Je "modem" c.q. NT wordt inderdaad geleverd door Telfort, tezamen met de V10 als je op glasvezel zit. De Guidion monteur zal beide aansluiten en in werking stellen. Je kunt hem natuurlijk ook alleen de NT laten doen.Louw Post schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:56:
Sinds kort heb ik mijn eigen huis en nu zit er wel een glasvezelaansluiting in de meterkast, maar de hele modem lijkt nog te missen. Ik heb al even zitten zoeken op het web en mijn aansluiting lijkt overeen te komen met "glasvezelmodem type 1" op de website van fiber: http://www.fiber.nl/klantenservice/instructiefilmpjes/
De modem die in het filmpje aangesloten wordt heb ik dus nog niet, mijn vraag dus; levert Telfort deze mee als ik een glasvezel abo bij hun afsluit? Het rare is als ik op hun website rond zoek dat ik met de term modem altijd op hun routers uitkom...
Tevens heb ik de vraag of het nog mogelijk is om de V10 te krijgen bij Telfort (telefonisch misschien)? Momenteel zitten we hier (bij mijn ouders thuis) nog op de oude propositie, wat nog fijner is natuurlijk, maar dat zal hem niet meer worden.
Oude propositie als nieuwe klant bestellen is al tijden niet mogelijk.
[ Voor 3% gewijzigd door vr6-only op 29-12-2017 23:39 ]
It ain't stupid if it works!