Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 21:13:
Had ik al mijn bankrekening geven waar de fee op kan of doe je liever handje-contante?

Have Fun Funske
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 21:13:
Had ik al mijn bankrekening geven waar de fee op kan of doe je liever handje-contante?
Have Fun Funske
Ook ik heb Sitecom nooit gebruikt; hij zit gewoon nog ingepakt in de doos.scofield schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:33:
Is er ook iemand die bij de originele propositie, dus gewoon de 1e, z'n sitecom aan de wilgen heeft gehangen en er een betere voor in de plaats heeft? En uiteraard zo ja, welke dan? Zit er zelf nml ook aan te twijfelen tussen een Asus en een Netgear router.
Have Fun Funske
ik heb destijds gewoon mijn Vigor 2130n router (die ik ook bij Ziggo gebruikte achter een modem-only aansluiting) gebruikt met mijn glasvezel. Wel heb ik de sitecom gebruikt om de dekking op de bovenverdieping te verbeteren.scofield schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:33:
Is er ook iemand die bij de originele propositie, dus gewoon de 1e, z'n sitecom aan de wilgen heeft gehangen en er een betere voor in de plaats heeft? En uiteraard zo ja, welke dan? Zit er zelf nml ook aan te twijfelen tussen een Asus en een Netgear router.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
[ Voor 59% gewijzigd door scofield op 12-08-2016 20:40 ]
Nijmegen-Oost FTTH
[ Voor 16% gewijzigd door Jelte op 22-08-2016 19:46 ]
Ik heb hetzelfde modem als dat jij hebt en bij mij werkt het dus wel...Jelte schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 19:22:
Iemand hier die met een Genexis modem een andere router dan de xperiabox werkend heeft? Zo ja, hoe?
[afbeelding]
Ik krijg het niet voor elkaar met een Synology RT1900ac en de bekende vlans (34 en 4). In ieder geval niet volgens deze tutorial (resultaat van mijn pogingen staan later in het topic).
Ik stel het erg op prijs als iemand me in de juiste richting kan wijzen. Mag via pm.
ah, dat zou tof zijn. Ik heb zelf namelijk geen telefonie nodig.St00mwals schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 21:38:
[...]
Ik heb hetzelfde modem als dat jij hebt en bij mij werkt het dus wel...
Ik zal eens proberen of ik deze week nog wat meer info boven water kan krijgen.
Door het niet werkend krijgen van de telefoon heb ik alles namelijk weer afgebroken...
[ Voor 15% gewijzigd door ByteMe_ op 23-08-2016 15:16 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Om exact dezelfde reden heb ik ruim een jaar geleden de overstap van Ziggo naar Telfort gemaakt.RonaldDesigns schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 14:50:
Ik ben wat aan het orienteren voor glasvezel (liefst snelste voor wat ik wil betalen), maar heb er geen pap van gegeten tot nu toe. Ik erger mij dood aan de kwaliteit van ZIggo sinds de overname, het ging na vele storingen even goed maar toch nog vaak zenders die haperen ondanks mijn 1 meter nieuwere coaxkabel (hirschmann dacht ik) tegen het aansluitpunt. Daarnaast zit een glasvezelaansluiting
Is het zo dat bij glasvezel er in de meest algemene zin minder storingen/haperingen voorkomen dan via de kabel? Ik wil 100mbit TF om nu ook flink wat ruimte te hebben zonder dat gebuffer (geen ruime HD streamings of excessieve downloads verder hier).
EDIT: ik lees ook wat over een zwarte en witte afstandsbediening waarbij je dus bij de zwarte afstandsbediening p/m 4 euro extra betaald, maar geen idee bij welk pakket dit nou hoortWe hebben 2 tvs en die 2e gratis klinkt leuk.
[ Voor 4% gewijzigd door St00mwals op 23-08-2016 15:35 . Reden: Vermelding van UTP aansluiting toegevoegd ]
Dat vind ik erg fijn om te horen, ik denk dat een overstap (naar welk bedrijf dan ook) wel noodzakelijk is met de beroerde tv ontvangst en monopolie van Ziggo, tele2 voor internet & telefonie werkt daarentegen wel goed, maar is simpelweg te langzaam. Dan wil ik wel voor 2 euro goedkoper alles in 1 met snellere verbinding.St00mwals schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:33:
[...]
