Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Nu al leverbaar voor € 459. Nog geen twee maanden na release. Gaat snel omlaag met die prijs.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 10:55:
Nu al leverbaar voor € 459. Nog geen twee maanden na release. Gaat snel omlaag met die prijs.
ja lg he.
dat is een voordeel als je hem wilt kopen,en een nadeel als je hem hebt.

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Genoeg om mij over de streep te halen. Na een Galaxy S2, een Note 1, een Xperia S, een Galaxy S4 en een Note 3 ga ik nu toch maar eens een LG doen. De G2 vond ik al een interessant toestel, maar de wow factor was net niet groot genoeg. Heb al een koper voor de Note gevonden en deze prijs is erg schappelijk voor wat je krijgt dus knoop maar doorgehakt. Ben benieuwd, maar verwacht geen spijt te krijgen eigenlijk :)

• StrifeNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-11 15:39
Ik heb even een vraagje
Als ik mijn LG g3 voor het eerst opstart gaat ie 109 apps installeren uit zichzelf
Heb nu net ook de v10G gesinstalleerd maar het blijft zich voordoen
Het zijn ook buitenlandse t-mobile apps enz
Weet iemand wat dit probleem is of bekend is ermee?

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:29
Wow, net YouTube: LG G3 Review: More Than Just A Pretty Screen gekeken. I'm impressed. Ik wist van de G3 af, maar wat een mooi scherm met de onscreen knoppen erbij.

Iemand die voorheen een S4 had en nu een G3? Hoe bevalt dit?

• WALUIGI96
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:38
Gerubu schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 13:39:
Ik heb even een vraagje
Als ik mijn LG g3 voor het eerst opstart gaat ie 109 apps installeren uit zichzelf
Heb nu net ook de v10G gesinstalleerd maar het blijft zich voordoen
Het zijn ook buitenlandse t-mobile apps enz
Weet iemand wat dit probleem is of bekend is ermee?
Is het misschien zo dat die apps aan jouw google account zijn gekoppeld, vaak download die al de apps die ook op andere apparaten staan.

• StrifeNL
Nee want ik begin zeg maar zonder de backup te installeren
Gewoon fresh install
Maar dat verklaard niet dat de apps buitenlands zijn
WALUIGI96 schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 14:25:
[...]

Is het misschien zo dat die apps aan jouw google account zijn gekoppeld, vaak download die al de apps die ook op andere apparaten staan.

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:48
Roodey schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 14:07:
Ja, ik. Heb de G3 gewonnen via Tweakers, toevallig 2 weken nadat ik mijn S4 net weer even helemaal opnieuw had geïnstalleerd, precies naar mijn wens. Ik was heel tevreden met de S4 en verwachtte van tevoren dat ik de G3 na de review zou weggeven aan een familielid dat hard een nieuwe nodig heeft en dat ik zelf de S4 zou blijven gebruiken. De G3 leek me te groot en ik had in reviews gelezen dat de batterij tegenviel en hij laggy was. Ik ben daar snel op teruggekomen: het is prachtig hoe ze zo'n groot scherm in een toch zo handzame behuizing hebben gekregen, de G3 is een veel mooier apparaat dan de S4, de batterij van de G3 gaat ruim langer mee dan die van de S4 en ik heb volstrekt geen last van lag met de nieuwe officiële OTA-update van de firmware. Mijn familielid krijgt dus nu de S4 aangeboden. :)

Als je meer over mijn ervaring wilt lezen, kun je de volledige review hier vinden (inclusief vergelijking met de S5 van mijn vriendin): productreview: LG G3 16GB Zwart review door Anakha

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:46
Gerubu schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 14:27:
Nee want ik begin zeg maar zonder de backup te installeren
Gewoon fresh install
Maar dat verklaard niet dat de apps buitenlands zijn

[...]
Na de flash van je rom, dat "installeren" van je is het compilen van de apps (waarschijnlijk gebruik je ART, dan kan het wel even duren).

Ik weet niet of je zelf een KDZ file geflashed hebt, maar waarschijnlijk heb je dan een branded ROM geflashed. Makkelijkste is even rooten, en deze applicaties verwijderen en je "probleem" is opgelost.

• StrifeNL
Dus als ik een branded rom heb geflashed gaan die apps niet weg als ik een unbranded rom flash?
Als ik de telefoon opstart is het de update center van lg die de apps installeert.
Is er geen andere manier want wil liever niet rooten
Heb er niet zo heel veel verstand van.
Razer schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 18:29:
[...]

Na de flash van je rom, dat "installeren" van je is het compilen van de apps (waarschijnlijk gebruik je ART, dan kan het wel even duren).

Ik weet niet of je zelf een KDZ file geflashed hebt, maar waarschijnlijk heb je dan een branded ROM geflashed. Makkelijkste is even rooten, en deze applicaties verwijderen en je "probleem" is opgelost.

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
Ik heb het volgende zodra ik in de auto stap en bluetooth activeer, dan wordt data uitgeschakeld.

Hierdoor kan ik geen internet meer gebruiken iemand hetzelfde euvel? Op zich wel veilig maar tevefns irritant!

Opgelost:

Het Navigatie systeem van VW (in mijn geval) heeft 2 opties in het bluetooth/instellingen menu:

premium en handmatig deze stond dus op premium. En als je handmatig kiest dan kun je data weer aanzetten.

[ Voor 33% gewijzigd door Tanakiam op 03-08-2014 21:22 . Reden: antw. stond in handleiding VW Passat 😜 ]

• Jack O10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
Heb net de G3 binnen en moet zeggen dat ik best tevreden ben. Ik vraag me echter 1 ding af:

Komende van een Samsung ben ik gewend om geregeld mijn apps te sluiten en daarnaast mijn Ram te wissen. Dit laatste vind ik alleen nergens terug, behalve als ik bij 'actief' in het applicatiemenu kijk. Daar staat dat 1,5 GB gebruikt is.

