St00mwals schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 21:30:
[...]
Afgelopen week heeft het spul bij mij een update gekregen:
- heb nu vier zenderposities (9999 ipv 999), 999 is nog wel steeds de laatste/hoogste zender
- 1 geeft goed/scherp beeld, volgens mij hetzelfde als 661, wel staat er een S ipv HD bij.
Ik denk dat dit psychisch is :-) Zo te horen is het nog gewoon SD op 1. En dat is ook logisch. HD op 1 zou nog niet bij Telfort klanten uitgerold worden. Eerst KPN klanten zelf, en dan ook nog in fases.
661 kan sowieso niet. De 7xx zenders verhuizen naar de eerste kanalen, niet de 66x zenders.
Daarnaast is die update waar jij aan refereert bij iedereen uitgerold en heeft dat niks te maken met HD op 1.
Nieuw in iTV-firmware 7.0.14_1:
* Kanaalnummers met 4 cijfers. Hierdoor kan het invoeren iets trager zijn omdat de ontvanger even wacht of er ook een 4e cijfer wordt ingevoerd. Als je dit wilt voorkomen, begin het kanaalnummer met een 0
*Mislukte opnames worden niet meer weergegeven in de lijst met opnames
*Na zoeken was het niet mogelijk een opname in te plannen, dat kan nu wel
*Verwijderen van opnames is geöptimaliseerd
*Bij terugkijken via de gids speelt hij na afloop van het programma gewoon door met het volgende programma dat werd uitgezonden tot je zelf bewust het terugkijken stopzet.
*De pop-up die je vraagt of je wilt hervatten staat nu standaard weer op ja
*Als het niet lukt om een opname of On Demand programma te hervatten krijg je nu een pop-up met uitleg
*Zoeken in de gids gebeurt nu alleen nog maar op titel, niet meer op titel én beschrijving
*Film1 On Demand heeft een andere layout
*Programma Gemist toont nu sneller de kanaalnamen
*KPN Presenteert heeft een nieuw logo in het menu

*Full HD films gebruiken nu overal het Full HD logo
*Onder Mijn Services is Service Info en Mijn Rekening verwijderd
*Als je RoutedMode gebruikt (nog niet het geval bij klanten die nog hele oude Experia Boxen hebben) wordt je nu naar een MijnPakketten omgeving geleid als je vanuit de Betalen per wedstrijd omgeving de blauwe knop gebruikt
[
Voor 3% gewijzigd door
Barre73 op 23-02-2017 21:39
]
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.