Zelf heb ik 100/100 en nooit last van vertraging oud, de verbinding is ook erg stabiel.
[ Voor 12% gewijzigd door ByteMe_ op 23-08-2016 15:48 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Verwijderd
Heeft de KPN Telfort iTV Online app voor andriod ondersteuning voor chromecast?. Getest en gezocht via google maar niks kunnen vinden. De KPN play app heeft wel ondersteuning voor chromecast.Nicap schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:47:
[...]
Ja, dat snap ik. Ik heb ook wel een abbo op Ziggo sport bij Telfort. Maar in de huidige app(oude propositie) zit deze dus niet. In de andere app zitten veel meer zenders.
En deze iTV app kun je dus gewoon naar chromecast sturen, wat wel handig is onder de overkapping, waar een TV komt:-)
Ik had begrepen van andere gebruikers hier, dat ze gebruik kunnen maken van Chromecast met de TVOnline app.Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 23:20:
[...]
Heeft de KPN Telfort iTV Online app voor andriod ondersteuning voor chromecast?. Getest en gezocht via google maar niks kunnen vinden. De KPN play app heeft wel ondersteuning voor chromecast.
Heb je dit alleen voor de wifi gedaan?scofield schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:50:
Ik wil nou niet direct Telfort een veer in de spreekwoordelijke poeperd stoppen maar heb meegedaan aan de Telfort glasvezelpilot welke voor het commercieel gaan gedraaid is en eigenlijk nooit problemen met het glasvezel an sich. Wel heb ik de originele propositie, welke recentelijk weer met een jaar is verlengd, en helaas een Shitcom router. Vorige week heb ik mezelf een TP-Link C2600 kado gedaan en het wifi resultaat is verbluffend. Maar al met al, RonaldDesigns, Telfort is een goede glasvezelpartij met voors en tegens.
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl
Mag ik aannemen dat je een 50/50 abonnement hebt? Bij 100/100 haal je met die Sitecom over WiFi de volle snelheid al niet meer. Infowoekele schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:26:
De WiFi van de Sitecom valt me eigenlijk ook niks tegen. Maar we hebben dan ook een jaren-30-huis. Dus geen beton/wapening etc.
Ach qua 50/50 abonnement gooi je in ieder geval geen snelheid weg via WiFi. Verder is het een energiezuinige router en bespaar jij het milieu dubbel door hem dus niet te (hebben) vervangen.woekele schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:04:
ja, 50/50. En ik vond kopiëren van de ene naar de andere machine in het netwerk meestal al wel een beetje traag inderdaad. Zelf zit ik er niet zo mee, maar genoeg ruimte voor verbetering dan
Verwijderd
Ik hecht uitsluitend waarde aan metingen welke vastbekabeld zijn uitgevoerd. Die zijn herhaalbaar. Metingen via Wifi zijn van teveel factoren afhankelijk en laten vaak een sterke schommeling zien.Chris.nl schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:18:
[...]50/50
- edit -
Hier even wat testresultaten van internet geplukt
[......
Z'n wifi- of linksnelheid van 300Mbps, stelt in de praktijk echt niet alles voor.
Klopt, maar het staat toch wel vast dat ie via WiFi echt geen 100/100 gaat doorgeven, hardware.info heeft dit goed getest lijkt me. 'k Had dat bericht meer dan 1 jaar geleden gepost en niemand heeft dit tegengesproken, dat die Sitecom bij een speedtest via WiFi wel de volle 100/100 doorgeeft.Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 15:00:
[...]
Ik hecht uitsluitend waarde aan metingen welke vastbekabeld zijn uitgevoerd. Die zijn herhaalbaar. Metingen via Wifi zijn van teveel factoren afhankelijk en laten vaak een sterke schommeling zien.
[ Voor 15% gewijzigd door Chris.nl op 24-08-2016 15:15 ]
Verwijderd
Ik heb een 50/50 abbo en er staat op zolder al een oude zyxel bedraad te draaien als AP. Woning is een jaren 90 woning met beton en nogal wat staal. Op BG dus de nieuwe TP-Link om o.a. ook voor diverse apparaten 5 GHz te kunnen gebruiken. Router hangt buiten de meterkast, dus vrij van electra invloeden via de zgn stoppenkast e.d.knorde schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:09:
[...]
Heb je dit alleen voor de wifi gedaan?
Waarom dan niet gewoon een accesspoint?
Dan ben je voor 20 euro klaar.
Heb ik ook en werkt perfect!
Of zijn er nog meer redenen waarom je de sitecom niet wilt gebruiken?
Bij mij draait hij mega stabiel.
Maar misschien ben ik ook wel te simpel hoor haha
Ok, ik was gewoon even benieuwdscofield schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 20:09:
[...]
Ik heb een 50/50 abbo en er staat op zolder al een oude zyxel bedraad te draaien als AP. Woning is een jaren 90 woning met beton en nogal wat staal. Op BG dus de nieuwe TP-Link om o.a. ook voor diverse apparaten 5 GHz te kunnen gebruiken. Router hangt buiten de meterkast, dus vrij van electra invloeden via de zgn stoppenkast e.d.
En welke telfort router moet daar dan hij zitten? De oude propositie Sitecom ondersteunt bijvoorbeeld geen ac.scofield schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:16:
Zijn er ook tweakers die hun laptop met een usb stick een upgrade hebben gegeven van 802.11b, g of n naar 802.11ac? En zo ja met welke en geeft het de snelheid die je verwachtte?
[ Voor 47% gewijzigd door scofield op 27-08-2016 13:00 ]
Dan heb je in ieder geval een goede router die dit ondersteunt. Ik heb zelf geen ervaring met zo'n dongel, maar het gaat vast vrij goed werken. Wellicht dat een ander meer ervaring / info heeft.scofield schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:58:
Oude, originele propositie met een TP-Link Archer C2600. Het is de bedoeling om een Samsung laptop op te kietelen, heeft overigens een usb 2.0 aansluiting.
[ Voor 18% gewijzigd door scofield op 28-08-2016 11:57 ]
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Luuk1983 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:14:
Ik ben verhuisd en zit nu op de nieuwe propositie. Ik ben de voetbal wedstrijd van Nederland - Griekenland aan het kijken, maar het beeld stottert regelmatig. Meer mensen last van of moet ik het nog gaan zoeken in mijn kabels en apparatuur?
Via een kabel.djiedjee schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 08:05:
Heb je de settopbox via een kabel aangesloten of via een draadloze verbindingsset in het stopcontact?
[...]
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Ja, dit heb ik ook al sinds het begin al is het wel iets minder geworden. Zie deze post. Als je op de Telfort forums zoekt zie je ook alleen maar vergeefse pogingen van klanten om Telfort actie te laten ondernemen. Sommige mensen hebben er kennelijk last van en Telfort kan of wil de oorzaak niet vinden. Je enige opties zijn vertrekken bij Telfort of ermee leren leven.Luuk1983 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:14:
Ik ben verhuisd en zit nu op de nieuwe propositie. Ik ben de voetbal wedstrijd van Nederland - Griekenland aan het kijken, maar het beeld stottert regelmatig. Meer mensen last van of moet ik het nog gaan zoeken in mijn kabels en apparatuur?
[ Voor 3% gewijzigd door catchingfire op 03-09-2016 09:14 ]
Kan je lang op (V10) wachtenHellboy! schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 22:39:
Iemand al de experiabox v9 of v10 al gekregen van telfort?
Powered by KPN | Experia Box V10 + TP-link switch LS1005G + 2 Superwifi
Andere kabels inderdaad al geprobeerd, maar hetzelfde kabeltje wat bij m'n schoonpa tussen zijn modem en router zit werkt bij mij tussen mijn modem en zijn router prima.Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 08:43:
Andere kabels al geprobeerd?
