Misschien helpt het dan ook om je profiel te linken?Anoniem: 531088 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 18:19:
Aan iedereen die wil weten hoe je het qua toughness uithoudt op T5-6:
Unity ring x2 (één op je hireling en één voor jezelf) en de enchantress/scoundrel/templar token dat deze unit niet dood kan. Zorgt voor zo'n 50% dmg reduction (in ieder geval genoeg om zelfs in penibele situaties in leven te blijven). Ik vond de drie items laatst op één dag en sindsdien farm ik crafting mats en legendaries op T5 (comfortabel) of op T6 (pittig).
Anoniem: 531088
http://eu.battle.net/d3/en/profile/aerich-2786/hero/908549Baroshir schreef op donderdag 24 april 2014 @ 18:22:
[...]
Misschien helpt het dan ook om je profiel te linken?
There you go
Heb nu nog een lightning build maar zo gauw ik de Immortal Kings belt heb ga ik over op fire, omdat dat een stuk meer damage doet. Heb al Aughilds bracers met 16% fire damage, een Devastator met +20%, een Cindercoat met 19% en de lightning damage op m'n Andariels Visage ga ik omzetten naar fire. Dan slaan die Ancients opeens veel harder
vooral aan 't begin was ik niet zo effectief bezig en gewoon op quest festing woods clearen. Dan spawnt die ghost maar 1x per 10 games oid.Baroshir schreef op donderdag 24 april 2014 @ 18:17:
8 uur? Dan moet je wel erg veel pech hebben of op een te lage difficulty zoeken. Op T3 had ik na een krap uurtje al 3 van die crafting mats binnen. Gewoon game maken, checken in de bounties in act 1&2 of ze er tussen zitten, niet, dan gelijk volgende game. En zo door. Als je ze wel tegen komt gelijk heen warpen en zoeken tot je de rare vindt, kill. Rinse and repeat.
Als je zonder de bounties de zones door gaat lopen zoeken voor de rares ben je wel een tijd bezig.. Beetje afwisseling helpt overigens wel, als ik 1 van de simpele bounties in Festering Woods spotte nam ik die voor de exp ook nog gewoon mee. Beetje geluk en je vindt daar ook nog een leg of crafting mat.
Die bty met die rares komen ook echt niet zo vaak voor, want dat deed ik daarna.
Het beste is inderdaad de sewers clearen (A2, quest unexpected allies), daar kon ik nog enigzins "farmen". Die rares kwamen redelijk vaak maar de droprate is nog steeds om van te huilen ...
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Dropt dat ding gewoon? Ik dacht dat je er een aantal ultrazeldzame ingrediënten voor moest verzamelen. Cool!
[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 24-04-2014 19:57 ]
Dropt gewoon, heb nog ergens een vanilla versie van lvl 31? ofzo liggen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Rem schreef op donderdag 24 april 2014 @ 17:50:
[...]
Voor zover ik weet werkt cooldown reduction multiplicative.
Dus je hebt een cooldown van 1 seconde, dit word 1 * (100% - 20%) * (100% * 11,5%) * (100% - 10%) * (100% - 8%) == 0.58
Duidelijk! Thanks!infidel011 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 17:53:
[...]
Ik ben even aan het rekenen geslagen. Als ik het goed begrijpt telt Diablo niet alle cooldowns bij elkaar op maar word het per item berekend.
Voorbeeld :
Een skill heeft een cooldown van 120 seconden. (S in seconden )
120S - cooldown helm ( 0.885 ) = 106.2
106.2S - cooldown wand ( 0.92 ) = +- 97.70
97.70S - cooldown paragon point ( 0.90 ) =87.93
87.93S - cooldown passive ( 0.80 ) = +-70.34
Je zou dus ( ongeveer ) op 70.34 seconden moeten uitkomen.
Je stats geven aan dat je 41.36% CDC hebt.
120 * 0.5864 = 70.36S
Er zit een klein verschilletje in i.v.m. het afronden van getallen tijdens mijn berekening![]()
Hoop dat je het nu snapt!
edit: En ik zie dat Rem mij al voor was
Tja, droprate is en blijft vaak toch ook nog RNG, zelfs op hogere T levels. En met die bounties moet je soms ook geluk hebben, heb ook wel 15 game streaks gehad waarbij ik ze niet kreeg en dan ineens 3 achter elkaar.Mofkees schreef op donderdag 24 april 2014 @ 18:35:
[...]
vooral aan 't begin was ik niet zo effectief bezig en gewoon op quest festing woods clearen. Dan spawnt die ghost maar 1x per 10 games oid.
Die bty met die rares komen ook echt niet zo vaak voor, want dat deed ik daarna.
Het beste is inderdaad de sewers clearen (A2, quest unexpected allies), daar kon ik nog enigzins "farmen". Die rares kwamen redelijk vaak maar de droprate is nog steeds om van te huilen ...
even een snelle vraag tussendoor.
items met increase strafe damage, doen die dan ook de grenade damage omhoog van je rune?
kan nergens vinden of dat werkt en voordat ik mijn marauder shoes ga rerollen....:)
items met increase strafe damage, doen die dan ook de grenade damage omhoog van je rune?
kan nergens vinden of dat werkt en voordat ik mijn marauder shoes ga rerollen....:)
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Soms craft je dingen omdat het kan en daar blijkt dat damage helemaal niet tegen valt. Maar heb ik er iets aan?
Zou het de moeite lonen om op Hallowed sufferance een socket te craften of zou ik gewoon mijn Spiders queen ding houden?
WD is mijn main.

http://eu.battle.net/d3/e...asoline-2396/hero/3367589
Zou het de moeite lonen om op Hallowed sufferance een socket te craften of zou ik gewoon mijn Spiders queen ding houden?
WD is mijn main.

Wat houd je tegen? Als je vit naar socket enchant heb je aan die Hallowed Sufferance een beter wapen.Harry_180 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 22:15:
Soms craft je dingen omdat het kan en daar blijkt dat damage helemaal niet tegen valt. Maar heb ik er iets aan?
