestel gebonden. Vind het wel raar want als ik hem aansluit op m'n computer, ziet ie wel de SD kaart. Dat is toch ook gewoon mass storage?
G3 ondersteunt geen Mass Storage. Alleen PTP en MTP...

Even toelichten; de computer kan overweg met PTP (Picture Transfer Protocol als ik me niet vergis), daarom werkt het gewoon goed als je je foon aan de pc hangt. Mass Storage heeft een aantal nadelen waarom tegenwoordig steeds minder devices (beter gezegd Android) het ondersteunen; namelijk zodra je een apparaat koppelt middels Mass Storage kan het device zelf niet meer bij dat stuk geheugen. Het is óf de telefoon zelf óf het apparaat waaraan je hem hangt. Niet beide. PTP en MTP hebben dat probleem niet. FAT is ook zo'n knelpunt. Lees hier maar eens:

http://www.howtogeek.com/...ptp-and-usb-mass-storage/

[ Voor 41% gewijzigd door LoermansA op 03-09-2014 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoermansA
Brad Pitt schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 22:43:
Denk niet dat LG het zelf gaat unlocken en voorlopig ziet het er somber uit qua bootloader unlock development.
Gaat hier een reden worden de G3 te verkopen. Zonder custom roms geen lol aan deze telefoon :(
Custom roms zijn het probleem niet, mits ze zijn gebaseerd op een LG rom. VDT of Sphinx roms vind je op XDA. AOSP roms zijn een probleem, die hebben een unlocked bootloader nodig. Zou zelf graag Omni draaien, die vond ik fantastisch op mijn S3.

Maar eerlijk gezegd is de G3 mijn eerste foon waarbij ik niet direct triggerhappy werd om hem te rooten en de standaard 'rommel' er af te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
LoermansA schreef op woensdag 03 september 2014 @ 08:42:
[...]

G3 ondersteunt geen Mass Storage. Alleen PTP en MTP...
Niet? Zo'n dure telefoon? Valt me zwaar tegen dan van LG. Dan is het blijkbaar een LG dingetje. Zal het eens testen met mijn vriendin 's S3.

De L40 ondersteunt overigens ook alleen PTP en MTP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoermansA
chim0 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 08:55:
[...]

Niet? Zo'n dure telefoon? Valt me zwaar tegen dan van LG. Dan is het blijkbaar een LG dingetje. Zal het eens testen met mijn vriendin 's S3.

De L40 ondersteunt overigens ook alleen PTP en MTP.
Het is een Android dingetje en niet zonder goede redenen; het is een low level, ouderwets protocol, gebruikt FAT wat door M$ door patenten beschermd is en de telefoon kan niet bij de storage zolang hij gekoppeld is. Lees het artikel waarnaar ik link maar eens. Het is echt geen LG dingetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
LoermansA schreef op woensdag 03 september 2014 @ 08:58:
Het is een Android dingetje en niet zonder goede redenen; het is een low level, ouderwets protocol
Maar, hier. wel 100x stabieler dan het gare MTP. Als ik wat grote dingen of veel dingen wil overzetten klapt het via MTP er geregeld uit. Plus je kan niet even een properties actie doen. Mass storage is imho véél fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
LoermansA schreef op woensdag 03 september 2014 @ 08:58:
[...]

Het is een Android dingetje en niet zonder goede redenen; het is een low level, ouderwets protocol, gebruikt FAT wat door M$ door patenten beschermd is en de telefoon kan niet bij de storage zolang hij gekoppeld is. Lees het artikel waarnaar ik link maar eens. Het is echt geen LG dingetje...
Bedankt voor de link, ik heb het gelezen en het is duidelijk, maar vind het wel jammer.

Ik zal het eens testen op m'n pa's televisie (pricewatch: Samsung UE40ES8000). Misschien dat het aan de TV ligt en dat de duurdere TV's wel MTP en PTP ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoermansA
Brad Pitt schreef op woensdag 03 september 2014 @ 09:02:
[...]