Ik krijg ook na tig reboots en power cycles geen verbinding...Jelte schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 08:52:
De problemen van nautaonoine en de schoonpa van stefimke, lijken sterk op mijn issue. Ik krijg ook geen ip met mijn Synology router. Maar wel na drie keer herstarten van de router. Helaas dan wel een op, maar een 'beperkte verbinding'.
Zie ook dit topic op het Synology Forum. http://www.synology-forum...00ac/msg200439/#msg200439
Verwijderd
Heb zelf bij 1 andere router geen problemen gehad. Kreeg direct een ander ip adres. Als je een 3 routers aansluit in korte tijd aansluit kan het wel eens fout gaan.marigo schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 08:45:
Kan mij nog iets herinneren dat je even moet wachten als je kort na elkaar een device met een ander MAC adres aansluit. Weet niet of dat nog steeds zo is. Dat de router bij jou wel meteen werkt zou je zeggen dat dit niet meer hoeft.
Je kunt misschien proberen om het MAC adres van de laptop te clonen op de WAN link vd router...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2016 13:24 ]
Dat is inderdaad minder. Alhoewel KPN ook nog steeds de v9 uitleverd. Net gemerkt bij mijn schoonouder die glasvezel kregen en een v9 kregen. De nieuwe setopboxen zijn wel goed, kun je netflix streamen met je telefoon via deze boxen (hd en 5.1)fiberdordrecht schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 09:29:
[...]
Kan je lang op (V10) wachtenze roepen nu al bijna 2jaar nog even geduld.
[ Voor 5% gewijzigd door Rallye op 09-09-2016 22:26 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Peetman op 27-09-2016 08:33 ]
Ja.Peetman schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:32:
Sinds een paar weken hebben we dat de tvstream regelmatig (om de paar minuten) even blijft hangen. Dit gebeurt alleen bij het gebruik van begin gemist en en terugkijken van opnames.
Gaat hierbij om de nieuwe propositie. Decoders hangen met een cat6e kabel aan de Experiabox, en live tv kijken gaat nog prima, dus het kan bijna niet dat het aan de eigen infrastructuur ligt.
Modem laatst al een keer herstart, decoders ook meermaals. Maar dat lijkt in ieder geval nog geen oplossing.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Ik zal het vanmiddag even testen, ik weet wel dat het altijd DD 2.0 was.Rallye schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 22:25:
Ik zag iemand op de Vodafone-afdeling van het Tweakers-forum (Vodafone Thuis via Glasvezel) zeggen dat er 5.1-geluid bij de publieken zou zitten bij Vodafone. Als ik het goed zie heeft Telfort dat nu ook: mijn Marantz zegt "DOLBY DIGITAL" en het geluid komt uit de center, in plaats van zoals tot voor kort uit beide fronts. Kan iemand anders dit bevestigen? Zo ja, dan zou een oude wens in vervulling zijn gegaan: op de coax hadden we al jaren surround.
Edit: mijn achterspeakers blijven overigens stil...
Ja, zie verschillende meldingen in dit topic. Ik heb hier ook al vaak contact met Telfort over gehad. Ze zijn van de problemen op de hoogte, en zijn naar hun zeggen op zoek naar een oplossing. Als je via de helpdesk je probleem meldt kun je via SMS op de hoogte worden gehouden van de voortgang.Peetman schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:32:
Sinds een paar weken hebben we dat de tvstream regelmatig (om de paar minuten) even blijft hangen. Dit gebeurt alleen bij het gebruik van begin gemist en en terugkijken van opnames.
Gaat hierbij om de nieuwe propositie. Decoders hangen met een cat6e kabel aan de Experiabox, en live tv kijken gaat nog prima, dus het kan bijna niet dat het aan de eigen infrastructuur ligt.
Modem laatst al een keer herstart, decoders ook meermaals. Maar dat lijkt in ieder geval nog geen oplossing.
