Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 69 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:32
Iedereen het seizoen weer goed doorgekomen?

Ik ben weer verzekerd van nog een seizoen III. Voor promotie naar II komt het team net tekort duidelijk, dus dat zal niet meer gaan gebeuren waarschijnlijk (zeg nooit nooit natuurlijk in Hattrick). Want echt beter gaat dit team niet meer worden. Nog een jaartje blijven dobberen in III moet wel mogelijk zijn, dus daar zetten we dan maar op in.

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:23
Slecht jaar gedraaid, ook door goede tegenstanders. 5e geworden en hopen dat ik komend weekend win en in de V mag blijven.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal-Roy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:22
Motivatie begint wel behoorlijk af te nemen hier, mocht iemand nog interesse hebben in het overnemen van een NL top-10 team suur ff een PM'tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Hier kampioen geworden in V, en op de laatste dag rechtstreekse promotie weten vast te houden. Mag het volgend jaar dus in IV gaan proberen :)

Heb trouwens de indruk dat de uitstroom van financiële middelen wel een beetje gestopt is, met een (volgens mij) vrij stabiele transfermarkt tot gevolg..... Hebben anderen dit idee ook?

[ Voor 39% gewijzigd door naitsoezn op 25-05-2016 12:30 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:45

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik speel nog steeds, met twee teams zelfs.

mn eerste team is onverwacht kampioen geworden, maar helemaal eerlijk voelt dat niet aan, ik was zeker niet zo sterk (en ook nog niet goed genoeg om een liga hoger te gaan spelen), maar mn team was zeer effectief,
alles gewonnen behalve twee wedstrijden die ik verloor tegen een team dat veruit de sterkste van de liga was, dat andere team bleef ongeslagen, maar speelde 4 maal gelijk bij andere teams, doordat ze te weinig doelpunten thuis scoorden..
en toen werd ik op doelsaldo kampioen.. moet nu een promotieduel spelen, maar eigenlijk niet zoveel kans dat te winnen (en vrees dan ook snel weer te degraderen)..

wel had mn team lage kosten (salaris gemiddeld 165K per week) en heb ik dit seizoen een leuke winst kunnen maken..

mn tweede team (in Suriname) leek tot week 11 zelfs bijna kampioen te gaan worden in liga II en zelfs direkte promotie naar de erste divisie te bereiken, met een ontzettend gelukkige heenronde..
in de tweede helft van het seizoen was het echter omgekeerd en door drie best onterechte verliespartijen weer op een 'normale' derde plek geeindigt (alhoewel de tweede plek imho terechter geweest was)...
financieel boomt dat team, dit seizoen 9 miljoen winst (vooral jeugdacademie levert daar veel op, sterker nog, dat bracht me dit seizoen zelfs 10,4 miljoen op) en er zit nog wat ruimte naar boven, zeker als ik mn bestedingen wat opschroef (ben niet van plan mn platinium abbo te verlengen, dus verlies dat team uiteindelijk toch)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Op zich precies hetzelfde spelletje, maar duidelijk hoe heel anders de ervaring is of je speelt in een groot Hattrickland als Nederland of Duitsland of een klein Hattrickland als Suriname!

Ik ben nooit aan een tweede team begonnen destijds, omdat je voor houden van dat team gebonden was aan blijven betalen van het duurste (toen dan toch) abonnement. Ik wist dat ik dat niet zou blijven doen, dus ben ik er niet aan begonnen. Maar het sprak en spreekt me best wel aan. Zeker nu het einde van mijn team nadert en herbeginnen van de marathon van jaren die een team in Nederland is niet iets is wat me aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinty
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Hoi,

Na iets minder dan 10 jaar ben ik afgelopen weekend per toeval nog eens op de site van hattrick.org uitgekomen :)

Destijds vind ik het een aangename timesink, alleen ben ik gestopt toen er geen (relatief haalbare) progressie maar te maken viel om van V naar IV & hoger te gaan.

Account bleek nog te bestaan, maar team was uiteraard al lang weg...
Binnen de 5 minuten een nieuw team gekregen en in VIde ingedeeld, wat in Belgie tegenwoordig de laagste afdeling is (ik dacht dat het ooit tot IX ging?) Helft van mijn reeks zijn bots, en degradatie kan niet dus moet wel mogelijk zijn om rustig iets op te bouwen.

Alleen, als ik ff in mijn reeks en daarboven kijk dan vraag ik mij af hoe ik dat allemaal ooit moet inhalen?
7 tot 8 ster spelers zijn de norm, en ik zit nog met een klein stadion en trainees die zowel op primary als zijstats nog heel hard omhoog moeten 8)7

Vandaar mijn vraag: hoe effectief is spelen op de counter tegenwoordig?
Het lijkt me momenteel de meest voor de hand liggende optie, omdat de verdediging zelf kan trainen en de wingers/spitsen/keeper relatief eenvoudig kan bijkopen. Tegen dat ik zelf een degelijk middenveld bij elkaar getraind ga hebben zijn er wel een aantal seizoenen voorbij, en voor de motivatie lijkt het mij leuk om af & toe toch iets te winnen

Mvg

Asus K8V SE Deluxe, Athlon 64 2800+, XFX 6600 GT, 768 400 Mhz DDR RAM, 80 GB Maxtor 7200 rpm, philips dvdrw208

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Naar mijn ervaring (toegegeven: Die zou ook al wel outdated kunnen zijn :+ ) is het juist in het begin heel lonend om middenvelders te trainen. Koop zes tot tien 17-jarigen (hoe lager in de 17 hoe beter), met minimaal matig verdedigen, positiespel én passen ((liefst één of twee van die vaardigheden redelijk / goed, maar als dat te duur wordt dan imho gewoon voor matig/matig/matig gaan, dus niet inleveren op het niveau van de ene skill om redelijk / goed te kunnen krijgen op de andere skill). In het begin vooral positiespel trainen, later kun je eventueel positiespel en passen wat afwisselen, en dan zit je binnen een paar seizoenen wel op een niveau dat je niet direct kansloos bent als je naar één divisie hoger dan het laagste promoveert. Maar hattrick blijft (zoals vroeger ook al) een spel van de lange adem ;). Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-03 12:35
naitsoezn schreef op zondag 19 juni 2016 @ 20:14:
Naar mijn ervaring (toegegeven: Die zou ook al wel outdated kunnen zijn :+ ) is het juist in het begin heel lonend om middenvelders te trainen. Koop zes tot tien 17-jarigen (hoe lager in de 17 hoe beter), met minimaal matig verdedigen, positiespel én passen ((liefst één of twee van die vaardigheden redelijk / goed, maar als dat te duur wordt dan imho gewoon voor matig/matig/matig gaan, dus niet inleveren op het niveau van de ene skill om redelijk / goed te kunnen krijgen op de andere skill). In het begin vooral positiespel trainen, later kun je eventueel positiespel en passen wat afwisselen, en dan zit je binnen een paar seizoenen wel op een niveau dat je niet direct kansloos bent als je naar één divisie hoger dan het laagste promoveert. Maar hattrick blijft (zoals vroeger ook al) een spel van de lange adem ;). Succes :)
Ik adviseer altijd om te beginnen met keepers trainen :)
Heb je al vrij snel 5 a 6MIO om een mooi plan mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Zo, dat was weer een seizoen :)

Heb me weer rechtstreeks kunnen handhaven in III en met 477 een mooi nieuw persoonlijk hatstatsrecord weten te zetten 8)

Is het voor jullie ook een goed seizoen geweest?