Maar, hier. wel 100x stabieler dan het gare MTP. Als ik wat grote dingen of veel dingen wil overzetten klapt het via MTP er geregeld uit. Plus je kan niet even een properties actie doen. Mass storage is imho véél fijner.
Geen idee wat voor een OS jij gebruikt, maar ik ervaar dat soort problemen niet onder Linux... Gebruik overigens PTP, geen MTP.

Wat bedoel je overigens met properties actie? Ik kan 'gewoon' properties opvragen. Je ziet niet heel veel (naam, opslag plek, grootte), maar dat zal bij MS niet anders zijn. MS kent geen rechten.

[ Voor 17% gewijzigd door LoermansA op 03-09-2014 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
LoermansA schreef op woensdag 03 september 2014 @ 09:07:
Geen idee wat voor een OS jij gebruikt, maar ik ervaar dat soort problemen niet onder Linux... Gebruik overigens PTP, geen MTP.
Win8.1. PTP is geheel useless. Zie je alleen de mappen met plaatjes. En geen externe SD, helemaal niéts.

Properties gaan inderdaad wel. Dit was echter zó traag dat ik dacht dat het niet werkte. MTP suxx enorm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Waarom via een kabel aan de tv hangen als je met een Chromecast dit soort dingen erg 1337 draadloos op je tv kan streamen? Die €35 kan het hem echt niet zijn. Bovendien gigantisch veel features erbij, zoals Netflix, Google Music, YouTube en weet ik veel wat nog meer. Onder andere het scherm van je G3 zelf volledig casten op je TV. Geen enkele app meer nodig (al is het geen aanrader voor video, want het loopt niet geheel soepel meer).

Anyway, genoeg accessoire gebrabbel voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
jules schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:39:
Waarom via een kabel aan de tv hangen als je met een Chromecast dit soort dingen erg 1337 draadloos op je tv kan streamen?
Omdat ik al die dingen niet nodig heb en gewoon af en toe een film wil kijken en mijn telefoon puur wil gebruiken als extern opslagmedium, omdat er een 8GB kaartje in zit. Dus ik vind het zonde om een USB stick te kopen, maar nu ik dit allemaal gehoord heb, moet ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoermansA
Brad Pitt schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:29:
[...]

Win8.1. PTP is geheel useless. Zie je alleen de mappen met plaatjes. En geen externe SD, helemaal niéts.

Properties gaan inderdaad wel. Dit was echter zó traag dat ik dacht dat het niet werkte. MTP suxx enorm :)
Opmerkelijk, ik vind prima werken. Je kan gelijk hebben vwb PTP, ik zit net wat te pielen en zie dat de foon automagisch naar MTP gaat. Zie zowel intern geheugen als extern geheugen en kan naar hartelust copieren, verplaatsten en zelfs properties opvragen ;) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
LoermansA schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:07:
Zie zowel intern geheugen als extern geheugen en kan naar hartelust copieren, verplaatsten en zelfs properties opvragen ;) ...
Ja, op MTP, PTP is geheel useless. Properties gaat ook, zeg ik toch net. Gaat alleen friggin' langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoermansA
Brad Pitt schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:11:
[...]

Properties gaat ook, zeg ik toch net.
Was ook grapje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ah okay :)

Vind gewoon jammer dat er niet bij bijv. Ontwikkelaarsopties, waar de gemiddelde gebruiker toch nooit terecht gaat komen, die optie wordt aangeboden. Maar ja, zijn wel meer vernieuwingen die niet handig zijn dus soit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoermansA
Brad Pitt schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:25:
[...]

