PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Sodaju zeg
[ Voor 32% gewijzigd door DarkElement op 28-05-2014 19:55 ]
Daar loop ik telkens vast, van de 100x dat ik inferno heb gedaan is het me 1x gelukt.
-edit-
Oh ik ben er na 160x eindelijk voorbij. Nu youtuben hoe ik die steile ramp haal,
[ Voor 15% gewijzigd door DarkElement op 28-05-2014 22:14 ]
Op dat schuine stuk komen is al zeldzaam, en dan ook nog eens bunny hoppend verder komen is niet te doen.
Heb het al een tijdje niet meer geprobeerd, en dat kan nu ook niet...
Check mn replay..DarkElement schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 22:09:
Heb je tips hoe ik niet 20x achter elkaar dat explosief raak achter die pyramide vormige stapel tonnen (net als ik achterover ben gevallen van dat wiel zeg maar)
Daar loop ik telkens vast, van de 100x dat ik inferno heb gedaan is het me 1x gelukt.
-edit-
Oh ik ben er na 160x eindelijk voorbij. Nu youtuben hoe ik die steile ramp haal,
-edit-
Oh en ubisoft ligt plat dus dat scheelt ergens wel weer.
-edit- oh toch wel, maar ik kan je review niet goed volgen, voora laatste 4 checkpoints ofzo deed je bizar snel.
[ Voor 85% gewijzigd door DarkElement op 28-05-2014 22:41 ]
OHHH YEAH BIJNA GEHAALD, nog 2 checkpoints, 12 minuten en 100 fout te gaan.
-edit-
Ik kan nu echt wel huilen, ik mag nog 3 fouten maken en ben 2 sprongen verwijderd van de finish, ik kan m gewoon al zien en ik moet nu weer zon stijle ramp op, en daarna op een wiel + nog een sprong.
-edit-
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttttttttttttttttttttttttttt
[ Voor 92% gewijzigd door DarkElement op 28-05-2014 23:13 ]
Heb even pauze tot mijn nieuwe thumbsticks binnen zijn, want het rubber is zo goed als weg dus ik glij er te vaak af. Vermaak me zolang wel met Watch dogs.RevoNL schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 21:39:
Waar blijft de rest van onze "experts" op inferno... Had ondertussen wel wat meer tijden verwacht op de leaderboards...
Neem maar ff een voorsprong
edit: Ok, i give up.
morgen deze video maar eens goed bekijken, laat veel zien in herhaling +slowmotion:
-inhoud dubbelpost-
sjonge jonge, trials kan je echt niet spelen met zweet handen ik schiet echt CONSTANT van de sticks af!!!
YouTube: Trials Fusion: Inferno IV Walkthrough - Part 2 (Best Inferno IV Tutorial on YouTube)
Ik blijf hier opeens steken @ 6:12 (een obstakel die ik de vorige keer in 1x goed deed) van 250 naar 500 fout, ik snap er helemaal niks van.
Ik krijg dat stukje met die tonnen maar NIET onder de knie, heb echt al 10 tutorials gevolgt, maar elke keer als ik eroverheen kom is het met heel veel pogingen en geluk.

Dat en dat stukje uit het bovenstaande filmpje zijn echt de enige stukjes in inferno die ik nog niet binnen 10x kan halen het is echt belachelijk frustrerend gewoon. Nu beloof ik mezelf de baan nooit meer te spelen en over een uur zit ik daar weer onverhoopte pogingen te doen.
-edit-
Goddddddddddddddverrrrr IK WAS 1 OBSTAKEL voor de f#!@#!ng finish!!! het allerlaatste sprongetje, pogingkje of 50 + tijd op
-edit 2-
Gelijk nog een poging gedaan en weer bij de finish tot 500
[ Voor 123% gewijzigd door DarkElement op 30-05-2014 19:53 ]
[ Voor 192% gewijzigd door DarkElement op 30-05-2014 17:40 ]
Ik merk dat als je af en toe eens een dagje overslaat, het stukken beter gaat.
