dan heb je zeker een mapje gewist...
Vreselijk veel gewist, maar geen bloat (map).micheldenhaag schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:10:
dan heb je zeker een mapje gewist...
Gewoon over een schone installatie ge-Normal-flasht
Nickname does not reflect reality
Beste ROM tot nu toe! Geen lag meer te bemerken, en hier en daar wat kleine nieuwe features toegevoegd.Brad Pitt schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:43:
[...]
Ja eigenlijk bijzonder goedMaar kan uiteraard niet zo zijn dat er magische versies zijn dus het zál allemaal wel tussen de oren zitten. Toch draait deze imho (echt merkbaar) soepeler* dan 10f. Benieuwd wat jij vindt...
* die 60fps staat bij deze standaard op áán, dat zal het voornaamst/enige zijn (out of the box smoothness) denk ik
Had een normal flash gedaan, waardoor ik in 20 minuten weer up and running was in zelfde configuratie. Nu eens uitzoeken wat ik nog additioneel kan freezen allemaal.
Verwijderd
De link naar de V10J van Brad Pitt was dood. Voor degenen die m graag willen hebben:
http://forum.xda-develope...p?p=54757508&postcount=85
Zonder ook het placebo effect uit het oog te verliezen lijkt deze idd een stuk rapper.Had vooral enige lag bij terugkeer naar het homescreen. Dat gaat nu in een flits..:-)
Zonder ook het placebo effect uit het oog te verliezen lijkt deze idd een stuk rapper.Had vooral enige lag bij terugkeer naar het homescreen. Dat gaat nu in een flits..:-)
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2014 12:59 ]
Ik heb deze ook geflashed (en kreeg er omdat ik schijnbaar van origine een t-mobile toestel heb zo'n 80 telco meuk apps bij). Na rooten met purpledrake heb ik die meuk gedelete, de map gewist uit system en ben nu uberblij!Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:11:
De link naar de V10J van Brad Pitt was dood. Voor degenen die m graag willen hebben:
Om het weer op lockscreen te krijgen moest ik ook alle LG weer-gerelateerde apps bevriezen en later weer ontdooien zodat de 'weer op lockscreen-setting' niet bleef hangen in het ontbreken van een plaats.
Batterijverbruik is nog minder dan v10B versie. En dit ondanks drie push mailaccounts (waarvoor ik overigens de betaal mail app 'NINE' voor gebruik omdat dat echt de beste mail app is!).
Ik ben blij met J
Vorige week enkele spontane shut downs gehad, zonder ook maar een enkele aantoonbare reden. Toestel was niet warm. Draai de recentste OTA verkregen firmware. Ik hoop dat dit om incidenten ging.
Zo ging het bij mijn ook ongeveer (reboots geen shut downs) en de mijne is helemaal dood, en opgestuurd voor reparatie.
Hoop dat het jouw niet gebeurd.
Hoop dat het jouw niet gebeurd.
Verwijderd
Hahaha... Tja T-Mobile..micheldenhaag schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 13:15:
[...]
Ik heb deze ook geflashed (en kreeg er omdat ik schijnbaar van origine een t-mobile toestel heb zo'n 80 telco meuk apps bij). [..]
..........waarvoor ik overigens de betaal mail app 'NINE' voor gebruik omdat dat echt de beste mail app is!
Dat NINE even aangekeken, niet dat ik ontevreden ben over de standaard mail app. Ziet er wel sjiek uit, mis alleen de 'Gecombineerde postvak in' weergave zoals bij de stock applicatie?! Of zie ik die over het hoofd?
Ik gebruik de gecombineerde postvak in zelf nooit, dus mis hem ook niet. Ik heb de ontwikkelaar van NINE het even gevraagd want ik kon het ook niet 1-2-3 vinden. 2b continued!Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:52:
[...]
Hahaha... Tja T-Mobile..Hier geen last van extra meuk, uitgezonder mcAfee en Orange. Maar die zijn er ook zo weer af.
Dat NINE even aangekeken, niet dat ik ontevreden ben over de standaard mail app. Ziet er wel sjiek uit, mis alleen de 'Gecombineerde postvak in' weergave zoals bij de stock applicatie?! Of zie ik die over het hoofd?
Verwijderd
Mocht je een antwoord krijgen, hoor ik het graag. Zag er op zich wel goed uit. Maar voor ik er geld voor uit ga geven wil ik het zeker weten..;-)
het kost nu 9.99 dollar. echt de moeite waard, want het aantal wakelocks bij mij met 3 push accounts is echt te verwaarlozen. Alle andere mailapps maken daar echt minder efficient gebruik van.Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 18:19:
Mocht je een antwoord krijgen, hoor ik het graag. Zag er op zich wel goed uit. Maar voor ik er geld voor uit ga geven wil ik het zeker weten..;-)
Nu weet ik wel dat in Android L de wakelocks efficienter worden afgehandeld, door ze in batch te zetten en te laten verlopen. Daardoor wordt aanzienlijk energie bespaard. Maargoed. dat terzijde
Verwijderd
De native email-client doet ook gewoon push [Microsoft Exchange kiezen], dus dat zal niet de doorslag geven...micheldenhaag schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 18:39:
[...]
het kost nu 9.99 dollar. echt de moeite waard, want het aantal wakelocks bij mij met 3 push accounts is echt te verwaarlozen.[..]