WD is mijn main.
[afbeelding]
[afbeelding]
Edit: of heb je nog geen enchantment op je Spider Queen's? In dat geval verandert de zaak en kan je beter die gaan enchanten. Tenzij je de set bonus wilt.
[ Voor 10% gewijzigd door Deadsmell op 24-04-2014 22:23 ]
Vandaag lid geworden van SG clan! Super leuk. Nu hopen op een beetje geluk op me main char met set items/drops..aka Thunderfluffy
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 07:04
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Moet helaas de eerste unity ring nog tegenkomen...Anoniem: 531088 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 18:19:
Aan iedereen die wil weten hoe je het qua toughness uithoudt op T5-6:
Unity ring x2 (één op je hireling en één voor jezelf) en de enchantress/scoundrel/templar token dat deze unit niet dood kan. Zorgt voor zo'n 50% dmg reduction (in ieder geval genoeg om zelfs in penibele situaties in leven te blijven). Ik vond de drie items laatst op één dag en sindsdien farm ik crafting mats en legendaries op T5 (comfortabel) of op T6 (pittig).
Mijn crus templar follower heeft al een unity, alleen mis ik nog de templar immortal tkoen
heb ze wel voor de andere 2 followers 
Liever zou ik de token hebben dat mijn templar al zijn skills kan gebruiken
Gisteren 12 Aughilds mats gefarmdt in anderhalf uurtje, ook nog eens 7 Born's key >_<
Helaas veel te weinig Arcande dust, dus verder dan 4 aughulds bracers kwam ik niet...
Wel een nieuwe rare helm gevonden met str, crit, socket en foth damage. dus maar even 500 vit opgegeven, moet nog even de foth damage rerollen naar 15%
Begin beetje glass canon te worden heb ik het idee
geef steeds meer vit en allres op voor elemental en skill bonussen
Verder schijn ik geen Harringtons van kadala te kunnen krijgen, maar alleen Angel hair bands
4 salvaged gisteren op ongeveer 350 shards

Liever zou ik de token hebben dat mijn templar al zijn skills kan gebruiken
Gisteren 12 Aughilds mats gefarmdt in anderhalf uurtje, ook nog eens 7 Born's key >_<
Helaas veel te weinig Arcande dust, dus verder dan 4 aughulds bracers kwam ik niet...
Wel een nieuwe rare helm gevonden met str, crit, socket en foth damage. dus maar even 500 vit opgegeven, moet nog even de foth damage rerollen naar 15%
Begin beetje glass canon te worden heb ik het idee
Verder schijn ik geen Harringtons van kadala te kunnen krijgen, maar alleen Angel hair bands
[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 25-04-2014 07:00 ]
Nogmaals welkomXtr3me4me schreef op donderdag 24 april 2014 @ 23:28:
Vandaag lid geworden van SG clan! Super leuk. Nu hopen op een beetje geluk op me main char met set items/drops..aka Thunderfluffy
Gisteravond door een aantal Rifts gestampt met een paar mensen uit het GoT channel.
Liep best wel leuk.
Voor mij helaas geen noemenswaatdige items gedropt (Buiten een amulet met +23% arcane damage, maar dat me -24.4% damage oplevert door het ontbreken van of CHC of CHD). Een leg amulet rerollen wacht ik nog even mee tot mijn gold weer is aangevuld. (Ik hoop nog dat ze de requirements voor rerollen van legendary jewelery iets omlaag halen, naar gems 1 level boven marquis)
Wel van pLvl 85 naar 92 gegaan in een avondje, dat was wel welkom.
Wil nu eerst pLvl 100 zijn voor ik een ander char naar 70 omhoog ga werken, maar dat komt dus al dichtbij.
Liep best wel leuk.
Voor mij helaas geen noemenswaatdige items gedropt (Buiten een amulet met +23% arcane damage, maar dat me -24.4% damage oplevert door het ontbreken van of CHC of CHD). Een leg amulet rerollen wacht ik nog even mee tot mijn gold weer is aangevuld. (Ik hoop nog dat ze de requirements voor rerollen van legendary jewelery iets omlaag halen, naar gems 1 level boven marquis)
Wel van pLvl 85 naar 92 gegaan in een avondje, dat was wel welkom.
Wil nu eerst pLvl 100 zijn voor ik een ander char naar 70 omhoog ga werken, maar dat komt dus al dichtbij.
[ Voor 15% gewijzigd door _Peter2_ op 25-04-2014 07:47 ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Dank je wel
http://www.diabloprogress...uartz-2431/Quartz/1740637
Een nieuwe ring! Een natalya precies wat ik zocht! En na 1 x rollen na mijn mening perfecte stats!! Ik speed farm met mn danneta combinatie en vault zo oneindig door. Echt heeeeerlijk! Gister 2 royal ring grandeur achter elkaar maar helaas tot nu toe nog steeds geen trifecta.
Ik kan in mum van tijd zo naar de eindbaas van act5 sprinten om reapers fear te farmen. Als er nog nog mensen zijn die crafting material nodig hebben sprint ik er zo naar toe. Wel even helpen met killen
Een nieuwe ring! Een natalya precies wat ik zocht! En na 1 x rollen na mijn mening perfecte stats!! Ik speed farm met mn danneta combinatie en vault zo oneindig door. Echt heeeeerlijk! Gister 2 royal ring grandeur achter elkaar maar helaas tot nu toe nog steeds geen trifecta.
Ik kan in mum van tijd zo naar de eindbaas van act5 sprinten om reapers fear te farmen. Als er nog nog mensen zijn die crafting material nodig hebben sprint ik er zo naar toe. Wel even helpen met killen
Gister helaas weer een HC char verloren door de laggy servers/crap upc verbinding :(
PSN: Brwmaster
Dat gaat zo hard, dat kan ik met mijn DH met geen mogelijkheid bijhoudenP-Nut schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:16:
http://www.diabloprogress...uartz-2431/Quartz/1740637
Gisteren een leuke boog gevonden en na 2 rols zat er een socket in. Op mijn quiver heb ik ook geluk gehad met de rol maar het kan beter. Eens kijken hoe dit bevalt i.p.v. 2x een 1h. De damage per hatred spend is nu wel een stuk hoger. Tot nu toe bevalt het wel!