Ook het switchen van banen helpt heel erg. bij mij heeft het geen zin om langer dan een half uur op een baan te klungelen.
Dan loop ik compleet vast.
Een handtekening?!
[ Voor 33% gewijzigd door DarkElement op 31-05-2014 13:17 ]
Die gaan we voorlopig even niet meer spelen.
-edit-
10 fout @ Light City Run, succes maar weer RevoNL
[ Voor 101% gewijzigd door DarkElement op 01-06-2014 01:14 ]
Mind the gap staat nu op 6 fout
Heeft me volgens mij 2.5 uur gekost.
Op naar rock of rages. (wat een schijtbaan zeg

Ik heb hem nog steeds niet gehaald
Wat zijn die banen extreeeeeeem moeilijk zeg
Heeft iemand al goud op ice climb eigenlijk?
Die is ook lastig zeg, kom de hele tijd maar tot 40m ofzo, (goud is 70m)
Light city run op 10 fout?!!!?!?!?! Holy fucking shit zeg
Hoe in hemelsnaam? haha ik kom niet eens voorbij het 4e of 5e opstakel ofzo
Knap hoor!
[ Voor 16% gewijzigd door tellavist op 01-06-2014 12:33 ]
Een handtekening?!
Volgens mij iktellavist schreef op zondag 01 juni 2014 @ 12:28:
Heeft iemand al goud op ice climb eigenlijk?
Die is ook lastig zeg, kom de hele tijd maar tot 40m ofzo, (goud is 70m)
Speel je op de PS4?
Never mind, dus jij bent alaind... Paar irritante tijden neergezet in de eerdere tracks
[ Voor 18% gewijzigd door NLRev0lution op 01-06-2014 13:00 ]
THATS MERevoNL schreef op zondag 01 juni 2014 @ 12:50:
[...]
Volgens mij ik
Speel je op de PS4?
Never mind, dus jij bent alaind... Paar irritante tijden neergezet in de eerdere tracks
Ik pak het per track aan inderdaad. ga niet verder naar de volgende tot dat ik goud of hoger gehaald heb
Dus het kan zijn dat er wat nare tijden tussen zitten ja
Ik heb gister denk ik in totaal 4-5 uur lopen spelen. en ik ben een aantal keren " you beat nlrevolution" voorbij zien komen inderdaad
Ik zou je berichten even checken
Ik heb gister zeker 1.5 uur lopen klimmen, maar man man man, wat een kutbaan zeg...
het vervelende is dat je steeds HELEMAAL opnieuw moet beginnen. dus in princiepe is het gewoon hetzelfde als platinum medailles halen (zo voelt het in ieder geval...)
Even wat anders...
Weet iemand waarom je zo ONTZETTEND traag leveld in track central?
Ik heb zeker 15 tracks op goud staan, en ik ben nog steeds lvl 1...
Hoe ga ik in vredesnaam level 90 halen zo?
Mijn nieuwe favoriete baan is trouwens: Redlynx Derby!!!!
Op de een of andere manier vind ik hem echt super leuk om te spelen
[ Voor 31% gewijzigd door tellavist op 01-06-2014 15:18 ]
Een handtekening?!
Een handtekening?!
Ik daag je uit om mijn record op triathlon te verbeterentellavist schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:37:
Ooooohw yeah!:D elke track tot masters gauntlet staat op goud! Inclusief ice climb en wheelie challengezo blij!!!!!
Als het goed is sta ik op plek 38 van de wereld xD
-edit- Net btw je ice climb record verbeterd
-edit 2- hell yeah!! Platinum op ice climb!!
[ Voor 20% gewijzigd door NLRev0lution op 02-06-2014 22:25 ]
Light City Run op 3 fout nu. Ik moet echt wat vaker die track gaan spelen dan is 0 fout zeker mogelijk.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Trials fusion aan en hoppa, ik ben weer beter!
Resultaat. career staat nu op 97%! "alleen" inferno even op goud zetten.
En ohja, infinite trials.
Dan ben ik klaar, en kan ik op de platinums gaan jagen!
Man wat was ik blij toen ik goud haalde op rock of rages, die een na laatste sprong is ZOOOOO kut
Eerst even alles op goud zetten, daarna ga ik mijn focus op jullie tijden leggen
Even kijken of ik light city run foutloos kan gaan rijden. moet toch te doen zijn...
Gek eigenlijk. toen een dit spel een maand geleden uit kwam, dacht ik: "hoe kan je in vredesnaam OOOIT goud halen op die extreme tracks" en nu is het zover
Man wat een verslavend/frustrerend spel
[ Voor 36% gewijzigd door tellavist op 04-06-2014 12:23 ]
Een handtekening?!
Helaas mijn highscore niet verbeterd (445 tegenover 425 de vorige keer)
Herkenbaar, ik haatte Light City Run een maand geleden nog als de pest en nu is het mijn favoriete tracktellavist schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:16:
Gek eigenlijk. toen een dit spel een maand geleden uit kwam, dacht ik: "hoe kan je in vredesnaam OOOIT goud halen op die extreme tracks" en nu is het zover

[ Voor 53% gewijzigd door DarkElement op 04-06-2014 15:56 ]
Hou maar op over die tonnen...DarkElement schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:54:
Zonet voor de 2de keer Inferno voltooid, er blijven toch echt een paar pittige obstakels tussen zitten, zoals die tonnen, die direct daarna, en de laatste sprong vlak voor de finish. De rest is eigenlijk best makkelijk.
Helaas mijn highscore niet verbeterd (445 tegenover 425 de vorige keer)
[...]
Herkenbaar, ik haatte Light City Run een maand geleden nog als de pest en nu is het mijn favoriete track
Deze sprong vind ik ook KLOTE:
----
|
/
Ik hoop dat je weet welke ik bedoel
Eigenlijk zijn het alleen die tonnen en bovenstaande sprong waar ik moeite mee heb.
De rest gaat eigenlijk nog wel.
[ Voor 11% gewijzigd door tellavist op 04-06-2014 16:02 ]
Een handtekening?!
Die op 1:56 of dat obstakel daarna?
[ Voor 53% gewijzigd door DarkElement op 04-06-2014 16:07 ]
Maar nu zie ik al wat ik fout doe!
Thanks!
Een handtekening?!
Klopt!DarkElement schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:35:
Het begin blijft ook kut, maar dat telt niet mee dus die hoef ik ook niet 1,2,3 te overwinnen
Is dat even mooi meegenomen hehe
Een handtekening?!
[ Voor 28% gewijzigd door DarkElement op 04-06-2014 16:53 ]
Die dubble jump is gewoon oefenen oefenen oefenen.DarkElement schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:50:
Die eerste dubbele sprong @ Frost Bite + die twee rotspunten vlak voor de finish zijn ook kut. Ik wil nog silver halen maar dit maakt het wel erg moeilijk
Hij ligt dicht bij de start dus dat scheelt weer.
Die rotspunten moet je in fases nemen. eerst zachtjes op de laagste rots springen, stilstaan, en dan op de volgende bunnyhoppen.
De allerlaatste sprong voor de finisch: rij een stukje achteruit voor extra aanloop.
Persoonlijk vond ik de dubblejump het lastigst. je moet heel veel tegelijk doen.
Een handtekening?!
YouTube: Trials Fusion: Frost Bite - Extreme (Gold!)
Ik stream btw: twitch.tv/darkelement1987
[ Voor 13% gewijzigd door DarkElement op 04-06-2014 16:58 ]
Grappig dat jij moeite hebt met obstakels die ik easy doe, en jij dingen in 1 keer doet waar ik 50 pogingen voor nodig heb haha
Ik zit op mijn werk op dit moment. tweakers en nu.nl zijn de enige off work sites waar ik op kan
Ik had graag met je mee gekeken!
