31, dus je mag weer aan de slag
Shit!
Maar ik heb 'm wel sneller gereden
(friendlist werkt weer)
[ Voor 89% gewijzigd door DarkElement op 20-06-2014 14:40 ]
Kom op zeg, zo moeilijk kan het toch niet zijnVerwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 12:36:
Wat een baan zeg! Mooi gemaakt ook en best pittig.
Ik heb mn eerste run op 214 fouten gezet. Ik had op dat punt waar jij problemen had dus ook flink moeite. Ook de verticale ramp omhoog was behoorlijk moeilijk. Prettige was wel dat, ondanks dat een hoop dingen vrij lastig er uit zien, ze wel goed te doen waren uiteindelijk.
Ben benieuwd of ik in korte tijd zilver kan halen!
Edit: Duidelijk dat ik die vertical ramp het moeilijkst vind. Ik kom daar aan met zo'n 60 fouten en ik finish met 185. Ik moet daar ff flink op oefenen!
Als hij het kan moeten wij het ook kunnen
[ Voor 4% gewijzigd door NLRev0lution op 20-06-2014 14:47 ]
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Net weer even poging op Inferno gedaan, gek genoeg gingen de tonnen + obstakel daarna in 1x goed maar ging het daarna weer fout, heb gewoon de laatste tijd veel te weinig Trials gespeeld (en te veel Watch Dogs) dus daar ga ik zondag nog even goed voor zitten
30 fout moet haalbaar zijn.
- Rage quit @ Red october. Ik ga lekker in de zon liggen niksen. :-)
- Rage quit @ Red october. Ik ga lekker in de zon liggen niksen. :-)
[ Voor 11% gewijzigd door DarkElement op 20-06-2014 15:03 ]
Verwijderd
@Revo, hehehe ja ik heb de video er net ook even bij gepakt voor dat verticale stuk. Zoals hij het doet, lukt mij het iig niet
@Dark, bij mij zijn de tonnen OF in 1x overheen, OF bij poging 80. Ik weet nu eindelijk wel precies wat ik moet doen, dus dat scheelt. De verticale wand (alweer) en de laatste sprong zijn na de tonnen voor mij nog de grootste hekel punten. Ik merk dat ik op een dag als vandaag waar ik lekker door kan spelen, mezelf flink verbeter. Helaas zijn deze dagen schaars.
@Dark, bij mij zijn de tonnen OF in 1x overheen, OF bij poging 80. Ik weet nu eindelijk wel precies wat ik moet doen, dus dat scheelt. De verticale wand (alweer) en de laatste sprong zijn na de tonnen voor mij nog de grootste hekel punten. Ik merk dat ik op een dag als vandaag waar ik lekker door kan spelen, mezelf flink verbeter. Helaas zijn deze dagen schaars.
Het heeft mij juist wel geholpen. Zodra je de helling op rijd en ter hoogte bent van "de streep" (zie je vanzelf wel) geef je je rijder een duw naar voren en dan is het gas gevenVerwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:11:
@Revo, hehehe ja ik heb de video er net ook even bij gepakt voor dat verticale stuk. Zoals hij het doet, lukt mij het iig niet
Verticale wand moet je gewoon op de plek waar je word gereset en dan gelijk een bunny hop zodra je het verticale stuk raakt daarna gewoon door blijven draaien tot je achterwiel de ramp pakt en dan maar gas blijven geven en je bike draait bijVerwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:11:
@Revo, hehehe ja ik heb de video er net ook even bij gepakt voor dat verticale stuk. Zoals hij het doet, lukt mij het iig niet![]()
YouTube: Trials Fusion - Inferno IV (Gold: 34 fault)
@ 2:30 (of bedoel je die wand niet?) dat is gewoon een goede bunnyhop zodat je precies verticaal rijd, en aan het eind door blijven draaien.
Je zelf rechtop zetten doe je met een tikje op de rem.
Mocht je dit stuk bedoelen:
1. Gewoon gassen
2. Zodra je voorwiel het vertical stuk raakt, leun je gelijk naar voren en dit houd je ingedrukt. Als het goed is rijd je bike omhoog en draait bij, maakt een loopt en je achterwiel grijpt met de rand waardoor je bijdraait (moet je wel op gas blijven drukken)
3. Druk op rem (vierkant) om jezelf rechtop te zetten
[ Voor 25% gewijzigd door DarkElement op 20-06-2014 15:54 ]
Verwijderd
Op zich weet ik precies hoe ik hen moet rijden, maar het wil gewoon nog niet smooth.
Ik geef vanaf het check point gas, zonder te leunen, zodra mijn achterwiel de verticale ramp ramp raak druk ik naar voren. Met dat ik naarboven rijd laat ik gas vrij snel los en draai ik naar voren en balanceer ik op mn voorwiel. Als het lukt, dan gaat het echt schitterend. Helaas ben ik daar TOTAAL niet consistent in.
Ik geef vanaf het check point gas, zonder te leunen, zodra mijn achterwiel de verticale ramp ramp raak druk ik naar voren. Met dat ik naarboven rijd laat ik gas vrij snel los en draai ik naar voren en balanceer ik op mn voorwiel. Als het lukt, dan gaat het echt schitterend. Helaas ben ik daar TOTAAL niet consistent in.
Ik ken het, ik doe exact hetzelfde alleen land ik niet op mijn voorwiel, maar op m'n achterwiel, een of ander tikje wat er bij mij in is blijven hangen
maar het ziet er ook wel stoer uit in herhalingen.