Nice, eindelijk een Thundergods van Kadala gekregen. Nu kijken wat de volgende upgrade word waar ik me op ga focussen. Waarschijnlijk chest en amulet en helms bij kadela. Voor een helm met +% lightning damage.
hier mijn profile:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/fuqua-1517/hero/1345791
ik probeer te gaan voor een fire/arcane build, probeer de arcane orb wegtewerken, maar gold en veel van hebben is niet aan mij besteed, ik heb veeel gold verloren aan het reenchanten van de ring om daar chc op te krijgen, maar heb geen geluk.
opmerkingen hoe verder te verbeteren zijn welkom
ik probeer te gaan voor een fire/arcane build, probeer de arcane orb wegtewerken, maar gold en veel van hebben is niet aan mij besteed, ik heb veeel gold verloren aan het reenchanten van de ring om daar chc op te krijgen, maar heb geen geluk.
Als je niet veel gold heb zou ik niet teveel proberen te erollen op rares eigenlijkfuqua schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:45:
hier mijn profile:
Iemand zin/interesse om vanavond samen een nieuw HC char te levelen? Aangezien ik weer onpnieuw moet beginnen en met zijn tweetjes toch net iets leuker is
dat is wat ik me sinds gisteren heb voorgenomen, na 3x niet gewenste resultaat = nukeBokkie schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:52:
[...]
Als je niet veel gold heb zou ik niet teveel proberen te erollen op rares eigenlijkgewoon max 5x proberen ofzo en dan je verlies nemen.
Wilde ik gister ook Ring of Royal Grandeu gaan zoeken.
Hmm 2 take raak ik ok nice done ..
denk meer geluk ..
http://eu.battle.net/d3/en/profile/DrOPje-2516/hero/102702
denk meer geluk ..
Dan heb je echt mazzel, 500+ zakjes verder en ik heb hem nog nietRaoul.TLS schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:58:
Wilde ik gister ook Ring of Royal Grandeu gaan zoeken.
denk meer geluk ..
Haha het KAN nog erger, maatje van mij is er inmiddels 300+ voorbij en geen ring toen ging hij uit verveling van het bounties farmen een crusader levellen, en hij wou uittesten of low level bounties sneller levelden dan gewone gameplay.dx5314 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:58:
[...]
Dan heb je echt mazzel, 500+ zakjes verder en ik heb hem nog niet
1ste Cache de ring, nu heeft hij dus een low level Grandeur en mag hij waarschijnlijk nog relatief lang farmen alvorens zijn Main WD nu de ring heeft
* ShadowBumble zijn oren doen nog pijn van toen hij hem vond op die crusader
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Dat is wel echt een epic joke van RNGShadowBumble schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 09:01:
[...]
Haha het KAN nog erger, maatje van mij is er inmiddels 300+ voorbij en geen ring toen ging hij uit verveling van het bounties farmen een crusader levellen, en hij wou uittesten of low level bounties sneller levelden dan gewone gameplay.
1ste Cache de ring, nu heeft hij dus een low level Grandeur en mag hij waarschijnlijk nog relatief lang farmen alvorens zijn Main WD nu de ring heeft
In principe ga ik daarmee akkoord, behalve als het gele item echt goed is. Zo heb ik eens een paar gloves gevonden met main stat + 99% CHD en 9,5% crit. Het heeft me wat gekost, maar ik heb er toch 6% IAS bij gerolled (wat de max. waarde is voor gele gloves dacht ik). No way dat ik die gloves na enkele mislukte pogingen zou hebben gesalvaged.fuqua schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:53:
[...]
dat is wat ik me sinds gisteren heb voorgenomen, na 3x niet gewenste resultaat = nuke
*edit* het kan ook zijn dat hier om een necklace ging, maar dat kan ik van hieruit niet verifiëren jammer genoeg.
[ Voor 9% gewijzigd door Kapoen op 25-04-2014 09:06 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik deed het 2 man party
met Andere Skills geselecteerd dan ik normaal gebruik.
Gewoon Normal Act1.
Ik joinde iemand anders game die Pl 96 was.
Weet niet of het wat uitmaakt.
met Andere Skills geselecteerd dan ik normaal gebruik.
Gewoon Normal Act1.
Ik joinde iemand anders game die Pl 96 was.
Weet niet of het wat uitmaakt.
dx5314 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:58:
[...]
Hangt voor mij inderdaad af van de rest van de stats op het itemKapoen schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 09:05:
[...]
In principe ga ik daarmee akkoord, behalve als het gele item echt goed is. Zo heb ik eens een paar gloves gevonden met main stat + 99% CHD en 9,5% crit. Het heeft me wat gekost, maar ik heb er toch 6% IAS bij gerolled (wat de max. waarde is voor gele gloves dacht ik). No way dat ik die gloves na enkele mislukte pogingen zou hebben gesalvaged.
*edit* het kan ook zijn dat hier om een necklace ging, maar dat kan ik van hieruit niet verifiëren jammer genoeg.
Was een neck denk ik, gloves hebben max 50%CHD
Max ias op necks is trouwens 7%
[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 25-04-2014 09:15 ]
Moet niks uitmaken.
Maar over de RoRG mag ik niet klagen. Heb er in totaal al 3 gevonden (allen op mijn main wizard op level 70, 2x een int versie en 1x een Dex versie).
Maar over de RoRG mag ik niet klagen. Heb er in totaal al 3 gevonden (allen op mijn main wizard op level 70, 2x een int versie en 1x een Dex versie).
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Anoniem: 533410
560 and countingdx5314 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:58:
[...]
Dat Kan Toch Niet dat je al 500 heb gedaan en niets gevonden.
