Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• obiyannkenobi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-07 17:33
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 12:22:
[...]

Je bent idd niet de enige: http://forum.xda-develope...3-d855-shutsdown-t2803292

Oorzaak..tja dat is moeilijk te achterhalen. Zou zelfs een slechte battery kunnen zijn.

Kzou een factory[hard reset] doen, en m dan even met zo min mogelijk apps een paar dagen monitoren. Blijft het een probleem. Een RMA
Heb het draadje op XDA forum doorgelezen en het lijkt wel vaak voor te komen met G3. Voor en na de update. Vanmiddag maar een factory reset doen. Geen zin om hem terug te sturen. Lees ook dat mensen dezelfde telefoon terug krijgen met de mededeling dat het probleem niet voorkwam onder hun hoede.....

Verwijderd

obiyannkenobi schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 13:00:
[...]

... Lees ook dat mensen dezelfde telefoon terug krijgen met de mededeling dat het probleem niet voorkwam onder hun hoede.....
Komt dus wel voor, maar kan @random zijn

Doe na de reset even een paar dagen monitoren, zoals gezegd, en installeer even niet te veel apps

• obiyannkenobi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-07 17:33
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:35:
[...]

Komt dus wel voor, maar kan @random zijn

Doe na de reset even een paar dagen monitoren, zoals gezegd, en installeer even niet te veel apps
Zal me inhouden, en het een paar dagen aankijken. Fingers crossed!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:04
obiyannkenobi schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:20:
[...]

Zal me inhouden, en het een paar dagen aankijken. Fingers crossed!
Ik heb dat ook gehad op werk, ene moment was ik met de telefoon bezig en deed hem daarna in me broekzak vervolge a haal ik hem later er weer uit ia de telefoon uit en start niet... accu eruit en erin en het werkt weer...

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:39
Meulendijks89 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 16:36:
[...]
accu eruit en erin en het werkt weer...
Zo dan dat moet ik echt niet hebben met huidige hoesje, ben dan teveel tijd kwijt :P Qua stabiliteit eigenlijk niets te mopperen over het toestel. Ook in de volle zon uren bezig geweest en geen centje pijn :) <klopt af>

Nickname does not reflect reality

• DM89
  • Laatst online: 13:04
Brad Pitt schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 17:12:
[...]

Zo dan dat moet ik echt niet hebben met huidige hoesje, ben dan teveel tijd kwijt :P Qua stabiliteit eigenlijk niets te mopperen over het toestel. Ook in de volle zon uren bezig geweest en geen centje pijn :) <klopt af>
Ziet er goed uit waar heb je die case vandaan? Ik heb een Spigen slim armor die is erg fijn en makkelijk er af te halen als dat moet.

Verwijderd

Meulendijks89 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 20:16:
[...]

Ik heb een Spigen slim armor die is erg fijn en makkelijk er af te halen als dat moet.
Deze is ook wel aardig, alhoewel dit in accesoires zou moeten..

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
Ik erger me soms dood aan die posts over rooten en daaraan gerelateerde zaken.
Dit topic heeft een duidelijke titel toch?!

Vooral voor een ieder die intresse heeft in deze echt goede Android smartphone, krijgt onnodige info
Wat boeit mij nou welke versie ik moet hebben. (Lang leve OTA)

De LG G3 gold. Die ik sinds 3 juli in het bezit/gebruik is gewoonweg goed en een alleskunner! Is een beste keuze sinds jaren (iPhone 4, 5). Ook lekker boeiend?😜

Ik kom graag hier om te lezen wat anderen ervan vinden en wat ze ervaren in het gebruik!
Een topic over het rooten apart van deze is misschien wel een aanrader!😉

• Brad Pitt
Meulendijks89 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 20:16:
Ziet er goed uit waar heb je die case vandaan?
Brad Pitt in "[LG G3] Accessoires" :)
Tanakiam schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 20:39:
De meeste leuke/ingrijpende dingen kunnen nu eenmaal alleen maar met root. Als iemand iets vraagt "kan zus en zo" en dat kan alleen met root is "nee dat kan niet" toch een verkeerd antwoord?
Ja, ook mensen met root hebben ervaringen met de G3 :)
Vooral voor een ieder die intresse heeft in deze echt goede Android smartphone, krijgt onnodige info
Integendeel. Zonder root zou ik deze telefoon nog niet gratis willen hebben. Bepaalde dingen, als je die eenmaal gewend bent, wil je echt nooit meer zonder. Op geen enkel Android apparaat. Dus onnodig, neen.
Het is inderdaad heel fijn om 10392x te lezen dat iemand de OTA binnen heeft. Super!
Ik kom graag hier om te lezen wat anderen ervan vinden en wat ze ervaren in het gebruik!
Wij allemaal hier ja.
Die moet er sowieso komen inderdaad, helemaal mee eens.
WALUIGI96 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 20:42:
Ik heb dit topic gemaakt:
[LG] Softwaretopic
Maar niemand reageert...
Zie die nu voor het eerst O-)

[ Voor 80% gewijzigd door Brad Pitt op 25-07-2014 20:43 ]

• WALUIGI96
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:58
Tanakiam schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 20:39:

De LG G3 gold. Die ik sinds 3 juli in het bezit/gebruik is gewoonweg goed en een alleskunner! Is een beste keuze sinds jaren (iPhone 4, 5). Ook lekker boeiend?😜

[LG] Softwaretopic
Maar niemand reageert...