Ik heb hier ook lang last van gehad (sinds een update van hun firmware vorig jaar). Alles geprobeerd, gereset etc. niks hielp. Uiteindelijk contact gehad met Telfort en een nieuwe Experiabox (V8, zelfde als ik had) ontvangen, aangesloten en nooit meer een probleem gehad.....knorde schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:47:
[...]
Ja.
Ook wij en mijn schoonouders ervaren exact hetzelfde sinds een aantal weken.
Live tv gaat prima maar opnames haperen regelmatig.
In beide gevallen ook de nieuwe propositie.
Helaas niet alleen bij de nieuwe propositie. Op de oude propositie heb ik er ook al langer last van.Peetman schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:32:
Verwijderd
Bij pauzeren komt de stream vanaf usbstick of harddisk in je eigen ontvanger. Bij opnames in de cloud of begingemist komt de stream wel vanaf de KPN servers via het netwerk.HomeServ schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:37:
[...]
Helaas niet alleen bij de nieuwe propositie. Op de oude propositie heb ik er ook al langer last van.
Even pauzeren omdat je een boodschap moet doen, kom je terug en hapert het om de zoveel tijd.
Heb al meerdere keren een reset uitgevoerd of een firmware upgrade geforceerd, maar het mag niet helpen.
Ook het direct op het modem aansluiten van de Amino helpt niet.
Lijkt mij alsof er dan net een hikje zit op het netwerk (waar dan ook). Aan de andere kant gezien gebeurd dat dan wel heel vaak en altijd als je geen live-tv kijkt.
Gaat bij mij om opnames op USB. Al een keer een andere USB stick gekregen, maar vertoond hetzelfde probleem... Gewoon minder opnemen...Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:38:
[...]
Bij pauzeren komt de stream vanaf usbstick of harddisk in je eigen ontvanger. Bij opnames in de cloud of begingemist komt de stream wel vanaf de KPN servers via het netwerk.
Wij kijken veel via begingemist/opnames en nooit een probleem (oude propositie). Pauzeren via usbstick in de A140 gebruiken we niet.
Verwijderd
De USB stick in de A140 wordt alleen gebruikt voor het pauzeren /timeshift. Opnames komen bij de A140 uit de cloud.HomeServ schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:58:
[...]
Gaat bij mij om opnames op USB. Al een keer een andere USB stick gekregen, maar vertoond hetzelfde probleem... Gewoon minder opnemen...
Het gaat ook mis bij het pauzeren van live-tv. Neem niet veel op.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:05:
[...]
De USB stick in de A140 wordt alleen gebruikt voor het pauzeren /timeshift. Opnames komen bij de A140 uit de cloud.
Dat is toch echt wel zo. Pauzeren in live TV gebeurt via de HDD of (als er geen HDD in zit) via een externe USB stick.Rallye schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 19:52:
Gaat pauzeren op de oude propositie niet gewoon ook via de cloud? Ik heb twee M540's, maar neem wel in de cloud op. Geen USB-stick. Ik heb echter niet het idee dat de HDgebruikt wordt als je pauzeert.
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.
Inmiddels getest.knorde schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:49:
[...]
Ik zal het vanmiddag even testen, ik weet wel dat het altijd DD 2.0 was.
Ik gok dus dat je versterker daarom DD aangeeft.
Ik ga het vanmiddag testen en ik laat het weten.
[ Voor 61% gewijzigd door JustSomeone op 01-10-2016 10:30 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Yucko op 03-10-2016 12:20 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Werkt hier prima via een switch. Heb het zelfs via een managed switch lopen op een apart vlan. De rest van de apparatuur zit dus ook gewoon op die switch. Daarvoor had ik een apart klein switchje en dat werkte ook prima.Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 20:33:
Normaal gebruik ik DVB-C (dus oude propositie) maar vandaag dacht ik eens de Amino 140 (2 stuks) uit de mottenballen te halen.
In 1e instantie kreeg ik geen van beide aan de praat vanwege "geen netwerk". Werken deden ze pas toen ik ze rechtstreeks met een UTP kabel met het Glasvezelkastje rechtstreeks verbond.