Is het mogelijk en/of nodig om mijn Ram geheugen geregeld te wissen, of moet ik alleen mijn apps sluiten?

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-11 23:14
Jack O10 schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 20:28:
Heb net de G3 binnen en moet zeggen dat ik best tevreden ben. Ik vraag me echter 1 ding af:

Komende van een Samsung ben ik gewend om geregeld mijn apps te sluiten en daarnaast mijn Ram te wissen. Dit laatste vind ik alleen nergens terug, behalve als ik bij 'actief' in het applicatiemenu kijk. Daar staat dat 1,5 GB gebruikt is.

Is het mogelijk en/of nodig om mijn Ram geheugen geregeld te wissen, of moet ik alleen mijn apps sluiten?
Dat is bij LG veel mooier geregeld.
Kijk bij instellingen, algemeen en dan smart cleaning.

• Jack O10
mytheory schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 20:46:
[...]

Oke, daar staat alleen 200 MB aan chache van apps. Wellicht dat die 1,4 GB gewoon mijn intern geheugen is, aangezien er 9,85 GB vrij staat :)

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:29
Anakha schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 15:17:
[...]

Ja, ik. Heb de G3 gewonnen via Tweakers, toevallig 2 weken nadat ik mijn S4 net weer even helemaal opnieuw had geïnstalleerd, precies naar mijn wens. Ik was heel tevreden met de S4 en verwachtte van tevoren dat ik de G3 na de review zou weggeven aan een familielid dat hard een nieuwe nodig heeft en dat ik zelf de S4 zou blijven gebruiken. De G3 leek me te groot en ik had in reviews gelezen dat de batterij tegenviel en hij laggy was. Ik ben daar snel op teruggekomen: het is prachtig hoe ze zo'n groot scherm in een toch zo handzame behuizing hebben gekregen, de G3 is een veel mooier apparaat dan de S4, de batterij van de G3 gaat ruim langer mee dan die van de S4 en ik heb volstrekt geen last van lag met de nieuwe officiële OTA-update van de firmware. Mijn familielid krijgt dus nu de S4 aangeboden. :)

Als je meer over mijn ervaring wilt lezen, kun je de volledige review hier vinden (inclusief vergelijking met de S5 van mijn vriendin): productreview: LG G3 16GB Zwart review door Anakha
Review gelezen, de 32 gb versie zal een stuk duurder zijn helaas.
Ik vraag me alleen af hoe je 3 dagen haalt op 1 lading. Lukt mij met de s4 niet. Die ligt elke dag aan de lader.
Ga nog wat YouTube filmpjes kijken en Marktplaats in de gaten houden voor een nieuwe 2e hands.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:39
mytheory schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 20:46:
Dat heeft echter werkelijk niets met zijn vraag te maken :)

Nickname does not reflect reality

• Jack O10
Brad Pitt schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 08:38:
[...]

Dat heeft echter werkelijk niets met zijn vraag te maken :)
Het cache wissen leek me al geen goed idee. Weet iemand hoe het zit met het RAM-geheugen?

• Brad Pitt
Jack O10 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 09:25:
Het cache wissen leek me al geen goed idee. Weet iemand hoe het zit met het RAM-geheugen?
Mja met een toestel met 2 of 3GB geheugen zou je je er op zich geen zorgen over hoeven te maken, het OS zou dat allemaal zelf moeten regelen en leeg geheugen is zinloos geheugen. Snap nooit zo goed dat men blij is als er nog 1.7GB vrij is. Je moet juist blij zijn als je 200MB vrij hebt en alle apps die je vaak gebruikt staan meteen stand-by om gebruikt te kunnen worden. Het vrijmaken om wat nieuws te starten gebeurt toch vanzelf.

Als je zou gaan slapen of zo kan je toch in taakbeheer even wat apps opzij schuiven om deze zodoende te sluiten? Alles in één keer sluiten kan natuurlijk ook. Er zullen dan echter toch weer de nodige dingen vanzelf worden opgestart. Zonder root en tools is het onmogelijk te zorgen dat een groot aantal apps niet vanzelf (weer) starten.

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 04-08-2014 09:49 ]

• Jack O10
Brad Pitt schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 09:47:
[...]

Mja met een toestel met 2 of 3GB geheugen zou je je er op zich geen zorgen over hoeven te maken, het OS zou dat allemaal zelf moeten regelen en leeg geheugen is zinloos geheugen. Snap nooit zo goed dat men blij is als er nog 1.7GB vrij is. Je moet juist blij zijn als je 200MB vrij hebt en alle apps die je vaak gebruikt staan meteen stand-by om gebruikt te kunnen worden. Het vrijmaken om wat nieuws te starten gebeurt toch vanzelf.

Als je zou gaan slapen of zo kan je toch in taakbeheer even wat apps opzij schuiven om deze zodoende te sluiten? Alles in één keer sluiten kan natuurlijk ook. Er zullen dan echter toch weer de nodige dingen vanzelf worden opgestart. Zonder root en tools is het onmogelijk te zorgen dat een groot aantal apps niet vanzelf (weer) starten.
Oke, bedankt voor de info!

• Brad Pitt
Het is maar een mening hoor, geen vaststaand feit :P

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Sinds zaterdag de G3 32/3GB in mijn bezit. Wat een verademing ten opzichte van de HTC One X. Ben twee dagen bezig geweest om alle menu's en opties door te worstelen en hem in te stellen naar mijn wens. Ongelofelijk wat een mogelijkheden. Zelfs keuze of je de backbutton links of rechts wil hebben, er nog een paar knopjes bij wilt (dual screen en QSlide apps).

Ik heb helaas geen vergelijkingsmateriaal van een andere telefoon met Full HD scherm, maar deze is echt haarscherp!

De demo filmpjes heb ik gekeken en ze laten wel het potentie van het scherm zien. Al vind ik de kwaliteit van de filmpjes wel tegenvallen. Ze zijn zwaar over sharpened. Bij contouren is er niet 1 contourlijn te zien, maar zijn er duidelijk meerdere lijnen te zien.