-edit-
101 fout @ Red October, succes Joost
-edit-
101 fout @ Red October, succes Joost
[ Voor 11% gewijzigd door DarkElement op 21-06-2014 18:53 ]
Verwijderd
Even een mega trots momentje:
Ik heb zojuist in 227 fout (en 10min) "stadium ninja" gehaald in mn eerste poging. Het is geen echt die hard ninja level, maar wel erg uitdagend met vele "front or back wheel only" stukken.
Ik raad hem jullie aan! XD
Ik heb zojuist in 227 fout (en 10min) "stadium ninja" gehaald in mn eerste poging. Het is geen echt die hard ninja level, maar wel erg uitdagend met vele "front or back wheel only" stukken.
Ik raad hem jullie aan! XD
Die heb ik ook gespeeld ja, kwam er ook een aardig stukje maar niet tot de finish nog
lijkt me wel mogelijk.
-edit-
Ik zie je bij het 2e obstakel trouwens heel vaak resetten als je achterover dreigt te vallen, net voor je dreigt te vallen moet je gewoon de rem ingedrukt houden en naar voren leunen
scheelt veel retries.
En ik moest best lachen elk keer als je bike in elkaar zakte
-edit-
Ik zie je bij het 2e obstakel trouwens heel vaak resetten als je achterover dreigt te vallen, net voor je dreigt te vallen moet je gewoon de rem ingedrukt houden en naar voren leunen
En ik moest best lachen elk keer als je bike in elkaar zakte
[ Voor 58% gewijzigd door DarkElement op 21-06-2014 23:06 ]
Verwijderd
Hehe ja, is gemakzucht soms. Vooral bij pogingen als deze waar ik het gewoon wil halen, dan is het gewoon vaak "ah fuck it" en bam reset.
En het instorten van de Bike deed mn vriendin afvragen waarom ik niet "gewoon normaal kon rijden"
-edit- Haha het terug kijken voelt heel anders!
Wat een gepruts!
En het instorten van de Bike deed mn vriendin afvragen waarom ik niet "gewoon normaal kon rijden"
-edit- Haha het terug kijken voelt heel anders!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2014 23:36 ]
Man dat allerlaatste obstakel is kut zeg! ik raak telkens mijn achterwiel perongeluk op dat laatste stuk en dan valt m'n bike uit elkaar, rest ging best snel allemaal, herhaling word opgenomen nu.
Dat ging snel van rond de 100 fout naar de 500
edit: Ik was trouwens met 78 fout bij het laatste obstakel.
Dat ging snel van rond de 100 fout naar de 500
edit: Ik was trouwens met 78 fout bij het laatste obstakel.
[ Voor 23% gewijzigd door DarkElement op 21-06-2014 23:50 ]
Verwijderd
Ik heb hem nu met mijn tweede run op 75 gezet. Ging al stukken beter.
De moeilijkheid zit 'm bij mij in: 'schuine blauwe schans -> hek met ton erop' en de (hoe kan het ook anders) verticale ramp
De moeilijkheid zit 'm bij mij in: 'schuine blauwe schans -> hek met ton erop' en de (hoe kan het ook anders) verticale ramp
Verwijderd
Ja, daar heb ik weinig problemen!
Is het er op komen dat je lastig vindt of het balanceren op je voorwiel?
Het balanceren en vooruit bewegen terwijl je maar 1 wiel mag gebruiken, dat vind ik moeilijk. En ik doe nu een 2e poging en heb nu ineens veel meer moeite met dat 'hek' 
edit: + 200 @ het hek, wtf xD
edit: + 200 @ het hek, wtf xD
[ Voor 8% gewijzigd door DarkElement op 22-06-2014 00:11 ]
Verwijderd
Haha ja dat is zo frustrerend aan dit spel. 
Edit: Career 100%
Edit: Career 100%
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2014 10:49 ]
"Darkest Hour" is ook wel een leuke baan! Nog niet gehaald, wel dichtbij de finish 
-edit- En "For a friend 1" is ook goed (wel gehaald 70 fout)
-edit 2- "Runway" wil ik nog even aan dit rijtje toevoegen.
En het level "Star Wars" woooooowww die was goed
staat bij beste trials v/d week. (10 fout)
-edit- En "For a friend 1" is ook goed (wel gehaald 70 fout)
-edit 2- "Runway" wil ik nog even aan dit rijtje toevoegen.
En het level "Star Wars" woooooowww die was goed
[ Voor 62% gewijzigd door DarkElement op 22-06-2014 17:31 ]
Verwijderd
Goeie tips weer!
Star Wars was echt heel mooi gemaakt. Darkest Hour was redelijk pittig, maar heb hem met 94 fout gehaald. For a friend ging wat makkelijker (21 fout) maar was ook een leuke baan om te rijden.
Star Wars was echt heel mooi gemaakt. Darkest Hour was redelijk pittig, maar heb hem met 94 fout gehaald. For a friend ging wat makkelijker (21 fout) maar was ook een leuke baan om te rijden.
Ik heb 99% career
Die laatste % kan ik me niet toe zetten.
Frostbite is de enige die nog op zilver staat. Het stuk vanaf het derde checkpoint wil maar niet normaal lukken. Oefening baart kunst, maar nog niet echt mee bezig geweest.