Qua wijzigingen vind ik de nieuwe matchviewer heel geslaagd. Na verlies van mijn supporter had ik geen ratingsinformatie meer in de oude viewer en daardoor was volgen van mijn wedstrijden niet echt zinvol meer vond ik; pas achteraf kon je immers oordelen of wat gebeurde was wat je kon verwachten of juist niet. Dus keek ik doorgaans pas achteraf naar het resultaat. Maar nu de ratings tijdens de wedstrijd weer zichtbaar zijn kijk ik weer vaker tijdens de wedstrijd even mee zo nu en dan.

De tactiekkamer doet me minder. Kan zijn dat ik nog niet alle features gevonden heb, maar ogenschijnlijk levert de kamer ratings die m.i. niet heel erg relevant zijn: gemiddelde, minimale en maximale ratings; allemaal ratings die afhankelijk zijn van wat de wedstrijd gebeurde, zoals terugtrekking, blessures, wissels, etc.; stuk voor stuk gebeurtenissen die heel anders zullen zijn in jouw wedstrijd. Dus vooralsnog doe ik de analyse vooraf nog op de oude manier: doorklikken naar de oude wedstrijdverslagen voor de ratings op minuut 0, het moment dat nog geen van die wedstrijdspecifieke gebeurtenissen zijn voorgevallen.

Kan de tactiekkamer jullie beter bekoren? Heb ik gewoon nog niet goed genoeg gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Zo ook maar weer eens begonnen na een hele hele lange tijd Swanfield United weer nieuw leven in geblazen. Eens kijken hoe het ook al weer allemaal zat. Met trainen enz.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Ik ben met m'n eerste team er vrij kansloos na één seizoen IV weer uitgevlogen. Maar eens gaan nadenken hoe ik dit team kan verbeteren. Na een eerste inschatting van de nieuwe competitie-indeling lijkt een kampioenschap in V me op zich niet onhaalbaar, maar ik moet maar eens gaan nadenken of ik dat wil of dat ik eerst een stapje terug doe om er daarna drie vooruit te zetten. Ik denk niet dat er met dit team nog dermate veel rek in zit dat ik een rol van betekenis kan gaan spelen in IV.

M'n tweede team is verdienstelijk derde geworden in de Engelse IV. Dit team staat er eigenlijk beter voor dan m'n eerste: Betere financiën en meer waarde op het veld.

De tactiekkamer heb ik ook nog niet zoveel mee op.... Op zich wel aardig om snel een indruk te krijgen van welke opstellingen de tegenstander veel gebruikt, maar ik heb nog niet ontdekt dat je op deze manier extra informatie tov de 'oude' situatie hebt.... Al moet ik zeggen dat ik met beide teams al vrij snel weinig meer te winnen was, dus ik heb me er ook nog niet heel erg in verdiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:51
Nieuw dieptepunt bereikt, gedegradeerd naar divisie VII
Wel veel geld op de bank, dat dan weer wel...

Natte krant (363218) (V.242)

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:48
Zojuist ook maar weer eens aangemeld sinds hele lange tijd, en zie toch dat er het een en ander veranderd is.
Begin toch echt te twijfelen wat ik nu zal gaan trainen?
Hierboven lees ik al, middenvelders of keepers? maarja, waar bepaal je dat op?

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
YuriV schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:52:
Nieuw dieptepunt bereikt, gedegradeerd naar divisie VII
Wel veel geld op de bank, dat dan weer wel...
Wat is veel geld?

Ik denk dat ik er mee ga stoppen. Ik kom maar niet uit divisie VI omdat ik de hele tijd één veel te goed team in de competitie heb, verder is mijn team echt niet zo slecht.

• YuriV
wimjongil schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:07:
[...]

Wat is veel geld?

Ik denk dat ik er mee ga stoppen. Ik kom maar niet uit divisie VI omdat ik de hele tijd één veel te goed team in de competitie heb, verder is mijn team echt niet zo slecht.
Tja...wat is veel. 42 miljoen op de bank en aan direct verkoopbare jonge spelers nog zo'n 10 tot 15 miljoen.
Deze gaan straks een keer de verkoop in en dan ga ik weer beginnen met bouwen. Tot die tijd is het gewoon geld genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal-Roy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:22
Mocht iemand nog geïnteresseerd zijn in overname van een top-10 team of willen ruilen voor een hearthstone account dan houd ik me aanbevolen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gkoers
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:14
D'r is toch niemand die dat clubje opa's wil overnemen ;)

Hier na 1 seizoentje VI weer terug in de V en meteen een pittige. Eens kijken of mijn pressieteam nog wat resultaten kan halen op enig niveau.

Running \ Cycling: Strava

• Kaplander
Tja, in Hattrick zijn spelers natuurlijk op hun best net voordat ze omvallen :P

Die van mij zijn gemiddeld 33 nu ongeveer :+ Zijn deze nog ouder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamFox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-06 14:48
wimjongil schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:07:
[...]

Wat is veel geld?

Als je niet uit VI kan komen dan ligt dat toch echt aan jouw Hattrick skils zou ik zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:03
Kreeg net de vraag om een nieuwe speler (412715439) toe te voegen aan hattrickportal.pro/tracker. Iemand hiermee bekend?
Bericht was in nogal gebrekkig Engels, dus vandaar even checken 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R009
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-06 12:52
mefjoew schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 22:17:
Kreeg net de vraag om een nieuwe speler (412715439) toe te voegen aan hattrickportal.pro/tracker. Iemand hiermee bekend?
Bericht was in nogal gebrekkig Engels, dus vandaar even checken 😉
Hattrick Portal is een site gelinkt aan Hattrick. Hattrick Portal wordt gebruikt om spelers met NT prospecties te bundelen. 9/10 heeft de speler die je moet ingeven de juiste leeftijd en skills om mogelijk een toekomstige NT speler te worden (of NT U20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamFox
Wordt wel stiller hier op het Hattrick forum... ik speel het nog steeds sinds 2008. Heb er nog steeds plezier in..andere die nog steeds spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:19
Ik speel nog (sinds januari 2003) maar moet zeggen dat supporter goud nu wel echt duur begint te worden en ik denk erover na om te gaan stoppen eerlijk gezegd.. Zit nu in de ve klasse en ben 10x kampioen geworden in mijn totale carrière.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
Speel ook nog, zonder Supporter. Leuk spel, maar besteed er weinig tijd (kwartiertje per week) aan. Zit in de V en probeer wel langzaam maar zeker steeds door te groeien. Wellicht dat ik dan ook weer intensiever aan de slag ga..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R009
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-06 12:52
Ik speel het spel ook nog. Mijn doel is om jonge spelers te trainen voor de NT U20. Dat lukt aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-06 13:35
Ik speel sinds 2002 ofzo. Tot vorig jaar supporter gehad, maar ik vind het veel te duur geworden en met mij de gehele actieve basis van bekenden met wie ik speelde. Inmiddels terug gezakt tot de laagste divisie en hooguit 5 minuten per week ff online. Zal denk ik niet al te lang meer duren voor ik er helemaal mee stop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Hoe speelt het zonder supporter.. gaat dat een beetje oke? Ik ben namelijk altijd al supporter geweest.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Pelox schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:32:
Hoe speelt het zonder supporter.. gaat dat een beetje oke? Ik ben namelijk altijd al supporter geweest.
Ik mis eigenlijk alleen mijn logootje. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Ik maakte me daar bij het aflopen van mijn supporter - dat ik van het begin af aan altijd had gehad - ook zorgen over. Maar mij is het erg meegevallen. Ik speel derhalve nog steeds actief.

Ik mis zeker wel een aantal handige features, maar zonder is het m.i. ook prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Mijn platinium loopt ergens eind januari volgend jaar af...
ik denk ook dat ik het niet ga verlengen, maar heb het wel moeilijk bij het idee dan mn tweede team te verliezen...
Dat doet het nu net best goed, vorig seizoen speelde ik tot de laatste wedstrijd om de (direkte) promotie naar de Hoofdklasse en de laatste wedstrijd was mn team ook het op drie na sterkste team van het land...

Momenteel sta ik (met mn tweede team) ruim voor in de IIe divisie, en ga vermoedelijk probleemloos promoten, en ook sta ik nu in de halve finale van de beker, na twee Hoofdklasse teams uitgeschakeld te hebben (de toenmalige lijstaanvoerder en de kampioen van voorgaand jaar)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamFox
Ik was altijd goud, maar nu sinds de zomer ben ik zilver geworden. Heb tot divisie III gespeeld, zit nu weer inVI en heb allemaal nieuwe spelers gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Dat maakt de keuze idd niet makkelijk, als je tweede team het zo goed doet.

Blij dat ik dat dilemma niet had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

RM-rf schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 14:53:

.... ook sta ik nu in de halve finale van de beker,
en met een beetje lucky winst (ondanks achterstand na 4 minuten en rode kaart voor een van mn aanvallers kort erop) sta ik nu in de Surinaamse Bekerfinale :)

Mn tegenstander heeft wel in de andere halve finale boven de 500 Hatstats gehaald dus ik moet weer een hoop geluk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Heb ook maar eens weer een team aangemaakt nadat ik het vorige kwijt ben geraakt. Start in VII.666 (goed of slecht teken dat nummer?). Even wachten tot ik mijn licencie afgerond heb en dan kijken of we weer een team op kunnen bouwen.

Moet ook weer alle vlaggen op nieuw gaan verzamelen, maar dat is voor later. Eerst maar eens kijken of ik weer blij word van het spelen van dit spelletje.

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20:57
Ook weer een team gestart is er nog een tweeakters competitie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Interessante nieuwe ontwikkeling: https://www91.hattrick.or...attrickInternational.aspx

Hoe is de interesse hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
afgelopen week mijn gold abonnement aangepast naar silver.. bij mij dus geen animo.

[ Voor 82% gewijzigd door Pelox op 06-12-2016 23:31 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Zeker een leuk extraatje voor diegenen die veel geld overhebben voor het spel (je hebt er minimaal een platina abonnement met bijbetaling voor nodig).

Zelf ga ik niet deelnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Platina is voor mij ook iets te op het moment. Eerst mijn eigen team weer opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356528

Door dit topic heb Ik heb sinds lange tijd (langer dan een jaar) weer eens ingelogd op mijn Hattrick en ik heb momenteel de volgende situatie:

- Mijn spelers hebben gewoon door getraind en hebben nu ongeveer wereldklasse positiespel en goed verdedigen & pasen. Ik zag dat ik deze 3 kon verkopen voor ongeveer 2 miljoen per stuk.
- Ik heb op dit moment 5,5 miljoen in kas.
- Ik heb een jeugdopleiding waar spelers inzitten die zeer slecht zijn.

Ik was nu van plan om mijn trainees te verkopen voor goed geld en met dit geld verse jonge trainees terug te kopen. Wat ik ga trainen weet ik nog niet. Wat ik met mijn jeugdopleiding moet doen weet ik nog niet, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik kreeg er een mail over, samen met de vraag of ik aub terug kwam. Leuk initiatief, maar niet iets om zo'n duur abonnement voor af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Lol:
Dario Knijnenburg
After struggling to keep up in practice, his playmaking abilities deteriorated from titanic to supernatural.

Dario Knijnenburg
All that hard work paid off! His playmaking skill improved from supernatural to titanic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Fregadero
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Toevallig kwam ik via google op dit topic terecht... Ik heb een jaar of 10 geleden fanatiek Hattrick gespeeld, ben toen een paar jaar gestopt en heb de draad sinds een jaar op 2 weer opgepakt. Ik ben vanuit VII naar V opgeklommen en vervolgens gedegradeerd. Daarna van de 3 seizoenen 2x de play-offs naar V verloren. Momenteel is mijn VI-competitie behoorlijk aan elkaar gewaagd, waardoor we eigenlijk gedoemd zijn tot het spelen van play-offs, die vervolgens redelijk kansloos verloren zullen worden vrees ik. Ik sta dit seizoen 4e, maar sta met 2 wedstrijden te gaan op 6 punten van de nummer 1 en 3 punten op de nummers 2 en 3...

Ik vroeg me af of dit topic hier nog een beetje leeft of dat de neerwaartse interesse spiraal ook hier op het forum is ingezet?

Ik heb namelijk een vraag betreffende jeugdspelers in mijn jeugdopleiding die ik train. Ik vroeg me af of een jeugdspeler, als we een oefenwedstrijd via uitdaging hebben gespeeld, in die week één of twee trainingen (inclusief skill verbetering mogelijkheden) krijgt?