De camera start niet snel op maar is wel super snel met focussen. Het zou me niet verbazen als ze dit binnenkort ook uitbrengen voor compact camera's. Wat ik tegen vind vallen is de keuze tussen de formaten waarin je de foto's kunt opslaan. 13MP in 4:3, standaard staat hij op 10MP in 16:9, 9 MP in 1:1 en dan de grote stap naar 3MP in 4:3. Ik had gehoopt om bijvoorbeeld nog een 4:3 in 8 of 6MP te hebben en dito met de 16:9. Standaard staat de camera ook op HDR auto. Bij de One X gebruikte ik de HDR optie ook regelmatig. Ik heb nog niet geëxperimenteerd wat je in welke situatie het beste kunt kiezen. Vooralsnog presteert hij in de HDR auto stand prima.

Ik had veel verwachtingen van de dualscreen optie. Helaas valt dit achteraf wel tegen. Je kunt maar enkele vooraf aangewezen apps gebruiken hiervoor. Enkele Google apps en enkelen van LG.

QSlide (snelmenu met apps) heeft ook wel potentie, maar moet nog even uitzoeken of je naast de door LG aangewezen apps ook er zelf een paar in kunt zetten.

Een van de eerste dingen die ik heb geactiveerd is de knock code. Gecombineerd met de guest modus is het een leuke gimmick om je telefoon zonder zorgen over privacy even aan iemand anders te geven.

De afstandsbediening vind ik een erg leuke gimmick. Ik heb meteen mijn Samsung TV ingesteld. Jammer dat de Motorola reciever van iTV er niet in staat. Je kunt hem wel handmatig programmeren. Maar helaas is dat geen garantie dat dit meteen vlekkeloos werkt. Veel knoppen worden dubbel opgenomen, waardoor je in eens met twee kanalen tegelijkertijd zapt van 1 naar 3 bijvoorbeeld. En het signaal is een stuk zwakker dan de originele afstandsbediening. Je moet hem wel goed mikken op het betreffende apparaat.
Prettig is dan wel weer dat je je afstandsbediening op je lockscreen kan laten zetten als je op je thuis netwerk bent aangemeld. Hij komt zelfs in je statusvenster te staan. Helaas is hij daar meer tot last dan dat het prettig is. Ik was blij dat ik hem daar na lang zoeken ook weer kon verwijderen.

De accu gaat beduidend langer mee dan mijn vorige telefoons. De HTC's One X, Desire en daarvoor de Touch Diamond. Al heb ik het al wel gepresteerd om hem binnen 4-5 uur leeg te krijgen met Ingress. Maar zonder dat actief te spelen, gaat hij echt behoorlijk lang mee. Echt een verademing om je telefoon geen 2-3x per dag op te hoeven laden (de One X lag bijna continu aan de lader). Geen extra stress en planning om met een volle accu de deur uit te gaan. Met 4,5 uur in gebruik (OSD 2 uur) staat hij nog op 78%. De One X had dan al aan de lader gehangen...

Het scherm heb ik inmiddels op 30% auto staan. Moet nog even kijken hoe dat buiten werkt. Ik ben wel blij dat je met de lichtsensor actief nog een aanpassing kan doen aan de lichtintensiteit. Dat miste ik wel bij de One X. De S3 van mijn vrouw kon je wel aanpassen. Al was deze vaak niet accuraat: overdag buiten te donker en 's avonds binnen weer te fel.

Het laden gaat ook vlot, in 2 uur is deze van 0-100% volledig geladen.

En als laatste LG Health. Leuke gimmick! Voer je lengte, leeftijd en gewicht in, dan geeft hij aan hoeveel KCal je minimaal op een dag moet verbranden door te bewegen. De ingebouwde stappenteller staat blijkbaar altijd aan. Hij geeft daarbij ook de gelopen afstand weer. Verder kun je ook de volgende buitenactiviteiten tracken: wandelen, hardlopen, fietsen en inline skaten. De diversiteit van de activiteiten is wat beperkt, maar leuk is het wel. Ik hoop dat het mij motiveert om weer wat kilootjes kwijt te raken de komende tijd :)

Mijn conclusie: ik vind het een mooi toestel, prachtig scherm, prima camera met zeer snelle autofocus en de accu prestaties zijn ook meer dan prima.

De komende dagen ga ik het toestel nog wat meer aan de tand voelen en ga dan een review schrijven. Als er nog specifieke vragen zijn van geïnteresseerden, hoor ik het graag :)

Sinds zaterdag avond ook de 10e firmware erop. En zoals het er naar uit ziet houd ik het lekker bij de stock versies van LG die OTA komen.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik heb hem ook inmiddels, de 32GB/3GB versie.

Ik heb meteen de Google Now Launcher uit de store geplukt, de runtime op ART gezet, GPU rendering afdwingen aan en overgangseffecten op 0,5 staan. Deze combinatie draait als een zonnetje en geeft geen lag in de launcher zelf. Wel blijft de overall performance merkbaar achter bij bijvoorbeeld de Nexus 5. Hoewel ik me daar al op had ingesteld, stelt dat in praktijk toch teleur.

De vertraging die ik in dit toestel merk is bij het openen van apps. Het lijkt alsof er nog wel iets verbeterd kan worden aan het RAM geheugen gebruik of het aanspreken daarvan. Er is doorgaans meer dan 1GB geheugen vrij, maar toch lijken sommige apps al vrij snel opnieuw te moeten inladen, hoewel dat ook een time-out issue kan zijn. Ik gebruik slechts een zeer beperkt aantal apps.

Alles bij elkaar ben ik redelijk tevreden, hoewel ik ook moet wennen aan de grootte. Ik heb de HTC One M8 gehad en relatief snel weer weg gedaan vanwege de grootte, maar met deze LG wilde ik het opnieuw proberen. In de toekomst hoop ik nog enige performance verbetering te kunnen bewerkstelligen via tweaks of een update.

Als men vragen heeft, dan ben ik bereid die te antwoorden. Ik kom van HTC One M8, Nexus 5 en iPhone 5S.

[ Voor 3% gewijzigd door joblamie op 04-08-2014 12:29 ]

Palthe

Klopt het dat het flashen van de kdz super lang duurt?
LG software update scherm staat op 12% en mijn LG G3 toont 2% voortgang na een kwartier.
Kan ik het ook afkappen en opnieuw beginnen of is de telefoon dan bricked?

• Brad Pitt
palthe schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 19:16:
Klopt het dat het flashen van de kdz super lang duurt?
Minuut of twee of zo denk ik.

Palthe

Hmm, dan is er iets raars aan de hand.
Ik volg de handleiding van xda (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2785089)
met de kdz uit dit forum.
Ik krijg netjes een COM4 scherm op mijn LG G3 en dan duurt het oneindig lang.
Ik heb het nu even overnieuw gedaan op een andere usb poort, en nog steeds super traag. Lijkt nu zelfs niets meer te doen.
Ik zie wel netjes onderin het scherm van mijn LG dat hij D85510e gevonden heeft op de foon en dat de kdz D85510g betreft.
Nog een tip? Klopt het dat je in de LG Mobile Support Tool bij de 2de stap (internet download symbool) een fout krijgt over connectie met de server?

• Brad Pitt
palthe schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 19:35:
Klopt het dat je in de LG Mobile Support Tool bij de 2de stap (internet download symbool) een fout krijgt over connectie met de server?
Ja heb dat ook meestal. Een druk op Retry en gaat dan verder.

Palthe

Brad Pitt schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 20:03:
[...]

Ja heb dat ook meestal. Een druk op Retry en gaat dan verder.
en jij doet ook gewoon die cse flash?

update: nu even op een windows 7 machine gedaan met native usb 2 poorten (in plaats van usb 3 op mijn eigen laptop) en hij vliegt er over.
Thanks voor de replies en het meedenken BP!

[ Voor 29% gewijzigd door Palthe op 04-08-2014 20:11 ]

• Brad Pitt
palthe schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 20:07:
En jij doet ook gewoon die cse flash?
Eerste maal wel, laatste paar keer gewoon Normal gedaan :)
palthe schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 20:07:
update: nu even op een windows 7 machine gedaan met native usb 2 poorten (in plaats van usb 3 op mijn eigen laptop) en hij vliegt er over.
USB3 is inderdaad niet verstandig, ook al eens gezegd in dit topic :P

[ Voor 43% gewijzigd door Brad Pitt op 04-08-2014 21:16 ]

• revengeyo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-11 07:26
Die terugknop in de camera zit aan de verkeerde kant! Dat vind ik vervelend.
Wouik even kwijt.

• WALUIGI96
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:38
Nee joh, die zit gewoon aan de goede kant:
http://cdn.gsmarena.com/p...-samples/gsmarena_001.jpg
Linksonder, net zoals hier:
http://www.onebitzero.com...-Android-Phone-How-To.jpg

• witlox4098
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 08:55
Is er op Tweakers iemand die last heeft van een defecte simtray, ik had dat probleem volgens Dynafix, en lg neemt het antwoord gewoon over.

Volgens Dynafix had de gebruiker de simtray kapot gemaakt, weet iemand wat ik moet doen omdat onder reparatie te laten repareren.

• joblamie
  • Niet online
witlox4098 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 08:57:
Is er op Tweakers iemand die last heeft van een defecte simtray, ik had dat probleem volgens Dynafix, en lg neemt het antwoord gewoon over.

Volgens Dynafix had de gebruiker de simtray kapot gemaakt, weet iemand wat ik moet doen omdat onder reparatie te laten repareren.
Ik hoor relatief vaak dat Dynafix het erop gooit dat een gebruiker de simtray zelf kapot heeft gemaakt, wat in 99% van de gevallen natuurlijk totale onzin is. Repareren ze hem wel tegen betaling? Ze willen ook nog weleens schaamteloos melden dat ze het toestel eventueel voor je willen vernietigen hahaha.

Andere optie: Heb je geen kostbaarheden buitenhuis verzekering?

• revengeyo

• Brad Pitt
Swipe-up navbar, press back :)

• revengeyo
Zojuist een nieuwe update ontvangen.

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:47
Weet iemand waar (of bestaat) de optie videocall zit?. Op mijn vorige telefoons had ik de optie bij bellen om gewoon te bellen of video te bellen

• Razer
revengeyo schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:09:
Zojuist een nieuwe update ontvangen.
Zou handig zijn als je dan even een versie nummer o.i.d. meldt, of een screenshot :)

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 20:56

The Wizard

Moderator Mobile
Deze melding geeft ie, weet nog niet of ik hem moet installeren ivm root :).
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/25854502/Screenshot_2014-08-06-13-19-24.png

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• Razer
Dan vermoed ik dat het versie 10G is :)

• revengeyo
Afbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/4lawi6nh5/image.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/tsqdw6fyx/image.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/oreeh2j4p/image.jpg

[ Voor 62% gewijzigd door revengeyo op 06-08-2014 13:26 ]

Verwijderd

Heb de update ook ontvangen 10G is dat zo'n belangrijke of wat?

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 20:56

The Wizard

Moderator Mobile
Ter info: Root (TowelRoot) is nog steeds aanwezig. Alleen even Xposed Framework opnieuw installeren zoals ook bij de vorige update.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:32:
Heb de update ook ontvangen 10G is dat zo'n belangrijke of wat?
Het is altijd belangrijk om je software up to date te houden O-)

• Brad Pitt
Alternative schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:15:
Het is altijd belangrijk om je software up to date te houden O-)
Ben van 10i weer terug gegaan naar 10f, draait (hier (imho)) beter. Wellicht dat de Nederlandse 10i wel top is :)

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
v10G is vandaag dus uit. Die zou beter zijn dan v10a en v10e?