Die toernooien zijn wel leuk al zijn de rewards dus gewoon beetje ruk
XP wat moet je er mee haha
Frostbite is de enige die nog op zilver staat. Het stuk vanaf het derde checkpoint wil maar niet normaal lukken. Oefening baart kunst, maar nog niet echt mee bezig geweest.
Die toernooien zijn wel leuk al zijn de rewards dus gewoon beetje ruk
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Volgens mij ben ik op 97 % gestrand. Zodra ik een extreme opstart wordt ik spontaan moe en ben ik er na een paar pogingen al klaar mee. Het voelt meer als werken dan plezier voor meJSchut schreef op maandag 23 juni 2014 @ 08:39:
Ik heb 99% careerDie laatste % kan ik me niet toe zetten.
Die toernooien zijn wel leuk al zijn de rewards dus gewoon beetje rukXP wat moet je er mee haha
Jullie zien me met de dlc wel weer
Frost Bite vind ik een van de lastigere banen in Extreme, nu zal je verwachten dat ik na goud op Inferno dit wel moet kunnen halen maar het valt nog vies tegen.JSchut schreef op maandag 23 juni 2014 @ 08:39:
Ik heb 99% careerDie laatste % kan ik me niet toe zetten.
Die toernooien zijn wel leuk al zijn de rewards dus gewoon beetje rukXP wat moet je er mee haha
Ik heb de meeste extremes onder de 20 fout, een aantal onder de 10 en de eerste op platinum.DarkElement schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:03:
[...]
Frost Bite vind ik een van de lastigere banen in Extreme, nu zal je verwachten dat ik na goud op Inferno dit wel moet kunnen halen maar het valt nog vies tegen.
Het stuk na het tweede checkpoint is ook het lastigste van de hele track. Daarna is er nog 1 irritante jump maar verder is hij wel goed te doen.
Het zal wel komen omdat ik het ook gewoon geen leuke track vindt. Binnenkort toch maar eens goud halen dan
Grappig om te zien altijd, we zaten met zn allen te vloeken en te tieren op inferno en de rest van de tracks was "makkelijk". Nu haalt bijna iedereen Inferno en zijn de andere tracks irritantJSchut schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:43:
[...]
Ik heb de meeste extremes onder de 20 fout, een aantal onder de 10 en de eerste op platinum.
Het stuk na het tweede checkpoint is ook het lastigste van de hele track. Daarna is er nog 1 irritante jump maar verder is hij wel goed te doen.
Het zal wel komen omdat ik het ook gewoon geen leuke track vindt. Binnenkort toch maar eens goud halen dan
Ik zat net nog even door het begin van de topic te bladeren en zag dat we in het begin nog met de Hard tracks moeite hadden (100 fout enzo) haha.
[ Voor 10% gewijzigd door NLRev0lution op 23-06-2014 13:58 ]
Ik vind de 'beginners'-banen ook nog lastig, omdat het echt rechtoerechtaan is en dan alles zo snel mogelijk en foutloos, dat is gewoon niet mijn ding en vind ik tevens niet de essentie van Trials.
Trials is in mijn opzicht geen schans-racen maar over obstakels klimmen op 'moeilijk' en hoger.
Trials is in mijn opzicht geen schans-racen maar over obstakels klimmen op 'moeilijk' en hoger.
[ Voor 20% gewijzigd door DarkElement op 24-06-2014 00:15 ]
Ik vind juist die uitdaging wel leuk, true, de banen zijn makkelijker maar om platinum te halen moet je toch een zo goed als perfecte run neerzetten en er zit altijd een vervelend stukje in.DarkElement schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 00:15:
Ik vind de 'beginners'-banen ook nog lastig, omdat het echt rechtoerechtaan is en dan alles zo snel mogelijk en foutloos, dat is gewoon niet mijn ding en vind ik tevens niet de essentie van Trials.
Dat is niet alleen foutloos rijden maar ook de snelste route zien te vinden als waar je beter even wat af kunt remmen om de volgende passage sneller door te komen b.v.
Het enige wat ik minder vindt aan dit spel zijn de schansen waar je trucjes moet uithalen, da's echt niet mijn ding en hoewel ik ze allemaal platinum heb vind ik die TKO-Panda levels ook niet echt het leukst om te doen.
Het hoogste niveau gaat voorlopig nog een beetje boven m'n pet, daar is mijn motoriek [nog?] niet verfijnd genoeg voor.
Only fools are enslaved by time and space.
Doe mij maar gewoon de moeilijk, expert en extreem tracks
en ik vind FMX gewoon niet lekker ontworpen en dan met name combo's maken.
Wat betreft die EXTREME banen kan je het beste eerst ter voorbereiding deze filmpjes bekijken (part 2/3 zijn gelinkt in het filmpje, linksbovenin)
Kan je een hoop van leren en het komt zeker van pas:
Wat betreft die EXTREME banen kan je het beste eerst ter voorbereiding deze filmpjes bekijken (part 2/3 zijn gelinkt in het filmpje, linksbovenin)
Kan je een hoop van leren en het komt zeker van pas:
[ Voor 87% gewijzigd door DarkElement op 24-06-2014 00:59 ]
De combo's werken inderdaad niet top, maar een perfecte run is op elke baan moeilijk. Platinum gaat nog wel, maar als je in de top 500 wil komen moet je ff zweten
Gelukkig is er voor iedereen iets, want ik vind extremes gewoon echt niet leuk en heb het meer geprobeerd om op de 100 % te komen dan dat ik er plezier in had.