Ik ben zéér benieuwd, zodat ik daar mijn strategie voor de uitdaging-wedstrijden op kan afstemmen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
El_Fregadero schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 15:26:
Ik vroeg me af of dit topic hier nog een beetje leeft of dat de neerwaartse interesse spiraal ook hier op het forum is ingezet?
Interesse is danig gekelderd in dit topic ;)
Ik heb namelijk een vraag betreffende jeugdspelers in mijn jeugdopleiding die ik train. Ik vroeg me af of een jeugdspeler, als we een oefenwedstrijd via uitdaging hebben gespeeld, in die week één of twee trainingen (inclusief skill verbetering mogelijkheden) krijgt?
Ik denk dat ik niet zo goed begrijp wat je bedoelt, maar spelers in je jeugdopleiding krijgen geen training per week, maar een trainingsupdate na elke wedstrijd (vroeger na 24u, tegenwoordig direct na de wedstrijd). Als je 2 wedstrijden in 1 week speelt (bijvoorbeeld door een oefenwedstrijd, of doordat je na het einde van je competitie direct in een nieuwe competitie begint) dan krijgen de spelers dus 2x training.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Hey,

ik speel ook nog steeds (sinds 2002) hattrick. Inmiddels mijn gold abbo omgezet naar zilver ivm de te hoge kosten. Ik geloof dat de jeugdspeler dan inderdaad 2x trainde maar dat de 2e keer minder zwaar telde of zo.. tenminste zoiets kon ik mij herinneren. Ik gebruik mijn jeugd niet echt verder, ik laat ze spelen en als er iets leuks bijzit gooi ik hem in de verkoop.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:40
Ik ben gisteren enigszins onverwacht kampioen geworden. 2 weken geleden op doelsaldo 4e ipv 1e, waarbij ik nog tegen de toenmalige nr. 1 en 2 moest, maar beiden gewonnen en de nr. 3 ook nog ingehaald :)

En dat terwijl ik halverwege 't seizoen nog 6e stond met maar 10 punten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Netjes! Ik ben bovenverwachting 2e geworden, hopelijk volgend seizoen weer ergens bij de eerste 4 plaatsen dan ben ik weer tevreden :)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Fregadero
@rik86
Gefeliciteerd man! Lekker bezig! In welke klasse speel je? En moet je een play-off voor promotie spelen of promoveer je direct?

@Pelox
Een nette prestatie, goed bezig dus! In welke klasse speel je? En ga je nog versterkingen halen of heb je andere plannen voor volgend seizoen?

Mijn seizoen is eigenlijk vanaf speelronde 1 een nachtkaars. Vorig seizoen kampioen geworden in mijn klasse, maar helaas in de play-offs kansloos verloren. Dit seizoen eigenlijk vanaf speelronde 1 (kansloos verloren van de uiteindelijke kampioen) achter de feiten aangelopen. Daarnaast minimaal twee keer een wedstrijd verloren waarin ik ruim beter was (kansenverhouding 4 tot 1 in mijn voordeel en dan met 3-2 verliezen etc). De enige reden dat het spannend werd, was om de degradatie play-offs te ontlopen, maar dat is dan ook gelukt :-)

Oh ja ik speel in divisie VI. Volgend seizoen wil ik nog één jaar investeren en het seizoen daarop wil ik kampioen worden met een team dat ook in V mee kan komen. De laatste keer dat ik daar speelde degradeerde ik tamelijk kansloos :'( :'(

Dit seizoen heb ik mijn verdedigers doorgetraind, waardoor ik de eerste lichting zal moeten gaan verkopen. Van de opbrengst zal ik enkele superspitsen moeten kopen om volgend seizoen beter voor de dag te komen. Ook twijfel ik om op "passen" te gaan trainen. Wellicht kunnen jullie mij het voordeel van die trainingsvorm uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
El_Fregadero schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:58:
Ook twijfel ik om op "passen" te gaan trainen. Wellicht kunnen jullie mij het voordeel van die trainingsvorm uitleggen?
Door passen te trainen verhoog je je middenveld- en aanvalratings. Als je middenveld een zeker niveau positiespel heeft, dan is het zeker lonend om passen te trainen. Voordeel van die trainingsvorm is dat je ook wat aanval-trainees extra passing mee kunt geven (omdat je per week 2x (5+3) spelers kunt trainen).

Ik zat zelf met m'n eerste team in een competitie (V) waar niemand kampioen leek te willen worden. Ik stond na een paar wedstrijden ergens in de middenmoot, na 9 wedstrijden stond ik opeens eerste met vier punten los, en uiteindelijk 2e geworden op 3 punten van de kampioen (die in z'n laatste wedstrijd nog gelijkspeelde terwijl ik verloor :X ). Ben wel blij dat ik geen kampioen geworden ben, want met dit team zou ik er direct weer uitvliegen.

M'n tweede team is wel glansrijk kampioen geworden, en daar mag ik het volgend seizoen mee in de Engelse III proberen. :)

[ Voor 34% gewijzigd door naitsoezn op 25-04-2017 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
't wordt een play-off die ook nog wel uitdagend wordt om te winnen, ik zou dan naar de V gaan, de top 6 in m'n huidige divisie haalt allemaal tussen de 280 en 320 hatstats de laatste weken, geen idee wat nodig is in de V eigenlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
rik86 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:13:
[...]

't wordt een play-off die ook nog wel uitdagend wordt om te winnen, ik zou dan naar de V gaan, de top 6 in m'n huidige divisie haalt allemaal tussen de 280 en 320 hatstats de laatste weken, geen idee wat nodig is in de V eigenlijk ;)
Afhankelijk van waar in het spectrum tussen 280 en 320 je zit, zou je er in mijn V niet per definitie kansloos uitgevlogen zijn, maar zou het wel een uitdaging worden. Hangt o.a. ook af van o.a. je opstelling, je ratings en je mats-geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
ik zit aan de bovengrens uiteraard, anders was ik ook geen kampioen geworden ;)

m'n laatste 4 wedstrijden waren van meest recent tot minst recent 337 (uit, mots), 318 (thuis, normal), 285 (thuis, pic), 300 (uit, pic) waarbij de 3 meest recente wedstrijd telkens 1 van m'n 2 beste spelers niet speelde door blessure/kaarten.

Kan als ik 't wil op alle linies formidabel halen in 1-en-dezelfde wedstrijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
El_Fregadero schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:58:

@Pelox
Een nette prestatie, goed bezig dus! In welke klasse speel je? En ga je nog versterkingen halen of heb je andere plannen voor volgend seizoen?
Ik speel in de Ve klasse. Mijn team is trouwens Pelox 2002 :P

2002 omdat ik mijn team heb aangemeld in 2002, je had destijds nog een wachtlijst waardoor ik pas begin 2003 mijn eerste wedstrijden kon spelen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Na 5 seizoenen III weer terug naar IV :(

Het was een bijzonder ongelukkig seizoen en ook in de P/D, een echte coinflip, viel het muntje niet mijn kant op.

Het beste is er zeker af bij mijn team, maar ik had toch wel gedacht nog 1 of 2 seizoenen in III te bivakkeren.

Aan de pluskant, volgend seizoen zal ik meespelen om de titel i.p.v. te moeten worstelen voor lijfsbehoud, dat is ook wel weer fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-05 03:23
Heb dit spel jaren gespeeld, maar laatste 2 jaar speel ik het niet meer. Team werd ook opgeheven na een tijdje inactief te zijn. Leeft het spel nog een beetje? Misschien stap ik wel weer in. Vond het vroeger wel erg leuk en heb er wel weer wat tijd voor.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Er zijn zeker minder spelers dan een aantal jaar geleden, maar nog altijd zijn het er behoorlijk wat. Het is een spel voor de lange termijn, dus ik denk dat een vaste groep altijd zal blijven hangen zolang ze het goed blijven ondersteunen. En dat is momenteel zeker het geval; er wordt duidelijk nog actief aan het spel gewerkt.

Het leeft zeker, maar dat verschilt denk ik wel erg tussen de divisies. Ik heb afgelopen 2 jaar in III gespeeld en daar leeft het volop; bijna elk team is heel actief en laat zich regelmatig zien in het competitieforum. Maar van de jaren daarvoor weet ik dat dat (veel) minder is hoe verder je afdaald in de divisies. Dat is denk ik wel iets om rekening mee te houden als je opnieuw wil gaan instappen, dat je de eerste seizoenen waarschijnlijk niet heel veel echt actieve ploegen om je heen zult hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YuriV
Wordt weer een spannend seizoen, ben gedegradeerd naar VII en kom nu uit tegen 7 botjes :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
YuriV schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 18:29:
Wordt weer een spannend seizoen, ben gedegradeerd naar VII en kom nu uit tegen 7 botjes :-)
Kun je vol inzetten op de beker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:44

Nutellaah

Bits N Sites

Kaplander schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:17:
Er zijn zeker minder spelers dan een aantal jaar geleden, maar nog altijd zijn het er behoorlijk wat. Het is een spel voor de lange termijn, dus ik denk dat een vaste groep altijd zal blijven hangen zolang ze het goed blijven ondersteunen. En dat is momenteel zeker het geval; er wordt duidelijk nog actief aan het spel gewerkt.

Het leeft zeker, maar dat verschilt denk ik wel erg tussen de divisies. Ik heb afgelopen 2 jaar in III gespeeld en daar leeft het volop; bijna elk team is heel actief en laat zich regelmatig zien in het competitieforum. Maar van de jaren daarvoor weet ik dat dat (veel) minder is hoe verder je afdaald in de divisies. Dat is denk ik wel iets om rekening mee te houden als je opnieuw wil gaan instappen, dat je de eerste seizoenen waarschijnlijk niet heel veel echt actieve ploegen om je heen zult hebben.
Ik heb zo'n 5 jaar actief Hattrick gespeeld (2005 - 2010). Ik twijfel soms om nog eens te beginnen. Hoeveel actieve spelers zijn er nu?

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaplander
In Nederland zijn 10264 actieve team volgens de Hattrick site.

Nog altijd heel behoorlijk dus. Al varieert de activiteit uiteraard enorm. Maar als je een tijd niet actief bent wordt je team een bot, dus die 10k teams zijn wel echt actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

Kaplander schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:10:
In Nederland zijn 10264 actieve team volgens de Hattrick site.

Nog altijd heel behoorlijk dus. Al varieert de activiteit uiteraard enorm. Maar als je een tijd niet actief bent wordt je team een bot, dus die 10k teams zijn wel echt actief.
Heb me maar weer eens aangemeld.
Het is in ieder geval enorm veranderd!

i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perejoseph
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-06 16:48
Mijn jeugdteam heeft vannacht een match gespeeld. Maar deze is nog niet geëindigd. Reeds 440 minutenlang penalty's. Ik kan ook geen tussenstand terugvinden.. Ben ik de enige hier met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Fregadero
perejoseph schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 12:20:
Mijn jeugdteam heeft vannacht een match gespeeld. Maar deze is nog niet geëindigd. Reeds 440 minutenlang penalty's. Ik kan ook geen tussenstand terugvinden.. Ben ik de enige hier met dit probleem?
Bij mij is de jeugdwedstrijd inmiddels verwerkt... Hoe is het bij jou afgelopen? Probleem wel opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perejoseph
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-06 16:48
El_Fregadero schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 12:30:
[...]

Bij mij is de jeugdwedstrijd inmiddels verwerkt... Hoe is het bij jou afgelopen? Probleem wel opgelost?
Begonnen om 04.05 uur... Uiteindelijk is de match rond 15.00 uur verwerkt geraakt. Zeer vreemd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Speelde met oudgedienden 21-06-2017 35 Punten

Het zat er aan te komen }:O

Een aantal van die spelers zijn er al bij van voor hun 20e! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:35
Na vele jaren van afwezigheid wil ik misschien weer eens beginnen met Hattrick.
Vond het altijd een leuk spel met vele mogelijkheden.

In augustus kreeg ik de volgende mail:
Je uitnodiging voor de Grote Hattrick Reünie
Op 30 augustus wordt Hattrick 20 jaar!

Om dit te vieren hebben we een hele nieuwe ervaring gecreëerd voor managers die terugkomen bij het spel. We maken het makkelijker om je clubhistorie te doen herleven en weer contact te maken met je oude vrienden. We zouden het geweldig vinden als je het wilt proberen!

Er is ook een splinternieuwe Grote Reünie Cup, een internationaal toernooi speciaal voor nieuwe gebruikers dit seizoen.

Hervat je voetbalcarrière nu - het is gratis en kost maar een minuutje.
Sindsdien denk ik er al af en toe aan om weer te beginnen. Maar nog geen goed tijdstip gevonden. Heb vanaf deze week wel wat meer tijd om me er weer in te verdiepen.

Heb hier een paar vragen:
1. Is er in de afgelopen jaren veel veranderd ? (toen ik stopte was het jeugdteam er net een jaar ofzo)
2. 'Vroeger' draaide alles om lange termijn plannen van het trainen, dat is nog steeds zo neem ik aan ? Welke trainingsvorm kan ik het beste mee beginnen ?
3. Zijn er nog steeds '3rd party' tools die handiger zijn dan de hattrick eigen tools ? Zo ja, welke zijn handig ?

Edit:

Nog een laatste vraag: ik had 'vroeger' wel een paar sites waarop veel informatie stond, maar kan deze nu niet meer vinden. Zijn er sites met alle informatie ? Soort van wiki of iets dergelijks.

[ Voor 7% gewijzigd door Plenkske op 25-09-2017 14:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

Plenkske schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:37:
Na vele jaren van afwezigheid wil ik misschien weer eens beginnen met Hattrick.
Vond het altijd een leuk spel met vele mogelijkheden.

In augustus kreeg ik de volgende mail:

[...]