Wel andere dingen maar niet de Ring.
dacht dat de kans was dat je de ring kon vinden 10 % - 30 % was.
Maar dat is de kans op een legendary.
Houden jullie echt statistiekjes bij over het aantal bounties/caches jullie krijgen tot een bepaalde drop valt?
[ Voor 3% gewijzigd door Kapoen op 25-04-2014 09:20 ]
Hoho, het ging om de ring he... Zat mad monarchen, skeletten schouders en die vambraces , amu ook maar een paar keer trouwens. Vermoed dat dat bij Dx5314 hetzelfde zal zijn.Raoul.TLS schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 09:19:
Dat Kan Toch Niet dat je al 500 heb gedaan en niets gevonden.
[...]
En ja, op een gegeven moment ga je wel meetellen ja
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 533410 op 25-04-2014 09:21 ]
heb soms het idee
dat je betere items vindt als je iemand anders gaan joint dan als je er zelf een maakt.
Zit daar een kern van waarheid in of is het gewoon geluk hebben ?
dat je betere items vindt als je iemand anders gaan joint dan als je er zelf een maakt.
Ik vind leuk om bounties te farmen. Als iemand nog hulp nodig heeft ik stel mezelf beschikbaar ik ga als een speer. Iemand die nog act3 farmen? Ik heb die helm nodig met resource reduction
RNGezus!!Raoul.TLS schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 09:21:
heb soms het idee
Klopt, zat gevonden... Maar geen ring... Denk dat ik de 500 al voorbij ben zelf, geen idee precies...Anoniem: 533410 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 09:21:
[...]
Hoho, het ging om de ring he... Zat mad monarchen, skeletten schouders en die vambraces , amu ook maar een paar keer trouwens. Vermoed dat dat bij Dx5314 hetzelfde zal zijn.
En ja, op een gegeven moment ga je wel meetellen ja
Ik heb er inmiddels ook al een paar honderd gedaan. Zat andere legs gevonden, zelfs set plans, maar geen ring
Maar we farmen vrolijk verder
E-Peen for the win!
Gisteren m'n monk omgegooid naar lightning res... al is het nog niet genoeg
1,6m E-Dps
http://www.diabloprogress.com/clan/91_sg-solidarity-gaming
Jammer dat ik maar goede chest craft of krijg van kadala.... onderhand 3 keer een Cindercoat gehad...
1,6m E-Dps
Jammer dat ik maar goede chest craft of krijg van kadala.... onderhand 3 keer een Cindercoat gehad...

Waar vindt ik de rest van Marauder's Carapace
En IImmortal King's Set
En IImmortal King's Set
Mooie E-peenVandread schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 09:27:
E-Peen for the win!
1,6m E-Dps![]()
Die spirit stone is mijn volgende doel bij Kadala. Een Andriels zou ook leuk zijn maar toch liever de spirit stone. Die kan nog net iets meer +% lightning damage rollen en heeft niet de fire damage penalty.
Chest moet ik ook nog steeds hebben veel Tyrael's might gevonden maar nog geen upgrade.Er mist altijd wel een stat.
Dit!dx5314 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:58:
[...]
Teamgenoot krijgt er vervolgens wel 1, maar vanuit caches kan niet gedeeld worden...

Valt wel mee hoor, heb ook de low lvl op een andere char maar toch vrij kort erop een lvl 70 gevonden op m'n main.ShadowBumble schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 09:01:
[...]
Haha het KAN nog erger, maatje van mij is er inmiddels 300+ voorbij en geen ring toen ging hij uit verveling van het bounties farmen een crusader levellen, en hij wou uittesten of low level bounties sneller levelden dan gewone gameplay.
Gewoon volhouden
Want a cookie?!
Hoe weet je hoeveel je er hebt gehad?
Tevens heeft geen van jullie recht om te zeiken.
in AL mijn caches pas 1 keer een leg gehad. Waardeloze axe.
En bij kadela pas 3 legs, allemaal achter elkaar, 3 mojos. 1 leuke dus ik was blij.
[ Voor 12% gewijzigd door hexta op 25-04-2014 09:46 ]
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ik heb ondertussen ook 2 van die ringen gevonden. Beide keren split bounty op normal, party van 4 en 20 cashe's opsparen en dan allemaal snel achter elkaar openen
. Ik was wel de enige van de 4 die hem de 2e keer kreeg. Hij zit overigens op mijn templar want hij rolde met strength

Bij mij viel ie uit de allereerste cache die ik opende

- porn*
- Registratie: Januari 2001
- Laatst online: 25-06 10:53
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
:strip_exif()/u/18823/tentacle.gif?f=community)
Rares rerollen kost toch geen drolKapoen schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 09:05:
[...]
In principe ga ik daarmee akkoord, behalve als het gele item echt goed is. Zo heb ik eens een paar gloves gevonden met main stat + 99% CHD en 9,5% crit. Het heeft me wat gekost, maar ik heb er toch 6% IAS bij gerolled (wat de max. waarde is voor gele gloves dacht ik). No way dat ik die gloves na enkele mislukte pogingen zou hebben gesalvaged.
Gisterenavond m'n tweede Inna's item gevonden! Met de RoRG nu dus de 1e 2 bonussen van zowel Inna's als Asheara's sets, heerlijk! Ook de gekregen Thundergods rerolled naar dex en m'n WKL een socket gerolled (eindelijk), m'n sheet dps is daardoor weer zo'n 80k gezakt maar heb nu wel 115% lightning dmg wat de drop meer dan goed maakt. Nu zo'n 735k dps ingame en een toughness van zo'n 9M met OWE. Heerlijk om die bonus van Inna's weer te hebben (SW kost 5 spi), nog meer spi om kicks te spammen
Bnet pindle#2913
Hoe zit het precies met de RoRG drop? Hij dropt alleen uit Act 1 caches? En droprate is hetzelfde voor alle difficulties? Ben van plan om dit weekend te beginnen met farmen..