Zojuist gevonden, filmpje met de ziekste Trials skills ooit:
YouTube: Trials Fusion: Inferno IV Ninja
Mochten jullie iets weten wat dit nog overtreft dan zie ik het graag, een 0 fout Inferno Ninja run bijvoorbeeld (nog niet kunnen vinden)
YouTube: Trials Fusion: Inferno IV Ninja
Mochten jullie iets weten wat dit nog overtreft dan zie ik het graag, een 0 fout Inferno Ninja run bijvoorbeeld (nog niet kunnen vinden)
Zo Frost bite ook op goud
Viel eigenlijk best mee haha.
Stand: 43 platinum en 10 goud. (alle trials tracks op platinum behalve 4 extremes. Rest wat niet platinum is zijn skill games of fmx)
Voorlopig houd ik het even op de toernooien tot er DLC is en dan maar weer eens wat tijden proberen te verbeteren
Stand: 43 platinum en 10 goud. (alle trials tracks op platinum behalve 4 extremes. Rest wat niet platinum is zijn skill games of fmx)
Voorlopig houd ik het even op de toernooien tot er DLC is en dan maar weer eens wat tijden proberen te verbeteren
[ Voor 19% gewijzigd door JSchut op 24-06-2014 07:42 ]
Ja idd. Ik mis de competite wel een beetje. Wellicht van de winterDarkElement schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 00:12:
Jammer dat je niet op de ps4 speelt.
Wow, light city run gefinisht met maar 415 fouten en dat in 25 minuten. 
Dan te bedenken dat ik nog onder de 100 zat voor de voorlaatste hindernis.
Kan beter, volgens mij zitten er een paar hier rond de 10 a 15 foutLoneRanger schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:45:
Wow, light city run gefinisht met maar 415 fouten en dat in 25 minuten.
3!RevoNL schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:16:
[...]
Kan beter, volgens mij zitten er een paar hier rond de 10 a 15 fout
Ik weet het maar daar ben ik nog niet mee bezig, die extreme tracks uitrijden vind ik op zich al een hele prestatie, je moet ergens beginnen.RevoNL schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:16:
[...]
Kan beter, volgens mij zitten er een paar hier rond de 10 a 15 fout
Ik kom nu met 14 foutjes aan bij die bunny hop naar de opstaande rand, die ging gister behoorlijk maar vandaag wil die niet lukken dus maar even met frost bite bezig.
Trackcentral tip: The Cave (maker: IXxUltraNovaxXI)
Zeer lange en tevens erg moeilijke track, helaas voor de andere console spelers, hij is alleen voor PS4, maar ik verwach dat dit een RedLynx pick word, hij is echt heel erg goed
Super goed ontworpen ook, je gaat van een subtropische omgeving langzaam over in een grot a la Inferno 
-edit- Oké dit is de beste track die ik ooit heb gezien/gespeeld
-edit- Ook nog eens gemaakt door een Nederlander, ik ben trots
Zeer lange en tevens erg moeilijke track, helaas voor de andere console spelers, hij is alleen voor PS4, maar ik verwach dat dit een RedLynx pick word, hij is echt heel erg goed
[ Voor 98% gewijzigd door DarkElement op 26-06-2014 02:02 ]
Ik had hem gezien. Ziet er opzich leuk uit maar hij herhaalt het zelfde truukje de hele tijd. Elke keer die zelfde stukken. Het is eigenlijk gewoon 1 track 10 keer achter elkaar in een iets andere setting.DarkElement schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 01:36:
Trackcentral tip: The Cave (maker: IXxUltraNovaxXI)
Zeer lange en tevens erg moeilijke track, helaas voor de andere console spelers, hij is alleen voor PS4, maar ik verwach dat dit een RedLynx pick word, hij is echt heel erg goedSuper goed ontworpen ook, je gaat van een subtropische omgeving langzaam over in een grot a la Inferno
Verder wel puik werk hoor. Zit erg veel werk in en ziet er goed uit maar het had nog wat beter kunnen zijn.
Die dolfijn is idd erg nice gedaan. Hele design is wel goed gelukt. Dat mensen de tijd en het geduld vinden zoiets te maken
Mooie track, maar wel erg lang(!)
Start ik ook een keer Trials op om 'even' te spelen
Had ook meteen tijd tekort, dus niet eens kunnen voltooien
Ik was wel bij het einde, met die windvlaag.vermoed dat. Dat het einde was
Start ik ook een keer Trials op om 'even' te spelen
Had ook meteen tijd tekort, dus niet eens kunnen voltooien
Ik was wel bij het einde, met die windvlaag.vermoed dat. Dat het einde was
Verwijderd
Nou, ik heb mn eerst stap naar Platinum extremes gezet!
Eye of the Storm staat na zo'n anderhalf uur kutten op 00:48:032. Nog een redelijk tijd ook (goed voor de 253ste plaats).
Nu door naar Rock of Ages en Light City Run. Die heb ik nu op 3 en 6 staan, dus ergens voelt het wel te doen.
Wordt nog wat met dit spel.
Eye of the Storm staat na zo'n anderhalf uur kutten op 00:48:032. Nog een redelijk tijd ook (goed voor de 253ste plaats).
Nu door naar Rock of Ages en Light City Run. Die heb ik nu op 3 en 6 staan, dus ergens voelt het wel te doen.