• mariconjo
  • Laatst online: 16-10-2024
Is er iemand die TSF Shell heeft draaien, en zo ja, loopt dat soepel?
Ik zag via Google namelijk dat ze een LG G3 pack hebben.

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11 14:15

westergas

rikkie_pc

WALUIGI96 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 20:42:
[...]

[LG] Softwaretopic
Maar niemand reageert...
Een G3 root/custom rom topic zou denk ik beter lopen. Zoals deze [LG G2] Rooten en Custom ROM's

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:09
Heeft iemand ook het gevoel dat na de OTA update de gevoeligheid van het touchscreen wat is afgenomen?
Ik moet gevoelsmatig harder knocken om m wakker te krijgen....

Verwijderd

Nee, eigenlijk niet. Werkt bij mij nog prima!

• Brad Pitt
micheldenhaag schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 15:09:
Heeft iemand ook het gevoel dat na de OTA update de gevoeligheid van het touchscreen wat is afgenomen?
Op XDA inderdaad ook heel veel over gelezen. Zat mensen om die reden zelfs weer een Rom versie terug gegaan.

Verwijderd

micheldenhaag schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 15:09:
Ik moet gevoelsmatig harder knocken om m wakker te krijgen....
Misschien speelt het ook mee dat mensen na een update soms denken dat iets 'opeens' iets anders werkt terwijl het niet zo is?

Over knock on: heb ik met mijn G2 ook. Toen ik 'em kocht en nu ook na vervanging van het lcd. Het frappante: de 1e week na die reparatie reageerde knock on vlotter dan nu. In hoeverre dit wellicht ook relevant voor jouw G3 is weet ik niet. Hoe reageert knock on bij jullie? Zijn er ook ex-G2 eigenaren bij?

Nog 2 posts van een Android forum:
Many people with the G2 say the knock on is buggy - but, there is a knock-on timer delay. That is to say, if the phone has been moved around alot, banged, put on a counter, taken out of your pocket etc etc etc - the countdown delay timer for the knock-on feature is activated. It will NOT knock on for "X:XX" time because it senses that it may be an accidental knock. So...many people who continuously and rapidly (almost frantically) knock knock knock knock knock and just keep knocking - are simply not allowing the delay timer to sequence the reset to activate and accept the knock-on function.
So if you think knock on does not work well ---- try letting your phone "cool off" for about 3 seconds before trying the knock on feature. It is not sensitive ever increasing and harder jabs - it simply has a timer. Your phone is not ignoring you - the software is just cycling to avoid knocking on - in your purse, pocket, glove box, luggage etc etc etc... try it. Hope this explanation helps.
I have a screen protector too and it works absolutely fine. Like you I only need the first try for it to work, rarely second. And yeah i've read online that the center is the best option.

• job314
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-05-2021
Wie heeft er problemen met weer thema. De mijne doet het niet op me lock screen kan iemand me helpen heb een g3

• micheldenhaag
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 22:45:
[...]

Misschien speelt het ook mee dat mensen na een update soms denken dat iets 'opeens' iets anders werkt terwijl het niet zo is?

Over knock on: heb ik met mijn G2 ook. Toen ik 'em kocht en nu ook na vervanging van het lcd. Het frappante: de 1e week na die reparatie reageerde knock on vlotter dan nu. In hoeverre dit wellicht ook relevant voor jouw G3 is weet ik niet. Hoe reageert knock on bij jullie? Zijn er ook ex-G2 eigenaren bij?

Nog 2 posts van een Android forum:

[...]
thanks, ik ga mezelf eens knockknock.... misschien ben ik wel te snel ;)

[...]

[...]

• Brad Pitt
job314 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 01:34:
Wie heeft er problemen met weer thema. De mijne doet het niet op me lock screen kan iemand me helpen heb een g3
Zie hier (vooralsnog) alleen enige activiteit als het regent. Had eigenlijk zo'n vette unlock animatie zoals op HTC Sense verwacht met inzoomende zonnen, bewegende wolken, etc. Als het alleen bij regent blijft gaat die hele LG weer service er ook van af. Kost dan alleen maar accu met nul opbrengst :)

• kingpol
  • Laatst online: 10-09 14:39
komt de snellere versie de g3 nu binnenkort uit?

• Brad Pitt
kingpol schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:01:
Yes!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:20
kingpol schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:01:
Vooralsnog alleen in Korea, maar dit had je uiteraard met Google direct zelf al gezien :)

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Razer schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:04:
[...]