Klopt niet helemaal, dropt uit act1 caches en act4 caches(die droppen alles). Voor de rest klopt je statement.Grimmie187 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:21:
Hoe zit het precies met de RoRG drop? Hij dropt alleen uit Act 1 caches? En droprate is hetzelfde voor alle difficulties? Ben van plan om dit weekend te beginnen met farmen..
ja maakt niet uit op je dus Normal of T6 doet
Grimmie187 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:21:
Dank.Anoniem: 533410 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:24:
[...]
Klopt niet helemaal, dropt uit act1 caches en act4 caches(die droppen alles). Voor de rest klopt je statement.
Voor efficientie/snelheid dus Act 1 en 4 caches doen per reset, of gewoon alleen Act 1?
Act 1 klopt, droprate weet ik niet, beide van mij komen uit T1 caches daar ik nooit lager dan T1 gefarmed heb omdat ik de toegevoegde waarde niet echt zie. Voor die 2-3 min die ik solo zou kunnen winnen per cache op een lagere diff dan T1 ga ik geen kansen op set-items laten liggen en een veel lagere XP pakkenGrimmie187 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:21:
Laatst even T1 splitfarm gedaan afgelopen weekend. Terwijl een maatje van me split normaal aan het doen was. Op een heel uur had hij geloof ik 3 caches meer dan ik, dus lager dan T1 vind ik echt de moeite niet als je kijkt wat je verliest aan XP en kans op Torment only legs/sets
Efficiente alleen Act1, Act 4 kan alles droppen uit A1, A2, A3 en A5, dus een veel lagere kans op een specifieke leg.
[ Voor 6% gewijzigd door Dennism op 25-04-2014 10:28 ]
Eens wat betreft de kans op set/legs, maar bounties op normal gaat toch echt wel veeeel sneller dan T1 lijkt mij?Dennism schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:27:
[...]
Act 1 klopt, droprate weet ik niet, beide van mij komen uit T1 caches daar ik nooit lager dan T1 gefarmed heb omdat ik de toegevoegde waarde niet echt zie. Voor die 2-3 min die ik solo zou kunnen winnen per cache op een lagere diff dan T1 ga ik geen kansen op set-items laten liggen en een veel lagere XP pakken
Laatst even T1 splitfarm gedaan afgelopen weekend. Terwijl een maatje van me split normaal aan het doen was. Op een heel uur had hij geloof ik 3 caches meer dan ik, dus lager dan T1 vind ik echt de moeite niet als je kijkt wat je verliest aan XP en kans op Torment only legs/sets
Efficiente alleen Act1, Act 4 kan alles droppen uit A1, A2, A3 en A5, dus een veel lagere kans op een specifieke leg.
Compleet mee eens. Doe ze ook op T1 allemaal, alleen met 4 man uit de clan wel eens lager. En ja alleen act1, dat zou theoretisch gezien een hogere kans geven. Maar aangezien mijn percentage op 0% ligtDennism schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:27:
[...]
Act 1 klopt, droprate weet ik niet, beide van mij komen uit T1 caches daar ik nooit lager dan T1 gefarmed heb omdat ik de toegevoegde waarde niet echt zie. Voor die 2-3 min die ik solo zou kunnen winnen per cache op een lagere diff dan T1 ga ik geen kansen op set-items laten liggen en een veel lagere XP pakken
Kijk eens naar de uitleg die hij geeft, sneller ja... VEEL sneller, nee. Ik ervaar hetzelfdeGrimmie187 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:31:
[...]
Eens wat betreft de kans op set/legs, maar bounties op normal gaat toch echt wel veeeel sneller dan T1 lijkt mij?
Lekker man! Scattered blows in combinatie met Strongarms werkt ook lekkerporn* schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:14:
[...]
Gisterenavond m'n tweede Inna's item gevonden! Met de RoRG nu dus de 1e 2 bonussen van zowel Inna's als Asheara's sets, heerlijk! Ook de gekregen Thundergods rerolled naar dex en m'n WKL een socket gerolled (eindelijk), m'n sheet dps is daardoor weer zo'n 80k gezakt maar heb nu wel 115% lightning dmg wat de drop meer dan goed maakt. Nu zo'n 735k dps ingame en een toughness van zo'n 9M met OWE. Heerlijk om die bonus van Inna's weer te hebben (SW kost 5 spi), nog meer spi om kicks te spammen
Mooi setje zo, voor het mooie nog wat meer dps op wapens krijgen.
Proct die chain lightning nog een beetje leuk?
Okido. Ik zat te denken aan de bounties waar je door heen kunt rennen om een bepaalde boss te killen, maar er zijn natuurlijk zat bounties waarbij je het lvl moet clearen. Dan maakt normal/T1 ook niet veel uit idd..Anoniem: 533410 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:32:
[...]
Kijk eens naar de uitleg die hij geeft, sneller ja... VEEL sneller, nee. Ik ervaar hetzelfde
http://eu.battle.net/d3/e...ueakje-2970/hero/41416527
3 dagen, 3 Leoric items (ook de necklace maar die is level 66 oid). Gaat goed zo. Alleen nog 2goede wapens en ik kan aan Expert beginnen
3 dagen, 3 Leoric items (ook de necklace maar die is level 66 oid). Gaat goed zo. Alleen nog 2goede wapens en ik kan aan Expert beginnen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Good to knowA very important warning was posted by Ulvareth today: there is a bug with the combination of Iron Skin's Reflective Skin rune and Laws of Justice's Protect the Innocent rune. The bug might kill your hero, so Hardcore Crusaders should avoid this combination as much as they can!
1 rift gedaan gister T1, had verder geen tijd.
Teller stond op 80% toen ik de 3de map in ging kreeg ik de prison layout.
Na de rift boss maar helemaal uitlopen, prisons are huge !
1 set item (monk op mijn DH
Nu nog ff die mat vinden voordat mijn crusader 70 is
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Dat moet wel de Golden Scourge zijn, dat is de enige craftable flail. Je hebt dat de volgende material nodig:Derr_Hans schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:41:
[...]