Wordt nog wat met dit spel.
een maand geleden zag ik nog geen een extreme track gebeurenDarkElement schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:55:
Platinum op extremes zie ik zo snel nog niet gebeuren
Een handtekening?!
The Cave zojuist op de valreep gehaald, net binnen de tijd. (155 fout), sta 550e 
-edit: denk ik net eye of the storm te verbeteren, kom ik bij de finish alsnog uit op 12 fout
wel betere tijd maar goed. Ik wil goud 
-edit2:

!@#!@*(!@*#(@!*#!@!@(
-edit-
Gehaald: 6 fout.. pffffff
-edit zoveel-
Zat ik miden in een toernooi ("Perfecte uitvoering, 3e toernooi, laatste race) valt gvd de verbinding weg
kan ik alle races opnieuw doen
grrr *haat*
-edit: denk ik net eye of the storm te verbeteren, kom ik bij de finish alsnog uit op 12 fout
-edit2:

!@#!@*(!@*#(@!*#!@!@(
-edit-
Gehaald: 6 fout.. pffffff

-edit zoveel-
Zat ik miden in een toernooi ("Perfecte uitvoering, 3e toernooi, laatste race) valt gvd de verbinding weg
[ Voor 91% gewijzigd door DarkElement op 27-06-2014 21:37 ]
Jongens. Ik wil jullie het volgende even mede delen.
ZOJUIST INFERNO 36 FOUT 3MIN 14 SEC! GOOOOUUUUDD BITCHEEES YEEEEAHHAAAAA!
nu alleen nog infinite trials op goud en career stast op 100%.
Tellavist out
ZOJUIST INFERNO 36 FOUT 3MIN 14 SEC! GOOOOUUUUDD BITCHEEES YEEEEAHHAAAAA!
nu alleen nog infinite trials op goud en career stast op 100%.
Tellavist out
Een handtekening?!
Nicely done
heb je een herhalinkje? of ben je ook ps4 speler?
edit: volgens mij heb ik je al, alainduckers
knap dat je die klote hindernis in 1x kon, die na die dwarsbalk (die weer NA dat obstakel NA de tonnen komt
)
Dus 3 obstakels na de tonnen.
edit: volgens mij heb ik je al, alainduckers
knap dat je die klote hindernis in 1x kon, die na die dwarsbalk (die weer NA dat obstakel NA de tonnen komt
Dus 3 obstakels na de tonnen.
[ Voor 66% gewijzigd door DarkElement op 27-06-2014 22:14 ]
Ja die moet je in 2 keer doen heb ik gemerkt. Ben ik zelf achter gekomen trouwens. Op deze manier gaat tie veeeeel makkelijker dan als je hem in 1 keer probeert.
Ik heb trouwens ook de rabbit chalange op rocky road gehaald. En nog wat meer chalanges. Zoals de trein laten stoppen op mind the gap. Oh en alle warp zones:p warp zone 4 is echt een pain in the ass xD
Ik heb trouwens ook de rabbit chalange op rocky road gehaald. En nog wat meer chalanges. Zoals de trein laten stoppen op mind the gap. Oh en alle warp zones:p warp zone 4 is echt een pain in the ass xD
Een handtekening?!

Leuke nieuwe baan: "Fishy business" (beste trials v/d week; EXTREEM)
En "Forested Industry', wat een K*T baan is dat, ik kom niet eens voorbij de 1e hindernis, al 1,5 uur bezig

edit: pff ik heb m nog steeds niet gehaald
[ Voor 62% gewijzigd door DarkElement op 28-06-2014 17:01 ]
dan moet je warp zone 4 proberenDarkElement schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 15:09:
( ik haat die dubbele hops
Een handtekening?!
nee.
jezus christus, ik ben nog nooit zolang bezig geweest met 1 obstakel, zelfs infernos 1e ging in het begin al beter.
edit: en nog steeds niet, ik word langzaam echt gek nu
edit: ik heb het opgegeven, na 2 uur en 3 kwartier is het wel welletjes. Tutorial aangevraagt bij FatShady
Aanrader: "Grey pavement"
jezus christus, ik ben nog nooit zolang bezig geweest met 1 obstakel, zelfs infernos 1e ging in het begin al beter.

edit: en nog steeds niet, ik word langzaam echt gek nu
edit: ik heb het opgegeven, na 2 uur en 3 kwartier is het wel welletjes. Tutorial aangevraagt bij FatShady
Aanrader: "Grey pavement"
[ Voor 139% gewijzigd door DarkElement op 28-06-2014 19:33 ]
Rock of rages inmiddels ook brons. 
Die baan is eigenlijk wel prima te doen behalve die dubbel jump en die voorlaatste jump waar je op die schuine rand moet springen en dan op dat vierkante blok moet komen.
Alleen Inferno en Frost bite nog, makkie.
Die baan is eigenlijk wel prima te doen behalve die dubbel jump en die voorlaatste jump waar je op die schuine rand moet springen en dan op dat vierkante blok moet komen.
Het gaat je nog verbazen hoe snel je die banen op goud hebt staanLoneRanger schreef op zondag 29 juni 2014 @ 11:57:
Rock of rages inmiddels ook brons.
Die een na laatste jump op rock of rages kan je ook in 2 keer doen.
eerst landen op het schuine stuk, naar achter leunen en zorgen dat je met throttle control op dat schuine stuk blijft. dan gewoon een hoge bunny doen. op je voorwiel leunen (rem ingedrukt houden) en naar voren leunen.