Ah okay :)

Vind gewoon jammer dat er niet bij bijv. Ontwikkelaarsopties, waar de gemiddelde gebruiker toch nooit terecht gaat komen, die optie wordt aangeboden. Maar ja, zijn wel meer vernieuwingen die niet handig zijn dus soit :P
Dat zal sowieso niet kunnen. Voor Mass Storage moet je geheugenkaart FAT geformatteerd worden en dat levert weer problemen op mbt patenten en omdat het gewoon een filesysteem is wat men naast Atari's ET had moeten begraven in de woestijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Die heeft geen gelockte bootloader hè. Wij zijn, met onze versies hier in NL, geheel doomed vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ave80
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-08-2020
Ik heb sinds enkele dagen de G3 32Gb in mijn bezit. Een paar uurtjes browsen via Chrome en wat sociale media. Meer moet ik niet doen want dan is mijn accu rond de 25%. Is dit normaal of zijn er mogelijkheden om het zuiniger te doen. Want ik moet dan nog een hele avond.
De update van gisteren naar 10h is inmiddels ook gebeurd.
Kan de accu echt niet langer mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Ik haal op een doordeweekse dag. Van 6 uur in de ochtend tot ongeveer elf uur savonds. Dan heb ik meestal nog 20% over. Met meestal tussen de 3,5 en 4 uur onscreen time. Helderheid heb ik op 60% staan en op het werk en thuis altijd wifi aan.
Dit geeft je wellicht een kleine indicatie.

Edit : hiervoor een Samsung note 3 en haalde daar ongeveer zelfde scores. Behalve als ik het toestel weinig gebruik overdag. Dan is de g3 zuiniger.

[ Voor 20% gewijzigd door Michaelg op 03-09-2014 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
Hier opeens duidelijke battery drain na de update. Reset gedaan, maar geen verschil. Baal er erg van, want hiervoor was de accuduur super. Iemand oplossingen of dezelfde problemen?

Ik merk ook dat er geen apps meer op mijn SD kaart lijken te staan, ik kan er ook geen enkele meer op zetten. Het gekke is dat de opslagruimte onveranderd is, dus misschien staan ze er alsnog op.

[ Voor 35% gewijzigd door Jack O10 op 03-09-2014 23:05 ]

• micheldenhaag
Ik herken mezelf niet in die batterij drain. Ik heb paar weken terug V10j geflashed (op een 't-mobile' toestel - 16GB), overigens is die ook op een 32GB te flashen.
Ik sta na een dag (van 7 tot 24.00) op 45% en dan heb ik aardig wat keren mijn G3 uit mn broekzak gehaald. De enige reden dat ik kan bedenken dat je enorme drain hebt is dat je toestel continu loopt te zoeken/switchen op zendmast. '
Probeer eens (als je op wifi zit) je toestel op 2G only te zetten. Schakel sowieso 4G uit als je dat niet gebruikt.

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 11:18
Hebben jullie nog last van het lag-probleem?
Of is dit na een update verholpen?

Zit er zelf aan te denken om dit toestel over 2 weken te halen.
In de winkel zag ik duidelijk snelheids verschil (langzamer) met de HTC One M8...

• Brad Pitt
robg1984 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 09:49:
Met 10H/J is dit erg okay.
In de winkel zag ik duidelijk snelheids verschil (langzamer) met de HTC One M8...
M8 blijft sowieso sneller/smoother.

Verwijderd

robg1984 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 09:49:
Of is dit na een update verholpen?

Zit er zelf aan te denken om dit toestel over 2 weken te halen.
Heb zelf een m8 gehad en nu een g3, zo uit de doos is de m8 echt veel sneller en soepeler, maar nadat de g3 is geflashed op v10j draait ie perfect! Het voordeel van het scherm is echt vele malen groter dan het kleine verschil in snelheid nu!

Als ik nu nog zou moeten beslissen welke ik zou nemen dan koos is direct weer voor de g3!

• LoermansA
Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:36:
Als ik nu nog zou moeten beslissen welke ik zou nemen dan koos is direct weer voor de g3!
Pffff, gelukkig. Hebben we hier met z'n allen toch de juiste keuze gemaakt :P

• robg1984
Bedankt, dan weet ik dat ik er geen spijt van hoef te hebben.
Nu nog hopen dat voorraad bij Vodafone tegen die tijd voldoende is en dat vervolgens de LG G watch snel geleverd wordt!

• Oxellaar
  • Niet online
Zit al bijna 3 weken te wachten op de G watch, ook van Vodafone.
Ben benieuwd hoe lang het nog duurt.

• robg1984
Op http://www.thenewsmart-g3-vodafone.nl/ staat dat het 8 weken kan duren:

"6. De LG G Watch (hierna te noemen “actieproduct”) is vanaf 8 juli 2014 beschikbaar en zal binnen 8 weken na goedkeuring toegestuurd worden."

• Brad Pitt
LoermansA schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:39:
Pffff, gelukkig. Hebben we hier met z'n allen toch de juiste keuze gemaakt :P
Als sharpening niet wordt aangepast (wordt het niet) en de bootloader wordt niet unlocked (wordt ie niet), gaat de G3 er toch veel eerder dan verwacht weer uit :)

• LoermansA
Brad Pitt schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:51:
Als sharpening niet wordt aangepast (wordt het niet) en de bootloader wordt niet unlocked (wordt ie niet), gaat de G3 er toch veel eerder dan verwacht weer uit :)
Sharpening valt mij zo zelden op dat ik me er niet aan stoor, maar ik vrees met je mee dat de bootloader gelocked blijft. Vooralsnog zie ik alleen geen geschikte kandidaten waarop ik mijn G3 in zou willen ruilen...

• hopiconjo
Zelf stock vind ik de G3 een prima telefoon. Mijn uitgangspunt was ook niet meteen met custom ROM aan de gang gaan anders had ik wel denk ik voor de Oppo Find 7 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Brad Pitt schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:51:
[...]

Ik vind hem inderdaad ook oversharpened, met name die demo video's die er op staan. Dit is om de scherpte extra te benadrukken. Ik vind het jammer dat ze dat doen, maar heb er niet echt last van. Het is als ik bij wijze van spreken met een vergrootglas naar het scherm ga zitten kijken. Not my cup of tea. Maar goed, meningen verschillen natuurlijk.

Die bootloader, dat vind ik dan een begrijpelijker issue. Voor mij echter ook geen reden om hem de deur uit te doen. Stock voldoet hij prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
jules schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:56:
Ik vind hem inderdaad ook oversharpened, met name die demo video's die er op staan. Dit is om de scherpte extra te benadrukken.
Die video's vind ik dan weer mooi. Het gaat met name om tekst, dat ziet er gewoon, bij bepaalde kleurcombinaties (zwart op grijs bijvoorbeeld) niét uit. Enorm zonde van het scherm, verder zeer tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Sinds de laatste update geen herstart meer gehad. Ik krijg inmiddels steeds meer het idee dat ze het opgelost hebben.

Rma call geannuleerd inmiddels, hopelijk blijft mijn toestel het nu goed doen.

Verwijderd

Heeft hier iemand the v10i hong kong versie al geflashed toevallig?

• jimmy_dg
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:34:
Brad Pitt schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:55:
[...]

Zolang je, wat hij zegt, volgt kan er niks mis gaan. Dus go!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:34:
Die draait prima ja. Zelfde als 10J op zich. Maar deze was weer wat nieuwer dus sja ;)

Accuduur ook erg tevreden over, met wat tweaks als Greenify natuurlijk. Steeds blijer met toestel*
* op die friggin gelockte bootloader na uiteraard (en de sharpening suxx nog steeds enorm)

• kingpol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:39
http://www.lg.com/us/mobile-phones/g3/promotions

klote, VS bewoners krijgen een gratis extra batterij en inductielader

• Oxellaar
  • Niet online
Altijd mooi meegenomen, maar een extra batterij heb ik misschien 1x per jaar nodig.
Een inductielader, ook handig, maar staan voor een paar centen op Ebay, net als de batterij, denk aan Polarcell.

In Nederland krijg je er een G watch bij :+

Pagina: 1 ... 18 ... 41 Laatste

Let op:
Levertijden mag je in [LG G3] Levertijden en Prijzen bespreken.
Vragen over accessoires horen in [LG G3] Accessoires
Offtopic-reacties worden verwijderd.