Good to know
1 rift gedaan gister T1, had verder geen tijd.
Teller stond op 80% toen ik de 3de map in ging kreeg ik de prison layout.
Na de rift boss maar helemaal uitlopen, prisons are huge !
1 set item (monk op mijn DH) en een BSPlan gevonden voor een legendary 1-handed flail.
Nu nog ff die mat vinden voordat mijn crusader 70 is
Hilt of the Silver Wolf - Used for Golden Scourge, Flail
Drops from Fallen Hounds. Confirmed from:
- Act 3, Arreat Crater Level 1, Growlfang (rare spawn and bounty target, I think he may also appear at the Skycrown Battlements)
- Act 3, Tower of the Damned Level 1, Gnawbone (rare spawn and bounty target)
Anoniem: 531088
Mijns inziens zou die ring het moeilijkste item in de game moeten zijn om te krijgen, omdat ik het het beste item in de game vind. Dat sommige mensen hem bij de eerste poging in een cache krijgen vind ik dan ook best een gamebreaker.
Ik had liever gezien dat de echt goede legendaries bijvoorbeeld alleen in rifts op Torment 4-6 zouden droppen. Dan hebben de characters een wat minder steile groeicurve en blijft de gameplay langer behouden en heeft het een belonender gevoel als je eindelijk die nieuwe difficulty aan kunt.
Ben benieuwd hoe jullie hierover denken.
Ik had liever gezien dat de echt goede legendaries bijvoorbeeld alleen in rifts op Torment 4-6 zouden droppen. Dan hebben de characters een wat minder steile groeicurve en blijft de gameplay langer behouden en heeft het een belonender gevoel als je eindelijk die nieuwe difficulty aan kunt.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Hangt van je gear af. Zeker solo is voor mij ook normal niet veel anders meer dan T1. Ren er gewoon doorheen en elites/bosses liggen in seconden.Grimmie187 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:31:
[...]
Eens wat betreft de kans op set/legs, maar bounties op normal gaat toch echt wel veeeel sneller dan T1 lijkt mij?
Qua droprate klopt het volgens mij niet. Hogere levels hebben wel degelijk betere caches en dus meer legs.
Solo doe ik dus altijd T1+, waar ik zin in heb.
Coop is normal splitfarming wel nog stuk sneller, al was het maar door de extra hp die mobs hebben met 4 man en het feit dat je niet altijd met high-end gegearde mensen in een groep zit.
[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 25-04-2014 10:48 ]
Ja dat is de gene die ik gevonden heb, kan leuk zijn om weer eens smite te proberen.
Mooi dat het Act 3 is, ik farm act 3 voor de legendary head piece uit de caches.
Iig thx voor het posten van die info, scheel weer zelf zoeken lol
Mooi dat het Act 3 is, ik farm act 3 voor de legendary head piece uit de caches.
Iig thx voor het posten van die info, scheel weer zelf zoeken lol
We zitten tegenwoordig nog in de nasleep van de loot 2.0 patch en xpac launch uiteraard, dus Blizzard is nog volop bezig met het verzamelen van data en kijken hoe dit model uitpakt. Het is volgens mij perfect mogelijk dat Blizz in toekomstige patches wel exclusieve torment 4-6 items toevoegd. Er is al een ladder mode in de maak, dus wie weet hoe dat uitpakt en wat we nog te zien gaan krijgen...Anoniem: 531088 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:46:
Mijns inziens zou die ring het moeilijkste item in de game moeten zijn om te krijgen, omdat ik het het beste item in de game vind. Dat sommige mensen hem bij de eerste poging in een cache krijgen vind ik dan ook best een gamebreaker.
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Ja dat effect is echt godsend, hoewel ik ook vaak met een pullbarb speel dus is het meer extraVandread schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:34:
[...]
Lekker man! Scattered blows in combinatie met Strongarms werkt ook lekker![]()
Mooi setje zo, voor het mooie nog wat meer dps op wapens krijgen.
Proct die chain lightning nog een beetje leuk?
Jep deze wapens hebben niet zo'n geweldige dps, heb oa nog een Shenlong set liggen die beiden 200 dps meer op de wapens heeft (zo'n 120k sheet dps gok ik), maarja dan mis ik 37% lightning dmg, wat dat weer niet goed maakt lijkt me. Die proc van Odin's is erg goed ja, heb hem volgens mij al tot 6M zien critten, maar da's lastig te zien als je niet solo speelt. Met wat oudere gear (en nog maar 65% lightning dmg) een tijdje terug had ik al crits van 3+M
Op de een of andere manier vallen al m'n non-lightning wapens met superstats en de lightnings met crappy dps stats
Was jij nou ook vol naar monk overgestapt?
Bnet pindle#2913
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dit is idd nog maar het begin van de legendaries. Ze hebben al aangegeven in de toekomst veel meer legendaries toe te willen voegen, omdat die uiteindelijk build- en game bepalend zijn.
En dat sommigen op T4+ oid komen zou best kunnen.
En dat sommigen op T4+ oid komen zou best kunnen.
Ik heb ook nog een ~2200dps fulminatorporn* schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:53:
[...]
Wel een nadeel is dat hij alleen proct als je meer dan 1 mob in de buurt hebt, Thunderfury proct ook op 1 mob geloof ik he?
Op de een of andere manier vallen al m'n non-lightning wapens met superstats en de lightnings met crappy dps statsMaja komt tijd...
Was jij nou ook vol naar monk overgestapt?

Heb qua elemental damage alleen nog maar een OS met vit erop gevonden en skykutter (str) met holy damage... en natuurlijk Maximus want 2 handers bij de vleet

Ben aardig full on monk ja, eigenlijk sinds het craften van de sets tijdens D2V patch 2.0
[ Voor 3% gewijzigd door Vandread op 25-04-2014 11:02 ]
Iedereen heeft zo zijn beperkingenVandread schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:02:
[...]