Sindsdien denk ik er al af en toe aan om weer te beginnen. Maar nog geen goed tijdstip gevonden. Heb vanaf deze week wel wat meer tijd om me er weer in te verdiepen.

Heb hier een paar vragen:
1. Is er in de afgelopen jaren veel veranderd ? (toen ik stopte was het jeugdteam er net een jaar ofzo)
2. 'Vroeger' draaide alles om lange termijn plannen van het trainen, dat is nog steeds zo neem ik aan ? Welke trainingsvorm kan ik het beste mee beginnen ?
3. Zijn er nog steeds '3rd party' tools die handiger zijn dan de hattrick eigen tools ? Zo ja, welke zijn handig ?

Edit:

Nog een laatste vraag: ik had 'vroeger' wel een paar sites waarop veel informatie stond, maar kan deze nu niet meer vinden. Zijn er sites met alle informatie ? Soort van wiki of iets dergelijks.
Zelf na zo'n 6 jaar niet te spelen ben ik ook opnieuw begonnen.
1. Er is veel veranderd, veel nieuwe features (helaas ook veel betalende en duurder dan vroeger)
2. Jep, op lange termijn plannen is nog altijd de key. Toch heb ik het gevoel dat alles iets sneller gaat en er meer te doen is. Vb. als je uit de beker ligt heb je alternatieve bekers om verder te spelen.
3. Er zijn er nog die je aardig kunnen helpen (Hattrick Organizer) gebruik ik nog.
In game moet ik zeggen zie ik wel zaken die vb. het opstellen van spelers een stuk gemakkelijker maakt.

Succes alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Nutellaah schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:59:
[...]

Zelf na zo'n 6 jaar niet te spelen ben ik ook opnieuw begonnen.
1. Er is veel veranderd, veel nieuwe features (helaas ook veel betalende en duurder dan vroeger)
2. Jep, op lange termijn plannen is nog altijd de key. Toch heb ik het gevoel dat alles iets sneller gaat en er meer te doen is. Vb. als je uit de beker ligt heb je alternatieve bekers om verder te spelen.
3. Er zijn er nog die je aardig kunnen helpen (Hattrick Organizer) gebruik ik nog.
In game moet ik zeggen zie ik wel zaken die vb. het opstellen van spelers een stuk gemakkelijker maakt.

Succes alvast!
Thanks !

1. Vroeger heb ik er nooit voor betaald, zal eens kijken wat die features zijn.
2. Mooi dat er meer te doen is, zodat het niet snel saai wordt.
3. Zal die eens proberen, en fijn dat ze ingame ook zaken hebben aangepast.

Ik zie trouwens dat de wiki er nog steeds is
https://wiki.hattrick.org/wiki/Main_Page

Maar http://www.hagonline.org/ niet meer...

Dat is nu deze geworden zo te zien: http://hattrickassistent.webs.com/index.htm
Is die wel voldoende up to date vraag ik me af ?

[ Voor 11% gewijzigd door Plenkske op 25-09-2017 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RensvN
  • Laatst online: 17-12-2024
Oh gaaf, ik zie dit topic nu pas. Zijn er nog veel Tweakers die Hattrick spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-05 14:34
Ik speelde dit vroeger enkele jaren, ik schat dat ik met tussenpozen zo een jaar of 15 geleden begonnen ben en sinds circa 7 jaar het spel niet meer heb opgezocht. Altijd wel mee vermaakt, wellicht dat ik hem weer eens op ga starten.

https://www.discogs.com/user/Klojett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RensvN
Ik speel al ruim 10-11 jaar actief. Ik ben dagelijks enkele uren online. Als je wilt kan ik je begeleiden, je kunt tegenwoordig een mentor kiezen. Zo leer je het spel en de wijzigingen sneller te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
Speel het inmiddels ook alweer een aantal jaar. Blijft een prima spel waar je niet altijd uren aan kwijt hoeft te zijn. Merk wel dat je zonder focus niet snel doorgroeit en dat stabiel blijven (in ieder geval voor mij) dan al een prestatie op zich is. Nu derhalve al aantal seizoenen in de V actief, waar ik nu al driemaal achter elkaar als derde ben geëindigd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ik speel het inmiddels meer dan 15 jaar, de laatste jaren wel echt minimaal dat wil zeggen, woensdag friendly regelen en vrijdag opstelling voor de zondag regelen. Jeugd heb ik wel maar doe ik heel weinig mee.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-06 10:15

Meneer iCy

swarma

RensvN schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 17:17:
Oh gaaf, ik zie dit topic nu pas. Zijn er nog veel Tweakers die Hattrick spelen?
Dank je wel voor het herinneren. Heb net weer een nieuw team gemaakt. Heb het een jaar of 10 geleden actief gespeeld. Zag dit oppoppen en ben dus nu net weer begonnen. :P

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Heb al vrij lang twee teams, maar ik loop een beetje tegen grenzen aan qua performance. M'n beste spelers zitten al sinds hun tiener-jaren in m'n teams, en zorgen voor m'n hoge ratings, maar die lopen inmiddels tegen de 30 aan (of zijn dat al net; één van m'n middenvelders van 30 heeft net de voorselectie van het WK-team van Estonia gehaald).

Maar na de 30 wordt het dus alleen maar minder :P . Maar eens bedenken of ik 'opnieuw' wil beginnen of wil proberen om met een paar dure ver- en aankopen m'n team kan verjongen en tegelijk een beetje op niveau kan houden.....

[ Voor 11% gewijzigd door naitsoezn op 03-04-2018 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Laatst online: 10:57
Lijkt mij wel een lastig punt als je op de end of life cyclus zit van je spelers. Hopelijk heb je genoeg geld om weer een nieuwe lichting te kopen.

Speel zelf met 2 teams en sinds eventjes met beide teams opleider voor u21 van Ierland waar ik centrale verdedigers en centrale middenvelders voor train. Het blijft een leuk spel en zo nu en dan ook wat vernieuwingen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Laatst online: 12:58
Ik speel al 8 jaar ofzo niet meer, maar heb wel mijn account aangehouden. Heb het hiervoor wel actief gespeeld en af en toe een nieuwe lading spelers erin gezet om dan 3 jaar later te verkopen. Heb nu 85 miljoen op de bank :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

naitsoezn schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:59:
Heb al vrij lang twee teams, maar ik loop een beetje tegen grenzen aan qua performance. M'n beste spelers zitten al sinds hun tiener-jaren in m'n teams, en zorgen voor m'n hoge ratings, maar die lopen inmiddels tegen de 30 aan (of zijn dat al net; één van m'n middenvelders van 30 heeft net de voorselectie van het WK-team van Estonia gehaald).