Waarom werken die dingen niet als het signaal via een router/hub loopt?
IPTV loopt over een andere poort dan je WAN-internet op de Genexis. Heb je geprobeerd de Amino aan te sluiten op een switch die op de WAN poort is aangesloten? Dan gaat het inderdaad niet werken. Als de switch was aangesloten op de IPTV poort dan zou het gewoon moeten werken.Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 20:33:
Normaal gebruik ik DVB-C (dus oude propositie) maar vandaag dacht ik eens de Amino 140 (2 stuks) uit de mottenballen te halen.
In 1e instantie kreeg ik geen van beide aan de praat vanwege "geen netwerk". Werken deden ze pas toen ik ze rechtstreeks met een UTP kabel met het Glasvezelkastje rechtstreeks verbond.
Waarom werken die dingen niet als het signaal via een router/hub loopt?
Verwijderd
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
Verwijderd
Dus gewoon een 8 of 16 poorts switch op poort 1, kan je alles aansluiten wat je wilt, uiteraard geen ITVVerwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 21:16:
Dat (verplicht poort 2) is dan een domper.De truc met splitsen ken ik maar voor het netwerk wil volledige capaciteit omdat het anders verbinding met de NAS te traag wordt.
Verwijderd
Dat impliceert het niet alleen. Dat is ook zo. Wil je dat niet, dan moet je over op het nieuwe Telfort pakket met een Experiabox.Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 09:08:
Meer of minder switches interesseert niet. Feit dat Internet & IPTV via gescheiden uitgangen moet impliceert gescheiden bedrading oftewel 2 maal zoveel kabels.
Bij een Experiabox heb je toch ook een aparte uitgang voor IPTV?Barre73 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 16:39:
[...]
Dat impliceert het niet alleen. Dat is ook zo. Wil je dat niet, dan moet je over op het nieuwe Telfort pakket met een Experiabox.
Nee. al lange tijd niet meer. Ze noemen het heel chique "flexpoorten". Komt er op neer dat je elke LAN-poort mag pakken voor zowel ITV als internet.En als je een switch op een poort van de EB aansluit wordt de poort daarmee eigenlijk verlengd. Dus kan je op de switch ook zowel een TV decoder als een computer (of iets anders) aansluiten).Phoolie schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:31:
[...]
Bij een Experiabox heb je toch ook een aparte uitgang voor IPTV?
Verwijderd
Maar dan is er weer geen DVB-C. Betere oplossing: alles houden op DVB-C en kastjes weer terug in de mottenballendoos.Barre73 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 16:39:
[...]Dat impliceert het niet alleen. Dat is ook zo. Wil je dat niet, dan moet je over op het nieuwe Telfort pakket met een Experiabox.
Goed om te horen!Phoolie schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:24:
Net ook maar even met Telfort contact opgenomen om te verlengen. Kreeg de keuze uit blijven op de oude propositie (met Amino STB's & DVB-C) of over naar de nieuwe. Aangezien de oude hier nog prima werkt heb ik besloten om daar lekker te blijven, ondanks dat je met de app van de nieuwe propositie wat meer mogelijkheden hebt, maar ik hoor nog teveel mensen met problemen op de nieuwe propositie.
Kon kiezen uit kortingen op mijn basispakket of op één van de aanvullende pakketten/diensten, waarbij de korting op het basispakket ( 6x 25 euro) het hoogste korting bedrag opleverde. Dus daar heb ik maar voor gekozen.
Of gaan werken met managed switches, dan kan alles over 1 UTP kabel...Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:02:
[...]
Maar dan is er weer geen DVB-C. Betere oplossing: alles houden op DVB-C en kastjes weer terug in de mottenballendoos.
Heb ook met (nieuwe propositie) 1jaar verlengd, kreeg 1maand abbo + 1jaar opneempakket van telfort.scofield schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 17:26:
Geen idee of dat zo is maar hier ook vorige maand mezelf nog minimaal een jaartje aan telfort originele propositie verbonden met idd dezelfde voorwaarden. Ook gekozen voor de 6 mnd €25 korting op het abbo geld.