Een handtekening?!
Nog altijd geen goud op Rock of rages/frost bite hiertellavist schreef op zondag 29 juni 2014 @ 12:53:
[...]
Het gaat je nog verbazen hoe snel je die banen op goud hebt staan![]()
Die een na laatste jump op rock of rages kan je ook in 2 keer doen.
eerst landen op het schuine stuk, naar achter leunen en zorgen dat je met throttle control op dat schuine stuk blijft. dan gewoon een hoge bunny doen. op je voorwiel leunen (rem ingedrukt houden) en naar voren leunen.
Die 1e baan @ extreme wel goud gehaald gisteren
[ Voor 4% gewijzigd door DarkElement op 29-06-2014 15:01 ]
Gister rock of rages met de rabbit gedaanDarkElement schreef op zondag 29 juni 2014 @ 15:01:
[...]
Nog altijd geen goud op Rock of rages/frost bite hier
Die 1e baan @ extreme wel goud gehaald gisteren
22 fout geloof ik haha
Ben nu bezig met challanges. sommige zijn echt hilarisch
Heb alleen moeite met de challanges als: 0 fout en 10 flips op covert ops.
0 fout met de roach op bla bla bla. 0 fout rijden is gewoon moeilijk.
oh de challange op frostbite is ook leuk. *make your rider disapear and go on to complete the track
Film noir challange was ook erg leuk/uitdagend!
Dit is een van de weinige spellen wat me keer op keer uitdaging bied. Als je denkt dat je alles wel gehad hebt is er altijd nog weer een andere uitdaging. Ik vind dit serieus een van de leukste games die ik gespeeld heb op een console.
EDIT*
Ik vind het trouwens rete knap wat sommige users weten te bouwen in die editor. Ik heb de editor gister maar even opgestart. maar holy kolere ik word er nou niet bepaald wijzer van.
*tellavist gaat maar eens wat tutorials opstarten
[ Voor 25% gewijzigd door tellavist op 01-07-2014 14:39 ]
Een handtekening?!
Dat mag ook wel als het je favoriete track isDarkElement schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 18:53:
Eens, ik vind dit ook 1 van de leukste titels sinds ik verslaafd was aan Tony Hawk. Film Noir challenge heb ik een tijdje geleden al eens voltooid die was leuk inderdaadGeloof dat ik alle challenges op Light City al gedaan heb.
Een handtekening?!
die waren ook niet zo moeilijk heDarkElement schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 18:53:
Geloof dat ik alle challenges op Light City al gedaan heb.
Nope, 5 sec endo op het eerste obstakel. verander in een ander poppetje en dan de track halen.
Film noir thema. (werd de track ietsje pietsje moeilijker)
Een handtekening?!
tellavist schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:43:
[...]
Dat mag ook wel als het je favoriete track is
Ik zit officieel in de 100% club! Infinite trials op niveau 8 gezet! En 2 challanges op eye of the storm gehaald. Die challange dat je die zon globe moet halen is best pittig:p
Een handtekening?!
Zojuist na 3 weken amper te hebben gespeeld voor de gein inferno weer eens gedaan en zit nu op 122 48 --fout, ik mag wel weer hard aan de bak want ik ben slechter geworden
(oke het begint weer ergens op te lijken)
[ Voor 13% gewijzigd door DarkElement op 11-07-2014 20:14 ]
Je pakt het best snel weer op hè!DarkElement schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 20:08:
Zojuist na 3 weken amper te hebben gespeeld voor de gein inferno weer eens gedaan en zit nu op 122 48 --fout, ik mag wel weer hard aan de bak want ik ben slechter geworden(oke het begint weer ergens op te lijken)
Een handtekening?!
Dat spel heb ik ook op de Vita, maar dat mag niet eens in de schaduw staan van Trials. Hoe dan ook niet bij Trials Evolution.
Verwijderd
Idd, grappig spel, maar no where near Trials.
Ik begin ondertussen toch wel ongeduldig te worden naar nieuwe tracks... Rock of Rages speel ik zo nu en dan om platinum te halen, maar blijf voorlopig op 3 steken. De tijd is iig wel goed voor platinum, nu die 3 fout nog even zien te vermijden.
Ik begin ondertussen toch wel ongeduldig te worden naar nieuwe tracks... Rock of Rages speel ik zo nu en dan om platinum te halen, maar blijf voorlopig op 3 steken. De tijd is iig wel goed voor platinum, nu die 3 fout nog even zien te vermijden.
29 juli eerste dlc ( Riders of the Rustlands )Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2014 @ 14:30:
Idd, grappig spel, maar no where near Trials.
5 new achievements/trophies
10 new tracks18 new Track Challenges
- 6 classic Trials tracks
- 2 new Supercross tracks (local multiplayer)
- One new Skill Game (“Laws of Motion”)
- One new FMX track (“The Gauntlet”)
Dozens of new Editor Objects
- Each classic Trials track contains 3 Track Challenges
- Track Challenges range from secret locations to minigames:
- Infiltrate the Outsiders’ hidden base
- Compete in a game show against penguins
- Find more secret squirrels
- Steel pipe set
- Wooden ramp set
- Computer mainframes
- And much more
Vrij weinig dus, maar dat kon je aan zien komen met de season pass en nu Ubisoft regeert. 6 x een DLC pakket toch als ik het goed heb ? Bij Evolution kreeg je 2 x een DLC (volgens mijn herinnering € 6,- p/st) en dat was elke keer weer het complete spel aan tracks extra.