[ Voor 28% gewijzigd door tellavist op 04-06-2014 17:01 ]
Een handtekening?!
-edit-
Finally
[ Voor 36% gewijzigd door DarkElement op 04-06-2014 17:52 ]
Op naar GOUD!DarkElement schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:21:
Ja dat zul je wel vaker zien/horen bij Trials
-edit-
FinallyZilver @ Frost Bite! 56 fout
Een handtekening?!
-edit-
Nou dat ging fantastisch tot aan die 3 rotspalen (voor die punten nog) kwam er met 30 fout aan en bij die 2 rotspunten had ik al 56 fout dus
Ik heb het btw nog echt zeer regelmatig dat ik gewoon inlog op Ubisoft maar mijn vriendenlijst gewoon niet zichtbaar is, daarvoor moet ik trials dan 15x opnieuw starten voor dat een keer lukt, hoop dat ze dat eens patchen.
-edit-
Eye of the storm, Rock of rages: van 12 fout naar 85 fout bij de finish, ik moet hier het einde echt veel meer oefenen want dit was gewoon niet meer leuk
[ Voor 82% gewijzigd door DarkElement op 04-06-2014 20:32 ]
Ook de alle tricks en Skill games doe ik niet, vind ik geen zak aan. Gaat mij puur om de Trials. Persoonlijk haal ik het meeste voldoening uit de Hard Tracks. Ik heb het idee dat het aantal Hard Tracks die door de community gemaakt zijn wat tegenvalt. Ik kom er namelijk niet zoveel tegen.
PSN ID Binloading_nl
-edit-
Net inferno weer gehaald (3e keer) met 428 fout, kom maar niet onder mn oude record (425) . De tonnen + obstakel daarna, en die daarna (met die rand) gingen kut, finish zelf ging dit keer in 15x ofzo.
edit: Weer gehaald, 410 fout dit keer en de tonnen + obstakel erna gingen vrijwel in 1x goed deze keer
Nu ik erover nadenk, ik heb het gewoon al 4x gepresteerd Inferno te voltooien, iets wat ik vorige week nog voor onmogelijk hield.
[ Voor 63% gewijzigd door DarkElement op 06-06-2014 02:27 ]

Deze is het. Zo'n bizar obstakel, hij gaat OF altijd direct in 1x goed, of ik moet hem 100x doen, waarbij ik dus deze ronde heel veel pech had omdat de obstakels daarvoor allemaal in max 5x goed gingen. Heb de herhaling tot aan die *** rand nog bewaard
[ Voor 54% gewijzigd door DarkElement op 06-06-2014 12:50 ]
Ah die. Mja idd, of in 1 a 2x goed of een poging of 20 idd. Faal stukje is dat.DarkElement schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:49:
Je hebt die tonnen, daarna krijg je direct weer zon ramp, en daarna moet je een balk over sprigen (eitje) en DAN komt die sprong waar je die bijna onmogelijke rand over moet
[afbeelding]
Deze is het. Zo'n bizar obstakel, hij gaat OF altijd direct in 1x goed, of ik moet hem 100x doen, waarbij ik dus deze ronde heel veel pech had omdat de obstakels daarvoor allemaal in max 5x goed gingen. Heb de herhaling tot aan die *** rand nog bewaard
-edit-
En idd, tonnen gaan alweer helemaal mis
-edit-
Nieuw record: 282. Nog niet wat ik wil maar oké het is een hele vooruitgang
Dit zijn de 1e paar minuten van mijn bijna geweldige run van gisteren op Inferno
[ Voor 56% gewijzigd door DarkElement op 06-06-2014 13:46 ]
Op naar de goude:tijdDarkElement schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:01:
WHOEHOEEEEZilver @ Inferno: 117 fout. yeah bitches.
-edit-
begin van de middag ook ff 2 keer geprobeerd. beide zo rond de 100 fout..
[ Voor 20% gewijzigd door NLRev0lution op 06-06-2014 17:40 ]
-edit- Weer een poging gedaan: 128 fout. Heb intussen het idee dat ik redelijk weet wat ik doe, alleen die klote rand nog overwinnen, tonnetjes en dat ding erna gaan al redelijk.
-edit-
Inferno weer verbeterd: 95 fout
-edit-
82 fout. ik kan het goud al ruiken.
51 fout!!! ik sta in de wereld ranglijst gewoon precies 1 plek achter RevoNL!!! Ik geloof het niet hahahaha

Ook een prestatie toch lol
[ Voor 146% gewijzigd door DarkElement op 07-06-2014 13:44 ]
Wel grappig, ik heb minder fouten op Inferno dan op Frost Bite.
[ Voor 30% gewijzigd door DarkElement op 07-06-2014 18:58 ]
AcceptedKompaan schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 14:30:
Nou, ik heb Trials ook maar gekocht op Steam, voeg me maar toe, op Uplay ben ik ook "Kompaan"
[ Voor 43% gewijzigd door JSchut op 08-06-2014 09:14 ]
Die tonnen deed je wel heel makkelijk, heb ik intussen 5/10 pogingen voor nodig, tips?
Oh ja en dat klote mini platformpje op het eind. Door deze 2 stukken haal ik altijd net geen goud
[ Voor 41% gewijzigd door DarkElement op 08-06-2014 11:43 ]
Maar ach het moet nog veel beter
Enige tip die ik heb is je achterwel latenzakken tot op de ton links. Dan met je achterwiel boven op en bunnyhoppen.
Ok, deze poging:
1. Start: 5-10 pogingen maar telt toch niet mee
2. Verticale plaat: 2/3 pogingen
3. Grote ramp: 2x
4. Wielen: 2x
5. Tonnen stuk of 5x (uh oke wtf?
6. Klote ramp met klote barrels: 20x
7. Balk: 3x
8. Ramp met rand waar je moet bouncen: 60x
9. rest + finish: in 1x

Beetje op de gok, maar in totaal dus net 91 fout.
Mijn runs zijn nog niet consistent, elke keer gaat er wat anders super goed en super slecht.
-EDIT- !!!!
GOUD OP INFERNO
[ Voor 62% gewijzigd door DarkElement op 08-06-2014 14:37 ]
Verwijderd
Ik heb het weer opgepakt en het was wel ff lastig, dacht ff dat ik het verleerd was.
Nu inferno maar weer proberen, al zijn de tonnen nogsteeds hel ><
[ Voor 78% gewijzigd door DarkElement op 09-06-2014 16:38 ]
220 foutjes en onder de 20 minuten, valt nog een hoop te verbeteren.
Only fools are enslaved by time and space.
Ik hoop trouwens over een uurtje op DLC beelden van Trials Fusion maar ik moet er maar niet teveel op rekenen.
[ Voor 91% gewijzigd door DarkElement op 09-06-2014 23:10 ]
Een handtekening?!
[ Voor 97% gewijzigd door DarkElement op 16-06-2014 14:12 ]
Maar morgen komt er naar verwachting eindelijk een patch. Dit hebben ze dan weer aangekondigd in een filmpje. Inferno 4 te makkelijk voor je? Probeer dit
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=FB8eHFm_lgo]
Er komt een nieuwe feature. MAAR dit zal helaas niet online multiplayer zijn. Persoonlijk gok ik op een iets wat andere versie van tournaments. Hopelijk met daily/weekly tournaments.
Wat tot nu toe bekend is is het volgende:
Hey everybody, here's the latest update on Trials Fusion. Right now, we're hard at work on the first Feature Pack. This pack will bring the first major new feature to the game, as part of our ongoing commitment to continue to grow and improve Trials Fusion in the months and years to come.
While we're not disclosing the exact nature of this new Feature yet, we're sure you will find it adds a lot to the game. And as always, all Feature Packs for Trials Fusion will be absolutely free.
In addition to the new feature, the first Feature Pack will include a large number of additional fixes and improvements to enhance the overall Trials experience. A complete list will be published on the day we launch Feature Pack #1, but the list below contains some highlights.
We expect Feature Pack #1 to release within the next few weeks, depending on quality assurance testing.
ALL/CONSOLES
- Correcting the FMX Speed Glitch, where you get an inadvertent speed boost using an FMX trick
- Addressing additional issues regarding the PS4 Season Pass
- Addressing some issues regarding Uplay connectivity
- Adding a number of stability fixes to the editor
- Some improvements to texture and graphics issues
- A number of fixes and improvements to Track Central
- PC version is getting a number of stability related fixes and optimizations
- New options for users to tweak the graphic settings (foliage, particles)
- Mouse cursor now disappears when using the gamepad
Een handtekening?!
Het is ook een beetje lame. Met de Coffin trick trek je je motor steeds beetje naar voren waardoor je een fractie sneller bent en grotere afstanden kan halen.
Beetje dom dat mensen dit gebruiken. Je kan verwachten dat ze daar wat tegen gaan doen en dat de gereden tijden wel verwijderd zullen worden.
[ Voor 6% gewijzigd door JSchut op 17-06-2014 10:53 ]
Ik hoop dat de nieuwe feature een grote replay waarde toevoegt aan de game. Morgen zullen we het weten (hopelijk)
Ook hebben ze een soort van cross platform redlynx picks in track central.
Langzaam druppelt er wat informatie binnen. Hoop dat we snel wat officiele patch notes gaan zien.
Edit:
PATCHNOTES
It's time for our first Feature Pack which includes a newly designed feature in Trials Fusion! Some of you have guessed at it being the return of Tournaments, and while that is correct, there have been quite a few changes to how this feature works.
What are Tournaments?
Tournaments are set of tracks that are played back to back with faults and time being added together. If you spend 30 seconds and get 1 fault on the first track, then those are added into your tournament score. If you don’t like a run you made on the second (or third/fifth/eighth) track, then you will need to start over from the beginning of the tournament.
How are Tournaments different in Trials Fusion?
Tournaments are no longer static sets of tracks. We will be able to create new tournaments, in new combinations, with different open times, as often as we would like. You’ll still be competing against your friends on the leaderboards, but each tournament is open for a limited time. You could participate in a 3 day Medium tournament consisting of 5 tracks that has prizing for the top 60% of players, or you could get pulled into an Extreme tournament that lasts a few hours and only awards the top 3 places.
What happens when the Tournament timer hits zero?
Make sure you don’t wait until the last minute to play in a tournament! If a tournament’s timer hits zero while you are still playing, then you will be taken back to the tournament’s menu with a DNF for that set (nobody likes to DNF!). Note that your best previous score for the tournament will still count.
How many Tournaments are there?
In order to foster the competitive spirit, three tournaments will be available at any given time, though there should always be a good mix of difficulties so everyone has something challenging that they can enjoy. At the launch of this Feature Pack we will have 30 tournaments that can cycle in and out of play.
What place & prize did I get on a tournament?
You can check out the notification area (left bumper on most consoles or Q on keyboard) and head to the Tournaments section to see your placing and collect your reward. If a tournament is still open, then you can continue to try for better times, as well as see your placing in the Tournaments section in the Ride category.
Do I need to get 1st, 2nd, or 3rd to earn a Tournament prize?
In most cases earning a tournament prize means coming it at a certain percentage of participants, such as the top 50%. In some rare cases a tournament may require you to be in first, second, or third place.
What else is being updated?
We have numerous fixes for Trials Fusion included in this Feature Pack, and we will continue to update features, such as Track Central, in future updates as well. For now, this is the full list of changes;
General Bug Fixes:
• Issues with entering a password containing any type of special characters either in the registration or log-in screen have been fixed.
• The Season Pass check mark indicating successful activation will now show if it was not before.
• Fixed issue where scores were sometimes failing to update to the leaderboard.
• Notifications will no longer disappear from the notification center after going back to the title screen.
Track Central:
• When you mark a track as a favorite in Track Central, your selection will stay on that track.
• After playing a track from Track Central and returning back to the menus, your selection should be on the last track you were playing.
• The Track Central feed “Top Rated This Week” only updates when number of likes or dislikes has changed since the last day.
• Fixed an issue that was making the client occasionally freeze when cancelling the launching of a custom track from Track Central.
• Fixed an issue showing incomplete track lists when sorting tracks by Track Rating in Track Central.
• Number of faults and time counter can now be observed on FMX tracks in Track Central Leaderboards
• Saved searches in Track Central will no longer disappear if a player switches their Xbox Live accounts.
• Top Rated feeds show only tracks released in the last 7 days.
• Newest Beginner and Extreme feeds have been added.
Track Editor:
• When testing a track in the Editor, you can now press the LB or L1 on first checkpoint to skip the countdown.
• A Scroll bar has been added to various segments of the Track Editor
• Fixed an issue where controls became disabled in the editor.
• Fixed various errors causing crashes in the Track Editor
FMX:
• FMX tricks that push the rider forward in speed runs no longer will do this.
Menus:
• The local multiplayer menu has been updated to be more usable.
• Zoom controls are no longer active in the Garage when other menus (Notification center, Player quick stats, customization window) are active.
• Users are now able to adjust colors for Light Up The Skies wheel set in the Garage.
PC Specific:
Stability:
• Fixed issues that were causing the client to freeze when closing the game from the in-game editor.
• Fixed an issue that was causing a crash in the in-game editor when using “move building” command on the seed building.
• Fixed random crashes when deleting object from clue group.
• Fixed an issue that was causing a freeze when selecting a track and cancelling before choosing a bike in the garage.
• Fixed a crash when booting the game and having “My Documents” folder on a network drive.
• Game now generates memory dump when crashing that can be sent to the dev team to help to investigate the issue.
Optimizations:
• Garage loading time decreased.
• New options have been added to the graphic settings menu to help user to tweak performances: soft particles, particle resolution, and foliage.
• Different optimizations have been added for low end GPU.
Gameplay:
• Fixed gamepad sticks dead zone issue to make it on par with consoles’ controllers.
• Fixed keyboard controls on FMX, the biker won’t automatically keep doing FMX tricks after one has been performed.
• When reaching the 5th checkpoint in Marina Mania and playing with Eyefinity/Surround resolutions, the camera now behaves properly.
Menus:
• Mouse cursor now disappears when using the gamepad.
• Camera no longer moves automatically in Biker and Rider menus.
• Improved mouse wheel handling in several menus.
• Setting game options to “Ultra” will now persist through subsequent booting.
• Sound settings are now saved properly.
Steam:
• Fixed place holder dialog message appearing when trying to launch the title through Steam after Uplay has been uninstalled.
Editor:
• The mouse cursor no longer moves erratically when selecting objects.
• The distance that an object can be selected with the mouse has been increased.
• The layer menu and create object menu can now be navigated with the mouse.
• Icons now fit in the screen for all resolutions.
• Fixed random crashes when deleting object from clue group.
As always, please leave your feedback and let us know if you notice something that isn't working as you think it should!
[ Voor 101% gewijzigd door JSchut op 18-06-2014 14:12 . Reden: Patchnotes added ]
En wat is een 'DNF'?
[ Voor 110% gewijzigd door DarkElement op 20-06-2014 11:43 ]
Bij de PC sta/stond je soms 30+ secs te wachten. Is het ook zo erg op de PS4?DarkElement schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 15:17:
"• Garage loading time decreased.", alleen jammer dat ie bij PC-specific staat, ik ervaar ook altijd wat langere laadtijden in het bike-keuzemenu
Did not finish. Dus met andere woorden je run wordt afgebroken als je een tijd aan het neerzetten bent terwijl het toernooi afloopt.DarkElement schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 15:17:
En wat is een 'DNF'?
[ Voor 64% gewijzigd door JSchut op 18-06-2014 15:20 ]
[ Voor 3% gewijzigd door DarkElement op 18-06-2014 15:52 ]
Als het goed is moet die track nu op alle systemen beschikbaar zijn. Zal hem vanavond (Na het voetbalDarkElement schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 15:52:
Nieuwe Extreme parcours van "Fusion_Community" is ook weer erg pittig! (999 Red October) ik kwam een heel eind maar de finish is nog even niet in zicht
De nieuwe banen staan nu ook bij 'aanbevolen'.
[ Voor 13% gewijzigd door DarkElement op 18-06-2014 16:31 ]
Ik heb zelf niet kunnen kijken (nog op het werk) dus ik weet niet of dit ook helemaal zo is.
Is dat nu nog steeds zo? Want deze track zat niet in de trackjam. De maker misschien wel idd.DarkElement schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 17:09:
Je had toen een TrackJam-competitie, track-design wedstrijd, de winnaars mochten hun tracks uitbrengen op alle platforms onder de naam Fusion_Community
Heb hem 1 keer geprobeerd. Zitten aardig wat lastige stukken in. 141 fout 11 mins. Kan beter maar heb niet de intentie
Edit: Die timed tournaments vindt ik wel leuke toevoeging. 3 toernooien in de top 5/10% gereden. Waarvan er 1 is afgelopen. Weet niet of de xp bonus lang genoeg zal blijven boeien. Hopelijk voegen ze nieuwe rewards toe waardoor het ook zin blijft hebben.
[ Voor 20% gewijzigd door JSchut op 19-06-2014 08:48 ]
Bij het laatste obstakel zat ik op 60 fout, toen liep ik t k-violen, toen kwam de frustratie en toen ben ik voetbal gaan kijken. Is dus wel zeker goed te doen onder de 100DarkElement schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 23:26:
Lekker is ie hèmaar hij is met wat oefening best te doen, ik ga van het weekend voor de 100 fout.
wou mij gisteren gewoon niet lukkenDarkElement schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:48:
Laatste obstakel vond ik nog niet eens de moeilijkste
Ik was nog niet eens klaar met de campaign
Nu met het WK is het ook lastig om er de nodige uurtjes in te stoppen
Ik hoef nog maar 2 medailles en dan zit ik op 100%

Een handtekening?!
Edit: de banner bovenin zegt in het engels 'The first free feature pack for Trials Fusion has arrived adding tournaments to your game'.
Dat was dus de DLC, karige DLC dan.
Het kutste stuk (vind ik) zit hier op 0:55/0:56, dat laatste stuk (na die 2 ramps in de lucht) - edit - Eigenlijk is het meer de sprong van 2e ramp naar dat ronde heuveltje.
Op 1:03 (dat hoekje overkomen aan het eind/voor checkpoint) is ook een bitch, de rest valt in mijn ogen wel mee.
[ Voor 129% gewijzigd door DarkElement op 20-06-2014 11:43 ]
Verwijderd
Ik heb mn eerste run op 214 fouten gezet. Ik had op dat punt waar jij problemen had dus ook flink moeite. Ook de verticale ramp omhoog was behoorlijk moeilijk. Prettige was wel dat, ondanks dat een hoop dingen vrij lastig er uit zien, ze wel goed te doen waren uiteindelijk.
Ben benieuwd of ik in korte tijd zilver kan halen!
Edit: Duidelijk dat ik die vertical ramp het moeilijkst vind. Ik kom daar aan met zo'n 60 fouten en ik finish met 185. Ik moet daar ff flink op oefenen!
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2014 13:15 ]
-edit-
+ deze:
"Go Home"
Ook een leuke baan
[ Voor 30% gewijzigd door DarkElement op 20-06-2014 13:31 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben weer even terug gestapt naar career mode en heb het ook eindelijk voor elkaar:
GOUD OP INFERNO!
Nu alleen nog infinite trials and ice climb.