Vooralsnog alleen in Korea, maar dit had je uiteraard met Google direct zelf al gezien :)
Hij is ook kapot duur, hij kost meer dan 900usd in Korea dus.
[Update: the unofficial Korean price for the LG G3 Cat.6 is 940,500 KRW, the equivalent of 915 USD
In een paar maanden komt de note4, iphone6?, motorola x2 & z3 denk niet dat het lang wachten wordt op de g3 (pro) met 805.

Vergeten link erbij te doen: hier dan

[ Voor 11% gewijzigd door D0gtag op 28-07-2014 14:09 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• Brad Pitt
D0gtag schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:02:
[...]
In een paar maanden komt de note4, iphone6?, motorola x2 & z3 denk niet dat het lang wachten wordt op de g3 (pro) met 805.
Paar maanden is prima. Huidige G3 er uit, nieuwe er in.

Of, als er nooit een custom recovery komt, huidige G3 er uit en weer terug naar een ander merk d:)b

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Brad Pitt schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:05:
[...]

Paar maanden is prima. Huidige G3 er uit, nieuwe er in.

Of, als er nooit een custom recovery komt, huidige G3 er uit en weer terug naar een ander merk d:)b
Witte met 3gig :+ Eindelijk

Bedoel je dit?

[ Voor 16% gewijzigd door D0gtag op 28-07-2014 14:17 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Heeft iemand ook het fenomeen, dat ik de helderheid ingesteld heb op 80 procent, werkt ook goed.
Maar zodra ik de telefoon unlock is het scherm helder, en daarna in 1 seconde lijkt het net of het 5 procent in helderheid teruggaat........iedere keer........

Iemand suggesties :-)

• Brad Pitt
Da's een feature.

Wil je dat niet: installeer Lux d:)b

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Brad Pitt schreef op maandag 28 juli 2014 @ 20:23:
[...]

Da's een feature.

Wil je dat niet: installeer Lux d:)b
Even ter info...auto brightness staat of...en in 10a had ik dit niet...alleen in 10e

• Brad Pitt
jodel99999 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 20:42:
Even ter info...auto brightness staat of...en in 10a had ik dit niet...alleen in 10e
Brightness gaat automatisch een stukje terug na een tijdje. Doet LG expres, naar aanleiding van een onderzoek dat men dat niet ziet/je went aan een bepaalde helderheid na een tijdje.

Ben de naam van dit fenomeen even kwijt, zal moeten zoeken :)

• GrowMyHair
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Hebben jullie ook het probleem dat je soms als je de G3 uit je broekzak haalt, hij aangeeft dat er te vaak een foute knock code is ingevoerd? Dan moet je je pincode invoeren om te unlocken.
Blijkbaar denkt hij dat er knock codes worden ingevoerd terwijl hij in mn broekzak zit. Is daar iets aan te doen?

Edit: Ik ben niet de enige: http://forum.xda-develope...eeping-g3-pocket-t2807465

[ Voor 14% gewijzigd door GrowMyHair op 29-07-2014 14:33 ]

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-10 15:29
Ja heel vervelend, ook als je de telefoon een tijdje in je hand houdt waarbij je het scherm aanraakt.

Ik heb overigens al 2x meegemaakt dat de telefoon niet meer uit standby ging. De LED knipperde gewoon omdat ik een ongelezen bericht had, maar de unlock code of de aan/uit knop deden niks, scherm bleef uit. Uiteindelijk de accu moeten verwijderen om weer verder te kunnen.

Gisteravond stak ik het audio kabeltje van mijn draagbare speaker in de hoofdtelefoon aansluiting, toen kwam kort het symbooltje in de taakbalk en toen verdween die weer. De stekker wordt dus niet goed herkend, terwijl dit voorheen altijd goed ging.

Verder kan ik de draagbare speaker niet via bleutooth koppelen, de telefoon herkend hem niet.

• Je Moeder
  • Laatst online: 12-11 15:24
Lexo schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 14:25:
Ja heel vervelend, ook als je de telefoon een tijdje in je hand houdt waarbij je het scherm aanraakt.

Ik heb overigens al 2x meegemaakt dat de telefoon niet meer uit standby ging. De LED knipperde gewoon omdat ik een ongelezen bericht had, maar de unlock code of de aan/uit knop deden niks, scherm bleef uit. Uiteindelijk de accu moeten verwijderen om weer verder te kunnen.

Gisteravond stak ik het audio kabeltje van mijn draagbare speaker in de hoofdtelefoon aansluiting, toen kwam kort het symbooltje in de taakbalk en toen verdween die weer. De stekker wordt dus niet goed herkend, terwijl dit voorheen altijd goed ging.

Verder kan ik de draagbare speaker niet via bleutooth koppelen, de telefoon herkend hem niet.
Ik ondervind ook alle bovenstaande problemen :X

De telefoon gaat serieus te vaak aan in m'n broekzak erg irritant en warm :/

Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.

• Brad Pitt
<weggg, scheelt ijverige mods weer werk. ff heerlijk risicoloos verder rommelen nu>

[ Voor 167% gewijzigd door Brad Pitt op 29-07-2014 16:13 ]

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 15:48:
Vettt! Tethered [..] is er nu wel... Hopelijk een "echte" soon maar het is een begin! d:)b

Doet prima :)

[..]
Geduld is één schone zaak, maar ik wacht wel even tot de 'echte' unthetered er is. Zo n haast heeft het ook weer niet.. :P

Brad Pitt's advies opgevolgd.. >:)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2014 16:10 ]

• Brad Pitt
Verwijder quote dan ook maar even please d:)b

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

In augustus komen de overige twee kleuren uit (Moon Violet & Burgundy Red), ik vind de moon violet wel iets hebben. :)
Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen, bijna een g2 gekocht voor in de tussen tijd.

• Brad Pitt
D0gtag schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 17:10:
In augustus komen de overige twee kleuren uit (Moon Violet & Burgundy Red), ik vind de moon violet wel iets hebben. :)
Die wilde ik initieel ook hebben toen ik de plaatjes daarvan zag. Maar ja, weinig geduld, leuke aanbieding plus met een cover zie je van die achterkant sowieso weinig. Alleen een klein stukje paars op de voorkant, sja :P

• witlox4098
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 08:55
Ik heb even een vraag, als ik bel dan hoor ik elke keer een soort tik geluid, dit is mijn 2e toestel de 1e deed dat ook, kan het zijn dat het geluid te hard staat.

Ik heb op alle sites en fora's gekeken maar het lijkt alsof ik de enige ben.

• micheldenhaag
witlox4098 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 17:20:
Ik heb even een vraag, als ik bel dan hoor ik elke keer een soort tik geluid, dit is mijn 2e toestel de 1e deed dat ook, kan het zijn dat het geluid te hard staat.

Ik heb op alle sites en fora's gekeken maar het lijkt alsof ik de enige ben.
heb ik ook. gewoon geluid wat zachter zetten... speakertje gaat dan over zijn koreaanse nekje.

• Knamix
  • Laatst online: 12:31
Sinds gisteren een LG G3 en wat een verademing tegenover de Oneplus One (grootte)

Hoewel ik iedereen zie praten over 10f etc zit ik nog vast op 10b.... Met software updates kan ik niks vinden :(

Is het veilig om een andere software erop te flashen? of is er een kans dat ik hem brick?

• Brad Pitt
Knamix schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 18:10:
Is het veilig om een andere software erop te flashen?
Jawel hoor. Lezen, clicken, klaar.
of is er een kans dat ik hem brick?
Neu niet echt, mits hierboven wordt opgevolgd :)

• Tanakiam
  • Laatst online: 24-07-2017
Ben zeer te spreken over de draadloze oplader!
Het is even wennen met het juist plaatsen van het toestel op de laadunit. maar het werkt en doet wat het moet doen. Aanrader imho. 😉

• Knamix
Brad Pitt schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 18:17:
[...]

Jawel hoor. Lezen, clicken, klaar.

[...]

Neu niet echt, mits hierboven wordt opgevolgd :)
Of ik ben blind of ik zie het er niet tussen staan? Zie alleen firmware versies maar niet hoe ik het moet flashen... (ben nu bezig met 10g downloaden)

• Brad Pitt
Knamix schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 19:09:
Of ik ben blind of ik zie het er niet tussen staan? Zie alleen firmware versies maar niet hoe ik het moet flashen... (ben nu bezig met 10g downloaden)
http://forum.xda-develope...hing-guide-to-lg-t2825369

• micheldenhaag
Knamix schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 18:10:
Sinds gisteren een LG G3 en wat een verademing tegenover de Oneplus One (grootte)

Hoewel ik iedereen zie praten over 10f etc zit ik nog vast op 10b.... Met software updates kan ik niks vinden :(

Is het veilig om een andere software erop te flashen? of is er een kans dat ik hem brick?
10b = 10f (verschillende carriers)

• Knamix
Bij de flashtool programma zie ik bij het eerste plaatje bij version niks staan en bij de tweede foto het volgende: F320L........

Kan ik hem leeglaten of moet ik het overnemen van wat daar staat? Zie er namelijk verder niks over staan

• Brad Pitt
Knamix schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 19:36:
Bij de flashtool programma zie ik bij het eerste plaatje bij version niks staan en bij de tweede foto het volgende: F320L........

Kan ik hem leeglaten of moet ik het overnemen van wat daar staat? Zie er namelijk verder niks over staan
Na inladen van kdz gaat alles vanzelf.

• Knamix
Ik merk wel dat de LG G3 wat langzamer gaat werken als je bijvoorbeeld in een app zit en je druk op de home knop (delay van 0.5 sec) en dat het typen langzaam gaat... zelfs met swiftkey

iemand anders er ook last van?

• DonnieDoezoe
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-11 09:15
Heb ik idd ook last van, maar ook de homescreen is traag, vegen naar een andere screen lagged gewoon

• Brad Pitt
DonnieDoezoe schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 08:34:
Heb ik idd ook last van, maar ook de homescreen is traag, vegen naar een andere screen lagged gewoon
Andere launcher er op en da's probleem is ook weer weg :)

Voor iedereen die eindelijk ook de andere weer-animaties wil zien op het lockscreen (ipv alleen regen en zo), deze file dan wel flashen in recovery of de contents zelf even pushen naar priv-app en de permissies goed zetten. Ziet er super uit. Het is hier nu zonnig en zie zo'n mooie lensflare animatie bij unlock. Dagelijks blijer met de G3 d:)b

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/14067036770210_oAyg220140730_090123s.png

[ Voor 14% gewijzigd door Brad Pitt op 30-07-2014 09:03 ]

• Knamix
DonnieDoezoe schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 08:34:
Bleek dus dat het probleem bij de runtime zit in developer options! Gewijzigd naar art en het in nu lekker vloeiend met typen! :)

• Brad Pitt
Knamix schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:13:
Bleek dus dat het probleem bij de runtime zit in developer options! Gewijzigd naar art en het in nu lekker vloeiend met typen! :)
Dalvik is ook prima vloeiend* :) Swiftkey is gewoon laggy in de meest recente versies. Vind het zelf een draak van een toetsenbord dus geen persoonlijke ervaring mee maar lees dat op diverse fora. Swype ftw hier :P
* Art is wel smoother ja, dat is zo 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 30-07-2014 09:18 ]

Verwijderd

De Towelroot v3 schijnt het ook weer te doen op de hogere FW.

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:31:
De Towelroot v3 schijnt het ook weer te doen op de hogere FW.
Moest even wat op 10E testen maar daar op werkte TR (hier) niet. Nou ja, boeien, Purple doet prima :)

• micheldenhaag
Brad Pitt schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 08:48:
[...]

Voor iedereen die eindelijk ook de andere weer-animaties wil zien op het lockscreen (ipv alleen regen en zo), deze file dan wel flashen in recovery of de contents zelf even pushen naar priv-app en de permissies goed zetten. Ziet er super uit. Het is hier nu zonnig en zie zo'n mooie lensflare animatie bij unlock. Dagelijks blijer met de G3 d:)b
Ik zie helemaal geen weeranimatie op lockscreen... heeft dat met G3 Tweakbox te maken? Of mis ik een setting? Of werkt dat niet icm knockcode?

Verwijderd

micheldenhaag schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:34:
[...]

Ik zie helemaal geen weeranimatie op lockscreen... heeft dat met G3 Tweakbox te maken? Of mis ik een setting? Of werkt dat niet icm knockcode?
In de lockscreen settings "Weerinfo" wel aangevinkt?

• micheldenhaag
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:39:
[...]

In de lockscreen settings "Weerinfo" wel aangevinkt?
Ja. maar er gebeurd niets op lockscreen. erg vaag.

Verwijderd

Animatie is ook maar erg kort. Permissies goed staan?

Heb die twee files ge-kopieerd naar priv-apps. Alleen de .odex is overschreven. Een reboot en het werkt hier goed

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2014 12:42 ]

• Brad Pitt
micheldenhaag schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:40:
Ja. maar er gebeurd niets op lockscreen. erg vaag.
Verwijder LGKeyguard.apk en LGKeyguard.odex. Kopieer lgkeyguard.apk. Zet permissies. Reboot.

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:45:
[...]

Verwijder LGKeyguard.apk en LGKeyguard.odex. Kopieer lgkeyguard.apk. Zet permissies. Reboot.
Nergens voor nodig. Staan er bij mij gewoon keurig in. Als ik de LGK...verwijder of rename komt er na een reboot een "ui"error

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:48:
Nergens voor nodig. Staan er bij mij gewoon keurig in. Als ik de LGK...verwijder of rename komt er na een reboot een "ui"error
Dan gewoon zo laten en net als "iedereen" op xda een niet-werkende animatie hebben. Vind allemaal wel okay :)

De nieuwe file is lowercase hè. Dus overschrijft de oude niet. Dus werkt er ook geen foek als je dat zo laat.

• micheldenhaag
als ik gewoon de zip installeer in recovery zou dat vanzelf toch moeten overschrijven?

• Brad Pitt
micheldenhaag schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:51:
als ik gewoon de zip installeer in recovery zou dat vanzelf toch moeten overschrijven?
Je zou denken van wel ja :)

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:50:
[...]

Dan gewoon zo laten en net als "iedereen" op xda een niet-werkende animatie hebben. Vind allemaal wel okay :)

De nieuwe file is lowercase hè. Dus overschrijft de oude niet. Dus werkt er ook geen foek als je dat zo laat.
Zal inderdaad wel allemaal ok zijn..is het voor mij ook...Het werkt prima bij mij. en wat staat er in priv-apps?