Maar na de 30 wordt het dus alleen maar minder :P . Maar eens bedenken of ik 'opnieuw' wil beginnen of wil proberen om met een paar dure ver- en aankopen m'n team kan verjongen en tegelijk een beetje op niveau kan houden.....
volgens mij kunnen ook 30-jarigen best nog wel een paar jaren door, ze zitten nu juist dan op hun hoogtepunt ...
Je kunt overwegen je conditie-aandeel wat hoger te zetten en juist heel specifiek je te richten op een 'burn-out', dus met de huidige spelers zo lang mogelijk een zo hoog mogelijke rating halen.
Wel kun je dan ook steeds kwetsbaarder worden voor blessures en heeft het zin dan bv een formcoach aan te nemen om zeker te stellen dat iig je vorm niet afkakt bij essentiele spelers.

Als het over is zul je daarna wel flink terugvallen en helemaal van voren af aan beginnen...
Ikzelf zit in die situatie; ik ben mn tweede surnaamse team kwijtgeraakt toen ik n abbo niet meer wlde blijven verlengen (speelde toen net in de hoogste divisie).
Ook mn eerste team is op een gegeven moment teruggevallen.
Momenteel speel ik vooral om optimaal geld te verdienen, wel an sich met het idee een nieuwe basis op te bouwen, maar ik kan het telkens niet laten mn opgetrainde spelers dan te verkopen als ik er een fikse winst mee haal, en op de andere positie spelen future-coaches, die ook geen waardeverval kennen of zelfs met winst verkocht kunnen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
RM-rf schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:11:
[...]

volgens mij kunnen ook 30-jarigen best nog wel een paar jaren door, ze zitten nu juist dan op hun hoogtepunt ...
Eens, een paar jaar / hattrick-seizoenen kan ook nog wel. Ik twijfel er vooral over, omdat ze nu nog wel een flinke duit opleveren, maar als ze echt 'op' zijn een stuk minder.

Ik heb een beetje de pech gehad dat ik in een zeer sterke V zat de afgelopen twee seizoenen, waardoor ik op het eind van het seizoen te weinig team-spirit over had om goed voor de dag te komen bij m'n playoff-wedstrijd voor promotie. Eigenlijk wel sneu dat je op zo'n manier 'gestraft' wordt als je in een sterke competitie zit, want een sterke competitie houdt vaak ook in dat de strijd om het kampioenschap gepaard gaat met puntverlies waardoor de directe promotie-plaatsen vaak naar minder-sterke teams gaan die in een 'makkelijke' competitie kampioen worden.

Maar goed, da's verder besides the issue ;) , het feit dat ik steeds maar ben blijven hangen in V doet me nu twijfelen om gewoon nu alles te verkopen en niet ál te ver terug te vallen, ipv nog een paar seizoenen doormodderen en dan ver terug te vallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

naitsoezn schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:20:

Ik heb een beetje de pech gehad dat ik in een zeer sterke V zat de afgelopen twee seizoenen, waardoor ik op het eind van het seizoen te weinig team-spirit over had om goed voor de dag te komen bij m'n playoff-wedstrijd voor promotie.
klopt, ik ken dat ook van mij hoogste vlucht met mn eerste team...
tweemaal P/D gespeeld, en beide keren eigenlijk gewoon kansloos geweest: die duels zijn op hoger niveau ontzettend moeilijk te winnen voor het van lager komende team (dat ook uit speelt).

vervolgens had ik een seizoen waar mn team eigenlijk op haar top was, maar ik poogde 'taktisch' te spelen en dat ging totaal mis en toen raakte ik achterop en had iets van 4 wedstrijden waar ik ondanks dat ik veel sterker was verloor.
een van de teams was een 'slapend' team dat vrijwel alle andere wedstrijden wegschonk, maar tegen mij opeens MOTS ging spelen en me dus weer punten kostte.
en toen degradeerde ik, als sterkste team van mn liga....

Ik had gedacht heel makkelijk terug te komen, maar als je in de hoek zit waar klappen vallen zit opeens alles tegen en dus eindigde ik tweede of derde... daarna is mn team eigenlijk nooit erbovenop gekomen, ergens blijkt zoiets ook best moeilijk te zijn.
Als ik nogmaals in die situatie zit zou ik ook gewoon aanraden het gelijk op te geven en geheel opnieuw te beginnen en niet de boel 'om te proberen te draaien'.
Mn eigen indruk is ook dat ombouwmaatregelen vaak te langzaam werken om in een seizoen al voordeel te hebben.
Bijna alle strategische maatregelen moet je over meerdere seizoenen plannen (volgens mij ook een groot nadeel aan het spel, en steeds verder verergert door de keuzes die de eigenaars maken qua werking van strategische keuzes en nieuwe ontwikkelingen, alles is heel gefocussed op 'langzame' resultaten die je kunt boeken)

Dat is natuurlijk ook vooral mijn reden waarom ik aanraad een optimaal team gewoon op te branden en daarna weer van voren af aan te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RensvN
icy schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:56:
[...]

Dank je wel voor het herinneren. Heb net weer een nieuw team gemaakt. Heb het een jaar of 10 geleden actief gespeeld. Zag dit oppoppen en ben dus nu net weer begonnen. :P
Wat is je teamnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RensvN
naitsoezn schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:59:

Op welk niveau speel je. In de hogere competities spelen de meeste teams vooral met spelers van 30+ jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RensvN
Renzzie schreef op donderdag 5 april 2018 @ 08:18:
Ik speel al 8 jaar ofzo niet meer, maar heb wel mijn account aangehouden. Heb het hiervoor wel actief gespeeld en af en toe een nieuwe lading spelers erin gezet om dan 3 jaar later te verkopen. Heb nu 85 miljoen op de bank :+
Mooi moment om het weer op te pakken :)

Edit: Al heb je dan waarschijnlijk wel 70 miljoen in je reservers zitten en "slechts"15-25 miljoen onmiddelijk beschikbaar (afhankelijk van financieel directeur.

[ Voor 18% gewijzigd door RensvN op 12-06-2018 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RensvN
RM-rf schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:11:
[...]

Je kunt overwegen je conditie-aandeel wat hoger te zetten en juist heel specifiek je te richten op een 'burn-out', dus met de huidige spelers zo lang mogelijk een zo hoog mogelijke rating halen.
Wel kun je dan ook steeds kwetsbaarder worden voor blessures en heeft het zin dan bv een formcoach aan te nemen om zeker te stellen dat iig je vorm niet afkakt bij essentiele spelers.

Als het over is zul je daarna wel flink terugvallen en helemaal van voren af aan beginnen...
Ikzelf zit in die situatie; ik ben mn tweede surnaamse team kwijtgeraakt toen ik n abbo niet meer wlde blijven verlengen (speelde toen net in de hoogste divisie).
Ook mn eerste team is op een gegeven moment teruggevallen.
Momenteel speel ik vooral om optimaal geld te verdienen, wel an sich met het idee een nieuwe basis op te bouwen, maar ik kan het telkens niet laten mn opgetrainde spelers dan te verkopen als ik er een fikse winst mee haal, en op de andere positie spelen future-coaches, die ook geen waardeverval kennen of zelfs met winst verkocht kunnen worden
Inderdaad, de spelers zitten dan op hun hoogtepunt.
Ik heb nu een talentvolle lichting in mijn 1ste team, de spelers zijn gemiddeld rond de 22 jaar. Ik verwacht toch minstens de II-divisie te kunnen halen met deze selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RensvN
RM-rf schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:47:
[...]