Maar goed..ik lees het tzt wel..
Het aantal wakelocks met push van de native client is veel hoger. been there seen that (in mijn geval met 3 push accounts). Vandaar....Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 20:15:
[...]
De native email-client doet ook gewoon push [Microsoft Exchange kiezen], dus dat zal niet de doorslag geven...![]()
Maar goed..ik lees het tzt wel..
Bovendien is the threaded view iets meer van deze tijd
Ik heb sinds 2 weken een LG G3 2GB/16GB. Heel tevreden mee. Kom van een iPhone 5s maar was een klein scherm zat. Ik ben blij om te zien dat android de laatste tijd goede stappen heeft gezet. Eindelijk ook een telefoon die makkelijk een dag meegaat met mijn gebruik.
Ik vraag me wel af of Android L snel naar de G3 gaat komen. Valt me ook dat LG veel minder dan andere fabrikanten ook de modders bedient.
Ik vraag me wel af of Android L snel naar de G3 gaat komen. Valt me ook dat LG veel minder dan andere fabrikanten ook de modders bedient.
Reactie ontwikkelaar:
We plan to support the unified inbox feature on Nine.
We are unable to support the feature on the upcoming version.
When it is ready, we will let you know.
We seek for your patience as we get ready.
Thanks,
9Folders Support Team
Ik hoop dat de bootloader snel te unlocken is op een vergelijkbare manier als bij Sony.Limbeckx schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:23:
Volgens mij zit dit er wel aan te komen, maar is nog steeds niet mogelijk?
Draai zelf namelijk altijd direct CM op mijn telefoons, dan weet je zeker dat je heel snel na release Android L hebt
MG4 Luxury - Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond
Verwijderd
Dat met die wakelocks bij de native-client snap ik niet. Als die op push staat betekent dat toch dat de client alleen maar actief wordt op het moment dat er een nieuwe mail arriveert op de mailserver?! Ik heb zelf 4 push accounts wat mail betreft en als ik controleer met WakelockDetector ziet het aantal wakelocks t.o.v apps er netjes uit.micheldenhaag schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:38:
[...]
Het aantal wakelocks met push van de native client is veel hoger. been there seen that (in mijn geval met 3 push accounts). Vandaar....
Bovendien is the threaded view iets meer van deze tijd
Maar goed maakt verder niet zoveel uit. Die threaded view vindt ik een sterker punt..
Nah, dat zal ik dan wel in de gaten houden. Wat ik eerder zei: App ziet er netjes uit, echter een gemeenschappelijke inbox vind ik nu weer belangrijk.micheldenhaag schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:43:
[...]
Reactie ontwikkelaar:
We plan to support the unified inbox feature on Nine.
[..]
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2014 12:08 ]
Je kunt mailwise installeren. dat heeft gemeenschappelijk inbox en alle andere features. alleen dat genereert zeer veel wakelocks.
Ik heb dat er na een week afgegooid.
En lees 'veel wakelocks' in de marge. Ik ben gewoon zuinig op mijn accuduur. ALs ik minder aan de laadpaal moet voor hetzelfde maakt me dat blij
Ik heb dat er na een week afgegooid.
En lees 'veel wakelocks' in de marge. Ik ben gewoon zuinig op mijn accuduur. ALs ik minder aan de laadpaal moet voor hetzelfde maakt me dat blij
Hallo allemaal...
Ik heb een T-Mobile G3 16g (LG-D855, Softwareversie: V10b-204-16) variant.
Wat is de beste manier om naar de internationale softwareversie te flashen?
Huidige softwareversie -> D85510j? (Die heb ik gedownload van XDA.)
of
Huidige softwareversie-> D85510a, daarna OTA update naar D85510g
bij voorbaat dank.
Ik heb een T-Mobile G3 16g (LG-D855, Softwareversie: V10b-204-16) variant.
Wat is de beste manier om naar de internationale softwareversie te flashen?
of
bij voorbaat dank.
hoi, LG G3 sinds maandag in huis. toptoestel tot nu toe.
echter na opladen daarnet weer opgestart met een rode waas over het scherm.
iemand zelfde probleem?
LG G3 3GB ram 32 GB
grtz
werner dewitte
echter na opladen daarnet weer opgestart met een rode waas over het scherm.
iemand zelfde probleem?