• Brad Pitt
W00fer schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:21:
v10G is vandaag dus uit. Die zou beter zijn dan v10a en v10e?
Weinig reden 10G uit te brengen als die inferieur zou zijn aan de door jou genoemde firmwares imho?

• W00fer
  • Niet online
joblamie schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 12:28:

Als men vragen heeft, dan ben ik bereid die te antwoorden. Ik kom van HTC One M8, Nexus 5 en iPhone 5S.
Wat mistte je in de HTC One M8 en iPhone 5S respectievelijk wat je in deze G3 wel hebt?

• W00fer
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:23:
[...]

Weinig reden 10G uit te brengen als die inferieur zou zijn aan de door jou genoemde firmwares imho?
Omdat sommige mensen terug gaan naar 10f als ze al op 10i zitten?

• Brad Pitt
W00fer schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:29:
Omdat sommige mensen terug gaan naar 10f als ze al op 10i zitten?
Hahaha touché :) Zal allemaal ook heus wel placebo zijn hoor maar vind/denk dat 10f beter loopt dan 10g. Heb echter nooit de officiële Nederlandse 10g geprobeerd, alleen de XDA-versies. Misschien dat deze 10g wel ftw is.

• W00fer
  • Niet online
Geen idee wat ze bedoelen met Google Patch in die changelog trouwens.

• Brad Pitt
W00fer schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:38:
Geen idee wat ze bedoelen met Google Patch in die changelog trouwens.
Grievende security flaw zat in Android hè.

[Edit] Dacht eigenlijk dat het ging om de FakeID bug maar da's met een recente Play Store / Play Services eigenlijk ook niet meer aan de orde aangezien dit op vorige versies dan ook al opgelost was (mits geüpdate).

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/14073328797190_fmog220140806_154805s.png

Wellicht dat in 10G nu gewoon standaard de geüpdate Play Store / Services zitten zodat dat sowieso gefixt is :)

[ Voor 56% gewijzigd door Brad Pitt op 06-08-2014 15:53 ]

• GrowMyHair
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik heb net ook geupdated naar de v10g versie. Ik wilde vanavond mijn G3 gaan rooten. Is Purpledrake daar de beste (en enige) methode voor?

• W00fer
  • Niet online
GrowMyHair schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 16:24:
Ik heb net ook geupdated naar de v10g versie. Ik wilde vanavond mijn G3 gaan rooten. Is Purpledrake daar de beste (en enige) methode voor?
Sommigen zeggen dat Towelroot nog steeds werkt, of dat is wanneer je die al eerder hebt geactiveerd weet ik niet. Of hij werkt nog steeds.

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:51
Ook laatste update vandaag binnen gehaald. Nu had ik sowieso geen last van die shutdown rotzooi, maar ik merk tot nu toe dat mijn G3 aanzienlijk langer doet met een accu lading.

• W00fer
  • Niet online
De v10g update fixt dat je geen speakers kon aansluiten om radio te luisteren (2rings plug stekkertjes). Nu kan je elke koptelefoon aansluiten om radio te luisteren, eerder weigerde de radio om aan te gaan.

Overigens heeft Tmobile de mast bij mij geupgrade, waardoor ik nu Edge binnenshuis heb.

[ Voor 21% gewijzigd door W00fer op 06-08-2014 18:12 ]

• GrowMyHair
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ter info: gisteravond mijn G3 geroot. Eerst Towelroot geprobeerd, die werkt niet met de laatste firmware. Daarna PurpleDrake gebruikt. Dat ging zonder problemen, ongeveer 5-10 minuten werk. (Waarschijnlijk 2 minuten werk als je er routine in hebt.)

• Brad Pitt
GrowMyHair schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 08:41:
Ter info: gisteravond mijn G3 geroot. Eerst Towelroot geprobeerd, die werkt niet met de laatste firmware.
Welke root methode voor welke firmware: https://docs.google.com/s...lCG9roMs/edit?pli=1#gid=0

[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 07-08-2014 09:37 ]

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-11 17:57

@r!k

It is I, Leclerq

Ik zie hier weinig over voorbij komen op de post van Alternative na.

Ik heb mijn G3 nu twee weken maar in de tussentijd al 5 keer gehad dat hij uit zichzelf uit ging. Alleen de laatste keer ging hij uit zichzelf ook weer aan. Ik heb de 32 Gb versie.

Ik heb nog geen patroon kunnen ontdekken en lees eigenlijk alleen reset je toestel volledig en hoop dat het dan weer weg gaat. Voordat ik dit ga proberen dacht ik, ik vraag toch nog even na of iemand hier inmiddels iets meer te weten is gekomen hierover.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Brad Pitt
@r!k schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:30:
Voordat ik dit ga proberen dacht ik, ik vraag toch nog even na of iemand hier inmiddels iets meer te weten is gekomen hierover.
Hier een hele thread over dit euvel.

• Alternative
@r!k
De mijn viel niet uit, maar had spontane reboots.
Maar daar heb ik na de (E) update, en een reset, geen last meer van gehad.

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:42
v10g = 32Gb only?

• revengeyo
Nee heb ook de 16gb versie.

• micheldenhaag
Nou dan wacht ik de OTA maar af ;) zal wel langzaam doordruppelen....

• djmvt
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 20:41
Roodey schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 14:07:
Wow, net YouTube: LG G3 Review: More Than Just A Pretty Screen gekeken. I'm impressed. Ik wist van de G3 af, maar wat een mooi scherm met de onscreen knoppen erbij.

Yep ik :-)
S4 is na 4 maanden retour verkoper gegaan vanwege tot 2x toe scheuren van de bezel. Wilde dynafix/verkoper gooien op val/druk/stootschade maar heb dit juridisch aangevochten waarna ik het volledige aankoopbedrag heb teruggekregen.

G3 voordelen vind ik vooral zitten in de snelheid, knock on, batterijduur. Nadeel vind ik toch wel de totale omvang van het toestel, nogal groot dus en het LCD scherm. Resolutie en beeldkwaliteit prima maar de amoled schermen van samsungs S2 S3 en S4 zijn erg fijn als je je telefoon ook als wekker gebruikt omdat deze volledig zwart zijn als ze niks hoeven te laten zien. Wat dus erg fijn was met de nachtweergave van bv gentle alarm.

Maargoed nu gebruik ik gewoon mijn pebble als ik snachts de tijd wil zien...

Overall is het wel een aanrader hoor, en ik klop nu op alles om het aan te zetten hahahaha :)

• joblamie
  • Niet online
W00fer schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:29:
[...]

Wat mistte je in de HTC One M8 en iPhone 5S respectievelijk wat je in deze G3 wel hebt?
De HTC One M8 lag mij totaal niet lekker in de hand, dit probleem heb ik ook nog een beetje met de G3 moet ik eerlijk zeggen. Bij de M8 kon ik er niet aan wennen, ik hoop bij de G3 wel. Waar ik me op iPhone langzamerhand dood aan begon te irriteren is dat je notificaties niet weg kunt swypen vanuit het notificatiecentrum. Tevens het beperkte scherm oppervlak. In de tussentijd heb ik ook nog een Nexus 5 gehad en dat is simpelweg het heerlijkste toestel van allemaal. Maarja, je wil weleens wat anders...

[ Voor 11% gewijzigd door joblamie op 07-08-2014 20:32 ]

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

djmvt schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 19:57:
[...]

Overall is het wel een aanrader hoor, en ik klop nu op alles om het aan te zetten hahahaha :)
Haha, herkenbaar. Vanavond de iPone 4s van mijn vrouw in mijn handen. Knockcode werkte niet en het scherm kon ik ook niet aan wennen: super klein en lage resolutie. #Spoiled!

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• W00fer
  • Niet online
joblamie schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 20:31:
[...]

De HTC One M8 lag mij totaal niet lekker in de hand, dit probleem heb ik ook nog een beetje met de G3 moet ik eerlijk zeggen. Bij de M8 kon ik er niet aan wennen, ik hoop bij de G3 wel. Waar ik me op iPhone langzamerhand dood aan begon te irriteren is dat je notificaties niet weg kunt swypen vanuit het notificatiecentrum. Tevens het beperkte scherm oppervlak. In de tussentijd heb ik ook nog een Nexus 5 gehad en dat is simpelweg het heerlijkste toestel van allemaal. Maarja, je wil weleens wat anders...
Je kunt toch met een kruisje die notificaties cleanen? Er zit ook een clean knopje op mijn iPod touch 3G notificatiescherm.

• joblamie
  • Niet online
W00fer schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 03:05:
[...]

Je kunt toch met een kruisje die notificaties cleanen? Er zit ook een clean knopje op mijn iPod touch 3G notificatiescherm.
Dat klopt en dat werkt mijn inziens héél vervelend en kan anno 2014 echt niet meer.

• Alternative
Ik kwam vanmorgen me bed uit, en de telefoon was uit.
Batterij leeg dacht ik,...kan gebeuren (toen ik naar bed ging was die volgens mijn nog half vol)
Maar hij gaat dus helemaal niet meer aan, en hij laad ook niet meer op.
Batterij, sim, geheugenkaart eruit...ander lader, niks helpt.
De telefoon is dus spontaan overleden :(

Iemand een idee wat het zou kunnen zijn ?

edit:
Van wat ik zelf heb kunnen vinden...
Probleem waar ik last van had....de laad kabel gaat niet goed in de usb connector, de kabel van g2 gaat wel prima.
De oplossing zou dan zijn, een nieuwe laad connector. :X

[ Voor 22% gewijzigd door Alternative op 08-08-2014 12:20 ]

Verwijderd

Accu er meer dan 20 seconde uitgehaald?
Recovery mode geprobeerd? Volume knop omlaag indrukken en power knop indrukken.

Hier hoe het moet :

IMPORTANT NOTE: Do not try to reboot into recovery mode unless you’ve installed a custom recovery like TWRP / CWM on your LG G3, otherwise you might end-up hard resetting your phone.

Power off your device and wait for 5-10 seconds until the device is fully switched off.
Press and hold ‘Volume Down + Power’ buttons together and release them as soon as you see the LG logo on your phone’s screen.
Now immediately press and hold the ‘Volume Down + Power’ buttons again until you see the ‘Hard reset screen’
Press power button once, and then again to confirm hard reset. If you have a custom recovery installed, your phone won’t hard reset and will boot into recovery mode.
Your phone will boot into recovery mode. Use Volume buttons to navigate Up and Down between options and use Power button to select an option in recovery (if in case it’s not touch supported)

Oh je hebt het al gevonden. Koop je toch een oplaad mat draadloos opladen in plaats van stekker in onderkant van de telefoon.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2014 12:25 ]

• Alternative
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:21:
Accu er meer dan 20 seconde uitgehaald?
Recovery mode geprobeerd? Volume knop omlaag indrukken en power knop indrukken.
Let wel dat als je dit doet hij geen root mag hebben!
1. gedaan...en werkt niet.
2. gedaan...en werkt niet.
3. ik heb geen root,...is gewoon stock ;)

denk dat het toch de usb connector is
Oh je hebt het al gevonden. Koop je toch een oplaad mat draadloos opladen in plaats van stekker in onderkant van de telefoon.
Dat zou ik kunnen doen, als ik zeker weet dat het aan de connector ligt.
Maar dan zit ik dus weer met 2 problemen.....1 het zou niet mogen bij een toestel van een paar weken oud (zal een productie fout zijn) 2 hoe doe ik het dan met data ?