Edit : Nog gekker, want het was maar 400 MSP (tussen de €3 en €4)
Eurogamer.net :
Still, who need a coherent theme when the levels are this good? Riders of Doom initially seems to offer slightly less bang for your buck than Origin of Pain, with just 20 regular tracks (four of which are impossibly difficult Extreme challenges), a handful of new supercross multiplayer courses, five tournaments (comprised of tracks from elsewhere in the DLC) and 10 new Skill Games. But the quality of the track design is typically fantastic, many of the new Skill Games are actually really good, and it's all yours for just 400 Microsoft Points (around £3.40).
Edit : Nog gekker, want het was maar 400 MSP (tussen de €3 en €4)
Eurogamer.net :
Still, who need a coherent theme when the levels are this good? Riders of Doom initially seems to offer slightly less bang for your buck than Origin of Pain, with just 20 regular tracks (four of which are impossibly difficult Extreme challenges), a handful of new supercross multiplayer courses, five tournaments (comprised of tracks from elsewhere in the DLC) and 10 new Skill Games. But the quality of the track design is typically fantastic, many of the new Skill Games are actually really good, and it's all yours for just 400 Microsoft Points (around £3.40).
[ Voor 55% gewijzigd door Beakzz op 13-07-2014 20:48 ]
Matige DLC. Zit met smart te wachten op nieuwe tracks. Of extra hard tracks, die vind ik toch het leukste.
Van het weekend wat tijden verbeterd van enkele van jullie op Hard.
Gisteren ook mijn eerste serieuze poging gedaan op de Extreme Tracks.Wat een gekloot. Vooral InvernoIV. Het eerste stuk ging prima. Toen kwam ik bij de tweede band (die helemaal beneden) na 100 tries eindelijk eroverheen. Ik nam even pauze, pak mn controller weer en druk per ongeluk op Restart Level knop.....toen maar snel gestopt:)
Van het weekend wat tijden verbeterd van enkele van jullie op Hard.
Gisteren ook mijn eerste serieuze poging gedaan op de Extreme Tracks.Wat een gekloot. Vooral InvernoIV. Het eerste stuk ging prima. Toen kwam ik bij de tweede band (die helemaal beneden) na 100 tries eindelijk eroverheen. Ik nam even pauze, pak mn controller weer en druk per ongeluk op Restart Level knop.....toen maar snel gestopt:)
PSN ID Binloading_nl
Online Multiplayer! Als die er is dan ga ik weer spelen.
Ik heb zojuist een eigen gemaakte extreme track online gegooid! Hij heet "No1" laat me weten wat jullie er van vinden!
Ik heb niet echt tijd voor details gehad. Vond het wel even mooi geweest
Volgens mij gaat die editor heel wat tijd van me vragen
Ik heb niet echt tijd voor details gehad. Vond het wel even mooi geweest
Volgens mij gaat die editor heel wat tijd van me vragen
[ Voor 38% gewijzigd door tellavist op 15-07-2014 10:02 ]
Een handtekening?!
Gister de season pass gekocht. Ben benieuwd morgen
morgen toch pas? (zie de dlc ook nog niet in de store staan..)DarkElement schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 15:06:
Ik ga zo even mijn PS3 afkoppelen en de PS4 er weer aanhangenDLC-dag!
http://www.gamekings.tv/n...ds-dlc-verschijnt-morgen/
inhoud:
-10 nieuwe tracks
-18 nieuwe track challenges
Deze nieuwe tracks bestaan uit:
-6 klassieke Trials tracks
-2 Supercross tracks (voor de lokale multiplayer)
-1 Skill Game
-1FMX track.
[ Voor 29% gewijzigd door NLRev0lution op 29-07-2014 15:45 ]
Hij is al uitRevoNL schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 15:39:
[...]
morgen toch pas? (zie de dlc ook nog niet in de store staan..)
http://www.gamekings.tv/n...ds-dlc-verschijnt-morgen/
inhoud:
-10 nieuwe tracks
-18 nieuwe track challenges
Deze nieuwe tracks bestaan uit:
-6 klassieke Trials tracks
-2 Supercross tracks (voor de lokale multiplayer)
-1 Skill Game
-1FMX track.
Ben nog niet thuis maar vanavond gaan we Trials weer eens opstarten
ok ok, count me in...JSchut schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 15:50:
[...]
Hij is al uit
Ben nog niet thuis maar vanavond gaan we Trials weer eens opstarten
Dus feitelijk maar 6 nieuwe tracks....is wel erg mager zeg. Die overige races boeien me niet.
Het zou stoer zijn als ze over een tijdje eens een grote dlc maken met alle best beoordeelde mappen, wellicht nog enigzins getuned door de makers zelf. Zou ik best tof vinden.
Het zou stoer zijn als ze over een tijdje eens een grote dlc maken met alle best beoordeelde mappen, wellicht nog enigzins getuned door de makers zelf. Zou ik best tof vinden.
PSN ID Binloading_nl
Mmmm lijkt erop dat hij voor de PS4 pas morgen uitkomt. PC, x360 en Xone zijn blijkbaar al wel uit.
PS4 players in Europe will have to wait until tomorrow, 30 July, for the DLC to arrive on the PlayStation Store.