Ben aardig full on monk ja, eigenlijk sinds het craften van de sets tijdens D2V patch 2.0
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Precies de een vindt z'n RoRG meteen en de ander is gewoon wekenlang gefrustreerd
Bnet pindle#2913
Ach je zit al in de "luxe" positie dat je een RoRG nodig hebt en dus al set items heb
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
LOLporn* schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:15:
[...]
Precies de een vindt z'n RoRG meteen en de ander is gewoon wekenlang gefrustreerd

En doelwit van spot , lachen medelij en tijdens het farmen "ah later als je groot bent en je Ring ook hebt kan je ook mee doen in de DPS voor nu zorg dat je blijft leven en achter ons blijft"porn* schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:15:
[...]
Pas op.... Prot is redelijk gevoelig op dat punt 
En maar klagen
Misschien vind ik die ring ook nog eens
En maar klagen
Ben ik erg als ik er 2 in mn stash heb en niet gebruik?
(1 dex en 1 str)...
(1 dex en 1 str)...
Echté Rotterdammers klagenVandread schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:22:
Pas op.... Prot is redelijk gevoelig op dat punt
En maar klagen
Kan me niet meer motiveren om die zakjes te farmen...

Das waar dat stomme gezeik ook over een brandplekje op een grasveld. Back on topic !
Oehhh mooi Thunderfluffy!Vandread schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 09:27:
E-Peen for the win!
1,6m E-Dps![]()
Moet je met Protax meelopen dan krijg je die
Rotterdammerts klagen maar delen ook
Jij moet je overigens wat meer op elemental damage gaan richten, zoals Lightning.
Jij moet je overigens wat meer op elemental damage gaan richten, zoals Lightning.
[ Voor 31% gewijzigd door Vandread op 25-04-2014 11:34 ]
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Giev!Vandread schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:02:
[...]
Ik heb ook nog een ~2200dps fulminatorTF proct idd ook op 1 volgens mij.
Heb qua elemental damage alleen nog maar een OS met vit erop gevonden en skykutter (str) met holy damage... en natuurlijk Maximus want 2 handers bij de vleet![]()
Ahhhhh hij komt vast snel
Over dat splitfarmen nog eerder btw: ik deed wel A1 en A4 met maatjes, grote voordeel is dat je in A4 de bounties heel snel gedaan hebt, nooit van die onvindbare quests, shrines spawnen maar op 1-2 plekken max, de maps zijn vrij klein. Ohja en nooit van die kill 150 quests
Als je toch splitfarmt is dat erg interessant.
Bnet pindle#2913
Ik zit met een paar vragen over een aantal Witch Docter skills, en dan met name een combinatie daarvan 
Tot nu toe speelde ik zelf met deze build, en die werkt erg fijn tot aan expert/master.
Maar nu dropte gister voor mij de quetzalcoatl waar ik erg blij mee was
. Ik had namelijk gelezen over een build met Locus Swarm en Piranha's die erg goed zou moeten werken op Torment, waar ik graag heen wil maar mijn oude build red het daar niet.
Dus heb ik mijn build aangepast, maar ik snap de werking van Locus swarm niet zo goed icm Creeping Death.
Voor zover ik het begrijp verlengt Creeping Death Locus Swarm en Piranhas van 8 seconden naar 5 minuten en halveert de Quetzalcoatl dat weer naar 2,5. Betekend dat dat ik LS en Piranhas maar 1 keer hoef te casten op een Elite/Boss en dan achterover kan gaan hangen?
Kan ik LS op meerdere targets actief hebben door hem een aantal keer te casten, of verdwijnt de vorige dan weer? Ik vind het erg lastig om te zien of de swarm nog actief is of niet. Sterker nog, vaak vind ik de vijanden niet eens terug in al het geweld op het scherm en spam ik maar wat skills (wat erg goed werkt met Fireball en Acid Cloud
).
Verder viel het mij op dat als ik LS cast, ze maar een klein stukje voor mij uit springen. Dus zal ik pal naast een Elite moeten gaan staan om hem er mee te besmetten, of is dit alleen optisch?
Ik weet dat mijn gear voor deze build nog niet optimaal is, maar ik moet even roeien met de riemen die ik heb.
Tot nu toe speelde ik zelf met deze build, en die werkt erg fijn tot aan expert/master.
Maar nu dropte gister voor mij de quetzalcoatl waar ik erg blij mee was
Dus heb ik mijn build aangepast, maar ik snap de werking van Locus swarm niet zo goed icm Creeping Death.
Voor zover ik het begrijp verlengt Creeping Death Locus Swarm en Piranhas van 8 seconden naar 5 minuten en halveert de Quetzalcoatl dat weer naar 2,5. Betekend dat dat ik LS en Piranhas maar 1 keer hoef te casten op een Elite/Boss en dan achterover kan gaan hangen?
Kan ik LS op meerdere targets actief hebben door hem een aantal keer te casten, of verdwijnt de vorige dan weer? Ik vind het erg lastig om te zien of de swarm nog actief is of niet. Sterker nog, vaak vind ik de vijanden niet eens terug in al het geweld op het scherm en spam ik maar wat skills (wat erg goed werkt met Fireball en Acid Cloud
Verder viel het mij op dat als ik LS cast, ze maar een klein stukje voor mij uit springen. Dus zal ik pal naast een Elite moeten gaan staan om hem er mee te besmetten, of is dit alleen optisch?
Ik weet dat mijn gear voor deze build nog niet optimaal is, maar ik moet even roeien met de riemen die ik heb.
Ik ben zelf een community gejoined met mensen die hier constant mee bezig zijn, gaat super snel.porn* schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:34:
[...]
Ahhhhh hij komt vast snel
Over dat splitfarmen nog eerder btw: ik deed wel A1 en A4 met maatjes, grote voordeel is dat je in A4 de bounties heel snel gedaan hebt, nooit van die onvindbare quests, shrines spawnen maar op 1-2 plekken max, de maps zijn vrij klein. Ohja en nooit van die kill 150 quests
Als je toch splitfarmt is dat erg interessant.
Daarnaast heb ik een wiz gebouwd, die volledig gefocussed is op zakjes farmen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Protax-2556/hero/30535990
Maar nu ik ook mijn barb weer aan het gearen ben, heb ik zelf twee van die ringen nodig...
Als ik dan ff snel reken, zijn dat minstens 1000 caches voor joudx5314 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:38:
[...]
Ik ben zelf een community gejoined met mensen die hier constant mee bezig zijn, gaat super snel.
Maar nu ik ook mijn barb weer aan het gearen ben, heb ik zelf twee van die ringen nodig...
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Ik had een DH gemaakt met als idee zakjes te farmen met een strafe build, maar het bleek niet nodig te zijn, kreeg hem dezelfde dag dat ie 70 dingdedx5314 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:38:
[...]
Ik ben zelf een community gejoined met mensen die hier constant mee bezig zijn, gaat super snel.

Ach heb em ook nog nodig op m'n barb zal ook nog lang duren
Bnet pindle#2913
Nice! En ja klopt. Alleen mijn uitrusting zit niks extra daarop berust, dus tot die tijd is het afwachten tot het juiste dropt.Vandread schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:33:
Moet je met Protax meelopen dan krijg je die![]()
Ik heb dan ook zoiets van... speel gewoon waar je zin in hebt en dan zal dat éne item wat je graag wilt ooit wel eens droppen.dx5314 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:23:
[...]
Echté Rotterdammers klagen
Kan me niet meer motiveren om die zakjes te farmen...
Bij mij gaat die ene ongeschreven wet toch op: zolang je iets zoekt vind je het niet, en als je het totaal niet meer verwacht of nodig hebt dan ineens vind je het
Heeft voor mij +10jaar geduurd voor ik een SoJ had gevonden...
Het kan altijd erger
Het kan altijd erger
Hoe heet die community? Ik wil namelijk best vaak splitfarmen, maar is af en toe lastig om 4 man bij elkaar te krijgen om zo efficient mogelijk te farmen. Lijkt me ideaal om daar een community voor te hebben.dx5314 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:38:
[...]
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Zoek op Split Bounty Farm of iets dergelijks, dan vindt je er genoegShadowSaiyan schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:17:
[...]
Hoe heet die community? Ik wil namelijk best vaak splitfarmen, maar is af en toe lastig om 4 man bij elkaar te krijgen om zo efficient mogelijk te farmen. Lijkt me ideaal om daar een community voor te hebben.
Bounty Split Farm. Zitten meer dan 1200 mensen in, dus altijd wel een party beschikbaar.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dat is volgens mij inderdaad zoals het werkt. Alleen bij Piranhas is het alleen het debuff deel dat 5 minuten duurt (de +%dmg taken) en niet de DoT zelf.ArisB schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:35:
Er kan maar 1 LS actief zijn per target. Meestal zie je dat er vliegjes omheen vliegen, maar verder zorgt de skills zelf ook voor het verspreiden, dus zou me er sowieso niet al te druk over maken, tenzij mobs heel snel dood zijn.Kan ik LS op meerdere targets actief hebben door hem een aantal keer te casten, of verdwijnt de vorige dan weer? Ik vind het erg lastig om te zien of de swarm nog actief is of niet.
De range is inderdaad vrij laag.Verder viel het mij op dat als ik LS cast, ze maar een klein stukje voor mij uit springen. Dus zal ik pal naast een Elite moeten gaan staan om hem er mee te besmetten, of is dit alleen optisch?
Goeie! Ga ik ook eens joinenDeadsmell schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:47:
Bounty Split Farm. Zitten meer dan 1200 mensen in, dus altijd wel een party beschikbaar.
[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 25-04-2014 12:50 ]
Beste mede Diablo cracks,
Nog maar een keertje proberen, ik ben bezig om een WD rift group samen te stellen. Shared loot
waar mogelijk voor witch doctors only. Tis wel prettig als je ietwat gear hebt zodat we < 10 minuten
door t3/4 rifts kunnen blazen keys spreekt voor zicht lijkt me. Enne hoe meer zielen hoe zieliger.
Bnet : Nivea#2148 stuur ook ff een berichtje als je me add weet ik waar het over gaat.
Nog maar een keertje proberen, ik ben bezig om een WD rift group samen te stellen. Shared loot
waar mogelijk voor witch doctors only. Tis wel prettig als je ietwat gear hebt zodat we < 10 minuten
door t3/4 rifts kunnen blazen keys spreekt voor zicht lijkt me. Enne hoe meer zielen hoe zieliger.
Bnet : Nivea#2148 stuur ook ff een berichtje als je me add weet ik waar het over gaat.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Voeg me maar toe: Aeden#2268KarmaPolice schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:50:
(ik ga het zelf waarschijnlijk vergeten
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Je reinste classisme!!!
Bnet pindle#2913
Zou wel willen maar denk dat ik niet genoeg damage doe.KarmaPolice schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:50:
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Zo nu ook onder de naam Protax te vinden op Tweakers
Wat denken jullie dat 't meest effectief is voor DB en leg craft mats te farmen op mijn huidig niveau (speel op expert momenteel zonder problemen)
- speedfarmen op normal (zou wel vrij snel moeten gaan)
- blijven farmen op expert (ongeveer 5 bounties per uur)
omdat er toch een paar verschillen zijn in gold, exp en drop rates tussen deze difficulties vroeg ik mij dit af..
Want 15% en 5% (normal) aan een snel tempo, of 21% en 7.2% (expert) aan een 'normaal' tempo
beide weliswaar zonder veel problemen te doen
- speedfarmen op normal (zou wel vrij snel moeten gaan)
- blijven farmen op expert (ongeveer 5 bounties per uur)
omdat er toch een paar verschillen zijn in gold, exp en drop rates tussen deze difficulties vroeg ik mij dit af..
Want 15% en 5% (normal) aan een snel tempo, of 21% en 7.2% (expert) aan een 'normaal' tempo
beide weliswaar zonder veel problemen te doen
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]