Inderdaad....

https://www.dropbox.com/s...t_2014-07-30-12-54-09.png

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:57:
[...]

Zal inderdaad wel allemaal ok zijn..is het voor mij ook...Het werkt prima bij mij. en wat staat er in priv-apps?

Inderdaad....

https://www.dropbox.com/s...t_2014-07-30-12-54-09.png
Tuurlijk, zo had ik het eerst ook hoor, kan je ook op XDA zien. Echter staan er dan files voor Jan L. in.

Niemand heeft er hier ook problemen mee zo te lezen dus het is allemaal erg simpel :)

Verwijderd

Wie wat bewaard, heeft wat...Boeiohhhh

• micheldenhaag
Bedankt voor je hulp. Ik heb weer wolken :P (en ben er ook weer in!)

• Razer
Moet zeggen, sinds ik voor mijn gevoel overbodige crap gefreezed of verwijderd heb de lag alweer een stuk meer verdwenen is. Nog niet zo smooth als mijn Nexus 5, maar langzaam komen we in de buurt.

• micheldenhaag
Razer schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 14:06:
Moet zeggen, sinds ik voor mijn gevoel overbodige crap gefreezed of verwijderd heb de lag alweer een stuk meer verdwenen is. Nog niet zo smooth als mijn Nexus 5, maar langzaam komen we in de buurt.
wat freeze je allemaal? #dtv

• Knamix
Kan iemand iets even testen?

Muziek afspelen via speakers en dat opnemen? (van ongeveer 2 meter afstand)

Als ik een video opneem lijkt het alsof de microfoon bij een te laag volume er opeens mee kap (volume gaat omlaag) en wanneer er wat meer geluid komt uit mijn speakers neemt hij wel weer goed op?

Net opnieuw getest en weer hetzelfde probleem... Deze keer ging ik door me kamer lopen op me sokken en dat "slepen over de grond" kwam boven de speakers uit..

Verwijderd

Heeft iemand trouwens al die Circle case ontvangen van de quick circle case pre-order actie van LG?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2014 18:20 ]

• micheldenhaag
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 18:19:
Heeft iemand trouwens al die Circle case ontvangen van de quick circle case pre-order actie van LG?
Ik kreeg vandaag email bevestiging van Lucky Goldstar dat hij eraan komt _/-\o_
Beste heer/mevrouw,

We hebben jouw GRATIS LG Quick Circle Case klaar gezet voor verzending. Je kunt de LG Quick Circle Case binnen enkele dagen op het door jouw opgegeven adres verwachten.

• painterceessies
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 18:32
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 18:19:
Die van mij staat op verzenden,aldus de mail.
Ik had verleden week wel een mailtje gestuurd om te vragen hoe lang het nog duurt.
Misschien dat het heeft geholpen. :?

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 20:56

The Wizard

Moderator Mobile
Ik heb hem gekregen, zie het accessoires topic.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• micheldenhaag
Brad Pitt schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 08:48:
[...]

[afbeelding]
Hoe heb je die snelkoppelingen op je lockscreen gekregen?

[ Voor 45% gewijzigd door micheldenhaag op 30-07-2014 20:17 ]

Verwijderd

Lockscreen/sneltoetsen ?!

• Razer
micheldenhaag schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:49:
[...]

wat freeze je allemaal? #dtv
http://forum.xda-develope...s-safe-to-freeze-t2823456

En nog wat meer LG en Google meuk die ik toch niet gebruik...
Wel voor de zekerheid zaken gefreezed en niet verwijderd.

• micheldenhaag
zie de afbeelding bij oorspronkelijke post.
Er staan snelkoppelingen onder aan zijn lockscreen

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
micheldenhaag schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 09:31:
[...]

zie de afbeelding bij oorspronkelijke post.
Er staan snelkoppelingen onder aan zijn lockscreen
En die kan je dus instellen via instellingen -> weergave -> lockscreen -> sneltoetsen
Zoals Heppieboeddah ook aangeeft

• micheldenhaag
Alternative schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 09:41:
[...]

En die kan je dus instellen via instellingen -> weergave -> lockscreen -> sneltoetsen
Zoals Heppieboeddah ook aangeeft
die optie om die snelkoppelingen te plaatsen heb ik niet. In iedere geval niet onder de instellingen van het lockscreen.
Screenshot?

• Brad Pitt

• micheldenhaag
die optie sneltoetsen staat niet in mijn lijstje :S

Opgelost: Als je schermbeveiling gebruikt verdwijnt de optie sneltoetsen in het menu.... 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door micheldenhaag op 31-07-2014 10:21 ]

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:13
Omdat ik zelf nogal wat problemen had met lag op toestel ben ik wat gaan prutsen. Ik ben overgegaan naar ART maar zag geen echte verbetring tov Dalvik. Toen kwam ik op Google deze tip tegen. Weet niet of die gepost is maar ik merk zelf grote verbetering

http://www.droidviews.com...ag-on-lg-g3-without-root/

• Razer
hopiconjo schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 13:39:
Omdat ik zelf nogal wat problemen had met lag op toestel ben ik wat gaan prutsen. Ik ben overgegaan naar ART maar zag geen echte verbetring tov Dalvik. Toen kwam ik op Google deze tip tegen. Weet niet of die gepost is maar ik merk zelf grote verbetering

Die heb ik al vanaf dag 1 uitgevoerd inderdaad, hielp ook nog klein beetje ja :)
Zelfde trucje was er ook voor de G2.

• Knamix
Zijn er nog trucjes om langere accuduur te krijgen zonder root?

• Brad Pitt
Knamix schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:47:
Zijn er nog trucjes om langere accuduur te krijgen zonder root?
Scherm zo min mogelijk aan hebben en áls deze aan staat met een zo laag mogelijke helderheid. Ook data en synchronisatie uitzetten, GPS uit, Bluetooth uit, op 2G zetten en zo min mogelijk bellen.

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
OK ik heb deze LG G3 in het vizier gekregen en heb een aantal vragen:

1. Krast de achterkant snel of valt dat wel mee?
2. Ik lees in de laatste pagina's van dit topic over een OTA update die de eerste Nederlanders afgelopen week heeft bereikt. Ik maak er niet heel duidelijk uit op of die OTA update nou performance verbeteringen heeft opgeleverd of niet. Ben daar wel erg benieuwd naar.
3. Zijn er mensen die de lag hebben kunnen oplossen door het gebruik van een alternatieve launcher?
4. Zijn er mensen die van iPhone 5S afkomen (maar toch al Android ervaring hadden)? Wat zijn hun ervaringen met deze LG G3?

Alvast heel erg bedankt voor de moeite :-)

[ Voor 3% gewijzigd door joblamie op 01-08-2014 08:43 ]

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-11 23:32
zie hieronder

[ Voor 96% gewijzigd door PaT op 01-08-2014 14:40 ]

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
bvbal79 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 09:06:
[...]

heb je zelf al gezocht? Als je in dit topic alleen al zoekt op bijv lag en launcher krijg je gelijk je antwoord. Laat staan als je een beetje gaat googlen en zoeken.....
Ja vanzelfsprekend, hoewel er geen doorkomen aan was door al het irrelevante gelul over rooten. En nee, dit topic geeft geen antwoorden, omdat met de recente update misschien wel alles anders geworden is.
Zoals hieronder te zien is, zijn die reacties er wel degelijk in dit topic. Hoewel we altijd behulpzaam willen zijn hier, verwachten we wel dat je ook echt zelf je best doet om zaken te zoeken.

[ Voor 17% gewijzigd door PaT op 01-08-2014 14:39 ]

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-11 17:57

@r!k

It is I, Leclerq

Ik heb de quick circle case meteen meebesteld bij mijn G3, na een week zit er nog geen enkele kras op, de gewone achterkant heb ik er dus meteen al afgehaald daar kan ik dus niks over zeggen.

Wat mij wel opvalt met die quickcircle case is dat het regelmatig niet lukt om op die manier gesprekken aan te nemen. De telefoon doet gewoon niks, dat is het irritantste wat ik tot nu toe ben tegengekomen aan de telefoon, ik hoop dat daar snel een update voor komt.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-11 23:32
Help hem of dien een topicreport in als je aan hem ergert, maar ga niet op deze manier reageren

[ Voor 83% gewijzigd door PaT op 01-08-2014 14:38 ]

Verwijderd

joblamie schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 09:14:
[...]

Ja vanzelfsprekend, hoewel er geen doorkomen aan was door al het irrelevante gelul over rooten. En nee, dit topic geeft geen antwoorden, omdat met de recente update misschien wel alles anders geworden is.
Zo moeilijk is even iets zelf onderzoeken niet:

[LG G3] Ervaringen en Discussie
[LG G3] Ervaringen en Discussie

Voor de rest mag je het zelf allemaal doen. zen zen, beetje lief zijn

[ Voor 4% gewijzigd door PaT op 01-08-2014 14:37 ]

• Razer
Brad, heb je al de nieuwe EU 10G firmware geflashed? Zag dat de KDZ linkjes gelukkig bekend zijn :)

32GB linkje:
http://csmgdl.lgmobile.co...9876543213/D85510G_00.kdz

16GB linkje:
http://csmgdl.lgmobile.co...9876543213/D85510G_00.kdz

Hier inmiddels up and running, root werkt nog gewoon :)

Edit:
Voelt stuk sneller als Indian 10F en Europe 10E. Mooi toestel kan er weer tegenaan! O+ _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Razer op 01-08-2014 17:02 ]

Verwijderd

joblamie schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 08:43:
OK ik heb deze LG G3 in het vizier gekregen en heb een aantal vragen:

1. Krast de achterkant snel of valt dat wel mee?
2. Ik lees in de laatste pagina's van dit topic over een OTA update die de eerste Nederlanders afgelopen week heeft bereikt. Ik maak er niet heel duidelijk uit op of die OTA update nou performance verbeteringen heeft opgeleverd of niet. Ben daar wel erg benieuwd naar.
3. Zijn er mensen die de lag hebben kunnen oplossen door het gebruik van een alternatieve launcher?
4. Zijn er mensen die van iPhone 5S afkomen (maar toch al Android ervaring hadden)? Wat zijn hun ervaringen met deze LG G3?

Alvast heel erg bedankt voor de moeite :-)
Kom, laten we lekker kinderachtig doen tegen iemand die interesse in de G3 heeft. |:( Geef gewoon antwoord en geef daarbij aan dat zelf zoeken op prijs wordt gesteld.

1. Schijnt mee te vallen, is geen glad materiaal.
2. x
3. Idd een andere launcher en in de developer options kan je ook nog wat doen: de animaties op 0,5 of uitzetten
4. Appels met peren vergelijken. iOS is enkel voor de iPhone gemaakt, is geoptimaliseerd als de pest en zit potdicht. Android is totaal het tegenovergestelde. Nadeel is de voor sommigen minder soepele gebruikservaring. Tja....met iOS heb je volgens mij enkel icoontjes, da's niet zo spannend. Ik werk sowieso met widgets: kalender, mail, sms en taken. Een evt. lag neem ik op de koop toe. Mij valt het eerlijk gezegd ook niet op. Als je sommige topics leest dan beheerst een lag het leven van een x aantal Tweakers behoorlijk ;)

Mocht je willen rooten dan zijn er weer extra mogelijkheden beschikbaar. Ik vind het altijd wel grappig hoeveel mensen vandaag de dag Android toestellen hebben. Laten we wel wezen....heel gebruiksvriendelijk is het m.i.niet en er moeten een x aantal zaken worden uitgevoerd voor een 'betere' ervaring.

• Brad Pitt
Razer schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 16:03:
Brad, heb je al de nieuwe EU 10G firmware geflashed? Zag dat de KDZ linkjes gelukkig bekend zijn :)
Nee zat in zonnetje wijntje te lurken :) Binnengehaald en zowaar een andere MD5 als de gelekte 10G versie,
toch een heel andere (nou ja, dat weet je niet natuurlijk) versie, eindelijk! Ook meteen even flashen, thx!
<root was uiteraard verdwenen na de flash, plus ging alle apps optimizen, dacht ff dat ie opeens op Art stond>
Edit:
Voelt stuk sneller als Indian 10F en Europe 10E. Mooi toestel kan er weer tegenaan! O+ _/-\o_
Okay dan, heel erg benieuwd nu. Vorige 10G was beduidend minder dan 10F dus was snel weer terug. Top d:)b

Testversie van 10i is er ook. Nu even proberen :)

[ Voor 21% gewijzigd door Brad Pitt op 01-08-2014 22:44 ]

• revengeyo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-11 07:26
hopiconjo schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 13:39:

Bedankt voor de tip!
Ik merk ook dat het toestel zo goed als lag-vrij is.

• Brad Pitt
Dit maakte mijn G3 instabieler (heet!) plus merkte geen verschil tijdens normaal gebruik. YMMV echter :)
Ik merk ook dat het toestel zo goed als lag-vrij is.
Dat verschil zal deze "fix" niet maken ben ik bang :P

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 02-08-2014 07:45 ]

• micheldenhaag
Wat zijn nu wezenlijk de verschillen tussen V10E t/m V10i inmiddels?

Ik kan me niet voorstellen dat LG zo ongeveer per dag een upgrade uitbrengt... heeft het niet gewoon met landinstellingen/providers/specifieke (cr)apps te maken en is de 'verbetering' niet meer dan suggestie omdat je met een schone cache start?

• Brad Pitt
micheldenhaag schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 08:48:
Ik kan me niet voorstellen dat LG zo ongeveer per dag een upgrade uitbrengt...
Doen ze toch ook niet? :)
heeft het niet gewoon met landinstellingen/providers/specifieke (cr)apps te maken en is de 'verbetering' niet meer dan suggestie omdat je met een schone cache start?
Suggestie is het, imho, niet aangezien de ene versie merkbaar smoother is dan de andere. Uiteraard zullen er constant dingen worden aangepast, zoals laatst met de RR 10G-update. Volledige changelogs geven fabrikanten echter zelden. Je kan er echter vanuit gaan dat er zat dingen zullen worden aangepast, of je die nu "ziet" of niet.

• Razer
Hoe zijn je ervaringen Brad?
Pagina: 1 ... 15 ... 41 Laatste

Let op:
Levertijden mag je in [LG G3] Levertijden en Prijzen bespreken.
Vragen over accessoires horen in [LG G3] Accessoires
Offtopic-reacties worden verwijderd.