Nog steeds niet up
Er zitten hier een aantal NT-trainers / -trainees, dus ik gooi hem hier maar eens in de groep. Met m'n 2e team had ik destijds ervoor gekozen om verdedigers op te leiden (eens kijken hoe ver ik kom met een counter-strategie), maar sommige trainees die ik destijds heb aan kunnen schaffen blijken nu gewilde objecten van de NT-coaches te zijn. Zo heb ik per ongeluk een Algerijnse U20-speler gekocht, en nu zit een Spaanse coach op m'n nek over een jonge Spanjaard die ik in m'n team heb (niet voor U20, maar voor toekomstig NT):
Zelf zat ik te denken aan positiespel: Kan ik nog steeds vier verdedigers opstellen, en counter kan voorlopig in de meeste wedstrijden in tact blijven. Met het oog op dit zou ik ook wel Passen kunnen doen, maar niet elke trainee die ik momenteel heb heeft belang bij Passen, terwijl Positiespel eigenlijk voor elke speler wel nuttig is. Maar de Spaanse coach wil hem als Wingback in het NT zien, in de toekomst, dus is niet gecharmeerd van Positiespel. Wat is nu wijsheid (ook met het oog op waardevermeerdering)?
Er zitten hier een aantal NT-trainers / -trainees, dus ik gooi hem hier maar eens in de groep. Met m'n 2e team had ik destijds ervoor gekozen om verdedigers op te leiden (eens kijken hoe ver ik kom met een counter-strategie), maar sommige trainees die ik destijds heb aan kunnen schaffen blijken nu gewilde objecten van de NT-coaches te zijn. Zo heb ik per ongeluk een Algerijnse U20-speler gekocht, en nu zit een Spaanse coach op m'n nek over een jonge Spanjaard die ik in m'n team heb (niet voor U20, maar voor toekomstig NT):
Nu vraagt ie of ik hem op vleugel of passen wil trainen. Vleugelspel heb ik eigenlijk helemaal geen zin in: Totaal niet de trainees voor momenteel, ik heb 10 jonge verdedigers op de loonlijst die allemaal rond de 10/11/12 verdedigen hebben. Passen zou kunnen: Niet ideaal, maar de meesten kunnen wel iets van passen gebruiken om in de toekomst counter-verdediger of verdedigende middenvelder te worden, maar dat zou wel vereisen dat ik van 5 verdedigers (532 of 541) naar 2 verdedigers ga, voor optimale training. Bye-bye counter.José Dusay [playerid=393058875]
20 jaar en 77 dagen, volgende verjaardag: 03-03-2015
Nationaliteit: Spanje
Hij heeft slecht (3) ervaring en is een goed (7) leider.
Clubtrouw: goddelijk (20)
Eigenaar: Achromatic D'lux (sinds 22-02-2014 (9/54), 3s 3d)
Total Skill Index (TSI): 30 250
Specialiteit: Koppen
Beste positie: Vleugelverdediger (21)
HTMS Punten: Vaardigheid: 895 / Potentieel: 1954
Keepen rampzalig (1) Verdedigen wonderbaarlijk (12) Positiespel redelijk (6) Vleugelspel goed (7) Passen matig (5) Scoren zwak (4) Spelhervatting uitmuntend (10)
Zelf zat ik te denken aan positiespel: Kan ik nog steeds vier verdedigers opstellen, en counter kan voorlopig in de meeste wedstrijden in tact blijven. Met het oog op dit zou ik ook wel Passen kunnen doen, maar niet elke trainee die ik momenteel heb heeft belang bij Passen, terwijl Positiespel eigenlijk voor elke speler wel nuttig is. Maar de Spaanse coach wil hem als Wingback in het NT zien, in de toekomst, dus is niet gecharmeerd van Positiespel. Wat is nu wijsheid (ook met het oog op waardevermeerdering)?

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht