Ik heb zitten twijfelen tussen NLE en Telfort, maar uiteindelijk op basis van prijs en mijn wensen toch voor Telfort gekozen. Als ik DSL kon afnemen had ik zeker NLE gekozen, maar in mijn geval is alleen glasvezel mogelijk dus zodoende Internet + tv van Telfort besteld voor 42.50 p/mnd voor 50/5 i.p.v. 43.50 bij NLE voor 50/50. Dat er upload lager is geeft op dit moment niet voor ons.
Ik kwam er helaas wel net achter dat er blijkbaar toch een verschil is aan zenders t.o.v.
KPN en
NLE aan de ene kant en
Telfort aan de andere kant. Telfort geeft blijkbaar sinds 2016 sommige zenders niet (langer) HD zenders door, maar alleen in SD zenders van o.a. Canvas, BBC First, Disney XD en TLC zie ook
mijn tweet en
dit forum bericht al wordt er in het forum bericht nog over een foutje gesproken omdat het bij KPN wel goed staat, daarna wordt het gekgenoeg daar niet meer besproken.
Wat een vreemde situatie dat Telfort zenders die voorheen in HD werden doorgeven dit (sinds 2016?) niet meer doet als hetgene wat Telfort support via Twitter bevestigd? Kan iemand dit uitleggen of worden genoemd zenders wel in HD (nog) doorgegeven bij Telfort? Moeten ze meer betalen aan rechten aan dergelijke partijen om een HD versie door te geven ofzo als ze echt alleen nog in SD te zien zijn bij Telfort?
Ik hoop ook dat spoedig het verhaal van HD op 1 wordt doorgevoerd bij Telfort.
[
Voor 25% gewijzigd door
funrider op 12-06-2017 14:10
]