Je oplossing is leuk bedacht, maar denk dat die toch even retour moet

[ Voor 34% gewijzigd door Alternative op 08-08-2014 12:33 ]

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:28

Magic666

No one's neighbour!

hmmmm grappig..... vanochtend ook mijn phone die er spontaan mee stopte....
Uit bed ff kijken naar de berichten, batterij op 45%, niks aan de hand. Half uurtje later in de auto (niet rijdend :+ ), scherm zwart en geen leven...

Op werk ff de batterij eruit gehaald en er weer in en sindsdoen doet ie het weer gewoon. Apart.... ff in de gaten houden. (tot op heden liep die gewoon vlekkeloos, stock, en sinds een paar dagen de laatste update erop)

• Alternative
Batterij eruit en er weer in werkt bij mij helaas niet.
Email gestuurd naar lg (live chat was offline) en nu maar wachten op antwoord.
Zal wel retour moeten voor reparatie

• Brad Pitt
Alternative schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:50:
Zal wel retour moeten voor reparatie
Volume omhoog en dan op de PC aansluiten doet ie ook niks?

• Alternative
Brad Pitt schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 16:18:
[...]

Volume omhoog en dan op de PC aansluiten doet ie ook niks?
Nee,...alles al geprobeerd.
Hij is gewoon zo dood als een pier.
Ook al contact gehad met lg, en die hadden ook geen oplossing behalve terug sturen/brengen naar de leverancier voor reparatie.
Toestel dus weer een paar weken weg :(

Van de email die ik heb ontvangen:
Zeer vervelend om te vernemen dat het toestel niet meer aan gaat.
Het zou natuurlijk kunnen dat het aan het oplaadpunt van de telefoon ligt dat het toestel niet meer oplaadt en daardoor niet meer is in te schakelen.
Wij raden u inderdaad aan het toestel voor onderzoek en herstel aan te bieden via de winkel van aankoop.
Hoplelijk kunt u dan snel weer gebruik maken van uw aankoop.

[ Voor 33% gewijzigd door Alternative op 08-08-2014 17:06 ]

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-10 17:20

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Vandaag de G3 binnen gekregen en zover geen problemen maar er is een ding (setting?) waar ik maar niet uit kom. De fonts in de widgets zijn echt veel te groot.

Iemand anders daar ook last van en weet hoe ik die kan veranderen?
Nova als launcher.

Voorbeelden: http://i.imgur.com/8Iylxuz.png & http://i.imgur.com/Xxe39si.png

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• Brad Pitt
quartex schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 00:28:
Iemand anders daar ook last van en weet hoe ik die kan veranderen?
Rooten en dan build.prop aanpassen. Heb zelf density op 530 staan, vind dan alles prima qua grootte.

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-10 17:20

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Brad Pitt schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 00:31:
[...]

Rooten en dan build.prop aanpassen. Heb zelf density op 530 staan, vind dan alles prima qua grootte.
Geen andere optie? Lijkt me toch een normale setting die te veranderen moet zijn. System fonts staan al op minimum.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• Brad Pitt
quartex schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 00:39:
Geen andere optie? Lijkt me toch een normale setting die te veranderen moet zijn. System fonts staan al op minimum.
Als de betreffende widget er zélf geen optie toe heeft moet je het wel forceren hè. Plus fonts op minimum is alsnog te groot, imho, in de meeste apps. De default dpi-waarde gaat dan ook echt nergens over.

• Razer
Brad Pitt schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 00:31:
[...]

Werkt met de DPI van 530 alle stock apps?

• Brad Pitt
Razer schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 09:43:
Werkt met de DPI van 530 alle stock apps?
Nee zeker niet. Die kan je eventueel weer een dpi-waarde van 640 geven of alternatieven daarvoor gebruiken :)

Als je de dynamische LCD refresh uit zet en hem gewoon constant op 60Hz laat draaien is (c.q. vind ik) de telefoon een stuk smoother. Weiger te accepteren dat het een placebo is :) Misschien ook eens proberen? :P

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/14075731762110_Cteg220140809_103303s.png
(In dialer: 3845#*855* en dan de derde optie van onderen, Dynamic LCD refresh ON/OFF)

[ Voor 50% gewijzigd door Brad Pitt op 09-08-2014 10:37 . Reden: LCD refresh toegevoegd ]

• Razer
Brad Pitt schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 09:50:
[...]

Nee zeker niet. Die kan je eventueel weer een dpi-waarde van 640 geven of alternatieven daarvoor gebruiken :)

Als je de dynamische LCD refresh uit zet en hem gewoon constant op 60Hz laat draaien is (c.q. vind ik) de telefoon een stuk smoother. Weiger te accepteren dat het een placebo is :) Misschien ook eens proberen? :P

[afbeelding]
(In dialer: 3845#*855* en dan de derde optie van onderen, Dynamic LCD refresh ON/OFF)
Thanks! Ga het eens weekend proberen, kijken of het verschil merkbaar is :) 8)

Edit:
Zo op eerste gevoel na 2 uur inderdaad goede verbetering! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Razer op 09-08-2014 12:32 ]

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:28
Brad Pitt schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 09:50:
[...]

Is deze Dynamic LCD Refresh niet een van de trucjes die LG toepast om zuiniger te zijn op je batterij i.v.m. de QHD scherm?

• Brad Pitt
Ted_W schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 08:25:
Is deze Dynamic LCD Refresh niet een van de trucjes die LG toepast om zuiniger te zijn op je batterij i.v.m. de QHD scherm?
Dat is inderdaad correct. Ben nog aan het kijken óf het snelheidswinst geeft en wat het doet met de accuduur :P

En firmware 10j er op nu. Eens kijken hoe lag-free deze is ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Brad Pitt op 11-08-2014 22:31 ]

Verwijderd

Ik wil graag de G3 terug naar stock flashen voor de 32gb. Echter kom ik via het internet alleen de 16gb versie tegen. Weet iemand waar de 32gb stock firmware te krijgen is?

• Razer
Brad Pitt schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 11:03:
[...]

Dat is inderdaad correct. Ben nog aan het kijken óf het snelheidswinst geeft en wat het doet met de accuduur :P

Hoe bevalt 10J? Anders moet ik er vanavond ook maar weer aan geloven haha.
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 00:43:
Ik wil graag de G3 terug naar stock flashen voor de 32gb. Echter kom ik via het internet alleen de 16gb versie tegen. Weet iemand waar de 32gb stock firmware te krijgen is?
Gewoon via de LG PC Suite --> Firmware herstellen

Andere optie zelf je eigen KDZ flashen via LG Flashtool en dan niet normal flash maar CSE flash. Je laatste KDZ behorende bij je IMEI is via deze URL te verkrijgen:

http://lg-firmware-rom.com/

[ Voor 30% gewijzigd door Razer op 12-08-2014 07:28 ]

• Brad Pitt
Razer schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 07:13:
Ja eigenlijk bijzonder goed :$ Maar kan uiteraard niet zo zijn dat er magische versies zijn dus het zál allemaal wel tussen de oren zitten. Toch draait deze imho (echt merkbaar) soepeler* dan 10f. Benieuwd wat jij vindt... :P

* die 60fps staat bij deze standaard op áán, dat zal het voornaamst/enige zijn (out of the box smoothness) denk ik :)

[ Voor 14% gewijzigd door Brad Pitt op 12-08-2014 11:22 ]

• micheldenhaag
Ik heb een Nederlandse LG G3 16GB. Kan iemand mij uitleggen waarom mijn officiele rom volgens http://lg-firmware-rom.com/ nog steeds de B is.. (en niet iets tot i)

Model:LGD855
Latest Firmware:D85510B_00

• Razer
micheldenhaag schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:53:
Ik heb een Nederlandse LG G3 16GB. Kan iemand mij uitleggen waarom mijn officiele rom volgens http://lg-firmware-rom.com/ nog steeds de B is.. (en niet iets tot i)

Model:LGD855
Latest Firmware:D85510B_00
Waarschijnlijk T-Mobile versie, daar is de laatste rom de B variant voor :)

• micheldenhaag
Razer schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:08:
[...]
Waarschijnlijk T-Mobile versie, daar is de laatste rom de B variant voor :)
Kun je daar zondermeer een neutrale, ,meer recente versie overheen flashen met de flashtool?

• Razer
micheldenhaag schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:55:
[...]

Kun je daar zondermeer een neutrale, ,meer recente versie overheen flashen met de flashtool?
Jup, geen enkel probleem.

Verwijderd

Razer schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 07:13:
[...]

[...]

Gewoon via de LG PC Suite --> Firmware herstellen

Andere optie zelf je eigen KDZ flashen via LG Flashtool en dan niet normal flash maar CSE flash. Je laatste KDZ behorende bij je IMEI is via deze URL te verkrijgen:

http://lg-firmware-rom.com/
Via LG PC Suite en IMEI krijg ik alleen maar de meest recente versie. Echter zoek ik de firmware die echt helemaal stock is, dus A. De firmware die erop staat als je hem in de winkel koopt.

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:02
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:53:
[...]

Via LG PC Suite en IMEI krijg ik alleen maar de meest recente versie. Echter zoek ik de firmware die echt helemaal stock is, dus A. De firmware die erop staat als je hem in de winkel koopt.
De meest recente versie is toch gewoon stock?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Verwijderd

Megapaul schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:06:
[...]

De meest recente versie is toch gewoon stock?
Ik bedoel met stock de originele firmware waar je de G3 mee krijgt. De meest recente is G maar ik ben opzoek naar A.

• Razer
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:09:
[...]

Ik bedoel met stock de originele firmware waar je de G3 mee krijgt. De meest recente is G maar ik ben opzoek naar A.
Kan me geen enkele reden bedenken waarom je dat zou willen, maar als je op XDA gaat kijken vind je vast een link naar een A rom, als je die vervolgens flasht krijg je direct de melding om te updaten naar recente versie. Tevens worden toestellen nu in de winkel uitgeleverd met nieuwere software versies.... Dus G is net zo veel stock als A.

Verwijderd

Razer schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:25:
[...]

Kan me geen enkele reden bedenken waarom je dat zou willen, maar als je op XDA gaat kijken vind je vast een link naar een A rom, als je die vervolgens flasht krijg je direct de melding om te updaten naar recente versie. Tevens worden toestellen nu in de winkel uitgeleverd met nieuwere software versies.... Dus G is net zo veel stock als A.
Op XDA staat alleen de firmware voor de 16GB versie. Met de software update is de kleur weergave fletser geworden en werkt de camera trager. Daarom wil ik van G weer terug naar A. Alleen is die versie nergens te vinden voor de 32GB..

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:58:
[...]
Alleen is die versie nergens te vinden voor de 32GB..
Ben er nu eentje voor je aan het uploaden. "Even" geduld, zal zo linkje toevoegen (link weer verwijderd)

[ Voor 32% gewijzigd door Brad Pitt op 12-08-2014 21:33 ]

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:29:
[...]

Ben er nu eentje voor je aan het uploaden. "Even" geduld, zal zo linkje toevoegen Hier dus :)
Reuze bedankt!!

• micheldenhaag
Brad Pitt schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 11:03:
[...]

Ik heb deze versie geflashed en lijkt lekker te draaien ;) Alleen.... holy crap wat zit daar een bloatware ingebakken. Je bent langer bezig met deinstalleren dan je eigen appies erop zetten ;)

• Brad Pitt
micheldenhaag schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:58:
Ik heb deze versie geflashed en lijkt lekker te draaien ;) Alleen.... holy crap wat zit daar een bloatware ingebakken. Je bent langer bezig met deinstalleren dan je eigen appies erop zetten ;)
Geen bloatware gezien :)

Pagina: 1 ... 16 ... 41 Laatste

Let op:
Levertijden mag je in [LG G3] Levertijden en Prijzen bespreken.
Vragen over accessoires horen in [LG G3] Accessoires
Offtopic-reacties worden verwijderd.