LG G3 3GB ram 32 GB
grtz
werner dewitte
Deze optie zou ik zelf doen jameacount schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:13:
* al is de accuduur, hier, wel wat minder
[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 14-08-2014 16:16 ]
Die D85510g krijg je niet. daar heb ik ook op zitten wachten. Daarom ben ik ook via handmatige flash naar j gegaan.meacount schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:13:
of
Let echter op. je krijgt bakken met bloatware in je telefoon. Veel kun je gewoon deinstalleren. Maar ook een aantal waarvoor je root acces nodig hebt.
Overigens draait die indase J versie bij mij zuiniger dan de oorspronkelijke B. Het is dus schijnbaar toestel afhankelijk.
Is geen zekerheid, geen last van gehad. Unbranded ftw.micheldenhaag schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 18:18:
[...]
Let echter op. je krijgt bakken met bloatware in je telefoon.
Vergeleken met B misschien wel ja, maar da's dan ook een Ben Hur firmwareOverigens draait die indase J versie bij mij zuiniger dan de oorspronkelijke B. Het is dus schijnbaar toestel afhankelijk.
Wat heeft iedereen het toch over bloatware... Ik heb enkel een McAfee app erop staan en voor de rest is er geen bloat meegeleverd.
Ik heb een t-mobile geleverd D855.Binscow schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 19:57:
Wat heeft iedereen het toch over bloatware... Ik heb enkel een McAfee app erop staan en voor de rest is er geen bloat meegeleverd.
Als je daar de V10j op flashed dan krijg je in mijn geval alle t-mobile en andere worldwide telco meuk geïnstalleerd.
Ik hed de 'gelekte' Indiase rom gebruikt...
Delete /data/.OP en de meeste meuk zou weg moeten zijn.micheldenhaag schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:01:
[...]
Als je daar de V10j op flashed dan krijg je in mijn geval alle t-mobile en andere worldwide telco meuk geïnstalleerd.
Brad Pitt schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:05:
[...]
Deze optie zou ik zelf doen jaVersie 10j draait prima*
* al is de accuduur, hier, wel wat minder
Hartstikke bedankt voor de reacties.micheldenhaag schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 18:18:
[...]
Die D85510g krijg je niet. daar heb ik ook op zitten wachten. Daarom ben ik ook via handmatige flash naar j gegaan.
Let echter op. je krijgt bakken met bloatware in je telefoon. Veel kun je gewoon deinstalleren. Maar ook een aantal waarvoor je root acces nodig hebt.
Overigens draait die indase J versie bij mij zuiniger dan de oorspronkelijke B. Het is dus schijnbaar toestel afhankelijk.
Zojuist 10j op mijn G3 geflash...inderdaad bomvol van de bloatwares!!
Er zijn nog 6 apps die ik niet kan verwijderen, maar goed, ik heb ze toch verborgen.
Ik merk gelijk dat mijn G3 nu veel soepeler draait.
Nogmaals dank.
welkom.meacount schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:21:
[...]
[...]
Hartstikke bedankt voor de reacties.![]()
Zojuist 10j op mijn G3 geflash...inderdaad bomvol van de bloatwares!!![]()
Er zijn nog 6 apps die ik niet kan verwijderen, maar goed, ik heb ze toch verborgen.
Ik merk gelijk dat mijn G3 nu veel soepeler draait.![]()
Nogmaals dank.
V10j laat zich ook goed rooten met Purpledrake. Mocht je dat willen
Nope, maar wel over gelezen. Zal wellicht de digitizer zijn die je ziet?Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:29:
Hebben jullie ook last van lichte strepen op de achtergrond vooral bij witte beelden?
Via deze link en de LG Flash tool 2014 geupdate naar V10J. Ik kreeg geen enkele app met bloatware erbij. Ik heb geen reinstall gedaan, dat niet. Daarna geroot met purpledrake lite. Om vervolgens de supersu app te installeren. Allemaal zonder problemenVerwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:11:
Officiële 10H zou je er nu weer overheen kunnen knallenLimbeckx schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:35:
Allemaal zonder problemenEasy Peazy Lemonsqueezy
Verwijderd
Wat een ellende.. Ik haalde me G3 vanmiddag uit me broekzak en toen bleek er ineens een heel klein haarscheurtje van rand tot rand in de breedte van het scherm te zitten. Een paar touch functies werken niet meer en kreeg een melding in het scherm dat de LCD beschadigd is. Voor zover ik weet heb ik hem niet laten vallen of iets dergelijks. Telefoon is nog geen week oud.
Gelijk naar de Mediamarkt gegaan en daar sturen ze hem onder de garantie op. Valt dit daadwerkelijk onder de garantie of kan LG het erop gooien dat dit wel door een val gebeurd moet zijn?
Gelijk naar de Mediamarkt gegaan en daar sturen ze hem onder de garantie op. Valt dit daadwerkelijk onder de garantie of kan LG het erop gooien dat dit wel door een val gebeurd moet zijn?