Bijna alle strategische maatregelen moet je over meerdere seizoenen plannen (volgens mij ook een groot nadeel aan het spel, en steeds verder verergert door de keuzes die de eigenaars maken qua werking van strategische keuzes en nieuwe ontwikkelingen, alles is heel gefocussed op 'langzame' resultaten die je kunt boeken)

Dat is natuurlijk ook vooral mijn reden waarom ik aanraad een optimaal team gewoon op te branden en daarna weer van voren af aan te beginnen.
Ik vind dat juist een groot voordeel, het is daarom belangrijk om echt een tactiek uit te stippelen voor de lange termijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
Het heeft een tijd geduurd sinds mijn laatste reactie hier :P maar dan nu toch echt een nieuw team gestart.

Teamnaam: VV Gemert 2018

Zo te zien heb ik gratis 30 dagen Hattrick Supporter gekregen, grappig:
Je Supporter Goud-abonnement loopt af op 10-09-2018.

Ik ben van plan te beginnen met positiespel trainen.

Als iemand nog tips heeft dan hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Geen tips op dit moment, wilde zelf na 15 jaar spelen gaan stoppen maar uiteindelijk besloten verder te gaan met u20 talenten. Alles dus verkocht en complete focus op het trainen van mogelijke u20 spelers :)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Grappig om dit topic te zien. Ben zelf zo'n 6 jaar geleden gestopt. Hoeveel Nederlanders spelen er eigenlijk nog. (Wat een prijzen voor supporter zeg... )

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Trevor schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:02:
Grappig om dit topic te zien. Ben zelf zo'n 6 jaar geleden gestopt. Hoeveel Nederlanders spelen er eigenlijk nog. (Wat een prijzen voor supporter zeg... )
Prijzen slaan werkelijk nergens meer op..

8768 actieve clubs in nederland aldus hattrick, maar je kan tegenwoordig ook buitenlandse clubs beheren dus dit zegt niet veel.

[ Voor 17% gewijzigd door Pelox op 10-08-2018 15:25 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Laatst online: 20:20
Hehe dit topic viel mij ook op. Heb het zelf ook jaren langmet veel plezier gespeeld! Toen kocht je nog een jaar supporter voor 20? euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

wokkelz schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:45:
Hehe dit topic viel mij ook op. Heb het zelf ook jaren langmet veel plezier gespeeld! Toen kocht je nog een jaar supporter voor 20? euro.
klopt ook de reden dat ik geen supporter meer ben.
voor eur 20, wordt ik zo weer supporter

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Laatst online: 10:57
Ik speel nog steeds mee met 2 clubs. De prijs ligt idd echt te hoog, maar ik heb nog steeds de uitdaging omdat ik met beide clubs bezig ben om jonge talenten te trainen voor Ierland.
Zonder deze uitdaging was ik waarschijnlijk gestopt met mijn 2e team in ieder geval.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Plenkske
Ze doen het wel slim om een maand Supporter te geven bij nieuwe leden. Zo zie je allerlei functies die je normaal niet hebt. Maar ik ga er niet voor betalen... mocht ik wat missen gebruik ik wel een CHPP programma. Gebruik nu bv. al FoxTrick.

edit:
Heb nu 6 trainees binnen voor mijn centrale middenvelders. Iemand tips om 4 trainees te kopen voor de vleugelspelrs die 50% zullen trainen ? Ik heb zo'n 200-300k in kas , afhankelijk van hoe mijn spelers verkopen die ik nu op transfermarkt heb gezet.

[ Voor 35% gewijzigd door Plenkske op 16-08-2018 16:18 ]

• wokkelz
Ik ben trouwens ooit op een real life voetbal toernooi geweest wat georganiseerd werd vanuit de HFR (Hattrick Federatie Rotterdam) bij Hockey club Rotterdam. Maar dat is misschien wel 15 jaar geleden :P

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
wokkelz schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 16:20:
Ik ben trouwens ooit op een real life voetbal toernooi geweest wat georganiseerd werd vanuit de HFR (Hattrick Federatie Rotterdam) bij Hockey club Rotterdam. Maar dat is misschien wel 15 jaar geleden :P
Dat was echt in de hoogtijdagen van het spel. Toen had ik tientallen bekenden die het ook speelden. Daar ben ik ook geweest.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• wokkelz
Trevor schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 16:48:
[...]

Dat was echt in de hoogtijdagen van het spel. Toen had ik tientallen bekenden die het ook speelden. Daar ben ik ook geweest.
Ben trouwens ook een jaar later nog bij Victoria geweest voor een Hattrick toernooi.
In de HFR hadden we een grote groep active leden, was altijd gezellig.

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06 18:13

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Pelox schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:23:
[...]

Prijzen slaan werkelijk nergens meer op..

8768 actieve clubs in nederland aldus hattrick, maar je kan tegenwoordig ook buitenlandse clubs beheren dus dit zegt niet veel.
Heb een club in Nederland, Oezbekistan en 1 in Kazachstan..... maar ik ken ook een aantal mensen die 2 of 3 teams in Nederland hebben dus dat vertekend nogal. Je zou eigenlijk een overzicht willen van het aantal actieve managers, dat geeft denk ik een beter beeld.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmar
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06:54
wokkelz schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 17:13:
[...]

Ben trouwens ook een jaar later nog bij Victoria geweest voor een Hattrick toernooi.
In de HFR hadden we een grote groep active leden, was altijd gezellig.
Grappig, ik zie dit topic ook toevallig en ben ook bij deze meetings geweest. Was altijd gezellig, en inderdaad ook in de HFR zelf. Ik sluit niet uit dat we nog zelfs samen in een team hebben gespeeld :-)

Inmiddels al jarenlang gestopt. Het spelletje vond ik niet leuk meer en op het forum stopten een aantal leden, waardoor daar het plezier af nam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
Marmar schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 11:45:
[...]

Grappig, ik zie dit topic ook toevallig en ben ook bij deze meetings geweest. Was altijd gezellig, en inderdaad ook in de HFR zelf. Ik sluit niet uit dat we nog zelfs samen in een team hebben gespeeld :-)

Inmiddels al jarenlang gestopt. Het spelletje vond ik niet leuk meer en op het forum stopten een aantal leden, waardoor daar het plezier af nam.
Ja dan moeten we elkaar wel kennen! Wat was je nick op hattrick?
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste