is er trouwens een verschil in welke act je adventures doet? krijg je in act 5 meer kans op legendary's of zoiets?
Niet meer kans, maar wel andere legendaries.
Zie de lijst.
Zie de lijst.
[ Voor 10% gewijzigd door superbassie op 18-08-2014 19:05 ]
Nice die lijst zocht ik al een tijdje maar wist niet goed waar ik op moest zoeken (was vergeten dat die dingen horadric caches heten toen ik aan het zoeken was).superbassie schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 19:04:
Niet meer kans, maar wel andere legendaries.
Zie de lijst.
De Death's Bargain en Soulsmasher lijken mij best gaaf om eens mee te experimenteren, iemand hier al eens geprobeerd?
Beeromaniac
ik zie in die lijst bijna geen onehanded wapens. nu speel ik een monk die eigenlijk fistweapons heeft bij mij. droppen die nooit lijkt het wel of is die lijst niet helemaal compleet?
Die lijst zijn enkel de Act specifieke legendaries die je enkel uit Horadric caches (die kistjes die je verdient door alle 5 de bounties in een act te doen).jaydenjarno schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:19:
ik zie in die lijst bijna geen onehanded wapens. nu speel ik een monk die eigenlijk fistweapons heeft bij mij. droppen die nooit lijkt het wel of is die lijst niet helemaal compleet?
Er zijn nog vééél meer legendaries. Waaronder ook meerdere soorten fist weapons.
Beeromaniac
Check daarvoor de armory op battle.net. De zooi uit de caches staat er ook op, maar is vreemd genoeg niet toegankelijk via de lijst.
Deze site toont hetzelfde overzicht als superbassie postte, maar dan met pop-upjes zodat je niet hoeft te klikken. Verspil je geen energie die je beter aan D3 kunt besteden.
Deze site toont hetzelfde overzicht als superbassie postte, maar dan met pop-upjes zodat je niet hoeft te klikken. Verspil je geen energie die je beter aan D3 kunt besteden.
Ik haat Belial, ik haat Belial, ik haat Belial met heel mijn hart. een half miljard life op torment 1 serieus
Torment 1 is inderdaad even slikken als je dat voor het eerst doet, maar wat tougness en dps upgrades later lijkt het niet veel moeilijker meer dan de voorgaande moeilijkheids-graden.Salsario schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:37:
Ik haat Belial, ik haat Belial, ik haat Belial met heel mijn hart. een half miljard life op torment 1 serieus
Gewoon door-buffelen en dan komt het vanzelf goed.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Even een vraag, komt patch 2.1 ook voor de PS3 versie? Anders ga ik het niet extra aanschaffen (3e keer) voor de PS3. Die 2.1 bevat tamelijk veel features waardoor de replay waarde nog hoger is.
nog 10 uur te gaan! dan thuis vanuit mijn werk, kan ik eindelijk aan de slag met de ps4 versie
nothing stops this train
Gisteren geluk gehad met de reroll van de goves op mijn HC Crusader. Bij de eerste roll die ik gisteren deed meteen 10% CHC erop. Die gloves blijven nog lang houdbaar zoals ze nu zijn:
(Gloves of Worship dus 10 minuten shrines, 10% CHC, 48% CHD en 711 Str)
Ik ben in Dubio wat ik beter kan doen qua bracer. Heb nu bracers met 20% fire damage aan met 6% CHC. Maar ik doe geen fire damage. (Heb alleen nog geen geluk gehad om +holy damage erop te rollen).
Ik heb echter ook nog een legendary bracer met 15% holy damage zonder CHC (en zonder Vit, maar met 99 AR en LoH). Vanwege die stats (geen max holy damage, geen CHC en LoH om weg te rollen) is in mijn ogen Souls gebruiken om deze te rerollen niet nuttig.
Maar zou 15% holy damage niet beter zijn dan 20% fire damage en 6% CHC?
Diablo Progress gaat nu uit van Fire als mijn elemental damage weet ik niet in hoeverre de verbetering van stats die daarop staan ook te relateren zijn aan holy damage.
Ik ben in Dubio wat ik beter kan doen qua bracer. Heb nu bracers met 20% fire damage aan met 6% CHC. Maar ik doe geen fire damage. (Heb alleen nog geen geluk gehad om +holy damage erop te rollen).
Ik heb echter ook nog een legendary bracer met 15% holy damage zonder CHC (en zonder Vit, maar met 99 AR en LoH). Vanwege die stats (geen max holy damage, geen CHC en LoH om weg te rollen) is in mijn ogen Souls gebruiken om deze te rerollen niet nuttig.
Diablo Progress gaat nu uit van Fire als mijn elemental damage weet ik niet in hoeverre de verbetering van stats die daarop staan ook te relateren zijn aan holy damage.
[ Voor 9% gewijzigd door _Peter2_ op 19-08-2014 08:02 ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
doen die conduit shrines het ook icm die gloves? dan ga ik eff een paar dagen A2 farmen_Peter2_ schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:01:
Gisteren geluk gehad met de reroll van de goves op mijn HC Crusader. Bij de eerste roll die ik gisteren deed meteen 10% CHC erop. Die gloves blijven nog lang houdbaar zoals ze nu zijn:
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Dat zijn pylons en geen shrines
(http://www.diablowiki.net/Category:Pylons)
[ Voor 39% gewijzigd door Goldman op 19-08-2014 08:46 ]
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Dat is nog niet bekend, Ik zou er neit van uit gaan aangezien er geen patch support is voor oudere consoles.Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 05:55:
Even een vraag, komt patch 2.1 ook voor de PS3 versie? Anders ga ik het niet extra aanschaffen (3e keer) voor de PS3. Die 2.1 bevat tamelijk veel features waardoor de replay waarde nog hoger is.
Dat is een tijd terug al gepatched. Ik geloof aan het begin van 2.0 nog wel.kwakke01 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:42:
doen die conduit shrines het ook icm die gloves? dan ga ik eff een paar dagen A2 farmen
Maar 10 minuten een "normaal" shrine effect is al lekker.
oja die shrine gloves.. die moet ik ook weer eens gaan zoeken.... die droppen uit die boxjes toch van act 2 als je alle bounties hebt gedaan?
Yup, acct 2 bounty reward.Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:59:
oja die shrine gloves.. die moet ik ook weer eens gaan zoeken.... die droppen uit die boxjes toch van act 2 als je alle bounties hebt gedaan?
Koste mij wel wat pogingen, maar mijn huidige versie is zeker niet slecht!
Die Gloves of Worship zijn zeker de mooite waard!_Peter2_ schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:02:
[...]
Yup, acct 2 bounty reward.
Koste mij wel wat pogingen, maar mijn huidige versie is zeker niet slecht!
Ook omdat de rolls gemiddeld hoog lijken te zijn. Het is na 1 re-roll mijn beste DPS Glove met Resist.
En als je die Empowered Shrine hebt met verhoogde resource generation kun je lange tijd (10 min.) flink knallen met je spirit spenders!
Inderdaad nog een paar uurtjes! RoS al kapot gespeelt op de pc maar toch op de console met m`n vrouwtje saampjes hakken en beuken blijft toch het leukst. Ik heb gezien dat de menu`s nog niet splitscreen zijn waardoor je vaak op elkaar moet wachten.....maar ook dat heeft iets positiefs vind ik. Echt samen bespreken wat je het beste kan doen qua skills. Ik heb er iig heel veel zin in en ik ben blij dat ik een ps4 heb aangeschaftKol Nedra schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 07:25:
nog 10 uur te gaan! dan thuis vanuit mijn werk, kan ik eindelijk aan de slag met de ps4 versie
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Ik zag net dat ze standaard met +CHD en een Primary stat rollen (alleen ook standaard met LoH, welke voor DPS-effieiëntie moet worden weggerolled voor een andere stat (CHC, IaS) of anders voor Toughness (VIT of AR).Ulanbator schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:13:
[...]
Die Gloves of Worship zijn zeker de mooite waard!
Ook omdat de rolls gemiddeld hoog lijken te zijn. Het is na 1 re-roll mijn beste DPS Glove met Resist.
En als je die Empowered Shrine hebt met verhoogde resource generation kun je lange tijd (10 min.) flink knallen met je spirit spenders!
Helaas zijn dit geen apart goeie items. Ik heb ze allemaal al wel gehad (van wat er uit die caches komt). De Ring of Royal Gandeur is alleen echt de moeite waard. De soulsmasher heb ik een tijdje gebruikt voor mijn crusader. Helaas zijn de 2 handers nog steeds underpowered (komt iets verandering in met patch 2.1) en heb je meer aan een darklight of een fell of the fates. Zelfs met een thunderfury of een Shard of Hate ben je beter af. Zo draag ik nu een Shard of Hate voor mijn lightning Crusader. Niet apart goed ofzo maar toch T3 waardig.Thompson schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:16:
[...]
De Death's Bargain en Soulsmasher lijken mij best gaaf om eens mee te experimenteren, iemand hier al eens geprobeerd?
De Death Bargains's pants is ansich prima maar ik denk dat je snel genoeg iets beters vindt. Ik heb er een gehad en nooit gebruikt. Helemaal omdat je in de pants-slot toch vaak een Set item (Asheara's, Aughilds, Blackthorn, Canes etc) wilt hebben om de extra bonussen (ook d.m.v. Rorg) te behalen.
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Heb nu een tijdje lopen kloten in T3 met de Shotgun build en wow, wat een verschil.
Ik faceroll alles vergeleken met m'n oude build. Weliswaar in T3 want m'n gear is nog verre van optimaal, maar toch.
Zit nu ingame op 48% CDR. Dat kan wat beter want ik heb nu nog net een paar seconde downtime tussen de Akarat's Champions in maar het verschil is al duidelijk merkbaar.
Hier ga ik nog wel even plezier van hebben.
Zit nu ingame op 48% CDR. Dat kan wat beter want ik heb nu nog net een paar seconde downtime tussen de Akarat's Champions in maar het verschil is al duidelijk merkbaar.
Hier ga ik nog wel even plezier van hebben.
Helemaal nieuw in Diablo maar toch interressant genoeg om mij te doen overhalen om Diablo 3 u.e.e. te halen op de xbox one, ben benieuwd
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Is er trouwens een tweakers clan voor de ps4?
nothing stops this train
Wanneer ik ptr ga spelen, kan ik dan nog steeds live spelen? Ik zie dat er een ptr client geinstalleerd moet worden, gaat deze de live client overschrijven of zal deze naast de live client geinstalleerd worden? Ik vermoed het laatste maar als iemand dat kan bevestigen dan graag.
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 14:29
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III: Reaper of Souls
- Diablo III: Reaper of Souls Collectors Edition
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
Je hebt 2 versies dan, PTR en Live. Je kunt ze allebei los van elkaar gewoon spelen.
Waar je nu de regio selecteert in de Launcher heb je dan naast US en Europa ook PTR.
Waar je nu de regio selecteert in de Launcher heb je dan naast US en Europa ook PTR.
[ Voor 33% gewijzigd door Angeloonie op 19-08-2014 15:52 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ok bedankt!Angeloonie schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:51:
Je hebt 2 versies dan, PTR en Live. Je kunt ze allebei los van elkaar gewoon spelen.
Verschil: PTR progress ben je kwijt als ze hem sluiten.
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Niet dat ik weet, kan dat überhaupt? zoja, ik hou me aanbevolen...Is er trouwens een tweakers clan voor de ps4?
psn: jagermeistertim
Vandaag mijn 3e en 4e RRoG op Hardcore mogen behalen. Niet echt geweldige maar tsja.. waarvoor klagen... het was immers een upgrade 
Mijn HC Crusader begint nu redelijk goed te lopen... Alleen nog wat items verversen (heb een hoop van mijn Barb aan nog met dus ook de + skills voor barb). En dan hopen dat ik eens een dik Crus wapen vind (Softcore wilde niet lukken dusss... vandaar HC een poging wagen
)
Mijn HC Crusader begint nu redelijk goed te lopen... Alleen nog wat items verversen (heb een hoop van mijn Barb aan nog met dus ook de + skills voor barb). En dan hopen dat ik eens een dik Crus wapen vind (Softcore wilde niet lukken dusss... vandaar HC een poging wagen
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Hmmm, al 621 rifts doorlopen maar nog steeds niet het Cow Level gezien.RNG kan zo verdomd stupide zijn....
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
bestaat dat ding danNeelon schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 22:45:
Hmmm, al 621 rifts doorlopen maar nog steeds niet het Cow Level gezien.RNG kan zo verdomd stupide zijn....
Heb hem zelf ook nog niet gezien
Movies: letterboxd
Ja bestaat, ben er al een aantal keren doorheen gelopen. Opzich niets aparts volgens mij hoor, alleen de layout van het Cowlevel.
Ik zou dat rift ook wel eens willen hebben. Lord of Bells is de enige rift boss die ik nog moet voor de achievement. Heb wel af en toe de pony's in een rift.
Edit: ik zag net in het laadscherm staan dat Crusaders ook 30% damage reduction hebben, net zoals barbs en monks. Dat was ten tijde van 2.0.4(?) toch niet zo? Net zoals het verdwijnen van die movement speed cap bij het dragen van een two-hander en een shield?
Dacht dat ik me na mijn pauze goed bij gelezen had, maar kennelijk het één en ander gemist.
Edit: ik zag net in het laadscherm staan dat Crusaders ook 30% damage reduction hebben, net zoals barbs en monks. Dat was ten tijde van 2.0.4(?) toch niet zo? Net zoals het verdwijnen van die movement speed cap bij het dragen van een two-hander en een shield?
Dacht dat ik me na mijn pauze goed bij gelezen had, maar kennelijk het één en ander gemist.
[ Voor 53% gewijzigd door Deadsmell op 20-08-2014 10:27 ]
Verwijderd
Zo zie je maar weer.. RNG rules. Een aantal keren en jij bent Plvl 237... Sjaak is 600 plus ik ergens 550 plus.... En ik heb het ook nog nooit gezien. Sterker nog, diegenen waarvan ik weet dat ze hem wel hebben, kregen hem vrijwel allemaal in het begin. Ik zie bij niemand in mijn lijst die achievement voorbij komen de laatste paar maandenChUcKiE schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:11:
Ja bestaat, ben er al een aantal keren doorheen gelopen. Opzich niets aparts volgens mij hoor, alleen de layout van het Cowlevel.
Gisteren de eerste uurtjes gespeeld op de ps4 en het bevalt goed. Lekker op een groot scherm, 7.1 geluid en ook nog eens lekker met je vrienden erbij op de bank spelen. Enige vervelende blijft het skill en inventory scherm, de rest van de spelers kan op dat moment niks doen.
Wat trouwens ook opviel was dat de laadtijden heel rap zijn. Stukken sneller dan op mijn HP Eliteboek met i7 en SSD.
Wat trouwens ook opviel was dat de laadtijden heel rap zijn. Stukken sneller dan op mijn HP Eliteboek met i7 en SSD.
Verwijderd
Ik ben op zoek naar een goede guide/build voor crusader. Speel hardcore op T1 nu. http://eu.battle.net/d3/e...nyhawk-2120/hero/46606098 als iemand wellicht tips heeft.
Mijn dmg output lijkt vooral erg laag te zijn, overleven is geen probleem.
Dit lijkt me een goed begin:Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:06:
Ik ben op zoek naar een goede guide/build voor crusader. Speel hardcore op T1 nu. http://eu.battle.net/d3/e...nyhawk-2120/hero/46606098 als iemand wellicht tips heeft.
YouTube: Diablo 3 RoS - Holy Damage - CRAFTED CRUSADER - [Starter T3 Crusader]
Succes!
Grin gaf me deze build laatst door, al had hij Steed ipv Punish, maar dat komt wel als ik mijn cooldowns beter onder controle heb. Speelt gigantisch lekker. Ik doe nu T1 met dit poppetje. Meeste trash heb ik in 1 - 3 klappen neer, maar elites gaan razendsnel tegen de vlakte met de 'holy shotgun'. Ik doe nu al crits boven de 20M dps.Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:06:
Op T1 kan ik hiermee niet dood. Ik kan in zoveel explosies blijven staan als ik wil, maar dat heeft nauwelijks effect.
Uiteindelijk is dit ongeveer de bedoeling.
[ Voor 6% gewijzigd door Deadsmell op 20-08-2014 12:31 ]
Trouwens die Fate of Hell scoren is puur geluk bij Kadala? of zijn er nog ergens specifieke velden/act's/bounties die meer geluk geven?
op de cache specifieke legs na is alles RNGChUcKiE schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:40:
Trouwens die Fate of Hell scoren is puur geluk bij Kadala? of zijn er nog ergens specifieke velden/act's/bounties die meer geluk geven?
Nee, ok helder. Ik zat nog met het beeld, dat in de eerdere versies van Diablo3 bepaalde items nog wel eens beter gezocht konden worden in bepaalde act's.
Bij kadala kun je dus ook alles krijgen behalve de cache specifieke?desjaak909 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:45:
[...]
op de cache specifieke legs na is alles RNG
Moet echt eens een keer de volledige lijst van legendaries gaan doorspeuren om te kijken wat leuke zijn die ik goed kan gebruiken voor een aantal builds die ik wil uitproberen
Wil nu gaan experimenteren met een 2H CDR tempest rush build, voor het zo snel mogelijk farmen van Normal of Expert voor jewels, legendaries en caches.
Beeromaniac
ja alleen zijn wapens en jewelery wat minder effectief door de hoge shard prijsThompson schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:09:
[...]
Bij kadala kun je dus ook alles krijgen behalve de cache specifieke?
Dan zou ik een DH overwegen. Was gisteravond even caches farmen met xiln, Protax en wat andere lui. Ik een Crusader met Steed Charge, de rest demon hunters. Ik had echt geen enkele kans om die lui bij te houden.Thompson schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:09:
[...]
Bij kadala kun je dus ook alles krijgen behalve de cache specifieke?
Moet echt eens een keer de volledige lijst van legendaries gaan doorspeuren om te kijken wat leuke zijn die ik goed kan gebruiken voor een aantal builds die ik wil uitproberen
Wil nu gaan experimenteren met een 2H CDR tempest rush build, voor het zo snel mogelijk farmen van Normal of Expert voor jewels, legendaries en caches.
Er is ook een WD build die volledig op speed gaat, Die zou je met geen enkele class bij kunnen houden. Zit alleen nu op mijn werk dus kan hem niet opzoeken. Was iets van chicken speed build ofzo
Heb geen DH ghehe. Enige class die ik nooit echt leuk heb gevonden. En de crusader nog nooit aan begonnen.Deadsmell schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:17:
[...]
Dan zou ik een DH overwegen. Was gisteravond even caches farmen met xiln, Protax en wat andere lui. Ik een Crusader met Steed Charge, de rest demon hunters. Ik had echt geen enkele kans om die lui bij te houden.
Heb op het moment enkel een monk en barb op 70. Wizard en WD op 60.
Ik zat zelf te denken aan iets in de volgende richting;
RorG (die ik nog moet vinden)
2 piece crimson
2 piece born's
Diamond in headpiece
Beacon of Ytar.
Dan zit ik op 62,5% CDR, zonder "per ongelukke" CDR op wapen, ring, amulet enzo mee te rekenen.
Daarnaast ook nog 10% resource cost reduction van crimson wat natuurlijk handig is voor continu tempest rush. Dat zorgt voor ruim 75% uptime op epiphany
Build zal dan zoiets zijn;
Epiphany - Inner Fire
Cyclone - Fire Storm
Mystic Ally - Fire of Air (afhankelijk van hoeveelheid spirit regen in totaal)
Mantra - Healing of Conviction (afhankelijk van hoeveelheid spirit regen in totaal)
Spirit generator - geen idee welke?
Tempest Rush - Northern Breeze of Tailwind (afhankelijk van hoeveelheid spirit regen in totaal)
Cyclone kan eventueel vervangen worden, want waarschijnlijk valt alles dood neer voor je de kans krijgt om cyclone te triggeren.
Spirit regen kan ik eventueel makkelijk omhoog krikken door veel pick-up radius te nemen, want in combinatie met de reaper's wraps die ik heb krijg je regelmatig 25% van max spirit erbij.
Wat denken jullie hiervan?
Beeromaniac
Angry chicken speed farming build, hehe. Thanks.Yerap schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:34:
Er is ook een WD build die volledig op speed gaat, Die zou je met geen enkele class bij kunnen houden. Zit alleen nu op mijn werk dus kan hem niet opzoeken. Was iets van chicken speed build ofzo
http://www.diablofans.com...st-fastest-funniest-build
helaas moet je CDR bij elkaar vermengvuldigen, dus je hebt met bovenstaande setup 0.9*0.9*0.9*0.875*0.8= 0,5103 CDR, oftewel ~ 50% ...Thompson schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:56:
[...]
Ik zat zelf te denken aan iets in de volgende richting;
RorG (die ik nog moet vinden)
2 piece crimson
2 piece born's
Diamond in headpiece
Beacon of Ytar.
Dan zit ik op 62,5% CDR, zonder "per ongelukke" CDR op wapen, ring, amulet enzo mee te rekenen.
Daarnaast ook nog 10% resource cost reduction van crimson wat natuurlijk handig is voor continu tempest rush. Dat zorgt voor ruim 75% uptime op epiphany
...
Wat denken jullie hiervan?
Het is nog steeds wel een idee om uit te proberen, als het puur om normal bty's gaat eigenlijk
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
psies, nooit onderhoudskosten, erg belangrijkDeadsmell schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:52:
Ik balen omdat ik weinig leg drops voor mijn Crusader krijg, craft ik deze:
[afbeelding]
Weer blij.
Damn
die Reaper's is niet snel te overtreffen door er nog een paar te craften
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ah daar had ik geen rekening mee gehouden. Ach met wat CDR op overige items kun je alsnog vrij makkelijk op +/-60% uitkomen. Dan kun je epiphany elke 24 seconden casten en hij duurt 15 seconden.Mofkees schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:49:
[...]
helaas moet je CDR bij elkaar vermengvuldigen, dus je hebt met bovenstaande setup 0.9*0.9*0.9*0.875*0.8= 0,5103 CDR, oftewel ~ 50% ...
Het is nog steeds wel een idee om uit te proberen, als het puur om normal bty's gaat eigenlijkdie fire epiphany triggert echt vet veel met TR.
Met zoveel CDR zou ik eventueel cyclone kunnen laten vervallen en SSS kunnen nemen met reduced cooldown. Dan kom je uit op elke 7 seconden een SSS. Elke pack die je tegenkomt ligt dan instant ongeacht of je epiphany aanhebt of niet.
/edit: Wauw mooie reapers! Veel beter ga je ze niet krijgen inderdaad.
[ Voor 4% gewijzigd door Thompson op 20-08-2014 16:07 ]
Beeromaniac
Verwijderd
alle goldsinks nog aan toe zeg... net 2 ton over. Wel een paar mooie gems gemaakt. Maar het geld niet om de oude eruit te halen
Vorige week een nieuwe crusader gestart en om het spannend te maken gelijk maar hardcore.
Ik durf nog niet echt hoog te spelen, maar hij is inmiddels level 70.
M'n huidige build gebruikt echter een 2-hander, maar ik merk dat m'n Wrath snel leeg is en het lang duurt voordat deze weer gevuld is.
Een oplossing zou zijn om een 1 hander te gebruiken, want met Fervor zijn die wapens een stuk sneller. Toch zie ik de meeste hardcore builds met een 2 hander spelen.
Wat doet men hier, of zijn er andere builds die ook goed spelen waar ik blijkbaar nog niet aan heb gedacht?
Ik durf nog niet echt hoog te spelen, maar hij is inmiddels level 70.
M'n huidige build gebruikt echter een 2-hander, maar ik merk dat m'n Wrath snel leeg is en het lang duurt voordat deze weer gevuld is.
Een oplossing zou zijn om een 1 hander te gebruiken, want met Fervor zijn die wapens een stuk sneller. Toch zie ik de meeste hardcore builds met een 2 hander spelen.
Wat doet men hier, of zijn er andere builds die ook goed spelen waar ik blijkbaar nog niet aan heb gedacht?
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Ik vond Justice + Blessed Hammers en Blunt als passive wel lekker spelen toen ik net 70 was. Je gaat niet zo snel door je Wrath heen en die combo doet 20% meer damage.
Ik ben net begonnen op de PS4, en bevalt inderdaad erg goed, wat meer detail dan op de PS3 en inderdaad wat rappere laad tijden heb ik het idee. Verder bevalt de console versie me wel boven de PC versie persoonlijk (en ja, 3 keer aangeschaft nu)
. Als er een "clan" komt of iemand gewoon een keer wil gamen hou ik me ook aanbevolen! Al is het maar voor die revenge mobs en friend gifts
.
[ Voor 72% gewijzigd door Kluus op 20-08-2014 20:34 ]
Jup,ik vind het een verademing, lekker languit op de bank met een controller! Het is eventjes wennen een paar dingen, maar het speelt zo lekker weg!TjaBske schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:10:
Ik ben net begonnen op de PS4, en bevalt inderdaad erg goed, wat meer detail dan op de PS3 en inderdaad wat rappere laad tijden heb ik het idee. Verder bevalt de console versie me wel boven de PC versie persoonlijk (en ja, 3 keer aangeschaft nu). Als er een "clan" komt of iemand gewoon een keer wil gamen hou ik me ook aanbevolen! Al is het maar voor die revenge mobs en friend gifts
.
Something under the bed is drooling
Verwijderd
Shield bash kost daarnaast ook een boel, die blessed hammer is maar 10. Je kan er dus 3 spammen voor 1 shield bash. Die blessed hammer is best even wennen, maar als je het doorhebt speelt het lekker inderdaad.superbassie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:48:
Ik vond Justice + Blessed Hammers en Blunt als passive wel lekker spelen toen ik net 70 was. Je gaat niet zo snel door je Wrath heen en die combo doet 20% meer damage.
Zojuist geprobeerd en wist gelijk weer waarom ik in eerste instantie geen Blessed Hammers had gebruikt.superbassie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:48:
Toch maar even doorgezet en kan zeggen dat het inderdaad wel snel speelt als je een groepje mobs hebt, zeker vergeleken met m'n eerdere build.
Ik speel dus hier even verder mee. Wel nog even uitzoeken welke passive ik het beste kan inruilen voor Blunt.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Verwijderd
even een vraagje, zit te twijfelen om hem op console te kopen maar hoor er hele goede dingen over. nou was mijn vraag: op welke console kan ik hem nou het beste kopen, en welke community is groter ? xbox one of ps4.
De PS4 versie bevat een aantal ingame extra's waaronder een The Last of Us themed Rift en wat andere Transmog zaken:Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 00:19:
even een vraagje, zit te twijfelen om hem op console te kopen maar hoor er hele goede dingen over. nou was mijn vraag: op welke console kan ik hem nou het beste kopen, en welke community is groter ? xbox one of ps4.
http://blog.us.playstatio...station-content-detailed/
Heb zelf de Ps4 versie gekozen simpelweg omdat ik nog geen xbox one heb staan
Het overzetten van de savegame van de xbox360 naar de Ps4 ging zonder problemen. VIa battle.net mijn xboxlive en psn account gekoppeld. Daarna xbox360 starten, en export save doen (eventueel updaten naar 1.0.3 anders zie je de optie niet). Daarna Ps4 starten en import save doen vanuit de game.
Het importeren van je save kun je het beste direct doen. Als je dit later doet dan overschrijft de savegame die je importeert de progress van je ps4 save. (je hebt dus bij de import alleen de chars van de oude versie)
Nog een laatste ding: je progress op de xbox360 die blijft bestaan dus eventuele last achievments kun je nog steeds halen
Oh ja, en het is ook nog een leuke game. Alweer een lvl 45 crusader
Je vergeet alleen wel te vertellen dat je hoe dan ook online moet zijn met de Ps4. Dus wil je je chars transferen van ps3 naar ps4 moet je een abbo afsluiten.....heb je een credit card kan je het voor 1 maand doen en anders met ideal voor 3 maanden. Want de ps3 file op een usb word niet gelezen door de ps4.
Leuke bracers, gz!Deadsmell schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:52:
Ik balen omdat ik weinig leg drops voor mijn Crusader krijg, craft ik deze:
[afbeelding]
Weer blij.
Dus als je online wilt spelen moet je abonnement kosten betalen?Ghosty schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:41:
Je vergeet alleen wel te vertellen dat je hoe dan ook online moet zijn met de Ps4. Dus wil je je chars transferen van ps3 naar ps4 moet je een abbo afsluiten.....heb je een credit card kan je het voor 1 maand doen en anders met ideal voor 3 maanden. Want de ps3 file op een usb word niet gelezen door de ps4.
Wat een afzetters!
op welke level speel je? nu dat je hem op lvl 70 hebt gekregen zonder p-points/mats/gold, zou ik je aanraden gewoon was pub A1 split farmen te doen, kom je snel aan wat beginner's gold/mats. In deze fase krijg je zelfs snel p-lvls ook op normaal.Jan_V schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:12:
[...]
Zojuist geprobeerd en wist gelijk weer waarom ik in eerste instantie geen Blessed Hammers had gebruikt.
Toch maar even doorgezet en kan zeggen dat het inderdaad wel snel speelt als je een groepje mobs hebt, zeker vergeleken met m'n eerdere build.
Ik speel dus hier even verder mee. Wel nog even uitzoeken welke passive ik het beste kan inruilen voor Blunt.
wat skills betreft, holy hammers hebben de meeste synergies.
BH thunderstruck -->> limitless
renewal -->> holy cause
hold your ground -->> indestrutible in HC, maar als je genoeg vertrouw hebt, kan je ook long arm of the law of wrathful nemen, samen met holy cause healt dat meer.
law -->> LoV/unstoppable force doet denk ik wel meer, daarmee kan je namelijk veel meer hammers spammen.
je kunt je ook overwegen heaven's fury te vervangen door provoke, ook om meer hammers te spammen.
persoonlijk geef ik fevor de voorkeur boven heavenly strength, CDR is namelijk de #1 stat
Verwijderd
enige wat ik wel beetje jammer vind aan de ps4 / xbox one versie is dat mensen nu al beginnen met items dupen, maakt voor mij de console versie een stuk minder leuk. dus zit nogsteeds te twijfelen of ik hem wel moet kopen.
Kan je dit "dupen" uitleggen? snap niet echt wat je bedoeldVerwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:50:
enige wat ik wel beetje jammer vind aan de ps4 / xbox one versie is dat mensen nu al beginnen met items dupen, maakt voor mij de console versie een stuk minder leuk. dus zit nogsteeds te twijfelen of ik hem wel moet kopen.
Verwijderd
items verdubbelen. jij vind een goede item, je "kopieert" hem en geeft hem aan andere mensen.Ghosty schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:57:
[...]
Kan je dit "dupen" uitleggen? snap niet echt wat je bedoeld
zelfde met gold gems crafting mats. eigenlijk alles
Op de PS3 heeft mijn broertje een uberzwaard, gekregen van een vreemde. Die had schijnbaar een save gehackt.Ghosty schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:57:
[...]
Kan je dit "dupen" uitleggen? snap niet echt wat je bedoeld
Verwijderd
dat zijn dus de hacked items. die dingen kan je krijgen door idd je save game te verkloten. en zo te zien krijgt iedereen die dus toegestuurd. denk dat ik nog maar even wacht met de console versie te kopen.JBrennan schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:03:
[...]
Op de PS3 heeft mijn broertje een uberzwaard, gekregen van een vreemde. Die had schijnbaar een save gehackt.
Oh dat "dupen" ga ik echt niet aan beginnen. Zo triest!
Ik speel inderdaad liever gewoon ipv dat soort rare hacks.
Zou me compleet de fun ontnemen van het spel.
Verwijderd
ja het jammere vind ik gwn dat als je een online game joint je meteen bij zulke mensen zit.Ghosty schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:06:
Oh dat "dupen" ga ik echt niet aan beginnen. Zo triest!
ben dus eerst op zoek naar legit mensen die gwn de game willen spelen hoe het is. maar dat blijkt nogal moeilijk te zijn
Teveel kiddy's die zo willen spelen. Hebben zelf niet door dat ze de lol verpesten voor anderen en zichzelf omdat ze snel uitgekeken zijn op de game.
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Mwa, ik cheatte vroegah ook bij bijna alle games die ik speelde en kijk toch met veel plezier terug op vele. Pas later kwam de waardering voor de uitdaging die ze boden en zwoor ik de cheats af. Maar bij Diablo is dat natuurlijk een ander verhaal, door de interactie met andere spelers. Doe mij de gesloten pc-omgeving maar. Je kunt altijd een community of clan opzetten, om zo 'normale' spelers te vinden. Of behoort dat op de console niet tot de mogelijkheden?
Na maanden afwezigheid weer teruggekeerd naar Diablo. Nu heb ik alleen een vraagje over mijn Monk. Op dit moment gebruik ik een lightning build de redelijk effectief is, ik mis nog veel items maar het speelt nog steeds fantastisch op T1.
Maar nu wil ik graag naar T6 met mijn monk, waar moet ik dan op gaan letten? Andere skills, andere items of juist verder gaan met mijn lightning build? Hier een linkje naar mijn Monk
Maar nu wil ik graag naar T6 met mijn monk, waar moet ik dan op gaan letten? Andere skills, andere items of juist verder gaan met mijn lightning build? Hier een linkje naar mijn Monk
speel nu 2 dagen op de ps4 versie, wat een genot met controller, ik vind het fijner spelen dan op de pc 
ben weer opnieuw hooked met Diablo 3
nothing stops this train
Hehe ik ben benieuwd. Mijn broertje heeft hem aangeschaft voor de PS4 en morgenavond gaan we starten met 2 chars die we alleen maar spelen als we met zijn 2-en zijn. Ik ga voor de wizard en hij voor de monk. Vooral dat spelen op 1 scherm zonder splitscreen wekt mijn interesse.Kol Nedra schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:33:
speel nu 2 dagen op de ps4 versie, wat een genot met controller, ik vind het fijner spelen dan op de pc
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Mijn HC Crusader (PLvL 104) voelt al bijna even comfortabel aan als mijn SC Crusader (PLvL 289) lol...
Natuurlijk is het niet helemaal eerlijk vergelijken voornamelijk door het verschil dat 185 PLvL's met punten het erg veel scheelt... en Gems enzo.. maar toch
Wat geluk gehad met drops en crafts (HC heeft in 1 poging een beter shield dan mijn SC in een stuk of 10-15...)
Back @ HC tot in elk geval de patch...
Dan even checken wat er veranderd is en vervolgens weer HC oppakken
Natuurlijk is het niet helemaal eerlijk vergelijken voornamelijk door het verschil dat 185 PLvL's met punten het erg veel scheelt... en Gems enzo.. maar toch
Wat geluk gehad met drops en crafts (HC heeft in 1 poging een beter shield dan mijn SC in een stuk of 10-15...)
Back @ HC tot in elk geval de patch...
Dan even checken wat er veranderd is en vervolgens weer HC oppakken
Verwijderd
battle.net doet weer vreemd, ben al level 102, maar dat ding staat nog op 99, is best irritant, want ik had nog wat gear veranderd. en ik vind die total kills cijfertjes altijd wel leuk. geeft een beetje vooruitgang aan. Maar battle.net was altijd al gaar.
Zelfde hier. Gear veranderingen lijken wel up to date gemaakt te worden, alleen schijnt er moeite te zijn om de Plevels aan te passen. Bij mij loopt ie ook al een paar achter.
edit: laat maar, ook gear wijzigingen worden niet meer aangepast. /sadface.
edit: laat maar, ook gear wijzigingen worden niet meer aangepast. /sadface.
[ Voor 18% gewijzigd door Neelon op 21-08-2014 23:41 ]
Las het al. Kan niet zeggen dat ik daar heel enthousiast van word, maar toch mooi meegenomen.
Vanaf morgen dus. Loop nu rond met 550% GF, dus dat wordt dan 1100%? lel.Our first major content update for Reaper of Souls is almost here! In preparation for patch 2.1.0 and the new content it brings, all players who log into Diablo III this weekend will receive a +50% bonus to Gold Find.
This bonus Gold Find period begins in the Americas region tomorrow, August 22, at 12:00 a.m. PDT and ends on Tuesday, August 26, at 3:00 a.m. PDT (when maintenance begins). Please note that this buff will stack multiplicatively with existing bonuses including those provided from items and Paragon points.
Thank you so much for your feedback, your patronage, and for being a part of our community. We hope you have fun this weekend, and we'll see you in patch 2.1.0!
Waarschijnlijk patch 2.1 26 augustus.
Dat is 1 van de manieren om het te lezen inderdaad, al heb ik nog nergens een harde datum van Blizz gezien. Ik hoop het persoonlijk, maar ik ga er nog niet 100% van uit.Mortalboy[NL] schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:52:
Waarschijnlijk patch 2.1 26 augustus.
edit: de 50% GF bonus is nu al actief zie ik.
[ Voor 6% gewijzigd door Neelon op 22-08-2014 00:30 ]
Zoals ik aangaf: ik heb geen ps3 naar ps4 transfer gedaan, maar van de xbox360 naar ps4.Ghosty schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:41:
Op mijn ps4 heb ik idd een psn+ abbo, echter op mijn xbox 360 heb ik een geen live en niet de mogelijkheid van online en de transfer ging zonder problemen. Kan er niet meer van maken
Gisteravond adventure mode geunlocked en lvl 55 aangetikt met de crusader.
Alweer aardig wat loot en dankzij de gems en wat goede upgrades alweer 27k dps kunnen aantikken. Dat vliegt door Hard heen.
Verwijderd
is T3 nu wel zo'n beetje gemiddeld?
Mijn profiel: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Evanga-2913/hero/38636169
T4 is te doen, maar duurt zoooo lang
Verwijderd
Ik weet vrij weinig van crusaders maar aangezien ikzelf ook een daklicht gevonden had (met mn WD...) heb ook een build in elkaar gezet en wat ik begrepen heb met een daklicht is dat je dan voor fire moet gaan. Kijk maar eens naar mijn crusader die ook niet fantastisch gegeared is (understatement) maar wel simpel T4 kan doen. (testriftjes gisteren tussen 8 en 11 minuten)Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 08:41:
is T3 nu wel zo'n beetje gemiddeld?
Edit: Mahaha, autocorrectie maakt van DARKLIGHT daklicht
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2014 09:11 ]
Gister mijn monk op lvl 70 gekregen! laatste lvls ben ik geboost ^^ mijn dank daarvoor is groot:D nu ben ik alleen opzoek naar de skills die ik moet gebruiken, zowel de actionbar en passives. Iemand een idee/tips/tricks?
Precies dit.... ben tot nu toe ook erg blij met de keuze voor de crusader, al blijf ik mijn PC WD een beetje missen.speel nu 2 dagen op de ps4 versie, wat een genot met controller, ik vind het fijner spelen dan op de pc
Wat gaan alle andere tweakers in mijn lijst trouwens snel zeg! niet bij te houden...
psn: jagermeistertim
Vind je het lekker spelen met een controller ? Ik speel zelf enkel pc en bij een vriend op de ps3 . Het spelen opzich gaat wel maar het gebruik van een controller icm de bijv de equip menus vind ik echt totale drama. Het voelt allemaal trager dan op de pc.Kol Nedra schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:33:
Ik heb hem even op de XBox 360 gespeeld en idd, dit spel lijkt gemaakt te zijn voor een controllerKol Nedra schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:33:
Ik hoop ergens nog op controller ondersteuning op de pc versie... geen zin om wederom opnieuw te beginnen...
- porn*
- Registratie: Januari 2001
- Laatst online: 18-11 20:01
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Gisteren op HC een Ukainian Serpent (ofzoiets die naam onthoud ik nooit!) gevonden, erg fijn! Vooral na eerst alleen maar 2Hers te krijgen... Nog steeds niet genoeg souls voor een goede Aughilds (laatste 3 bracers waren totale poep) maar dat komt wel
Bnet pindle#2913
Is nu de moeilijkheidsgraad op console gelijk getrokken met de PC? Op de PS3 had ik dacht ik 4 opties met 'sub opties' voor meer mobs, nu heb ik er 2x 5 op de XBO. Mijn Wiz is nu 63, maar heb geen idee of ik nu verder moet in Act V op expert of door in Act I op Master.
Deze is voor PC maar lijkt dezelfde opties te hebben als op de XBO.
http://i.imgur.com/VZ7h8Dr.png
Deze is voor PC maar lijkt dezelfde opties te hebben als op de XBO.
http://i.imgur.com/VZ7h8Dr.png
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]