Probably because the psn store updates every wednesday
[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 29-07-2014 16:52 ]
told you soJSchut schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 16:51:
[...]
Mmmm lijkt erop dat hij voor de PS4 pas morgen uitkomt. PC, x360 en Xone zijn blijkbaar al wel uit.
[...]

Ik heb PC versie dus dat zit wel goed. De release date is 29 juli. Hij is op dit moment op alle platformen uit behalve de PS4. Dat ze daar op woensdag updaten dat is jammer voor de PS4 gebruikers maar dat wil niet zeggen dat de release date daardoor pas morgen is
Edit: De auto in naar huis. Na het eten eens kijken of het wat is.
En idd Dark koppel je PS3 maar weer aan
[ Voor 12% gewijzigd door JSchut op 29-07-2014 17:02 ]
lekker belangrijk, t is maar een spelletjeJSchut schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 16:59:
[...]
Ik heb PC versie dus dat zit wel goed. De release date is 29 juli. Hij is op dit moment op alle platformen uit behalve de PS4. Dat ze daar op woensdag updaten dat is jammer voor de PS4 gebruikers maar dat wil niet zeggen dat de release date daardoor pas morgen is
Mooie tracks. Level design is erg goed gedaan en driving line zijn echt super. Echter wel te makkelijk naar mijn smaak
De eerste 3 tracks in no time op platinum. de 4e bijna. De rest makkeljik op goud en m'n eerste try op de nieuwe extreme direct goud met 20 fout.
Met andere woorden leuk voor een dag of 2
De eerste 3 tracks in no time op platinum. de 4e bijna. De rest makkeljik op goud en m'n eerste try op de nieuwe extreme direct goud met 20 fout.
Met andere woorden leuk voor een dag of 2
Volgens mij zijn het 3 medium, 2 hard en 1 extreme. Verder 2 supercross, 1 fmx en 1 skill game.steefje schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:23:
Hoeveel zijn er op Hard?
[ Voor 10% gewijzigd door JSchut op 30-07-2014 11:55 ]
Klopt het overigens dat er nog steeds geen online multiplayer in zit?
Jup dat klopt helaas. Al zouden ze daar eens haast mee maken dan blijft het tenminste leuk en tevens wordt Trials Fusion dan een stuk populairder. Snap echt niet waarom ze er zo lang mee wachten.RevoNL schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:10:
Klopt het overigens dat er nog steeds geen online multiplayer in zit?
Een nieuwe extreme track
? Die ga ik morgen fijn even proberen, nu geen tijd voor, morgen 4 uur weer opstaan 
Vind 'm er niet zo heel moeilijk uitzien moet ik eerlijk zeggen, zal morgen wel proberen
Vind 'm er niet zo heel moeilijk uitzien moet ik eerlijk zeggen, zal morgen wel proberen
[ Voor 40% gewijzigd door DarkElement op 30-07-2014 20:48 ]
Ik zie overigens wel een nieuwe "rank balk" player vs player. Ben er alleen nog niet achter wat dat nou precies is..JSchut schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 17:23:
[...]
Jup dat klopt helaas. Al zouden ze daar eens haast mee maken dan blijft het tenminste leuk en tevens wordt Trials Fusion dan een stuk populairder. Snap echt niet waarom ze er zo lang mee wachten.
@dark, maak je borst maar nat voor de extreme, doe je niet ff 123
Ik weet niet of jullie het leuk vinden om te bekijken maar dit zijn mijn runs op de eerste 5 tracks van Riders of the Rustlands.
Nog geen video van de extreme. Deze heb ik pas 2/3 keer gereden en 20 fout vond ik geen opname waard
Waarschijnlijk zal ik daar van het weekend nog een beetje op gaan oefenen. Het is niet de makkelijkste extreme maar ook zeker niet de moeilijkste. Beetje on par met Light city run?
Ik merk overigens wel dat op de hard tracks van de DLC de platinum grens wat strakker is dan bij de regular tracks. Kan/Mag nog strakker wat mij betreft maar het is een stap in de goede richting.
Zou MP dan toch echt in aantocht zijn?
Nog geen video van de extreme. Deze heb ik pas 2/3 keer gereden en 20 fout vond ik geen opname waard
Ik merk overigens wel dat op de hard tracks van de DLC de platinum grens wat strakker is dan bij de regular tracks. Kan/Mag nog strakker wat mij betreft maar het is een stap in de goede richting.
Die had ik ook gezien idd maar om eerlijk te zijn wist ik niet of die er nou wel of niet stond voor de update. Blijkbaar niet dusRevoNL schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:02:
[...]
Ik zie overigens wel een nieuwe "rank balk" player vs player. Ben er alleen nog niet achter wat dat nou precies is..
[ Voor 18% gewijzigd door JSchut op 31-07-2014 08:52 ]
Hmm..
Ik zit er aan te twijfelen om de season pass te kopen.
Maar 1 nieuwe extreme track die me uitdaging gaat bieden?
De rest vlieg ik waarschijnlijk zo overheen...
Ik wacht denk ik op de online multiplayer
Ik zit er aan te twijfelen om de season pass te kopen.
Maar 1 nieuwe extreme track die me uitdaging gaat bieden?
De rest vlieg ik waarschijnlijk zo overheen...
Ik wacht denk ik op de online multiplayer

Een handtekening?!