Hmm, dat is apart. Ik had iets soortgelijks. Telefoon in mijn zak, niet gevallen en een scheur van boven tot onder. Ook geen goede touch meer.
Wel had ik mijn broek in het zwembad uitgehad, ging er van uit dat ik hem te hard had neergelegd ( niet bewust van).
Scherm zelf maar laten repareren.
Wel had ik mijn broek in het zwembad uitgehad, ging er van uit dat ik hem te hard had neergelegd ( niet bewust van).
Scherm zelf maar laten repareren.
Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW
Kan ik deze ook rooten met towelroot of purpledrake?Brad Pitt schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:00:
[...]
Officiële 10H zou je er nu weer overheen kunnen knallen
Dat is garantie.Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 18:17:
Wat een ellende.. Ik haalde me G3 vanmiddag uit me broekzak en toen bleek er ineens een heel klein haarscheurtje van rand tot rand in de breedte van het scherm te zitten. Een paar touch functies werken niet meer en kreeg een melding in het scherm dat de LCD beschadigd is. Voor zover ik weet heb ik hem niet laten vallen of iets dergelijks. Telefoon is nog geen week oud.
Die laatste werkt primaLimbeckx schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:32:
Kan ik deze ook rooten met towelroot of purpledrake?
Is deze ook te instaleren op een 3/32 versie? D855 natuurlijkBrad Pitt schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:00:
[...]
Yes yes, uitreraardDraak1978 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:02:
Is deze ook te instaleren op een 3/32 versie? D855 natuurlijk
Ik heb dat eigenlijk altijd de eerste 2/3 dagen na flashen nieuwe rom. Daarna lijkt het altijd stuk beter. Ik heb me nog niet aan H gewaagd zit nog op de gelekte J die prima bevalt tot nu toe.Brad Pitt schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:33:
[...]
Yes yes, uitreraardHeb wel behoorlijke drain, moet even kijken of het een app/process is of deze Rom
Dat Rom/kernel settlen geloof ik niet in. Het is niet dat er ergens een app wat aan het bijleren is of de kernel een log maakt met wat ie allemaal moet regelen en daar pas na drie dagen mee klaar isRazer schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:51:
Ik heb dat eigenlijk altijd de eerste 2/3 dagen na flashen nieuwe rom. Daarna lijkt het altijd stuk beter.
Firmware 10J draait prima ja, 10H eigenlijk hetzelfde al vond ik 10J ietsjes smoother (it's all in the mindIk heb me nog niet aan H gewaagd zit nog op de gelekte J die prima bevalt tot nu toe.
Ik weet wel dat mijn HTC Desire de overgebleven batterij doorgaf en deze zelf kalibreerde. Deze calibratie kon je verwijderen in de custom recovery en dan had ie toch echt een paar dagen nodig om inderdaad weer netjes evenredig van 100 naar 0 te gaan.Brad Pitt schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:01:
[...]
Dat Rom/kernel settlen geloof ik niet in. Het is niet dat er ergens een app wat aan het bijleren is of de kernel een log maakt met wat ie allemaal moet regelen en daar pas na drie dagen mee klaar isAls een Rom/kernel/app combo niet in één dag een normale drain heeft zal dat, imho, ook na drie dagen niet opeens magisch weg zijn.
Batterij calibreren door die file te verwijderen is onmogelijk. Dat is reeds jaren geleden debunkedLimbeckx schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:10:
Ik weet wel dat mijn HTC Desire de overgebleven batterij doorgaf en deze zelf kalibreerde. Deze calibratie kon je verwijderen in de custom recovery en dan had ie toch echt een paar dagen nodig om inderdaad weer netjes evenredig van 100 naar 0 te gaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 19-08-2014 10:11 ]
Ik wilde verschillende dingen gaan schrijven maar ik bedenk me dat ik geen zin heb in een discussie.Brad Pitt schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:11:
[...]
Batterij calibreren door die file te verwijderen is onmogelijk. Dat is reeds jaren geleden debunked
Ik heb net de oude 10H geinstalleerdBrad Pitt schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:37:
En weer een nieuwe(re) 10H met een hogere revisie nummer dan de vorige
(voor 16/32GB dus)
Heb ik weer wat te doen voor zostraks
Weet iemand hier waar ik de simlezer kan laten vervangen, ik loop mij gek te zoeken en overal krijg ik te horen toestel is te nieuw.
Bij dynafix laat ik het zeker niet doen de oplichters, mag in de buurt van arnhem en omgeving.
Alvast dank
Bij dynafix laat ik het zeker niet doen de oplichters, mag in de buurt van arnhem en omgeving.
Alvast dank
Bel deze jongens even. Die zijn snel, goedkoop en eerlijk. Klaar terwijl je erbij meekijkt.witlox4098 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:53:
Weet iemand hier waar ik de simlezer kan laten vervangen, ik loop mij gek te zoeken en overal krijg ik te horen toestel is te nieuw.
Alvast dank
Ze zitten in Den Haag-Loosduinen (met OV makkelijk te bereiken),
http://www.touchfix.nl/
Combineer met een blij dagje den haag... mijn stadje
[ Voor 5% gewijzigd door micheldenhaag op 19-08-2014 14:03 ]
hoi dank voor de tip, ik heb die persoon gebeld, had geen simreader gaat wel voor mij informeren, alvast dankmicheldenhaag schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:02:
[...]
Bel deze jongens even. Die zijn snel, goedkoop en eerlijk. Klaar terwijl je erbij meekijkt.
Ze zitten in Den Haag-Loosduinen (met OV makkelijk te bereiken),
http://www.touchfix.nl/
Combineer met een blij dagje den haag... mijn stadje
Palthe
Welke is nu nieuwer dan? J toch neem ik aan? Alleen H is dus nu officieel?Brad Pitt schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:00:
[...]
En hoe staat het met de battery drain met de nieuwe revisie H? Ik heb nu G en dat draait eigenlijk super (50+ uur standby met 4+ uur screen on tijd is niet ongewoon), is H aan te raden ten opzichte van G?
Klopt ja, H is de nieuwste officiële.palthe schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:29:
[...]
Welke is nu nieuwer dan? J toch neem ik aan? Alleen H is dus nu officieel?
Drain met G was bij mij een stuk lager, anderen beweren weer dat H, I en J nóg beter zijn maar die mening deel ik geheel niet. YMMV, dus gewoon even zelf testen I guess. G staat er anders ook zo weer op, ja toch.En hoe staat het met de battery drain met de nieuwe revisie H? Ik heb nu G en dat draait eigenlijk super (50+ uur standby met 4+ uur screen on tijd is niet ongewoon), is H aan te raden ten opzichte van G?
Wel zijn H, I en J significant smoother dus blijf daar sowieso op
[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 19-08-2014 16:23 ]
Palthe
thanks, ik ga zo H erop zetten, dank voor de link! Laat mijn bevindingen ook wel even weten.Brad Pitt schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:14:
[...]
Klopt ja, H is de nieuwste officiële.
[...]
Drain met G was bij mij een stuk lager, anderen beweren weer dat H, I en J nóg beter zijn maar die mening deel ik geheel niet. YMMV, dus gewoon even zelf testen I guess. G staat er anders ook zo weer op, ja toch.
Wel zijn H, I en J significant smoother dus blijf daar sowieso op
Maarre... nog smoother?
Erg benieuwd naar je accu stats dan... Vind namelijk niks vreemds in BBS en dergelijke.palthe schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:31:
thanks, ik ga zo H erop zetten, dank voor de link! Laat mijn bevindingen ook wel even weten.
Ja echt merkbaar gewoon, no kiddingMaarre... nog smoother?
Palthe
nope. houdt ie bij mij niet vast.Brad Pitt schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:33:
[...]
Erg benieuwd naar je accu stats dan... Vind namelijk niks vreemds in BBS en dergelijke.
[...]
Ja echt merkbaar gewoon, no kiddingDraaide je al met die 60fps fix dan, dat scheelt imho enorm?
Tenzij je 20x per dag reboot niet zó'n biggie toch?palthe schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:39:
nope. houdt ie bij mij niet vast.
Palthe
true, we zullen zien.Brad Pitt schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:42:
[...]
Tenzij je 20x per dag reboot niet zó'n biggie toch?Gaat met de nieuwere firmwares gelukkig wel goed
Ik merkte inderdaad wel een groot verschil met 60 fps.
J is voor mij echt het zuinigheidswonder. Toestel wordt ook nauwelijks meer warm. geweldig. Ik sta na een dag op 50% accu waar ik met B aan de lader moest. Blij kijk doe!
Waar halen jullie die software updates (er staat bij mij momenteel een V10G versie op, officeel verkregen door OTA). + is er ergens een update procedure te vinden?
PS: mijn is wel geroot al.
Al het goede staat op XDA.steejt schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:51:
Waar halen jullie die software updates (er staat bij mij momenteel een V10G versie op, officeel verkregen door OTA). + is er ergens een update procedure te vinden?
Palthe
Van 10h terug naar 10g.
10h had bij mij een enorme battery drain, geen idee waar dat vandaan kwam.
10g beviel super, dus back to g!
10g beviel super, dus back to g!
Ah toch ook, lag "gelukkig" niet aan iets hier. Nu wel nog even een laatste test (CSE flash) op H, gotta knowpalthe schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 17:08:
Van 10h terug naar 10g.
Ruim een week verder zonder spontane reboots. Is nog steeds een verademing om m'n telefoon niet meer continu aan de lader te hebben hangen. Geen stress om te zorgen dat hij bij het buiten de deur gaan helemaal op 100% hoeft te zijn. 's Ochtends van de lader en 's avonds laat er weer aan.
Ik ben terug naar V10j. Ik had ook het gevoel dat H mijn batterij sneller leeg trok.
Overigens ook Xposed Framework en G3Tweaksbox geinstalleerd na mijn root
Overigens ook Xposed Framework en G3Tweaksbox geinstalleerd na mijn root
Gisteren de G3 binnengekregen van Vodafone, heerlijke telefoon en kreeg er nog een G-watch bij ook 
Die zal ik met een week of twee ook binnenkrijgen, ben benieuwd naar Android wear icm met de G3
De snelheid van het toestel valt mij wel tegen, je merkt soms dat hij flink moet nadenken.
Whatsapp openen duurt gewoon echt "even", valt mij een beetje tegen.
Mijn Xperia Z met CM11 draaide echt flink vlotter.
Het scherm en de camera zijn wel een flinke sprong vooruit.
Toch hoop ik dat LG snel mogelijkheid geeft om de bootloader te unlocken....
Maar wanneer dat gaat komen
Die zal ik met een week of twee ook binnenkrijgen, ben benieuwd naar Android wear icm met de G3
De snelheid van het toestel valt mij wel tegen, je merkt soms dat hij flink moet nadenken.
Mijn Xperia Z met CM11 draaide echt flink vlotter.
Het scherm en de camera zijn wel een flinke sprong vooruit.
Toch hoop ik dat LG snel mogelijkheid geeft om de bootloader te unlocken....
Maar wanneer dat gaat komen
10H en 10J draaien relatief feilloos. Plus Whatsapp niet verlaten met Back maar met Home uiteraardOxellaar schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:56:
Ik heb de G Watch op 14 juli aangevraagd en heb hem nog steeds niet binnen gekregen...Oxellaar schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:56:
Gisteren de G3 binnengekregen van Vodafone, heerlijke telefoon en kreeg er nog een G-watch bij ook
Heb wel in een mail te horen gekregen dat de mijne 'verwacht' wordt te verzenden in week 35.
Wellicht dat jij wel geluk heb met de levering.
Bij het opnemen van telefoongesprekken neemt hij de stem aan de andere kant heel zacht op.
Meer mensen hier last van?
Zowel eigen stem als wel die van de andere kant loud and clear. Gebruik je een app of G3 Tweaksbox o.i.d.?revengeyo schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:36:
Bij het opnemen van telefoongesprekken neemt hij de stem aan de andere kant heel zacht op.
dat klinkt als hardware issue. hard reset. nog hetzelfde? terug ermee!revengeyo schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:36:
Verwijderd
Mzzzz....micheldenhaag schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:17:
[...]
dat klinkt als hardware issue. hard reset. nog hetzelfde? terug ermee!
Callrecording zit officieel niet in de stock ..dus waarom zou men zeggen het is een hardware probleem, en er wat aan gaan doen? Denk eerder dat het zit in wat Brad schreef: Gebruik je een app of G3 Tweaksbox o.i.d.?
De apps zoals ze in de store te vinden zijn nemen meestal op van de speaker, en dat is dus helemaal niets.
Callrecording enablen via ge G3 Tweaksbox maakt de opnames glas, en glashelder.....
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2014 21:43 ]
Ik heb dit ook! na de eerste 5 seconden is het weg.revengeyo schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:36:
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Verwijderd
Vandaag heb ik een prijsopgave gekregen dat het hele scherm vervangen moet worden met de melding dat dit niet onder de garantie valt. Telefoon binnen een week zonder mijn toedoen kapot en dan het lef hebben om een hoge kosten reparatie te sturen! Dit ga ik zwaar aanvechten.
Ik las opnemen van telefoongesprekken even iets anders. En dan interpreteer je de rest ook andersVerwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:38:
[...]
Mzzzz....
Callrecording zit officieel niet in de stock ..dus waarom zou men zeggen het is een hardware probleem, en er wat aan gaan doen? Denk eerder dat het zit in wat Brad schreef: Gebruik je een app of G3 Tweaksbox o.i.d.?
Vroegah pakte of nam je de telefoon op... vandaar!
Alleen in de eerste zes maanden draait de bewijslast om: bij elke klacht moet de winkel bewijzen dat er sprake is van gewone slijtage of onzorgvuldig gebruik en dat de schade dus conform de verwachtingen is.Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 23:08:
[...]
Vandaag heb ik een prijsopgave gekregen dat het hele scherm vervangen moet worden met de melding dat dit niet onder de garantie valt. Telefoon binnen een week zonder mijn toedoen kapot en dan het lef hebben om een hoge kosten reparatie te sturen! Dit ga ik zwaar aanvechten.
Dit betreft de wettelijke garantie (en dus niet de garantie van de fabrikant. dat is wat anders!)
Je stelt de winkel dus aansprakelijk. Wie of wat zij er verder naar laten kijken doet er niet toe!
Laat je niet doorverwijzen naar LG of iets dergelijks. Succes!
[ Voor 5% gewijzigd door micheldenhaag op 23-08-2014 08:48 ]
Verwijderd
Klopt. Het is al dom dat ik hem door heb laten sturen naar LG, omdat ik er nog niks vanaf wist. In zo'n korte tijd na aankoop moet de Mediamarkt kunnen bewijzen dat het toestel geen gebreken vertoonde bij verkoop en ligt de bewijslast dus bij hun. Kunnen ze dat niet dan moeten ze mij ten alle tijden een nieuw toestel geven, omdat ik een ondeugdelijk toestel heb ontvangen bij aankoop. Heb daarom ook een publieke klacht ingediend bij de Mediamarkt. Benieuwd waar ze mee komen.micheldenhaag schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 08:47:
[...]
Alleen in de eerste zes maanden draait de bewijslast om: bij elke klacht moet de winkel bewijzen dat er sprake is van gewone slijtage of onzorgvuldig gebruik en dat de schade dus conform de verwachtingen is.
Dit betreft de wettelijke garantie (en dus niet de garantie van de fabrikant. dat is wat anders!)
Je stelt de winkel dus aansprakelijk. Wie of wat zij er verder naar laten kijken doet er niet toe!
Laat je niet doorverwijzen naar LG of iets dergelijks. Succes!
Verwijderd
Vroegah pakte je de telefoon op, en nam het gesprek aan...micheldenhaag schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 08:44:
[...]
[..]
Vroegah pakte of nam je de telefoon op... vandaar!
Klopt het dat er niet veel roms zijn? Zijn er mensen die een rom hebben geïnstalleerd voor root, features en performance? Vanmiddag ben ik in bezit van een G3.
Verwijderd
Zijn idd geen echte leuke roms gebrouwen. Denk ik ook niet echt nodig XDA is de bron voor eventuele roms en root.Cabo schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:30:
Klopt het dat er niet veel roms zijn? Zijn er mensen die een rom hebben geïnstalleerd voor root, features en performance? Vanmiddag ben ik in bezit van een G3.
Lijk mij dat rooten, Tweaksbox en Xposed genoeg is om de phone naar je smaak in te richten.
Bootloader is locked. Tot die unlocked is (+ custom recovery) is het vrij zinloos om custom roms te makenCabo schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:30:
Klopt het dat er niet veel roms zijn?
Ik gebruik een app:Brad Pitt schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:44:
[...]
Zowel eigen stem als wel die van de andere kant loud and clear. Gebruik je een app of G3 Tweaksbox o.i.d.?
Call recorder
Google Play: Call Recorder
Maar ik zal g3 tweakbox eens googlen,
want daarheb ik nog nooit van gehoord.
Ik probeer m'n G3 te updaten maar krijg helaas de Root detected melding. Nu zou ik hem graag un-rooten, daar heb ik echter een .tot en een .dll file voor nodig, enig idee waar ik die krijg? Ik heb netjes een .kdz maar kan daar niets uithalen...
Heeft iemand die bestanden voor me?
Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.
gewoon even aan de LG PC suite hangen en een 'herstel upgrade fouten' onder 'mobiel apparaat' uitvoeren. dan word je root verwijderd. Loopt een kwartiertje maar werkt prima. Je behoudt dan verder gewoon al je instellingen en apps en je kunt gewoon weer OTA updaten.Raveon schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 21:28:
Ik probeer m'n G3 te updaten maar krijg helaas de Root detected melding. Nu zou ik hem graag un-rooten, daar heb ik echter een .tot en een .dll file voor nodig, enig idee waar ik die krijg? Ik heb netjes een .kdz maar kan daar niets uithalen...
Oh, das eigenlijk veel eenvoudigermicheldenhaag schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 01:37:
[...]
gewoon even aan de LG PC suite hangen en een 'herstel upgrade fouten' onder 'mobiel apparaat' uitvoeren. dan word je root verwijderd. Loopt een kwartiertje maar werkt prima. Je behoudt dan verder gewoon al je instellingen en apps en je kunt gewoon weer OTA updaten.
Bedankt!
Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.
Unroot via de SuperSU app zelf werkt niet dus?
In mijn geval niet. En de LG PC Suite methode is veel makkelijker.Brad Pitt schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 11:17:
[...]
Veel makkelijker? Eén klik, deïnstall app, klaar? Okaymicheldenhaag schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 11:19:
In mijn geval niet. En de LG PC Suite methode is veel makkelijker.
Nee, blijft hangen.Brad Pitt schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 11:17:
[...]
PC Suite dan wel kdz/normal flashen (alsnog sneller denk ikRaveon schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 11:56:
Nee, blijft hangen.
Klopt, update is bijna klaarBrad Pitt schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 11:58:
[...]
PC Suite dan wel kdz/normal flashen (alsnog sneller denk ik) it is
Een vraagje :heeft hier iemand al een bluetooth headset gebruikt met de lg ?
.......ik heb zelf de jawbone era...maar daar is de geluidkwaliteit aan de ontvangende kant zeer slecht
Iemand suggesties voor een goed headset ?
.......ik heb zelf de jawbone era...maar daar is de geluidkwaliteit aan de ontvangende kant zeer slecht
[LG G3] Accessoiresjodel99999 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 16:27:
Heb nu zo'n beetje elke methode geprobeerd om mn G3 te rooten, maar niet één die werkt.
PurpleDrake, Stumproot en Towelroot, niks werkt, terwijl de D855 met mijn build nummer gewoon ondersteund zou moeten zijn. Bij Stump en Towel krijg ik te zien dat mijn toestel niet ondersteund wordt, bij Purpledrake blijft hij hangen op Waiting for device......ADB staat aan.
Ligt het misschien aan de laatste OTA van LG, te nieuwe versie misschien?
Of zie ik iets over het hoofd?
PurpleDrake, Stumproot en Towelroot, niks werkt, terwijl de D855 met mijn build nummer gewoon ondersteund zou moeten zijn. Bij Stump en Towel krijg ik te zien dat mijn toestel niet ondersteund wordt, bij Purpledrake blijft hij hangen op Waiting for device......ADB staat aan.
maar de lg rootcounter blijft wel op rooted wanneer je het doet via supersuBrad Pitt schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 11:25:
[...]
Veel makkelijker? Eén klik, deïnstall app, klaar? Okay
Overigens ben jij dat Pfeffernuss
suljo(94)
sometimes I tuck my knees into my chest and lean forward. That's just how I roll.
bij stump zou er normaal een vraag moeten komen of je wil bruteforcen klik op broteforce laat de app zijn werk doen en reboot wanneer die dat zegtOxellaar schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:29:
Heb nu zo'n beetje elke methode geprobeerd om mn G3 te rooten, maar niet één die werkt.
sometimes I tuck my knees into my chest and lean forward. That's just how I roll.
Met kdz dan weer nietsuljo schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 22:27:
maar de lg rootcounter blijft wel op rooted wanneer je het doet via supersu
IndeedOverigens ben jij dat Pfeffernuss
Ja klopt, maar na de bruteforce procedure van ongeveer 5 minuten geeft hij aan: unsupported device.suljo schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 22:29:
[...]
bij stump zou er normaal een vraag moeten komen of je wil bruteforcen klik op broteforce laat de app zijn werk doen en reboot wanneer die dat zegt
Als je bij PD eerst nog eens usb foutopsporing uit en weer aan zet (zonder kabel er in uiteraard), dan kabel er in, wederom batchfile uitvoeren. Vindt ie hem dan nog niet, nog een keer die batchfile runnen. Heb ook wel eens gehad dat ie hem de eerste keer niet meteen pakte. Bij een tweede command prompt ging het prima.Oxellaar schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 23:26:
Ja klopt, maar na de bruteforce procedure van ongeveer 5 minuten geeft hij aan: unsupported device.
Sowieso kan je elke firmware tot nu toe rooten met PD. Heb echter foutopsporing na een rom flash wel eens moeten heractiveren. Niet geschoten...
Dat is idd de manier waarop ik PD ook aan de praat kreeg...Brad Pitt schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 23:30:
[...]
Als je bij PD eerst nog eens usb foutopsporing uit en weer aan zet (zonder kabel er in uiteraard), dan kabel er in, wederom batchfile uitvoeren. Vindt ie hem dan nog niet, nog een keer die batchfile runnen. Heb ook wel eens gehad dat ie hem de eerste keer niet meteen pakte. Bij een tweede command prompt ging het prima.
Sowieso kan je elke firmware tot nu toe rooten met PD. Heb echter foutopsporing na een rom flash wel eens moeten heractiveren. Niet geschoten...
Verwijderd
Zal ik ook nog wat toevoegen aan de tips&tricks. Bij mij lukte het pas door de com-poort waaraan de telefoon hing te veranderen naar poort 41. [Had ik ergens op XDA gelezen]
Nah als het nu nog niet gaat lukken, mag je me lek schieten..
Nah als het nu nog niet gaat lukken, mag je me lek schieten..
Let op:
Levertijden mag je in [LG G3] Levertijden en Prijzen bespreken.
Vragen over accessoires horen in [LG G3] Accessoires
Offtopic-reacties worden verwijderd.
Levertijden mag je in [LG G3] Levertijden en Prijzen bespreken.
Vragen over accessoires horen in [LG G3] Accessoires
Offtopic-reacties worden verwijderd.